---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ق.ظ

۰



تبریز- ایرنا- دانشگاه علوم پزشکی تبریز مجوز جذب 350 پرستار را گرفته و در ماه های آینده برای جذب این نیروها آزمون استخدامی برگزار خواهد کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی بکارگیری نیرو تنها از طریق برگزاری آزمون استخدامی است، گفت: اطلاعیه استخدام ۳۵۰ پرستار، تکنسین اتاق عمل و هوشبری طی ماه‌های آتی منتشر می‌شود.

مهدی نظری با اشاره به برگزاری پنجمین انتخابات نظام پرستاری در ۲۱ تیرماه جاری، افزود: ۱۱۰ نفر برای شرکت در انتخابات نظام پرستاری استان در ۴ حوزه انتخابیه تبریز، اهر، مرند و بناب ثبت نام کرده اند.

وی گفت: از این تعداد ۴۵ نفر از حوزه انتخابی تبریز، ۲۱ نفر از حوزه انتخابی اهر، ۲۷ از حوزه انتخابی مرند، و ۱۷ نفر از حوزه انتخابی بناب داوطلب شدهاند.

نظری اضافه کرد: از حوزه انتخابی تبریز، شش پرستار، دو بهیار و یک تکنسین اتاق عمل یا هوشبری، از حوزه انتخابی اهر، هفت پرستار، یک بهیار و یک تکنسین اتاق عمل یا هوشبری، از حوزه انتخابی مرند ۹ پرستار و از حوزه انتخابی بناب نیز هشت پرستار و یک بهیار انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: پرستاران، بهیاران، تکنسین‌های اتاق عمل (اتاق عمل و هوشبری) و کارشناسان فوریت‌های پزشکی که عضو سازمان نظام پرستاری هستند، جزو افراد واجد شرایط برای شرکت و نامزدی در این انتخابات هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: حوزه انتخابی تبریز، شامل شهرستان‌های هشترود، میانه و چاراویماق، حوزه انتخابی اهر شامل شهرستان‌های هریس و ورزقان، حوزه انتخابی مرند شامل شهرستان‌های شبستر، جلفا و هادی شهر و حوزه انتخابی بناب نیز شامل شهرستان‌های عجب شیر و ملکان است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته ۲۸ درصد از واجدین شرایط در انتخابات نظام پرستاری استان شرکت داشتند که این میزان از مشارکت در مقایسه با کل کشور از سطح قابل قبولی برخوردار بود و با توجه به تلاش‌ها و تبلیغات گسترده به ویژه در بیمارستان‌ها انجام شده انتظار می‌رود امسال درصد مشارکت به ۵۰ درصد برسد.

نظری اظهار داشت: ۳ صندوق ثابت در حوزه انتخابی تبریز در بیمارستان شهدا و رازی و مرکز بهداشت میدان جهاد و ۶ صندوق سیار و هفت صندوق ثابت در سایر شهرستان‌ها برای رأی گیری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در حدود ۹ هزار نفر پرستار در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی مشغول به فعالیت و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در سازمان نظام پرستاری استان عضو هستند.

۹۸/۰۴/۲۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی