---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ

۰

بسمه تعالی                                                                    گزارش پیگیری  روز 93/11/12

با سلام خدمت تمامی دوستان وپذیرفته شدگان عزیز

با توجه به اهمیت موضوع تامین اعتبار آزمونهای استخدامی استانداریها در لایحه بودجه امروز مورخه 12 بهمن 1393 با تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق و مسئولان عالیرتبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به صحبت پرداخیتم که نتایج حاصل از آن به شرح ذیل است :

معاون پارلمانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوربیان داشتند که قطعا این ردیف اعتبار بدون هیچ گونه کم وکاستی  هم در کمیسیون تلفیق و هم در صحن علنی مجلس  شورای اسلامی تایید خواهد شد پس جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد ایشان ابراز امیدواری کردند که احکام استخدامی برای فروردین 1394صادر خواهد شد .

در صحبت با رئیس امور اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ودر حضور یکی از اعضای کمیسیون تلفیق ایشان بیان داشتند اعتبار استخدامی شما بی هیچ شک وشبهه ای  تحقق خواهد یافت و کاهش قیمت نفت هیچ تاثیری درکاهش ردیف اعتباری استخدام شما نخواهد داشت ضمنا ایشان فرمودند از ارسال پیامک و یا تماس تلفنی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خصوصا اعضای کمیسیون تلفیق اکیدا خودداری نمایید و اسباب سلب آرامش آنها را فراهم ننمایید.

رئیس کارگروه بودجه استخدامی ابراز داشتند بنده جدای از مسئولیت سازمانی و اداری برآن هستم که تمام و کمال وبا تمام توان از حق این پذیرفته شدگان که بیش از دوسال رنج انتظار وبلاتکلیفی را بر خود کشیده اند دفاع نموده چراکه خود را ملزم به نتیجه رساندن این مهم میدانم و شخص آقای دکتر نوبخت نیز سفارش اکید بر احقاق حق این عزیزان دارند در ادامه ایشان خاطر نشان کردند با توجه به سابقه کاری بنده در قسمت بودجه ریزی نظر بیشتر نمایندگان در لایحه بودجه بیشتر معطوف به ردیفهای مهم وحیاتی اعم از مالیات و نفت وغیره است وبسیار غیرمحتمل است که در خصوص این ردیف (ردیف 70 ) حساسیت به خرج دهند سپس عاجزانه از تمامی پذیرفته شدگان خواهشمندیم از ارسال پیامک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خودداری  نمایند . نهایتا در دیداری با تعدادی از نمایندگان کمیسیون تلفیق انها قول مساعد دادند که اکثر اعضای کمیسیون در جریان چند وچون استخدامی شما قرار داشته واین امر قعطا انجام شدنی است وهمچنین تقاضا کردند از ارسال پیامک و یا تماس تلفنی با نمایندگان مجلس خودداری نمایند چراکه ممکن است باعث حساس شدن بیشتر آنها گردیده ونتیجه عکس دهد .

موفق وموید باشید .

۹۳/۱۱/۱۲
مدیرسایت