---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ






 گزارش پیگیری نمایندگان اعزامی به تهران  مورخه یکشنبه 93/11/12


 گزارش پیگیری نمایندگان  از تهران مورخه دوشنبه  93/11/06

 

    

خبر ارسال شده از سوی یکی از نمایندگان مورخه 93/10/24


نمونه نامه ارسال شده به استانداریها

(معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری -دفتر آقای نوبخت:۰۲۱۳۳۲۷۱)


اطلاعیه مهم:(بنقل از یکی از نمایندگان قبول شدگان)




گزارش کامل پیگیری 19آذر نمایندگان  در خصوص ابهامات موجود در ردیف 70 لایحه ی بودجه سال 1394

*گزارش  پیگیری18 آذر نمایندگان  در خصوص ابهامات موجود در ردیف 70 لایحه ی بودجه سال 1394

*مشاهده ردیف "اعتبارات متمرکز حقوق ومزایای کارکنان جدیدالاستخدام موضوع مجوز های استخدامی سالهای 91 و 92 که تمامی مراحل قانونی جذب نامبردگان طی شده است" در لایحه بودجه

*گزارش پیگیری روز دوم(3آذر) نمایندگان اعزامی به تهران


نظرات  (۲۱۱)

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۲ ارومیه ایرانی
سلام عزیزان
دوستان کسی می دونه استخدامی های زیرمجموعه استانداری، مانند فرمانداریها و بخشداریها هم جزء دستگاههای غیرمشمول حساب میشن یا نه؟
پنج‌شنبه پایان بررسی بودجه 94 در کمیسیون تلفیق

سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵






یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 گفت که بررسی بودجه 94 در کمیسیون تلفیق روز پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد. اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز تبصره 21 لایحه بودجه در خصوص هدفمندی یارانه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و پس از جمع‌بندی بخش‌های درآمدی و هزینه‌ای لایحه بودجه در جلسه فردا (چهارشنبه)، روز پنج‌شنبه نیز ردیف‌های بودجه 94 را مورد بررسی قرار می‌دهد. این عضو کمیسیون گفت که با اتمام بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق تا پایان این هفته، گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه هفته آینده در مجلس چاپ و تکثیر خواهد شد. به گفته جلیلی، پس از تعطیلات هفته آینده مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق ار لایحه بودجه یکشنبه 26 بهمن ماه در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۱ بهنام بیکار
درود

بچه های استان ایلام

کارشناسان توسعه مدیریت و توسعه و بودجه هفته ی گذشته رو به طور کامل تهران بودن

من امروز تماس گرفتم باهاشون

گفتن که با معاونت برنامه ریزی و بودجه و نابع انسانی جلساتی رو برگزار کردن

و قرار شده همه آزمونیا و اون 47 نفر باقیمونده از فرزندان شهید و جانباز از هفته ی بعد حکمشون زده بشه و از اولین روز کاری فروردین برن سر کار

الته اونایی که نیاز به کارورزی یا آموزش دارن از اول اسفند میرن سر کار

باز دمشون گرم که گزینش و کارای دیگه رو هم آزمونی هم سهمیه ای قبل از آبان 92 انجام داده بودن

ایشالا بقیه استانا هم همینجوری بشه
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۱ منتظر خسته
######   چرا آمار بازدید از این وبلاگ پایین است ؟؟#####

ناظرین کشاورزی حدود 8700 نفر بودند ولی آمار بازدید وبلاگ ناظرین اکثر روزها بالای دوازده هزار بود ولی مشمولین این استخدام چند برابر آنها هستند و این وبلاگ هم تنها مرجع اطلاع رسانی کشوری  بین مشمولین استخدام استانداری است ولی آمار بازدید کم است . دو دلیل می تواند داشته باشد : 1- به احتمال قوی اطلاع رسانی کمی از سوی همه ما شده است که نیاز دارد در این رابطه زیاد کار کنیم  2- عده ای به اهمیت موضوع آگاه نیستند و یا به سرنوشت خود بی تفاوتند و یا خیلی خیلی دست به عصا هستند که در هر حالت دودش به چشم خودشان وهمه خواهد رفت ونیاز دارند فوری توجیه شوند
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۳۲ مازندران بهزیستی
دستگاههای غیر مشمول مانند وزارت علوم . بهداشت

دوست عزیز دستگاههای مشمول را من میدونم

تعاون ،کار و امور اجتماعی

استاندارد و تحقیقات صنعتی

امور اقتصادی و دارایی

امور عشایر

اوقاف و امور خیریه

تبلیغات اسلامی

ثبت احوال

ثبت اسناد و املاک

حفاظت محیط زیست

راه و شهرسازی

زندان ها و اقدامات تامینی

صنعت ،معدن و تجارت

فرهنگ و ارشاد اسلامی

منابع طبیعی

نوسازی ، توسعه و تجهیز

هواشناسی

ورزش و جوانان

دامپزشکی

پایگاه منطقه ای نتقال خون

حوزه هنری سازمان تبلیغات

بهزیستی

جهاد کشاورزی

میراث فرهنگی

شیلات

پزشکی قانونی


۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۵۸ بلاتکلیف همدان
پارسا جان دوست گرامی جو دادن چیه
من این حرفو همینطوری نگفتم این حرف مسئولای استانی ماست من که از خدامه سازمانمون مشکل نداشته باشه، باور نداری تلفنی بپرس ازشون
ضمناً من بحث اون 3400 پست سازمانی جدید رو هم مطرح کردم گفتند فعلا بخشنامش ابلاغ نشده که این مشکل حل بشه. در واقع با اجرایی شدن اون، مشکل پست استان ما حله.
یا علی
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۳۹ ثبت احوال خوزستان
سلام کسی میدونه دستگاه های غیر مشمول چه اداراتی هستند؟ آیا شامل آزمون ما میشه؟
جلیلی خبر داد:

پایان رسیدگی به بخش هزینه‌ای بودجه/ بررسی هدفمندی فردا در تلفیق

» سرویس: سیاسی - مجلس
کد خبر: 93111307615
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 از پایان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون تلفیق فردا تبصره 21 مربوط به هدفمندی یارانه ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

اسماعیل جلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کمیسیون تلفیق عصر امروز در ادامه جلسات خود رسیدگی به بخش هزینه ای لایحه بودجه را تا تبصره 20 به پایان رسید.

به گفته وی، اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر فردا ( سه شنبه) تبصره 21 مربوطه به هدفمندی یارانه ها را در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می دهند .

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 با اشاره به مصوبات امروز این کمیسیون خاطر نشان کرد: بر این اساس بند "واو" تبصره 19 لایحه بودجه که در آن پیش‌بینی شده بود از 5 هزار میلیارد ریال به میزان 50 درصد برای توسعه شبکه های امداد به سازمان مدیریت بحران اختصاص یابد از متن لایحه حذف شد.

جلیلی اضافه کرد: استدلال برخی نمایندگان این بود که وقتی بحرانی پیش بیاید بر اساس همان بحران اعتبار پرداخت خواهد شد.

دوستان معذرت 
متن رو دقیق نخوندم  نوشته غیر مشمول خدمات کشوری




۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۵ بلاتکلیف همدان
آمین یا رب العالمین
غریب ،غریب میفهمم حالتو یعنی همه بچه های اینجا میفهمن که تک تکمون چی می کشیم، امیدت به خدا باشه
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۹ رضا مازندرانی
دوستان عزیز با توجه به تجربه این چن وقت بنظرم کاملا حرفای نمایندها موثقه و درش شکی نیست و دوستان از تهران پیگیری کردن. فقط تنها چیزی که بنظرم تو ذهن بچها شائبه بد درس کرد تکرار 3 باره این جمله بود که به تلفیقیا پیامکو زنگ نزنید که باز باید به نمایندها حق داد چون ما نبودیم تهران تا واقعا جو صحبت با اقایونو درک کنیم به هر حال ........برای تعدیل جو اگر شوخی کرده باشم پس:خانوما اقایون برید دنبال چادرو کتو شلوار کارمندی.
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۷ غریب ،غریب
خسته ام...خیلیییییییییییییییییییییییییی خسته ام، خدایا قربونت برم تا اینجاشم بین دوستان و خانواده کلی ترور شخصیت شدیم،خدایا صبر خوبه ولی حضرت ایوب یه استثنا بود،  دعای این شب های جوونهای در انتظار استخدام استانداری ها:خدایا زندگیمون به همین استخدامی بخورنمیر بنده، این رو از ما دریغ نفرما:آمین، آمین،
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۴ منتظر خسته
سلام و عرض خسته نباشید به مدیران و زحمت کشان محترم وبلاگ

______________________________________
می خواست بپرسم این گزارش پیگیری به مورخه 12/11/1393 که در وبلاگ آوردید  چقدر مستند و مستدل است و آیا واقعیت دارد ؟؟؟؟  اگر واقعا چنین عزیرانی هستند که دسترسی به مقامات بالا داشته و در خط مقدم پیگیری هستند باید دست آنها را بوسید و باید به آنها کمک مالی برای جبران بخشی از هزینه هایشان کرد

پاسخ:
مدیرسایت :کاملا مستند و حرفهای مسئولان را بیان کرده اند.
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۷ زینب . ثبت اسناد
مرسی آقا پارسا.. من تو سایت استخدام کامنت میذاشتم فقط یکیش تائید شد..راستش هر کی ازم پرسیده گفتم بعده عید حله. مخصوصا با توجه به صحبتهای آقای نوبخت که گفت حقوق فروردین ماهو میگیرین.. اگه این دفه هم نشه دیگه نمیدونم چه جوری تو روی بقیه نگا کنم.. فکر میکنن دارم سرکارشون میذارم... خیلی سخته .. مرسی که جوابمو دادین.. انشالله مشکل هممون به زودی حل میشه.. توکل بر خدا
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۷ پارسا ثبت اسناد
همدانی جان,دوست عزیز چرا بیخود جو میدی؟
ما از طریق نماینده های مجلس پیگیر حل مشکل پستهامون هستیم(کرمان)... از طریق دفتر مرسلپور معاون توسعه مدیریت سازمان ثبت اسناد کشور که پیگیر شدیم گفتن این مشکل فقط مربوط به کرمانه و هیچ استان دیگه ای این مشکل رو نداره... همین 3 روز پیش نتایج آزمون مهرماه امسال سازمان ثبت اعلام شد... اگه قرار بود مشکل پست مال کل کشور باشه که اینا مشکل روانی نداشتن که دوباره آزمون بگیرن,خب اول مشکل قبلی ها رو حل می کردن

و اما زینب خانم من توی سایت استختام مرتب جوابگوی شما بودم ولی مدیر جوابامو تایید نمی کرد و از اونجایی که توی این سایت ثبت نام نکرده بودم نمیتونستم جوابتون رو بدم.
اصلا نگران بحث نفت و بودجه نباشید,به دو دلیل: اول اینکه اگه یه سری به سامانه ی کارمندیران بزنید توی قسمت تشکیلات اسامی ادارتی که فرم شماره 6 اونها تایید شده رو زدن.اگه فرم شماره 6 تاییدشده باشه یعنی بودجه ی شما در نظر گرفته شده این حرف رو هم از یکی از مسئولین اداره کلمون شنیدم.و دلیل دوم اینکه:از اونجاییکه سازمان ثبت تا حدودی از دولت جداست و زیرمجموعه ی قوه قضائیه هست و از طرفی بعد از امور مالیاتی دومین سازمان پولساز کشوره(اونجوری که من شنیدم پارسال بیش از 1000 میلیارد تومن برای خزانه کشور درامد داشته) مطمئن باش که جذب خواهی شد.چون حتی در صورتیکه قیمت نفت پایین بمونه دولت برای اینکه بتونه درآمدهای غیرنفتیشو بالا ببره به نیروی کار در اداراتی مثل مالیاتی و ثبت اسناد نیاز داره ... صحت ادعای بنده رو هم میتونی در ایجاد 3400 پست سازمانی جدید برای سازمان ثبت اسناد کشور در یکماه گذشته توسط هیئت وزیران جستجو کنی.
ایجاد پست میدونی یعنی چی؟؟؟ یعنی برخلاف سازمانهای دیگه که تعداد نیروهاشون همیشه ثابته و در ازای بازنشستگی یااخراج نیروهای قبلی امکان جذب نیروی جدید هست به سازمان ثبت اجازه داده شده در طی 4 سال علاوه بر تعداد بازنشستگان و اخراجیها,3400 نیروی دیگر رو هم به خدمت بگیره.

خیالت راحت مشکلمون دیر وزود داره ولی سوخت و سوز نداره.
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۴ منتظر خسته
######  یک پیشهاد خوب ########

#### الگوبرداری از روش استخدام ناظرین گندم #####
________________________________________

دوستان توجه فرمایید  چون بهانه وزارت کشاورزی نبود پول در سال 93 بود همه ناظران لیستی را امضا کردند  و تعهد دادند که حقوق بهمن و اسفند 93 آنها جزو دیون باشد و هر موقع دولت پول داشت بدهد و با این شرط خیلی راحت و بی درد سر سرکار رفتند .
*****  بیایید ما هم  چنین پیشنهادی را بدهیم ...  حتی به کار رایگان و بصورت کارورزی و بلاعوض تا شروع سال 94 هم راضی باشیم و در تمام استانها به استانداری و نمایندگان مجلس این پیشنهاد خوب رابدهیم ....... خیل موثر و راه گشاست
___________________________
 یاد تان باشد حتما و حتما به استانداری و نمایندگان مجلس از طریق حضوری و پیامک و ..... ای پیشنهاد را برسانید
______________________
با این کار هم دست دولت محترم باز میشود و هم دوران سرد انتظار و استرس ما کم می شود و تا شروع 94 با جان و دل صادقانه و بی ریا و بدون چشمداشت خدمت می کنیم و کار یاد می گیریم و علاقه قلبی به وطنمان و کاری بودن و جهاد گر بودن خودمان را هم اثبات می کنیم

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۰ بلاتکلیف همدان
من دقیق نمیدونم کدوم استانها این مشکلو دارن اما مطمئنم استان ما هم درگیر این موضوع هست و این مشکلو داره و به ما گفتند این مشکل سراسریه، امیدورام استان شما جزو اونایی باشه که این مشکلو نداره و اینکه هرچه زودتر شروع به کارتونو بزنن
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۵ ثبت احوال خوزستان
سلام مدیر عزیز و دوستان پیگیر، 
آیا این درخواست شماره مستخدم مربوط به آزمون ما میشه؟

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۷ قرمــــ ــــــــــز
منتظر اردبیلی:
من از اون دسته قبول شده هایی هستم که قبلاً بهش میگفتن گزینش نشده و به هر بهانه ای صحبت از لغو استخدام گزینش نشده ها بود. الآن حداقل خیالم راحته که لغوی در کار نیست ولی تا زمانی که این بودجه کوفتی تصویب نشه نگرانی وجود داره. چون همین آدمهای بی اطلاع هستن که قراره بودجه ما رو تصویب کنن. وقتی نماینده مجلس تو برنامه زنده میگه استخدام استانداریها غیرقانونیه و یکی دیگه میگه مربوط به تبدیل وضعیت شرکتی هاست یعنی دارن طفره میرن. من اینو مطمئنم که هیچ قدرتی نمیتونه جلوی استخدام مارو بگیره. از بالاترین مقامات کشوری تا کارمندان قراردادی استانداریها مخالف استخدام ما بودن ولی نتونستن جلوش رو بگیرن چون استخدام ما قانونیه و خدا با ماست.
لاحول ولا قوه الا بالله العظیم
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۷ مراد احمدی

دوستان سلام . دوستان لرستانی توجه

دیشب باتوجه به اینکه آقای کورانی فر معاونت برنامه ریزی و نیروی انسانی استانداری لرستان جواب مبایلشون  رو نمی دادن به ایشان پیامک دادم  با این محتوا . سلام برادر کورانی فر درباره اخرین وضعیت استخدامی ها آیا تعیین تکلیفی شده است اگر برایتان مقدور هست ممنون میشوم پاسخ دهید . که پاسخ دادن به زودی همه مشغول به کار میشود که دوباره پیامک دادم ایا زمان دقیقش مشخص هست ؟ که مجدد پاسخ دادن در این هفته خبرهای خوشی خواهید شنید

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۷ امید به خدا
سلام مدیر
دست مریزاد به شما و نمایندگان زحمتکش
مدیر در مورد کامنتی که مزدک پاکزاد گذاشته اگه میشه یه توضیح مختصر و مفیدی بده تا بعضی از بچه ها که در ابهام به سر میبرن براشون مساله روشن شه ؟
بازهم از زحمات شما و نمایندگان قدردانی میکنیم.
سلام منتظر خسته شما ماله کدوم استان هستید و اون سه اداره کدوم ادارات هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۲ مهدی خدابنده لوی
مناظر خسته منظور شما کدوم استانه که اداره هاش لیست واسه گرفتن کد مستخدمی فرستادن؟ ممنون 
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۲ مهدی خدابنده لوی
مناظر خسته منظور شما کدوم استانه که اداره هاش لیست واسه گرفتن کد مستخدمی فرستادن؟ ممنون 
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۲ منتظر اردبیلی
به قرمز:
دوست من. من همون مدیر وبلاگ اردبیل هستم . خواستم بدونی که همراه شما و بچه های اردبیل دو سال تو بطن این موضوع هستیم و مثل همه شما درگیر مسئله
خودم میدونم هر روز هرکسی یه چیزی میگه. من صحبتم اینه که صحبت های به درد بخور از مسئولین به درد بخور نشون میده که انشالله مشکل 99 درصد حل شده به امید خدا
قطعا برای اون یک درصد باید تلاش کنیم. ولی دیگه اینطور نشه که یه مسئول یا نماینده مجلس از سر شکم سیری یا بی اطلاعی از موضوع میاد تو سایت ها یا مناظره یا هرجای دیگه یه چیزی درباره استخدام میگه. فرداش اینجا پر بشه از ایه یاس که وای بدبخت شدیم. وای دیدید دروغ بود وای وای وای
منظورم رو خوب رسوندم فکر کنم
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۰ زینب . ثبت اسناد
بلاتکلیف همدان عزیز
من تا اونجایی که میدونم مشکلات پست سازمانی فقط مربوط به کرمانه....
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی ( اکبر عظیمی ): جواب سوالهایتان به ایملتان ارسال گردید.
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۳ منتظر خسته
*******  خبر خوش جدید ********
با تیریک دهه مبارک فجر
################################

دوستان از سه اداره کل خبر موثق گرفتم (از طریق دوستان و مراجعه حضوری )که استانداری به آنها نامه زده ولیست قبولی ها را خواسته تا برای آنها کد مستخدم صادر شود یکی از ادارات گفت ما دیروز ارسال کردیم و دو اداره دیگر هم گفتند نامه استانداری را دریافت کردیم و در نهایت تا فردا رسما لیست را ارسال می کنیم در یکی از ادارت کل خودم شخصاً لیست تهیه شده را هم دیدم
###################
دوستان کم کم به امید خدا همه چیز حل می شود و اسفد ماه قرار است حکم ها زده شوند
!!!!!!!! ولی باید حتما و حتما هوشیار و پیگیر باشیم



۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۹ حبیب عابدی
بچه ها مچکریم ، بچه ها مچکریم ، بچه ها مچکریم

دود درودو دود ایران درود درود دود دود ایران

دستتوت درد نکنه خیلی خوشحال شدم
همیشه خوش خبر باشین
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۵ قرمــــ ــــــــــز
به منتظر اردبیلی:
همین حرفهای به قول تو چرت و پرت هم از همین مسئولینی میاد که هر روز یه چیز میگن. شما دعا کن دو هفته دیگه حرف مسئولین عوض نشه.
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۶ بلاتکلیف همدان
سلام خانم زینب ثبت اسناد
خوبه حالا به شما اینو گفتن، به ما که میگن ثبت اسناد به طور کشوری مشکل پست داره و هنوز این مشکل برطرف نشده یعنی اگه اخبار وبلاگو دنبال کرده باشی این مشکل چند ماه پیش بصورت رسمی حل شده ولی عملا چیزی به ادارات کل ثبت اسناد ابلاغ نشده که اقدامی صورت بگیره، لاقل تا دو سه روز پیش که اینطور بود
دست گل نماینده های عزیز و مدیر محترم درد نکنه. واقعا آدمهای شریفی هستین که بدون هیچ توقع و چشم داشتی زحمت همه رو متقبل شدید و به کسی هم ذره ای منت نمیذارید. خدا پشت و پناهتون باشه

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۲ زینب . ثبت اسناد

سلام.. خوبین بچه های ثبت اسناد؟من حدود بیست روزی میشه آزمایشات و عدم اعتیادمو بردم تحویل دادم.. دیروزم زنگ زدم اداره(ثبت اسناد تبریز)گفتن یه نامه ای اومده که سال 94 دعوتتون کنیم برای شروع به کار.. گفتم کدوم ماهش گفت مشخص نیس.. به خدا خیلی ناراحت شدم تا دیروز میگفتن تا عید همه چی تمومه.. ولی حالا.. بچه های ثبت اسناد خبر جدیدی از بچه های گزینش شده ثبت اسناد دارین؟آقای بدری هم که جواب نمیدن از خودشون بپرسیم... ممنون میشم جوابمو  بدین.. مرسی

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۶ استخدامی کرمان
مدیر جان چرا جواب منو ندادی؟ منتظرم
پاسخ:
مدیرسایت : شما هرطوریکه دلتون میخواد مختارین فکر کنین!!! ولی ما اهل دروغ وفریب دادن افکار و تشویش اذهان مردم نیستیم این مدت هم هرچی انعکاس دادیم خبرای موثق و معتبر بودن  ونتیجه پیگیری واقعی نمایندگان بزرگوار  بوده که قبول زحمت نمودن و وقت  گذاشتن و با تمام وجود برای به نتیجه رسیدن این استخدامی ها تلاش کردن ومیکنن .
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۲ بلاتکلیف همدان
از زحمات دوستان نماینده و مدیر محترم نهایت تشکر رو میکنم
واقعا که جور همه رو کشیدن تو این مدت
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۲۸ مزدک پاکزاد
سلام به همگی. با تشکر از دوستان عزیز نماینده که تا حالا زحمت زیادی کشیدن.فقط 1سوال برای من و برخی دوستان پیش اومده که چی شده که در عرض یک هفته انقدر تغییر عقیده دیده شده هفته پیش گفتن  مجلس قصد کاهش قیمت پیش بینی شده نفت در بودجه و به طبع اون کاهش بخش هزینه ای بودجه رو دارن و به همین دلیل بودجه ما هم احتمال قوی دست میخوره ولی این هفته میگن همه چی آرومه. من اصلن بحث منفی بافی ندارم احتمال هم میدم که حرف این هفته درستتر باشه ولی متوجه دلیل این تغییر رویه نمیشم. شاید برخی بگن پیگیری تلفنی باعث شده بعضی بگن فی نفت کشیده بالا گروهی بگن دفعه قبل نماینده های عزیز بد متوجه شدن دسته ای هم بگن هفته پیش یا گوینده یا شنونده  دچار اغراق شده و زیاده روی کرده و بحث دچار بزرگنمایی شد افرادی دیگه بگن اون هفته مسوولی که ازش سوال شد در جریان نبود و .و  و  و..... 
اگه این تغییر موضع یک هفته ای و غیر قابل درک(فعلا) اصولی نباشه و پایه واساس نداشته باشه از کجا معلوم هفته بعد پیگیری بشه و اعلام نکنن چه آشی چه کشکی.بهتره مشخص بشه که دلیل این اظهار نظر های متناقض چیه. ما بالاخره دم خروس رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس رو
درسته که بنا به تفکری هدف وسیله رو توجیه میکنه ولی بالاخره آدم بدونه وسیله مورد استفاده چی بوده هم بد نیس. بازم از زحمات نماینده ها و همه عزیزانی که دارن جور همه رو میکشن و پیگیری میکنن کمال تشکر رو دارم.
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۲۱ استخدامی کرمان
مدیر محترم خداوکیلی این خبری که در بالا گذاشتی مبنی بر گزارش پیگیزی نمایندگان اعزامی مورخ 93/11/12 واقعیه یا میخواهی با این خبر بچه ها را از ارسال پیامک و تماس تلفنی با نمایندگان باز داری؟ البته جسارت نشه منظورم این نیست خدای نکرده شما قصد سوئی دارید ولی شاید فکر کنید پیامک ندادن زیاد به نمایندگان و صبر کردن تا بیرون آمدن بودجه از کمیسیون تلفیق و بعد با توجه به نتیجه آن تصمیم گرفتن برای هر اقدامی تاثیر بهتری داشته باشد
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۱۲ منتظر اردبیلی
ضمن تشکر از نماینده های عزیز
از مدیر خواهش دارم این خبر جدید رو به شکل محسوس تری برای نمایش بزارند تا دیگه شاهد چرت و پرت یه عده از دوستان نباشیم
بزارید این دو هفته اروم باشیم
خسته شدیم از منفی بافی. اینقدر که تمرکز داریم روی منفی سکه روی مثبتش نداریم

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۳۵ اسفند خوزستان
نماینده عزیز از ادامه مراحل آزمون های عقب افتاده اطلاعی ندارین؟
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۰ قرمــــ ــــــــــز
واقعاً دست نماینده های عزیز درد نکنه.

دوستان عزیز و نگران خودم سلام، من همین الان با آقای علیپور نماینده قائم شهر تلفنی صحبت کردم. تمام نگرانی هام رو بهشون گفتم، ایشون درجواب گفت که تصویب نشدن بودجه استخدامی شما غیرممکنه و تمام نماینده ها در جریان مشکل شما هستند ودر جهت تصویب بودجه اون  تلاش  می کنند.

گفتم ممکنه کمیسیون تلفیق بودجه رو تصویب نکنه؟  گفتند: محاله و اصلاً نگران نباشید.

خواستم به شما هم بگم تاحدودی خیالتون راحت بشه.

۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۲ منتظر خسته
*******  توجه توجه توجه توجه ************

دوستان وقتی دکتر نوبخت به عنوان معاونت رئیس جمهور و مدیریت برنامه ریزی کشور که عالی ترین مقام اجرایی در رابطه با امور استخدامی می باشد چندین بار برابر مستندات موجود اعلام کرده که از اسفند 93 شروع به کار می باشد . دیگر ما نباید منفی بافی و یا دوباره اصلیت موضوع را مورد شک و تردید قرار دهیم در حالی که دهها بار در صحن علنی مجلس نمایندگان در این رابطه که چرا قبول شدگان جذب نشده اند به دولت تذکر داده شده است . و استانداری ها هم همه به اتفاق می گویند که به احتمال بالای نود درصد موضو حل شده است .
######  تنها وظیفه و مهمترین وظیفه ما اطلاع رسانی به تمام دوستان و پیگیری های مکرر و خستگی ناپذیر است #####
روحیه و امید خود را از دست ندهید ما با قله موفقیت کمترین فاصله را داریم هر کس سعی کند به چندین نفر از قبول شدگان اطلاع رسانی کند


۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۱ آشنا خوزستان
توی استانداری هر مسئولی یه چیزی میگه 
یکی میگه اسفند
یکی میگه هنوز مشخص نیست
یکی میگه سال دیگه 
ظاهرا هیچ برنامه واحد ومشخصی وجود نداره که بشه روش حساب کرد یه بار تنورش داغ میشه یدفعه کلا بیخیال میشن
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۷ قبول شده بهزیستی بهزیستی

 از مازندران

در تاریخ 9 -10-1393 خدمت دوستان نوشتم که:

سلام  دوستان

بنده حضوری در تاریخ 7 بهمن به اداره کل بهزیستی استان مازندران مراجعه کردم .

خوشبختانه اسامی تمام بچه ها از سازمان بزنامه ریزی  با ثبت در سامانه کارمند ایران  و گرفتن کد استخدامی به استانداری و بعد هم به اراره کل بهزیستی مازندران  ابلاغ شد. و اگه خدا بخواهد در ماه اسفند سه روز اکلاس اموزشی برای ما برقرار و به لطف خدا ابلاغ همه بچه های بهزیستی مازندران در اسفند صادر میشود.

=========

دوستان پرسیدن ایا اسم ما در سامانه کارمند ایران ثبت شده؟ جواب حداقل برای بچه های مازندران اونایی که تمام مراحا گزینش و انجام دادن(مصاحبه تحصصی و گزینش)اسمشون وارد سامانه شده و از سازمان برنامه بودجه کد استخدامی دریافت شده

پرسیدن: اینو که فرمودین مربوط به بدون سهمیه هاست یا نه؟

بازم جواب بله .بنده حد اقل در سازمان خودم با چشمای خودم دیدم که تمام بچه ها جواب گزینش شون اومده هم با سهمیه هم بی سهمیه.

فقط برای بچه های با سهمیه استخدام رسمی و برای ما استخدام پیمانیه.

استان های دیگه و واقعا بی خبرم


۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۲ غریب ،غریب

بانک جهانی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که انتظار می‌رود درآمد صادرات نفتی ایران در سال 2015 میلادی بدون حصول توافق هسته‌ای جامع با 1+5 به 23 میلیارد دلار برسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بانک جهانی در تازه ترین گزارش خود به برندگان و بازندگان کاهش قیمت نفت اشاره کرد و گفت: سیاست برای ایران به اندازه قیمت نفت حائز اهمیت است.

بانک جهانی افزود: اگر توافق هسته ای با گروه 1+5 حاصل شود و تحریمهای نفتی لغو شوند انتظار می‌رود صادرات نفت ایران تا سال 2017 میلادی به سطح قبل از تحریمها بازگردد.

صادرات نفت ایران در سال 2011 میلادی حدود دو میلیون و 200 هزار بشکه در روز بود این درحالی است که اخیرا صندوق بین‌المللی پول طی برآوردی اعلام کرد متوسط صادرات نفت ایران در سال 2014 روزانه یک میلیون و 240 هزار بشکه در روز بوده است. این در حالیست که صادرات نفت ایران در سال گذشته نسبت به 2013 روزانه 90 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

ایران و 1+5 در نوامبر 2013 میلادی توافق موقتی را حاصل کردند که راه را برای حل و فصل نهایی بن بست یک دهه ای درباره برنامه هسته ای ایران همواره کنند.

طرفین پس از دو دوره تمدید گفتگوها هنوز نتوانسته اند به توافق نهایی دست پیدا کنند و مذاکرات تا 30 ژوئن 2015 تمدید شده است.

بانک جهانی می‌گوید از آنجا که نفت حدود 80 درصد درآمد صادرات ایران و 50 الی 60 درصد درآمدهای دولت ایران را تشکیل می‌دهد، تحت این سناریو اقتصاد ایران رشد خواهد کرد.

اما در صورت عدم توافق، کاهش بهای نفت به معنی کاهش 60 درصدی درآمد سالانه ایران و رسیدن آن از 120 میلیارد در سال 2011 به 23 میلیارد و 700 میلیون دلار در سال 2015 است.

تحت این شرایط انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی ایران 20 درصد کاهش یافته و رشد تولید ناخالص داخلی از 1.5 درصد در سال گذشته به صفر برسد و اقتصاد ایران به انقباض خود ادامه خواهد داد.

این امر باعث فشار روی تورم، بیکاری، کسری بودجه سالانه و قیمت ارز خواهد شد.

به رغم این گزارش بانک جهانی، صندوق بین‌المللی پیش بینی خوشبینانه تری درباره اقتصاد ایران در سال جاری دارد.

در جدول زیر به پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول درباره عملکرد اقتصادی ایران در سال جاری اشاره شده است.


متوسط 2000 تا 2011 2012 2013 2014 2015 2016 رشد واقعی تولید ناخالص داخلی(%) 5.2 6.6- 1.9- 3 0.6 1.3 رشد تولید ناخالص داخلی نفت(%) 1.5 37.2- 8.9- 7.3 2.7- 1.0- تولید ناخالص داخلی اسمی(میلیارد دلار) 276.9 418.9 386.2 406.3 386.2 393.8 تورم قیمت مصرف کننده(متوسط سالانه/ درصد) 15.1 30.5 34.7 15.8 17.3 17 رشد پولی(متوسط سالانه/ درصد) 27.5 28.3 29.8 22.9 19.4 18.7 صادرات کالاها و خدمات(میلیارد دلار) 76.5 105 100 94.9 80 82.1 واردات کالاها و خدمات(میلیارد دلار) 59.6 80.4 73.7 82.6 77.8 80.6 ذخایر ناخالص رسمی(میلیارد دلار) 50 104.4 117.6 126.5 130.1 130.6 تولید نفت(میلیون بشکه در روز) 3.96 3.17 2.85 3.09 2.91 2.82 صادرات نفت(میلیون بشکه در روز)
1.5 1.13 1.24 1.15 1.07

۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۱ مینا مامایی
به دانشگاه ما قول دادن که تکلیف قبول شدگان پرستاری و رشته های دیگه رو تا 15 بهمن مشخص کنن.امروز گفتن که تا شنبه معلوم میشه.واقعا انتظار سخته
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۴۵ مراد احمدی

دوستان سلام

امروز مورخ 11/12 /1393 ساعت 11 به  دفتر منابع انسانی استانداری مراجعه کردم . یه نکته که خواستم شما هم در جریان باشید این بود که زمانی که از خانم بیرانوند مدیر کل نیروی انسانی درباره شروع به کار پرسیدم گفتن معلوم نیست تا نامه کتبی از تهران نیاد ما هم مثل شماییم . گفتم در دیدار قبلی خیلی امیدوارانه گفتید اسفند ماه الان چیزی شده ؟ گفتن چون هنوز  از وزارت کشور نامه ندادن ما هم نمی تونیم اطمینانی بدیم .

* به نظرم ما در پیگیری هامون وزارت کشور و اعتراض به اونها را فراموش کردیم و حتی نماینده های مجلس هم به وزارت کشور راجع به استخدامی ما تذکر می دادند. بهتر ه مدیر وبلاگ اتخاذی نمایند و شماره معاونت نیروی انسانی وزارت کشور را جهت پیگیری دوستان در وبلاگ لحاظ نمایند . یاعلی

دوستان عزیز شک نکنید همه ما میریم سر کارمون ، به اعصابتون مسلط باشید ، بهم ریختگی ما فقط لحظه های زندگیمون رو زجر آور میکنه ، تاثیر دیگه ای نداره . نماینده ها هرگز قادر به رد کردن بودجه ما نیستند ، ما دیگه بچه نیستیم، 35 سال از عمر ما رفته دیگه این چیزها رو میفهمیم .
 
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۶ محمد پیلوار
سلام. دیروز در برنامه مردم و مجلس گفته شد نمایندگانی که عضو کمسیون تلفیق هستند به حوزه انتخابی خود باز نمی گردند. اونا تو این یه هفته تهران می مونند و به بررسی بودجه می پردازند.
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۴ رضا مازندرانی
مدیر جان, نمایندها سلام.  مدیر یقینا همه ما میدونیم  که شما و نمایندهای ما نوعی ریش سفیدو لیدر جمع  ما هستین حالا با این وجود برادر من مدیر جان و نمایندهای عزیز الان برای من و خیلی از بچها سواله که واقعا استراتزی ما تو این مقطع چیه؟؟چون نه از نمایندها خبری از پیگیری از مجلس و تلفیق هست و نه تاریخی برای پیگیری جمعی از تهران. واقعا میخوام بدونم تکلیف چیه؟ ایا تکلیف در حال حاظر فقط اینه که تلفنی و پیامکی پیگیر باشیم و 90 درصد اصلا جواب ندن.ممنون میشم جواب نه من بلکه خیلی از بچها روبدید.نمایندها شما هم لطفا نظر بدیدفقط مدیر پاسخ نذاره ممنون از زحماتتون
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۸ امید به خدا
سلام مدیر
آیا هفته بعد که نمایندگان میرن به حوزه انتخابیشون اعضای کمیسیون تلفیق هم میرن یا نه ؟
من نظرم اینه که اگه نمایندگان تلفیق هفته دیگه باز هم به کار بررسی بودجه ادامه میدن اوایل هفته بعد یا همگی یا با صلاحدید خودتان فقط نماینده ها برن تا اگه لازم باشه بعدش همگی بریم تهران
حالا مدیر سوال من اینه که هفته دیگه اعضای کمیسیون تلفیق بررسی بودجه رو انجام میدن یا اونام میرن برا سرکشی ؟
پاسخ:
مدیرسایت :   مشخص نیس ...طبق آنچه نمایندگان مجلس و برنامه های منتشر از کار کمیسیون تلفیق نتیجه گیری میشود اینه که کار کمیسیون این هفته تموم میشود البته اگر تمدید نکند.میتونید همین سوالاتو زنگ بزنید نمایندگان تلفیق و از خودشون جویا بشوید اونا موظفن پاسخگوی سوالات حوزه انتخابیه خود باشند .
سلام دوستان چیزی که من فکر میکنم اینه که مجلس اصلا به صورت جز به جز وارد بودجه نمیشه و کلی تصویب میکنه و این دولته که باید ارقامی که مجلس تصویب میکنه رو تنظیم کنه و اینکه کدوم بند حذف بشه که حد نصاب رعایت بشه. نگران نباشین انشاالله درست میشه
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۴ محمود از مازندران
سلام
خواهش میکنم حضور جلوی مجلس رو تو دستور کار بذارین.حتما همین هفته.مدیر محترم دیگه فرصت نداریم ولو با 50 نفر. چندین بار گفتیم متاسفانه عملی نشد .یه شوک لازمه.
اینسری برا تهران رفتن حتی با یه جمعیت 100 یا 200 نفری جواب میده همین که ببینن اونجا هستیم خودش بهتر از هر کاری تأثیرگذاره. حتی اگه لازم بشه نماینده هم داخل مجلس میفرستیم بقیه هم بیرون ایست می کنیم تا نشون بدیم ما سمج پای حقمون ایستادیم.
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۷ محمد پیلوار
سلام منتظر اردبیلی.یقین داشته باش خدا نگاهش به همه از جمله ما هست.دوست عزیز درست می شه.
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۴ محسن سمنان
سلام خدمت همه دوستان . بنده اولین باریه که دارم تو این وبلاگ پیام میزارم ولی از ابتدای کار این وبلاگ تقریبا هرروز دارم نظرات همه بچه هارو میخونم از اخبارتون گرفته تا به هم پریدنو حرفای باربط و بی ربط و ... تو این مدت فکر کنم همه متوجه شده باشید که این حرف زدنا و اخبار بالا رفتن نفت و خبرای تلویزیونو و... نمیتونه هیچ کمکی بهمون کنه و اگه زودتر کاری نکنیم دیگه دستمون به هیچ جا بند نیست. باید یک کار عملی کنیم اونم تجمع جلو مجلس با حظور چند هزار نفری سرنوشت و زندگی هممون داره تو چند روزه اینده رقم میخوره پس بیایید بازنده این میدون نباشیم .بیایید واقع بین باشیم از تو خونه نشستنو تواینترنت حرف زدن کاری درست نمیشه . درسته نماینده های محترممون از تهران پیگیری کردن ولی اونا چند نفرن و دولتی های محترم با حرف های خوشبینانه توپو انداختن زمین مجلس ولی وقتی با جمعیت زیاد روبرو بشن و ببینن که ما قاطعانه ایستادیم به این راحتی سر کارمون نمیزارن(مدیر سایت ونماینده های محترم بچه ها شرمنده ولی قبول کنید سرکارمون گذاشتن). اونسری تو تهران میگفتن تا 11اسفند میرید سر کار ولی با این اوضاع و احوال محاله تازه همه هم اینومیدونید اگه اسفند حکما زده نشه طبق قانون میفته اول تیر سال دیگه . پس دوستان عاجزانه خواهش میکنم برنامه حظور در تهران جلو مجلس را برنامه ریزی کنید اگه الان کاری نکنیم دیگه ... مدیر محترم سایت خواهشن چند تا تاریخ برای حظور درتهران مثل دفعه قبل مشخص کن تا هماهنگ باشم 
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۲ فریاد زیر آب
ما فقط باید تا آخرین این هفته منتظر بمونیم. چون هفته دیگه که کلا اعضای مجلس میرن شهرای خودشون. از 22 بهمن هم که بودجه میره صحن لنی مجلس. تا هفته اول اسفند طول میکشه. بعدشم شورای نگهبان.
واقعا اگه بودجه مربوط به ما رو کم کنن اصلا بعدش وقت برای تجمع و اعتراض هست؟
واقعا مجلس دوباره میاد با اعتراض ما جلسه تشکیل بده و بودجه ما رو زیاد کنه؟
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۳ سجاد شریفی
سلام بچها اخبارگفت بودجه که الان دست کمیسیون تلفیقه بعداز22بهمن میره صحن علنی مجلس
سلام
نمیدونم امروز اخبار رو دیدین یا نه. اخبار اعلام کرد که کار بررسی بودجه 94 کمیسیون تلفیق تازه به نیمه کار رسیده. تا 25 بهمن طول میکشه.  یه لحظه پیش خودتون فکر کنید که 25 بهمن اومد و بودجه ما کاهش پیدا کرد چه کاری از دستمون برمیاد؟؟؟؟
اگرم اعتراض کنیم بنظر شما دولت و مجلس میان به ما میگن چشم بودجه شما رو دوباره زیاد میکنیم؟؟؟؟؟؟
 دوستان خوشبین که منتظرن ببینن چی میشه. نوش دارو پس از مرگ سهراب فایده نداره به خدا. 3 ساله با خوش خیالی منتظرن این نامردا هستیم. ما همینطوریش هم اگه کم نکنن بودجه رو افتاد خرداد و تیر بریم سر کار. وای بحالمون که بودجه کم بشه . اونوقت بنظرتون نمیفته واسه سال95 شروع بکارمون؟؟؟؟؟؟/
حالا بشینید و ببینید چه خواهد شد..........


۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۰ رضا مازندرانی

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی بخش های درامدی لایحه بودجه به اتمام رسیده و از جلسه امروز بعد از ظهر وارد بررسی بخش های هزینه ای بودجه شدیم.

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۸ منتظر اردبیلی
ناظرین کشاورزی تو وبلاگشون . شروع به کارشون رو جشن گرفتند و دارن درباره اولین روز کاری صحبت میکنن. ای روزگار
این روز رو ما هم میبینیم یا اینکه خدا نگاهش به ما نیست

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۸ مراد احمدی

دوستان سلام

بیایید هوشمندانه به اعضاء کمیسیون تلفیق پیامک بدیم

برای مثال من بدین صورت پیامک دادم:

نماینده عزیز سلام ما جوانان و خانواده هایمان منتظر تعیین تکلیف استخدامی استانداری خود توسط شما نماینده محبوب هستیم . یاعلی و جواب دادند چشم

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۳۹ غریب ،غریب


قیمت نفت در معاملات روز جمعه حدود چهار دلار در هر بشکه افزایش یافت و به مرز 53 دلار رسید.
به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازار آمریکا برای تحویل در ماه مارس با حدود 4 دلار افزایش به بیش از 48 دلار رسید.

همچنین قیمت نفت برنت دریای شمال در بازار لندن، برای تحویل در ماه مارس با حدود 4 دلار افزایش به 53 دلار در هر بشکه رسید.

این افزایش قیمت بدلیل کاهش شدید دکل‌های فعال در بخش نفت آمریکا رخ داده است. آمارهای رسمی نشان داد تعداد دکل های حفاری نفت در آمریکا طی هفته گذشته بالغ بر 7 درصد( 49 دکل) کاهش یافته که بیشترین کاهش از سال 1987 بوده است.

تعداد دکل های حفاری در آمریکا نسبت به تابستان گذشته 24 درصد کاهش داشته است. 

***  قیمت نفت به 90 دلار می‌رسد
این در حالی است که مدیرعامل شرکت انگلیسی-هلندی شل از بازگشت قیمت نفت در بلند مدت به 90 دلار در هر بشکه خبر داده است.

"بن ون بیوردن" در کنفرانسی گفت: قیمت های جهانی نفت خام در یک تعادل بلندمدت باید به سطح 90 دلار در هر بشکه برسد.
وی گفت: قیمت های جهانی نفت خام در میان مدت همچنان بی ثبات خواهد بود.

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۸ رضا مازندرانی
هر چن خودم سخت موافق تجمع مجلسم چون معتقدم یه روز الافی می ارزه به 6ماه الافی [اگه کم کنن] اما قبلش بنظرم بچهای نماینده باید برن اوضاع رو چک کنن اگر با صحبت با تلفیقیا به این نتیجه رسیدن که کم کردن بوجمون قطعیه اونوقت میشه در مورد تجمع و پیگیری دست جمعی فکری کرد. راستی مدیر جان شما که با نمایندها در ارتباطی اونا ایشالا کی میرن برا پیگیری مجلس؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت :اونام اخبار وبلاگو دنبال میکنن فعلا زمانش مشخص نیس 
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۱ غریب ،غریب
به قول شاعر:
بهشت از دست آدم رفت از اون روزی که گندم خورد/ببین چی میشه اون کس که یه جو از حق مردم خورد.
کسانی که تو این دنیا حساب مارو پیچیدن/ یه روزی هر کسی باشن حساباشونو پس میدن.
عدم تصویب توسط کمیسیون تلفیق به معنای تصویب نهایی نیست، نمایندگان صحن علنی مجلس تصمیم آخرو می گیرن.
پس همیشه امیدوار باشین....

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۴ حبیب عابدی
افزایش 8 درصدی قیمت نفت:
http://www.eghtesadonline.com/fa/content/74220/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-8-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%86%D9%81%D8%AA
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۰ محمود از مازندران
سلام
به نظرم که بودجه تصویب میشه بدون کاهش.البته با نظر قبول شده جهاد موافقم.یه شوک لازمه تو همین هفته.جلو مجلس. مدیر تایید کنه هماهنگ کنه همه میایم. 
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۹ اکبر عظیمی
منموافقم بریم تهران تا بودجه تموم نشده
akbar_azimi55@yahoo.com
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۳ قبول شده جهاد
اگه اکثریت دوستان موافق رفتن به تهران هست باید خیلی سریع  یه تاریخی رو تعیین کنیم.به هم پریدن و با همدیگه بحث و جدل بیخودی فقط زمان رو به ضرر ما تلف میکنه
 نظر بنده اوایل هفته بعد هست
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۵ مراد احمدی

عزیزا سلام

نمی دانم شاید من خوشخیالم اما دوستان توجه کنید تو ردیف ما گفته استخدامی هایی که بصورت قانونی مراحل رو طی مردند پس نگران نباشید

قیمت نفت ۴ دلار افزایش یافت
با کاهش شدید دکل های فعال در بخش نفت آمریکا قیمت جهانی نفت نزدیک به ۴ دلار افزایش یافت و به مرز ۵۳ دلار رسید.

به گزارش  تسنیم به نقل از رویترز،‌ قیمت جهانی نفت در جریان معاملات روز گذشته 8 درصد افزایش یافت و به مرز 53 دلار در هر بشکه رسید.

قیمت نفت که طی ماه های گذشته روندی نزولی داشته و به پایین ترین رقم در 6 سال گذشته رسیده بود در آخرین روز معاملات هفته گذشته 3.86 دلار افزایش یافت.

افزایش نزدیک به 4 دلاری قیمت نفت در این روز در واکنش به انتشار خبری مبتی بر کاهش شدید فعالیت های حفاری در بخش نفت آمریکا انجام شد.

آمارهای رسمی نشان داد تعداد دکل های حفاری نفت در آمریکا طی هفته گذشته بالغ بر 7 درصد( 49 دکل) کاهش یافته است. حملات گروه تروریستی داعش برای تصرف شهر نفتی کرکوک عراق نیز عامل دیگر افزایش قیمت نفت در روز جمعه بود.

بر اساس این گزارش قیمت نفت برنت دریای شمال در جریان معاملات روز جمعه 3.86 دلار افزایش یافت و به 52.99 دلار در هر بشکه رسید. قیمت نفت سبک آمریکا نیز با افزیاش 3.71 دلاری مواجه شد و به 48.24 دلار در هر بشکه رسید.

کاهش تعداد دکل های حفاری نفت در آمریکا طی هفته گذشته بیشترین کاهش از سال 1987 بوده است. تعداد دکل های حفاری در آمریکا نسبت به تابستان گذشته 24 درصد کاهش داشته است.

اکنون کارشناسان انرژی احتمال می دهند تولید نفت آمریکا بسیار سریع تر از آن چه انتظار می رفت کاهش یابد.

نصف شدن قیمت نفت طی ماه های گذشته فشار زیادی را به تولید نفت شیل در آمریکا وارد آورده است. نفت شیل با هزینه های بالا در آمریکا تولید می شود و به عقیده کارشناسان با قیمت کنونی نفت، تولید از لایه های شیل صرفه اقتصادی چندانی برای شرکت های آمریکایی ندارد. /
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۹ پیرشده استخدام

سلام دوستان.راجع به حرفای خجسته نباشید چون اصلا عضو کمیسیون تلفیق نیست بعدشم زیاد در جریان نیست.از اولش همش میگه 4000 نفر امسال 17000 سال بعد.احتمالا این دفعه هم همینو گفته و اون دوستمون که به بلاتکلیف خبر داده درست منظورشو نگرفته الان چندماهه خجسته هی 4000 امسال 17000 سال بعد رو میگه.زیاد از حرفش نگران نشید.

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۸ حبیب عابدی
سلام. نتایج 92 چهارمحال تا آخر این هفته اعلام میشن و به امید خدا از هفته دیگه کارای گزینش شروع میشن. از اول فروردین شروع بکار ان شاالله
شماره تماس با استانداری جهت پیگیری: 03833339748 خانم بهامیریان

سلام به همه
من صبح چند بار به دفتر دکتر نوبخت 02133271 زنگ زدم گفتن استخدام استانداری به اینجا ربطی نداره از استانداری پیگیر بشید گفتم تا چند روز پیش که جواب می دادین. گفت به ما گفتن که دیگه وصل نکنیم. به استانداری زنگ زدم گفت انشالله اول فروردین. به نظر شما چه خبره؟
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۴ آذربایجان غربی
دو سال انتظار ما رو به همه چی بدبین کرده و حتی حالا که دولت برای ما ردیف بودجه گذاشته دوستان نمی تونن باور کنن که تصویب بشه... ولی حداقل از این لحاظ مطمئن باشین که مقدار بودجه هر ردیف رو دولت تعیین می کنه نه مجلس. مجلس خودش نمی تونه بیاد مقداری از هر ردیف رو کم کنه بلکه همونطور که نماینده پیرانشهر فرمودن می تونه به دولت پیشنهاد بده که مقداری از اون رو کم کنه و دوباره به مجلس ارجاع بده که مطمئن باشین این کارا رو واسه یه ردیف با بودجه خیلی کوچیک مثل ردیف ما نخواهند کرد. مجلس مثل بانک نیست که درخواست بیست میلیون وام بدی و رئیس بانک پونزده میلیون رو واست تائید کنه و آخر سر ده میلیون بهت وام بدن. اگه همون سه درصدی هم که آقای خضری گفتن کم بشه حدود یازده میلیارد از اون سیصد و هفتاد تا کم میشه که با توجه به اینکه تعدادی از استانها هنوز مراحل گزینش رو شروع نکردن و احتمالا از تیر شروع بکارشون خواهد بود و مسلما بودجه کمتری نیاز خواهند داشت بقیه می تونن از فروردین شروع بکار کنن. البته شاید تعدادی از دوستان بگن چه خوش خیال!!! ولی خدمتتون عرض کنم که من در اکثر پیگیری ها حضور داشتم دیگه بیشتر از این قلبم نمی کشه که منفی بافی کنم واسه خودم... تو این دو سال هیچی گیرم نیومد که هیچ، سلامتیم هم به خطر افتاده... دیگه دلم می خواد فقط نیمه پر لیوان رو ببینم.
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۴ بلاتکلیف همدان
بهروز بهزیستی - درکت میکنم
آقا حمید قزوین - اسم نماینده محترم -!!!- رو به مدیر عزیز ارسال کردم اگه صلاح دونستن میذارن تو سایت
پاسخ:
نماینده ای که بما گفتن خجسته بوده که قبلا قرار بود استخدام استانداریها رو بررسی کنه
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۸ حمید قزوین
بلا تکلیف جان اسم اون نماینده بی کفایت بده

سلام دوستان

واقعا به نظرتون باید تا کی بشینیم و دست رو دست بذاریم به امید اینکه بهمن بیاد و اسفند تموم بشه و فروردین بیاد؟؟؟؟؟؟؟دیگه علافی بسمون نیست؟دیگه خسته نشدین از سرکار گذاشتنمون؟همه چیز تو این مملکت قانونیه فقط استخدام ما غیر قانونیه؟دیگه چقدر تحقیر بشیم جلو این و اون؟بهتر نیست به جای کامنت گذاشتن و اعصاب همدیگر رو خراب کردن بریم تهران تا نکلیفمونو مشخص نکنن تکون نخوریم؟بخدا من متأهلم شرایطم هم خیلی سخته ولی به قرآن حاضرم بیام جلو مجلس چادر بزنم تا تکلیف قانونی و غیرقانونی بودن ما تو این مملکت مشخص بشه. خواهش میکنم دیگه ازین بیشتر وقتو تلف نکنیم و هرچه سریعتر یه برنامه برای تجمع حداکثری به مدت نامحدود ترتیب بدیم. مدیر محترم خواهشمندم در این مورد نظرخواهی بدین ببینیم نظر دوستان چیه؟بخدا بدجور سرکاریم

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۹ قرمــــ ــــــــــز
همسایه زین الدین اینا:
اتفاقاً این همه خوشبینی و خوش خیالی کار نی نی کوچولوهاست.
فقط بچه ها تا این اندازه  رویایی فکر میکنن. وگرنه اونایی که بزرگ شدن میدونن که باید احتیاط کرد و از ریسمان سیاه و سفید ترسید.
برید تو سایت استختام دات کام صفحاتی که مربوط به پارسال همین موقع هاست. ببینید بعضی از دوستان چه طور جو میدادن که مشکل حل شده و از سال 93 استخدام میشیم. همون ها هستن که الآن هم دارن خیال پردازی میکنن. پارسال آبان ماه آذربایجان شرقی اعلام کرد همه چی متوفقه بعضی بچه ها اومدن گفتن اگه متوقفه چرا مصاحبه و گزینش ادامه داره. یکسال گذشت تا همون دوستان خوشبین هم فهمیدن سر کار بودن.
امیدوارم حرف آدهایی مثل تو که احساس بزرگ شدن دارن درست از آب دربیاد تا نی نی ها هم از این قضیه سود ببرن.
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۷ هرمزگانی رضا

سلام دوستان

بیایید منفی گرا نباشیم به قول یکی از دوستام ما اگه بیاییم و هی به خودمون تلقین کنیم که بدشانسیم واقعا بدشانس میشیم پس نا امید نباشیم و همگی در دست هم و باپشتیبانی همدیگه پیگیر این کار باشیم و با نماینده هامون در ارتباط باشیم تا ایشالله به نتیجه برسیم

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۰۸ همسایه زین الدین زیدان یوسوف جان
دقت کردین رفتارهای بعضی از دوستان مثل بچه کوچولوها سینوسیه؟


یعنی یه مدت می گن تصویب نشد بدبخت شدیم ای داد ای هوار چرا خوابیدین کشتن بردن و....


بعد از سه چهار ساعت بعد میگن انشالله تصویب میشه خدا کنه تصویب بشه و....



دیگه وقتشه بزرگ شیم کوچولو نمونیم.
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۰۷ مازندران بهزیستی

عضو کمیسیون بهداشت با بیان اینکه ردیف‌های اختصاص بودجه توسط دولت نوشته و به مجلس ارائه می‌شود، گفت: مجلس یک ریال هم نمی‌تواند دست در ردیف‌ها ببرد، مگر اینکه به دولت پیشنهاد داده و دولت نسبت به اصلاح ردیف‌ها اقدام کند. اگر مجلس در ردیف‌ها دست ببرد، کار خلاف قانون انجام داده و در واقع در کار قوه مجریه دخالت کرده است.

خضری افزود: مجلس پیشنهاد می‌دهد و دولت ردیف و عدد را تغییر می‌دهد و بار دیگر به کمیسیون تخصصی ارجاع می‌دهد در کمیسیون بررسی و در صحن علنی در مورد آن رأی‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میزان تغییر کلی بودجه که مجلس می‌تواند اعمال کند 3 تا 5 درصد است گفت: مجلس تنها می‌تواند 3 درصد و در خوشبینانه‌ترین حالت 5 درصد بودجه را تغییر دهد که من فکر نمی‌کنم امسال بودجه بیشتر از 3 درصد تغییر داشته باشد چون ما احکام و تبصره‌ها را زودتر بررسی کرده‌ایم و دیگر ردیف‌ها را نمی‌توانیم خیلی تغییر دهیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931111000110#sthash.NVNQt9or.dpuf
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۰۲ بلاتکلیف همدان
دوستمون به یکی از نماینده های بی کفایت زنگ زده ایشون گفتند که بودجه کم شده 4000 نفر 94 برمیداریم بقیه موندن 95
ایشالا خدا جوابشونو بده
میبینید چطور دارن حرف میزنن ، چطور وعده های الکی میدن، چطور حرفاشونو عوض می کنند، نه وقت ما نه احساسات ما نه عمر ما نه جونی ماها براشون مهم نیست/ گفتنش خیلی سادست اما نمیدونن ما چه زجری میکشیم با امروز و فردا کردنشون، سه سال مدت کمی نیست سسسسه ساااااال انتظار/ هرکسی رو که میشناسم و قبول شده این استخدامیه زندگیش با این موضوع گره خورده همشونو از نزدیک میبینم که چقدر داغون کرده این استخدامی لعنتی/ مگر خدا به دادمون برسه
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۳۱ نازافرین حسنی

سلام دوستان 

اگه تصویب نشه باید چی کار کنیم . نکنه کار از کار بگذره و
دستمون بمونه تو پوست گردو . خیلی نگرانم . خدایا توکل به خودت .
خدا از سر تقصیر کسایی که سنگ جلو پامون میندازن نگذره 
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۲۹ علیرضا محمدی
اینا ضعیف کشن.آقا رضا کدوم قانون....!!!!!! قانون فقط برا بدبخت بیچاره هاس.چاره کار فقط تجمعه حرفشم باعث میشه اینا تصویب کنن.تجربه نشون داده که حتی حرف تجمع هم باعث عقب نشینی اینا شده چه برسه خودش
دوستان سلام، من دیروز صبح(جمعه) به تمام نمایندگان کمیسیون تلفیق پیامک دادم. آقای مفتح جواب دادند که سلام،چشم، نگران نباشید.
آقای حسینی نماینده قائم شهر هم ساعت 3 بامداد روز شنبه جواب دادند : سلام،حل شد.
دوستان نگران نباشید، مطمئن باشید بودجه ما تصویب میشه.
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۰۰ حسین عظیمی
سلام 
من دیروز مناظره را کامل گوش کردم، درسته که می گفتند این آزمون از قبل نباید برگزار می شده و باری هست از دولت قبل(البته باید جلوی اون 500 هزار نفری را که غیر قانونی استخدام شدند می گرفتند، نه این آزمون که کلیه مراحل قانونی آن طی شده)
ولی هم آقای امیر آبادی و آقای جعفر زاده و حتی آقای دژ پسند تاکید داشتند که الان دیگه نمی شه بودجه این استخدامی را حذف کرد چون سه ساله که منتظرند و تمام مراحل قانونی آن هم طی شده. امیدوارم این اتفاق بیافته. فقط همان طور که مدیر تاکید داره پیگیری از نماینده ها ی تلفیق فراموش نشه.
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۵۶ رضا مازندرانی
 فوری فوری فوری مهم مهم مهم                                             جواب جعفر زاده به پیامکم:سلام واقعا شما اشتباه متوجه شدید خیلی موضوع طبیعیه که اشتباه دولتها رو نباید مردم بدن خیلی واضحه که ما باید مشکلشان را حل کنیم و انشالا حل خواهد شد---دوباره پیامکم به ایشون  ایشالا پس به خانواده مزده بدم:جواب- سلام همه نظر دارند که باید حل شود در اصل موضوع حل شدن اختلاف نظری نیست
پاسخ:
مدیرسایت:اصل موضوع که تصویب باشه قطعا حل میشه منتها مشکل اینه که ردیفو کاهش ندن
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۰۴ محمد پیلوار
دوستان عزیز اینقدر انفعالی عمل نکنید درسته بعد از حدود سه سال همه خسته ایم ولی توکلتون کجا رفته.یقین داشته باشید که درست می شه. لطفا به جای حرکات انغعالی عقلانی تر عمل کنیم.
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۶:۵۸ آرش کمانگیر
سلام. از همون روز اول بهتون گفتم نه به این  به اصطلاح نماینده ها دلخوش باشید نه از حرفهاشون نامید. هر چند اوضاع بسیار وخیم هست. من اصلا قصد ندارم فاز منفی بدم و جو را بهم بریزم. بهتره همه تا 25 بهمن صبر کنیم  .ببینیم نهایتا چه خواهد شد. بهتره به نماینده هاتون اس ام اس بدین بگین "انتخابات نزدیکه و شما به رای مردم نیاز دارید بهتره دست از دشمنی با مردم بردارید."  بهتره بچه ها به خودتون بیاید چون خبرهای منفی زیاده . دیگه بیشتر از این وقتتون را نمی گیرم .الانه که آقایون خوش خیال از جمله محمودو..... حمله کنند . بدرود.
تجمع تجمع تجمع
منم با تجمع موافقم البته تو همین هفته. مهم نیست کم یا زیاد باشیم مهم اینه که بدونن در صورت تخلف وعده ها این شروعی خواهد بود برای تجمعات بزرگ تر و پاسخگو بودن بیشتر  
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۶ سید علی محب زاده
سامانه کارمند ایران چرا از دسترس خارج شده؟
کسی دلیلشو میدونه/؟
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۹ مهدی خدابنده لوی
سلام مدیر جان وقت بخیر. من امروز کار داشتم در جریان کار نبودم. میشه بگین چی شده؟ چرا همه دم از لغو بودجه میزنند؟ قضیه این مناظره چیه؟ کی بوده؟ چه حرفی توش زده شده؟ ممنونم مدیر جان.
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۶ ماهنوش بهاری
بچه ها یه تاریخ معلوم کنید لطفا، یا آقای مدیر سایت شما لفا یه تاریخ معلوم کنید برای تجمع .
من دیروز زنگیدم حسینی نماینده قزوین و عضو کمیسیون تلفیق. گفتن که من تنها نیستم اما ناامید نباشید و باید تمام اعضا موافق بودجه شما باشن تا تصویب بشه.
الان نوبخت چرا نمیاد راجب حرفاش توضیح بده . این نماینده های مجلس که ماشالا میگن شکم خودمونو سیر کنیم بسه.
مقصر خودمون هم هستیم دوستان گرامی. تموم بدبختی ما این بود که از اول فقط منتظر گذشت زمان بودیم تا سرنوشتمون ساخته شه. شب همگی خوش
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۷ قبول شده جهاد
جهت یاد آوری بعضی هـــــا 

سلام.مطمئنا امسال آخرین سال مشکل شما خواهد بود...جعفرزاده ایمن آبادی نمایده رشت (93/8/27)

همین آقایی که این اس رو به من و خیلی ها داده امروز با وقاحت کامل از غیز قانونی بودن آزمون ما حرف زد.باز شما داری از قانون حرف میزنی

قانون واسه آقایون یه چیز ثابت و مشخص نیست بلکه به اقتضای زمان به توجه به منافع ازش تفسیر میکنن.تفسیر الانشم اینه که ما باید بریم غـــــاز بچرونــــِیم بعد 2 سال :|

تنها راهکار ت ج م ع جلوی مجلس در اولین فرصت هست ولاغیر ... 

۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۵ امیر محمودی
هر وعده که دادند به ما باد هوا بود 
 هر نکته که گفتند غلط بود و ریا بود 
 چوپانی این گله به گرگان بسپردند 
 این شیوه و این قاعده ها رسم کجا بود ؟ 
رندان به چپاول سر این سفره نشستند 
 اینها همه از غفلت و بیحالی ما بود 
 خوردند و شکستند و دریدند و تکاندند 
 هر چیز در این خانه بی برگ و نوا بود 
 گفتند چنینیم وچنانیم دریغا 
 اینها همه لالایی خواباندن ما بود 
 ایکاش در دیزی ما باز نمی ماند 
 یا کاش که در گربه کمی شرم و حیا بود!!!
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۰ رضا مازندرانی
اقای همسایه زین الدین زیدان یوسوف جان دنیارو اب ببره شمارو خواب ببره برادر من نمیخواستم بگم حالا بذار بگم تا از خواب زمستونی بیدار شی درسته مهر افرین یه جورایی نباشیم اما طبق قانون استخدامی باید اول تامین اعتبار صورت بگیره بعد برن دنبال ازمون مصاحبه...... که در مورد ما صدق نمیکنه که این کار خلاف قانون و غیر قانونیه 


۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۶ محمدی محمدی
دوستان گرامی لغوی در کار نیست و تمامی مراحل قانونی بوده است و بی جهت افکار خودتان و سایر افراد را پریشان نکنید. بدون تردید به گفته های نمایندگان نیز نباید چندان دلخوش بود چرا که  انها درک درستی از شرایط ما ندارند و خود نمی توانند داشته باشند و اگر بخواهیم فراتر برویم  بسیاری از آنان حتی به بدیهی ترین مشکلات حوزه ی انتخاباتی خود نیز آگاهی ندارند. بنظر میرسد در بدترین و بدبینانه ترین حالت خواهند توانست که شروع به کار را به تعویق بیاندازند ...  و این سناریو را می توان از سخنان کلی و بدون جزئیات استانداران نیز دریافت ...
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۱ رضا مازندرانی
بخدا اصلا نمیخوام منفی گرایی کنم اما گراهای بدی از موضوع ما از وقتی که بحث کاهش قیمت نفت پیش اومده به چشم میاد که اخریش بحث داغ امروزه بنظر من باید  یه تجمع طی این هفته جلوی مجلس داشته باشیم که اقایون مجلسی ما منتظریم کی گفته ما غیر قانونیم .چرا اگر بوجه رو کم نمیکردن و نفت 5ماه پیش بود نوعی خود کشی بود تجمع اما با وضعیت مناظره امروز و جواب نمایندهای تلفیق کاملا میشه خطرو حس کرد و هیچی رو از دس نمیدیم بابا جان اونا امروز صراحتا از غیر قانونی بودن ما حرف زدن اونوقت باید بشینیم تو خونمون تا ببینیم چی پیش میاد که چی تجمع ضرر داره گور پدر هر چی ضرره ؟؟؟؟؟مدیر جان بچهای نماینده شما نظرتون چیه؟؟؟؟؟
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۵ سجاد شریفی
بچهااصلانمیخادخودتون رابااین حرفای الکی ودروغ ناراحت کنین  چون راهی ندارن  بایدمارواستخدام کنن بودجه مان تصویب نشه میریم درمجلس تازمانی که کارمان درست نشه برنمیگردیم  تااخرهمین ماه بایدصبرکنیم  یادتون باشه امروزبهتون گفتم تا15اسفندشروع بکارکردیم دیگه تمامه نریم سرکاردیگه کارمون تمومه
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۴ قرمــــ ــــــــــز

راسته که میگن کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد.
من به خوشبینی بعضی دوستان واقعاً غبطه میخورم.

۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۲۲ بهنام بیکار
اقای همسایه خوش خیال

بله منم میدونم قانونی بوده و هست استخداممون

اما به نظرت قانون واسه اینا مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا گیرم حرفات درست

اگه مثلا تا 7 ماه دیگه باز بندازنمون عقب چی؟؟
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۸ آشنا خوزستان
تقصیر خودمونه وقتی از سی هزار نفر فقط صدوپنجاه نفر میاد تهران همین میشه 
از ماست که بر ماست
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۲ سید علی محب زاده
ممنون همسایه زین الدین زیدان یوسوف جان


۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۹ همسایه زین الدین زیدان یوسوف جان
ازمون مصاحبه گزینش همه این ها برای دولت ایجاد تکلیف کرده

دوسال عسگری ازاد با دار و دستش ازمونهای ما رو زیر رو کرده تا خلاف قانونش رو ثابت کنه نتونست

یه خورده بچه بازی در نیارید اگه غیرقانونی بود؟؟؟؟؟؟

معاونت برنامه وبوجه ریاست جمهوری برای چی درخواست بودجه برای سال کرده؟؟؟؟




اگه غیر قانونی بود چرا ازمونهای ما تایید شد و از اذر ماه امسال فرایند گزینش در برخی استانها شروع شد؟؟؟/






اگر غیر قانونی بود فلان استاندار یا معاونت وزیر کشور چرا اعلام کرد شروع بکار نردیکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




اینا همش ساخته  و زایده بچه های کوچولو هس که هنوز بزرگ نشدن
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۷ بهنام بیکار
دلایلی که باعث شده دولت نخواد ما بریم سر کار هرچند به دلیل قانونی بودن آزمون مجبور شده تا الان کوتاه بیاد

1 - این دولت ماها رو کادربندی دولت قبل واسه انتخابات سالهای بعد میدونه که کاملا فکرشون اشتباهه.. هرچند با این اذیت و ازاری که این دوسال شدیم شاید خیلیامون دیدمون منفی شده باشه نسبت بهشون

2 - استانداریها و ادارات تا پیش از این آزمون بیشتر نیازهای استخدامیشون رو درون استانی و بدون آزمون و از بین فک و فامیل های خودشون و تبدیل وضعیت کردن آشناهای خودشون انجام میدادن و وقتی ماها از طریق یک آزمون واقعی و شایسته سالاری انتخاب شدیم، برخی استانداریها و یا برخی ادارات ناراحت شدن و هی با عقب انداختن ما به دنبال راهی برای حرف ما هستن تا باز به پارتی بازیهاشون و فامیلی و خانوادگی کردن ادارات ادامه بدن خصوضا در استان های کوچیک

۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۲ قرمــــ ــــــــــز
مدیر وقتش نیست یک تجمع جلوی مجلس داشته باشیم؟
نماینده های بی وجدان اصلاً توجیه نیستن.
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی:بله مناظره رو هم دیدم و در جریانم این  تاخیر در شروع بکار همانطور که قبلا هم گفته شده در صورتی است که این ردیفو کم کنن ولی ما باید با پیگیری های مستمر مانع این شویم که کم کنن چون واقعا در مقایسه با سایر هزینه ها رقم قابل توجهی نیست
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۸ امیر محمودی
بخدا قسم توی عمرم اینقدر نگران و خسته و بی اعتماد به دولت و کشور و مسئولانش نشده بودم
چقدر فساد مالی؟  چقدر پول برای عراق و فلسطین؟  چرا ما جوونای ایران باید توی حسرت داشتن یه شغل و یه زندگی اینقدر بدبختی بکشیم آخه ما چه گناهی کردیم خدا که اینطوریما رو آزمایش میکنی،  یعنی ما هیییییچ سهمی از این کشور نداریم؟؟؟؟؟؟
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۲ امیر محمودی
من به تعداد قابل توجهی از نماینده ها پیامک زدم، سه تاشون جواب دادن و گفتن که موافقن و دفاع کرده اند و دفاع میکنند، حالا گیریم تصویب نکردن،  آیا ریشه ی فساد خوشکونده میشه؟  آیا هزار هزار میلیارد دلار به نفع دولت هست؟ آیا همه ی مشکلات کشور حل شده و فقط مشکل ما جووناییم؟  همین جوونا هستن که به دوستان مجلس نشین رای دادن که الان واسه خودمون خط و نشون میکشن؟  آیا اگه جنگ بیوفته این مجلسی ها میرن جبهه یا همین جوونا که سالهاست حقشون به بهانه های مختلف خورده میشه؟  این بوجه های عمرانی آیا خوبن؟  یه مبلغ هنگفتی میدن مثلا برای انجام یه پروژه.،  بعد همون پروژه سالها طول میکشه و مکرر بودجه براش میاد و خورده میشه و پروژه نیمه تمام میره برا سال بعد
بخدا قانونی تر از این استخدامی من توی این چند سال چیزی ندیدم،  اینا باید نیروهایی که با پارتی بردن سر کار رو اخراج و ماها رو استخدام کنن،  اینا اگه بخوان سنگ بندازن آبروی خودشونو بردن،  اینا همونایی هستن که پول گرفتن واسه خیلی از کارا و این کار ما فقط غیر قانونیه
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۲ امیر گیلانی
دوستان چه خبر شده؟ من اون برنامه رو ندیدم..مگه میشه به این راحتی.....
آقا ما رو نمیگن خب طرح مهرآفرین رو میگن دیگه ما که مهرآفرین نبودیم!!!!
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۶ ماهنوش بهاری
باید دور استخدامی استانداری رو باید خط قرمز کشید واسه یکی از نماینده ها دوباره تماس گرفتم با کمال بی ادبی جواب داد برگشتند گفتند خانم چرا دست از سرما بر نمیدارید استخدام شما کاملا غیر قانونی بوده است. واقعا بعد این همه سختی و ... باید چنین حرفی رو از این آدما شنید چرا انقد همه ما رو معطل نگه میدارند یه کلمه بگن نمیشه تا همه تکلیف خودمون رو بدونیم چرا هی امروز و فردا میکنند.
پاسخ:
کدوم نماینده؟
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۴ همسایه زین الدین زیدان یوسوف جان
ای بابا چی شد باز

مثل این پیره زنها کوچه خیابونها از کوه کاه می سارین!!!

مگه لغو نشده پس چرا خودتونو می کشین؟؟؟؟

برین سراغ سرنوشتتون


مگه میشه لغو بشه لطفا حرف مفت نزننین .



کلی استانداری و معاونت وزیر و خود بیچاره نوبخت گفته که همه چی ردیفه دوسال صبر کردین دو ماه هم روش


دیگه این دلیل نمی شه که هی بیان اینجا موج منفی بدین
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۴ قبول شده جهاد

یادمه توی برنامه کمپین پیامکی همین جعفر زاده نماینده رشت که واسه همه بچه ها LOVE میترکوند که خیالتون راحت استخدام شما کاملا قانونی هست !!! ولی امشب در برنامه مناظره 2 بار به غیر قانونی بودن استخدامی استانداری و زیر مجموعه 450 هزار استخدام غیر قانونی (مهر آفرین )بودن ما تاکید کرد !!!!!!!

امیدوارم بعد این برنامه اون دسته از دوستای خوش خیال دیگه فهمیده باشن که ناخواسته داریم توی  سناریوی آقایون نقش بازی میکنیم و کم کم باید از صحنه بیرون بریم !!!!


حرفای دژپسند یه طرف حرفای اون دوتا نماینده مجلسم یه طرف . جعفرزاده نماینده رشت که گفت استخدام استانداری ها غیر قانونی بوده، امیرآبادی نماینده قم هم که گفت استخدام استانداری ها مربوط به کارمندای شرکتی استانداری بوده که قرار بوده با این استخدامی تبدیل وضعیت بشن!
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۹ اکبر عظیمی
دوستان من امروز رفتم پیش نماینده شهرمون مثل گاو فقط سر تکون می دادن به حرفای من ...
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۵ بهنام بیکار
چه خوش خیال بودن کسانی که به حرف این دولتیا اعتماد داشتن

ببینید از روز اول مشخص بود که این دولت ماها استخدام استانداریها رو کادربندی دولت قبل واسه انتخابات آینده میدونه و تا میتونه جلو استخدام شدن ما سنگ میندازه و حالا هم که با این وضعیت بودجه با این حرفهای دژپسند میخواد مجلس رو متقاعد کنه که بودجه مارو پرپر کنه

دولت تدبیر و امید؟؟؟   
نوچ
دولت تمدید و نا امیدی
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۷ پذیرفته شده ی استانداری

واقعاً برای آقای دژپسند متأسفم ایشون اگر دقت میکردین میخواستن یه خبری بدن ولی نگفتن نصفه گذاشتن گفتن  این استخدام استانداری ها باری هس که از دولت قبل به دوش ما گذاشته شده بعد گفتن یه دفعه که نمیشه فقط خدا کنه فکر و خیال برشون نداره که بخوان برا بودجه ماها نقشه بکشن

این همه پیامک دادم که از دژپسند یه جواب صریح برا بودجه استخداممون بخوان ولی آقای حیدری هم نکردن یه سؤال بپرسن

۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۱ اسفند خوزستان
محمد پیلوار عزیز ممنونم. من اون برنامه رو دیدم یادمه گفت اون موقع کارهای گزینششون شروع میشه من تصور کردم که نتایج سه برابری توی همین ماه یا اسفند اعلام بشه. میخوام بدونم قبول شدم یا نه ولی خبری از نتایج نیست...
چه خبره تو این برنامه مناظره شبکه 1 ؟  چپ و راست دارن به استخدام استانداریا حمله میکنن . یعنی مشکل بودجه فقط اعتبار مربوط به این استخدامه؟؟؟
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۵ محمد پیلوار
سلام اسفند از خوزستان. سوال کرده بودی از آزمون اسفند ۹۱ خوزستان چه خبر, نگران نباش دوست عزیز هفته پیش آقای عماد معاونت نیروی انسانی استاندار در اخبار شبانگاهی استان گفتند نتایج آزمون اسفند ۹۱ را به احتمال زیاد نیمه دوم فروردین ۹۴,اعلام می کنند.
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۹ رضا مازندرانی
والا بخدا خیلی جالبه شاه بخشیده ولی وزیر نمیبخشه ادامایی که ما بهشون رای دادیم تا  مثلا  مدافع و وکیل ما باشن و از حق ما دفاع کنن حالا شدن کاسه داغ تر از اش وافعا متاسفعم برا خودم . منم واسه نماینده شهرم قائمشهر زنگ زدم همینو گفت [من یه نفرم جمع باید موافق باشه] بهرصورت 1- پیگیری تلفنی پیامکی از تلفیقیا فراموش نشه 2- اگر تا اخر هفته پیشرو کار تو تلفیق تموم نشه شانس اینو داریم که با نمایندهای تلفیق و دیگر نمایندها حضوری صحبت کنیم [بگفته منادی سفیدان این هفته نه هفته بعدش مجلس تعطیله و نمایندها یک هفته میرن برا سرکشی از حوزهای انتخابی] چون دیگه تا پایان تصویب بودجه نمیان.3- خدای ناکرده اگر بوجه رو کم کردن هیچی واجبتر از یه تجمع و پیگیری جلوی مجلس نیست - حال باید بشینیم ببینیم چی میشه. راستی شب وفات حضرت معصومه تسلیت التماس دعا از همه تو این روزای حساس.
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۳ ماهنوش بهاری
آقا یا خانم غریب خودتون تماس بگیرید با نمایندگان گوش دهید چه می‌گویند از دیروز تا بحال به 4 نماینده تماس گرفتم هر 4 تای آنها گفتند ما سعی می کنیم تصویب بشه ولی قول نمیدهیم.
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۲ آذربایجان غربی
تا وقتی کد مستخدمی نگرفتی می تونی از هر کدوم خواستی انصراف بدی و تبریز بمونی...
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۴ غریب ،غریب
با سلام. خواهشا دوستان تراوشات ذهنی خودتونو به عنوان خبر موثق اینجا نزارین، این کامنت ها خیلی بی معنیه که یه عده خیلی راحت شایع می کنن که بودجه مربوط به ما تصویب نمیشه، چون قیمت نفت داره میاد پایین. عزیزان بودجه مربوط به استخدام ما بعد از کلی دوندگی همه ما بدست اومده تورو خدا طوری صحبت نکنین که خودمون باورمون بشه که تو این اوضاع مجلس حق داره بودجه ماروهم دست کاری کنه. 400 میلیارد پول خورد بودجه کشور حساب میشه. حالا من و شما میگیم با حذف بودجه ما مشکلات بودجه مرتفع میشه. ار لحاظ اولویت قانونی هم طرح استخدامی که بیش ار دوسال بلاتکلبف بوده بیش از این طوب بکشه، زیر سوال رفتن مجلس به حساب میره.
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۱ محسن اینانلو
سلام؛ من دیروز با نماینده شهرمون که عضو کمسیون تلفیق هستش حرف زدم؛گفتن که من برای تصویب پیگیر هستم ونظر جمع مثبت هستش؛ولی گفتش من تنها نیستم قول نمیدم؛چیزی که هست حرفای دو پهلو زده میشه؛ممکن هست مجلس توپ بندازه زمین دولت؛از یطرف هزینه جاری و کاهش میده این یعنی دست وپای دولتو بستن؛نمیدونم چیکار باید کرد ولی همه زنگ بزنید این آخرین فرصته؛
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۷ ماهنوش بهاری
سلام دیشب با کی از نماینده ها تماس گرفتم گفتش ما سعی خودمون میکنیم تا بودجه استخدامی تصویب بشه ولی قولی به شما نمیدهیم. بعدش هم گفتن کار بودجه شاید این هفته هم تموم نشه
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۳۹ رحمان علی نژاد
سلام .من از استان آذربایجان شرقی هستم.استان ما دوتا آزمون برگزار کرده که از اولی نفر اصلی هستم و دومی هم سه برابر ظرفیت هستم.اولی شهرستان هست ولی دومی تبریز هس که من خودم دوس دارم تبریز باشه و نرم شهرستان.به نظر شما اگه توی دومی ینی تبریز هم نفر اصلی بشم میزارن از اولی انصراف بدم؟لطفا اگه اطلاعاتی در این مورد دارین بهم بگین.ممنون
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۷ محمود از مازندران
سلام
جناب قبول شده بهزیستی بهزیستی
اینو که فرمودین مربوط به بدون سهمیه هاست یا نه؟
اگر اینه که میگید عمومیه پس ما هم اسفند شروع بکار میکنیم .منظورم جهاده. مطمئنییییییییییییی؟؟؟؟؟!!!!!
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۷ مهدی خدابنده لوی
جناب قبول شده بهزیستی بهزیستی نگفتن که که سایت کارمند ایران باز میشه تا اسامی بچه هارو برای گرفتن کد استخدامی وارد سایت کارمند ایران کنن؟
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۹ قبول شده بهزیستی بهزیستی

سلام  دوستان

بنده حضوری در تاریخ 7 بهمن به اداره کل بهزیستی استان مازندران مراجعه کردم .

خوشبختانه اسامی تمام بچه ها از سازمان بزنامه ریزی  با ثبت در سامانه کارمند ایران  و گرفتن کد استخدامی به استانداری و بعد هم به اراره کل بهزیستی مازندران  ابلاغ شد. و اگه خدا بخواهد در ماه اسفند سه روز اکلاس اموزشی برای ما برقرار و به لطف خدا ابلاغ همه بچه های بهزیستی مازندران در اسفند صادر میشود.


آقای رضا مازندرانی

کی گفته دو سه روز دیگه کار بررسی بودجه توسط کمیسیون تلفیق تمومه؟؟

بهتره بری به سایت مجلس نگاه کنی و برنامه کاری کمیسیون تلفیق رو ببینی که از شنبه تا چهارشنبه ی هفته ی آینده هم روی بودجه 94 قراره کار کنن و اونم معلوم نیست تا اون موقع تموم شه

ضمنا دیروز رییس مجلس در مورد قانون و مقرارات مالی که قراره در مورد دولت تصویب بشه صحبت کرد و گفت میخواییم این قانون رو هم در بودجه 94 لحاظ کنیم و تا وقتی اون قانون رو تصویب نکردن کار کمیسیون تلفیق هم تموم نمیشه

خوب نیست فقط به حرفها توجه کنید

یه سری هم به سایت مجلس بزنید و همه چیزو ببینید
دوستان سوال؟؟

من شنیدم که این بررسی بودجه توی کمیسیون تلفیق شاید از دوازدهم هم بیشتر بره اونورتر مثلا تا بیستم
بعدشم درسته که بعد از اینکه کار کمیسیون تلفیق تموم شد تازه اون موقع بودجه میره توی صحن علنی مجلس؟؟؟؟؟
اون چقد طول میکشه؟؟ کسی خبر داره آیا؟؟
و اینکه مطمئن باشید اگه از بودجه ی ما کم کنن از تعداد کم نمیکنن بلکه زمان استخدام و دادن حقوق رو مثلا سه ماه میندازن عقب
بعد از دوسال و خورده ای که دولت ما رو سرگردون کرد آخرش ما رو انداخته توی زمین مجلس و با این اوضاع بودجه و نفت و ...... اگرم مجلس بلایی سر استخدام ما بیاره دولت خودش رو مبرا و بی گناه نشون میده و تقصیرا رو میندازه گردن مجلس
پس باید خوب مواظب باشیم اینجوری نشه
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۵ کاردو کلهر
سلام
ارتباط با حیدری طیب عضو کمیسیون بودجه
http://heydaritayeeb.ir/fa/?page_id=1004
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۳ رضا مازندرانی
مدیر جان سلام خسته نباشی اگر لطف کنین سوال پاینو  جواب بدین ازتون ممنون میشم  که ایا در  صورت کم کردن بوجمون برنامه ای جهت پیگیری و تجمع در تهران جلوی مجلس وجود خواهد داشت تا ما ها از الان گوش بزنگ باشیم دوما این کمپین خیلی خوبه اما مکملش یقینا پیگیری حضوری نمایندگان از تهران و از خود نمایندهای تلفیق در هفته اینده و انعکاس چشم انتظاری تصویب بوجمون خواهد بود چون اکثرا نمیان شهرستان و تاثیر حضوری خیلی بیشتر از تلفنه . اگر هم نمایندها نمیرن لطفا جواب بدن تا بچهای دیگه پیگیر این قضیه شن.بچها روز پیامک و زنگ نزنید به تلفیقیا ,بهترین زمان شبه
پاسخ:
مدیرسایت:بله دقیقا حضوری تاثیرش خیلی زیاده در مورد برنامه آینده فعلا چیزی مشخص نیس هرکس هم دوست داره و میتونه رفتنش خیلی بهتره فقط به پیگیری نمایندگان نباید اکتفا کرد همه باید در آخرین مرحله که تصویب هست سنگ تمام بذارن
دوستان عزیز شاهرودی
برای 16 بهمن با نماینده وقت گرفته شده البته بنا به گفته مسئول دفتر چون دکتر با وزیر میان شاهرود احتمالاً همون شب هم با وزیر برمی گردن تهران. اگه این اتفاق بیافته قرار به 22 بهمن موکول میشه. موقتاً برای شانزدهم آمادگی داشته باشید حداقل 6 نفر باید بشیم.
یا علی
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۵ اکبر عظیمی
شکوه ام نیست ز صیاد در این کنج قفس     جورها کرد به من دوست که صیاد نکرد
نه تصور کنی از جور و ستم می نالم        نالم از اینکه چرا دادستان داد نکرد
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۰۴ اسفند خوزستان
هیچ خبری از اعلام نتایج ما نیست...خیلی دلم گرفته...
اگر کسی از دوستان خبر جدیدی از خوزستان و آزمون اسفند داره لطفا اطلاع بده
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۲۱ رضا مازندرانی
سلام به همه. انشالله وضعیتمون تا 2,3روز دیگه با پایان کار تلفیق کاملا مشخص میشه که میتونه 2 حالت داشته باشه 1- ایشالا 100درصد بوجمون تصویبه و همه چی تموم 2-یک درصد شاید بوجمونو کم کنن که در این حالت چون بوجه هنوز تو مجلسه میشه با یه تجمع و پیگیری از مجلس بوجرو  برگردوند [که اونموقع دیگه اب از سرمون گذشته و نمیشه گفت نه تجمع ضرر دارو از این حرفا.....]که همه ما باید 6 فروردین 94 تو ادارمون باشمیم و نه یه روز بیشتر. پس بچها واسه همه چی باید خودمونو اماده کنیم . مدیر بچها نظر شما چیه ؟؟؟؟؟؟
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۹ سجاد شریفی
خواهشاتودلموخالی کردین چی شده یکی به منم بگه؟؟؟؟مدیرسلام ازشماخواهش میکنم   نمایندهارابفرستین تهران  یک کاری  بگین تاانجام بدیم  اخرین امیدزندکیم به این استخدامیه 
تاریخ : چهارشنبه 8 بهمن 1393     |     کد : 18448
اطلاعیه دفتر منابع انسانی و تحول اداری؛
تغییر زمان برگزاری آزمون مجدد اختصاصی/ زمان و محل توزیع کاروت ورود به آزمون
دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر زمان برگزاری آزمون مجدد اختصاصی برای آن دسته از داوطلبان آزمون استخدامی سال 1392 دستگاه‌های اجرایی استان که موفق به دریافت سوالات آزمون اختصاصی نشده بودند، خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر برگزاری آزمون اختصاصی مجدد 10 رشته شغلی بدین وسیله تاریخ برگزاری آزمون مذکور به روز یکشنبه 19 بهمن 1393 تغییر می‌یابد.

داوطلبان حایز شرایط که موفق به دریافت سوالات اختصاصی در آزمون مذکور نشده بودند الزاما و سایر داوطلبان در صورت تمایل، می‌توانند در آزمون مجدد اختصاصی رشته‌های شغلی مورد اشاره شرکت کنند. بدیهی است با برگزاری آزمون مجدد، آزمون اختصاصی قبلی داوطلبان کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

همچنین کارت ورود به جلسه این آزمون در ساعات اداری روزهای 13 و 14 بهمن ماه جاری در اداره کل استاندارد به نشانی کوی ولیعصر، خیابان استاندارد توزیع خواهد شد.

گفتنی است لیست داوطلبان حایز شرایط برای آزمون مجدد به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اعلام شده و رشته‌های شغلی مورد نظر برای آزمون مجدد به شرح زیر می‌باشد:

- اداره کل فرودگاه‌های استان:
رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات فرودگاهی (تبریز) با کد رشته شغلی 292

- اداره کل بازرسی استان:
رشته شغلی بازرس (تبریز) با کد رشته‌های شغلی 242 و 249

- اداره کل استاندارد استان:
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (تبریز) با کد رشته‌های شغلی 295، 299 و 300
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (جلفا) با کد رشته‌های شغلی 308 و 311
رشته شغلی کارشناس اندازه‌شناسی (تبریز) با کد رشته شغلی 296
رشته شغلی کارشناس اندازه انگ فلزات گرانبها (تبریز) با کد رشته شغلی 297
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۸ ماهنوش بهاری
سلام آقای مازندرانی چقد شما ناامید هستید.
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۴ قرمــــ ــــــــــز
رضا مازندرانی اشباه نکن. تاریخ شروع به کار رو تمدید میکنن اما کسی حذف نمیشه.
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۵ رضا مازندرانی
مدیر ,بچها یه سوال ؟؟خواهشا اگه میتونید جواب بدید. هممون میدونیم که بوجه رو کم کردن اما ایا ردیف ها و بوجهای خاصی رو از بوجه کل بوجه جاری حذف یا کم کردن که شده این عدد و یا بطور کلی گفتن بطور سر شکن این عدد باید از بوجه جاری کم بشه حالا یه ردیف بیشتر یه ردیف کمتر؟؟؟[بنظر من در بدترین حالت,, بوجه ما بطور کامل حذف نمیشه و ممکنه اونو کم کنن اونموقع یه سری بچها میرن ویه سری دیگه میمون] 
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۴ غریب ،غریب
با سلام،  متن پیامک دوستان رو خوندم فکر می کنم خیلی طولانیه. دوستان این متن رم با کمی تغییر به نمایندگان کمیسیون تلفیق بفرستین: با سلام،نماینده محترم ما پذیرفته شدگان استخدامی استانداری ها، از جنابعالی تقاضامندیم  نسبت به ردیف بودجه اختصاص داده شده، اهتمام جدی داشته و به دو سال ونیم انتظار پایان دهید. با تشکر.
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۹ رضا مازندرانی
خدااااااااااااااااااااااااااا اخه ما چه خبطو خطایی به درگاهت مرتکب شدیم که اینجوری داری دهنمونو  اسفالت میکنی تا حالا هی میگفتیم خدا یا ما رو تو بوجه بذارن حالام بعد سه سال که گذاشتن ,نفت لعنتی کاهش پیدا کرده بطبع شم بوجه رو کم کردن که معلوم نیست واقعا قراره چه بلایی به سر ما بیاد خدایا دمت گرم از این که ما رو دهه شصتی افریدی ما که مردیم از خوشی.بچها پیگیری پیامکی, تلفنی از نمایندهای تلفیق یادتون نره دیگه چیزی به رسیدن به سر وقت ما نمونده.
سلام به همگی
من دیروز به حیدری طیب نماینده شهرمون و عضو فعال کمیسیون تلفیق اس دادم ((نماینده محترم ما ، خواهشمندم نسبت به ردیف بودجه اختصاص داده شده برای استخدامی استانداریها کوتاهی نکنید. ما سه سال منتظریم و به امید این استخدامی تشکیل خانواده دادیم.امیدمان بعد خداوند به شماست)) و ایشون جواب دادن:چشم

۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۴ امید به خدا
سلام

اگر همینطور که در مورد جزئیات بودجه جاری و عمرانی تو مجلس تصمیم گیری میکنند در مورد بودجه متفرقه هم به صورت مجزا توضیح بدن ما میفهمیم که تصویب ردیف بودجمون در چه وضعیه ؟
اگه کسی میدونه که بودجه متفرقه را چه جوری گزارش میدن بگه تا بهتر پیگیر بودجمون بشیم؟
راستی مدیر اون گزارش قبلی آخرین گزارش نمایندگان بود و برگشتن یا باز هم زحمت پیگیری را متقبل میشن ؟
پاسخ:
مدیرسایت:فعلا نه ...اگه دوباره پیگیری کنن اطلاع رسانی میشه
به ثبت احوال خوزستان و سایر دوستان
توضیحات علی هاشمی درسته، عدد 2 در برخی ستونها به این معنیه که در اون استان 2 اداره کل هست. مثلا در استانهای مازندران و کرمان 2 اداره کل منابع طبیعی داریم بنابراین جلو اداره کل منابع طبیعی در این استانها عدد 2 درج شده.
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۹ امیر گیلانی
مجلس گفته باید 11 هزار میلیارد بودجه جاری حذف بشه به خاطر کمبود منابع......
370 میلیارد ما این وسط جز جاری محسوب میشه ؟؟؟؟؟
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۱۱ مازندران بهزیستی

فرم شماره 6


http://form6.karmandiran.ir/Users/images/Bakhshname93.jpg




دستگاه‌های اجرایی اعم از دستگاه‌های مشمول و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری موظف به ثبت اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین و مشخص و قرارداد کارگری در پایگاه‌ اطلاعات نظام اداری و دریافت شماره مستخدم یا شماره شناسه و صدور احکام کارگزینی از طریق سامانه کارکنان نظام اداری و انجام امور مختلف اداری و مکاتبات موضوع این ماده از طریق این سامانه می‌باشند.
محاسبه و صدور مجوزهای استخدامی منوط به اطلاعات ارسالی دستگاه ها بوده و مسئولیت عواقب عدم ارسال اطلاعات بعهده خود دستگاه می باشد.
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۰۳:۱۸ رضا مازندرانی
ول کنید جون مادرتون این چرندیات فرمو پرمو. از تلفیقیا پیگیری کنید تا بیچاره نشدیم.
پاسخ:
مدیر سایت : در خوسات شما به "امید بخدا "ارسال گردد .
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۲۵ ارومیه ایرانی
فرم شماره شش مال سبد کالا هستش، 
با عنایت به نامه شماره 190181 مورخ 13/10/1393 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی برتوزیع سبدکالا در بین کارکنان دولت بر اساس آمار و اطلاعات ارایه شده توسط این سازمان، ضروری است کلیه دستگاه های اجرایی کشور که تا کنون نسبت به ارسال آمار و اطلاعات کارکنان خود به سامانه کارمندایران (دستگاه های مشمول موافقتنامه هزینه ای form6.karmandiran.ir دستگاه های غیر مشمول موافقتنامه هزینه ای amar.karmandiran.ir) اقدام ننموده اند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1393/11/07 نسبت به ارسال اطلاعات به این سامانه اقدام نمایند. بدیهی است عدم ارسال اطلاعات بموقع بمنزله انصراف از دریافت سبد کالای کارکنان خود از سوی آن دستگاه بوده و این سازمان هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۱ محمدی محمدی
دوستان عزیز فرم 6 فرم موافقتنامه ی هزینه ای دستگاههای دولتی می باشد که بایستی پر شود تا بودجه ی مورد نیاز آن دستگاه به ان تعلق گیرد، در بخش راهنمای همان صفحه می توان اطلاعات مورد نظر را دید ، بنظر میرسد که بودجه ی نیروهای جدید الاستخدام نیز بایستی در این فرم ها لحاظ شود،
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۰ ثبت احوال خوزستان
سلام،
جناب هاشمی ممنون از توضیح شما ولی در بعضی ستون ها عدد 2 درج شده معنی این ها چی هستش؟

جناب محب زاده منم نمیدونم توضیحش چیه ولی مطمئناً با آزمون ما ارتباط داره و توضیح آقای هاشمی ظاهراً درست هست.


سلام
در مورد فرم شماره 6 آیا در مورد آزمون ماست؟؟؟
خواهشا یکی پیگیری کنه که این فرم دقیقا چیه
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۹ اکبر عظیمی
با سلام دوستان عزیز کسی در مورد این فرم شماره 6 و مطالبی که در یاست سازمان مدیریت درج شده اطلاع کافی و درست داره که توضیح بده؟ 
اصلا این فرم مربوط به استخدام هاست یا ....؟
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۳ سید علی محب زاده
علی هاشمی
ممنون
اینو میدونیم منظور اینه شامل استخدامیای جدید که ماییم میشه؟ یا نه؟
ثبت احوال خوزستان

سلام  هر  اداره ایی که جلوش یک گذاشته یعنی اسامی رو فرستادن و هر اداره ایی که اسامی رو نفرستادن  جلوش صفر گذاشتن

اعداد بالای هر ستون هم کد استانه   مثلا
اداره کل  تعاون ،کار و امور اجتماعی
در استان 55  اسامی رو فرستاده      ولی   در استان 56 کدی فرستاده نشده
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۵ سید علی محب زاده
مدیر جان توضیح نمیدی راجبش؟
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۱۸ سید علی محب زاده
ثبت احوال خوزستان
***********************************************
راجبش یه توضیح میدادی
***********************************************
مدیرجان شمام راجب این لینک یه توضیح بدهید
پاسخ:
مدیرسایت : نمیدانیم
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۰ مزدک پاکزاد
مدیر عزیز میتونم بپرسم چرا کامنت منو تایید نکردین!!؟ چون با حرفتون مخالفت کردم!!!!!!!!!؟
پاسخ:
مدیرسایت : نه به هیچ وجه ....طبع کامنتی که نیاز به جواب باشه دیر تایید میشه تا جوابش نوشته بشه .
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۳ ثبت احوال خوزستان
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۹ ثبت احوال خوزستان
سلام دوستان و مدیر عزیز می خواستم بپرسم کسی می دونه منظور از این اعداد که توی سایت کارمندایران بخش مربوط به فزم شماره 6 از دیروز درج شده چیه؟
ممنون
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۸ رضا مازندرانی
مدیر نماینها هنوز تهرانن؟؟؟به مجلس سر زدن؟؟؟
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۶ سجاد شریفی
کسانی که نماینده شهرشون جزکمیسیون تلفیق مجلس هست میتونن برن دفترنماینده شهرشون هرچندنماینده نباشه میتونن به مدیردفتریامنشی دفترنماینده مراجعه کنندوازانهابخوان به نماینده زنگ بزنن واطلاع بدهندالبته تازمانی که حضوری انجاهستندبانماینده تماس بگیرند
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۷ ندا عبدالهی
با سلام
با نماینده چالوس و نوشهر جناب احمدی تماس گرفتم و ایشون قول مساعد دادند که برای تصویب بودجه مربوطه تلاش خواهد کرد ولی 45 نماینده دیگر غیر ایشون در جلسه حضور دارند که نظر خواهند داشت. لطفا با نماینده شهرهای خودتون تماس بگیرید و ازشون بخواهید که پیگیر باشند تا انشالله انجام بشه
موفق باشید.
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۵ قبول شده جهاد
با پیگیری های انجام شده متاسفانه در این هفته تقریبا هیچ کدوم از نماینده ها مازندران به شهرهاشون نمیان و احتمالا واسه اتمام کار بررسی بودجه جمعه هم در مجلس جلسه دارن

پس از تمام دوستان مازندرانی خواهش دارم هر چه سریع تر با نماینده ها ی تلفیق تماس تلفنی بگیرند.بهترین زمان هم غروب و شب هست

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۵ امید به خدا
سلام بچه های فارس بجنبید

طی فردا و پس فردا باید حتما حضوری بریم دفتر نمایندگان فارس اگر هم نشد تلفنی صحبت کنید علی الخصوص اونایی که عضو کمیسیون تلفیقند که عبارتند از :
1- احمدرضا دستغیب نماینده شیراز
2- داریوش اسماعیلی نماینده سروستان
3- ضرغام صادقی نماینده شیراز
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۵۶ مازنـ درانی

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 از مصوبه عصر امروز این کمیسیون در مورد تعیین درآمد 53 هزار و 700 میلیارد تومانی دولت از محل صادرات نفت در سال 94 خبر داد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کمیسیون تلفیق به دولت اجازه داد از محل صادرات نفت در سال 94 ، 53 هزار و 700 میلیارد تومان درآمد داشته باشد البته پیش از این دولت رقم 71 هزار میلیارد تومان را در لایحه بودجه پیشنهاد کرده بود که کمیسیون تلفیق با توجه به وضعیت قیمت نفت آن را کاهش داد.

وی درباره برآورد قیمت هر بشکه نفت صادراتی ایران در سال 94 نیز گفت: این موضوع به حجم فروش و قیمت ارز برمی‌گردد . ما تنها سهم دولت از محل صادرات نفت را تعیین می‌کنیم و برآورد قیمت هر بشکه نفت برای‌مان مبنا نیست. باید منتظر بمانیم که بازار قیمت را مشخص کند تا ببینیم حجم فروش در سال 94 به چه رقمی خواهد رسید.

این عضو کمیسیون تلفیق اضافه کرد که سهم 53 هزار و 700 میلیارد تومانی درآمد دولت از محل صادرات نفت پس از کسر سهم وزارت نفت و صندوق توسعه تعیین شده است.

به گفته جلیلی، کمیسیون تلفیق همچنین سهم صندوق توسعه ملی از محل فروش نفت و فرآورده‌های نفتی را براساس پیشنهاد دولت 20 درصد مصوب کرده است.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس در پایان گفت: اگر دولت در سال 94 بیش از سقف 53 هزار و 700 میلیارد تومان نفت بفروشد می‌تواند برای نیمه دوم سال اعتبارات مازاد را صرف طرح‌های عمرانی کند.

۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۱۶ منتظر اردبیلی
مدیر عزیز
تا به این لحظه خیلی زحمت کشیدید
نزارید این اخرها خراب بشه
شماره اعضای کمیسیون تلفیق رو بزارید تا التماس کنیم
تورو خدا بجنبید یه کاری بکنید
پاسخ:
مدیرسایت:بخدا اونجوری عواقب خوبی نداره وگرنه واسه ما مشکلی نیس که اگه یادتون باشه قبلا گذاشته بدیم بخاطر عواقب بد آن منصرف شدیم . در این حالت بهترین راهکار مراجعه حضوری  وتوضیح دادن وضعیت فعلی  به نمایندگان است تا حتما با این ردیف موافقت کنن .
با سلام انشاءالله این کابوس تا چهارشنبه ختم به خیر خواهد شد ....قبل از  تماس با نمایندگان  حتما بسم الله رو بگید  تو دل سنگ بعضی ها اثر  کنه
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۶ رضا مازندرانی
حسین‌زاده بحرینی نماینده مشهد، محمد حسن‌نژاد نماینده جلفا و ایرج ندیمی نماینده لاهیجان

علیرضا سلیمی-دلیجان، قاسم احمدی لاشکی-نوشهر چالوس، جبار کوچکی‌نژاد-رشت

اسماعیل کوثری نماینده تهران، احمدرضا دستغیب نماینده شیراز، حسن کامران نماینده اصفهان

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، داریوش اسماعیلی نماینده سروستان، سیدهادی حسینی نماینده قائم‌شهر
شمس‌الله بهمئی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر، حسین امیری خامکانی نماینده زرند، سید سعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه

علیرضا زاکانی نماینده تهران، محمدجواد کولیوند نماینده کرج ، محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان

امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مشهد، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان

نیره اخوان بیطرف نماینده اصفهان، موسی غضنفرآبادی نماینده بم، محمد دهقان نماینده طرقبه

نصراالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد، سید مرتضی حسینی نماینده قزوین، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری

مجید جلیل سرقلعه نماینده لردگان، یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان، محمد دامادی نماینده ساری

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه، ضرغام صادقی نماینده شیراز، مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب

عباس پاپی‌زاده- دزفول، شمس‌الله شریعت‌نژاد-تنکابن، محمدتقی توکلی نمایندگان الیگودرز

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۲ رضا مازندرانی
با توجه به گزارش بچهای نماینده از تهران که نشون میده اگه نجونبیم بدبخت شده ایم و از اونجایی که کار کمیسیون تلفیق تا دوازدهم تموم میشه یعنی هفته اینده پس فقط همین هفته وقت داریم تا اون دسته از شهرا و استانهایی که نمایندشون عضو تلفین با دفاتر شون برا پنجشبه همین هفته هماهنگی کنیم [چون نمایندها اخر هفته تو حوزهای انتخابیشونن]تا باهاشون حضوری صحبت کنیم تا بوجمونو تصویب کنن------بچهای مازندران لطفا اونایی که همشهری این نماینها هستن وقت بگیرن برا اخر هفته از دفترشون 1- یوسفیان ملا-امل2- هادی حسینی -قائمشهر 3-دامادی -ساری4-شجاعی-ساری 5-شریعت نزاد- تنکابن 6-لاشکی - نوشهر بچها تو رو خدا پیگیری کنید
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۶ ماهنوش بهاری
سلام، آقای مازندرانی انقد ناراحت نباشید، اگه خدا بخواد همه ما میریم مشغول به کار میشیم اگه نخواد هم نمیشه توکل کن به خدا، خیلی سخته این شرایط ولی توکل به خدا شاید همه مشکلات حل بشه.
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۱ مازنـ درانی
یا حسین
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چرا تموم نمیشه؟
من دارم داغون میشممممممممممممممممممممممممممممممممممم
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۹ امیر محمودی
آقای حبیب عابدی سلام
بنده هم از پذیرفتگان اصلی استان چ و ب. هستم 
لطفا یه بار دیگه واضح توضیح بدین که چی پرسیدین از آقای خدابنده و اون دقیقا چی جواب داد،  لطفا شفاف تر توضیح بدین من متوجه نشدم 

Zal.ahmadi.67@gmail.com  این آدرس ایمیلم هست داشته باشی بد نیست

               باسمه تعالی

 

اطلاعیه

با توجه به اینکه در آزمون استخدام سال 92 استانداری آذربایجان شرقی ، آزمون تخصصی رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات فرودگاهی اداره کل فرودگاه های آذربایجان شرقی ، برابر گزارش ناظران آزمون مورخ 17/3/92 به دلیل نرسیدن سئوال تخصصی به صورت کامل انجام نپذیرفته بود ؛ به منظور امکان بهره مندی از فرصت های برابر برای کلیه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون عمومی رشته شغلی مورد نظر و سایر شرایط مندرج در آگهی استخدامی مذکور مطابق مجوز ادامه فرایند آزمون از مراجع مربوط و تصمیمات کمیته استخدامی ذی ربط آزمون اختصاصی رشته شغلی زیر مجدداً در تاریخ 17/11/93 در تبریز برگزار می گردد. داوطلبانی که موفق به دریافت سئوالات اختصاصی در آزمون مذکور نشده بودند ، الزاماً و سایر داوطلبان در صورت تمایل می توانند در آزمون اختصاصی شرکت نمایند. بدیهی است با شرکت در آزمون فوق الذکر آزمون اختصاصی قبلی داوطلبان مذکور 17/3/92 کان لم یکن تلقی می شود.

 

http://tabriz.airport.ir/office/news/1002773

 آزمون مجدد استاندارد  تبریز

http://tabriz.isiri.org/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=64cc36df-a465-45fb-82dd-a688e1f665d4&WebPartID=db336ca0-3081-45ec-9716-0c2d6415a3f4&ID=be4e03c3-bbee-4ac8-8928-64be286ead0e
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۲ مازنـ درانی
ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد آخرین تصمیمات کارگروه نفت کمیسیون تلفیق بودجه سال 94 گفت: آخرین مباحث کارگروه نفت کمیسیون تلفیق معطوف به چند سناریو در زمینه قیمت نفت بود. 
 
وی افزود: اولین سناریو این بود که نرخ فروش نفت را به 40 الی 50 دلار تغییر دهیم و درآمدهای جبرانی مورد نیاز را از سایر موارد تامین کنیم. 
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: به عنوان مثال ما در حال حاضر 5 میلیارد تومان از کشوری طلب داریم که درون حساب‌ها وجود ندارد و می‌توانیم از آن در جهت منابع تامینی کاهش قیمت فروش نفت در بودجه استفاده کنیم و یا بخشی از هزینه‌ها را بازنگری کنیم. 
 
ندیمی با بیان این که می‌توانیم در تامین منابع کاهش قیمت فروش نفت منابع جدیدی را تعریف کنیم، متذکر شد: ما می‌توانیم در این مسیر سهمی از یارانه‌ها را به این امر اختصاص دهیم. 
 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 تصریح کرد: ما در مدیریت موضوع فروش نفت روی 70 دلار به هیچ وجه توافقی نداریم و عموما قیمت نفت روی 40 الی 50 دلار پیش‌بینی می‌شود. 
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه بیان داشت: البته تعیین قیمت فروش نفت به 40 الی 50 دلار به معنای این نیست که قصد داشته باشیم دست دولت را ببندیم چرا که ما از نظرات دولت در این راستا استفاده خواهیم کرد و این موضوع به صورت کارشناسانه بررسی و تعیین خواهد شد. 
 
نماینده مردم لاهیجان در ادامه گفت: بنابراین ما از محل‌هایی چون یارانه، 12 درصد صندوق توسعه ملی و بازنگری در هزینه‌ها قصد داریم بسته‌ای را تدوین کنیم که شاید امروز یا فردا در صحن علنی کمیسیون تلفیق به رای گذاشته شود.  
 
وی تصریح کرد: ما از طرفی درصدد جبران منابع کاهش فروش قیمت نفت خواهیم بود و از طرف دیگر قصد داریم عدد نرخ فروش نفت در بودجه را پایین بیاوریم که این رقم می‌تواند در حال حاضر بین 52 الی 53 دلار دیده شود.  
 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 در پایان خاطر نشان کرد: بیشترین نظرات اعضای کمیسیون تلفیق در مورد تعیین نرخ قیمت فروش نفت در بودجه معطوف به 52 الی 53 دلار می‌باشد.  
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۰ حبیب عابدی
خبر جدید از استانداری چهارمحال:
امروز استانداری سر زدم
بنده خدا خدابنده گفت اسامی رو برا اکثر دستگاه ها فرستادن که اونا زنگ بزن به نفرات اصلی و کارای گزینشا انجام بدن
دو سه تا دستگاه ولی چون پست خالی مونده باید تعین تکلیف بشن که یه هفته طول میکشه
اداره منم جزو ایناست متاسفانه :-(
دارن تمام سعیشونا میکنن که آخرای اسفند ان شاالله بریم سر کار
توکل بخدا
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۵ سجاد شریفی
سلام بچهامن خیلی پیگیراین استخدامی بودم وهستم مگرخودنوبخت نگفت  اسفندمیرین سرکارچرهیچ خبری نیست چراهریک ازاستانهایک حرف میزنن برای خودشان یک قانون برای استخدام ما میزارن مگه این کشورایالتی اداره میشه مثل امریکا،،3سال ازعمرمان گذشت مگه استخدام ماچقدربررسی داره اینقدربایدطول بکشه شب دولت میگه بنزین شد700تومان صبح اجرامیشه ولی .....
در ضمن کلا یکی دو تا استان هستن که بچه هاشون جدی از استانداری پیگیرن . همانطور که مدیر و دوستان قراره فردا جلو استانداری ارومیه تجمع کنن. استان ما قزوین که خدا  رو شکر همه خوابن . فقط نهایتا 6 نفر از این وبلاگ با خبرن.
شب همگی خوش
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۰۲:۵۴ فاطمه فیروزی
با سلام.بنده هم از استان زنجان هستم.سازمان جهاد کشاورزی.با اجازه شما از سهمیه ی ایثارگری استفاده کردم.و در تایید حرف های جناب آقای نامجو باید عرض کنم که کد مستخدمی بنده هم اوایل امسال صادر شده.....و از این بابت هم مطمعن هستم.
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۴ امیر محمودی
پادشاهی درزمستان به نگهبانش گفت:سردت نیست          نگهبان گفت:عادت دارم          پادشاه گفت:میگویم برایت لباس گرم بیاورندو رفت اما یادش رفت لباس بفرستد         صبح جنازه سرباز رایافتن درحالی که روی دیواری نوشته بود به سرما عادت داشتم اما وعده لباس گرمت مرا از پا درآورد.....



دقیقا داره حال و روز ما رو میگه والا.... 
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۷ رضا مازندرانی
دوستان گلم سلام شب بخیر.لطفا احساسی برخورد نکنین. بنظر من تو این زمان چن تا کار باید کرد 1-اولین و مهمترین اونها پیگیری نمایندها از وضعیتمون در مجلس و معاونت ,اولا پیگیری  نامه ارسالی استانداریها به معاونت و سوال از معاونت در مورد ادامه کارمون از این به بعد چه جوریاست؟ دوما پیگیری روند تصویب بودجه ما در مجلس و اینکه اوضاع تو مجلس چه جوریاست؟  2- پیگیری از نمایندهای شهرامون برای تصویب بودجه در مجلس که بعنوان وکیل ما از حق ما دفاع کنن3- صبر و دندون رو جیگر گذاشتن پرهیز از تفرقه و نذاشتن کامنت های بیخودی و زاییده ذهنی تا حصول نتیجه پیگیری نمایندها از تهران  4- نمایندهای عزیز هم لطفا  پیگیر اخرین وضعیتمون از معاونت و مجلس بشن 
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۴ ماهنوش بهاری
سلام اسفند دیر هستش برای تجمع ، باید اواخر بهمن باشه تا اسفند شروع بکار بشه باید تکلیف ما معلوم بشه.
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۹ محمود از مازندران
با سلام
دوست عزیز ((استخدامی کرمان)):
لزومی نداره حرفهای اشخاص درجه چندم رو قبول کنی. زود به حرف این و اون منقلب نشین.
بنده با همکار عزیزم ((قبول شده جهاد)) کاملا موافقم. یه تجمع مجلس داشته یاشیم به نظرم مفید باشه.
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۳ امیر محمودی
سلام خدمت همه  
دوستان عزیز  به نظرم باید نگران بود الان تا بعدا با خیال راحت تر زندگی کرد،  یه تجمع میتونه نون رو بچسبونه به تنور داغ،  عزیزان دل من،  یه تجمع لازمه الان، بعدا تجمع چاره ساز نیست گفته باشم یاحق
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۷ استخدامی کرمان
سلام بچه ها به خدا قصد ناراحت کردن هیچ کدوم از دوستان را ندارم فقط میخوام حواستون جمع باشه یک ساعت پیش زنگ زدم دفتر معاونت توسعه انسانی رییس جمهور:02133271 گفتم وصل کنه قسمت مربوط به استخدام استانداریها. یه خانم جواب داد هنوز من اسم اسفندماه و قول آقای نوبخت را نبرده بودم نگذاشت حرفم تموم بشه گفت آقای نوبخت چیزی از شروع به کار در اسفند نگفتن. گفتم پس چی گفتن جواب داد ایشون گفتن در پایان اسفند استخدامی ها تععین تکلیف میشوند گفتم این تعیین تکلیف را ما بیش از یک ساله که داریم میشنویم  خب این تعیین تکلیف یعنی چی؟ گفت یعنی اینکه تازه در اواخر اسفند مشخص میکنند شما کی باید برید سر کار اونم اگه مجلس با بودجتون موافقت کنه. بعد من بهش گفتم چرا اینقدر با احساسات ما بازی میکنید ایشون خودشون به طور واضح از رسانه ها اعلام کردند که شروع به کار استخدامی ها اسفندماهه و از فروردین حقوق میگیرند و الان هم صحبت های ایشون تو سایت ها هست گفتن ما همچین چیزی نشنیدیم فقط شنیدیم گفته اواخر اسفند تعیین تکلیف میشوید. بچه ها برداشت با خودتون ولی فکر میکنم دارند بازیمون میدن دوباره همون حرفهای تکراری تعیین تکلیف از شروع دولت تا حالا

۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۹ بهروز یوسفی
اقای مدیر بنظرم نظر دوستمون کاملا صحیحه.همممممممممه دوستان توجه کنید 
بنده نظرم اینه اول اسفند تجمع کنیم تو همه استانداریها در غیر اینصورت اگه ما اسفند بکار گیری نشیم صدرصد میوفته خردادماه اینو مدیر جان کاملا اطلاع دارند.پس 1 اسفند تجمع کنیم اطلاع رسانی کنید
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۴ امید به خدا
سلام
به قبول شده ی جهاد
اگه مدیر جواب سوال قبلی مرا که درمورد این بود که نمایندگان عزیز ما کی  قرار هست به تهران برن بدهند شاید لازم نباشد همگی بریم تهران چون شاید اثر خوبی نداشته باشه منتهی نمیدونم چرا مدیر جواب سوالم را ندادند ؟
پاسخ:
مدیرسایت:آخه بزرگوار وقتی زمان دقیق مشخص نیس انتظار دارید ما چه بگوییم میخواین تراوشات ذهنی خودمان را اینحا درج کنیم ؟برخی سوالاتم واقعا نمیرسیم جواب بدیم خودتونو جای ما بذارین متوجه میشین 
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۶ سجاد شریفی
سلام بچها،،بچهای استانه توجه کنن اگرمیخان حداکثرازفروردین مشغول بشن بایدازاسفندبکارمشغول شن پس بایدبچهای هراستان یک تجمع دراستانداری انجام بدن بااین وضعیت امیدی به خردادهم نیست نزدیکه یکی ازاین روزهادکترنوبخت بیادبگه بچهاازخرداد94شروع بکارمیکنند هیچکس فروردین شروع بکارنخواهد کردمن بابچهای اداره خودمان قرارگذاشتیم بریم استانداری، 
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۹ پیرشده استخدام

سلام مدیر .عاجزانه و ملتمسانه ازت خواهش میکنم کامنتهای این فردی رو که همش میخواد از  نماینده ها سوال کنه و از حداقل بهره هوشی برخوردار هست رو تایید نکن بخدا سردرد و سرگیجه  میگیرم از خوندن کامنتاش.یکی نیست بگه مردک سوال داری خودت برو بپرس.هر چقدرم بهش حرف میزنن مثل نمد بخودش میگیره و انگار نه انگار.

۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۱۵ قبول شده جهاد
قبلا هم چند مرتبه گفتم ولی متاسفانه دوستان توجهی به حرفام نکردند

بهترین راهکار در حال حاضر یه تجمع در مقابل مجلس هست.با این کار ما چیزی رو از دست نمیدیم ولی اگه اینکار رو نکنیم شاید...

باور کنید دست رو دست گذاشتن و منتظر تا اسفند ماه  و احیانا فروردین موندن  کار معقولانه ای نیست

مسوولین نیاز به یه شوک دارن !!!
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۷ بهروز یوسفی
امین اعتبار تنها راهکار جذب استخدامی های بلاتکلیف اردبیل است
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: ضروری است اعتبار لازم برای به کار گیری استخدامی های بلاتکلیف در استان تعریف شود و این مهم تنها راهکار است.
هاشم مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: سالانه بالغ بر ۱۲۰ میلیارد  ریال اعتبار برای به کار گیری استخدامی ها نیاز داریم که البته این مبلغ صرفا حقوق این افراد را شامل می شود.
وی در خصوص پیشنهاد برخی مسئولان مبنی بر تامین اعتبار و جذب از محل صرفه جویی اضافه کرد: اعتباری که در اختیار دستگاه ها است برای هزینه های جاری صرف می شود و نمی تواند محل تامین حقوق و مزایای یک نیروی جدید باشد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان با ذکر مثالی به دستگاه اجرایی خود اشاره کرد که کارکرد برق را از ۵۰ میلیون ریال به ۲۵ میلیون ریال با صرفه جویی کاهش داده است.
مظفری افزود: اما این به معنی ایجاد توان در جذب یک نیروی جدید نیست و با توجه به وضعیت اعتباری دستگاه ها بهترین گزینه پیشنهادی ما برای جذب استخدامی های بلاتکلیف تامین اعتبار است.
وی در خصوص وعده های مسئولان کشوری مبنی بر آغاز به کار استخدامی ها از اسفند ماه و میزان امادگی ادارت، اضافه کرد: اگر اعتبار تامین شود این مهم محقق خواهد شد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یادآور شد: در دولت قبلی زمانی که این طرح پیشنهاد شد به وزارت امور اقتصادی نامه نوشتم و خواستار تامین اعتبار آن شدم.
مظفری در پاسخ به چرایی ناکامی در اجرای این طرح، ادامه داد: مسئولان استانی در دولت قبلی با این تصور که اعتبار تامین خواهد شد اقدام به استخدام و جذب نیرو کردند.
وی افزود: روال منطقی این است که در ابتدا اعتبار تامین شود و بعد برای یک طرح خاص اختصاص یابد اما مسئولان قبلی تصور نمی کردند اعتبار استخدامی ها تامین نشود.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان جابه جایی مدیران را دلیل دیگر تاخیر اجرای این طرح دانست و افزود: در صورت تامین اعتبار انتظار می رود در فرودین ماه این افراد مشغول به کار شوند.

5 بهمن 1393 11:26 h
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۱ امید به خدا
سلام مدیر
نمایندگان عزیز ما کی  قرار هست به تهران برن
اگه ما سوالاتی داشته باشیم میتونیم اینجا بگیم تا نمایندگان از تهران بپرسن یا نه ؟


۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۳ کاردو کلهر
چشم جناب محمدی....
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۴۶ محمدی محمدی
آقا شاهین گرامی و کاردوی عزیز ، چرا بیخودی خودتان را فرسایش میدهید، اینجا مکان دهن کجی و برتری جویی بر یکدیگر نیست، تا جایی که من فهمیده ام این وبلاگ مکانی برای همفکری، هماهنگی و پاسخ دادن به سئوالات دوستان است، لطفا از این کشاکش های بیهوده دست بردارید ... آقا شاهین گرامی بنظر میرسد که تخصیص کد مستخدم بعد از تاییدیه عدم اعتیاد و سوء پیشینه  و معاینات باشد، چرا که اگر کسی مشکلی داشت دیگر نمی بایست که کد مستخدمی داشته باشد؛ چرا که با اختصاص کدمستخدم دولت در مقابل فرد مورد نظر قانونا مسئولیت خواهد داشت... البته این فکر و استدلال خودم است، و اطلاع دقیقی از این قضیه ندارم ... لطفا دوستانی که اطلاعاتی در این زمینه دارند نیز نظر بدهند ....
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۷ کاردو کلهر
شاهین جان از اول بگو سهمیه ای هستی قربونت برم.من دیگه با شما حرفی ندارم
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۹ بهروز یوسفی
شاهین وضعیت اونایی که سهمیه 5 درصدم مث 25 درصده؟اینا چه جورین؟؟
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۰ شاهین نامجو
در ضمن تفاوت استخدام سهمیه و غیر سهمیه در نوع استخدام هم هستی
افراد عادی ابتدا 5 سال پیمانی میشن و بعد در صورت رضایت ارگان مربوطه 5 سال قطعی ازمایشی و بعد از اون قطعی رسمی
ولی افراد معرفی شده سهمیه از همون ابتدا استخدام رسمی قطعی هستن
دوستانی که سهمیه و معرفی شده به جهاد هستن کاملا در جریان روند کار هستند
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۱۶ شاهین نامجو
کارا کلهر لطفا حرفی از اطلاعات نزن که کامنتای قبلیت کاملا گویلست
محمدی محمدی عزیز بله بنده جز افراد سهمیه هستم
کد کارمندی صادر شده برای افراد سهمیه
از خانم تقی بیگلو بپرس چقدر طول کشید برای افراد سهمیه کد صادر بشه
آقاس استاندار هم منظورشون کسایی بوده که براشون کد صادر نشده
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۲۳ کاردو کلهر
شاهین جان شما ببینید رئیس شورای اداری شهرتون چی گفته:دستور احکام آنها در اسفند ماه صادر شود (استخدام فطعی)و با تامین اعتبار طی سال آتی (نه امسال)مشغول بکار می شوند.


۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۱ کاردو کلهر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شاهین نامجوی عزیز،اطلاعات شما در این حوزه بسیار پایین.صدور کد مستخدمی هیچ ارتباطی با فرایند گزینشی شما نداره!فرایند گزینشی فقط یک مقدمه هست برای مراحل بعدی!هرکس به شما اطمینان داده که کد استخدامی شما صادر شما بمانند شما اطلاعات کافی ندارد.تردید نداشته باشید ** ***** **** ** ** *** **** *** *** ***** *** ** ***
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۹ مزدک پاکزاد
سلام به همگی
سه شنبه از معاونت راهبردی به استانداری مازندران نامه زدن تا یک نفر رو بعنوان نماینده معرفی کنند برای انجام پیگیری ها و مکاتبات که استانداری هم آقای شریف زاده رو معرفی کردن.در ضمن دوست عزیز شاهین نامجو ما مهر پارسال گزینش شدیم و مراحل سوء پیشینه و معاینات رو هم انجام دادیم ولی منتظر ثبت در سامانه هستیم تا جایی که من اطلاع دارم ثبت در سامانه کارمند ایران آخرین مرحلست
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۳۷ محمدی محمدی
شاهین جان شاید بدلیل اینکه شما جزو سهمیه دارها هستید کدمستخدم برای جنابعالی صادر شده است، نمی دانم شاید هم خانوم تقی بیگلو به من جواب سربالا میدهند و میگویند که  این کار انجام نشده است...
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۱ شاهین نامجو
محمدی محمدی عزیز
تا جایی که من در جریانم برای معرفی به سوپیشینه و معلینات چون مراحل هزینه بر برای مستخدم هستند باید کد صادر شده باشه
و در مورد خودم من حتی کد استخدامیمو یادداشت کردم
به ارگان مربوطه مراجعه کردم و از کارمندی که مسول رسیدگی به استخدامها بود پرسیدم ا.نم کد استخدامیمو گفت و من یادداشت کردم
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۳۹ محمدی محمدی
آقا شاهین من هم منشور اخلاقی و فرم معرفی صندوق بازنشستگی را بعد از سوء پیشینه و معاینات پزشکی در دیماه امسال امضاء کرده ام، ولیکن بنظر میرسد که هنوز کدهای استخدامی ثبت نشده باشند، چرا که اگر اینچنین می بود بایستی در سایت کارمند ایران توضیحاتی ارائه میشد... 
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۰۲ رضا مازندرانی
قابل توجه اوندسته از دوستان که کارو در مجلس تمام شده میدونن و انتقاد از این میکنن که چرا میگید باید خیلی حواسمون جمع باشه به روند تصویب بوجمون تو مجلس بودجمون تصویبه : انتقاد میرکاظمی به بوجهبودجه سال ۹۴ غیرعملیاتی است/ افزایش هزینه‌های جاری [که بودجه ما رو هم شامل میشه ]لجام‌گسیخته است/ دولت برای مقابله با کاهش قیمت نفت کار جدی انجام نداد
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۱۲ شاهین نامجو
کاردو کلهر عزیز
من از استان زنجان هستم و سال 92 ازمون دادم. اسفند 92 هم تمام مراحل استخدامم تموم شده. معینات پزشکی و گواهی عدم سوپیشینه کیفری هم بردم تحویل دادم به ارگان مربوطه
پس یعنی کد استخدامی من صادر شده بوده و تو سایت کارمند ثبت شده بوده که به این مراحل معرفی شدم
حتی اردیبهشت 93 رفتم و منشور اخلاقی سازمان و فرم معرفی صندوق بازنشتگی امضا کردم و تحویل دادم
هیچ کجا حتی تو ملاقاتی که با اقای استاندار داشتم هیچ مسولی نگفته که باید منتظر سال بعد باشی تا تیر ماه یا مرداد دعوت بکار بشی همشون متفقل القول گفتن که تا آخر سال نامه شروع به کار صادر میشه
بازم میگم لطفا با تراوشات ذهن خسته و بیمار خودتونو برای رنجش خاطر دوستان و افراد منتظر شروع بکار استفاده نکنید