---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ب.ظ

۰

گزارش پیگیری نمایندگان مورخه دوشنبه 93/11/06

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ب.ظ

گزارش پیگیری نمایندگان

سلام دوستان
امروزدوشنبه  مورخ 06/11/93  به عنوان نمایندگان پذیرفته شدگان، پیگیر وضعیت تامین اعتبار و شروع بکار پذیرفته شدگان آزمونهای سراسر کشور شدیم. هرچند اکنون تمام قدرت تصمیم گیری در مورد تامین اعتبار ما در اختیار کمیسیون تلفیق مجلس است اما با توجه به تعداد قابل توجه نمایندگان عضو این کمیسیون و تعدد نظرات مختلف ایشان، تصمیم گرفتیم از مسوولین سازمان برنامه ریزی کشور که در ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با کمیسیون تلفیق مجلس هستند وضعیت فعلی تامین اعتبارمان و نظر کمیسیون را جویا شویم.
طی صحبت با مسئولان سازمان برنامه ریزی، آنها گفتند ما کماکان بر سر وعده ی خود برای شروع به کار در فروردین ماه 1394 هستیم، یعنی تا پایان سال کارهای اداری استخدامی کسانی که گزینش شده اند انجام شده و احکام کارگزینی آنها برای 1/1/1394 صادر خواهد شد
و کسانی که گزینش آنها انجام نشده در صورت انجام آن، از اول تیر ماه شروع به کار خواهند کرد.
طی صحبت با مسوولان مربوطه در سازمان برنامه ریزی کشور، دریافتیم که با توجه به اوضاع نامساعد درآمدهای نفتی، احتمال کاهش قیمت پیشنهادی نفت در لایحه بودجه وجود دارد که در این صورت بنا به گفته ی ایشان با کاهش درآمدهای پیش بینی شده ی نفتی با کسری بودجه روبرو خواهیم شد، و احتمالا بر اساس تصمیم مجلس تمامی ردیف های مخارج بودجه  نیز متناسب با این کاهش، دچار کاهش می شوند. در صورت وقوع این امر امکان تاخیر در شروع به کار وجود خواهد داشت.
بر همین اساس مسئولان سازمان برنامه ریزی متفق القول پیشنهاد دادند که در حال حاضر برای جلوگیری از وقوع این امر، رایزنی با نمایندگان مجلس، مخصوصا اعضای کمیسیون تلفیق  بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 با توجه به اینکه بررسی بودجه ی 94 در کمیسیون تلفیق در نهایت تا 12 بهمن به اتمام خواهد رسید اهمیت رایزنی با نمایندگان مجلس عضو کمیسیون تلفیق صدچندان می شود.
همچنین پیگیری های حضوری شما عزیزان و دوستان از نمایندگان حوزه های انتخابیه خود برای دفاع از تامین اعتبارمان به هنگام بررسی بودجه در صحن علنی مجلس می تواند خدشه های وارد شده به امیدمان برای اتمام دوران انتظار و شروع بکار از فروردین را بازسازی نماید.
ضمنا با توجه به انجام شدن کار توسط دولت و مجلس، بنا به دلایلی، هرگونه تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی و یا هر جای دیگر به صلاح نبوده و ممکن است به ضرر همگی مان تمام شود.
پس خواهشمندیم هر گونه پیشنهاد مبنی بر تجمع را فراموش کرده و صرفا از طریق نمایندگان حوزه های انتخابی خود،علی الخصوص اعضای کمیسیون تلفیق پیگیری نمایید.

موفق و موید باشید.

۹۳/۱۱/۰۶
مدیرسایت