---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

استخدام استانداری ها و وعده و وعیدهای بی نتیجه مسئولان به مدت یکسال

گر چه از اواخر سال گذشته و اوایل سال جدید خبرهای چندان خوشایندی از وضعیت استخدام در دولت به گوش نمی‌رسید اما این روزها هم که مسئولان دولت خبرهایی از تعیین تکلیف این پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها می‌دهند هم چندان امیدوارکننده نیست

دولت امروز نبود ردیف اعتباری و مالی را برای عدم جذب این نیروها اعلام می‌کند اما با آغاز سال ۹۳ بهتر بود استانداری‌های هر استان نظرات خود و وضعیت تعیین تکلیف این نیروها را اعلام می‌کردند.

جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با رسانه‌ها از آغاز استخدام پذیرفته‌شدگان در برخی استان‌ها خبر می‌دهد اما چون نامی از استان‌ها نیست باری دیگر بر بلاتکلیفی این نیروها افزوده می‌شود

با این حال پذیرفته شدگان نیز با توجه به تعهدات داده شده به آنان حقی بزرگ دارند زیرا که تقریبا دو سال از زندگی خود را به پای این قول مسئولان نهاده‌اند و حال امروز در سومین سال از ماجرای آزمون‌های استخدامی نمی‌توانند پاسخ منفی دریافت کنند و نیز امیدوارند پاسخ‌های گنگ و مبهم مسئولان به این درخواست به حق آنان به معنای اتلاف وقت برای پذیرفته شدگان و زمینه ساز انصراف آن‌ها از ورود به دستگاه‌های دولتی نباشد.

به گزارش ایسنا با وجود تمامی توضیحات مقامات معاونت توسعه در مورد عدم پایبندی دولت قبل به اسناد بالادستی برای انجام استخدام ها، محدودیت های موجود در جذب نیرو در دستگاه های دولتی همچنین اعلام پیگیری معاونت توسعه برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی بسیاری از مشمولین این مصوبات لغو شده که بخشی از فرایند استخدامی آن ها نیز برگزار شده است از شرایط موجود راضی نیستند چرا که عنوان می کنند با وجود تاکید معاونت توسعه مبنی بر لزوم تامین مالی از سوی معاونت برنامه ریزی و تایید قانونی آزمون های برگزار شده برای جذب نیرو،هنوز اقدام جدی برای روشن شدن وضعیت آن ها انجام نشده است به طوری که بنابر اظهارات چندی از این پذیرفته شدگان حتی فرایند استخدامی آن ها انجام شده و احراز صلاحیت شده اند و یا اینکه سازمان برگزار کننده آزمون نیازمند جذب نیرو بوده و تامین مالی لازم انجام شده است اما از استخدام خبری نیست.

این در حالی است که در ادامه و با تغییر و تحولاتی که در ساختار مدیریتی منابع انسانی دولت رخ داد همواره عنوان می شد که دولت در پی بررسی ابعاد و چگونگی استخدام افرادی است که در آزمون های استخدامی گذشته به خصوص آزمون های مربوط به مصوبه مهرآفرین است و به زودی تعیین تکلیف خواهد کرد. بر این اساس با وجود اینکه جواب صریح و شفافی اعلام نمی شد اما برایند این بود که مشکل اصلی تامین بودجه برای استخدام افراد دارای صلاحیت است ضمن اینکه می باید استخدام ها در چارچوب قانون و با تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور انجام شود. به هر حال وعده‌ها برای مشخص شدن وضعیت افرادی که فرایند استخدام را طی کرده بودند ادامه یافت تا اینکه نوبخت- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور- بعد از ۹ ماه انتظار پذیرفته شدگان این آزمون ها، اخیرا در اظهاراتی از اینکه بودجه لازم در اختیار دستگاه ها قرار دارند و می توانند استخدام نیروهای مشمول را در چارچوب قانون انجام دهند خبر داد

 خبر ۶ ابان ۹۲ معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی رییس جمهور :  تنظیم بخشنامه‌ای برای تعیین تکلیف استخدام‌ها

خبر ۱۶ دی ۹۲ - پایان حضور نوبخت در استودیوی برنامه پایش، مرتضی حیدری مجری برنامه بنا برسؤالات متعدد بینندگان در رابطه با آزمون استخدامی استانداری‌ها، از نوبخت پرسید که تکلیف استخدامی استانداری‌ها چه می‌شود؟ معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال گفت: من خیلی صریح می‌گویم که قانون، استخدام را برای دولت ممنوع نکرده است، بنابراین همه دستگاه‌ها مجاز هستند که نیازهای خود را مشروط به داشتن مجوز استخدام و همچنین مجوزی برای تأمین منابع مالی افراد جذب شده ، تأمین بکنند . نوبخت افزود: تمام کسانی که طبق قانون و مقررات این مسیر را طی کردند و کارهای آن‌ها انجام اما بنا بر هر دلیلی این روند استخدام متوقف شده، این‌ها می‌توانند با وجود داشتن دو شرط بالا این استخدام‌ها را انجام دهند.

خبر ۲ اسفند ۹۲ علی جمالی قمی رییس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تعیین تکلیف پذیرفته شدگان در آزمون‌های استخدامی در یکی دو سال گذشته اظهار کرد: تعیین تکلیف آزمون‌های استخدامی برگزار شده و پذیرفته شدگان آن در سال‌های اخیر منوط به وجود اطمینان کافی نسبت به تامین اعتبار لازم برای جذب نیرو و انطباق برگزاری آزمون با قوانین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون فرآیند‌های استخدامی قطع نشده است، توضیح داد: کسانی که در آزمون‌ها شرکت‌ کرده‌اند اگر ما مطمئن شویم که اقدامات انجام شده به روال قانونی بوده و آزمون از طریق آگهی و به‌طور سراسری انجام شده هم چنین اعتبارات لازم برای آن وجود داشته است، آنگاه استخدام‌ها با تعیین تکلیف معاونت منابع انسانی انجام می‌شود.

خبر  اسفند ۹۲: ایسنا آخرین خبرها حاکی از آن است که تا پایان سال جاری خبر جدیدی برای تعیین تکلیف آزمون های برگزار شده نخواهد بود و داوطلبان باید برای مشخص شدن سرانجام خود منتطر ماه های ابتدایی سال ۱۳۹۳ باشند

24اسفند 92:جانشین معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی رییس جمهور اعلام کرد

تعیین تکلیف آزمون های استخدامی در چهار ماه آتی/ساماندهی 15 درصد از نیروهای قراردادی در سال 93

تهران - ایرنا - جانشین معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی رییس جمهور از ساماندهی 15 درصد از نیروهای مازاد بر سقف 10 درصدی نیروهای قراردادی در سال آتی خبر داد و گفت: وضعیت پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی تا چند ماه آینده تعیین تکلیف خواهند شد. به گزارش ایرنا، محمود عسکری آزاد روز شنبه در حاشیه رونمای نقشه راه اصلاح نظام اداری و گردهمایی معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ها در جمع خبرنگاران، افزود: این معاونت تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا در چند ماه آینده با بررسی تمام مدارک و اسناد ارائه شده از سوی استانداری ها و سازمان های درخواست کننده جذب نیرو با توجه به منابع مالی تک تک آنها را تعیین تکلیف کند. وی ادامه داد: ظرف سه تا چهار ماه آینده وضعیت آزمون های استخدامی و پذیرفته شدگان آنها تعیین تکلیف خواهد شد.

خبر ۱۱ فروردین ۹۳ برخی از مدیران کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری های سرار کشور : تمامی مستندات و اطلاعات مورد نیاز به معاونت محترم مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ارسال گردید و امید است که در سال آتی مشکل داوطلبان پذیرفته شده از محل این آزمون مرتفع گردد .

خبر ۲۰ فروردین ۹۳ محمدعلی داریانی معاون هماهنگی معاونت توسعه در گردهمایی معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری‌ها : فرآیند آزمون‌های استخدام شده برگزار‌شده بررسی خواهد شد و در صورت اطمینان از قانونی و صحیح بودن آنها تعیین تکلیف می‌شود.

داریانی مهم‌ترین مشکل آزمون‌های استخدامی را تامین اعتبار آن دانست و گفت: طبق جلساتی که با حضور معاونت برنامه‌ریزی داشتیم، برخی از استان‌ها برای استخدام‌های سال ۹۳ اعتبار لازم را دریافت کردند، اما در برخی دیگر چنین اتفاقی رخ نداده و در تلاش برای رفع مشکل آنها هستیم.

خبر ۲۲ فروردین ۹۳ محمدباقر نوبخت روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در بوشهر افزود: نوبخت در خصوص سرانجام استخدام استانداری ها نیز گفت: تمامی کسانی که مطابق قانون و رعایت شرایط مراحل استخدامی را طی کرده باشند از نظر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مشکلی برای استخدام ندارند به شرط اینکه اعتبار برای آن ها در سالجاری وجود داشته باشد تا ردیف حقوقی بگیرند .

وی یادآورشد: از نظر ما تمامی دستگاه هایی که ردیف اعتباری دارند و افراد نیز مسیر قانونی را برای استخدام طی کرده باشند منع قانونی نیست اما آنهایی که به هر جهت این ویژگی ها را ندارند باید دوباره برای آنها فرصت آزمون فراهم کنیم تا این کار به سرانجام برسد

خبر ۲۳ فروردین ۹۳ محمود عسگری آزاد جانشین معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی رییس جمهور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ما اظهار داشت: مجوزهای استخدامی که قبلاً صادر شده در صورتی که بار مالی آن تأمین شده به اجرا در می‌آ‌ید . وی تأکید کرد: این استخدام‌ها با تأیید بار مالی از طریق معاونت برنامه و نظارت راهبردی رییس جمهور طبق قانون در برخی استان‌ها آغاز شده و جای نگرانی برای پذیرفته‌ شدگان آزمون‌های استخدامی دولتی نیست

 

خبر 1۳ اردیبهشت ۹۳  تاجی معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور درباره وضعیت آزمون های بلاتکلیف مانده درماههای گذشته نیز گفت:« به همه استان‌های کشور مجوز استخدام نیرو در سال جاری داده شده است، اما باید فرآیندی که تاکنون معطل مانده بود، انجام و موانع استخدامی برطرف شود، چون قانون برنامه اذعان دارد، به ازای هر ۳ نفر در مشاغل تصدی‌گری یک نفر و به ازای هر یک نفر در مشاغل حاکمیتی، یک نفر جدید استخدام شود.

خبر ۱۰ اردیبهشت ۹۳    معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اشاره به آخرین وضعیت استخدامی‌های بکار نگرفته شده در دستگاه‌های دولتی نیز گفت: در حال حاضر منابعی برای این قبیل استخدام‌ها و تغییر وضعیت آنها وجود ندارد، زیرا حقوق این افراد باید از محل صرفه جویی دستگاه‌هایی که نیاز به جذب نیرو دارند، تامین شود . نوبخت افزود: شرط به‌کارگیری اینگونه نیروها این است که دستگاه‌ها بتوانند حقوق آن‌ها را در پایان هرماه بپردازند.

خبر ۱۰ اردیبهشت ۹۳ کرمان، محمدباقر نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد تعیین وضعیت نیروهای آزمون استخدامی سال ۹۱ استانداری اظهار داشت: برای جذب افرادی که در آزمون استخدامی قبول شده‌اند دو مجوز باید صادر شود، اول اینکه تشخیص دهیم آن دستگاه به نیرو نیاز دارد و دوم اینکه آیا اعتبار جذب را دارد یا خیر . ی تصریح کرد: به دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم اگر می‌توانند پایان ماه حقوق نیروهای جدید را بپردازند، این افراد را به کار گیرند و ما نیز مجوز ورود و اشتغال آنها را صادر می‌کنیم

خبر ۱۳ اردیبهشت ۹۳ محمدباقر نوبخت در سفر سه شنبه به کرمان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اگر دستگاه های دولتی اعلام کنند که به این نیروها نیاز دارند ، از نظر معاونت برنامه ریزی و شخص بنده مورد تایید است، اما مجوز استخدام از سوی ما زمانی صادر می شود ، دستگاه دولتی که اعلام نیاز کرده است ، بتواند حقوق نیروی جدید را بپردازد.

خبر ۱۴ اردیبهشت ۹۳ محمود عسگری آزاد روز یکشنبه در حاشیه نشست تخصصی علمی تبیین و ارزیابی رویکردهای ناظر بر اصلاح و بازنگری قانون مدیریت خدمات کشوری در پاسخ به خبرنگار ایرنا در خصوص تعیین تکلیف آزمون استخدامی استانی که در دولت قبل برگزار شده بود، اظهار داشت: به استان ها اعلام شده که هر کدام از استان ها که منابع مالی برای استخدام در سال جاری دارند، پیشنهادات خود را برای استخدام ارایه کنند تا مجوزهای لازم صادر و تا حد امکان پذیرفته شدگان در آزمون استخدام شوند

خبر ۲۱ اردیبهشت ۹۳ معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان اظهار داشت: علیرغم این که با جدیت پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری و دستگاههای اجرایی استان که در دولت قبل انجام شده است هستیم هنوز نتیجه ای حاصل نشده است . وی ادامه داد: شرکت کنندگان اطمینان خاطر داشته باشند که ما با جدیت پیگیر این مسئله هستیم و هریک از آن عزیزان را مانند فرزندان خود می دانیم و شرایط سخت چه مادی و چه روحی  که بر آنها گذشته و می گذرد را درک می کنیم . عماد در پایان بیان داشت: این مشکل قطعا حل خواهد شد، اما نمی توانم زمان دقیقی برای آن اعلام نمایم

خبر ۲۱ اردیبهشت ۹۳ محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوردر نشست مشترک با استاندار و مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دیدگاه دولت استخدام تمام افرادی که مراحل قانونی را طی کرده و مجوزهای لازم قانونی در جذب آنها مراعات شده، بلامانع است

در این جلسه محمود عسکری آزاد جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و علیرضا صالح معاون مجلس، حقوقی و استان های معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز حضور داشتند

خبر ۲۲ اردیبهشت ۹۳ نوبخت در فرودگاه سنندج: خود را متعهد به جذب جوانان قرارگرفته در ردیف استخدامی می‌دانیم

خبر ۲۷ اردیبهشت ۹۳ تعیین تکلیف استخدام‌های دولتی به روایت نوبخت و معاونانش

-          محمد باقرنوبخت- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور- با اشاره به انجام بخشی از فرایند استخدام‌هایی که در دولت قبل توسط استانداری‌ها انجام شده است، تصریح کرد: قانون استخدام را برای دولت ممنوع نکرده است بنابراین تمامی دستگاه‌ها مجازند تا نیروهای انسانی خود را مشروط به داشتن مجوز استخدامی هم چنین مجوز تامین مالی انجام دهد. وی ادامه داد: تمامی کسانی که طبق قانون و مقررات فرآیند استخدام را طی کرده اند اما بنابر هر دلیلی استخدام آنها متوقف شده است می‌توانند با اجرای شروط مذکور بنابر نیاز در دستگاه‌ها استخدام شوند

-          محمود عسکری آزاد – جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور : اکنون این مشکل وجود دارد که افراد متقاضی در این راستا بلاتکلیف بوده و باید بتوانیم مشکل آنها را حل و فصل کنیم تا حقوقی از کسی ضایع نشود. وی با تاکید بر اینکه قطعا موضوع استخدام‌ها به زودی سر و سامان می‌یابد افزود: در برخی موارد که آزمون برگزار و منجر به حکم استخدام شده است دولت خود را موظف به اجرای آن می‌داند و دخل و تصرفی در آن نخواهد کرد. و اگر استخدام‌ها بر اساس ضوابط و مجوز صورت گرفته باشد مورد پذیرش است

-          علی جمال قمی- رییس امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور : مصوبه‌ی هیات وزیران در مورد تعدادی که این آزمون‌های استخدامی شرکت کرده و پذیرفته شده‌اند تاکید می‌کند که در صورتی که این آزمون‌ها در زمان معتبر‌بودن مصوبه و با رعایت قوانین و مقررات برگزار شده و معاونت توسعه منابع انسانی صحیح‌بودن این آزمون‌ها را تشخیص دهد آنگاه تعیین تکلیف خواهند شد. وی با اشاره با اشاره به دو مسله قابل اهمیت در مورد استخدام پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی گفت: آزمون‌های استخدامی برگزار شده باید با رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و برگزاری آزمون‌ها از طریق نشر عمومی و آگهی انجام شده باشدوی با اشاره به مکاتبات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با دستگاه‌های برگزار کننده آزمون های استخدامی در زمان اعتبار مصوبه مربوطه توضیح داد: ما به این دستگاه ها اعلام کردیم که چنانچه این آزمون‌های استخدامی با رعایت فرآیند برگزاری انجام شده باشد و مدارک مثبت مبنی بر وجود اعتبار لازم برای جذب نیرو از طریق آزمون برگزار شده را به معاونت توسعه اعلام کنند تا این معاونت وضعیت این آزمون‌ها تعیین تکلیف کند. این مقام مسول همچنین با اعلام این خبر که اکنون فرآیند‌های استخدامی قطع نشده است، خاطر نشان کرد: کسانی که در آزمون‌ها شرکت‌ کرده‌اند اگر ما مطمئن شویم که اقدامات انجام شده به روال قانونی بوده و آزمون از طریق آگهی و به‌طور سراسری انجام شده هم چنین اعتبارات لازم برای آن وجود داشته است، آنگاه استخدام‌ آن ها با تعیین تکلیف معاونت منابع انسانی انجام می‌شود.

-          اما عبدالعلی تاجی- معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور – در مورد برخی گلایه های مبنی بر اینکه با گذشت مدت زیادی از زمان برگزاری آزمون های استخدامی نتایج آن ها اعلان نشده است تصریح کرد: پیگری زمان اعلام نتایج بر عهده معاونت توسعه نیست و دستگاه برگزار کننده نتایج آن را منتشر می کند. وی یادآور شد: با این وجود در صورتی که هر گونه موردی در برگزاری آزمون های استخدامی و یا اعلام نتایج آن وجود داشته که مسولیت آن متوجه معاونت توسعه باشد به طور یقین از سوی این معاونت پیگیری خواهد شد.

 ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳  محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور  با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در خصوص آخرین وضعیت و برنامه‌های دولت برای استخدام در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی توضیحاتی ارائه داد. وی در مورد انتقاداتی که مبنی بر عدم پاسخگویی شفاف از سوی دولت برای تعیین تکلیف این آزمون‌ها و افرادی که با آن درگیر هستند تاکید کرد: دولت از همان ابتدا مواضع صریح و آشکار خود را در این مورد اعلام کرد. به گونه‌ای که گفتیم تا هنگامی که منابع کافی برای آن تامین نشده و از نظر مطابقت‌های قانونی مورد بررسی قرار نگرفته هیچ اقدامی انجام نخواهد داد چرا که افرادی قرار است استخدام شوند به حقوق و منابع مالی نیاز دارند پس بدون برنامه نمی توان در این مورد تصمیم گیری کرد. نوبخت ادامه داد: مطالعات ما نشان داد که هرچند آزمون‌های استخدامی و مراحل آن در شرایطی انجام شده که هیچ گونه تعهدی نسبت به تامین مالی آن وجود نداشته است اما این را هم در نظر گرفتیم که انصاف نیست که وقتی عده‌ای به دولت اعتماد کرده و در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند آن را لغو کنیم. از این رو به جهت احترام به این افراد به دستگاه‌ها اعلام کردیم که در صورت تامین منابع از محل صرفه جویی بودجه خود نسبت به استخدام آن‌ها اقدام کنند.

معاونت توسعه برای این که حق کسی در این رابطه ضایع نشود به بررسی موارد عدم رعایت قانون در این رابطه پرداخت. وی ادامه داد: با توجه به این که عده‌ای در آزمون‌های استخدامی شرکت کرده و تمامی مراحل را پشت سر گذاشته‌اند به این نتیجه رسیدیم که هر جا که ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری رعایت شده است استخدام‌ها نیز انجام شود.

نوبخت در مورد تامین منابع مالی که همواره از مشکلات عنوان شده از سوی دستگاه‌ها برای استخدام بوده است، تصریح کرد: ما در تخصیص بودجه سال ۹۳ ۲۰ درصد یعنی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بیشتر به دستگاه‌های اجرایی اختصاص دادیم بنابراین پول لازم موجود است از این رو اعلام می کنیم که اجازه استخدام در چارچوب قانون برای پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی وجود دارد.

خبر ۲۸ اردیبهشت ۹۳ نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه های آغاز به کار افرادی که در آزمون های استخدامی ادارات ایلام موفق به کسب نمره قبولی شده اند به زودی فراهم می شود

خبر ۲۸ اردیبهشت ۹۳ برخی از مسئولین استانداریها در پاسخ به مراجعه و پیگیری پذیرفته شدگان : محقق شدن استخدام آزمون استخدامی دولت قبل را منوط به ابلاغیه دانست وگفت: در این رابطه هنوز ابلاغیه ای به استان ها ارسال نشده است.به گفته وی، دریافت و تخصیص سهمیه های استخدامی از محل برنامه پنجم توسعه مطابق با سیاست های برنامه و همچنین مطابق قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار امسال است

خبر ۵ خرداد ۹۳ : مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری بیان نمودند:  با عنایت به پیگیری های صورت گرفته و جلساتی که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار نمودند و تصمیمات اتخاذ شده ، کلیه تعهدات استخدامی سال ۹۱ و۹۲ استان مورد تأیید قرار گرفته و دستگاههای اجرایی باید پیگیری های لازم برای اشتغال افراد را انجام دهند . آقای روشن ضمیر بیان نمودند : با توجه به اینکه جناب آقای دکتر نوبخت معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اعلام نمودند” هیچکدام از استخدام های صورت گرفته در سال ۹۱و۹۲ لغو نمی گردد و به منظور ایجاد اعتماد به دولت و احترام به افراد ، استخدام ها مورد تأیید می باشد .” لذا دستگاههای اجرایی می توانند نسبت به تأمین اعتبار مورد نیاز پیگیری های لازم را انجام دهند . ضمناً ،دکتر نوبخت اعلام نمودند” حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان به دستگاههای اجرایی کشور جهت استخدام های قانونی تخصیص داده شده است .” لذا دستگاههای اجرایی استان بطور جدی باید پیگیر رفع مشکل پذیرفته شدگان باشند . ایشان عنوان کردند دستگاههای اجرایی در صورت نیاز به جابه جایی یا تأمین اعتبار می توانند با دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری و دستگاههای با بودجه ملی نیز با مبادی ذیربط می بایست مکاتبه نمایند ولی هیچ دلیلی برای لغو یا توقف فرآیند استخدام پذیرفته شدگان در سال ۹۱و۹۲ پذیرفته نیست

خبر ۶ خرداد ۹۳ معاونت توسعه در حال پیگیری جدی برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی است؛ بر این اساس حتی در صورت تامین اعتبار استخدام ها از محل بودجه های استانی و یا اعتبار دستگاه ملی این معاونت آماده صدور کد استخدامی خواهد بود. علی جمالی قمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان(ایسنا)، در مورد چگونگی جذب نیرو در ساختار دولتی با بیان اینکه چند شرط اساسی برای استخدام های دولتی وجود دارد گفت: اول این‌که اگر قرار است هر استخدامی انجام شود، می‌باید پست سازمانی مصوب برای آن تعریف شده و دستگاه مطمئن باشد که پست خالی همچنین نیاز برای انجام استخدام وجود دارد؛ به عبارتی وجود پست مصوب بلاتصدی ضروری است. وی افزود: وجود اعتبار لازم هنچنین دریافت مجوز استخدامی از مرجع قانونی از اهمیت ویژه ای در جذب نیرو برخوردار است. جمالی قمی همچنین نحوه‌ی تامین نیرو از سوی دستگاه های اجرایی برای استخدام را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این زمینه قانون‌گذار تاکید می‌کند که جذب نیرو باید از طریق نشر عمومی باشد، به عبارتی باید شرایطی فراهم شود که با رعایت عدالت استخدامی و در یک فضای رقابتی که در بین متقاضیان ایجاد می شود، بتوان نیروهای شایسته و توانمند را در شرایطی که فرصت‌های برابر وجود دارد، استخدام کرد. وی یادآورشد: بر این اساس معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در زمان شکل گیری آزمون های استخدامی استانی تأکیدات لازم را مبنی بر حصول اطمینان از وجود پست سازمانی بلاتصدی و اعتبارات لازم قبل از هرگونه اقدام برای استخدام های موردنظر به استانداری ها داشته است

اکنون شرط دولت برای جذب پذیرفته شدگان این آزمون ها شرکت در آزمون هایی که از طریق نشر عمومی برگزار شده باشند همچنین رعایت ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری است. وی خاطر نشان کرد: در همان مقطعی که بحث مجوزهای استخدام با نمایندگان استان‌ها مطرح می‌شد . جمالی قمی همچنین به بیان برخی از اقدامات معاونت توسعه برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی پرداخت و با اشاره به صدور بخشنامه ای در ابتدای دولت یازدهم گفت: طبق این بخشنامه‌ اعلام کردیم که دستگاه‌ها و استانداری‌ها در هر مرحله‌ای از فرایند استخدام که هستند کار را متوقف کنند، تا در مورد ادامه‌ی روند استخدامی تصمیم‌گیری شود؛ بر این اساس ابتدا بحثی را مطرح کردیم که اگر قرار است معاونت توسعه به بررسی استخدام ورود پیدا کند ابتدا باید نامه‌ای از معاونت برنامه‌ریزی به عنوان تایید تامین اعتبار، از سوی دستگاه متقاضی ارائه شود. وی ادامه داد: از آنجایی که ممکن بود استان‌ها در انعکاس این موضوع مشکلاتی داشته باشند، از ناحیه معاونت توسعه مکاتبه ای با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی در مورد میزان تعهدات استخدامی ایجاد شده به تفکیک هر استان جهت پیش بینی منابع اعتباری لازم در بودجه سال جاری انجام شد. اگر استان‌ها بودجه استانی دارند ما آماده صدور کد شناسه‌ایم جمالی قمی در ادامه با اشاره به دیگر اقدام معاونت توسعه برای ساماندهی آزمون های استخدامی بیان کرد: با معاونین برنامه‌ریزی استانداری‌ها مکاتبه کردیم که با توجه به این‌که برخی دستگاه ها دارای بودجه استانی هستند اگر از محل خروجی‌هایی که پیش‌بینی می‌کنند، منابع بودجه‌ای در سطح استانی و سایر ظرفیت اعتباری درون استان‌ها قابل تأمین است، معاونت توسعه آمادگی دارد با توجه به این شرایط، موضوع تعیین تکلیف آزمون‌های استخدامی را مورد بررسی و اقدام قرار دهد این در حالی است که پیش‌بینی می‌کنیم تا این پیگیری‌ها چه در حوزه ملی در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و چه در حوزه معاونت برنامه‌ریزی‌ها استانداری ها به سرانجام خوبی برسد. امکان تامین مالی استخدم از محل اعتبار دستگاه ملی وی همچنین با بیان اینکه با خود دستگاه‌های ملی که واحدهای اجرایی آنها در استان‌ها سهمیه استخدامی داشتند مکاتباتی کردیم و چنانچه امکان تامین اعتبار برای آنها از محل اعتبارات دستگاه ملی فراهم است به معاونت توسعه اعلام کنند خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود برخی از دستگاه‌های ملی موضوع تامین اعتبار واحدهای اجرایی استانی خویش را تعهد کنند که به محض حصول اطمینان از تأمین اعتبار آن از این طریق، استخدام‌های مربوط به واحدهای استانی دستگاه‌های تعهدکننده تعیین تکلیف خواهد شد. جمالی قمی یادآور شد: تمام تلاش معاونت توسعه براین است که با همکاری معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، استانداری‌ها و دستگاه‌های ملی و اجرایی به گونه‌ای منابع اعتباری لازم را مدیریت و بخشی از استخدام‌ها را تعیین تکلیف کند.

معاونت توسعه در ادامه به بیان برخی از پیگیری‌های انجام شده برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی پرداخت و با اشاره به استخدام هایی که دستگاه های اجرایی از محل سهیمه برنامه پنجم توسعه یا طرح مهرآفرین، اقدام به تعهدات استخدامی کرده‌اند توضیح داد: در این خصوص بخشی از استخدام‌های انجام یافته در این زمینه در دستگاه‌هایی نظیر وزارت نیرو، بانک مسکن، بانک کشاورزی، جهاد سازندگی (ناظرین کشاورزی) و یا سازمان امور مالیاتی و محیط زیست تعیین تکلیف شده‌اند و برای بقیه دستگاه ها نیز در حال طی فرایند بررسی سوابق هستیم

جمالی قمی با اشاره به اقدامات انجام شده در استخدام ناظرین کشاورزی گفت: در این مورد با توجه به مکاتباتی که با معاونت توسعه شده اعلام کرده‌اند که بخشی از اعتبارات لازم برای این استخدام‌ها تامین شده است. بر این اساس ما نیز اعلام کردیم که آماده‌ایم اطلاعات افراد واجد شرایط از سوی دستگاه ذیربط در سامانه کارمند ایران قرار گیرد تا برای آنها از سوی معاونت توسعه شماره مستخدم صادر شود

خبر ۱۷ خرداد ۹۳ نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مشکل افرادی را که به گفته وی با آزمون های قانونی به استخدام دولت درآمده اند، اما مجوز استخدامی آنان لغو شده است، مرتفع کند.

خبر ۱۷ خرداد ۹۳ محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران در روستای فراش بهشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر تعیین تکلیف نیروهای استخدامی، اظهار داشت: در هر استانی که مراحل قانونی برای انجام نیروهای استخدامی انجام شده، اگر استان اعتبار داشته باشد، منع قانونی ندارد و می‌تواند روند استخدام را انجام دهد.

خبر ۲۱ خرداد ۹۳ نصرالله گرامی معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انسانی استاندار کرمان عصر امروز در شورای اداری استان کرمان تصریح کرد: افرادی که در آزمون استخدامی سال ۹۱ شرکت کردند و پذیرفته شدند با مشکلاتی مواجه شدند، اما قول حتمی برای استخدام این افراد برای سال ۹۴ داده شده است

خبر ۲۱ تیر ۹۳ مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس: مجلس اعتبار پرداختی استخدامی‌ها را تامین کرده است نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس اعتبار پرداختی‌ها به استخدامی‌های سال گذشته را تامین کرده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد . تعیین تکلیف استخدامی‌های استانداری که تمام مراحل آن طی شده است باید به سرعت انجام شود؛ در مکاتباتی که خردادماه با معاون راهبردی رئیس جمهور و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری داشتیم به آنها اعلام کردیم که راه برگشتی در این زمینه وجود ندارد چرا که تمام مراحل استخدامی طی شده و دولت مکلف است بدون اینکه تخلفی را در این زمینه انجام دهد با تامین اعتباری که مجلس کرده هر چه سریع‌تر رویه استخدامی‌ها را تسهیل ببخشد. وی افزود‌: مصر هستیم تا این استخدامی‌ها به سرعت جذب دستگاه‌های مختلف شوند؛ تامین اعتبار لازم از طریق مجلس انجام شده و از این بابت هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست

خبر ۲۳ تیر ۹۳ ˈولی گریوانیˈمدیرکل منابع انسانی استانداری خراسان شمالی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بودجه لازم برای پرداخت حقوق استخدامی های جدید دستگاه های دولتی استان تامین شده و مشکلی برای به کارگیری این نیروها وجود ندارد. وی اضافه کرد: تمام دستگاه های دولتی استان که در سال قبل ردیف استخدامی داشته و آزمون برگزار کرده اند، باید مراحل قانونی پس از آزمون از جمله گزینش و مصاحبه را برای پذیرفته شدگان انجام دهند. گریوانی افزود: علاوه بر آن دستگاه هایی که کد استخدامی برای نیروهای پذیرش شده خود از وزارتخانه متبوع دریافت کرده اند باید نیروهای خود را به کار دعوت کنند.

خبر ۲۵ تیر ۹۳  ۱۰نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرهایی به وزیران دولت یازدهم خواستار تسریع در تعیین تکلیف آزمون استخدامی وزارتخانه های نفت و کشور شدند.

خبر 12مرداد ۹۳ حضور در برنامه پایش – قسمت سوم
نوبخت: افرادی که به صورت قانونی مراحل را طی کرده باشند استخدام می شوند
تهران ایرنامعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جموری اظهار داشت: افرادی که به صورت قانونی در دولت گذشته مراحل را طی کرده باشند، به استخدام دولت در خواهند آمد.

وی ادامه داد: هم اکنون میزان نیروی انسانی در بخش دولتی بسیار بیشتر از نیاز ما است. با همه اینها، هر مقدار که کارهای قانونی در دولت گذشته در راستای استخدام ها انجام شده باشد، این دولت نیز به احترام افرادی که در آزمون ها شرکت کرده اند، موظف به انجام آن است؛ ما این افراد را استخدام می کنیم و بر سر حرف خود مانده ایم.

16 مرداد1393 معاون راهبردی و برنامه ریزی رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه استخدام در بدنه دولت بر اساس برگزاری آزمون و طی مراحل صورت می‌پذیرد، گفت: دستور اشتغال کسانی که تمام مراحل استخدام را طی کرده اند صادر شده است.

17 مرداد 1393سخنگوی دولت گفت: برخی از استخدام‌های انجام شده در دولت قبل هیچ منشاء قانونی ندارد، اما دولت تدبیر و امید سعی می‌کند به تعهدات دولت قبل پایبند باشد هرچند باید قبول کنیم که مشکل اشتغال از راه استخدام حل شدنی نی به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، محمدباقر نوبخت شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران درباره وضعیت استخدام‌های صورت گرفته در دولت قبل و وضعیت آن در دولت فعلی اظهار کرد: استخدامی مدنظر ماست که طبق آنچه مدیریت خدمات کشوری گفته پیش برود و نیاز به این حجم استخدام بود یا خیر در دست ما نبوده است، اما برخی افراد مراحل قانونی را طی کرده‌اند پس باید به آنها احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: با این حال برخی از این استخدام‌ها هیچ منشاء قانونی ندارد و هرچند استخدام در ادارات دولتی بر اساس قانون صورت می‌گیرد، ولی باز هم دولت مصمم است تا مشکل این افراد را رفع کند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: دولت تدبیر و امید سعی می‌کند به تعهدات دولت قبل پایبند باشد؛ چراکه این افراد با یک اعتمادی آمدند و مراحل استخدام را طی کردند به همین جهت معاونت توسعه این را مطالعه کرده و کسانی که مراحل قانونی را طی کرده‌اند استخدام می‌کند؛ مثل ناظران گندم که استخدام آنها انجام گرفت

خبر 24مرداد ۹۳ منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل درباره حل مشکل استخدامی‌های سال گذشته استانداری اردبیل اظهار کرد: دیگر با توافق انجام شده هیچ مسئولی نمی‌تواند بهانه‌ای برای جذب نشدن این قبول‌شدگان اعلام کند و دم از تامین نشدن اعتبار بزند چراکه با قول مساعد نوبخت مشکل اعتباری این استخدامی‌ نیز حل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آزمون استخدامی استانداری اردبیل در اواخر دولت گذشته با تاکید بر این نکته که این استخدامی ربطی به طرح مهرآفرین ندارد، برگزار شد اما با روی کار آمدن دولت یازدهم به رغم آن که یک‌هزار نفر از استخدامی‌ها مراحل مختلف گزینش و جذب کامل را سپری کرده بودند حضورشان به عنوان کارمند در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و بیش از یک سال است که مسئولان با وعده امروز و فردا این جوانان برومند را ناامید کرده‌اند اما با پیگیری‌های مستمر بالاخره با قول مساعد معاون رئیس جمهور این مشکل در آستانه برطرف شدن است که امیدواریم به برکت حضور هیئت دولت در استان اردبیل هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد.

خبر 28مرداد ۹۳ حسین فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی رابطین امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان در سنندج با اشاره به برگزاری دو آزمون استخدامی در سال ۹۱ در استان و جذب هزار و ۴۵۳ نفر در سیستم های اداری گفت: با مکاتبات و پیگیری های انجام شده، استخدام این افراد بهمن امسال به نتیجه خواهد رسید.

خبر 29مرداد ۹۳ علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بازار خبر اعلام کرد: امروز (۲۹ مرداد ۱۳۹۳) از آقای نوبخت (معاون رئیس‌جمهور) درباره تعداد افرادی که بر اساس این طرح در آزمون‌های استخدامی شرکت کرده‌اند، سؤال پرسیدم که ایشان گفتند تعداد چیزی حدود ۳۰ تا ۳۵ هزار نفر است که دولت آن‌ها را کم‌کم و با “تأمین اعتبار” استخدام خواهد کرد.

ما محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی قضائی مجلس در این باره به خبرنگار بازارخبر گفت:‌ ما دو دلیل بیشتر برای این کار دولت یازدهم نمی‌بینیم؛‌ یا دولت بنای این را دارد که با دولت قبلی به‌نوعی مقابله کند و آنچه را آن‌ها گفته‌اند،‌ این‌ها عمل نکنند و یا واقعاً از نظر “اعتبار و تأمین مالی” این نیروها مشکل دارند که ازنظر ما هر دوی این‌ها مذموم است.

وی در این باره تأکید کرد:‌ اگر مصوبه‌ای که دولت قبل گذرانده است، مخالف قانون نباشد،‌ این مصوبه به لحاظ اینکه یک شخصیت حقوقی این مصوبه را گذرانده است با تغییر اشخاص، اعتبار خودش را از دست نمی‌دهد.

خبر ۱۰ شهریور  به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ محمدباقرنوبخت در نشست استانداران با وزیرکشور در جمع خبرنگاران و  در پاسخ به باشگاه خبرنگاران مبنی برساماندهی نیروهای انسانی دولت گفت: کسانی که آزمون‌های قانونی را با طی کردن مراحل قانونی انجام داده‌اند به دستگاه‌های مربوطه اعلام کرده‌ایم که نسبت به کارگیری این افراد اقدام کنند و حتی اگر کمبود اعتبار در این خصوص دارند در صورت وجود به ما اعلام کنند که در بودجه ۹۴ اعتبارات را مد نظر قرار دهیم

خبر 11 شهریور معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: باارسال نامه ای به دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم کسانی که آزمون‌های استخدامی را با طی‌کردن مراحل قانونی انجام داده‌اند اقدام لازم درباره به کارگیری این افراد انجام شود

به گزارش خبرنگار ما ، محمدباقر نوبخت دیروز در جمع خبرنگاران درپاسخ به سوالی مبنی بر ساماندهی نیروهای انسانی دولت تصریح کرد: به دستگاه‌ها اعلام شده حتی اگر کمبود اعتبار در این خصوص دارند ،به ما اعلام کنند که در بودجه ۹۴ این اعتبارات را مد نظر قرار دهیم.

وی تصریح کرد: تاکید می کنم افرادی استخدام خواهند شد که مراحل قانونی برای استخدام را طی کرده باشند یا دستگاه های مسئول برای پذیرش این افراد پست خالی سازمانی و جای کافی داشته باشند. اینها شروطی است که در استخدام این افراد از سوی دستگاه ها درنظر گرفته خواهد شد..

خبر5 مهر--نوبخت:استخدامی های دستگاه های اجرایی استان ها اسفندماه بکار گرفته می شوند

اردبیل- ایرنا- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: جذب و بکارگیری نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده باشند اسفندماه به طور کامل انجام واین نیروها از فروردین ماه سال 94 حقوق خود را دریافت خواهند کرد.


'محمد باقر نوبخت ' روز پنجشنبه در جریان سفر به بخش عنبران شهرستان نمین افزود: در برخی از استان ها از جمله در اردبیل منابع مالی این نیروها پیش بینی نشده بود و دولت در لایحه بودجه سال 94 این مشکل را برطرف کرده است.

وی بیان کرد: بر اساس بخشنامه ای که به استانداری ها ارسال شده جذب نیروهایی که مراحل قانونی استخدام را طی کرده اند بلامانع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، 750 نفر درآخرین سال دولت دهم با برگزاری آزمون و طی مراحل گزینش و مصاحبه از سوی استانداری برای بکارگیری در دستگاههای اجرایی جذب شده بودند که به علت تامین نشدن منابع اعتباری تاکنون بلاتکلیف می باشند.

نوبخت در باره موضوع ایجاد مناطق آزاد - تجاری در استان اردبیل گفت: کارهای مربوط به این امر هم اکنون با جدیت در دولت در حال اجرا می باشد.

وی در یک سفر چند ساله برای بررسی مسایل و مشکلات بخش سنی نشین عنبران از توابع شهرستان نمین به این منطقه سفر کرده بود.

 



از طریق لینک های زیر، متن درخواستی ونامه خود را برای خبرگزاریها ارسال کنید
خبرگزاری کار (ایلنا)     عصر ایران       باشگاه خبرنگاران     بهار نیوز     رجا نیوز     تسنیم     فارس    جهان نیوز     جوان آنلاین      وطن امروز      خبر آنلاین       تابناک     خبرگزاری مهر     آفتاب      خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)    ایسنا     فردا نیوز    الف     بی باک نیوز    جام نیوز    مشرق     بازار کار     کیهان    خردادنیوز




گزارش پیگیری نمایندگان اعزامی به تهران مورخه شنبه 93/11/25 

  گزارش پیگیری نمایندگان اعزامی به تهران مورخه یکشنبه 93/11/14

 گزارش پیگیری نمایندگان اعزامی به تهران  مورخه یکشنبه 93/11/12

 گزارش پیگیری نمایندگان  از تهران مورخه دوشنبه  93/11/06

 

    

خبر ارسال شده از سوی یکی از نمایندگان مورخه 93/10/24


نمونه نامه ارسال شده به استانداریها ( 1 دی)

(معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری -دفتر آقای نوبخت:۰۲۱۳۳۲۷۱)


اطلاعیه مهم:(بنقل از یکی از نمایندگان قبول شدگان) 29 آذر

 

گزارش کامل پیگیری 19آذر نمایندگان  در خصوص ابهامات موجود در ردیف 70 لایحه ی بودجه سال 1394

*گزارش  پیگیری18 آذر نمایندگان  در خصوص ابهامات موجود در ردیف 70 لایحه ی بودجه سال 1394

*مشاهده ردیف "اعتبارات متمرکز حقوق ومزایای کارکنان جدیدالاستخدام موضوع مجوز های استخدامی سالهای 91 و 92 که تمامی مراحل قانونی جذب نامبردگان طی شده است" در لایحه بودجه

*گزارش پیگیری روز دوم(3آذر) نمایندگان اعزامی به تهران