---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

پیگیری استخدام سهمیه های زیر 50 درصد

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

این صفحه برای تبادل نظر و درج اخبار مربوط به سهمیه های استخدامی زیر 50 درصد ایجاد شده است .

با آرزوی موفقیت تمامی قبول شدگان ومنتظران استخدام


صفحات تبادل نظر قبلی این صفحه از قسمت طبقه بندی موضوعی (بخش استخدام استانداریها ) با همین عنوان قابل دسترسی است .

نظرات  (۱۲۹)

۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۵ شهزاد خواجه نصیری
باسلام و درود به مدیر زحمت کش، دلسوز این سایت پرطرفدار
طاعات وعبادات قبول درگاه حق باشه.جناب مدیر من کارمند یکی از دانشگاهی ملی استان بلوچستانم شروع به کارم مهرماه94بود1مهر فرزندجانباز60درصدم وضعیت استخدامییم پیمانی چندین بار به مسئولین گفتم که ما
فرزندان جانباز باتوجه به قوانین وردی بودجه استخدامی سال تبدیل وضعیت بشم از پیمانی به رسمی قطعی
که متاسفانه زیر بار این موضوع نمیرن میگم بخشنامه ها تغییر کرده اما وزارت خانه بی اطلاع هسته از چنین بخشنامه ایی موندم به کدوم ارگان مراجعه بکنم به کمکتون و راهنماییتون نیازمندم
ارادتمند شمابزرگوار 
خواجه نصیری
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتان
اکه تو ادارتون کسی زیر بار این حرف نره با بخش اداری دانشگاه مرکزی تماس بگیرین و قضیه رو بهشون توضیح بدین و از اونجا راهنمایی بخواهین صددرصد یه کمکی میکنن چون این قانونه و حتما باید زیر بار برن
سلام مدیر محترم 
گزینش بیشتر دستگاها شبیه هم هست؟اگر شخص هیچ سابقه  نداشته باشه ولی یکی دونفر مثلا تو تحقیق بدیت بگن مشکل ساز میشه؟
پاسخ:
بله اکثرا شبیه بهم هس مگه اینکه دستگاه خاص مثل اطلاعاتی و امنیتی نباشه اگه نتیجه تحیق محلیم منفی باشه از خود شخص موقع مصاحبه توضیح میخوان
باسلام
من معرفی شده از طرف بنیاد به یکی از اداراتم ولی هنوز مراحل گزینش مون تمام نشده فقط اومدن تحقیقات محلی وبنا به شواهد وروند اجرای گزینش احتمالا برای ۳۰بهمن نتونن برامون درخواست کد کنند اگر شرایط اینجور پیش بره تکلیف ما چی میشه؟
ایا روند گزینش ادامه پیدا میکنه ؟
یا احتمال داره مجوز ها روباطل کنن؟
اگه روند گزینش ادامه دار بشه امیدی هست که اسفند یا فروردین شروع بکار بکنیم؟
پاسخ:
بله ادامه پیدا میکنه نه باطل نمیکنن
بله ممکنه اسفند یا فروینم دعوت بشین
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۷ تحقیقات محلی
سلام دوستان این پیام قبل مال منه که گفتم ب معرفام ز زدن اونم ب دوتاشون فقط،راستش بعد از اون رفتیم گزینش وهمه گفتن دیگه تمومه ولی یه هفته بعد گزینش برام تحقیقات محلی اومدن،الان تاییدیه گزینشم اومده آزمایش هم انجام دادم،جهت اطلاع این پیام رو دادم برای آیندگانی که میخونن
ظاهرا درشرایطی مث ما هم که زمان خیلی کمه بازم تحقیقات محلی انجام میشه در حالیکه همه بچه ها حضوری یل توی سایت های مختلف مینوشتن خبر موثق دارم چون زمان کمه و تا٣٠بهمن فرصت هست نمیان تحقیقات محلی
ببخشید سوال آخر
از ٥تا معرف من فقط یکیشون بم گفته باهام تماس گرفتن بقیه چیزی نگفتن فک نکنم باشون تماس گرفته باشن یا به آدرساشون رفته باشن وگرنه میگفتن بم.
بعد دیگه حضوری نرفتن که مثلا از همسایه ها یا محل تحقیق کنن
یعنی همون یه تماس کافی بوده براشون؟ببخشید دیگه کلی سوال پرسیدم
پاسخ:
مدیرسایت: معلوم نیس احتمالا از کس دیگه ای در موردتان پرسیده باشن مثلا دانشگاه یا جای دیگه خلاصه حتما میپرسن و به یکی اکتفا نمیکنن
تشکر از جوابتون
پس خدا روشکر که دو حرفه نشدم و همه چی رو درست توضیح دادم 
خب برا سهمیه هم استعلام میکنن یا همون نامه وکپی کارت ایثارکه دادم کافیه؟ بعدم کارگزینیمون گفته تا اواسط این ماه حتما حتما شروع به کارمونه و تماس میگیرن که بریم سرکار
به همه بچه ها همینو گفته
ممکنه این حرف؟پس تا الان باید مدارکو فرستاده باشن برا کدمستخدمی یا دو سه روزه کدمیاد؟
پاسخ:
مدیرسایت:خب برا اونم استعلام میشه از طریق شماره . ممکنه چرا نباشه اگه تاییدیه گزینش بیاد و اداره مطمعن باشه از صدور کد دعوت میکنن
سلام ببخشید من سهمیه ایثارگری داشتم
ده روزه گزینش رفتم
میخوام بدونم تو این مرحله دقیقا تا تاییدیه گزینش بیاد چه چیزایی رو بررسی میکنه هسته گزینش،مثلا کلی میدونم استعلام میگیرن.لطفا دقیق بگین چه استعلامایی 
دوم اینکه میگن سوپیشینه و آزمایشات بعد اومدن کده درسته ؟منطقیه کد بدن بعد طرف سوپیشینه داشته باشه؟
سوم کسی که منو گزینش کرد فرمی رو که من پرکرده بردم برای تخقیقات و چیزایی رو که توی مصاحبه تخصصی گفتم رو مطالعه کرده؟ چون دو جا دو حرفی رو زد که یکیشو من تو فرم نوشته بودم بعنوان توضیح اضافی و یکیشو روز مصاحبه ازم پرسیدن درمورد خودم و جواب دادم،حس کردم اونا رو خونده بود چون خواستم بگم گفت میدونم میدونم بعدهمونو زیردهن گفت و گفت عیب نداره مشکلی نیس
ممنون میشم ج بدید جناب مدیر
پاسخ:
مدیرسایت : اولا که تحقیقات محلی ومصاحبه وگرفتن استعلام  از اطلاعات و ..... جزو گزینش حساب میشن و تمام اینا رو که بررسی کردن اگه مشکلی نداشته باشه قبوله وتاییدیه گزینش میدن اگه فرد سو شهرت و جرم سیاسی نداشته باشه قبوله
بله سوپیشینه رو معمولا بعد اومدن کد میگیرن فک کنم دستگاههای زیرمجموعه استانداری قبلش میگیرن حالا ممکنه برخی دستگاهها  قبلش هم بگیرن
سوم بله کامل همه چیو میخونن و توضیحات شمارو در هر مرحله به توضیحات بعدیتون مقایسه میکنن اگه دروغی هم کسی گفته باشه از طریق حرفهای خودش ثابت میکنن . واسه همینه که یه سوالو به چن شکل متفاوت میپرسن که ببین جواباتون یکسانه یا نه .
این همه صفحه و یکی دونفر؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا خداصبرتون بده ،انشالله خدا هزاران برابرشو براتون جبران کنه با این کارخیری که راه انداختید
سلام جناب مدیر
خسته نباشید
این سایت صفحات زیادی داره من با خوندن بعضی سوال جوابها تا حدودی جواب سوالامو میگیرم 
میخواستم بدونم کل سایت یه مدیر داره؟ وتموم این سوالات رو که مدیر جواب دادن یه نفر بوده که جواب داده یا افرادمختلف؟ممنونم
پاسخ:
مدیرسایت : قبلا دوتا مدیر بود الان ینفره فقط.
سلام مدیر بزرگوار
یه سوال داشم ایا درسته که میگن در اسفند اخر سال استخدامی صورت نمیگیره وشروع به کار میفته اردیبهشت سال بعد؟
من یه ماهگزینشم تموم شده جوابم فک نکنم به این زودیا بدن احتمالش هس تا مهر یا ابان سال دیگم طولش بدن?
پاسخ:

مدیر سایت : تا جاییکه ما اطلاع داریم اگه کد استخدامیتون صادر بشه چه اسفند باشه یا اردیبهشت باید اصولا دعوت بکار کنن حالا اگه مثلا اواخر اسفند باشه یه چیزی میشه نگه بدارن سال بعد البته چون گزیمش شما هنوز تموم نشده ممکنه بیفته سال بعد اما اینکه تو اسفند دعوت بکار صورت نمیگیره این حرف درستی نیس یعنی غیر قانونی که کسی که کدش صادر بشه کار نکنه .

۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۷ تاییدیه گزینش
سلام دوستان ما تازه گزینش شدیم، آقایی که ازم گزینش کرد گفت منتظریم جواب یه استعلامتون بیاد بعد جواب گزینش مشخص میشه،کسی میدونه منظورشون از این حرف چی بوده؟ روم نبود ازش بپرسم چه استعلامی؟گزینش کلا چه استعلامهایی رومیگیره؟
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۰ به به کارت ایثار
وای چقددقیق توضیح دادید دوست عزیز
فوق العاده سپاسگذارم ممنونم ازتون
انشالله همه چی تموم شه و راحت شیم
۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۷ به کارت ایثار
30 درصد از سهمیه به ایثارگران تعلق داره. 25 درصد شامل فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و فرزندان شهدا میشه. اینا بدون آزمون از طریق بنیاد به ادارات معرفی میشن. 5درصد هم شامل فرزندان رزمندگان، فرزندان آزادگان و حتی فرزندان جانباران زیر 25 درصد میشه. فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان هم مدرک دال بر ایثارگری رو باید از بنیاد شهید تهیه کنن ولی این دسته از ایثارگران بدون آزمون نیستن و باید در آزمون شرکت کنن. فرزندان رزمندگان هم باید آزمون بدن. برا رزمندگان سپاهی، سپاه نامه میده ولی ارتشی ها کارت ایثارگری دارن. اونی که تو سامانه کارمند ایران نوشته برا سهمیه 25 درصده نه سهمیه 5 درصد. سهمیه 5 درصد یعنی کشک. مثلا من کسی رو میشناسم که فرزند جانباز 20 درصد بود و رقیبش بدون سهمیه. ولی چون نمره آزمون رقیبش بالاتر بود رقیبش جذب شد. مدارک مارو معاونت توسعه سابق هزار بار بررسی کرد. خیالت راحت. کد رو هم معاونت توسعه سابق میده. پس همه چی اوکیه. کاش زودتر کدها صادر بشه و این کابوس چندساله تموم بشه. 
دوست عزیز من از قبولی های نهایی بنیاد شهید هستم ، این کارت ایثار پدرم رو هم به بنیاد نشون دادم و گفتن این سهمیه بهش تعلق نمیگیره ، ضمن اینکه تعریف ایثارگری و سهمیه مربوط به اون در آگهی همه ی ازمون های استخدامی و ثبت نامی دانشگاهها توضیح داده شده و اون هم مربوط به گواهی و نامه ای میشه که باید فقط از بنیاد شهید صادر بشه و از اونجا هم فقط استعلام میشه
این قضیه رو فک کنم حتی آبدارچی اون اداره هم بدونن چه برسه به کارشناس کارگزینی و گزینش که شغل و کارش مربوط به این مسائله
به نظر من دچار وسواس شدین ، سعی کنید از فکر کردن به مسایلی که ارزش توجه ندارن خودداری کنید
ایشالله موفق و موید باشید
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۵ سهمیه ایثارارتش
البته بیشتر نگرانیم از اینجاس که سامانه کارمندایران نوشته که برای سهمیه ایثارگران بایدنامه بنیادباشه،به همچین جمله ای تو سایتش نوشته و این یه کم منو نگران کرده .نمیدونم شامل حال منم هست یا نه
به هرحال بازم ممنون ازجوابتون
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۶ به به کارت ایثار
انفاقا پدرومادرم هم حرف شما رو میزنن و من درجواب میگم بذارین کد بیاد بعدهرچقدبگین میخندم شمام هرچقد دوس دارین سر به سرم بذارین فقط این کد بیاد
ممنون از حوابتون
شما این رو مطمئنید؟آخه به نظر خودمم یه کم عجیبه یعنی بعدا کارگزینی اداره میخواد بگه ما نمیدونستیم و الان که بهت کد ندادن متوجه شدیم که اشتباه کردیم؟خیلی بعید به نظر میاد این جمله
۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۳ به کارت ایثار
دوست عزیز نگرانی شما بی مورده. سهمیه ها قبلا بررسی شده. اگه شما نفر اصلی هستی خیالت راحت باشه بخاطر کارت ایثارگری اصلی نشدی نمره تخصصیت بیشتر از بقیه بوده. وقتی کدت اومد بخاطر این استرس بی مورد که به خودت دادی خنده ات می گیره. 
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۱ کارت ایثار
کسی اطلاع نداره؟ممکنه استباهی به من سهمیه داده باشن و بعد سازمان مدیریت کشوری درمرحله آخر ایرادبگیره؟ممکنه انقدناشی باشن؟
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۶ کارت ایثار
دوست عزیز منم موقع ثبت نام نداده بودم قبل اعلام ٣برابر ظرفیت از استانداری باهام تماس گرفتن و گفتن مدارک ببرم و یکیشون کارت ایثاربود،من بردم و ازم گرفتن و تا الان مشکلی نبوده اصلا مطمئن نیستم به من سهمیه دادن یا نه ولی خیلی نگرانم که موقع کدمستخدمی برام مشکلی بوجودبیاد،نمیدونم بایدچی کنم

سلام
کارت ایثار ارتش هم مگه سهمیه داره ؟
من در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی این مدرک رو ارائه ندادم ، بعد از اینکه اعلام کردن نفر اصلی هستم در مرحله ی گزینش این مدرک رو تحویل دادم 
کارت ایثار مربوط به سابقه جبهه پدرم هست (حضور در جبهه بعنوان خدمت سربازی)
سلام کسی اینجا از سهمیه ایثار ارتش استفاده کرده؟لطفا جواب بدین،ممنونم
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۸ به مدیر عزیز
ممنون بابت پاسخگویی .یا علی
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۹ به مدیر عزیز
سلام خسته نباشید فرزندان 25% به بالا چی رسمی هستند یا پیمانی؟
پاسخ:
بله رسمی هستن 
مدیر حکم فرزند شهید رسمی یا پیمانی؟
تفاوت حقوق رسمی با پیمانی چقدر است
پاسخ:
حکم فرزندان شهدا رسمی هست هیچگونه تفاوتی در میزان حقوق بین رسمی وپیمانی نیس
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۳ سهمیه 5 درصد
با سلام خدمت مدیر 
اول تشکر میکنم
آقا میشه بگید سهمیه دارهای جز 5 درصد استخدام پیمانی میشن یا رسمی؟

پاسخ:
.پیمانی
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۴ فرزند شهید
مدیر جان سلام یه سوال این دو مدرک زبان  وکامپیوترکه میگن برا ما فرزند شهدا هم اجباری؟ واینکه اگه اجباره ومن توزبان هیچی نمیدونم اگه قبول نشم چه تاثیری روی روند استخدامی داره ممنون جواب بدی
پاسخ:
مدیرسایت:براهمه اجباریه اگه ندارین یه سال فرصت میدن که بیارین از شرایط استخدامه دیگه به هر حال بابد بگیرین اینارو
سلام بهناز خانم
فرزند جانباز 25 درصد
رسمی قطعی
با سلام
دوستان راه و شهرسازی اگر کسی شماره آقای امانیان رو داره توی سایت بزاره تا ما هم حداقل تلفنی پیگیری کنیم.ممنون
مدیر جان سلام وقت بخیر منم مث بقیه بچه هاسه سال منتظر این استخدامیم تقریبا یه ماهی که مصاحبه ازم گرفتن ومنتظر جوابم فرزند شهید هستم وتازم ازدواج کردم وبیکار حالا سوالم اینه چقد دیگه باید منتظر این استخدامی باشیم مگه توبودجه امسال تاید نشد ایا امسال استخدام میشیم یا احتمالش هس بیفتیم سال دیگه؟
پاسخ:
مدیرسایت : چرا امسال حتما سر کار میرین وبودجه هم براتو ن در نظر گرفته شده منتها یکم زمان گزینش طول میکشه خب  تا تاییدیه گزینش نداشته باشین نمیشه براتون کد کارمند گرفته بشه یکم باید صبر کنید 
مرحبا به دوستان.ممنون از همکاری و پیگیری که انجام دادین!!!!!پس منتظر باشید تا باهاتون تماس بگیرن و دعوت به کارتون کنن!!!!!
سلام به همه عزیزان منتظر
دوستان تقریبا همه استخدامیها رفتن سر کار بجز ما سهمیه ایها.اگه همین جور دست روی دست بزاریم و منتظر تماس ارگانها باشیم استخدام ما از محالات هست.همت کنید تا یک تاریخ معین کنیم بریم تهرون دفتر نهاد ریاست جمهوری یا دفتر بیت رهبری و یا هر جای دیگه و اعتراض خودمون رو از این بلایی که سرمون آوردن رو به گوش مردم و مقامات عالی کشور برسونیم تا اینقدر دروغ نگن و هر بلایی که میخوان سرمون بیارن...دوستان بیایید همت و اتحاد خودمون رو نشون بدیم تا به نتیجه برسیم و گرنه ما رو سرگردان و بلاتکلیف نگه میدارن تا یکی یکی بیخیال بشیم و بگن خودشون نخواستن.والا من که از پیگیری در استان به نتیجه ای نرسیدم و حتی تهدید کردن که اگر پیگیر کارتون بشید،کارتون بیخ پیدا میکنه...همت کنید تا حقمون رو پایمال نکنن.منتظر همت و همکاری دوستان سهمیه هستیم ....یا علی
مدیر جان سلام خسته نباشی یه سوال من تازه مصاحبه تهران انجام دادم وسهمیه فرزند شهیدی دارم چه مدت طول میکشه که جواب گزینش بدن وچن درصد احتمال داره کسی رد شه تو این مرحله
پاسخ:
مدیرسایت: یکماه تقریبا طول میکشه احتمال رد شدن خیلی کمه 
باسلام محمد صادق و دوستان عزیز
استخدامی شما آقای محمدصادق پیمانی بود؟؟؟فرزندجانباز چند درصد به بالا تو حکمش رسمی قطعی رو لحاظ میکنن؟؟؟پیشاپیش ممنون از جوابتون
سلام راه  و شهرسازی  از  کی رفتین سرکار؟
توروخدا من  تهرانم  دسترسی  ندارم به استان کی از اداره اوقاف خبر داره
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۳ به محمد صادق
سلام.
لطفا میشه بگیدکدوم استان هستید؟
باسلام
خدمت دوستان عارضم که ما از اول تیرماه شروع بکارمون رو زدن
مبلغ حکم 1100 هست
نوع استخدام رسمی قطعی است
فرزند جانباز 25 درصد
راه و شهرسازی
سلام دوست عزیز
ممنونم ازجوابت وراهنماییتون خداکنه همینطور که میگین باشه باورکن 3سال6ماهه ما همچنان سردرگم کارمون واین آخرش اخذ کد پرسنلی هستیم
عزیزم جناب یک دوست که کارمند سازمان مدیریت بودند بارها گفتن صدور کد در سازمان مدیریت سه روزه انجام میشه.
ادارتون چون میخواد کارتون رو به زودی انجام نده  اینجوری بهتون میگه.
باسلام واحترام مدیر سایت ودوستان 
صدور کد پرسنلی حداقل وحداکثر چند روز طول میکشه؟؟؟؟؟مسئول کارگزین اداره میگه شما22نفر هستین 2ماهی طول میکشه؟؟واقعا همینطوره دوستان؟؟؟حرفشون صحت داره؟؟؟؟
خیلی جالبه.برنامه و بودجه استان فارس ادارات رو تهدید کرده که اگر استخدامیها در این اداره پیگیر کاراشون باشن ،مسولین ادارات رو توبیخ میکنن.امروز از راه و شهرسازی تماس گرفتن میگن که به برنامه و بودجه برای پیگیری کارتون مراجعه نکنید که کارتون بیخ پیدا میکنه..... اینم از جوابگویی بعد از سه سال.آفرین به غیرت مسولین که اینطور جواب حمایت مردم رو میدن ............
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۹ فرزند جانباز70 درصد
من 20 تیر شروع له کار کردم هنوز حکمم رو به دستم ندادن ولی رفتم حکمم رو دیدم رسمی قطعی بودم البتهبسته به نظر گزینش بعضی ها اول رسمی آزمایشی میشن 973 تومن هم حقوقم تو حکم بود
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۱ بنیاد شهید
سلام بچه ها من تازه رفتم مصاحبه سوالاتش همو ن سوالایی هس که اینجا مطرح شده زیاد سخت نیس اگه این سوالاتی که اینجا گذاشتن رو دانلود کنید هیچ مشکلی نخواهین داشت تقریبا اکثر سوالاتو ازون جزوه مطرح میشه یا هم مشابه اونها . زیادم نگرا ن نباشین
توکل بخدا ایشالاه بزودی شروع بکار کنیم 
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۰ به مدیر سال بابت تشکر از فایل سوالات
سلام مدیرجان ممنونم بابت سوالات دستتون درد نکنه عالی بودن خیلی از سوالات انگار ازهمون جزوات مطرح شده بودن خیلی حال کردن متشکرم خدا اجرتونو بده 
 به دوستانی که منتظر مصاحبه هسیتن توصیه میکنم حتما یبارم که شده این سوالا ت رو قبل استخدامی مطالع کنند خیلی بدردتون میخوره برای من که واقعا بدردم خورد مخصوصا جزوه جامع 
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۷ پیر انتظار
سلام به دوستان سهمیه
کسی از دوستان استخدام شده؟
کسی از دوستان خبر تازه ای از وضعیت استخدام بچه های سهمیه داره؟
باسلام واحترام دوستان فرزند جانباز که مشغول خدمت شدین وحکم دریافت کردین تو حکمتون پیمانی رو لحاظ کردن یا رسمی؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
اینم از مرداد و دو هفته از پایان ماه رمضان هم گذشت ... حالا همینجور دست روی دست بزاریم و منتظر تماس بنشینیم؟ آره دوستان منتظر بمونید حتما تماس میگیرن و میگن تشریف بیارید سر کار.............
از ما که فقط آزمایش ادرار برای عدم اعتیاد گرفتن...
منظورم از تست پزشکی از مراحلش چه چیزهایی رو بررسی میکنن .یا علی
سلام
ما که دو سال پیش تست پزشکی و انگشت نگاری رفتیم اما هنوز خبری نشده.گزینش هم آبان 92 دادیم...
سلام ببخشید دوستان خبرهای خوشی در راه هست انشاالله توکلتون بخدا باشه یه سوالی داشتم کسی تا الان تست پزشکی داده اگه داده یا اطلاع داره لطفا به ما هم بگه.یا حق
این هم از پایان تیرماه.دوستان عزیز همینجور میخواید دست روی دست بزاریم.دوستان عزیز بیایید هماهنگ کنیم با هم بریم تهران.اینجوری به جایی نمیرسیم...فقط دسته جمعی از تمام استانها شاید به نتیجه برسیم.
سلام دوست خوب.نمیدونم مال کدوم استانی.ولی آیا دعوت به مصاحبه شدی ؟اگه مصاحبه انجام دادی باید سوئ پیشینه ومعاینات پزشکی رو انجام بدی ودرآن فاصله گزینش هم انجام میشه  که کلا 20روز بیشتر طول نمیکشه چون ما که سهمیه دار یه استان بودیم همه اینکاره رو توی اواخر بهمن ماه 91 انجام دادیم .بعدش هم مسئولین بنیاد میگن سهمیه دارها در اولویت هستند البته باز بستگی به تعداد سهمیه استخدامی استانتون داره چون بیشتر استانها تعداد نفرات استخدامی که اون سال اعلام کردن بیشتر از اعتبار بنیاده واین توقف زمان استخدامی بنیاد درمرکز سر این موضوع بوده که اعتبار جذب این تعداد زیاد رو نداشته اندکه طبق خبر دیروز آقایان جوشقانی ومهرجویی شکر خدا مشکل حل شده .پاینده باشی
سلام آقا رضا یعنی کسانی که مثل شما سهمیه دار هستند بعد از عید فطر شروع به کار می کنند ؟ درسته ؟ خواهش می کنم جواب بدین سهمیه دار های بنیاد تمام استان ها کارهای گزینش شون را انجام دادند فقط مونده برن سرکار؟ برای این می پرسم که یک وقت نگن سهمیه دار ها خود بنیاد باید منتظر بمونن تا سهمیه دار های خود بنیاد تمام استان ها کارشان انجام بشه بعد همه با هم جذب شوند خواهش می کنم جواب بدین
من همین الان ساعت13مورخ 22/04/94 بادفتر جوشقانی (بنیادمرکز)تماس گرفتم گفت مشکل همه استانها حل شده وبعداز عید فطر منتظرتماس باشید که دعوت به مصاحبه وگزینش میشید واونایی که گزینش ومصاحبه باشندنیز بقیه کاراشون انجام میشه
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۲ تجربه ی مفید
سلام دوستان عزیز
نهاد کتابخانه ها سال 91 آزمون استخدامی برگزار کرد و نتایجش دستکاری شده بود و خیلی ها به حقشون نرسیدند.
چیکار کردند؟ به سازمان بازرسی شکایت کردند.
نتیجه چی شد؟ یک ماهه که نتیجه ی شکایتشون اعلام شده و 282 نفر مصاحبه شدن و بعد از ماه رمضون قراره برن سر کار.
لینکای زیرو بخونید:
تاثیر شکایت به سازمان بازرسی:
http://www.estekhdami.org/%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-93

تعداد شکایت کنندگان:
http://www.khabaronline.ir/detail/391176/culture/book

نتیجه ی شکایت به سازمان بازرسی:
http://www.iranpl.ir/portal/Home/ShowPage.aspx?Object=NEWS&ID=f2b84bbc-526b-4815-838e-2f6e1051d427&WebPartID=750087f4-2eb5-47a8-aca6-579567ce1374&CategoryID=6c18faeb-eaa5-44cc-9837-3e02ccafaf75
ـــــــــــــــــــــــــــــ
نتیجه گیری: بهترین راه برای رسیدن به حقمون، شکایت به سازمان بازرسیه. بخدا ترس نداره. حداقل مولامون علی(ع) رو الگو قرار بدید که همواره در پی عدالت و حق طلبی بودن.
من خودم دو هفته پیش شکایت کردم و سه روز پیش مدارک لازمو به سازمان بازرسی ارسال کردم.
بخدا ازین راه میتونیم نتیجه بگیریم.
5 دقیقه وقت بذارید برای سرنوشت 30 ساله ی خودتون.
لینک شکایت به سازمان بازرسی:
http://shekayat.bazresi.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=f0e6f38a-4177-4dff-aabd-7e17bae8416a
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۴ رضا به سید
سید جان خدا قوت منم مثل خودتم .هم خودم هم بابام جانبازه.فوق لیسانسم ودارای زن وبچه ولی بیکار. حالا بیا دهن مردم رو باز کنی چیا به ما واستخداممون میگن
من بابام جانباز هفتاد درصدم یکساله بیکارم مدرکم مهندسی هواپیما یکی پیدا میشه به داد من برسه تا حالا چهل پنجاه جا هم رفتم ولی خبری نیست.حتی از وزیر هم نامه بردم.حالا دیدید فقط اسم ما افتاده سر زبون ها
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۶ مریم بشارتی
با سلام، من امروز رفتم بنیاد پیگیر شدم، مجوزها اومده و اگر مشکلی هست از استانداری پیگیر بشین، به نظر من قضیه نامه و مجوز همه یه جور شایعه اس، مشکل از کجاست من نمیدونم ولی اگه نامه ای در کار بود هیچ فرزند شهید و یا جانبازی تا الان سر کار نمیرفت ولی اکثرا سر کار رفتن 
سلام دوستان .من هم سهمیه 25درصد استخدامی خود بنیادم.همون بهمن ماه91 گزینش ومصاحبه وسوءپیشینه ومعاینات پزشکی  انجام شد ولی هیچ خبری برای شروع بکارم نشده چون بنیاداستان واستانداری میگه باید مجوزش بیادکه ماسریعاً گزینش ومصاحبه بدون سهمیه هاروانجام بدیم وبعدکل اسامی رو برای تاٌئید بفرستیم سازمان مدیریت برای گرفتن مجوز.اما اینکه کی مجوز آقای شهیدی صادر بشه ،الله واعلم.هنوز ازادارت دیگه خیلی عقبیم .درکل بنیاد توش مونده چرا؟ چون همون سال درخواست نیرو زیاد داده والان میگه نه این تعداد رو میخوایم نه اعتبار استخدام این همه افراد رو داریم.
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۱ به مریم بشارتی
سلام 
شما از سهمیه دار های استخدام خود بنیاد شهید هستید ؟؟ اگر پاسخ مثبت هست اطلاع دارید آیا سهمیه دار های استخدام خود بنیاد شهید برای تمام استان های کشور کارهای گزینش شان انجام شده و فقط منتظر شروع کار هستند یا هنوز بعضی هاشون گزینش نشدند ؟؟؟ به این علت می پرسم که روند کار سهمیه دارها با آزمونی ها کمی متفاوت هست
در مورد سوالتان این طور که بچه ها در پیج بنیاد نوشتند معلوم نیست علت توقف کار چیست هر کسی چیزی می گوید و همه منتظر هستند
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۱۹ مریم بشارتی
سلام، شما گزینش شدین؟ تا چه مرحله ای پیش رفتین؟من گزینش شدم تعیین پست شدم سهمیه 25%هم هستم، یه ماهه که هی میگن استعلام نیومده،توروخدا اگه خبری از بنیاد دارین بگین، راسته میگن آیت الله شهیدی تا یه نامه ای رو امضا نکنن هیچ کاری پیش نمیره، توروخدا اگه کسی خبر تازه ای داره بگه
سلام
نمیدونم قضیه چیه که همه نیروهای راه و شهرسازی فارس رفتن سر کار و فقط 6نفر بچه های سهمیه حکمشون نیومد.هنوز هم دارن ما رو پاس کاری میکنن. نه استانداری فارس جواب درستی میده نه بنیاد شهید پیگیر کار هست و نه راه و شهرسازی.بعد از 3سال انتظار دیگه نمیدونم باید چیکار کنم.اگه نمیخوان طبق قانون ما رو استخدام کنن چرا راست و حسینی بهمون نمیگن که یه فکری بحال خودمون کنیم.خدا باعث و بانی این سردرگمی ها رو لعنت کنه...
سلام
نمیدونم قضیه چیه که همه نیروهای راه و شهرسازی فارس رفتن سر کار و فقط 6نفر بچه های سهمیه حکمشون نیومد.هنوز هم دارن ما رو پاس کاری میکنن. نه استانداری فارس جواب درستی میده نه بنیاد شهید پیگیر کار هست و نه راه و شهرسازی.بعد از 3سال انتظار دیگه نمیدونم باید چیکار کنم.اگه نمیخوان طبق قانون ما رو استخدام کنن چرا راست و حسینی بهمون نمیگن که یه فکری بحال خودمون کنیم.خدا باعث و بانی این سردرگمی ها رو لعنت کنه...
۰۸ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۱ محمد صادق
امیدتون بخدا باشه که مطمئنا جواب میده
۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۴:۱۶ مریم بشارتی
ممنون آقای محمد صادق، من دیگه از این مسیولین قطع امید کردم آخه مگه یه استعلام چقدر زمان میبره؟!!دعا کنید مشکل من هم زود حل بشه،
۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۰ محمد صادق
خواهر بزرگوار خانم بشارتی

متاسفانه این مدت طبق مصوبه مجلس نیست
و به طور سلیقه ای باهاش برخورد میشه.مثلا منو 1 خرداد 92 معرفی کردن.10 شهریور 92 فرم گزینش پر کردم بعدش 20 ابان یا آذر 92(دقیقا خاطرم نیست) اومدن تحقیقات محلی تازه 10 اسفند 92 منو مصاحبه دعوت کردن
البته این روال برای شما نخواهد بود چون شرایط دولت فرق داشت زمان ما
شمام اصلا نگران نباشید
من به شما قول میدم شاید دیر و زود داشته باشه ولی هرگز سوختو سوز نداره.
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۷:۵۳ مریم بشارتی
سلام آقای محمد صادق، خوش به حالتون ،من 6خرداد گزینش شدم و همونجا تعیین پست شدم بهم گفتن تا یک ماه دیگه نهایتا سر کار هستی اما الان 7تیر و از این برادران هیچ خبری نیست، هر بار زنگ میزنم میگن استعلامت نیومده، مگه زمان استعلام طبق مصوبه ی مجلس یک ماه نیست، تا کی باید منتظر بمونم به نظرتون دارن میپیچونن؟؟
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۱ از ناامید به خانم یاآقای خسته
خسته نیاشی رفیق.کاملا حرفت رو قبول دارم .به خدا الافمون کرده اند انشاله خدا بانیان این استخدامی رو خسته والافشون کنه.بخدا رسماً سرکارمون گذاشتن چه کاری بهتر از این.
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۲ از نا امید به محمد صادق
سلام دوست خوبم.همین دیروز جمعه استاندارمحترم اومده بودشهرمون تا یه پروژه رو افتتاح کنه باهر بدبختی بود دیدمش ومشکلم رو گفتم گفت مشکل این استخدامی فقط مربوط به بناد مرکزتونه .باید از اونجا پیگیر باشید.ازبنیادمرکز پیگیر میشیم میگن مشکل ازبنیاداستانتونه .بنیاداستان میگه مشکل از استانداریه .خلاصه ماشدیم توپ فوتبال همه.تازه این خانم میفور که فقط کارش شده ناامید کردن همه .میگه سازمان مدیریت برای بنیادکردستان مجوز نداده ونمیده.
سلام به همه دوستان عزیز.من همونی هستم که حدود 4 ماه پیش گفتم آقایون ما حالا حالا سر کار برو نیستیم ولی دوستانی که نمیخوام اسمشون رو ببرم خیلی اینجا علیه من صحبت کردن.منم 4 ماهه که هیچ پیامی توی این صفحه نمیزارم.دوستان عزیز از قدیم هم گفتن از ماست که بر ماست.
برادر بزرگوار بنده از دور دستبوس شما هستم و البته همگی مدیون شما و شیر مردان گمنام و البته فراموش شده این خاک هستیم.
صد البته که فرمایش حضرتعالی درست هست.
از شما هم میخوام که حتما پیگیر باشید از اداره کل استانتون و یا اگه براتون مقدور هست از بنیاد کل در تهران
یا برید حاج آقا شهیدی رو ببینید حتما نتیجه میده
بنده هم خیلی سختی کشیدم ولی خداروشکر کدم اومد و اول تیر میریم اداره به خواست خدا
پیگیری یادتون نره
محمد صادق جان ببخشید اصلاح میکنم دست نوشته 29 اردیبهشت
محمد صادق جان سلام .از دست نوشته 19اردیبهشتت وافعاً لذت بردم .بنده فوق لیسانس جانباز بیکارم .برای استخدامی خود بنیاد درسال91از محل سهمیه 25درصد شرکت کردم ولی تا الان به جرءجواب سربالا چیزی نشنیدم .نمیدونم اون موقع که جانباز شدم چرا به من نگفتند وایسا اجازه بهت بدیم بعدجانباز شو؟چرا نگفتن اجازه بدین تاًمین اعتبار وکد مستخدمی بهت بدیم بعد جانباز شو؟درسته یانه داداش؟
سلام دوستان .اگه خبرجدیدی از استخدامی بنیاد کردستان دارید خواهشا منتشر کنیدمن که پاک قیدش رو زدم ازبس دروغ شنیدم.به دادم برسید دوستان فعال سایت.
 اداره راه و شهرسازی زاهدان هستم .
آقایان وخانم های استخدامی بنیاد کردستان میدونید خیلی از غافله عقبیم.خانم میفور مرکز میگه بنیادکردستان تا حالا گزینش ومصاحبه و... انجام نداده واسامی برای سازمان مدیریت ارسال نشده ومجوز کردستان لغو شده . زنگ میزنم استانداری همین رو میگه .ولی بنیادکردستان میگه هیجی معلوم نیست .یامیگه صبر کنید انشاله درست میشه .بخدا اینقدر منتظر وبلاتکلیف موندم خسته شدم اگه خبری دارید بگید.شماره خانم میفور02142581469وخانم چاوشی استانداری 08731822163وبنیاد کردستان آقای حیدری 08733169702خواهشاً پیگیری کنید تافشار نیاریم کار رو بیخیالشن.
من زنگ زدم از تهران پرسیدم ضمنا شما اداره راه کدوم استان هستید
من هم اداره راه هستم شما از چه کسی خبر صدور کد رو گرفتید چون به من هنوز اعلام نشده و دورادور در جریان هستم
اداره راه هستم به من هم همینو گفتن البته گفتن تا اخر خرداد -اول تیر به امید خدا تامن اعتبار می شیم
سلام دوست گرامی شما از کدوم سازمان هستید چون من هم نیروی سهمیه دار زاهدان هستم  به من هم گفتن کدها امده اما تا تامین اعتبار از گواهی پزشکی  مراحل بعد خبری نیست
دوستان عزیز با توکل به خدا و توسل به صاحب الزمان امروز کد من هم آمد 28اردیبهشت ارسال شد 16خرداد صادر شد
ممنون خانم رحیمی
انشاالله شما و همه دوستان عزیزمون موفق و خوشبخت باشید.
خدارو شکر اقای محمد صادق
تبریک میگم
موفق باشین
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۸ رهگذر به بدون سهمیه و گونش
بدون سهمیه زنده باشی و پایدار که اینچنین اسم شهید و شهدا رو تو عرش نگه میداره.اینکه شهیدا عزیزان ما هستند و از خودگذشته شکی نیس آنها مرد بودند به تمام معنی که بودن اکنون ما منوط به اهدای خون آن بزرگواران است...
یاد آنها زنده است و جانفشانیشان تا ابد در ذهن ما.
دوست عزیز گونش ........هیچی.
نگران نباشید
دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد
مطمئن باشید
خوشبحالتون من۲۰بهمن مدارکو دادم ۲۳فرودین امسال عقیدتیم تموم شد ولی دیگه خبری نشد میگن چن ماه طول میکشه
به جهاد
14 اسفند 93 مدارک خواستن امروز 16 خرداد کد اومد
اقا محمدصادق چقد طول کشید کدت اومد؟
کد من هم اومد و امروز رفتم نامه سوپیشینه و معاینات رو از اداره گرفتم.
جز نفرات که تاریخ گزینششون بعد 92/8/1 بود
گونش جان خوش بحالت
کد ما که هنوز نیومده و منتظریم
بنیاد شهید آذربایجان شرقی یکم تعلل داره
دوست عزیز بدون سهمیه البته که داشتن شغل حق همه جوانهایی هست که واقعا شایسته هستند اما فرزندان جانباز یا شهید حقشون بیشتر به خاطر پدرانشان که واسه این مملکت جونشونو گرفتن کف دستشون و رفتن میدان جنگ،بنظرتون همچین مردان بزرگی حق ندارن از بابت شغل فرزندانشان خیالشون راحت بشه؟؟!!
من از اول خرداد شروع بکار کردم از آذربایجان شرقی هستم،دعا میکنم ایشالا همه جوانها بزودی صاحب شغل مناسب در حد خودشون باشن انشاالله 
سلام برادر عزیز آقا کوروش با تشکر از اینکه جواب دادید من برای اون سه استان نیستم اجازه بده نگم کدام استان هستم که راحت تر سوال کنم برای سهمیه دار های هر استان یکجا مجوز نمی آید یعنی این سهمیه دار های استان ما که رفتند سر کار ابلاغ شون قبلا اومده برای ما بعدا میاد ؟ اگر برای ما هیچ وقت نیاد چی؟ من گزینش 91 هستم. به این خاطر می گم گیج شدم که اینجا یک سری شروع به کار کردند یک سری  هنوز  شروع به کار نکردند اگر این بار هم جواب بدی راهنمایی کنی ممنون می شم
من فرزند جانباز 70 درصدم  هیچ کس نمیتونه درک کنه که به خاطر داشتن یک پدر اعصاب وروان تمام اعضای خونوادم  و صد البته خودم مشکل عصبی داریم و......  اگر پدر من مثل عمو هام جبهه نمیرفت و .... خداشاهده زندگی خیلی بهتر و مرفه تری داشتیم فرزند جانباز با تحصیلات عالیه کارگر روزمزدم میفهمید ؟ برادرو خواهرم هم با تحصیلات عالیه هنوز بیکارن؟ بنیاد برای ما چکار کرده؟ اگه اعتقاد نداشتیم قادر به تحمل اینهمه مشکلات نبودیم  یک کم فکر کنید خانواده شهدا هم مثل ما 
سهمیه ۲۵%از زاهدان و نیروی اصلی هستم و.جایگزین نبودم اما هنوز کد ندارم لطفا راهنمایی کنید
سلام به محمد صادق بله دوست عزیز به شما مربوط میشه اینشاالله ابلا غیتونو میزنند البته اگه کد دریافت کردین
سلام                                                                                        به بلاتکلیف....دوست عزیزشما مال کدوم استان هستید . اگه شما کد دریافت کردین مال 3تا از استانهایی هستین که نام بردم شما تامین اعتبار شدین وبه زودی میرین سرکار تایکی دو هفته ی دیگه تکلیفتون مشخص میشه اگه کد دریافت نکردین باید منتظر بمونید تا کد مستخدمی بهتون بدن  تا اون مو قع باید صبر کنید. اگه مال استانهای دیگه هستین باید منتظر باشید تا مو قعی که ابلاغیه به استانتون بدن .از نظر سهمیه بندی هیچ فرقی نمیکنه شما پدر بزرگوارتون چند درصد جانباز هستش. دوم شما اگه جایگزین هستین کار واستون یکم پیچیده میشه چون طبق گفته های اقای نوبخت اون دسته از بچه هایی که بعداز 1.8.92گزینش دادن باید یکم منتظر بشینن تا واس اونها هم تا مین اعتبار در نظر بگیرن .
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۸ بدون سهمیه
دوست عزیز منظور من رد از خودگذشتگی پدران شما نیست. باید به عرض برسونم که من خود خانواده شهید هستم و از طرفی تمام مردان خانوداه من در زمان جنگ خط مقدم بودند.
پس بدونید بیش از هر کسی درک میکنم مثل همه خوزستانی ها .
اما به نظرم توی این بحران بیکاری کشور همه جوان ها در یک سطح باید ازموده بشن نه یه عده سهمیه و عده دیگه با پارتی !!!!!!!!!!

شما رو به حق این روزا قسم میدم یه خبر خوش واسه صدور کد سهمیه دارها  بدید خسته شدیم از بس اداره زنگ میزنیم و میگه باید صبر کنید خدایا داره صبرمون تمام میشه 3سال بس نیست.
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۲ به بدون سهمیه
دوست عزیز بدون سهمیه جای تاسف و شرمندگی برای جوانایی که تفاوت بین از خود گذشتگی و مرگ بر اثر حادثه را نمی دونن و این موضوع را فقط زمانی درک می کنید که بتونید برای یه غریبه یه چشم و دستتون را بدید اگر تونستید که بگذرید اونوقت تفاوت عمل پدرهای ما را با یه تصادف درک خواهید کرد
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۳ بدون سهمیه
دوست عزیز(گونش) که گفتی شما حقتون این شغل هست چون پدرانتان خیلی زحمت کشیدند.

1- صد البته حقتون داشتن شغل هست مثل هر جوان ایرانی
2- اما پدر شما خیلی زحمت کشیدند خود شما چی؟؟؟؟؟نسبت به فردی که پدرش را در یک سانحه از دست داده اونم در بچگی و امروز حقش نمیدن به خاطر اینکه شما دوست عزیز در اولویت هستی
پایدار باشید
سلام کوروش عزیز همکار اداره راه

برادر عزیز بنده از اذربایجان شرقی هستم این مطلب که فرمودین برا منم شامل میشه؟میگید اذربایجان شرقی تامین اعتبار شده؟
سلام
از دوستای کرمانشاه که معرفی شده از طرف بنیاد باشه کسی هست؟؟؟
آقا کوروش سلام 
داداش خواهشا جواب بده این ابلاغ که می گی برای کدام سهمیه دارها هست خیلی از بچه های سهمیه دار استان ما که رفتند سر کار ولی تعدادی هم نرفتند یعنی برای اونا ابلاغ جداگانه ای اومده برای ما که هنوز نرفتیم سر کار بعدا ابلاغ می آید التماس می کنم جواب بده الان صفحه استان های مختلف رو نگاه کنی می بینی خیلی از بچه های که سهمیه داشتند یا چند ماه پیش یا به تازگی مشغول شدند یعنی ابلاغ اینها اومده ابلاغ ما رو گذاشتند تو نوبت بعدا بفرستند باز هم التماس می کنم جواب بده من تا حالا منتظر و ناراحت و با استرس بودم حالا گیج هم شدم اصلا نمی فهمم چه خبره
سلام دوستان من گفته بودم میرم سازمان برنامه پیگیر بشم میخواستم گزارش بدم بهتون.بنده با اقای جمالی  قمی صحبت کردم  ایشون فرمودن ما تونستیم از 3تا از استانهارو تامین اعتبار کنیم یکی ازربایجان شرقی 2استان هرمزگان3کردستان . بقیه استانها درحال انجامه .بنده خودم مال  استان س.ب هستم درمورد استان س.ب پرسیدم ایشون فرمودن در اولویت ما یکی استان کرمان دوم استان سیستان بلوچستان هستش . ایشون فرمودن از استان شما تا برج 4 یا 5 ابلا غ تونو میزنن . میخواستم برم پیش اقای نوبخت در بهارستان اجازه ندادن . دوستان کلا بیخیال شین بهتره
با عرض معذرت از دوستان ما کلا سر کار هستیم. میدونستم اینجوری میشه خودم آزمون شرکت میکردم دیگه منتظر اینا نمی موندم با سهمیه... سه سال گذشت کم مونده از رساله دکتری هم دفاع کنم هنوز از شغل خبری نیست. به صلاح هست بعد دفاع مدرک رو بگیرم از ایران برم، از ایران هم کمال تشکر رو انجام بدم که تمام مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری رو بدون هزینه تموم کردم.
سلام دوستان عزیز 
من از منابع طبیعی آذربایجان شرقی هستم امروز از کارگزینی تماس گرفتن شنبه برم ابلاغیه شروع بکارمو بگیرم و مشغول بشم خیلی خوشحالم و خدارو شکر میکنم،ایشالا همتون بزودی شروع بکار میکنید
ما فرزندان ایثارگر و شهید واقعا حقمونه این استخدام چون خودتون میدونید پدرانمان چقدر سختی کشیدند خدا حفظشون کنه انشاالله،
از همه عزیزانی که تو این 3 سال پیگیر بودن واقعا تشکر میکنم 
موفق و سربلند باشید 
سلام به همگی من تازه این سایت را دیدم هر کسی که اطلاع دقیقی دارد لطفا راهنمایی کند  اینکه گفتید سازمان مدیریت به چند تا استان مجوز برای افراد سهمیه دار نداده دقیقا کدام استان ها هستند؟ خواهش می کنم بگیر بقیه استان ها چه وضعی دارند برای همه سهمیه های شهید و ایثارگر مجوز دادند و شروع به کار کردند یا نه؟ جایی در تهران هست که بتوانیم بپرسیم برای کدام استان ها مجوز برای همه افرادش دادند ? منظورم از مجوز همون تامین اعتبار و کد استخدامی و شروع به کار و.... هست در ضمن ای خانم میفر که می گویید که هستند کجا هستند در مورد وضعیت فعلی تمام استان ها اطلاع دارند می شه ازشون راهنمایی گرفت ؟ بچه ها خواهش می کنم جواب بدین من دیگر اعصاب برام نمونده
خواهر یا برادر عزیز

بنده اقداماتی انجام دادم اجازه بدبد اگه نتیجه حاصل شد میگم شمام همون کار رو انجام میدید
فقط اجازه بدبد ببینم نتیجه میده یا نه
فقط نگران نباشید به هیچ وجه نمیتونن منتفی کنن ما رو

علت تاخیرصدورکدواسه ما تاریخ گزینشه من امروز صبح استانداری رفتم این و گفت بعد این همه انتظار حالا باید چیکار کنیم من از سال 91 بلاتکلیف هستم
مثل اینکه تاخیر در صدور کد واسه تاریخ گزینشه این و امروز استانداری زنگ زدم بهم گفت .گفتم تکلیف چیه میگه تهران فعلا تصمیمی  نگرفته از همون لحضه دنیا رو سرم خراب شد بعد از سه سال انتظار  کارم شده گریه .کسی اگه خبر امیدوار کننده ای داشت برامون بزاره تا از این حل و هوا در بیام ..
برادر عزیز آقای علیرضا

اگر قبلا معرفی شده اید پس باید پیگیر باشید حتی اگه مجبور باشید برید تهران
ولی اگه معرفی نشدید باید ابتدا فرم اشتغال پر کنید تا در سیستم ثبت بشه بعد به ترتیب استخدامیها و بر اساس سهمیه معرفی میشید فرایندی که برای من یکسال طول کشید تا تازه معرفی بشم م 2 سال هم که فعلا منتظر تصمیمات این اقایون نشستیم
برادرمحمدصادق عزیز وخواهر بزرگوار خانم رحیمی لطفامن رو راهنمایی کنید که باداشتن سهمیه ومدرک فوق لیسانس چطور میشه بنیاد جوابم رو بده ویه شغل بخور نمیری برم جور کنه چون متاهلم ودارای همسر وفرزندم
دوستان از استخدامی بنیاد کردستان که سهمیه دارند خبری ندارید؟
مدیر محترم سایت وشما خواهران وبرادران گرامی .شما از استخدامی خود بنیاد شهیدکردستان  که سهمیه 25درصددارندخبری دارید یانه ؟من تا تاریخ 27اردیبهشت به خانم میفور دربنیاد مرکز تماس گرفتم گفت کلا 22نفربنیاد کردستان که سهمیه دارند وآزمون نداده اند از طرف سازمان مدیریت لغو شده ولی بنیاد کردستان میگه نه مرکز اشتباه بهتون گفته وانشاالله صبر کنیدولی صبربیشتر از 2سال ونیم.لطفا پاسخ بدید.
دلنوشته ای بود برای همه فرزندان شهدا و جانبازان
********************************************
امروز وقتی رفتم اداره کل بنیاد واحد اشتغال با جمع فرزندان شهدا و ایثارگرانی مواجه شدم که ناامیدانه با چهره ای مایوس در انتظار شاید شغلی ناچیز برای ادامه زندگی داشتند با مسئول مربوطه صحبت میکردند
وقتی با مسئول مربوط صحبت کردم میگفت بیش از 2000 بیکار که اکثریت فرزند شهید هستند مواجه هستیم
کی میگه فرزند شهید بیکار نمیشه؟بیاد من نشونش بدم
از اونجا که تموم شدم رفتم پیش پدری که در بیمارستان اعصاب و روان بنیاد بستری هست
تمام طول مسیر به این فکر میکردم روزی پدرانمون رو صدام با هرچی دستش میومد کوبید و ما رو که فرزندان اونها باشیم الان این جامعه داره میکوبه
هر روز یه بهانه یه روز تامین اعتبار و یه روزم تاریخ گزینش و هزار جور بهانه
مگه وقتی بابای 25 ساله من رفت جبهه منتظر شدن تامین اعتبارش کنن که الان دارن این بلا رو سرمون میارن
باز به مظلومیتی که تنها و خدا و این بچه هایی که یادشون با حضرت زهراس پی بردم
خدایا تو شاهدی که په زجری میکشیم برای پدرانمون
دلخوشیم اول به خودت بعد به کرامات اهل بیتت و سوم به حضرت آقا که یقین دارم اون نباشه حتی یک روز هم ما رو تحمل نمیکنن
******************************************
ببخشید دوستان ببخش مدیرجان میدونم جاش نیس ولی لااقلا برای بچه هایی که همدردم هستن کمی دردو دل گفتم
یا زهرا
خواهر بزرگوار فکر کنم همون نامه هست
فرایند صدور کد من بخاطر همون تاریخ گزینشم مونده بود امروز رفتم بنیاد یه نامه دیگه گرفتم تا شاید قبل اون تاریخ حساب کنن
بردم اداره تا دوباره پروندمو بفرستن تهران برا کد
سلام
من متوجه سوالتون نشدم آقای محمدصادق
اما اداره کل از من یه معرفی خواست قبل از شروع به کار که از بنیاد گرفتم و بردم 
بعدم ابلاغمو دادن تقریبا یک هفته بعدش
خواهر بزرگوار خانم رحیمی

شما نامه جدید بردید اداره قبل اینکه کد بیاد؟برای تاریخ درج شده میگم
اگه بردید به منم بگید چون منم اینکارو کردم ولی نمیدونم تاثیری داشته باشه یا نه
ممنون

جهت پیگیری شخصا به سازمان مدیریت خواهم رفت نتیجه پیگیری رو طی هفته آینده اعلام خواهم کرد.
ممنون از لطفتون خواهر بزرگوار
سلام آقای محمدصادق من در خدمتتون هستم
سلام برادر خوزسانن،ما که منتظریم بودجه ابلاغ بشه،چون امروز بازم با استانداری تماس گرفتتیم گفتن  تا چند روز دیگه واینم گفتن که بودجه استانو تأیید کردن(با بیمه).مدیریت استلانیها رو به استانداری و ملی ها رو به خود دستگاهها ابلاغ میکند
اکثر افراد عادی کد گرفتند اما سهمیه دارها  بلا تکلیف هستن کسی میدونه علت این تاخیر چیه من تهران هم که تماس میگیرم جواب نمیدن
بعد از کلی تماس امروز موفق شدم با خانم میفور حرف بزنم در مورد استخدامی ها ی بنیاد پرسیدم گفت سازمان مدیریت به اذر غربی و چنتا استان دیگه مجوز نداده بعد پرسیدم به اونایی که مجوز دادن چی گفت سشنبه معلوم میشه
به امید خدا

حتما اطلاع رسانی خواهم کرد
**********************************
به خوزستان
دوست عزیز بنده برای پست مشخصی که قبلا از طرف اداره کل به استانداری و از اونجا به بنیاد شهید اعلام شد معرفی شدم
پست سازمانیم از اول معلوم بود
به محمد صادق
دوست عزیز شما معرفی نامه از بنیاد برای پشت مشخصی معرفی کردند یا اختیار گذاشتن در پست دست ادارتونه؟
محمد صادق منم شرایط شما رو دارم فقط منتظر کد هستم لطفا اگه خبری شد در جریان بزارید
خواهر بزرگوار خانم رحیمی
ارتباطتون رو با اینجا قطع نکنید
به اطلاعات شما نیاز داریم
به راز 
سلام دوست عزیز شما دیگه استانداری یا بیمه نرفتید  خبری ندارید؟
از شما هم تشکر میکنم بابت پیگیریهاتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی