---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۸ ق.ظ


صفحه جدید ویژه تبادل نظر قبول شدگان آزمون ادواری ( بخاطر حجم زیاد نظرات و راحتی در لود شدن صفحه مجبور به تعویض صفحات هستیم لطفا به آخرین صفحه مراجعه نمایید ضمنا آدرس صفحه آخر از طبقه بندی موجود در سمت راست وبلاگ و همچنین از طریق لینک ها در سمت چپ وبلاگ قابل دسترس هست .



نامه ارسال شده به دستگاه در مورد تبدیل وضعیت اداوری دارها


کارمندان گرامی میتوانند جهت تبادل نظر و انتقال افکار و تجربیات وهمچینن پیگیری تبدیل وضعیت خود ازین صفحه  استفاده نمایند . 

   

 نکته : "نحوه دریافت کارنامه آزمون ادواری  =  از طریق مراجعه به سازمان سنجش و آموزش کشور "


بخشنامه دولتی

نامه استانداری گلستان




اطلاعیه سایت کارمند ایران :

  • 1393/09/17 : بمنظور درخواست شماره مستخدم پیمانی برای پذیرفته شدگان آزمون ادواری مورد اشاره در بند 30 دستورالعمل آزمون استخدامی اخیر، الف - وجود مجوز استخدام، ب - پست سازمانی بلاتصدی ج - تامین اعتبار، الزامـــــــــــی بوده و این فرایند صرفا با استفاده از مجوزهای ستادی قابل انجام می باشد. استفاده از مجوزهای استخدامی ستادی قبل از مورخ 1/8/1392 برای این فرایند، بدلیل مشخص بودن محل آنها،  ممنوع می باشد. درخواست شماره مستخدم با استفاده از مجوزهای ستادی صادر شده بعد از مورخ 1/8/1392 ،می بایست با رعایت سهمیه های قانونی 25 و 5 درصد ایثارگران و 3 درصد معلولین صورت گیرد.


گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان اعلام کرد: به استناد بخشنامه جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، آن دسته از کارمندان قراردادی که در آزمون استخدام ادواری طی سالهای 81 و 83 و 84 قبول شده اند، تبدیل وضعیت می شوند.



نوراله نورالهی روز یکشنبه با ارسال نامه ای به کلیه دستگاههای مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری در استان گلستان اظهار کرد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای شناسه شاغل در دستگاه های اجرایی که دارای کارنامه مجاز در آزمون های استخدام ادواری در یکی از سال های 81 ، 83 و یا 84 باشند، از محل مجوزهای استخدامی دستگاه اجرایی مربوطه امکان پذیر است.


در این نامه با استناد به بخشنامه 19 مهر 93 جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، شرط تبدیل وضعیت این کارکنان وجود پست بلاتصدی متناسب با شرایط تحصیلی آنان، اعتبارات مصوب و دارا بودن شرایط عمومی استخدام عنوان شده است.

همچنین در این بخشنامه از کلیه دستگاه های مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری خواسته شده مشمولان فوق در آن دستگاه را شناسایی و آن ها را به ستاد مرکزی خود معرفی کرده تا ستاد مرکزی نسبت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح برای تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی اقدام کند.

صفحات تبادل نظر کارمندان قراردادی قبول شده در آزمون استخدام ادواری از قسمت طبقه بندی موضوعی ذیل عنوان اداوری قابل دسترس هست

نظرات  (۶۹۴)

۲۸ خرداد ۰۱ ، ۱۷:۰۷ شرکت آب منطقه‌ای

طرح «تبدیل وضعیت پذیرفته شدگان آزمون های استخدام ادواری» در دستور کار مجلس

https://www.google.com/amp/s/www.khabaronline.ir/amp/1640284/

سلام دوستان .خبری از جاماندگان تبدیل وضعیت ادواری نشد؟

۱۳ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۲۲ به مدیر محترم

سلام

زحمتی اگه خبر ها را در جای دیگری نشر میشود اطلاع رسانی کنید

.چند وفتی است که خبری منتشر نمی کنید.

دلبندیم...............

نظرات و اطلاع رسانی  در این سایت انجام نمیشه دیگه؟

دوستان کجایند؟

سلام و روز بخیر 

آیا کسی از دوستان می داند طرح برای چه تاریخی به صحن علنی مجلس می رود 

سلام 

دوستان چرا از گروه هیچ خبری نیست و پیگیری و بازخوردی از طرح تبدیل وضعیت دارندگان کارنامه قبولی ادواری نداریم... باتشکر

سلام ضمن نشکر از زحمات وتلاشهای ارزشمند حضرتعالی خواهشمندم اطلاعات را هر روز به روز رسانی فرمایید.

بی نهایت سپاسگزارم

سلام

به نظر من بهترین کار اینه که همگی برویم در مجلس و طرح را به صحن بکشانیم.

۲۳ فروردين ۰۰ ، ۰۷:۵۵ سیدرضا هاشمی

سلام دوستان

شما زحمت بکشین موضوع رو دقیق به نماینده شهرتون توضیح بدین و اینکه تا حالا چی شده چی نشده ، خودشون میدونن از چه طریقی پیگیری کنن 

نتیجه پیگیری هم ازشون بخواین ...

تشکر

سلام ضمن تشکر از زحمات دوستان دلسوز در مطرح کردن مجدد طرح دارندگان کارنامه ادواری خواهشمندم اطلاعات دقیق از عملکرد واقداماتتون رو اعلام فرمایید بنده دیروز پیگیری کردم گفتند طرح در کمیسیون اجتماعی تو نوبت هست وحالا حالا هم نوبت این طرح برای بررسی نمی رسه چون قبل از این طرحهای زیادی هست دوستانی که می تونند پیگیری کنند واعلام کنند که چه کنیم که زودتر این اتفاق بیفته اینجوری فقط سرکار هستیم وبا زمان خوردن به طرح زحمات همه دوستان از دست میره

 

به نظرم هماهنگ کنیم ما هم تز شهرستان می اییم یه تعداد زیادی بشیم وحضوری بریم مجلس

تنها راه نتبجه بخش همین هست چون قبلا هم در دوره قبل مجلس وعده های تو خالی دادند واخر کار ما بی نتیجه ماند

سلام

نماینده مجلس راجع به طرح گفت :

مراحلی که در مجلس قبلی طی شده ،باید دوباره مجددا تکرار شود و ابتدا در کمیسیون اجتماعی تصویب شود و به صحن بیاید

دوستان نمایندگان اجتماعی را باید ببینیم

۲۲ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۱۸ جامانده ادواری ۸۳

سلام علیکم با اداره قوانین تماس گرفتم گفتند چیزی به ما اعلام نشده ودست کمیسیون اجتماعی هست با کمیسیون اجتماعی به شماره ۳۹۹۳۲۰۵۶ تماس گرفتم گفتند هنوز بررسی نشده گفتم تاریخ اعلام وصول آذرماه هست گفتند ما طرح قبل از این خیلی داریم ودر واقع به نوعی ناامیدم کرد( کار در کمیسیون اجتماعی مسکوت مانده)

 

۲۲ فروردين ۰۰ ، ۱۰:۲۰ جامانده ادواری

سلام علیکم با اداره هیآت ریئسه مجلس تماس گرفتم گفتند با اداره کل قوانین صحبت کنید هنوز طرح به هیات رییسه برای ارائه در صحن مجلس تقدیم نشده است .

دوستان خواهشا با اداره قوانین تماس بگیرید وپیگیری کنیم که چرا از آذر ماه تا الان طرح به هیأت ریسه مجلس تحویل داده نشده است .

۲۲ فروردين ۰۰ ، ۰۸:۱۹ جا مانده ادواری

سلام علیکم امروز با دبیرخانه مجلس تماس گرفتم اصلا طرح ادواری برایشان نا آشنا بود کمی توضیح دادم گفتندباید با اداره کل قوانین به شماره  39935050 وهمچنین برای جلو انداختن زمان مطرح شدن طرح در صحن مجلس با هیات رئیسه به شماره 39932008 تماس بگیرید .

دوستان لطفا تماس بگیرید7 ونتایج را در این گروه اعلام نمائید .

۲۱ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۲۰ جامانده ادواری 81،83،84

سلام یعنی طرح به مجلس ارائه شده ؟ نوبت رسیدگی به طرح چه زمان هست ؟ چون دفعه قبل هم نوبت رسیدگی زمان خورد وطرح مطرح نشد؟ بفرمائید از کجا پگیری کنیم اگر شماره دارید اعلام تا ما هم پیگیری کنیم تا زودتر طرح در صحن مجلس ارائه بشه

سپاسگزارم

۱۹ فروردين ۰۰ ، ۱۱:۴۱ سیدرضا هاشمی

سلام دوستان

کسی پیگیری کرد؟

لطفاً به جد پیگیر باشد . به همکار حقوقی ادارمون موضوع رو گفتم و پرسیدم چیکار کنیم که در مجلس زود مطرح بشه گفت که حداکثر تلاشتون را از طریق نماینده ها می تونین بکنین و اگه طرحی مشمول مرور زمان گردد به خودی خود از دستور کار مجلس خارج و به فراموشی سپرده می شود .بنابراین خواهشا خیلی پیگیر باشید 

تشکر .

۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۸:۲۶ سیدرضا هاشمی

سلام

بنده دیشب با نماینده شهرستان خودم جهت پیگیری طرح تبدیل وضعیت دارندگان ادواری در مجلس صحبت کردم خواهشا همه از طریق نمایندگان پیگیر باشید راستش ایشون اصلا از موضوع خبر نداشت و از من خواست توضیح بدم و این برای احتمال تصویب طرح خیلی بده . بنابراین باید نمایندگان را در جریان قرار دهیم . تشکر از همه 

با سلام و احترام

بنده حتماً با نمایندگان شهرم صحبت می کنم خواهشمندم بقیه دوستان هم همکاری کنند تا ان شاءالله تبدیل وضعیت ما هم درست شود.

سلام عزیزان خدا رو شاکریم که بالاخره اتفاقی که منتظرش بودیم اتفاق افتاد دوستان خواهشا این فرصت رو مغتنم بشمارید و سرسختانه موضوع رو دنبال کنید... 27 نماینده خیرخواه امضا کردن و میشه از طریق همین اسامی، پیگیری کرد. باتشکر

مدیر محترم سلام

چرا مطالب به روز رساتی نمیشه؟ امروز ۱۸ فروردین ماه هست اخرین خبر شما ۵ فروردین

با سلام

آقای ابوالحسنی ضمن تشکر /به آدرس شما ایمیل زده ام اما خبری نشد

زحمتی جواب دهید

ایمیلمm09**952**04@gmail.com

۱۶ فروردين ۰۰ ، ۱۷:۲۵ سیدرضا هاشمی

سلام 

خواهشا پیگیر مطرح شدن طرح در صحن مجلس توسط نمایندگان  باشید تا مثل بار قبل گرد و غبار گذشت زمان دوباره موضوع را به فراموشی نکشاند

تشکر از زحمات همه عزیزان

۱۵ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۴۲ جامانده ادواری ۸۳

سلام پس چرا پس از ۴ ماه که کمیسیون اجتماعی  طرح رو به مجلس داداه درصحن مجلس مطرح نشده؟؟؟؟؟؟

سلام

دوباره طرح توی مجلس جریان افتاده

خبر رسانی کنید

به گزارش نماینده، متن کامل طرح تبدیل وضعیت پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدام ادواری به شرح زیر است:

باسمه تعالی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

احتراما طرح ذیل که به امضای ۲۷ نفر از نمایندگان رسیده است، جهت طی مراحل قانونی تقدیم

می شود.

مقدمه (دلایل توجیهی) :

در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۵ طی بخشنامه ۹۶۱۹۷۷ نیروهای قرارداد کار معین دارای کارنامه قبولی آزمون ادواری می‌توانستند به پیمانی تبدیل وضعیت شوند، علیرغم اینکه اکثر سازمان‌های دولتی با این مصوبه نیروهای خود را تبدیل وضعیت کردند تا در دوره قبل مجلس منجر به تصویب طرح تبدیل وضعیت شاغلین دارنده گواهی قبولی آزمون ادواری از سال ۸۰ تا ۹۶ به شماره ۵۷۸ در کمیسیون اجتماعی شد لذا جهت به جریان افتادن مجدد آن نیاز به امضای نمایندگان محترم است، لذا طرح ذیل تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌گردد.

لذا طرح ذیل تقدیم می‌شود:

عنوان طرح

تبدیل وضعیت پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدام ادواری

ماده واحده - دولت موظف است کلیه کارکنان دارای حداقل مدرک کارشناسی، شاغل در دستگاههای اجرائی دولتی را که در آزمون‌های استخدام ادواری سالهای ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۸ پذیرفته و مجاز شناخته شده اند و به صورت قرارداد مدت معین، قرارداد انجام کار مشخص، قرارداد طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، قراردادهای دائمی کارگران مشمول قانون کار، کارگری کار معین و کارگری مدت معین، مشغول به کار هستند، در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط عمومی استخدام، از قراردادهای فوق الذکر به استخدام پیمانی در آن دستگاه اجرائی، تبدیل وضعیت کند.

حسین محمد صالحی دارانی - سلمان اسحاقی - جلال محمودزاده - مهرداد ویس کرمی - محمد صالح جو کار - جلیل مختار - بهروز محبی نجم آبادی - علی علی زاده - سید محمدرضا میر تاج الدینی - انور حبیب زاده بوکانی - کمال حسین پور - مجتبی بخشی پور - احمد حسین فلاحی - علی بابائی کارنامی - سید جواد حسینی کیا - ذبیح الله اعظمی ساردوئی - محمد حسین فرهنگی - سید مهدی فرشادان - جعفر راستی - فاطمة محمد بیگی - مهدی باقری - اصغر سلیمی - بهزاد رحیمی - یعقوب رضازاده - جواد نیک بین - محمدرضا مبلغی - عبدالجلال ایری

 

https://rc.majlis.ir/fa/legal_draft/show/1640258

باسلام و درود 

احتراما با عنایت به اینکه در تاریخ 1399/9/4 به کمک زحمات دوستان دلسوز و امضای 27 نماینده محترم مردمی و خیرخواه، طرح تصویب شده تبدیل وضعیت دارندگان کارنامه قبولی آزمونهای استخدامی ادواری توسط کمیسیون اجتماعی مجلس گذشته(دهم) جهت مطرح شدن دوباره در صحن مجلس یازدهم اقدام گردیده است لذا خواهشمند است عزیزان به جد موضوع را تا تصویب نهایی مجلس و ابلاغ آن به دولت به عنوان یک قانون برای اجرا و احقاق حق پایمال شحده شما جاماندگان مظلوم، نهایت پیگیری و کوشش را بفرمایید... 

برای مشاهده به لینک فوق مراجعه کنید

باسلام.من در خصوص جاماندگان آزمون ادواری خواستم بدونم الان هم حرفمون به جایی میررسه یا نه؟

سلام به همه اگه گروهی بابت این قضیه جا ماندگان ادواری هست میتونید راهنمایی کنید تو سازمان ما یک گروه واتساپی داریم از جاماندگان عصو بشیم تو این گروه

۱۲ بهمن ۹۹ ، ۱۳:۳۷ سیدرضا هاشمی

سلام بنده از طریق نماینده شهرستان رشت جناب آقای آقازاده از 3 ماه پیش پیگیر بودم بعد از پیگیری متعدد اعلام نمودند که در کمیسیون اجتماعی به ایشان گفته اند پیگیریم و نیز از دفتر وی بمن گفتند از سایر نمایندگان نیز اگر می شناسید پیگیر باشید علی الخصوص نمایندگانی که عضو کمسیون اجتماعی هستند ولی بنده قانع نشدم و فکر میکنم کاری نتونست انجام بدهد .

گروه واتساپی تشکیل شده

سلام به تمام عزیران 

از دوستان اگر کسی با نمایندگان مجلس در ارتباط بوده است و همچنین اسامی نمایندگانی که پی گیر طرح مهستند اعلام نماید ، حقیر نیز مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس در سال 98 را برای آقای فیروزی نماینده مردم نطنز ارسال کرده ام و برای هفته آینده می خواهم به دفتر ایشان در مجلس بروم و این اطلاعات برای پیشبرد و تصویب طرح در صحن علنی مجلس می تواند خیلی مفید باشد . 

با سپاس 

سلام به تمام عزیران 

از دوستان اگر کسی با نمایندگان مجلس در ارتباط بوده است و همچنین اسامی نمایندگانی که پی گیر طرح مهستند اعلام نماید ، حقیر نیز مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس در سال 98 را برای آقای فیروزی نماینده مردم نطنز ارسال کرده ام و برای هفته آینده می خواهم به دفتر ایشان در مجلس بروم و این اطلاعات برای پیشبرد و تصویب طرح در صحن علنی مجلس می تواند خیلی مفید باشد . 

با سپاس 

ای وای دیگه خبری نیست چقدر بعضی از کارمندان بدبختند بعد از 18 سال هنوز نتونستند حقشون بگیرند امان از دست پارتی  

سلام 

خوب چی شد  کرونا مانع شد طرح به صحن برسه دیگه نماینده ای هم پیگیری نکرد و طرح بر باد رفت

سلام دوستان ؛

اگر شرایط به همین منوال پیش برود و هرماه چند کلمه ایی در این صفحه نوشته شود ما هیچگاه نخواهیم توانست به حقوق پایمال شده مان برسیم باید در ایجاد گروه واتساپی که پیشتر در موردش سخن رانده شد همت گمارد و نمایندگانی را ازمیان خود انتخاب کرد که با روسای کمسیون های مربوطه و نیز با شصت نفرنماینده مجلس ( یا بیشتر) دیدارو گفتگو نمود و نیز دیدار با  اعضای هیات ریسه مجلس و دفتر ریاست محترم قوه قضاییه و مکاتبه با ایشان و همچنین ارتباط با نمایندگان شهرستان خود را در اولویت  برنامه های کاری خود گماشت و عنایت داشت که تا زمانی که از مرحله سخن به عمل گام برنداشته ایم شرایط تغییر نخواهد یافت.

                        ومن الله توفیق

سلام

چرا گروه تشکیل نداد این دوست عزیز ما چرا پیگیر نیستین چرا هیچکس حرکتی نمیکنه....؟؟؟!!! موضوع ایثارگران و تبدیل وضعیتشون درست شد چرا ما که حقمون بیشتر ضایع شده کسی دنبال نمیکنه؟؟؟!!!

۱۲ آبان ۹۹ ، ۰۸:۱۴ ادواری جا مانده

مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تعیین شرایط تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از شرکتی، قرارداد معین و پیمانی به استخدام رسمی به تأیید شورای نگهبان رسید و یکی از مطالبات مهم و دیرینه ایثارگران محقق شد.

 

دوستان سلام به خدا اگه یه کم همت کنیم ما هم می توانیم به حقمان برسیم چرا نا امید شدید باید با نمایندگان ارتباط بگیریم

سلام

چه خبر چرا همه ساکت شدید

سلام.چی شده چرا اصلا اینجا خبری نیست؟یعنی کلا نومید شدین؟؟گروه واتس اپ هم که تشکیل ندادین

جناب ابوالحسنی شماره همراهم رو به ایمیلتون ارسال کردم ولی خبری نشده چرا کروه واتس اپی تشکیل نشده؟

به قمر جورشری

سلام وقتتون بخیر

این لینک ارسال شده برای دانشگاه شهید بهشتی ؛ منظورتون از مطالعه ماده 9 کدوم مطلب؟

https://b2n.ir/105082 

سلام

لطفا ماده 9 این مطلب را بخوانید.

ممنون

سلام  نامه به ایمیلتون ارسال کردیم اما خبری نشد 

۲۶ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۱۳ احمد ابوالحسنی از خوی

سلام اولا تشکر میکنیم از مدیریت بزرگوار این سایت که زمینه ی  آشنایی   دوستان رو فراهم کردند ممنون از لطفتون در ضمن دوستان گروه در واتس آپ تشکیل شده جی میل بنده شماره و مشخصاتتون رو بفرستید تا از حضورتان کمک بگیریم ممنون ahmad123gadr@gmail.com

سلام به سروران گرامی،واقعا یک گروه درست کردند ای همه وقت میخواهد،مطمئن باش باید تا سی سال خدمت را همین جور و بدون تبدیل وضع سپری کنید چرا که دنبال حق قانونی خودتان نمی رسد 

صد افسوس

سلام

لطفا ادرس ایمیل جهت هماهنگی ارسال بفرمایید

سلام دوستان عزیز. من امروز با قسمت بررسی طرحها و لوایح مجلس تماس گرفتم و در مورد طرح پرسیدم ایشان گفتندکه قبلا در کمیسیون اجتماعی مجلس دهم تصویب شده و الان در نوبت صحن مجلس میباشد،ازشان پرسیدم که دوباره نیاز به تایید کمیسیون داره؟گفتند نخیر اگه در صحن علنی مجلس رای نیاره و تصویب نشه دوباره برای اصلاح میره کمیسیون ،دوستان عزیز ما باید یه گروه واتس آپ تشکیل بدیم با هماهنگی مدیر این وبلاگ که انشالله در بررسی این طرح تسریع به عمل بیاد،شماره قسمت بررسی  طرحها و لوایح مجلس 02139932477

اقای ابولحسنی پس چی شد بعد چند روز نه لینک گروه واتس اپ اومد و نه ادرس ایمیلتون رو داریم

با سلام دوستان من یکی ازجاماندگان ادواری هستم که متاسفانه مسئول امور اداری بخشنامه را به موقع به من اطلاع نداد این بخشنامه مگر در آذر 97 ازسوی سازمان استخدامی لغو نشد؟

سلام اقای ابوالحسنی لطفا جی میل را اعلام بفرمایید.ممنون

سلام

لطفا رها خانم شماره تلفنتون را از طریق ایمیل برای بنده بفرستین و بنده بتونم تماس بگیرم چون کار مهمی  دارم و برای پیگیری ادواری ها هستش

تشکر

با سلام

آقای ابوالحسنی خواهشمندم شماره موبایل و یا ایمیل خودتان را اعلام فرمائید تا از این طریق گروهی تشکیل داده و اگر شما قبول زحمت بفرمائید بعنوان مدیر گروه بتوانیم بهتر و هماهنگ تر با دوستان کارها را پی گیری نمائیم. با تشکر

برادر بزرگواری که لطف کردن وگروه واتس اپ تشکیل دادن لطفا لینک گروه رو همینجا به اشتراک بگذارن تا جاماندگان ادواری بتونن از طریق لینک دعوت وارد گروه بشن.اینجوری خیلی راحت تره

سلام دوستان گرامی

آقای ابوالحسنی من به ایمیل تون پیامی با عنوان "پیگیری ادواری"ارسال کردم.شماره همراه و مشخصاتم ارسال کردم درصورت دریافت لطفا تایید و درگروه واتساپ عضو کنید.ایمیل خودمم همینجا ارسال نمودم...لطفا دوستان دیگر نیز جهت همکاری و پیگیری بیشتر ادرس ایمیلشان را به اشتراک بزارند.از مدیر سایتم بخاطر همکاری سپاسگزارم.

با سلام واحترام.

آقای ابوالحسنی پیامی به ایمیلتان فرستادم .انشاالله رسیده باشد.

با نمایند هم وقت ملاقات گرفتم و متنی را آماده برای ارائه دارم.اما به نظرم بهتر است همه متنهای یکسانی را به نمایندگان هر شهر تحویل دهیم .و از یکجا شروع کنیم.اینطور نباشد یکی هنوز قدم اول پیگیری باشد و یکی به انتها رسیده باشد.بنابراین ممنون میشم متن آماده برای امضاء نمایندگان را یا در همین سایت قرار دهید یا به ایمیلمان ارسال نمایید.

انشاالله اگر پیگیریها ادامه یابد البته بدون وقفه با توکل بر خدا نتیجه بخش خواهد بود.

منتظر پاسختان هستم.

باسلام و درود 

جناب ابوالحسنی عزیز، متاسفانه مدیر محترم سایت اجازه نمایش شماره تلفن در پیامها را نمی دهد لطفا فقط ایمیلتان را ارسال بفرمایید... 

۱۰ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۴۵ احمد ابوالحسنی از خوی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام دوستان امروز تونستم امضاء نماینده شهرمون رو برای طرح مسئله در مجمع نمایندگان استان و راه اندازی دوباره طرح بگیرم هنوز وقت ملاقات با رییس کمیسیون اجتماعی نرسیده که انشاا... بزودی حاصل خواهد شد فقط دوستان لطفا سریع شماره هتون رو به جی میلم بفرستید تا بتونیم یه گروه تو واتس آپ تشکیل بدیم ***** **** *** ** ** **** ** ** ** *** ** *** **  *** در ضمن متاسفانه تا حالا به جی میل من چیزی نیومده لطفا دوباره ارسال بفرمایید 

پاسخ:
با سلام ...لطفا فقط آدرس ایمیل اعلام کنید تا ازون طریق هماهنگ بشید

سلام دوستان گرامی

من با پیگیری و جمع آوری همه مدارک موجود موفق شدم با نماینده شهرم که یکی از نمایندگان فعال مجلس هم هست ملاقات حضوری داشته باشم.و ایشان را درجریان کامل "طرح تبدیل وضعیت" گذاشتم و ایشان نیز طرح را بطور کامل مطالعه کرد و  قول دادند نهایت سعی و تلاش خود را جهت به جریان انداختن و پیگیری طرح بکار گیرد.حتی شماره همراه خود را جهت پیگیری به من دادند.بقول رها خانم هرکدام از ما اگر بتوانیم نمایندگان شهرمون را قانع کنیم که این طرح را پیگیری کنند یقینا به نتیجه می رسیم.من که خیلی امیدوارم و از همه دوستان تقاضا دارم پیگیر باشند. فان مع العسر یسرا 

دوست عزیز از اذربایجان غربی، ممنون بابت پیگیریتون. به نظر من با توجه به اینکه شما با نماینده شهرتون که رئیس کمیسیون اجتماعی هستن قرار ملاقات گرفتین بهترین گزینه برای سرگروه بودن هستین. لطفا شماره خودتو بذارین تا بچه ها به شما پیام بدن و شما یک گروه در واتساپ تشکیل بدین و بچه ها رو به گروه اضافه کنید. لطفا حرف دل ما رو به اقای عیسی زاده برسونید و بگین ما سالهاست با اینکه ازمون استخدامی قبول شدیم باید تو محل کارمون قراردادی باشیم و این همه تبعیضو تحمل کنیم. به خدا این عدالت نیست

با سلام و احترام.شما که از آذربایجان غربی شهرستان خوی جدی پیگیر هستید یک راه این است که هر کس می تواند شماره اش را به ایمیل شما ارسال نماید.و شما یکی یکی شماره را در گروه واتساپ عضو کنید و شماره خود نیز به ایمیلشان ارسال نمایید‌.من هم مطلبی به ایمیلتان ارسال نمودم.در قسمت بالای کادر نظری که ارسال نمودید روی آیکن پیام کلیک و ادرس ایمیل شما در دسترس است.بابت امضا از نماینده ها هم یک راه این است که متن نامه مشترک داشته باشیم و هر کس در هر شهری هست جدا از نماینده خود امضا بگیرد و تاریخی که شما قرار ملاقات با رئیس کمیسیون اجتماعی دارید همه با هم آنجا حاضر شویم .برای اطمینان بیشتر بهتر است ابتدا کسانی که میخواهند عضو گروه واتساپ شوند مدرک ادواری خود را به ایمیلتان بفرستند بعد انها را عضو گروه نمایید.

با سلام .عزاداریهایتان مورد قبول درگاه حق.

از قرار معلوم تعداد جاماندگان از استخدام ادواری تعدادشان زیاد نیست.ولی تا امروز خوب پیگیری شده.همینکه کمیسیون اجتماعی مجلس قبلی اجرای قانون تبدیل وضعیت جاماندگان ادواری را به تصویب رسانده جای بسی امیدواری هست.بهتر است پیگیری کنیم  ادامه این روند در نوبت اولویت صحن علنی مجلس قرار بگیرد.اگر این موضوع را هر کدام از افراد جدا جدا هم با نمایندگان شهر خود طی نامه ای کتبی در میان بگذارند که هر چه سریعتر این موضوع در صحن علنی مجلس مطرح شود.انشاالله به جواب خواهیم رسید.گرفتن حق با نشستن و دست روی دست گذاشتن انجام نمی شود.اگر واقعا خواهان حق خود هستید ارتباط با نمایندگان مجلس را مکرر و مدام ادامه دهید و فرصت مجلس جدید را غنیمت شمارید.

اینکه طرحی بعد از مدتها پیگیری ورایزنی با نمایندگان مجلس قبلی در کمیسیون اجتماعی مجلس به تصویب رسیده و اکنون بخواهند از صفر شروع کنند و دوباره همین روند را در کمیسیون مجلس جدید تکرار کنند خیلی عجیب است و وقت دولت را هدر دادن است.چون اگر بخواهند در نهایت تصویب نکنند وقتی در صحن علنی مجلس مطرح شد می توانند انجا به تصویب نهایی نرسانند.پس باید بصورت جدی و مکاتبه ای پیگیر باشیم تا تصویب کمیسیون قبلی از دستمان در نرود و این موضوع هر چه سریعتر بدر صحن علنی مجلس مطرح شود.همانگونه که نیروهای قراردادی دانشگاه پیام نور و نیروهای حق التدریس قبل از ۹۰ دانشگاه فنی و حرفه ای فقط با پیگیری از طریق نمایندگان مجلس بدون آزمون به پیمانی تبدیل وضعیت شدند.چرا ما که برگ برنده آزمون ادواری در دستمان است نتوانیم با پیگیری نمایندگان دلسوز به جواب برسیم.امیدتان به خدا باشد و دست از پیگیری و همت و تلاش بر ندارید.بعد از توکل بر خدا .اتحاد و پیگیری شرط اول است.

 

یا علی.

سلام دوستان من هم از آذربایجان غربی شهرستان خوی هستم به جد پیگیر هستم حتی تونستم دوستانی رو از تهران که وضعیت مشابه داریم پیدا کنیم ما باید حتما تو واتس آپ یه گروه تشکیل بدیم و همه در هر جا هستیم امضاگ ۲۵ نماینده رو برای راه اندازی دوباره طرح جمع کنیم یه قرار ملاقات با ریس کمیسیون اجتماعی قراره اقای عیسی زاده بهم بدن فقط موندم چطوری برای تشکیل گروه هماهنگ شیم کسی راهی داره سریع بگه 

سلام.دوستان.

وان لیس للانسان الا ما سعی

اانسان نیست جز تلاش و کوشش

مطمئن باشید  با اراده .پیگیری و همت و کوشش به هدف خواهید رسید.تنها راه این است که به تصویب مجلس برسد.پس در ادامه همین راه ثابت قدم ،استوار و امیدوار باشید.انشاالله در مجلس جدید آنچه عدالت و حق است اجرا خواهد شد.

با توکل بر خدا پیوسته و مدام پیگیری کنید.

چرا همه ساکتین. تورو خدا اگه کسی خبر جدیدی داره خوب بگه. یعنی کلا بی خیال ازمون ادواری بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستان عزیز اگر ممکن هست همه شماره موبایل‌ یا ایدی تلگرام به اشتراک بگذاریم و در یک گروه دو هم جمع شویم من از استان آذر بایجان غربی هستم ۶ ماه بعد از ابطلال فردی در استان ما تبدیل شد با رای دیوان اداری

سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی

 باتوجه به مطالب مطرح شده از همه دوستان خواهشمندم ناامید نشوید و مثل دوره قبل که با جدیت پیگیر حق خود بودیم و توانستیم با رایزنی با نمایندگان دوره قبل طرح را در مجلس دهم به ثبت برسانیم الان نیز با پیگیری مجدد نگذاریم حقمون ضایع شود .من خودم طرح موجود در سایت مجلس  را به همراه درخواست آماده کردم  و پیگیر ملاقات با نمایندگان استان و شهرم هستم امیدوارم با کمک هم بتونیم به نتیجه مطلوب برسیم...یا علی

سلام دوستان

به نظر شما بدبخت تر و بدشانس تر از ما ادواری های جامانده وجود داره....

سلام عزیزان براساس پیگیری به عمل آمده و واقعیت امر اینکه طرح باید دوباره توسط حداقل 20 نماینده درخواست و امضا بشه و بعد از اعلام وصول دوباره در کمیسیون تصویب بشه و در ادامه در صحن مطرح و تصویب بشه و خلاصه اینکه بدشانسی ما دوباره همه چیز باید از صفر شروع بشه........

سلام

دوستان لطفا اطلاعات غلط ندین و بی مورد بقیه را امیدوار نکنین بنده با شماره که اخرش 531 (قوانین) هست تماس گرفتم ایشان گفتن چون این طرح در مجلس قبلی بوده باید دوباره در کمسیون اجتماعی تصویب بشه وگرنه از لیست خارج میشه که متاسفانه تا حالا هیچ اقدامی انجام نگرفته و طرح در نوبت نیست

۲۱ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۰ مریم ابراهیمی

من امروز با شماره 3991-021 تماس گرفتم گفتن طرحی که در کمیسیون تایید شده و در نوبت صحن باشه نیازی به امضا مجدد نمایندگان و اعلام وصول نداره و در نوبت صحنه.

ایراداتی که برای طرح وارد شده بود حقیر با ارایه لایحه دفاعیه در خود کمیسون اجتماعی دفاع کردم و از همه بزرگواران درخواست میشه این طرح رو توسط نماینده هاشون پیگیر باشن 

سلام

بنده امروز با اداره قوانین صحبت کردم ایشان راهنمایی کردن و گفتن چون این طرح تبدیل وضعیت ادواری مربوط به دوره قبل هستش باید دوباره از طرف نماینده ها اعلام وصول بشود و 20 نماینده امضا بکنن تا طرح دوباره در نوبت قرار بگیره

و  ایشان گفتن متاسفانه تا کنون چیزی به ما اعلام نشده

سلام. از مجلس خبری نیست؟ تماسی کسی گرفته؟

امروز برا من هم حکم ردی اومد. کسی دلسوز نیست عدالت نیست انصاف نبست

با سلام

من به سایت مجلس مراجعه نمودم به آدرسی که دوست گرامی اعلام نموده بودن مراجعه نموده امضا کنندگان را مشاهده نموده ولی متاسفانه تاریخ یا زمانی برای مطرح شدن طرح در صحن مجلس اعلام نشده است لطفا راهنمایی بفرمایید.

ببخشید مرد یا زن بودن بنده فرقی داره ؛مهم اینه که همه باهم کمک کنیم واز این بلاتکلیفی در بیایم

۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۹ مجهول الهویت بودن همکار "ل"

مرد یا زن

۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۵۸ قمر جورشری

به  ل

متن مذکور نظر مرکز پژوهشهاست که به کمیسیون اجتماعی داده شد اما کمیسیون علیرغم این نظر طرح را تصویب و در نوبت صحن قرار داده.

نظرات مرکز پژوهشها صرفا پیشنهاد است.

اگر سایر نظرات این مرکز را هم در سایت مجلس بخوانید می بینید که با همه طرحها و لوایح مخالف است.

اظهارنظرهای کارشناسی در خصوص طرح باتوجه به فایل  پی دی افی که تو سایت طرح ولوایح مجلس زدن ناامید کننده است.ودلایل ردش رو خیلی مستند وقطعی بیان کرده

۱۷ خرداد ۹۹ ، ۰۸:۵۰ قمر جورشری

به مجید و سایر دوستان:

با تغییر مجلس تغییری در عناوین و روال طرح ها و لوایح پیش نمی آید.

طرح ادواری ها اواخر مرداد و یا شهریور نوبت صحن دارد.

با مرجعه به سایت مجلس می توانید نوبت بندی طرح ها و لوایح و متن آنها ، امضا کنندگانش و اینکه اکنون در چه مرحله ای هستند را ملاحظه نمایید و نیازی با تماس با اینور و آنور ندارید ...

https://rc.majlis.ir/fa/report/show/1185358

سلام دوستان

بنده در مورد طرح تبدیل وضعیت ادواری که قرار بود در مجلس قبلی مطرح بشه و به خاطر مسایل کرونا و ... که متاسفانه نوبت به طرح نرسید با اداره قوانین صحبت کردم

و اداره قوانین راهنمایی کردن این طرح تبدیل وصعیت ادواری مربوط به مجلس قبلی بوده و اگر نماینده مجلس جدید در خواست ندن طرح از رده خارج میگردد

لطفا دوستانی که نماینده هایی در مجلس علی الخصوص کمسیون اجتماعی دارن پیگیر باشن که طرح دوباره مطرح و در نوبت قرار بگیرد

تشکر 

سلام. با معاونت قوانین تماس گرفتم. گفتند احتمالا طرح ما در مرداد و شهریور مطرح میشود. لطفا شما ها هم تماس بگیرید و نتیجه را بگید.

۰۷ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۴ به کاوان وهمه

سلام دوستان بنده هم فکر می کنم تنها راه گرفتن حقمان متحدشدن است یک دست صدا نداره باید حضوری به مجلس بریم

 

من موافقم

۰۱ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۸ قمر جورشری

سلام

امروز جواب منفی من هم آمد.

با درخواست اعمال ابطال از ابتدای صدور مصوبه هم مخالفت شد.

گویا تمام دادخواست های ادواری  و تبدیل وضعیت ایثارگران در دیوان رد میشوند. بدون مطالعه و بررسی متن دادخواست.

فقط امیدمان به دو چیز است

مصوبه ادواری مجلس که در نوبت اواخر مرداد قرار گرفته

اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری که در دست تدوین است.

این ماحصل دوسال تمام دوندگی و پیگیری من است.

در بحث ارتقا مدرک ایثارگران هنوز یک ماه از رای هیات عمومی دیوان نگذشته خود رییس دیوان درخواست ابطال مصوبه هیات عمومی را داد چرا چون آنها در دیوان نفوذ داشتند...

بخوانید:

https://isargaran.divan-edalat.ir/detail/2289

با عرض سلام خدمت دوستان گرامی و خداقوت و خسته نباشید

دوستان با این کارهایی که به صورت انفرادی انجام میدهیم و خبرش را در سایت قرارمیدهیم و بعضی ها مثل خود بنده رای خبر جدید که شاید طرح در مجلس مطرح شده و تایید شده باشد به این سایت سر می زنیم و تک تک با نماینده های استان خود نیز حضوری یا تلفنی صحبت کرده ایم و تاکنون هیچ نتیجه ای حاصل نشده. وهیچ وقت هم با این روند نتیجه حاصل نخواهد شد پیشنهاده بنده این است در وات ساپ یا تلگرام گروهی تشکیل شود و آدرس لینک را در این صفحه قراردهیم تا همه با آدرس مذکور بپیوندیم و بصورت هماهنگ یک روزرا تعیین نماییم و در مجلس حاضر شویم هم با دفتر قوانین وهم با آقای قاضی زاده و با نمایندگان استان خود رایزنی می کنیم تا بلکه به نتیجه برسیم و تنها راه حل همین است چون انفرادی راه بجایی نمی بریم و فقط زمان را از دست میدهیم.

نمایندگان مجلس وضعیت مشمولان را طبق قانون جامع ایثارگران از قراردادی به رسمی قطعی تبدیل کردند.

رای امروز نمایندگان در مجلس

با سلام دوستان لطفا یکبار دیگر عزممون جزم کنیم و برای احقاق حقمون تلاش کنیم.پیشنهاد میکنم یک نفر که توانایی نماینده شدن را دارد اعلام امادگی کند ویا با ایجاد یک ایدی در تلگرام و معرفی ان کمک کند تا بتوانیم باهم درارتباط باشیم و جهت دیدار حضوری و پیگیری درتهران با نمایندگان مجلس رایزنی کنیم.با سپاس فراوان

سلام

من شنیدم طرح هایی که در این مجلس مطرح شده، دیگر به مجلس بعدی نمیره و مختومه میشه. این درسته؟

سلام دوستان مسلم هست که کار ما به نتیجه نمی رسه چون متاسقانه دینفعان این طرح حاضر نیستند حرکتی بکنند  طرح تبدیل ایثارگران ودانشگاه پیام نور داره به نتیجه می رسه ولی ما حاضر نیسنم یک روز تعطیل کنیم از شهرستان بیاییم تهران ودسته جمعی کار رو پیگیری کنیم وقتی ما دلمان برای خودمان نمی سوزد چه انتطاری میشه داشت به نظرم الان هم یک روز رو مشخص کنیم وهمه بریم درب مجلس احقاق حق کنیم.

یاعلی

💠 اصلاح استفساریه تبدیل وضعیت ایثارگران
 
🔹گزارش اصلاحی استفساریه تبصره ۱ بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم موضوع: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران از شرکتی، قراردادی و پیمانی به رسمی برای رفع ایراد شورای نگهبان چاپ شد.

🔸بنابراین، احتمال در دستور کار قرار گرفتن این طرح در هفته آینده وجود دارد.ً

چه بدبختیم ما. برای گرفتن حقمون هم باید زجر بکشیم. 

باسلام و درود خدمت همه دوستان

نویان عزیز و بزرگوار...

حضرتعالی به عنوان نماینده همه دوستان دستور بفرمایید دقیقا باید چکار کنیم که به نتیجه برسیم حقیقت تک تک پیگیری کردن فایده و اثری نداره باید یک نفر این موضوع رو مدیریت و رهبری کنه خواهش داریم قبول بفرمایید...

باسلام و درود خدمت همه دوستان

پویان عزیز و بزرگوار...

حضرتعالی به عنوان نماینده همه دوستان دستور بفرمایید دقیقا باید چکار کنیم که به نتیجه برسیم حقیقت تک تک پیگیری کردن فایده و اثری نداره باید یک نفر این موضوع رو مدیریت و رهبری کنه خواهش داریم قبول بفرمایید...

سلام طاعات و عباداتتون قبول حق

با مجلس تماس گرفتم گفتن امضا برای اینکه طرح جلو بیفته و در مجلس مطرح بشه کسی اقدام نکرده و امضایی جمع نشده 34 طرح برای بررسی بود که تاپایان مجلس دهم از جمله طرح سامان دهی نیروهای پیام نور که شورای نگهبان رد کرده بودولی با پیگیری های خودشون اصلاحات صورت گرفته و داره به نتیجه میرسه و ما متاسفانه به این دولت نمیرسه تازه اگر بخوایم در دولت بعدی مطرح بشه باید دوباره پیگیر بشیم تا به امضای تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم برسه وگرنه مسکوت میشه گفتن چون قبلان طرح بررسی شده تعدادی از نمایندگان دور یازدهم امضا بکنند برای رفتن به صحن اوکی میشه حالا اگر دوست دارید کارتون به نتیجه برسه پیگیر باشید .شماره دفتر قوانین مجلس02139932532

۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۳۴ ادواری جامانده

سلام کسی می دونه طرح ما چه روزی  در مجلس مطزح میشه؟

با سلام

جهت پیگیری و اقدام موثر با نمایندگان منتخب مجلس آینده ارتباط برقرار نمایید تا این طرح مهم از دستور کار خارج نشود و انشالله نتیجه بخش باشد.

موفق باشید.

با سلام

دوستان خواهشا پیگیریهامونو نیمه کاره نذاریم وراه اومده رو ادامه بدیم انشالله که موفق شیم

1-نوبت ارائه طرح رو تو مجلس پیگیر باشیم

2-پیگیری از طریق نماینده ها بخصوص دکتر پزشکیان وقاضی زاده

سلام دوستان... مجلس به حالت عادی برگشته و جلسات آن مرتب برگزار خواهد شد. تلاش کنیم و پیگیر باشیم...

سلام دوستان. ظهرها در مجلس داره مطرح میشه. کسی خبر داره طرح ما کی در نوبت مطرح شدن قرار میگیره؟

سلام دوستان بله باید پیگیر کارمون بشیم پیشنهاد می کنم به دفتر مقام معظم رهبری هم نامه ودرخواست بدیم تا زودتر کارمون انجام بشه نباید اجازه بدیم حقمون ضایع بشه همین طور که تو این شرایط می گن بیایید اداره پس باید دنبال حل مشکلات ما هم باشند

سلام به تمامی عزیزان

دوستان از فردا بیایم دوباره موضوع خود را دنبال کنیم 

مایوس نباشیم در این کرونا بازار هم میتوان دنبال حق باشیم از این فرصت ما هم استفاده کنیم

با سلام و احترام 

خدمت دوستان گرامی عرض کنم من و چند نفر از همکاران از جاماندگان ادواری هستیم و تلاش بسیاری برای احقاق حق خود از طریق دیوان انجام دادیم .یکی از بهترین وکلای دیوان و بهترین لایحه را به دیوان ارائه کردیم ولی از قرار معلوم با پیگیری هایی که انجام دادیم تمام پروندهای مریوط به جاماندگان ادواری را دیوان رد داده و تنها شانس باقی مانده پیگیری از طریق نمایندگان مجلس میباشد .از مدیر محترم وبلاگ درخواست دارم درصورت امکان و جهت کمک و همکاری با ما و خانوادهایمان که طی این سالها سختیهای زیادی تحمل کردیم یه گروه واتساپی یا تلگرامی با مدیریت خود مدیر محترم ایجاد و اعلام گردد تا دسترسی سریعتر جهت هماهنگی و دیدار با هم داشته باشیم.با سپاس و تشکر فراوان از حسن نیت شما

۲۸ اسفند ۹۸ ، ۰۸:۵۶ ادواری جامانده
درخواست زاهدی برای تبدیل وضعیت استخدام پرستارانرییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی نامه‌ای به وزیر بهداشت و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خواستار تغییر وضعیت استخدام پرستاران و پرسنل شاغل در کادر خدماتی و درمانی بیمارستان‌ها شد.

باسلام و احترام

ضمن تقدیر و تشکر از مدیر محترم وبلاگ... خواهشمند است درخواست آقای مرتضی مبنی بر معرفی و تشریح اهداف وبلاگ را پاسخ نموده که اعضا و پیگیر کنندگان حقوق از دست رفته و مظلوم واقع شده، به اهداف شما و مجموعه محترم خوشبینتر شوند... باتشکر

پاسخ:
سلام.... اهداف وبلاگ در قسمت سمت چپ سایت همان زمان راه اندازی سایت تشریح شده است است. برای آشنایی بیتشتر میتونید به سواب صفحات سایت مراجعه کنید میتونید به همین صفحات ادواری ها توجه نمایید.

مدیر محترم چرا پیامها را چند هفته یکبار میزاری؟ دشمنی داری؟ اصلا این وبلاگ متعلق به کجاست؟ میشه معرفی بفرمایید... باتشکر

پاسخ:
کاربر گرامی این چه حرفیه؟؟!!!!!!!!
اگه پیامی باشه تایید میشه وقتی شما کامنت نمیذارین ما چیو تایید کنیم؟؟
واقعا که !!

سلام دوستان چرا هیچ کس حرفی نمیرنه

سلام مدیر محترم سایت چرا به روز رسانی نمی فرمایید؟

دوستان چرا برنامه نمی‌دهید که حضوری درب مجلس تجمعی پیگیری حرکتی انجام بدهیم این جور که نمیشه لطفاً بیخیال نباشید... خواهشاً یکی از دوستان که توانایی رهبری و مدیریت دارد این جمع حق باخته و مظلوم را تا احقاق حقوق و تبدیل وضعیت رهبری کند... ما به یک رهبر احتیاج داریم وگرنه به نتیجه نخواهیم رسید 

دوستان مشخصات و شماره تماس در گروه بزارن و ترجیحا کانال واتساپی تلگرامی یا سروشی آی گپی و ... ایجاد کنند...

 

۳۰ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۵۶ نگین به زهرا

با سلام.

درخواستم را فرستادم.

 

باسلام 

بزرگواران جهت درخواست ملاقات با ریاست محترم قوه قضاییه می توانند از طریق سامانه مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به آدرس اینترنتی didar.moshaver129.eadl.ir اقدام نمایند.

سلام دوستان نبایو نا امید بشیم اگر یک روز رو  مشخص کنیم وهمه بیان تهران شهرستان فرق نمی کنه یک روز به خودمان سختی بدیم وحضوری اقدام کنیم این نهایت بی عدالتی است که دریک اداره که هفت نفر مشمول بودند ۵ نفر انجام بشه وبقیه نه خب این تضییع حقوق هست حالا که اونا کارشون انجام شده باید برای ما هم انجام بدن ما حتی تامین اعتبارش رو هم انجام دادیم

فقط صحبت کردن فایده نداره می خوام بپرسم شماها که سالین سال زحمت کشیدید وقریب به اتفاق بالای ده سال سابقه دارید نمی خواید از این فرصت استفاده کنید یک روز اتفاقی نمی افته منم که شعرستانم باید مرخصی بگیرم بیام نباید به امید یکدیگر باشیم همه دست به دست هم بدیم وحقمان را بگیریم

80 درصد این سایت شده درددل.

۲۸ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۴۷ قمر جورشری به نگین

!!!!!!!!!!!!

؟؟؟؟؟؟؟؟

منابع خبری شما کجاست؟

در لایحه ادواری ها دولت و آقای انصاری موافقند. فقط منتظر نوبت رسیدگی در صحن هستند.

اصلا استخدام ادواری ها خودش مصوبه قوه مجریه(دولت)  است و با مخالفت قوه قضاییه(دیوان عدالت)  ابطال شده است و حالا قرار است قوه مقننه(مجلس) در این زمینه نظر نهایی را بدهد.

اگر بررسی کنید خواهید که لوایح و طرحههای یک فوریتی همیشه شش ماه تا یکسال در نوبت می مانند.

امیدوار باشید ... مثل من

۲۸ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۴۲ ناهید قدیمی حرفه

به جابری

اگر واقعا دادخواست دونفر شبیه هم باشد ولی رای متفاوت از دیوان گرفته اید میتوانید اعلام تعارض آرا نمایید. هیات عمومی خارج از نوبت رسیدگی میکند.

 

به نگین:

آقای انصاری به نمایندگی از دولت با تبدیل وضعیت ادواری ها مخالفت نکرده. مخالفت ایشان با تبدیل وضعیت قراردادیهای پیام نور و استخدام قراردادیها و شرکتی های ایثارگر بود که شورای نگهبان نظر ایشان را تایید کرد و در هر دومورد مصوبه مجلس در شورا رد شد. دولت با تبدیل وضعیت ادواری ها موافق است و اصلا این مصوبه تصویب نامه دولت است که توسط دیوان عدالت باطل شده...

اقای انصاری که از دولت است با این طرح به شدت مخالف است. بروید بررسی کنید متوجه می شوید.

سلام دوستان عزیز بله تعدادمون کم نیست خواهشاً همش نگید ای کاش! خوب بسم الله درمیان بگذارید آقای رئیسی رئیس قوه قضاییه و تیمشان که استقبال می‌کنند از حق خواهی و عدالت خواهی... یاعلی کنید قرار بگذارید و عمل کنید همش حرف می‌زنیم و کارمون شده درددل کردن... یاعلی

 

دوستان و همکاران، من و همکاری که سه ساله استخدام شده مدارک فرستادیم اون پیمانی شد من با 13 سال سابقه نشدم دادخواست بدوی من و همکارم با اختلاف چند روز ثبت شد من افتادم 44 اون افتاد یه شعبه دیگه من رد شد اون مثبت گرفت با چند تای دیگه که جواب منفی داشتن زدم برا تجدید نظر من افتادم 26 رد شد چند تا از اونا افتادن شعبات دیگه تایید شد.حدود بیست نامه مکتوب،ده دوازده بار حضوری به تمام جاهایی که فکر میکنید رفتم و پیگیری کردم نهایتا هیچ نتیجه ای نگرفتم،فقط فهمیدم که واقعا همه چی مسخره است .هیچ بعید نیست سال دیگه یه بخشنامه بیاد پیمانی ها رو اخراج کنند قراردادیها رو بذارن ....بنظر خودم اگه در مجموعه ما باید یک نفر پیمانی میشد (حرف رییس دانشگاه) من بودم که نشدم .دلسردتون نمیکنم و ادامه بدین ولی باز میگم همه چی مسخره است...راستی خیلی هم دیوان عدالت رو بلد نکنید مخصوصا قسمت عدالتش

کاش میشد با آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه مشکلمونو در میان بذاریم به هرحال تعدادمون کم نیست

به نگین:
دوست عزیز
مصوبه توسط قوه قضاییه باطل شده
چه ربطی به دولت که قوه مجریه باشد دارد.
۲۷ بهمن ۹۸ ، ۰۸:۵۲ ناهید قدیمی حرفه

به مرتضی:

این چه حرفی است میزنید

وقتی طرحی در کمیسیون تصویب میشود بعد از طی فرآیندی حدودا هشت ماهه به صحن می آید.

این موضوع درباره تمام طرحهای یک فوریتی صدق می کند.

با مراجعه به سایت مجلس و مرکز پژوهشها خواهید داد که تمام طرحها و لوایح یک فوریتی ده سال اخیر پروسه ای حدود هشت ماه را برای بررسی در صحن طی کرده اند و ان شاء الله قانون مورد نظر ما هم حدود اردیبهشت یا خرداد در صحن مطرح میشود.

 

سلام.

واقعا از این دولت هیچ برکتی شامل ما نشد فقط بی عدالتیش شامل ما شد . علی برکت الله.

خدا نگذره ازشون آخه این چه عملی بود که نه منطقی نه عرفی نه شرعی که یه عده ای را با داشتن امتیاز برابر در یه مملکت بخشنامه ای را وضع کنند و هر ارگانی که خواستند اجرا نمایند این در نهایت دیکتاتوری و تبعیض و ناعدالتی است. خدا ازشون نگذره . یا اصلا بخشنامه را نمی گذاشتید یا حالا که وضع کردید کامل اجرا می کردید. فلانی از وقتی سوار شد با ریا و بی تدبیری همه تدبیر ها را خراب کرد ما که اینجور نبود وضعمون قبل از این که تدبیر برامون بیاره.

۲۳ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۵۱ مرتضی به قمر و سایر دوستان مخالف با درخواست ابطال به زمان تصویب

خیلی ساده هستید به همین خیال باشید... تموم شد اینها فقط با مطرح کردن این طرح میخوان که پای صندوق برین و رای بدین به امید اینکه بعد از انتخابات طرح تبدیل وضعیت ادواری‌های 80 تا 96(جالبه تا 84 بود ولی اون رو اضافه کردن تا 96 که تعداد بالا بره) تصویب بشه... نه عزیز من این خبرا نیست یه کم حافظه‌تون رو به بکار ببرین یادآوری میکنم که دولت تدبیر و امید هم همین سناریو رو بکار برد و به محض اینکه آقای روحانی رای آورد زدن بخشنامه رو باطل کردن یادتون هست بخشنامه سال 93 رو گذاشتن دم انتخابات آخر سال 95 اون رو به اجرا گذاشتن که کارمندان قراردادی و ایل و تبارشون که کارنامه قبولی ادواری دارن به امید ادامه و انجام روند تبدیل وضعیتشون به پیمانی به آقای روحانی رای بدهند.  مجبور بودیم از ترس اینکه یه موقع با تغییر دولت، بخشنامه هم از بین نره چون تیم آقای روحانی این بخشنامه رو تصویب کرده بودند... و حضرات بعد از اینکه خرشون از پل گذشت دیگه ادامه اجرای بخشنامه براشون بار مالی و ضرر داشت..............کلا فکر کردن چیزه خوبیه نه!  

۲۳ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۳۰ سپیده یکتا

سلام . ما بهمن نودوشش یعنی پنج ماه بعد از ابطال مصوبه برای تسری اون به زمان تصویب شکایت کردیم ولی رد شد.

دیوان میگه  چون شورای نگهبان مصوبه دولت رو مغایر شرع ندونسته پس نشان دهنده تضییع حقوق نیست و طبق ماده 13 از زمان رای هیات عمومی باطل میشه...

میدونید که دیوان امتیاز قائل شدن برای قراردادی ها در آزمونهای استخدامی رو هم باطل کرده

برای ابطال استخدام اونایی که تو دوره های گذشته آزمون، از این امتیاز استفاده کرده بودن هم شکایت کردیم نتیجه نداد و نوشتن طبق ماده 17 دیوان شما در این موارد ذینع نیستید که شکایت میکنین 

الان هم که هرشکایتی با کلیدواژه  ادواری  میره توشعبه های دیوان  رد میشه ... احتمالا بدون خوندن متن شکایت

ما که تمام تمرکزمون رو گذاشتیم رو قانع کردن نماینده های استانمون برای دادن رای موافق به طرح استخدام ادواری ها در مجلس

قراره قبل از پایان این مجلس تو صحن مطره بشه..

سلام

خواهشا مسیر رو عوض نکنیم وبه بیراهه نریم واین راهی رو که تا حالا رفتیم ادامه بدیم  الان فقط باید با نماینده هاصحبت کنیم وازشون بخوایم که این طرح رو تو مجلس مطرح وتصویب کنن .خواهشا فقط اعمال فشار به نماینده ها از طریق ملاقات حضوری ویا مکاتبه

با سلام

در مورد ابطال بخشنامه داریم خیلی تند میریم، مگه میشه ابطال کرد، بعدش اون جماعتی هم که تبدیل وضعیت شدن اونا هم شکایت میکنن، کار ما دیگه درست نمیشه، بیاید تنگ نظر نباشیم، خودتون اگه جای اون افراد باشید دوست دارید برگردید به عقب

سلام دوستان، اگه بخایم دنبال ابطال بخشنامه قبلی رو بگیریم لااقل یکسال طول میکشه، نتیجه هم نمیگیریم، دنبال راه چاره ای برا خودمون باشیم

سلام دوستان

ما بقیه چکار داریم که تبدیل وضعیت شدن و نوش جونشون، به نظر شما کسی که الان دیگه حکم رسمی داره و شناسه کارمندی داره حکمش باطل میشه، ما بایستی از همین عامل برا تبدیل وضعیت خودمون تلاش کنیم

۲۱ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۲۷ قمر جورشری

سلام به دوستانی که قصد شکایت جهت تسری مصوبه از زمان صدور را دارند:

این  نامه نگاری قبلا انجام شده  ولی مورد قبول قرار نگرفته است. و در  رای دادنامه 1060 الی 1080 هم بر اجرای آن از زمان رای دیوان تاکید شده.

اگر دیوان رای به تسری مصوبه هیات عمومی از زمان تصویب بخشنامه می داد آن وقت تعداد بسیار زیادی از تبدیل وضعیت شدگان بابت تضییع حقوق شکایت میکردند زیرا دارای حق مکتسبه شده اند.

بهترین کار همین پیگیری مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت سایرین است.

نماینده شهرستان ما(رشت) که پیگیری کردیم گفت با توجه به تعطیلی ایام انتخابات و بعد از آن بررسی قانون بودجه  اواخر اردیبهشت نوبت رسیدگی میشود ولی اطمینان داشت مصوبه رای می آورد و شورای نگهبان آن را تایید می کند.

خدا لعنت کنه اونهایی که از روی حسادت شکایت کردن و موقعیت دست دیوان و امثالهم دادند تا اینجوری در حق ما ظلم بشه.

سلام 

خواهشمند است عزیزانی که روال شکایت رو میدونندحتما کوتاهی نکنن و این درخواست تسری ابطال به زمان تصویب بخشنامه رو از دیوان عدالت اداری حتما حتما انجام بدهیم

اگر این کار انجام بشه و تبدیل وضعیت اون حضرات هم باطل بشه همون عزیزان چون پارتی دارن موجبات تصویب طرح تبدیل وضعیت دارندگان ادواری های 1380 تا 1396 در صحن مجلس رو به سرانجام می رسانند.

سلام من حاضرم کل هزینه های شکایت جهت تسری ابطال بخشنامه تبدیل وضعیت دارندگان کارنامه ادواری 81،83و 84 را به زمان تصویب بخشنامه، پرداخت نمایم

کاملا مشخص بود که به محض اینکه افرادی که مدنظر بودند و تبدیل وضعیت شدند همون ها هم باعث ابطال بخشنامه شدن...

پس دوستان جامانده ما هم باید حق خودمون رو از اونها بگیریم و با این درخواست تسری به ابطال از زمان تصویب از هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بخواهیم که تبدیل وضعیت آنهایی که با این بخشنامه پیمانی شدن رو لغو و ابطال نماید که درس عبرتی باشد برای ظالمان و سودجویان خودخواه و بی انصاف و .............

سلام

این حضرات به محض اینکه خر دردانه های خودشان از پل گذشت و تبدیل وضعیت شدند با یک شکایت از پیش طراحی شده باعث ابطال بخشنامه شدن و حق بقیه را ضایع کردن، پس ما هم نگذاریم که به ریش ما بخندن و درخواست ابطال از زمان تصویب بخشنامه بکنیم...

ماده ۱۳ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

اثر ابطال مصوبات از زمان صدور رای هیات عمومی است مگر در مورد مصوبات خلاف شرع یا در مواردی که به ‌ منظور جلوگیری از تضییع حقوق اشخاص، هیات مذکور اثر آن را به زمان تصویب مصوبه مترتب نماید.

باسلام و درود، همه دوستان عنایت بفرمایند باتوجه به اینکه دیوان در حق ما خیلی ظلم کرد و جهت جلوگیری از ضایع شدن حق خود مثل شکایت ذیل ما هم درخواست ابطال از زمان تصویب بکنیم 

کلاسه پرونده:255/94شاکی:آقایان رجب گلدوست جویباری، علی صفاری، محمدحسین زارعی، محمدجعفر قنبری، امیر نیک پی و عبدالهادی وحیدموضوع:اعمال ماده 13 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در رأی شماره 273-29/4/1395 هیأت عمومی و تسری ابطال مصوبه ابطال شده به زمان تصویب آنتاریخ رأی:سه شنبه 16 شهریور 1395شماره دادنامه:273/2

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مرجع رسیدگی: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

 

گردش کار: 1- در پرونده شماره 94/255 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و به درخواست آقایان رجب گلدوست جویباری، علی صفاری، محمدحسین زارعی، محمدجعفر قنبری، امیر نیک پی و عبدالهادی وحید، مواد 5، 11، 13 و 14 پیوست شماره 1 آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی مصوب 1/6/1390 وزیر وقت علوم، تحقیقات و فناوری به موجب رأی شماره 273-29/4/1395 هیأت عمومی ابطال شد.

 

2- شکات به موجب لایحه مورخ 7/5/1395 که با شماره 825-7/6/1395 ثبت دفتر هیأت عمومی شده اعلام کرده اند که:

 

"که عدم تسری ابطال مصوبه وزیر وقت علوم ، تحقیقات و فناوری به زمان تصویب مصوبه، موجب تضییع حقوق استخدامی دادخواهان و سایر اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها می شود که با مصوبات ابطال شده در زمان حاکمیت آنها امکان ارتقاء پیدا نکرده اند."

 

نامبردگان پیرو دادخواست تقدیمی اعمال ماده 13 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری را خواستار شده اند.

 

  3- متن رأی 273-29/4/1395 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری به قرار زیر است:

 

  الف- نظر به لزوم هماهنگی و تناسب بین تخصص اعضاء هیأت ممیزه با تخصص عضو هیأت علمی متقاضی ارتقای رتبه، آن قسمت از بند 3 ماده 5 «پیوست شماره یک آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی مقررات مربوط به طرز تشکیل و اختیارات و وظایف هیأت ممیزه موسسه» مصوب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، که به موجب آن برای اعضاء هیأت ممیزه ترکیب متنوعی از تخصص پیش بینی شده است با استناد به بند 1 ماده 12 و ماده 88 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392 ابطال می شود.

 

ب- نظر به این که در ماده 11 آیین نامه مورد شکایت مقرر شده است، «تصمیمات هیأت ممیزه با اکثریت بیش از نصف کل اعضای هیأت اتخاذ می شود» وکلمه «کل» در متن ماده مذکور افاده احتساب اعضاء غایب در جلسه هیأت ممیزه در رأی گیری دارد که نتیجتاً موجب خدشه در رأی گیری و تضییع حق متقاضی ارتقاء رتبه می شود، بنابراین عبارت «نصف کل اعضای هیأت» در متن ماده 11 با استناد به بند 1 ماده 12 و ماده 88 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392 ابطال می شود.

 

ج- نظر به اصول حاکم بر دادرسی های مدنی- کیفری و اداری در باب لزوم رسیدگی به اعتراض به آراء و تصمیمات متخذه در مرحله بدوی در مرجع تجدیدنظر، ماده 13 و بندهای 1 و 2 ماده 14 آیین نامه مورد اعتراض که به موجب آنها اعتراض به تصمیمات هیأت ممیزه در ظرف مهلت های مقرر قابل طرح در همان هیأت اعلام شده است و نتیجتاً موجب اطاله رسیدگی نیز می شود، به استناد بند 1 ماده 12 و ماده 88 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392 ابطال می شود.

 

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ 16/6/1395 با حضور رئیس و معاونین دیوان عدالت اداری و رؤسا و مستشاران و دادرسان شعب دیوان تشکیل شد و پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء به شرح زیر به صدور رأی مبادرت کرده است.

 

رأی هیأت عمومی

 

نظر به اینکه در رأی شماره 273-29/4/1395 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری قسمتهایی از بند 3 ماده 5 و ماده 11 و همچنین ماده 13 و بندهای 1 و 2 ماده 14 پیوست شماره 1 آیین نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی مصوب 1/6/1390 وزیر وقت علوم، تحقیقات و فناوری ابطال شده است و ابطال آیین نامه مورد اعتراض از تاریخ تصویب آن درخواست شده بود لیکن در زمان رسیدگی در هیأت عمومی این قسمت از خواسته تعیین تکلیف نشده بود، هیأت عمومی با اجازه حاصل از ماده 13 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و در اجرای فراز اول ماده 35 آیین نامه اداره جلسات هیأت عمومی و هیأتهای تخصصی و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق اشخاص، رأی به تسری ابطال مصوبه باطل شده به تاریخ تصویب آن صادر و اعلام می کند./

 

محمدکاظم بهرامی

 

رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

با سلام

ببخشید چرا مدیر پیامهارو تو صفحه نمیذاره

ببخشید چرا هیچ تبادل نظری نیست آیا همه چی تموم شده؟

متاسفانه بررسی موضوع ادواریها ماند برای سال بعد و شاید مجلس بعدی شاید هم  کلا فراموش  شود

سلام  چرا هیچ کس خبری نمیده . امروز آخرین روز مجلس قبل از انتخابات هست از حالا تلاش کنیم لا اقل بعد از تعطیلات عید طرح رو جلو بندازیم تا به مجلس بعدی نمونه ، پیگیر باشید . ممنون

سلام.

دوستان منظرور از آزمون ادواری چیست؟

من آزمون استخدامی شرکت نفت شرکت کرده بودم و نمره خامم بالاتر از حد نصاب بود یعنی قبول شده بودم این به حساب میاد؟

سلام دوستان خوبید کسی خبر جدیدی داره

من میگم یه زوز همه بریم مجلس حرفمون رو بزنیم تا کی بای بشینین تا حقمون ضایع بشه

ببخشید خبری نیست

سلام

 من به اکثر نماینده های طراح ÷یامک دادم اتفاقا با دو سه نفرشون ازجمله آقای تابش وتاجگردون صحبت کردم قول مساعدت دادن .وطبق اطلاعاتی که به دست اوردم اقای مصری نماینده کرمانشاه به عنوان رییس کمیسیون خیلی موثره خواهشا دوستان اگه میتونن با ایشون قرار ملاقات حضوری بگیرن ویا تلفنی صحبت کنن ومتقاعدش کنن.با تشکر

با سلام

 چرا کسی چیزی نمیگه ؛یعنی کار پیگیری نمیشه یا ناامید شدید.

بخدا میتونیم بشرطی که همه بخوایم وتلاش کنیم خواهشا کوتاه نیاید وهرکسی  حتی یه قدم کوچیک هم ور میداره اطلاع بده چون وقتی اینجا ساکت باشه وکسی چیزی نمیگه؛فکر میکنیم  راه به جایی نبردیمودیگران دچار رخوت وسستی میشن بیاید باهم ومصمم کاررو دنبال کنیم .

به اکثر نماینده های طراح پیام بدیم ویا حضوری ویا تلفنی درخواست خودمونو مطرح کنیم

وسریع تو کانال هم بذاریم تا  شور اشتیاق ادامه کار بیشتر شه

ما میتونیم

 

۲۳ دی ۹۸ ، ۰۲:۰۱ نمایندگان طراح طرح

حبیب الله نیکزادی پناه حبیب الله نیکزادی پناه کرمان (بم) دهم

968548 علی ابراهیمی علی ابراهیمی مرکزی (شازند) دهم

968704 علی بختیار علی بختیار اصفهان (خوانسار / گلپایگان) دهم

968667 شهروز برزگر کاشانی شهروز برزگر کاشانی آذربایجان غربی (سلماس) دهم

968923 بهروز بنیادی بهروز بنیادی خراسان رضوی (بردسکن / خلیل آباد / کاشمر) دهم

701795 محمدرضا تابش محمدرضا تابش یزد (اردکان) دهم

813736 غلامرضا تاجگردون غلامرضا تاجگردون کهگیلویه و بویر احمد (گچساران) دهم

969029 سید مرتضی خاتمی سید مرتضی خاتمی زنجان (ایجرود / ماهنشان) دهم

701808 بشیر خالقی بشیر خالقی اردبیل (خلخال / کوثر) دهم

968702 سیدجواد ساداتی نژاد سیدجواد ساداتی نژاد اصفهان (آران و بیدگل / کاشان) دهم

701867 حسینعلی شهریاری حسینعلی شهریاری سیستان و بلوچستان (زاهدان) دهم

968505 محمدرضا صباغیان بافقی محمدرضا صباغیان بافقی یزد (ابرکوه / بافق / بهاباد / خاتم / مهریز) دهم

968827 قرجه طیار قرجه طیار گلستان (گنبد کاووس) دهم

812726 محمود نگهبان سلامی محمود نگهبان سلامی خراسان رضوی (خواف / رشتخوار) دهم

969034 احمد همتی احمد همتی سمنان (سمنان) دهم

968710 عباسعلی پوربافرانی عباسعلی پوربافرانی اصفهان (نائین) دهم

968824 شهرام کوسه غراوی شهرام کوسه غراوی گلستان (مینودشت) دهم

968950 حمید گرمابی حمید گرمابی خراسان رضوی (نیشابور) دهم

968789 عباس گودرزی عباس گودرزی لرستان (بروجرد) دهم

969019 سهراب گیلانی سهراب گیلانی خوزستان (شوشتر / گتوند) دهم

968989 همایون یوسفی همایون یوسفی خوزستان (اهواز) دهم

http://rc.majlis.ir/fa/legal_draft/show/1147934

باسلام و درود 

جهت مشاهده اسامی طراحان طرح تبدیل وضعیت دارندگان کارنامه قبولی آزمون استخدامی ادواری به آدرس اینترنتی فوق مراجعه بفرمایید.

سلام.

اسامی نمایندگان طراح و امضا کننده طرح در تاریخ1398/05/03 در همین سایت گذاشته شده است. مراجعه فرمایید.

۲۱ دی ۹۸ ، ۱۷:۴۵ استفساریه

اعلام مغایرت شورای نگهبان

نامه شماره 15138/102/98 مورخ 18/10/1398

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

عطف به نامه شماره 79597/664 مورخ 7/10/1398:

طرح استفساریه تبصره (1) بند (ذ) ماده (87) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب جلسه مورخ سوم دی ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت مجلس شورای اسلامی در جلسه مورخ 18/10/1398 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به شرح زیر اعلام نظر می‌گردد:

- از آنجا که طرح مذکور تفسیر نیست و قانون‌گذاری جدید محسوب می‌شود، مغایر اصل 73 قانون اساسی و نظر تفسیری شماره 583/21/76 مورخ 10/3/1376 شورای نگهبان از این اصل شناخته شد.

عباسعلی کدخدایی- قائم مقام دبیر شورای نگهبان

به مهدی

اولا که اقای انصاری همیشه مخالف وجلب رضایت ایشان تا حدودی سخته ؛ وباید به نمایندگان متوسل شیم

دوما : ما اسامی نمایندگان طراح رو نمیدونیم ولطف کنید اسمشون بگید

سومیش اینه که خواهشان همه پیگیر باشیم وکسی منتظر دیگری نشه .بخدا ما میتونیم با پا فشاری رو قضیه وپیگیری مداوم موفق شیم .همه چی بستگی بخودمون داره ؛ خواهشا دوستانی که براشون مقدور هست  در مجلس یا خارج از مجلس حضوری نماینده ها رو ببینن این لطف رو درحق بقیه انجام بدن

با سلام.

پیگیری ها حاکی از اینست که مراجعه حضوری با نمایندگان طراح طرح(تا با حضور در هیات رییسه طرح را به جلو بیندازند که این مورد حتما باید انجام گیرد. چون دولت طرفدار این طرح نیست به همین دلیل نمایندگان طراح ،خود را کنار کشیده اند) و همچنین اقای انصاری باید انجام دهیم.

سلام دوستان من با نظر کرامت موافق هستم تنها راه حل این است که دسته جمعی وحضوری پیگیر بشویم با تلفن فقط زمان را از دست می دهیم هر دفعه یک حرف می زنند قبلا به ما گفته بودند دوهفته بعد اربعین حالا می گویند نوبت ۶۱ هستید به خدا داره دیر میشه

همه دست به دست هم بدیم وچشممان به دیگری نباشه ما شهرستانی ها هم باید یک روز مرخصی بگیریم بیاییم نه اینکه بگیم ما نمی توانیم ایا گرفتن حق وحقوقمان با یک روز مرخصی گرفتن ارزش نداره بیایید تا دیر نشده وزمان داریم تصمیم بگیریم ودر نزدیکترین زمان ممکن این کار رو انجام بدیم

با سلام

خواهشا دوستان کوتاه نیاید وادامه بدبد ؛با نماینده ها در ارتباط باشید واگه برا دوستان مقدور هست در مجلس ملاقات حضوری داشته باشند وبه ریز اخبار وکارهایی که انجام میشه رو تو کانال بذارید چون وقتی اینجا خبری نذاریم بقیه فکر میکنن که کار بی سرانجام تمام شده در حالی که همه چی به پیگیری ما ربط داره خواهشا پیگیریها رو ادامه بدید.وهمدیگه رو در جریان قرار بدیم

چی شده چرااینجا اینقدر سوت و کوره؟ مگه خبرجدیدی ندارین؟یا اینکه ناامید شدین؟

۱۵ دی ۹۸ ، ۱۳:۴۹ همکاران محترم

سلام بیزحمت اگر به آقای دکتر پزشکیان نامه نوشتید اطلاع رسانی کنید اگر لازم بود من برم از دفترش پیگیر نامه باشم ببینم دستشون رسیده . ممنون

سلام دوستان

خواهشا پیگیر باشید وکوتاه نیاید.بخصوص در تماس باشید با دکتر پزشکیان واقای قاضی زاده

عزیزان محترم

به اندازه کافی در حقمون ظلم شده.اگه به جد پیگیری نکنیم در حق خانواده و بچه هامون ظلم کردیم.قبلا پیشنهاد دادم و مجددا هم میگم.بهتره یکروز مشخص بشه همگی با هم بصورت مسالمت آمیز درب مجلس باشیم و حرفمون رو بزنیم تا دیده بشیم.ما که نمیخواهیم شورش کنیم یا حرف بی حساب بزنیم.فقط در خواست جهت تسریع در روند تبدیل وضعیتمون.اینجوری راه بجایی نمیبرید.

سلام

شهادت والاترین سپهبد ولایتمدار عالم ،مظهر امنیت و دوستی و صلح ملت ها: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

به دوست

طرحی که فرستاده بشه بایگانی نمی شه

فکر کنم دوست نیستین  

۱۱ دی ۹۸ ، ۱۷:۴۸ همکاران محترم

سلام، بله درسته باید در ارسال نامه وفکس به دکتر پزشکیان سریع اقدام کنیم. 

۱۱ دی ۹۸ ، ۱۵:۲۰ مهسا به دوستان

سلام چرا گروه رو ناامید می کنید چه کسی گفته طرح بایگانی شده لطفا مستند صحبت کنید

سلام دوستان 

به نظر من حتما قید کنین که بعد از رای دیوان عدالت تعداد زیادی از کارکنان از شعبات مختلف دیوان جواب مثبت گرفته اند و تبدیل وضعیت شده ان و بعضی از کارکنان نیز در شعبات دیگر جواب منفی گرفته اند در صورتی روند کار همه کارکنان مشابه بود ولی متاسفانه شعبات برداشت های مختلفی کرده اند و رای های مختلفی داده ان وحق کسانی که جواب منفی گرفته ان ضایع گردیده

به دوستان

خواهشا تا خبری مطمئن نشدید انتشار ندید از کجا شما میدونید که بایگانی شده به جای انتشار یاس وناامیدی نامه رو فاکس کنید ممنون

۱۱ دی ۹۸ ، ۱۰:۴۴ همکاران محترم

سلام من فکر می کنم نامه ای که (ادواری) نوشته کامل وخوب هست فقط اگر در نامه تقاضای بردن الویت به ردیف اول را بکنیم نامه کامل می شوید همگی بنویسیم وفکس کنیم. ممنون

دوستان لطف کنن همه پیگیر باشن ودر ارسال نامه وفاکس ان به دکتر پزشکیان کوتاهی نکن

سلام دوستان. متاسفانه طرح بایگانی شده است.

۱۰ دی ۹۸ ، ۱۲:۴۴ جواب به ل

سلام من با معاونت قوانین تماس گرفته بودم راهنمایی کرده بودند این متن را بنویسم ،البته خودتون جمله بندی اگه لازم بودرو اصلاح کنید .

جناب آقای دکتر پزشکیان هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

موضوع: طزح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری (در نوبت طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی)

با سلام واحترام ،به استحضار می رساند ما کارمندان شاغل دارندگان کارنامه قبولی آزمون ادواری که از تبدیل وضعیت به پیمانی به دلیل بسته شدن سایت با رای دیوان عدالت اداری جا ماندیم و این طرح در مجلس محترم مطرح شده واکنون این طرح در ردیف 62 جهت طرح در صحن علنی قرار دارد و با توجه به نوبت طرح احتمال می رود که تصویب آن در این دوره مجلس انجام نشود وما این فرصت را دوباره  از دست بدهیم فلذا خواهشمند است باتوجه به ماده 100 آئین نامه داخلی مجلس نسبت به تقاضای الویت این طرح دردستور هفتگی مجلس ورساندن طرح به الویتهای اول اقدام لازم را مبذول فرمایید .

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما، ضمن آرزوی توفیق روز افزون حضرتعالی  ، بدین وسیله باستحضار می رساند طی بخشنامه ای توسط سازمان امور استخدامی در سال 1396 درخصوص تبدیل وضعیت دارندگان کارنامه آزمون ادواری(1383،1381 و1384) با شرایط مشخص به دستگاه های دولتی اعلام گردید وعده زیادی از مشمولین تبدیل وضعیت شدند تا اینکه  دیوان عدالت اداری این بخشنامه را لغو نمود وعده ای که مشمول این طرح بودند وحتی چندین مرحله از کارشان انجام شده بود درحقشان اجحاف وتبعیض صورت گرفت واز حق مسلم وطبیعی خود باز ماندند .

به طور مثال در اداره ای که  14 نفر مشمول این طرح بودند تنها 8 نفر کارشان انجام شده وبقیه که 90 درصد مراحل کار رو گذراندند (تایید گزینش، وجود مجوز استخدام، تامین اعتبار) وتنها در هنگام ارسال برگ تکمیل شده مشخصات شغل و شاغل سایت بسته شد وبا  رای دیوان تلاقی پیدا کرد ولذا از دریافت  کد استخدام  جا ماندیم  یعنی از 5 مرحله استخدام 3 مرحله اصلی را گذرانده بودیم حال می خواهم بپرسم آیا این عدل وانصاف است که اینچنین حق ما ضایع شود که همه از 10 سال به بالا سابقه کاری داریم و سنمان دارد بالا می رود وتا الان هم ضرر و زیان زیادی را متحمل شده ایم .

از شما برادر بزرگوار می خواهم باستناد این رای دیوان عدالت اداری( هیات تخصصی دیوان عدالت اداری طی دادنامه1060 الی 1080 وتاریخ دادنامه 26/10/1396که  اگر کارکنان قراردادی دارای آزمونهای ادواری، قبل از لغو این مصوبه 04/07/96 برخی از مراحل اجرایی تبدیل وضعیت استخدامی را انجام وکد شناسه اخذ نموده باشند بایستی بقیه مراحل تبدیل وضعیت استخدامی انجام وحکم استخدام پیمانی آنها صادر گردد)( پیوست ) وبه استناد ماده 13- اثر ابطال مصوبات از زمان صدور رأی هیأت عمومی است مگر در مورد مصوبات خلاف شرع یا در مواردی که به منظور جلوگیری از تضییع حقوق اشخاص،‌ هیأت مذکور اثر آن را به زمان تصویب مصوبه مترتب نماید.

 با عنایت به این موضوع که در کشوراسلامی زندگی می کنیم خواهشمندیم جنابعالی  به اقتدای مولایمان حضرت  علی ع که همیشه به دنبال حق وعدالت بودند شما نیز حق از دست رفته ما را به دستمان برسانید.

مطمئنا کار شما عزیزان زمانی ارزش واقعی به خود می گیرد که حق از دست رفته را به دست هموطنانتان برسانید.

قابل ذکر است اکثریت مشمولین تبدیل وضعیت شدند وافراد کمی  شاید نزدیک به 300 تا 400 نفر هستند که از این طرح جا ماندند لذا از شما برادر بزرگوار خواهشمندم این لطف را درحق برادران وخواهران دینی خود انجام دهید وطرح دارندگان  کارنامه قبولی آزمون ادواری را در مجلس مطرح  تا ان شاء الله تصویب وبعد از دو سال ما نیز به حق وحقوق خود برسیم وتا آخر عمرمان دعاگوی شما خواهیم ماند ومطمئن باشید اجر وثواب این عمل خیر وانسان دوستانه شما همیشه ماندگار خواهد شد .

 

 با تشکر

 

سلام به همه دوستان پیگیر

من امروز با دفتر دکتر پزشکیان که صحبت کردم گفتن که درخواست مکتوب بنویسید وفاکس کنید تا به دکتر بدیم حالا خواهشا۱_متن رو یکی تنظیم کنه وتو گروه بذاره ۲_ همه از رو متن با اندک تغییراتی بنویسن وبه شماره فاکس دکتر که تو همین گروه گذاشتن فاکس کنن.خواهشا این کاررو حتما انجام بدید کسی منتظر اقدام دیگری منتظر نشینه.ممنون

سلام. با معاونت قوانین مجلس تماس گرفتم. گفتند این هفته که مجلس تعطیله. هفته های دیگه هم معلوم نیست که طرح کی مطرح شود.

۰۸ دی ۹۸ ، ۱۱:۴۲ به همه دوستان

سلام دوستان کسی خبر جدیدی نداره؟؟

۰۸ دی ۹۸ ، ۰۸:۲۲ به خانم یا آقایی که درخواست راهنمایی کرده بودن

با سلام_من دقیقا نمیدانم شما در چه مرحله ای بودین مرحله آخر که میفرمایید همه ما مراحل آخر را طی کردیم ولی از لحاظ سازمان استخدامی مرحله آخر صرفا کسانی بودند که اسامیشون در کارتابل سازمان استخدامی فقط منتظر تایید مدیریت و تولید کد مستخدمی بودندفطبق جلسه ای که اشاره کردم اون افراد کد براشون صادر شد مابقی من و امثال من هستیم که وارد کارتابل سازمان نشده بودیم چون به نوبت اسامی رو وارد میکردن.از خانم محمدی در سازمان استخدامی یا خانم رضایی در وزارت علوم پیگیری کنید ببینم شما دقیقا در کدوم مرحله بودید.خانم محمدی قسمت اداری و سازمان استخدامی

ماده ۱۴۵ قانون داخلی مجلس شورای اسلامی درباره طرح‌ها و لوایح می‌گوید: گزارش رد یا مسکوت ماندن طرح یا لایحه، زمانی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد که دولت در خصوص لایحه یا یا ۱۵ نفر از نمایندگان طرح در خصوص طرح، ظرف یکماه پس از چاپ و توزیع گزارش کمیسیون‌ از هیئت رئیسه مجلس تقاضا کنند در دستور کار مجلس قرار گیرد در غیر این صورت بایگانی می‌شود. مگر اینکه در گزارش کمیسیون زمان مشخصی برای مسکوت ماندن تعیین شده باشد که در این صورت پس از پایان یافتن مدت تعیین شده در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

سلام دوستان من برا تبدیل وضعیت با آزمون ادواری تا حالا هیچ اقدامی نکردم/ چون نمیدونستم که قبول شدم به نظرتون اگه طرح تصویب بش شامل من هم میشه؟

با سلام

دوباره امروز با دفتر آقای قاضی زاده تماس گرفتم دوستان خواهشا به جد پیگیر باشید هرکس آشنا ویا دوستی تومجلس داره سفارش کنه  یک قدم به هدف 10 -15 ساله مان مانده خواهشا کوتاهی نکنید ومنتظر نباشید که دیگری کار رو درست کنه یه یاعلی بگید وهمت کنید تا این انتظار به سر آید وماهم راحت شیم .ممنون

خواهشا هر راهنمائی هم که میدونید بگید تاما هم اجرا کنیم .

این هفته پیگیری مستمرداشته باشیم.خواهشا

۰۷ دی ۹۸ ، ۱۰:۳۱ همکاران محترم

با سلام، ما امروز صبح ساعت 9/5 صبح با دفتر آقای دکتر قاضی زاده تماس گرفتیم وراهنمایی کردند که هرچه سریعتر نامه ای به آقای دکتر پزشکیان بنویسیم واین رای دیوان عدالت اداری( هیات تخصصی دیوان عدالت اداری طی دادنامه................ لذا اگر کارکنان قراردادی دارای آزمونهای ادواری، قبل از لغو این مصوبه 96/07/04 برخی از مراحل اجرایی تبدیل وضعیت استخدامی را انجام وکد شناسه اخذ نموده باشند بایستی بقیه مراحل تبدیل وضعیت استخدامی انجام وحکم استخدام پیمانی آنها صادر گردد)  راضمیمه نامه کنیم در آنصورت زودتر جواب می دهد وامکان دارد طرح زودتر مطرح شود. 

من هم در سایت آقای دکتر قاضی زاده در قسمت ثبت درخواست ،نامه نوشتم و کد رهگیری دریافت کردم امروز کد رهگیری را نگاه کردم بررسی شد نوشته بود با دفترشون هم تماس گرفتم مسئول دفتر گفتند شنبه ساعت 9/5 به بعد تماس بگیرید.

۰۴ دی ۹۸ ، ۱۰:۳۹ به ادواری

سلام . استفساریه ایثارگران میدانید کی قابلیت اجرا دارد(کی اجرا می شود)

۰۴ دی ۹۸ ، ۰۹:۳۱ آقای/خانم جابری لطفا اینجانب راراهنمایی نمایید .

با سلام شما در نظر ها نوشته بودید

(سلام دوستان ،راجع به رای هیات تخصصی دیوان عدالت این رای صرفا رفع ابهام بوده کما اینکه تمام کسانی که تا مرحله صدور کد رسیده بودند و حدود 400 نفر بودند طبق جلسه دیوان ووزارت علوم و سازمان استخدامی چند ماه پیش تبدیل وضع شدند )

اینجانب تمام مراحل  فوق را طی کرده بودم ولی تبدیل وضع نشدم حال چگونه می توانم پیگیر باشم فکر می کنم اگر چنین بخشنامه ای به اداره ما بیاید از ما مخفی کتند از دیوان شهر خودمان پیگیر شدم گفتند درست است و شامل شمامی شود فقط باید بخشنامه به اداره تان بیاید از مدیریت برنامه ریزی هم پیگیر شدم و گفتند اگر چنین بخشنامه ای بیاید حتما شامل شمامی شود لطفا راهنمایی نمایید اینجانب چگونه پیگیری نمایم .

 

                                         با تشکر

#فوری
✅ در نشست علنی امروز (۹۸٫۱۰٫۰۳) مجلس شورای اسلامی، طرح استفساریه تبصره ۱ بند "ذ" ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه موضوع: تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی، قراردادی و پیمانی ایثارگر و خانواده آنها به تصویب رسید.
🔗 shenasname.ir/5818

💠 شناسنامه | اداری و استخدامی
https://t.me/joinchat/AAAAADvXa5-dLDougJXkag
تمامی افراد وفرزندان ایثارگران بالای ۶ماه سابقه ایثارگری شامل طرح میشوند

سلام. حتما نمایندگانی که طرح را امضا نمودند جهت پیگیری و سریع تر شدن ارایه در صحن بایستی به هیات رییسه مراجعه نمایند.دوستان محترم به نماینده طراح یا نمایندگان دیگر امضا کننده طرح، تماس بگیرید.

سلام محضر همکاران. طبق خبر رسیده از مجلس با زیاد شدن تماسها راجع به طرح مذکور و جدی شدن موضوع ،تحرکات در این زمینه در مجلس بیشتر از قبل شده است همکارا با حفظ این تماسها و ارجاعات به نمایندگان یه تعداد باید به مجلس رجوع و با نمایندگان صحبتی داشته باشند. دوستانیکه نمی توانن به مجلس روند با استقاده از بالاترین حجم تماس به معاونت قوانین موضوع را دنبال و با نمایندگان اشنای خود جهت پیگیری در هیات رییسه اقدام نمایند. در این موارد تعلل نکنید.ممنون

۰۳ دی ۹۸ ، ۱۴:۴۴ به اقای قاضی زاده

با سلام. از شما نماینده بزرگوار خواهشمندیم تا طرح تبدیل وضع شاغلان دارای کارنامه قبولی ازمون ادواری از سال 80-96 را هر چه زووووودتر به صحن مجلس بفرستید. امیدوارم این دست نوشته به اقای قاضی زاده برسد.

سلام

اقای قاضی زاده نماینده مشهد در مجلس است. از بین دوستان افرادیکه بچه مشدی اند با ایشون صحبت کنند سفارشی باشه.

سلام.من به آقای قاضی زاده پیام دادم. خواهش میکنم دوستان همکار هم به هر روشی ک مایلند با ایشان تماس داشته باشند. نوبت گذاری ، ارایه و در کل همه کاره اند.

با اقای قاضی زاده صحبت کردم قول مساعدت دادن

با سلام - دوستان بهتر است پیام برای آقای قاضی زاده داده شود و خواهش کنیم این طرح را زودتر در مجلس مطرح کنند . با توجه به اینکه قبلا با دفتر هیات رئیسه تماس گرفتم و ایشان گفتند اگر آقای قاضی زاده بخواهد می تواند طرح را به مجلس بفرستند . دوستان که نامه نگاری خوبی دارند بهتر است نامه ای برای دکتر قاضی زاده تهیه شود و به دفتر هیات رئیسه فاکس شود و شماره تماس گذاشته شود تا نتیجه اعلام گردد.  (این نظر دفتر هیات رئیسه بوده است).

تشکرر از شما دوستان

سلام

تمامی دوستان با اقای قاضی زاده 02133440001 .نمیدونم چرا اقای قاضی  این مورد مهم را معطل گذاشتند. طرح اولویت داره.

https://kalk.ir/media/backup_pack_download/9evU8Ati7c1gt8CMQ.pdf

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستان عزیز به آقای سید امیر حسین قاضی زاده پیام بدین که عضو هیات رئیسه هستش که طرح را را طبق آیین نامه مجلس که امضا 50 نماینده را داره خارج از نوبت دستورش را صادر کنه،فقط با سید امیرحسن قاضی زاده پیامک بدین،***********
پاسخ:
لطفا شماره ثابتشونو بذارین درج شماره همراه برا ما مسئولیت داره

با سلام

منم با دکتر مصری صحبت کردم گفتن که یکی از امضا کنندگان بودن وطرح تو نوبته ؟

حالا همه چی بستگی به همت دوستان تهرانی داره که پیگیر شن تا این طرح تو صحن مجلس زودتر مطرح بشه. ممنون

۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۸:۳۴ استخدامی مهر آفرین

با سلام و ارزوی سلامتی و استخدام شدن شما عزیزان.

استخدام شما از سوی مجلس انشالله حل می شود ولی دوستان اتحاد داشته باشید و همه به یه سمت حرکت کنید بروید به مجلس و یا هر طوری که شده مجلسیا را درگیر این مسئله کنید. ..........  .پیروز باشید.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با سلام دوستان

دفتر آقای دکتر پزشکیان 041-33379343

و شماره فکس که حتما انجام دهید33379353- 041

*****************

 بعداز ظهرها ساعت 16-18

خیلی پیگیر باشید خیلی

۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۸:۰۱ دوستان پرتلاش

سلام خواهشا فقط همگی تماس زیاد با معاونت قوانین و هیات رییسه.خواهشا

۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۷:۲۸ از نظرات فاقد اطلاع و فقط سلیقه ای و شخصی پرهیز نمایید.

سلام. متاسفانه نظرات دوستان به مسیری شخصی و سلیقه ای تبدیل شده نه اطلاع رسانی. اقا جان اگه می خوای دیگران را از روند کار آگاه کنی ابتدا کسب اطلاع کن و نظر بده و زمانیکه به عنوان فرد مطلع نظر می دهی خب واقعیت را بگو وگرنه لطفا نظر ندهید. ببین نظر شما رو افراد زیادی دارند می خونند اگه مبنایی نداشته باشه که خیلی بده. بیایید نظرات بی اساس را برای خودمان نگه داریم و انتشار ندهیم. خوشبختانه در بین این نظرات ،نظرات اگاهانه ای هم هست (اینکه در هیات رییسه هست و از این کانل پیگیر باشید) اما متاسفانه نظرات دلسوزانه ای مطرح میشه که این نظرات صحیح را به حاشیه و کمرنگ میکنه.

سلام دوستان این صحبتها زیاد شده قبلا هم گفته بودن طرح دوهفته بعد از اربعین در مجلس مطرح میشه  دو ماه گذشته حالا میگن هفته بعد در صورتی که در دستور جلسات مجلس نیست ما رو سرکار گذاشتن هر روز یه حرف می زنن ودارن وقت کشی می کنند مثل دوسال قبل

بیایید یک فکر اساس کنیم یک حرکتی بکنیم  یک روز مرخصی بگیریم شهرستان هم گه هستم بیاییم تا کار انجام بشه اگه به امید هم بشینیم وحرکتی نکنیم جواب نخواهیم گرفت وبعد افسوس می خوریم که دیگه سودی نداره وقتی ما دلمان به حال خودمان نمی سوزه یکی میگه من شهرستانم یگی میگه وقت ندارم  به خدا اینجوری میشه مثل دوسال قبل

سلام دوستان. بنده هفته پیش از اداره قوانین پرسیدم طرح تبدیل وضعیت ادواری در نوبت هشتم هستش و متاسفانه 7 طرح جلوتر از ان میباشد که با این وضعیت طرح تبدیل وضعیت ادواری نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس در اردیبهشت ماه سال بعد و یا بعد از ان میرسد

دوستان لطفا توجه کنین با اینکه قبلا هم گفته ام و الان نیز تکرار میکنم طرح تبدیل وضعیت ادواری طرحی عادی بوده که بعد از پیگیری دوستان نامه ای توسط نماینده محترم نائین شهر تنظیم گردید و به امضای 50 تن از نمایندگان محترم مجلس رسید که طرح از حالت عادی خارج شود و به پیوست طرح تبدیل وضعیت ادواری گردید و به هیات رئیسه محترم مجلس تحویل گردید ولی متاسفانه بیش از دو ماه میگذرد هنوز طرح در مجلس مطرح نگردیده لطفا دوستان از طریق هیات رئیسه محترم مجلس و اداره قوانین پیگیر شین و از انها بخواهین طرحی که به امضای 50 تن از نمایندگان محترم رسیده چرا در صحن علنی مجلس مطرح نمیکنن

۳۰ آذر ۹۸ ، ۱۰:۴۶ جواب به مهدی 1

سلام انشالله که هفته بعد مطرح شود ولی من که فکر می کنم درست نباشد چون دربرنامه هفتگی مجلس نبود من فکر می کنم حرف راست را آقای نوری در معاونت قوانین گفته که هنوز 50 امضا جمع آوری نشده ولی هفته قبل به یکی از نماینده ها گفته بودم پیگیری کنه ازش پرسیدم گفت چون پیام نور مطرح شده این طرح هم مطرح می شود.

باز هم پیگیری کنیم . ممنون

بادرود به همه دوستان

دوستانی که تهران هستند ازشون خواهش میکنیم که حضوری تشریف ببرند مجلس و موضوع رو رصد کنند و این آقایان هیئت رئیسه را ملاقات بفرمایند التماس میکنیم خواهش میکنیم

۲۸ آذر ۹۸ ، ۰۸:۵۲ به همکاران

همکاران محترم کسانی که می توانند با اقای قاضی زاده ارتباط حضوری داشته باشن خیلی خیلی موثر است.

سلام ."مراجعه به قاضی زاده و معاونت قوانین"

سلام. با معاونت قوانین الان تماس گرفتم. گفتند هفته آینده طرح در مجلس مطرح میشه. لطفا شما ها هم تماس بگیرید ببینید درسته.

سلام. با یکی از نماینده های مجلس صحبت کردم و از اینکه طرح الان در کجاست و چه وضعی داره پرسیدم ایشان ابتدا ابراز بی اطلاعی کرد ولی گفت تا اونجایی که من می دونم از کمیسیون اجتماعی تصویب شده. پرسیدم بعد از ان کجا میرود تا ما پیگیری نماییم. جواب داد مستقیما وارد نوبت ارایه در صحن می شود.

به دفتر کمیسیون اجتماعی تماس گرفتم و اقایی جواب دادند ک از کمیسیون رفته و از طراح طرح پیگیر شوید تا در اولویت بگذارند.

با طراح طرح تماس گرفتم و ایشان گفتند که طرح را با امضای پنجاه نمایند راهی هیات ریسه کرده اند.

با هیات ریسه تماس گرفتم فرمودند طرح در هیا ریسه است ولی باید معاونت قوانین اون را جهت صحن اماده و به ما بفرستد . این بود پیگیری های من تا بحال.

سلام 25 آذر با آقای قاضی زاده تماس گرفتم تا خواهش کنم طرح آرمون ادواری را کمک کنند سریعتر در مجلس مطرح کنیم ولی ایشان گفتند در جریان نیستند و چرا با من تماس گرفتید. 26 آذر با هیات رئیسه مجلس تماس گرفتم ایشان راهنمایی کردند گفتند طرح در معاونت مجلس می باشد برای تسریع در کار باید آقای قاضی زاده طرح را اولویت دهند تا در مجلس مطرح شود . گفتند می توانیم نامه ای برای آقای قاضی زاده تهیه شود و به دفتر هیات رئیسه فاکس شود شماره فاکس 33440005 و جهت پی گیری شماره تماس در نامه ذکر گردد تا نتیجه اعلام شود .

۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۵:۰۰ ادواری گیج

ما که گیج شدیم بالاخره کیا راست میگن (50 امضا گرفته شده یا نشده)؟

۲۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۳۶ جواب به (به همه)

سلام تماس با معاونت قوانین فایده ای نداره جواب همینه که الویت ما عقب هست باید از یک نماینده پیگیر باشیم که 50 امضا را انجام دهد و گرفتن 50 امضا برای نماینده یک ساعت طول می کشد وکاری ندارد باید یکی را متقاعد کنیم که قبول کند این 50 امضا را انجام دهد وبعد با الویت اول صحبت کند و ردیف ما را عوض کند جواب معاونت همین است. 

 

سلام فقط باید حضوری بریم دنبال کاریمون چند نفر بشیم بریم هیچ کس دلش برای ما نسوخته وکاری برامون نمی کنند تماس هم فایده نداره اینجوری زمان رو فقط ار دست می دیم

با سلام -دستان امروز 25 آذر با معاونت قوانین تماس گرفتم خواستم با آقای نوری صحبت کنم گفتند شخصی با این نام در معاونت قوانین مجلس نیست . دوستان خواهشن با معاونت تماس بگیرید تا مطمئن شویم نمایندگان نامه را امضا کرده اند چون آقای کریمی گفتند امضا کامل شده تا هفته دیگر اخبار را پی گیری کنید شاید در مجلس مطرح شده باشد .

سلام به همه. همگی به معاونت قوانین مجلس و هیات رییسه تماس بگیرید. راهگشایی با حجم بالای تماس ها است................. خواهشاااااااااااا
۲۵ آذر ۹۸ ، ۰۸:۲۷ به همکاران محترم

سلام

معاون اجرایی رییس محترم مجلس همشهری ماست  من پرسیدم طرح ما خیلی عقب هست اگر با همین وضع پیش رود به اوسط مجلس بعدی میرسد یعنی سال دیگه همین موقع با این حساب ما این فرصت رو هم داریم از دست میدیم باید پیش نماینده ای بریم که در انتخابات شرکت نکند ووقت برای این کار داشته باشد به من گفتند دکتر حسن نژاد نماینده شهرستان مرند شرکت نکرده من به آقای دکتر حسن نژاد  یک ماه پیش فکس زدم ولی حالا تلفن را جواب نمی دهد که پیگیر باشم متن نامه رو میذارم .

سلام معاونت قوانین با آقای نوری صحبت کنید،  ایشون خوب راهنمایی می کنند. 

۲۴ آذر ۹۸ ، ۱۸:۳۶ به همه دوستان

سلام دوستان فقط راهش اینه همه جمع بشیم بریم وکارمون رو پیگسری کنیم اینجوری ما رو سر کار گذاشتن هر دفعه یه حرف می زنن یک بار می گن ۳۰ امضا انجام شده یکبار میگه انجام نشده دارن وقت کشی می کنن تا زمان بگذره

نذاریم دوباره دیر بشه

با سلام.همکار محترم من هم به آقای کریمی تماس گرفتم همین مطلب را گفتند. و گفتند ارایه این طرح در دست معاونت قوانین است و اونها باید طرح را به هیات رییسه بدهند که اقای قاضی زاده امضا کنند تا در مجلس ارایه شود. و تا الان از سوی معاونت چیزی به هیات ارسال نشده است .ضمنا چند هفته بین جلسات بودجه که سرکشی به کمیسیون هاست وقت خالی برای اینگونه طرح ها است که باید پیگیر باشید.

تبدیل وضعیت نیروهای پیام نور هم انجام شد و ما هنوز مانده ایم.

با سلام - دوستان 23 آذر با آقای عزیزی رییس کمسیون مجلس تماس گرفتم (چون ایشان در مهر ماه 98 اعلام نمودند طرح تبدیل وضعیت افراد دارای کارنامه آزمون ادواری به تصویب نهایی کمسیون رسیده و برای تصویب به مجلس ارائه گردیده.)ایشان ابراز داشتن دلیل این که این طرح هنوز در مجلس مطرح نگردیده عدم امضا حداقل 30 نماینده بوده است اما زمانیکه از ایشان خواستم بگویند نامه در کدام بخش است از جواب امتناع ورزیده و گفتند خیلی سرشان شلوغ است مزاحم نشوید.در تاریخ 24 آذر با معاونت قوانین مجلس تماس گرفتم آقای کریمی فرمودند در نوبت برای ارائه به صحن مجلس می باشد و نمایندگان آن را امضا نموده اند.دوستان خواهشن پی گیری کنید تا از این موضوع مطمئن شویم .

کلیات طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور تصویب شد نمایندگان مردم در مجلس با کلیات طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور موافقت کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، 24 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور با 130 رأی موافق، 68 رأی مخالف، 5 رأی ممتنع از مجموع 226 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی در توضیح کلیات طرح مذکور، گفت: این طرح با حضور طراحان، کارشناسان دیوان محاسبات کشور، سازمان اداری و استخدامی و مرکز پژوهش های مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. این طرح تبعیض حقوق دریافتی کارکنان را مرتفع می کند و می تواند نقطه شروعی برای رفع تبعیض حقوق سایر کارمندان رسمی و قراردادی نیز باشد.

رییس سازمان شهردار‌ی‌ها و دهیاری‌ها:
🔸طرح ساماندهی، استخدام و تبدیل وضعیت نیروی انسانی شهرداری‌ها در کمیسیون اجتمای مجلس تصویب شده و به‌زودی آماده ارایه و بررسی در صحن علنی مجلس خواهد بود.
🔗 shenasname.ir/3816
رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف:
🔸لایحه شورای حل اختلاف به دولت ارسال شده است/ یکی از نقاط قوت این لایحه آن است که مرکز امور شورای حل اختلاف کشور را دارای تشکیلات اداری مستقل پیش‌بینی کرده و در یکی از مواد قانونی به دولت تکلیف کرده است ظرف ۳ سال اعضای دفتری و کارکنان شورای حل اختلاف که دارای شرایط استخدام در دولت هستند، استخدام شوند.
🔗 shenasname.ir/2220

💠 شناسنامه | اداری و استخدامی
🔖 @shenasname

قانون
 بند 9 اصل 3 قانون اساسی کشور: رفع تبعیضات‏ ناروا و ایجاد امکانات‏ عادلانه‏ برای‏ همه‏، در تمام‏ زمینه‏ های‏ مادی‏ و معنوی‏

شرع
 «یا أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْناکُمْ مِنْ ذَکَرٍ وَ أُنْثى‏ وَ جَعَلْناکُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ خَبیرٌ[حجرات/۱۳]
 
 
حدیث حضرت علی(ع): بپرهیز از ویژه سازی(انحصارطلبی) در چیزهایی که همه مردم در آنها برابرند.

 

جناب آقای دکتر مصری نایب رئیس محترم مجلس

موضوع: طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای کارنامه قبولی آزمون استخدامی ادواری سال 1380 تا 1396

ﺑﺎﺳﻼم و ﺗﻘﺪﯾﻢ اﺣﺘﺮام،

به استحضار می رساند ﺑﺮاﺳﺎس ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ 200/93/9757 ﻣﻮرخ 1393/7/19 و ﺑﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﻣﺎده 30 دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﻧﺤﻮه ﺑﺮﮔﺰاری آزﻣﻮن اﻣﺘﺤﺎن ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺑﺮای اﺳﺘﺨﺪام اﻓﺮاد در دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎی اﺟﺮاﯾﯽ ﻣﻘﺮر گردید ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﻗﺮاردادی دارای ﺷﻤﺎره ﺷﻨﺎﺳﻪ ﺷﺎﻏﻞ در دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎی اﺟﺮاﯾﯽ ﮐﻪ در آزﻣﻮﻧﻬﺎی ادواری ﺳﺎﻟﻬﺎی 1384و1383و1381 ﻣﻮﺿﻮع ﺑﻨﺪ 7 ﺗﺼﻮﯾﺐ ﻧﺎﻣﻪ ﺷﻤﺎره ت25296/ت25086 ﻣﻮرخ 29/5/1380 ﻫﯿﺄت وزﯾﺮان ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻤﻮده و دارای ﮐﺎرﻧﺎﻣﻪ ﻣﺠﺎز ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ از ﻣﺤﻞ ﻣﺠﻮزﻫﺎی اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺄﺧﻮذه ﺗﻮﺳﻂ دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎی اﺟﺮاﯾﯽ به پیمانی تبدیل وضعیت گردند و در این راستا اکثر دارندگان این شرایط از دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎ و ادارات ﻣﺨﺘﻠﻒ در ﮐﺸﻮر ﺑﺎ اﻗﺪام ﺳﺎزﻣﺎن اﻣﻮر اداری و اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و دستگاه متبوع تبدیل وضعیت شدند، اما متاسفانه در این اثناء افراد محدودی بدلیل تعلل و کوتاهی دستگاه متبوع و براثر ابطال بخشنامه مذکور توسط هیات عمومی دیوان عدالت اداری از تبدیل وضعیت بازماندند.
 و به همین علت کمیسیون اجتماعی به منظور رفع تبعیض و بی عدالتی در حق این افراد، طرح مذکور را مطرح و تصویب نمودند و این طرح هم اکنون منتظر مطرح شدن جهت تصویب نهایی در صحن اصلی مجلس می باشد، لذا از حضرتعالی به عنوان نایب رئیس محترم مجلس، خواهشمند است دستور فرمایید در این خصوص مساعدت فرمایند. اجرکم عندالله

سلام . این طرح از همه طرحها به خاطر پیگیری های دوستان موقعیت جلوتری دارد و به اخرین نقطه مجلس رسیده است. موفقیت در ادامه پیگیری هاست.

با سلام به همه دوستان

در خبرها می شنویم که نیروهای حق التدریسی پیام نور تبدیل وضعیت شدند یا اینکه طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت معلمان حق التدریس هفته آینده یک شنبه 24 آذر در صحن مجلس مطرح می شود. انگار فقط برای ما ادواری ها هیچ وقت و فرصتی نیست!!!!!!!!!

سلام دوستان،راجع به رای هیات تخصصی دیوان عدالت ،این رای صرفا رفع ابهام بوده،کما اینکه تمام کسانی که تا مرحله صدور کد رسیده بودند و حدود 400 نفر بودند طبق جلسه دیوان و وزارت علوم و سازمان استخدامی چند ماه پیش تبدیل وضع شدند.راجع به پیام نور هم حدود 5 هزار نیروی قراردادی هست که فعلا طرح جز اولیت دارها رسیدگی شده وسیر مراحل زیادی مونده ،باید سرنوبت رسیدگی بشه اگه رای آورد اونموقع بقیه مراحل طی بشه که امیدواریم مشکل این تعداد هم حل بشه.بحث ادواری ها چون همه دستگاهها مشمولش هستن یه کم پراکنده هست و هماهنگی و پیگیری همیشه با وقفه و مشکلاتی روبرو میشه-چند نماینده باید با هم بصورت مستمر و جدی پیگیر باشن تا فقط دیوان رو قانع کنند که به تمام کسانی که در هر مرحله ای بودن رای مثبت بده تا کارمون درست شه و الا این دو سال و چند ماه هرچه تلاش شده بیفایده بوده...متاسفانه

۱۹ آذر ۹۸ ، ۲۱:۱۶ جواب به کاربران

سلام هدف اطلاع رسانی هست تا بتوانیم به حقمان برسیم هردو پیام در تلگرام مطرح شده بود آدرس کانال هم بود وتوسط مدیر سایت حذف شده بود ما از طریق نمایندگان محترم هم پیگیر هستیم ولی پیش هر کسی میریم میگند بحث بودجه مطرح است وبه این مسائل رسیدگی نمی شود درحالیکه امروز در تلگرام مطرح می شود مشکل قراردادی های پیام نور حل شد ویا نوشته می شود هفته آینده حق التدریسی ها تصمیم گیری می شود پس نمایند ها چون درگیر انتخابات هستند فرصتی برای طرح ما ندارند من دیگر نمی دانم چگونه پیگیری کنم .

سلام این رای دیوان عدالت تنها برای افرادی است که  به مرحله کد استخدامی وردیف استخدامی رسیده بودند والبته تمامشان هم استخدام شدند نمی دانم برای چه این رای صادر شده من وهمکارانم همه مراحل را طی کردم مانده بود فرم تعیین پست وبعد گرفتن ردیف استخدامی اما الان می گویند شامل شما نمی شود در صورتی که باید هر کسی که مرحله ای از این مراحل را طی کرده شامل بشود ولی متاسفانه اینچنین نیست

۱۹ آذر ۹۸ ، ۱۲:۲۴ به همکاران محترم

سلام من  به یکی از آشنایان که در  مجلس هست گفتم پیگیر 50 امضا باشد پرسیده بود گفت بحث بودجه در مجلس هست و به این موارد رسیدگی نمی شود و به بعد از عید می ماند .

۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۴:۰۸ به ارسلان و sh ودیگر دوستان همشهری با نمایدههای هیات ریسه

سلام .دوستان گرامی ایا توانستید با نماینده های هیات رییسه که از شهرستانتان می باشند ارتباط حضوری داشته باشید. اطلاع رسانی کنید

سلام.

دوستمان درست گفتند: داره فرصت سوزی می شود. چرا؟

سلام. طبق تماسی که با اقای پوربافرانی داشتم گفتند:الان تمام مراحل طی شده و فقط کار دست هیات رییسه است .من نمی توانم کاری بکنم و هر کاری بوده انجام شده است. با هیات رییسه تماس بگیرید و پیگیری زیادی انجام دهید.

سلام ما هم این خبر را در تلگرام دیدیم حالا نمی دانیم به دیوان مراجعه کنیم یا خودشان می فرستند ولی فکز می کنیم مراجعه کنیم بهتر باشد تا اگر چنین خبری هست هرچه زودتر اجرایی شود .

۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۰:۴۱ به کاربران

لطفا پیام ها را با مستندات صحیح ارایه دهید.

اینکه هیات تخصصی دیوان این گفته یا روز سرنوشت: باعث گمراهی و سردر گمی کاربران دیگر نشود.

۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۰:۳۶ هیات رییسه

همکاران محترم و دوستان پر تلاش،دلسرد نشوید.تعداد نمایندگان هیات رییسه 12 الی 13 نفرند.به خاطر سرنوشتتان و آینده کاری

با سلام

ببخشید ماچطور باید پیگیر این رای دیوان باشیم?

یعنی به ادارات نامه میدن? خودمان پیگیر باشیم یا شکایت کنیم??اگه دیوان ری مثبت داده باید چیکار کنیم

خواهشا راهنمائی کنید

سلام.دوستان گرامی مثل زمانی که همه هدف را کمیسیون اجتماعی قرار دادیم و کمیسیون طرح را تصویب کرد .الان هم باید هیات رییسه را هدف قرار دهیم و با تماس با نمایندگان هیات رییسه موضوع را به پایان رسانیم. نمایندگان درست می گویند:طرح در صحن بیاید تا ما آنرا تصویب کنیم طرحی که هنوز در صحن نیامده را ما چه کنیم؟ هیات رییسه /هیات رییسه/هیات رییسه................

نگذارید فرصت سوزی شود دوستان.

سلام.چرا هیچ خبری نیست؟ کسی مجلس نرفته؟

۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۵:۰۹ همکارن تلاش

سلام . این طرح در هیات رییسه گیر افتاده!!! تلاش حداکثری داشته باشید. همگی همگی همگی به سمت  هیات رییسه و معاونت قوانین. فشار حداکثری با تماس یا حضوری.

۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۴:۲۳ به همه همکاران محترم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وقراردادی درصحن مجلس شورای اسلامی
#روز_سرنوشت
نیروهای شرکتی وقراردادی چشم انتظار رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی
فردا دوشنبه لایحه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی وقراردادی درصحن مجلس شورای اسلامی
درصورت تصویب این طرح نیروهای شرکتی وقراردادی تبدیل وضعیت می شوند امید هست که نمایندگان مجلس به وعده های داده شده عمل کنند
🔻برابر اصل 126 قانون اساسی  لازم است افرادی که سال های متمادی به صورت شرکتی و در حالت ناامنی شغلی کار کرده اند، تبدیل وضعیت شوند.
🔹🔸🔹🔸
********************************************

۱۷ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۰ یوسف محمدی
طراح این طرح اقای دکتر پور بافرانی هستش نماینده نائین،خور و بیابانک من باهاش صحبت کردم و 50تا امضا گرفتن که طرح خارج از نوبت رسیدگی بشه و فعلا هیات رئیسه دستورش را نداده
۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۹:۰۳ همکاران محترم

سلام

✳️دیوان عدالت اداری تبدیل وضعیت استخدامی بر خی ازکارکنان قراردادی دارای کارنامه قبولی درآزمون های استخدام ادواری رامجازدانست
 
🔻🔺🔻هیأت تخصصی دیوان عدالت اداری طی دادنامه شماره 539- 532 مورخ 25/8/1398 در خصوص امکان تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی دارای کارنامه قبولی در آزمون‌های ادواری،دراظهارنظری جدیداعلام کردکه ابطال ماده 30 دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی اززمان اجرائی شدن آن(96/7/4)لازم الاجرامیباشدوعطف به ماسبق نمیشود.لذااگرکارکنان قراردادی دارای کارنامه قبولی درآزمونهای ادواری،قبل ازلغواین مصوبه (96/7/4)برخی ازمراحل اجرائی تبدیل وضعیت استخدامی راانجام وکدشناسه رااخذنموده باشند.بایستی بقیه مراحل تبدیل وضعیت استخدامی انجام وحکم استخدام پیمانی آنهاصادرگردد.◻️◽️▫️

۱۵ آذر ۹۸ ، ۱۲:۵۵ به همه دوستان

سلام اگه کسی خبر جدیدی داره لطفا اطلاع رسانی کنید 

۱۴ آذر ۹۸ ، ۱۲:۲۶ به همکاران محترم

سلام ماپیگیری کردیم نمایندگان محترم وقتی برای پیگیری کار ما ندارند وپیش هر کسی رفتیم گفتند زمان سپری شده و ما وقت نداریم  یا گفتند طراح این طرح کیست و یا گفتند 50 امضا را کدام نماینده زحمت کشیدند جمع کردند با همان نماینده هماهنگ شوید، لطفا همکاران محترمی که نماینده شهرشان برای این طرح زحمت کشیدند همکاری کنید هرچه سریعتربا نماینده محترم صحبت کنید . ممنون

۱۱ آذر ۹۸ ، ۱۹:۴۶ به همه همکاران محترم

سلام شاید فقط هفته بعد رو برای تلاش داشته باشیم خواهش می کنم جدی پیگیری کنیم من این هفته با یکی از نماینده ها صحبت می کنم وشاید هفته بعد یک شنبه برم مجلس شاید نمایندگان محترم برای طرح ما تلاش نکنند ویا وقت تلاش کردن نداشته باشند چون درگیر انتخابات هستند پس باید خودمان به فکر باشیم وجدی تلاش وپیگیری کنیم.  ممنون

۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۸:۳۹ ادواری جا مانده

سلام دوستان  چطور برای شهرداری خارج از نوبت کار می شه کرد اما برای ما نه ؟؟ باید یک گروه تشکیل بدیم تا دیر نشده حضوری بریم مجلس وگرنه کار بی نتیجه خواهد ماند .

۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۸:۲۴ ادواری جامانده

✅ بررسی خارج از نوبت لایحه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری
 
نماینده مجلس شورای اسلامی:
🔸۶۰ امضا برای بررسی خارج از نوبت لایحه تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها جمع‌آوری شده است.
🔸بر این اساس، وضعیت استخدامی ۳۵۰ هزار نیروی شهرداری تعیین تکلیف می‌شود. کارکنان شهرداری‌ها در پنج گروه بر اساس نوع کار و تحصیلات مربوطه و میزان همکاری با شهرداری تقسیم‌بندی می‎شوند.
💢جزییات: shenasname.ir/3816

💠 شناسنامه | اداری و استخدامی
@shenasname

با سلام خدمت دوستان عزیز

من تصمیم گرفتم یک متن با مستندات به مجلس بفرستم. در قانون خدمات کشوری قید شده آزمون عمومی با اعلان عمومی در سطح کشور و از دوستان تقاضا دارم که اعلان عمومی که در روزنامه های کثیر الانتشار قابل دسترسی  دارند برای اینجانب ارسال کنند. تا بتوانیم با استناد صحبت کنیم یا مفید فایده باشد.

 

۰۷ آذر ۹۸ ، ۱۸:۱۶ به همه همکاران محترم

سلام من با یکی از نمایندگان محترم کمیسیون صحبت کردم گفت فکر کنم دیگه دیر شده هفته بعد مجلس تعطیله بعد از تعطیلی گفت تماس بگیرم وضعیت را نگاه کند اگر بحث بودجه مطرح باشد دیگر کل وقت مجلس به بودجه اختصاص داده خواهد شد وهیچ طرح ولایحه ای مطرح نخواهد شد وبعد انتخابات شروع می شود وبعد از عید حدود یک ماه یا یک ماه ونیم تا مجلس بعدی هست که طرح مطرح شود وگرنه به مجلس بعدی می ماند اگر بعد از تعطیلی هفته بعد بلافاصله بودجه مطرح نشود باید در هفته بعد کار ی بکنیم وگرنه به بعد از عید خواهد ماند. خواهشا جدی باشید فرصت کمی باقیست.

باید جدی پیگیر باشیم من امروز به دفتر یکی از نماینده ها هم رفتم ولی گفت در حیطه من نیست از نمایندگان کمیسیون اجتماعی پیگیری کن.

سلام دوستان.هفته اینده مجلس تعطیل است و نمایندگان در حوزه های انتخابیه در شهرستانها حضور دارند. و فرصت خوبیه که دیگر نباید مسافت زیاد طی کنیم و به مجلس برویم و نمایندگان در شهر خودمان میایند.همه در هر جایی از کشور ک هستید دلسوزانه به نماینده شهرتون مراجعه نمایید پیگیریییییییییییییییییییییییییییی

همگییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دفاتر نماینده های مجلس

۰۶ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۳ همکاران محترم دقت کنید

با سلام به همکاران ارجمند

همکاران محترم الان باید موقعیت حساس را درک کنیم و بدون وقفه آنرا پیگیری نماییم. عزیزان هرکس تا به حال در این مورد با نمایندگان ارتباطی داشته یا نداشته است بر تلاش خود بیافزایید .با نمایندگان شهر و استانتان گرفته تا نمایندگان دیگر استانها همه در این مجلس جمع اند و برای سرنوشت ما تصمیم گیر و اثرگذار.حال که وضعیت ما معلوم است و طرف مقابلمان معین ،کار خیلی راحتتر و راهگشاتر است.هرچه نمایندگان مجلس را بیشتر با واقعیت ها و مسائلمان روشنتر کنیم انها بیشتر عمیقتر شده و زمانیکه جدیت ما را می بینند مصمم تر و اثر بخش تر می شوند. و جای انست که همگی پیگیر باشیم و متحد . ارتباط با نمایندگان کار سختی نیست بلکه خیلی راحتتر از تحمل این شرایط است که داریم .خوشبختانه همگی پیگیرند و امید است که این پیگیری خیلی بیشتر شود .کار بزرگ، همت بزرگ میخواهد.

 
در خصوص امکان تبدیل وضعیت کارکنان دارای قبولی در آزمون‌های ادواری بعد از ابطال ماده 30 دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی (دادنامه شماره 539- 532 مورخ 25/8/1398 هیئت تخصصی استخدامی دیوان عدالت اداری)
 
 
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 4.55 امتیاز(10 رای)

در خصوص امکان تبدیل وضعیت کارکنان دارای قبولی در آزمون‌های ادواری بعد از ابطال ماده 30 دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام در دستگاه‌های اجرایی (دادنامه شماره 539- 532 مورخ 25/8/1398 هیئت تخصصی استخدامی دیوان عدالت اداری)

* شماره پرونـده :هـ ع؍ 9703608 ، 9703609 ، 9703741 ، 9703742 ، 9703743 ، 9703744 ، 9703745 ، 9703746

شماره دادنامه: 539-538-537-536-535-534-533- 9809970906010532

تاریخ: 25/8/98

* شاکیان: خانم ها: روفیا رضوانیان، هانیه حسینی نژاد، معصومه قدیمی سیاه پیرانی، معصومه همتی، محبوبه طباطبایی، سالومه قهرمانی، سحر مشفق شلمانی، سمیرا باقرزاده همگی با وکالت آقای علی شاپوری

*طرف شکایت: 1- سازمان اداری و استخدامی کشور 2- شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

*موضوع شکایت و خواسته: ابطال تصمیم اداری سازمان اداری و استخدامی کشور طی نامه شماره 251954 مورخ 20؍5؍97

* متن مقرره مورد شکایت:

با عنایت به دادنامه شماره 656 الی 659 مورخ 18؍7؍1396 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مبنی بر ابطال ماده 30 دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی (موضوع بخشنامه شماره 9757؍93؍200 مورخ 19؍7؍1393) و بخشنامه شماره 1584392 مورخ 2؍10؍1396 این سازمان، در حال حاضر تبدیل وضعیت کارکنان مشمول از قراردادی به پیمانی بر اساس ماده مذکور، امکان‌پذیر نمی‌باشد.

*دلایل شاکیان برای ابطال مقرره مورد شکایت:

شاکیان اعلام داشته اند کارمند قراردادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می باشند که به موجب ماده 30 بخشنامه شماره 9795؍93؍200 مورخ 19؍7؍1393 سازمان توسعه و مدیریت سرمایه انسانی رئیس جمهور و با توجه به قبولی در آزمون های اداری استخدامی متمرکز و طی نمودن مراحل گزینش، واجد شرایط لازم و کافی برای تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی هستند اما سازمان اداری و استخدامی کشور با استناد به دادنامه شماره 656 الی 659 مورخ4؍7؍96 هیأت عمومی و بدون توجه به حقوق مکتسبه اینجانبان و اینکه اثر رأی ناظر به آینده است، از تکمیل فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی امتناع می ورزد. با توجه به اینکه به موجب دادنامه شماره 1060 الی 1080 مورخ 26؍10؍96 هیأت عمومی ، در فراز پایانی صریحاً اعلام شده با عنایت به اینکه ماده 30 بخشنامه شماره 9757؍93؍200 مورخ 19؍7؍93 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به موجب رأی شماره 656 الی 659 مورخ 18؍7؍96 هیأت عمومی با لحاظ ماده 30 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری از تاریخ تصویب بخشنامه باطل نشده است، لذا اثر ابطال ماده 30 بخشنامه مورد شکایت از زمان صدور دادنامه موصوف به بعد خواهد بود و شامل اینجانبان که استحقاق برخورداری از مزایای ماده 30 را پیش از صدور دادنامه مذکورکسب نموده‌ایم نخواهد شد.

مضافاً به موجب نامه شماره 20؍34823؍234؍9000 مورخ 2؍3؍97 مدیر کل محترم حقوقی و امور مجلس دیوان عدالت اداری ، صراحتاً موضوع عطف به ما سبق نشدن دادنامه مذکور و اعمال اثر آن از تاریخ صدور و دارای اعتبار بودن اقدامات قبل از تاریخ صدور و ایجاد حق مکتسبه برای اشخاص و افراد مشمول مورد تأیید و تأکید قرار گرفته است و تعداد زیادی از کارمندان شرکت مذکور با استناد به رأی شماره 1060 الی 1080 هیأت عمومی و نامه شماره 20؍34823؍234؍9000 مورخ 2؍3؍97 مدیر کل حقوقی و مجلس دیوان و صورتجلسه مورخ 23؍2؍97 بین دیوان و سازمان امور استخدامی ، وضعیت قراردادی آنها به پیمانی تبدیل شده است.

همچنین وکیل شاکیان در پاسخ به اخطاریه نقص مدارک چنین اظهار داشته است که دادنامه مذکور و نامه شماره 9757؍93؍200 مورخ 19؍7؍93 به علت مخالفت و نسخ صریح ماده 57 قانون برنامه سوم توسعه که جذب نیروی انسانیبه صورت رسمی و پیمانی به موفقیت پس از آزمون عمومی موکول گردیده بود و طی ماده 169 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 84 و بند (ب) ماده 143 قانون برنامه چهارم توسعه ابطال شده، صادر شده بود. در حالی که به موجب دادنامه شماره 1060 الی 1080 مورخ 26؍10؍96 ، اثر ابطال بند 30 بخشنامه شماره 9757؍93؍200 مورخ 19؍7؍97 نه از زمان صدور (19؍7؍97) بلکه از زمان صدور رأی وحدت رویه 1060 الی 1080 یعنی تاریخ (26؍10؍96) ذکر و تأکید گردیده است. لذا متن نامه مورد شکایت که بدون توجه به اثر ابطال بند 30 بخشنامه شماره 9757؍93؍200 مورخ 19؍7؍97 از تاریخ 26؍10؍96 صادر گردیده که به اشتباه، تاریخ صدور رأی هیأت عمومی یعنی تاریخ 19؍7؍97 لحاظ نموده که صحیح نمی باشد.

* در پاسخ به شکایت مذکور، رئیس امور حقوقی و قوانین سازمان اداری و استخدامی کشور به طور خلاصه اعلام داشته: اولاً به لحاظ حذف آزمون‌های اداری استخدامی نیروهای انسانی در دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی توسط مجلس و اینکه طبق ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری به کارگیری افراد در دستگاه های اجرایی پس از پذیرفته شدن در امتحان عمومی و به امتحان یامسابقه تخصصی موکول شده است، ترتیب اثر دادن به نتیجه آزمون ادواری، فاقد مبنای قانونی است و ماده 30 بخشنامه شماره 9757؍93؍200 مورخ 19؍7؍93 سازمان، به همین منظور ابطال شده است. ثانیاً ماده 30 دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی که طی دادنامه شماره 656 الی 659 هیأت عمومی ابطال گردیده، در رأی مذکور دیوان با استناد به این امر که به موجب قانون اصلاحماده 143 قانون برنامه چهارم توسعه و اصلاح ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت آزمون ادواری حذف شده، لذا ترتیب اثر دادن به نتیجه آزمون ادواری بعد از مقررات مذکور مبتنی بر قانون نیست. ثالثاً ادعای شاکیان نسبت به اینکه به مدارک وی بر اساس ماده 30 دستورالعمل مذکور پس از صدور رأی هیأت عمومی آثار لازم مترتب گردد مغایر ماده 13 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری است. 

* پرونده در جلسه مورخ 13؍8؍1398 هیأت تخصصی استخدامی مطرح گردید و پس از رسیدگی به موضوع، اعضاء هیأت به اتفاق آراء مفاد مقرره مورد شکایت را قابل ابطال ندانستند ، بنابراین به استناد بند «ب» ماده 84 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری به شرح زیر مبادرت به صدور رأی می شود.

رأی هیات تخصصی استخدامی

با توجه به اینکه:

اولاً: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر اساس بند الف ماده 166 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1389 تاسیس و اساسنامه آن در سال 1393 به تصویب هیأت وزیران رسیده است. شرکت مذکور از شرکت‌های تابعه شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور است و صد در صد سهام آن به موجب ماده 6 اساسنامه آن متعلق به شرکت مادرتخصصی یادشده می باشد بنابراین شرکت مذکور دولتی محسوب و به استناد مواد 5 و 117 قانون مدیریت خدمات کشوری تحت شمول قانون مذکور قرار می‌دهد.

ثانیاً: ماده 30 بخشنامه شماره 9757؍93؍200-19؍7؍1393 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور که مقرر داشته بود:«استخدام پیمانی کارکنان قراردادی دارای شماره شناسه شاغل در دستگاه‌های اجرایی که در آزمون‌های استخدام ادواری سال‌های 1381، 1383، 1384 موضوع بند (7) تصویب نامه شماره 25296؍ت25086-29؍5؍1380 هیأت وزیران، شرکت نموده و دارای کارنامه مجاز می‌باشند، از محل مجوزهای استخدامی ماخوذه توسط دستگاه اجرایی و در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان، اعتبارات مصوب و داشتن شرایط عمومی استخدام، امکان‌پذیر می‌باشد.» به موجب دادنامه شماره 656 الی 659 مورخ 4؍7؍1396 هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابطال شده است.

ثالثاً: با توجه به اینکه رأی مذکور عطف به گذشته نشده است لذا با توجه به ماده 13 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در صورتی که پیش از صدور رأی مذکور مراحل تبدیل وضعیت فردی براساس آزمون ادواری کاملاً انجام شده و ردیف استخدامی برای وی اختصاص یافته باشد مشمول دادنامه مذکور نخواهد بود و در غیر این صورت چنانچه مراحل استخدامی کامل نشده باشد تبدیل وضعیت وی به لحاظ اثر ابطال مصوبه فاقد وجاهت قانونی است و نظریه کمیسیون مشورتی اداری، استخدامی دیوان عدالت اداری به شماره 20؍34823؍234؍9000 مورخ 2؍3؍1397 نیز موئد همین امر است. با عنایت به مراتب فوق نظر به اینکه مقرره مورد شکایت منطبق با مبانی قانونی مذکور صادر شده است ، مغایرتی با قانون ندارد و حکم به رد شکایت صادر می‌شود. این رأی مستند به بند «ب» ماده 84 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری صادر و ظرف بیست روز پس از صدور، از سوی ده تن از قضات یا رئیس محترم دیوان عدالت اداری قابل اعتراض می‌باشد.

رضا فضل زرندی- هیأت تخصصی استخدامی دیوان  عدالت اداری

به ارسلان

سلام. بار مالی داشتن طرح یه بحث جداست ،مهمتر این است که طبق مقدمه طرح امده است: نسبت به بقیه افرادیکه با شرایط  یکسان تبدیل وضع  نشده اند ،تبعیض صورت گرفته است. و اصلا این طرح برهمین اساس(تبعیض) در مجلس مطرح شد و مورد حمایت قرار گرفت.

موفق باشید.

۰۵ آذر ۹۸ ، ۱۸:۴۰ خبر خوش برای نیروهای شرکتی

سلام در این بند ماده واحده که مشخص شده است شامل تمامی نیروهای شرکتی قرارداد دایم کارگری می شود

ماده واحده- دستگاه های اجرایی دولتی موظفند کلیه کارکنان دارای حداقل مدرک کارشناسی شاغل در دستگاه های اجرایی دولتی مربوط را که طی سالهای 1380 تا 1396 در آزمون های استخدام ادواری پذیرفته و مجاز شناخته شده اند و به صورت قرارداد مدت معین، قرارداد انجام کار مشخص، قرارداد طرح های تملک دارایی های سرمایه ای، قراردادهای دائمی کارگران مشمول قانون کار، کارگری کار معین و کارگری مدت معین، مشغول به کار هستند، در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط عمومی استخدام، از قراردادهای فوق الذکر به استخدام پیمانی در همان دستگاه اجرائی، تبدیل وضعیت کنند.

حالا همگی مجدانه  از هییت رییسه پیگیری  کنیم.

سلام. دوستان تماس ها با هیات ریسه را هر روزه چند تماس با چند شماره مختلف ازچند شهر مختلف کشور که مستمر و همگانی باشد انجام بگیره به نظرم خیلی بهتره، جانانه پیگیری کنیم همه.

سلام بازنگ زدن مشکلی حل نمیشه اگه با همدیگه هماهنگ نشیم وحضوری پیگیر نباشیم هفته ها به همین منوال خواهند گذشت و فرصت از دست خواهد رفت تو رو خدا بیایید جدی پیگیر باشیم هفته بعد مجلس تعطیله بعد از تعطیلی  بریم پیگیری نماییم ربطی نداره که بگیم من شهرستانم و نمی تونم بیام وامیدوار باشیم کسانی که تهران هستند پیگیری کنند همه امون باید پیگیری کنیم یک روز مرخصی بگیریم هماهنگ بشیم بریم پیگیر 50 امضا بشیم تحویل معاونت قوانین بدیم نماینده الویت اول رو پیدا کنیم و به نماینده امون بگیم باهاش تبادل نظر کنه و با الویت ما طرحشو عوض کنه. ممنون

۰۵ آذر ۹۸ ، ۱۶:۴۱ به همه همکاران محترم

باسلام، من همین الان با معاونت قوانین صحبت کردم رفت نگاه کرد وگفت طرح در الویت 62 مانده گفت به یک نماینده در شهرتان مراجعه کنید و همون جا بشینید تا نامه 50 امضا را بنویسد وپیگیر باشید 50 امضا انجام شود گفتم میگند انجام شده گفت به دست ما نرسیده پیگیری کنید تا هرچه سریعتر به دست ما برسد تازه وقتی 50 امضا جمع شد وبه دست مارسید به الویت 30 می رسید وآنوقت نماینده ای که این مراحل را انجام داده باید بهش مراجعه کنید وبگید تا با نماینده ای که طرحش درردیف اول برای طرح هست صحبت کند تا توافق کند طرحش را با طرح شما عوض کند تا به الویت اول برسید. گفت هفته بعد مجلس تعطیل است واگر مراجعه کنید اینجا نمی توانید نماینده ای پیدا کنید به نماینده شهرتان مراجعه کنید واین مراحل را هرچه سریعتر انجام دهید وگرنه طرح به مجلس بعدی می ماند.

۰۵ آذر ۹۸ ، ۰۸:۰۲ به همه همکاران

سلام همکارانی که با دفتر آقای دکتر قاضی زاده تماس گرفتند اگر با آقای کریمی صحبت کرده اند آقای کریمی اطلاعی از موضوع ندارندو راهنمایی می کنند که از کمیسیون پیگیری نمایید واگر با آقای رضوانی مسئول دفتر آقای دکتر قاضی زاده صحبت کرده اند آقای رضوانی گفتند آقای دکتر فرموده اند هر کس تماس گرفت بگو خیالشان راحت باشد و گفتند اخبار را از سایت اداره قوانین مجلس پیگیری نمایید .

 

 ولی پیگیری از نمایندگان محترم را ادامه دهیم تا انشالله طرح زودتر در مجلس مطرح شود .

۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۸:۳۴ ارسلان مرزبانی

سلام دوستان عزیز

خواهشاً دوستانی که تهران سکونت دارند حضوری و بصورت دسته جمعی، اعضای محترم کمیسیون اجتماعی را ملاقات نمایند، تا شاید هرچه سریعتر طرح در صحن اصلی مجلس هم تصویب شود. متاسفانه ما شهرستان هستیم. باتشکر

۰۴ آذر ۹۸ ، ۱۳:۵۸ پاسخ به م-د

سلام 

ما امروز تماس گرفتیم آقایی که در دفتر آقای قاضی زاده بودند گفتند آقای قاضی زاده در مشهد هستند وگفتند هرکس تماس گرفت بگو نگران نباشید طرح در دستور جلسه قراردارد و خیالشان راحت باشد و شماره دفترشان در مشهد را دادند 051332282848 و 32216030 

سلام.خواهشا همه پیگیری کنیم.پیگیری

۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۹:۱۰ به اطلاع همکارانی که دسترسی به مجلس یا نمایندگان دارند

با سلام. همکارانی که به مجلس دسترسی دارند حتما حضوری با نمایندگان صحبت کنند بخصوص نمایندگان هییت ریسه . داره بحث به حاشیه میرود پیگیری کنید.ممنون

۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۳:۲۹ زهرا نصیری تنها

لطفن پیگیری هاتونو منعکس کنید

یکبار در حق ما اجحاف شده

اینبار آگاه تر باشیم

باسلام

دوستان با هیات رئیسه - آقای قاضی زاده تماس گرفتند خودشان که جواب ندادند ولی مسئول دفترشان گفتند کاری نمی توانند انجام دهند اگر در کمسیون مجلس تصویب شده باید خود کمسیون درخواست فوریت کند وگرنه باید در نوبت باشید و هیات رئیسه کاری نمی تواند بکند .

سلام دوستان گرامی

این طرح می بایست تا الان در مجلس مطرح شده باشد .متاسفانه طبق گزارش از مجلس، پیگیری دوستان و همکاران خیلی پایین است و اینجوری پیش برود شاید..................

واقعا پیگیری کردن با جدیت نیازه.

۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۶:۲۷ به آقای ارسلان

باسلام، آقای ارسلان وقتی نماینده محترم را ملاقات کردید بفرمایید این طرح جدیدی نیست که بار مالی داشته باشد در اداره ما 21 نفر بود که 18 نفر تبدیل وضعیت شدن  و دو نفر به خاطر بسته شدن سایت جاماندیم حالا عادلانه این است که ما دو نفر هم تبدیل وضعیت شویم.

این طرح همزمان با طرح تعطیلی پنج شنبه ها بود طرح پنج شنبه ها مطرح شد ولی طرح ادواری مونده من با یکی از نماینده ها صحبت کردم قول داده پیگیری کنه تا طرح زودتر مطرح بشه.

۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۷:۳۲ ارسلان به صابر عریز

سلام به همه دوستان عزیز

حتما دوباره قرار ملاقات گذاشتم، کرمانشاه تشریف بیارن حتما میبینمش، فقط اون بار گفت از شورای نگهبان میترسم که به خاطر بار مالی تایید نکنند چون در این اوضاع وضع دولت از لحاظ مالی خوب نیست منم گفتم تبدیل وضعیت، استخدام جدید نیست که بار مالی داشته باشه، بچه ها توی بدنه دولت هستن بار مالی نداره فقط وضعیتشان تثبیت میشه.  حتما دوباره صحبت میکنم  

با سلام دوستان

دفتر آقای دکتر پزشکیان 041-33379343

و شماره فکس که حتما انجام دهید33379353- 041

 بعداز ظهرها ساعت 16-18

خیلی پیگیر باشید خیلی

سلام. از اعضای هیات رییسه ،شماره هیات رییسه 33440001 دادند با آقای قاضی زاده تماس بگیریم ایشان مسئول نوبت گذاشتن طرحها هستن.در ضمن در مورد شماره ای که یکی از همکاران گذاشته بودن پرسیدم و ایشان نیز تماس گرفتن با معاونت قوانین تایید کردن. پیگیر باشیم.

۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۴:۰۴ سلام دوستان دلسوز

 

خواهشا دوستانی ک با نمایندگان هیات رییسه همشهری یا به هر صورتیکه آشنایی دارند اعلام حضور نمایند همگی تلاش کنیم.

۲۳ آبان ۹۸ ، ۱۲:۲۸ صابر به ارسلان

به ارسلان

سلام . در پیامهای قبلی تون از ارتباط حضوری با دکتر مصری گفته بودید. زحمتی اگر براتون مقدور است پیام تمامی گروه را به ایشان برسانید و پیگیر باشید تا این طرح که در هیات رییسه است زودی تصویب بشود.

سلام دوستان فقط باید حضوری پیگیری کنیم تلفنی فایده نداره نباید این فرصت خوب رو از دست بدیم میشه  هماهنگ کنیم یه تعداد قابل توجهی جمه بشیم وبریم مجلس

سلام  من 9 آبان جناب آقای دکتر پزشکیان را دیدم وگفتم لطفا از طرح ادواری حمایت کنید تا تصویب شود،گفتند هنوز نیومده بذار بیاد

درمورد 50 امضا چیزی نگفتند باز سعی می کنم این هفته یه وقت بگیرم برم پیگیری کنم .

سلام /من به آقای یوسف نژاد زنگ زدم که ببینم واقعا در هیات رییسه هست یا نه: (جوابشون مثبت بود) طرح توی هیات رییسه است ما با روسا باید چونه بزنیم، هرکه با نماینده های هیات رییسه همشهری استش قدم جلو بگذاره/خواهشا هیات رییسه ها رو دریابیم /گام آخره توی مجلس /جانانه پیگیر باشیم......................................

۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۲:۳۷ اخبارها با این فرمت صحیح است(اطلاع کامل)

سلام بر تمامی همکاران

از این اشفتگی و همدیگر را متهم کردن چه سود؟

***طرح در هیات رییسه هست و شماها سعی کنید با نمایندگان هیات رییسه ارتباط برقرار کنید***

 

سلام.این مرحله ای که دوستمان (sh)بیان کردند چند هفته است که حل شده و الان در هیات رییسه است و تمام سعی مان باید این باشد که از هیات رییسه پیگیری کنیم فقط هیات رییسه . اگر حضوری باشد که عالیست وگرنه تماس هم خیلی خوب است. مجلس شماره های متعددی دارد که وقتی شما تماس می گیرید اصلا راجع به این موضوع اطلاعی ندارند و بر اساس دانسته های خود ،شما را راهنمایی می کنند .الان باید پیگیری فقط از هیات رییسه خیلی شدید باشد .

ترکیب هیات رییسه مجلس

رییس مجلس

براین اساس، علی لاریجانی با ۱۵۵ رأی، مجددا برای دوازدهمین سال متوالی به عنوان رئیس مجلس در سال پایانی فعالیت مجلس دهم انتخاب شد.

نایب رییس مجلس

همچنین در همین ارتباط مسعود پزشکیان به عنوان نایب رییس اول و عبدالرضا مصری نیز  به عنوان نایب رییس دوم انتخاب شدند.

دبیران اجلاسیه چهارم مجلس دهم

در انتخاب دبیران اجلاسیه چهارم مجلس دهم هم محمدعلی وکیلی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، علیرضا رحیمی، احمد امیرآبادی‌فراهانی و اکبر رنجبرزاده دبیران هیات رئیسه شدند

ناظران هیأت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس دهم

بهروز نعمتی، محمد آشوری تازیانی، اسدالله عباسی هم با آرای نمایندگان به عنوان ناظران هیأت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس دهم شورای اسلامی انتخاب شدند.

من که با شماره همین معاونت قوانین تماس گرفتم وپرسیدم گفت که اصلا نمیدونم چرا با این شماره تماس می گیرید وشاکی شدن وگفتن که اینکارتون پروسه زمانی زیادی میخواد شورای نگهبان هم بایدتایید کنه و... . گفتن که با نمایندتون تماس بگیرید که پیگیر باشن

راستش حسابی ناامید شدم بنظرم بااون شماره دیگه تماس نگیرید

سلام

دوستان اگر میخواهید کاری انجام دهید ، سریعتر. چون چند هفته دیگه بحث بودجه در مجلس شروع میشه.

با سلام لطفا اطلاعات نادرست را اعلام نفرمایید وبی جهت افراد را امیدوار ،هنوز 50 امضا انجام نشده شما این خبرها را از کجا می آورید ما خودمان با معاونت قوانین مجلس تماس گرفتیم با این اخبار اشتباه باعث می شوید کار از کار بگذرد وهمه با این ذهن که داره کار پیش می ره دست روی دست بذارند که حالا معلوم شده این طرح  در اولویت 62 هست تو رو به خدا با آینده همکارهاتون بازی نکیند تا از صحت وسقم خبر مطمئن نشدیداطلاع رسانی نکنید .

قبل تر هم یکی از همکاران اعلام کرده بود که دوهفته بعد از اربعین در مجلس مطرح می شود درصورتی که ما تماس گرفتیم گفتند این خبر دروغ است ؟؟؟

سلام

آقای مجید شما می فرمایید 50 امضا را گرفته اند ولی دیروز معاونت قوانین گفتند که 50 امضا گرفته نشده حالا اگر مطمئن هستید ما فردا این همه راهو نیاییم تا تهران واگر مطمئن نیستید و نیاز به مراجعه حضوری به مجلس هست که پیگیر 50 امضا شویم مراجعه کنیم ما که با تماس تلفنی به نتیجه نرسیده ایم .

ماچه طوری با شما هماهنگ شویم ؟

سلام مشکل ما بوسیله تماس با نماینده ها حل نمیشه من از معاونت قوانین پرسیدم گفتند بهتره حضوری بیایید وخودتان 50 امضا را از نمایندگان بگیرید چون طرحهای زیادی هستند که برای گرفتن 50 امضا مراجعه می کنند، ما آذربایجان شرقی هستیم سه شنبه همسر من میخواد بره مجلس ولی به تنهایی در یک روز گرفتن 50 امضا سخته اگه چند نفر همکاری کنند با من هماهنگ شوند امضاها براحتی گرفته می شوند وبعد پیگیری می کنیم تا در دستور قرار گیرد تا حالا چند بار با نمایندگان استانمان وبقیه استانها تماس گرفته ایم وقول داده اند که حل کنند پس کو حل شده تازه امروز19 آبان  فهمیدیم در الویت 62 هستیم سریعتر هماهنگ شوید. حتما، حتما، حتما،...

با سلام به دوستان

پیگیری خودتان را از معاونت قوانین با شماره 02139932758 ادامه دهید.

انشاالله موفق باشید.

سلام من به نماینده شهرستانمون نامه نوشتم وفکس کردم ولی اگه حضوری نامه رو ببریم وخودمان هماهنگ شویم واز تک تک نماینده ها امضا بگیریم مطمئن تر هست. خواهشا این فرصت را از دست ندهید.

 

طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در آزمون ادواری از سال 1380 تا سال 1396 (در حال تصویب در مجلس شورای اسلامی)

خبر مورخ 21 مهر 1398

گزارش کمیسیون اجتماعی به مجلس شورای اسلامی

گزارش یک شوری

شماره 34975/50/د تاریخ 10/6/1398

طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در آزمون ادواری از سال 1380 تا 1396 به شماره چاپ 1422 که به این کمیسیون به عنوان اصلی ارجاع شده بود، با حضور کارشناسان دیوان محاسبات کشور، سازمان اداری و استخدامی، مرکز پژوهش ها و سایر کارشناسان و مسؤولان اجرائی ذیربط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در جلسه نهایی مورخ 23/4/1398 کمیسیون با اصلاحاتی به تصویب رسید.

اینک گزارش آن در اجرای ماده (143) قانون آیین نامه داخلی تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

رییس کمیسیون اجتماعی- عبدالرضا عزیزی

طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های اجرایی دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در آزمون ادواری از سال 1380 تا 1396

ماده واحده- دستگاه های اجرایی دولتی موظفند کلیه کارکنان دارای حداقل مدرک کارشناسی شاغل در دستگاه های اجرایی دولتی مربوط را که طی سالهای 1380 تا 1396 در آزمون های استخدام ادواری پذیرفته و مجاز شناخته شده اند و به صورت قرارداد مدت معین، قرارداد انجام کار مشخص، قرارداد طرح های تملک دارایی های سرمایه ای، قراردادهای دائمی کارگران مشمول قانون کار، کارگری کار معین و کارگری مدت معین، مشغول به کار هستند، در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط عمومی استخدام، از قراردادهای فوق الذکر به استخدام پیمانی در همان دستگاه اجرائی، تبدیل وضعیت کنند.https://shenasname.ir/subjects/entry/employment/5589-advari-tabdil

به همکار

سلام زحمتی شماره ای که تماس گرفتید ارسال کنید.ممنون

سلام اگه ساکن تهران هستید دستی نامه رو به مجلس ببرید باید سریعا پیگیری کنیم اگه تنها به عهده نمایندگان محترم بگذاریم مشکل گرفتن امضا حل نمیشه باید خودمان هم پیگیر باشیم وکمک کنیم امضا ها گرفته شوند نباید فرصت رو از دست بدیم . زود و سریع باید اقدام کنیم باید الویت رو جلو بندازیم .

   فوری فوری فوری

سلام ما از معاونت مجلس پیگیری کردیم در الویت 62 می باشیم در اینصورت به مجلس بعدی می زسد وحذف می شود . راحل : باید نامه ای به نماینده شهر مان بنویسیم وتقاضای الویت این طرح را نماییم .  در داخل نامه قید شود از تبصره 1 ماده 100 آئین نامه داخلی مجلس نسبت به تقاضای الویت این طرح اقدام نمایید تا در دستور هفتگی مجلس اقدام لازم را مبذول فرمایند .که  در تبصره 1 ماده 100 نماینده  50 امضا از نمایندگان اخذ نماید تا شماره ردیف عوض شود .

سلام دوستان

نامه تبدیل وضعیت ادواری توسط 50 نفر نماینده امضا گردید که طرح از حالت عادی خارج و فوری گردد و بیش از چهار هفته هستش که تحویل هیات رئیسه مجلس گردید

دوستانی که برایشان تبدیل وضعیت مهم هستش لطفا حتما به نمایندگانی که در هیات رئیسه هستن تماس بگیرین تا طرح زودتر در مجلس مطرح گردد وگرنه طرحهای دیگر مجلس در الویت قرار میگرد و معلوم نیست کی در مجلس مطرح گردد

سلام بنده امروز ۱۸ ابان ۹۸ به معاونت قوانین زنگ زدم گفتند این خبر به دروغ پخش شده وکار هموز دست کمیسیون اجتماعی است وهنوز خبری نیست که بخواد در صحن علنی مطرح بشه وگفتند خیلی ها تماس گرفتند وبه همه گفتیم پشخص نیست کی در مجلس مطرح بشه شاید حتی ممکنه به این مجلس نرسه چون این طرح به صورت عادی در نوبت است

سلام نگین همین چهارشنبه ای که گذشت .  چهار روز پیش البته من گفتم اون پنجاه امضا انجام شده ولی ایشون گفت ما چیزی دریافت نکردیم. ضمنا من قبل از اربعین  هم تماس گرفتم گفتن بعد از تعطیلات اربعین میره مجلس چهارشنبه الان که  تماس گرفتم سراغ بگیرم اینو شنیدم راستش ناامید شدم.

۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۵:۱۱ نگین به همکار
سلام همکار
شما کدوم چهارشنبه زنگ زدید؟ این خبر خیلی قدیمی است!!!
به همکار
سلام
بی زحمت شماره ای که با معاونت قوانین تماس گرفتید را اعلام کنید تا ما هم تماس بگیریم. آخه ما ک با معاونت قوانین مجلس تماس گرفتیم یه چیز دیگه ای گفتند!!!!!!!

با سلام دوستان شماره نمایندگان مجلس دهم را serch کنید هر کدام از عزیزان با چند نماینده تماس بگیرید (حتی اگر نماینده شهرتان نبود) خواهش کنیم تا زودتر این طرح در مجلس مطرح شود . به امید خبرهای خوب

سلام شما در یک خبری اعلام کردند در هفته دوم یا سوم آبان ماه طرح ادواری در مجلس مطرح می شود الان بنده با دفتر معاونت قوانین تماس گرفتم اصلا اظهار بی اطلاعی کردند گفتند اصلا این موضوع مطرح نشده می خواستم بدانم شما این خبر را از کجا گرفتید ؟؟؟

سلام همکاران که گفتند 50 امضاء جمع شده وقبلا از جانب معاونت قوانین گفتند هفته سوم آبان ماه پس چی شد؟

هردفعه یک حرفی می زنند؟؟ باید کاری بکنیم یک روز در نظر گرفته بشه ویه تعداد قابل توجهی بریم وبا نمایندگان صحبت کنیم

سلام

دوستان لطفا با نماینده های شهرتون صحبت کنید کار را دنبال کنند

اگر پیگیری نکنید بعید هستش کار به نتیجه برسه چون نماینده ها فقط الان بفکر انتخابات هستند

سلام دوستان من چهارشنبه با معاونت قوانین  تماس گرفتم . گفتند که در نوبت هست ولی به صورت عادی نه فوری. طبق گفته های اون اقا ممکنه به این محلس اصلا نرسه. مگر اینکه میگفتن ۵۰ امضا جمع بشه که به صورت فوری در نوبت قرار بگیره. 

سلام دوستان

شماره تلفن معاونت قوانین مجلس رو اعلام کنید دوستان

با این وضعیت که پیش میره من بعید میدونم به عمر این مجلس قطع بده!!!

اگر کسانی رو دارید در مجلس که تاثیر گذارند پیگیری کنید. ممنون

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام وقت بخیر یکی از دوستان بود که تو فرودگاه کار میکرد متاسفانه گوشی من سوخته و شماره هام حذف شدن لطفا با من تماس بگیردکتر جان  *****۴۳۷۰۲۵

ببخشید کسی خبر جدیدی نداره؟

سلام دوستان آیا کسی خبر جدیدی داره !!؟

آیا کسی اطلاعی داره کی باید در مجلس ارائه بشه!!؟

۰۹ آبان ۹۸ ، ۱۲:۵۷ همکار به همکار

سلام

خوب سنگ جلوی پای خود می اندازید ! اسمی از شناسه نیومده شما دارید سراغش رو میگیرید؟ ای داد از وسواس

دوستان لطفا اگر کسی خبر جدیدی داره بگه. کی قراره در مجلس مطرح بشه؟ کسی خبری داره؟

به ل 

ممنونم خیلی خبر خوبی بود انشااله بدون شناسه ها هم تبدیل وضعیت بشن دیگه عالی میشه 

سلام دوستانی که مطلع هستند خواهشا پاسخ بدهند. من نیروی  قرارداد طرح عمرانی هستم. قبولی آزمون ادواری را دارم.  اما کد شناسه ندارم و دربخشنامه قبل چون کد شناسه نداشتم و نوع قراردادم طرحی بود تبدیل نشدم .ایا در این مصوبه جدید مشکل ما حل می شود یا خیر؟تنها مشکل من نداشتن کد شناسه هست.ضمنااز سال ۹۰ هم استخدام شدم.

خبر خوش به شکیبا

در قسمت اصلاحات کمیسیون اجتماعی ؛واژه کاردانی رو جایگزین کارشناسی کردن

 

سلام در دانشگاه علوم پزشکی با مدرک دیپلم هم افرادی که (کارنامه آزمون ادواری ) داشتند تغییر وضعیت شدند . بهتر است با نمایندگان صحبت شود .

سلام ببخشید توی ماده تیدیل وضعیت نوشته حداقل مدرک کارشناسی پس اون همه که کاردانی داشتن و تبدیل وضعیت شدن ...حالا نوبت به ما رسید فقط شد کارشناسی ...پس بقیه چی؟

سلام ببخشید کسی خبر جدیدی نداره ؟

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۵:۱۴ باور داشته باشید

دووووستان سلام

شما ها میتونید..................................... <>

 

۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۳:۴۴ محمدرضا مطلمی

سلام دوستان آزمون ادواری برای سالهای 81 الی 84 بوده آیا این طرح شامل کسایی که آزمون استخدامی 94 به بعد را هم انجام داده می شود یا نه

سلام دوستان

سلام من که به اکثر نماینده ها پیام دادم ؛مشخص نیست که این کی تو مجلس مطرح میشه ؛ دیگه انتظار خستمون کرد

سلام دوستان

کسی می دونه مصوبه طرح در مود کارکنان قراردادی مشمول ماده 30 هیات وزیران است یا نه؟

 چون با توجه به متن مصوبه دارندگان کارنامه 80 تا 83 بیشتر ملاک عمل هستش

باسلام به همه دوستان لطفا ، خواهشا با نمایندگان مجلس در ارتباط باشید چه تلفنی و چه رو در رو، و در مورد طرح تبدیل وضعیت کارکنان دارای قبولی آزمون استخدامی ادواری سال ۱۳۸۰تا سال ۱۳۹۶ صحبت کنید تا رای موافقت بدهند و امید به خدا ما هم مثل بقیه دوستانمان که تبدیل وضعیت شدن به سرانجام نیک برسیم

۲۵ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۶ یوسف محمدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوستان عزیز. من مصوبه تبدیل وضعیت با گواهینامه قبولی در آزمون ادواری را مطالعه کردم، در پایان طرح پیشنهاد دادن که این عبارت نیروهای شرکتی با 15 سال سابقه کار در دستگاهها اجرایی هم شامل بشه،یعنی نیروهای بدون شناسه، به نظر شما این پیشنهاد تو صحن تصویب میشه؟ لطفا جواب ***********

سلام به همگی دوستان ببخشید یه قسمتی خوندم که شرایط عمومی استخدام باید دلشته باشند و کارشناسی باید باشن و...ولی من کاردانی هستم یعنی ما تبدیل وضعیت نمیشیم؟!!!

۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۰:۰۹ یه تبدیل شده قدیمی

متن مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص: "طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در آزمون ادواری از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶" منتشر شد.
🔸کارکنان قرارداد مدت معین، انجام کار مشخص، طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، قرارداد‌های دائمی کارگران مشمول قانون کار کارگری کار معین و کارگری مدت معین مشمول این طرح هستند.
🔸مصوبه فوق، به صورت عادی (بدون اولویت) در نوبت طرح در صحن علنی مجلس می‌باشد.
💢مصوبه: shenasname.ir/5589

سلام . دوستان در جزییات طرح انواع نیروهای قراردادی اعم از کار معین کار مشخص و طرح های تملک دارایی راشامل شده است ولی نیروهای طرحی کد شناسه ندارند آیا کسی اطلاع داره که مشکل کد شناسه نیز با این مصوبه حل میشه یا نه؟چون در دوره گذشته این طرح شامل ما نشد گفتند چون کد شناسه ندارید. لطفا کسی اگر اطلاعاتی در این خصوص داره بده. سپاس

سلام به همه دوستان. من امروز با معاونت قوانین تماس گرفتم یه آقایی بسیار محترمانه و با حوصله پاسخ دادند و گفتند ان شاله تا بعد از اربعین در مجلس مطرح میشه. لطفا تماس با نمایندگان محترم را فراموش نکنید.

سلام دوستان 

من هم امروز رای رد شکوایه از تجدید نظر گرفتم آیا برای بار سوم می تونم 

شکایت کنم

سلام،بهترین راه تماس، پیامک به نمایندها است،مصمم باشید همکاران،اگر تا حالا دست رو دست گذاشتید الان دیگه دست بکار بشوید جدی است موضوع.

سلام

به لطف خدا جلسه رای گیری این طرح هفته دوم یا سوم آبان ماه است ،هنوز تاریخ (روز) دقیق آن مشخص نیست .

دوستان همگی با تمامی نمایندگان تماس بگیرید و فضای مجلس را در این مجالی که هست فقط این موضوع و این طرح کنید.

 

تاکید :همه نمایندگان مد نظر هستند.

به مهرانه

سلام . نمیدونم چرا اکثریت خیلی ضعیف اند و با نماینده ها نه تماس میگرن  نه پیامی و نه.... هیچ . قبلا آدرس شماره نماینده ها رو گذاشته بودم همین ادرس رو کپی کنید و توی نوار آدرس وب (ctrl+v) و اینتر رو بزنید ***شماره تمام نماینده ها هستش زود اقدام کنید***

ادرس اسامی و شماره تماس نمایندگان:

https://kalk.ir/media/backup_pack_download/9evU8Ati7c1gt8CMQ.pdf

سلام به دوستان

جهت سرعت بخشیدن به ارایه شدن طرح در صحن علنی با شماره 39932758-021 (معاونت قوانین) تماس بگیرید.

همگی موفق باشید.

به صفالو

سلام. بله .

سلام دوستان لطفا به نماینده های شهرمان و یا هر نماینده ای که شماره  ش رو دارین پیامک بزنید و ازشون بخاین جهت امضای طرح به آقای پوربافرانی مراجعه کنند.باور کنید نه وقت چندانی میگیره نه هزینه ای داره.اما مطمئنا تاثیر داره و ایشالا این طرح زودتر به صحن می ره و رای میاره،.خواهش میکنم وقت رو از دست ندیم هر نفر به ۵نماینده پیامک بده نهایت ۱۰ دقیقه وقت و ۱۰۰۰ تومان هزینه داره اما نتیجه ش گرفتن حق از دست رفته است. یا علی  

سلام دوستان خبری نیست؟

با سلام

ببخشی این سکوت گروه نگران کننده است خواهشا اگه خبری هست ماروهم در جریان بذارید

۱۶ مهر ۹۸ ، ۰۹:۱۲ صفالو به مهدی

سلام منظورتان آقای پوربافرانی نماینده نائین هستش

سلام  کسی خبر جدیدی داره لطفا اطلاع رساتی کنید

من به چند تا از نمایندگان پیامک دادم

سلام

خبرجدیدی نیست لطفا اگر خبر جدیدی هست ماروهم درجریان بذارید.

ضمنا در رد شکایت بنده؛ دیوان عدالت به یه مورد اشاره کرده بود اونهم تصویبنامه خرید خدمت سال 78 که اصلا ربطی به موضوع شکایت من نداشت ؛معلومه که اصلا شکایت را نخوانده رد میکنن

سلام

بیایید برای ارتباط با نمایندهها جدی باشیم و پیگیر باشیم. فرصت خوبیه........

سلام. دوستان چرا هیچ خبری نمیشه؟؟؟؟ اگر کسی خبری داره بگه.

۰۹ مهر ۹۸ ، ۱۷:۰۴ علی امیری

سلام ای کاش زودتر تصویب بشه. من به چندین نماینده پیام دادم خواهشا همگی پیام بدید تا زودتر تصویب بشه. زودددددددد

سلام نوشته بودید 20 نفر از نمایندگان برای زودتر مطرح شدن طرح امضا کرده اند اگر اسامی 20 نفر را می دانید مطرح کنید تا ما با بقیه تماس بگیریم. ممنون

با سلام خدمت دوستان

درخواست اولویت ارایه در صحن را طراح محترم (آقای پوربافرانی) زحمت کشیده و آماده نموده اند که به50  امضا نیاز است که 20 امضا تا الان گرفته شده. دوستان به نمایندگان تماس بگیرند تا جهت امضا درخواست اولویت به آقای پور بافرانی مراجعه نمایند.

انشالله امضا گرفته شود بزودی تصویب نهایی صورت گیرد.

 

خواهشا مدیر سایت هر چه زودتر این پیام را درج فرمایند.

 

چگونه‌ می‌توان با نمایندگان مجلس ملاقات کرد؟
بد نیست بدانید که دیدار با وکلای ملت در مجلس،کار دشواری نیست، فقط باید با روش‌های آن آشنا باشید.
چگونه‌ می‌توان با نمایندگان مجلس ملاقات کرد؟با ۶ روش برای ملاقات با وکلای ملت آشنا می‌شوید.

روش اول:

مراجعه به دفتر ملاقات مردمی نمایندگان

مراجعه کنندگان می‌توانند با حضور در ساختمان مجلس که در خیابان مجاهدین اسلام قرار دارد با نمایندگان ملاقات داشته باشند. این کار باید از درب شمال شرقی پارلمان که به درب 2 معروف است، صورت گیرد.

در مقابل درب ورودی چند برگه نصب شده که شماره تلفن دفتر نمایندگان بر روی آن نصب شده و باجه‌های نیز در درب ورودی قرار دارد که هر کدام از این باجه‌ها مختص به چند استان است. می‌توان با مراجعه به آنها با مسئول دفتر نماینده ارتباط گرفت و وقتی برای دیدار با نماینده تعیین کرد.

ملاقات‌های مردمی که از این طریق انجام می شود معمولاً در روزهایی است که مجلس جلسه علنی ندارد و کمیسیون‌های پارلمان نیز دایر نیستند.


روش دوم:

ارتباط از طریق صندوق صوتی

اگر می‌خواهید مشکلات، انتقادها و نظرات‌تان را با نمایندگان در میان بگذارید می‌توانید با شماره تلفن 39931 که شماره تلفن‌خانه مجلس است تماس بگیرید و در صندوق پیام‌های صوتی مجلس پیغام خود را بگذارید. نمایندگان نیز این پیام‌ها را می شنوند و با توجه به شماره تماسی که گذاشته شده به این پیام‌ها پاسخ می‌دهند.

روش سوم

ارتباط اینترنتی

مراجعینی که موفق نمی‌شوند به صورت شفاهی به شکل حضوری و تلفنی با نمایندگان ملاقات داشته باشند، می‌توانند از طریق اینترنت پیام‌‌شان را به‌دست آنها برسانند. روش کار هم این است که ابتدا به سایت www.parliran.ir بروید. در این پایگاه اینترنتی مجلس شورای اسلامی، گزینه‌ای به نام «درگاه ارتباط مردمی» وجود دارد. در این درگاه می‌توان گزارش، درخواست، پیشنهاد، شکایت را با حوزه ریاست مجلس و همچنین کمیسیون اصل 90 مجلس در میان گذاشت.


روش چهارم:

جلسه ملاقات مردمی

معمولاً نمایندگان پس از برگزاری سه یا چهار هفته جلسه علنی برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند که در این حوزه‌های انتخابیه برنامه‌های ثابتی برای ملاقات‌های مردمی دارند که در دفتر ملاقات با نمایندگان این کار انجام می‌شود.

روش پنجم:

سایت‌های شخصی

نمایندگان مجلس برای خودشان یک سایت اختصاصی دارند که در این سایت‌ها معمولاً بخش ارتباط با نماینده وجود دارد که در آنجا می‌توان به راحتی خواسته‌ها، نظرها، گلایه‌ها و پیشنهادها را وارد کرد.


روش ششم:

ارتباط با دبیرخانه مجلس

برای رساندن مکتوبات و نامه‌ها مراجعه‌کنندگان می‌توانند با دبیرخانه مجلس شورای اسلامی ارتباط برقرار کنند و نامه‌ها و مکتوبات خود را به این دبیرخانه رسانند. تمامی مکاتبات مردم با نمایندگان توسط دبیرخانه مستقیماً در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد. مراجعان می‌توانند این نامه‌ها را به بخش روابط عمومی نیز تحویل دهند.

سلام. اگر کسی خبر تازه ای داره بگه تا در جریان باشیم.

ببخشید ؛اگه میشه لطفا درخصوص متن شکایت تجدیدنظر کمکم کنید نمیدونم متنو چطور بنویسم

سلام. با مجلس تماس گرفتم. گفتند هنوز به مجلس ارائه نشده تا در صحن مطرح بشه. لطفا اگر خبری دارید بگید.

انشاا... به همین زودی تاریخ جلسه مشخص میشه.

همگی با تمامی نمایندگان در تماس(حضوری-تلفنی- پیامک) باشید.

 

سلام دوستان 

یک روز رو در نظر بگیریم وبریم درب مجلس وحضوری با نمایندگان صحبت وکار رو دنبال کنیم تا ان شاالله نتیجه بهتری یری

این موقعیت رو نباید از دست بدهیم

به شکیبا

 مورخه 23/6/98 دیوان عدالت به شکایت بنده رای منفی داده ودر رای امده که براساس دادنامه 651الی 659 مورخه 4/7/96 هیات عمومی دیوان ترتیب اثر دادن به نتیجه ازمون ادواری مبتنی بر قانون نمی باشد.بنابراین شکایت مطروحه غیر موجه است .

حالا میخوام دوباره بدم به تجدیدنظر نمیدونم باید چیکار کنم یعنی متن شکایت روچطور تنظیم کنم.لطفا کمکم کنید

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

طراحان اصلی طرح که باید کتبا درخواست اولویت طرح را تهیه کنند و 50 نفر از نمایندگان آنرا امضا نمایند تا طرح در اولویت ارایه در دستور جلسه صحن قرار بگیرد:اقایان پور بافرانی*********** و صباغیان بافقی *********** می باشند

توجه :اکثر نمایندگان اعلام امادگی برای امضا درخواست اولویت را دارند .

تماسسسسسسسسسسسسسسسسس/ پیامککککککککککک

پاسخ:
سلام با عرض پوزش.... از انتشار شماره همراه معذویم

سلام از کارگزینی محل کارم که سوال کردم گفتند اگه طرح را نمایندگان رای دادند و قانون شد همه باید اجرا کنند.

شماره تلفن اداره قوانین مجلس 39932531

سلام.همکاران نمیشه گفت که شکایت نکنیم ما باید حقمون را بگیریم. روزنه مجلس هم که بوجود امده را هم نمی تونیم بگیم بی خیالش. بریم درب مجلس با نمایندگان صحبت کنیم. مهر افرینها هم که یادتون هست از مجلس درست شد.لایحه مشترکی که دولت داده برا تبدیل وضعیت ها با سابقه 10 سال و... الکیه و طول میکشه .حرفی نیست که تو این دولت حل بشه، بیشتر انتخاباتیه تا عملی.این طرح تبدیل وض ما ادواریها که تو مجلس اومده و بناست رای گیری کنن امیدوار کننده تر از لایحه دولته.

سلام یعنی چی یعنی رای نیاورد که ادواریها تبدیل وضعیت بشن؟!!!!!!!!مگه مجلس قرار نبود مهرماه تصویب کنه؟و....

با سلام

متاسانه امروزرای من هم ابلاغ شد که متاسفانه رد شده بود .خدا از سر تقصیراتشون نگذره .لطفا اگه کسی پیشنهاد و راهنمائیی داره کمکم کنه

سلام .از هفته آینده مجلس شروع به کار میکند.طرح در نوبت صحن میباشد.  انشاالله تصویب شود نمایندگان را دریابیم

سلام

تلاش تلاش

موقعیت عالی است. برویم سراغ نمایندگان طراح.

طرح از کمیسیون اجتماعی نهایی شد و به هیات رییسه رفت.

یا علی مددددددد

سلام.

از دوستان عزیز کسی هست که روی ماده 9 شکایت کرده باشد به دیوان و برای تبدیل وضعیت به پیمانی رای مثبت گرفته باشد؟؟

این آزمون ادواری که میگویند کشک است دیگر ....

باسلام. دوستان گرامی لطفا اگر کسی درخصوص طرح تبدیل وضعیت دارندگان ادواری اطلاعی یا خبری از مجلس دارید لطفا بقیه را در جریان قرار دهید. ممنون.

سلام همکاران قراردادی

خدا را شکر طبق اطلاع از منبع آگاه مجلس (اداره قوانین مجلس) طرح از کمیسیون اجتماعی بیرون آمده و در ردیف نوبت ارایه در صحن می باشد که نیاز به پشتیبانی برای سرعت بخشیدن در زمان ارایه شدن دارد که باید نمایندگان طراح آنرا پیگیری نمایند. با نمایندگان طراح تماس برقرار کنید هممممممه

✴️ بررسی لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری پایان یافت/ لایحه برای تصویب نهایی مهرماه در دستور کار جلسات صحن علنی مجلس است

 

سبحانی‌فر نایب‌رئیس کمیسیون مشترک اصلاح قانون خدمات کشوری:

🔸دولت طی بازه زمانی سه ساله مکلف به اجرای همسان‌سازی حقوق تمامی بازنشستگان شد به نحوی که دریافتی فرد بازنشسته در سال همسان‌سازی، کمتر از ۹۰% دریافتی شاغلان هم‌رتبه نباشد.

🔸ظرف مدت ۳ سال از اجرای قانون اصلاحی مدیریت خدمات کشوری هیچ دستگاهی نمی‌تواند نیروی قراردادی جذب کند بلکه باید از همان ابتدا تمامی نیرو‌ها به استخدام دستگاه مربوط درآیند.

🔸تمامی نیرو‌های قراردادی با سابقه ۱۰ سال به بالا باید به استخدام رسمی و یا پیمانی دستگاه مربوط در آیند و نیرو‌های قراردادی با سابقه بالای ۲ سال نیز طی آزمونی داخلی استخدام رسمی و یا پیمانی خواهند شد

طرح اومده توی نوبت دستور جلسه صحن مجلس .نمایندگان پیشنهاد دهنده فقط می توانند مطرح شدن آنرا در صحن به جلوبیاندازند وگرنه طول میکشه.همگی تلاش کنیم و با آنها تماس بگیریم

دوستان چرا خبری ازتون نیست.خبر جدید چی دارید؟

سلام علیکم"

طرح که به سلامتی از کمیسیون به صحن رفت، حالا باید به سراغ نمایندگانی که طرح را پایه ریزی کردن برویم تا زودتر در صحن مطرح شود.

با سلام

اگر کسی پیشنهادی وخبری داره لطفا اطلاع بده ما که به هرجه زنگ می زنیم جوابگو نیستن ؟؟/

سلام، سطر اول متن شما با بقیه متن تناقض داره، خواهشا مطالب را واضح و بهتر و درست بنویسید.

سلام دوستان نا امید نشید

بهتره یک روز رو مشخص کمیم واز شهرستانها وتهران بریم مجلس وخواستار احقاق حق از بین رفته مون بشیم

امیدوارم این سکوت نشان دهنده خاتمه همه چی نباشه؟

سلام دوستان

طرح تبدیل وضعیت ادواری در کمسیون اجتماعی تصویب و نهایی شده و به هبات رئیسه ارسال شده است

دوستان که میگفتن که پیگری نماییم طرح نهایی بشه و از طریق نماینده شون در هیات رئیسه پیگیری میکنن تا در اسرع وقت در دستور کار علنی انجام بشه لطفا پیگیری نمایند

وگرنه طرح عادی هستش و امکان دارد ماهها زمان ببرد تا در صحن علنی مطرح بشود

سلام دوستان

طرح تبدیل وضعیت ادواری در کمسیون اجتماعی تصویب و نهایی شده و به هبات رئیسه ارسال شده است

دوستان که میگفتن که پیگری نماییم طرح نهایی بشه و از طریق نماینده شون در هیات رئیسه پیگیری میکنن تا در اسرع وقت در دستور کار علنی انجام بشه لطفا پیگیری نمایند

وگرنه طرح عادی هستش و امکان دارد ماهها زمان ببرد تا در صحن علنی مطرح بشود

متاسفانه نمایندگان کمیسیون جواب تلفن نمیدن ولی به همه پیام دادیم؛تواخباری که راجع به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در این روزای اخیر توخبرگزاریها هست نشون میده آقای انصاری به شدت مخالف تبدیل وضعیت هستند ومعتقدند تبدیل وضعیت براساس قانون فقط باید از طریق آزمون باشه حالا1-نمیدونم نظر ایشان تاثیری در روند کار ادواریها داره یانه؟2- کل سوابق 10 سال به بالای ما باندازه یک ازمون ارزش نداره والان ما باید با قشر جوان تازه فارغ التحصیل شده آزمون بدیم3-تاکی میخوان سنگ جلوی پای ما قشر سوخته بذارن ؛به جای اینکه مشکلی حل کنن هرروز یه فیلم سر ما در میارن

سلام دوستان

متاسفانه این هفته نیز خبری از تبدیل وضعیت کارکنان ادواری در صحن علنی مجلس نیست در صورتی که بعد از این هفته مجلس برای دو هفته تعطیل میباشن

لطفا دوستانی که تهران هستن حضورا پیگیری نمایید تا زودتر به نتیجه برسیم

سلام.

همه افرادیکه کارنامه ادواری دارن ،دیدند که چه تحقیرها و چه بی عدالتی هایی کشیدند یادتون هست تو سال 96 که دیوان ابطال ماده 30 را زد ،همگی چقدر ناراحت و مایوس شده بودیم. پس حالا وقتشه که قدر این فرصت رو بدونیم .به نمایندگان کمیسیون اجتماعی تماس یا حضورا ملاقاتشون کنیم. الان وقتشه. دست رو دست نگذارید ،ما ها خیلی زحمت کشیدیم. همگی، همگی .....

سلام .دبیرخانه کمیسیون اجتماعی مجلس آقای برات تلفن مستقیم33440102 حتما تماس بگیرید و پیگیر باشید.از شهرستان با کد 021

۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۵۵ احسان امیری

باسلام و درود به همه دوستان

به اطلاع می رساند طرح تبدیل وضعیت دارندگان کارنامه قبولی آزمون استخدامی ادواری سالهای ۸۱ تا ۸۴ آماده و در صف برای مطرح شدن در صحن علنی و اصلی مجلس هست و احتمالا به زودی زود در دستور جلسه مجلس قرار گیرد، لازم به ذکر است اکثر این افراد که گفته شد طی بخشنامه هیئت وزیران سال۱۳۹۳ پیمانی شدن و فقط تعدادی کمی افراد بدشناس که دستگاه آنها تعلل و کوتاهی کردند تبدیل وضعیت نشدن که انشالله با تصویب آن در مجلس مشکل آنها حل می شود.

دیوان عدالت اداری با ابطال این بخشنامه در سال ۱۳۹۶ بزرگترین ظلم را در حق آنان روا داشت...

۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۴۳ کمیسیون اجتماعی

سلام.

همگی، نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس.................

سلام دوستان حتما  با اعضای کمیسیون اجتماعی تماس بگیرید هرچه تماس وپیگیری بیشتر باشه ان شاالله زودتر به نتیجه می رسیم خواهشا این  شرایط پیش اومده را از دست ندیم

من که به اکثر نماینده ها پیام دادم

اسامی و شماره تماس نمایندگان

https://kalk.ir/media/backup_pack_download/9evU8Ati7c1gt8CMQ.pdf

سلام .

شماره برخی نمایندگان کمیسیون اجتماعی/ حتما جوابگو هستند/بسم الله:

پورحسین09121766214 /گودرزی09166651339 /شیروان 09128882218 /کرد09151485245 /عزیزی 09151848326 حتما پیام بدهید(رییس کمیسیون)/بیگدلی09125046404 /رضایی09173135694 /ساری حتما پیا بدهید09163057738/وحدتی 09144317392 /ساعی 09355289991 /رضایی 09173135694

 

سلام .اینجوری که من از چند تا نمایندگان جویای طرح شدم ،کار این طرح هنوز در دست کمیسیون اجتماعیی است و این طرح را باید کمیسیون تایید نهایی بزند و این دفعه برا رای گیری در مجلس بیاید. بیایید به نمایندگان کمیسیون اجتماعی رجوع کنیم. آخه کار در دست آنهاست.یا علی مدددددد.....

سلام  مهم دستور جلسات صحن علنی هست که تا این لحظه طرح تبدیل دارندگان ادواری نیست؟؟

فقط باید از طرزق نمایندگان محترم مجلس پیگیر بشیم تا زودتر این طرح در مجلس مطرح بشه وزودتر تعیین تکلیف بشیم

فوری

به تمامی همکاران محترم

سلام

دوستان طی صحبتی که با یکی از نمایندگان محترم وعزیز و از طراحان اصلی این طرح  انجام دادم، بیان نمودند که طرح هنوز در کمیسیون اجتماعی مجلس هست و به هیات رییسه ارسال نشده است و فقط و فقط و ... باید با نمایندگان محترم کمیسیون اجتماعی مجلس رایزنی داشته باشیم تا هر چه زودتر این طرح را نهایی و به هیات رییسه ارسال نمایند. ایشان قول مساعد دادند که بلافاصله بعداز بیرون آمدن طرح از کمیسیون ،از طریق هیات ریسه پیگیری و در اسرع وقت در دستور کار علنی مجلس قرار می دهند.

اعضاکمیسیون اجتماعی

رییس کمیسیون :عزیزی

اعضا:

خدادادی

وحدتی هلان

مختار

محمودی

محجوب

لطفی

گودرزی

کرد

شیران خراسانی

ساعی

ساری

رضایی

رستمیان سبزه خانی

ربیعی فرادنبه

خضری

جلودارزاده

تاج الدین

پورحسین شقلان

بیگدلی

بادامچی

بابایی صالح

امینی

همگی موفق باشید.

 

 

با سلام و تشکر از پیگیری شما عزیزان ،اینجانب نیز با نمایندگان استان و نمایندگانی که پیشنهادطرح راداده اند تماس گرفتم و حالا باید با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس تماس بگیریم وخواهش کنیم طرح را زودتر به تصویب برسانند. ممنون

با سلام.

برنامه جلسات مجلس شورای اسلامی در شهریور ماه:

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصمیم گیری هیئت رئیسه برای برنامه کاری مجلس شورای اسلامی تا پایان شهریور ماه، گفت: خانه ملت از روز یکشنبه (۱۹ خرداد ماه) تا سه شنبه (۴ تیر ماه) به مدت سه هفته جلسه علنی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بعد از آن از روز یکشنبه (۹ تیر ماه) تا سه شنبه (۱۹ تیر ماه) به مدت دو هفته مرحله اول تعطیلات تابستانی مجلس خواهد بود.

امیرآبادی فراهانی اظهار کرد: همچنین مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه (۲۳ تیر ماه) تا سه شنبه (۸ مرداد ماه)، به مدت سه هفته جلسه علنی دارد و بعد از آن نمایندگان از روز یکشنبه (۱۳ مرداد ماه) تا سه شنبه (۲۲ مرداد ماه) به مدت دو هفته برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: مجلس بار دیگر از روز یکشنبه (۲۷ مرداد ماه) تا سه شنبه (۱۲ شهریور ماه) به مدت سه هفته جلسه علنی دارد و بعد از آن مرحله دوم تعطیلات تابستانی نمایندگان از روز یکشنبه (۱۷ شهریور ماه) آغاز و تا سه شنبه (۲۶ شهریور ماه) به مدت دو هفته خواهد بود.

وی تاکید کرد: مجلس بعد از آن در روز یکشنبه (۳۱ شهریور ماه) جلسه علنی دارد.

باسلام .طرح تعطیلی 27/5/98 ،تازه در کمیسیون آموزش تصویب شده نه در صحن:

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی استان های کشور در روزهای پنج‌شنبه در این کمیسیون خبر داد.

«سید میر حمایت میرزاده» سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا از تصویب طرح تعطیلی روزهای پنج شنبه در همه استان های کشور به دلیل حمایت از نهاد خانواده در این کمیسیون خبر داد.

میرزاده گفت: چهار طرح به عنوان کمیسیون فرعی به  آموزش و تحقیقات ارجاع شده بود؛ طرح اصلاح برخی قوانین مربوط به وکالت که مواد ۱ و ۱۷ آن به کمیسیون آموزش  تحقیقات ارجاع شده بود، تصویب شد؛ همچنین طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران _ مواد ۷-۳۱-۳۴-۳۶ -۸۱ و ۸۲  _ در کمیسیون آموزش و تحقیقات تصویب شد.

وی ادامه داد: در تبصره ۲ ماده ۳۱ این طرح آمده بود که اعضای هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران می توانند همزمان تدریس نیز داشته باشند که پیشنهاد حذف این موضوع در کمیسیون آموزش داده شد.

میرزاده افزود: ماده ۱ طرح مدیریت تعارض منافع نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی و تصویب شد.

این طرح پس از ارائه به صحن و تصویب مجلس به قانون تبدیل می شود.

انشاالله نمایندگان محترم مجلس  طرح  تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری سال‌های ۸۰ تا 96 را زودتر به تصویب برسانند انشاالله ممنون.

سلام به همه دوستان ادواری

خواهشا پیگیر باشید، خصوصا از نماینده های محترمی که طرح رو امضا کردن که شاید در صحن مجلس هم تصویب شود.

سلام دوستان به نظر می رسد باید از نمایندگانی که طرح رو دادند پیگیر باشیم چون طرح تعطیلی مراکز اموزشی در روز پنج شنبه دقیقا با طرج دارندگان کارنامه ادواری مطرح شد الان یکی دو روز پیش این طرح تصویب هم شد اما از طرح ادواری ها خبری نیست 

سلام

خواهشا اگه از جزئیات این طرح کسی خبر داره مارو هم در جریان قراربده ؛ضمنا بنظر کی این طرح تو مجلس مطرح میشه

سلام

دوستان کسی میدونه این طرح تبدیل وضعیت کی قراره مجلس مطرح بشه؟

همکارانی که تهران مشغول بکار هستن لطفا میشه پیگیر بشن 

اخه خیلی طرح ها که با طرح تبدیل وضعیت ادواری بوده در مجلس مطرح شده و متاسفانه طرح ادواری مطرح نشده

و شاید همش شایعه هستش و میخوان بیمورد باز ما را امیدواری بدن

 

سلام.لطفا درباره زمان مطرح شدن در صحن علنی هر کس خبری داره ،اطلاع رسانی کنید. ممنون.

به همکار محترم صفالو

در مورد نوع قراردادهایی که گفتید در طرح آمده ،شامل چه قراردادهایی است؟

سلام طرح در کمیسیون اجتماعی تصویب شده نوع قراردادها در طرح مشخص شده و ایراداتی که گرفته بودند رفع شده انشاالله در صحن مطرح و رای بیاورد از زمان مطرح شدن درصحن خبری ندارم لطفا کسی میدونه اطلاع بده

سلام به همگی

دولت چند مصوبه در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دادن ومیخوان تعیین تکلیفشون کنن ؟ ومنطقیش اینه که این طرح ادواریها هم در اولین فرصت تصویب نهایی شه ؛چون ما که جدای از بقیه قراردادیها نیستیم ؟؟لطفا اگه کسی خبر جدیدی  داره به ماهم بگه واقعا انتظار دیگه مارو از پا درآورد

سلام

دوستان عزیز خواهشاً بیشتر سعی کنند علاوه بر  نماینده ها با اعضای کمیسیون اجتماعی و اعضای هیئت رئیسه مجلس ارتباط بگیرند که طرح در صحن مطرح شود و سریعتر تعیین تکلیف شویم... 

با سلام

من در فروردین 97 جهت تبدیل وضعیت (با داشتن کارنامه قبولی آزمون ادواری) به دیوان عدالت اداری شکایت کردم و در بهمن ماه 97 جواب حک بدوی مثبت بود ولی سازمانم با توجه به اینکه قبول داشت تعدادی از افراد را از قلم انداخته ولی با رای بدوی تغییر وضعیت نداد و خواستار تجدید نظر شد و در حکمی که در شعبه تجدید نظر صادر شد مورخ 1398/05/13 رد شکایت داده شد و با تغییر وضعیت موافقت نکردید .

دوستان در حال حاضر در سایت مریوط به قوه دادگستری -info@justice.ir در خواست خود را ارسال نموده و توضیح دادم و از آقای رئیسی خواستم به این بخشنامه ابطال توسط دیوان را بازنگری کند . خواهشمندم شما هم این کار را انجام داده تا با توجه به تعداد و حقی که از ما ضایع شده ترتیب اثر دهند . به امید موفقیت

با سلام دوستان

 این مدت کمی که مونده تا صحن علنی مجلس ،خواهشا بیایید همگی به نمایندگان محترم مجلس مراجعه کنیم و ازشون بخواهیم تا این طرح را نهایی (تصویب) نمایند.

به همکار صفالو

سلام .نسبت به ایرادات وارد شده به طرح، اگر مطلب جدیدی مبنی بر اصلاح است.بیان نمایید.منتظر پیامتان هستیم.تشکر.

۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۰:۵۹ محمد به صفالو

سلام اقای صفالو جان لطفا بفرمایید این اصلاح کی اتفاق افتاده لطفا مستند اطلاع رسانی کنید ما هرچی پیگیری کردیم اخرین اخبار همان ایراداتی است که کمیسیون پژوهش به طرح کمیسیون اجتماعی گرفته 

سایت مجلس واخبار کمیسیونها همچین خبری مبنی بر اصلاح طرح مطرح نکرده لطفا ادرس مطلبی رو که خوندید اعلام فرمایید

سلام دوستان 

این طرح تبدیل وضعیت ادواری قراره کی توی مجلس مطرح بشه؟

مدیریت محترم سایت:
در مورد سایت اطلاع رسانی کنید. چند روزی است که غیرفعال شده چرا؟
پاسخ:
با سلام ..ضمن عرض پوزش ...یه مشکل پیش اومده بود متاسفانه بخاطر این
ببخشید خبرتازه ایی نیست؟/
مدیر محترم سلام  ضمن تشکر از حضرتعالی می خواستم بپرسم چرا اطلاعات به روز رسانی نمی شود 
لطفا پاسخ فرمایید
سلام،
دوستان اگر خبر جدیدی دارند لطفا اطلاع دهند
باتشکر
به صفالو
خوش خبر باشید. پس ایرادات حل شد،مطمئن؟
ممنون.
به مدیر سایت
برا گذاشتن کامنتها دو روزه وقفه داشتید؟!
اسامی نمایندگان روسای کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس :
روسای کمیسیون ها:
*کشاورزی: احمد علی کیخا
*قضایی: الهیارملکشاهی
*فرهنگی: احمد مازنی
*عمران: محمدرضا رضایی کوچی
*صنایع: عزیز اکبریان
*شوراها و امور داخلی کشور: محمدجواد کولیوند
*تدوین آیین نامه داخلی مجلس: غلامرضا کاتب
*بهداشت: حسینعلی شهریاری
*برنامه و بودجه: غلامرضا تاجگردون
*امنیت ملی: حشمت الله فلاحت پیشه
*اقتصادی: محمدرضا پورابراهیمی
*اصل نود:داود محمدی
*اجتماعی: سلمان خدادادی
*آموزش و تحقیقات: محمد رضا عارف

روسای فراکسیون ها:
*پیشگیری از جرایم اجتماعی: محمد جواد فتحی
*ورزش: محمد رضا تابش
*وحدت و تقریب مذاهب اسلامی: احمد سالک
*نفت و نیرو: علی کاظمی بابا حیدری
*میراث فرهنگی: جبار کوچکی نژاد
*مناطق کمتر توسعه یافته: محمد فیضی زنگیر
*معدن: داریوش اسمعیلی
*مرزنشینان: جلیل رحیمی جهان ابادی
*محیط زیست: محمد رضا تابش
*قران وعترت: نصرالله پژمان فر
*فرهنگیان: حمید رضا حاجی بابایی
*صنایع دستی: علی وقف چی
*غذا و دارو: همایون هاشمی
*شفاف سازی اقتصاد: محمود صادقی
*روابط عمومی: زهرا سعیدی
*دفاع: مجتبی ذوالنوری
*خیرین سلامت: محمدحسین قربانی
*خانواده: پروانه مافی
*حمایت از صنایع نساجی: سید ناصر موسوی
*حج: احد آزادیخواه
*توسعه صادرات: علی اکبر کریمی

دوستان و همکاران ،با مراجعه به روسای کمیسیونها و فراکسیون ها و مطرح کردن موضوع و گرفتن قول مساعد این عزیزان که در مجالس کمیسیون و فراکسیون در جلسات مطرح نمایند و با اعضای خودشان رایزنی و آرا آنها را جلب نمایند(در اصل با تمام نمایندگان محترم در ارتباطیم). امیدوارم این اطلاعات برای دوستان راهگشا باشه.


به صفالو
با سلام
اگه مطلب جدیدی در مورد اصلاح شدن ایرادات مرکز پژوهش های مجلس هست را زحمتی در سایت منتشر نمایید.تشکر
به صفالو 
شما مطمئنید ایرادات برطرف شده؟  خدا کنه که رای بیاره... و از بلاتکیلفی دربیایم... بقیه رو نمیدونم ولی من روح و روانم بهم ریخته تمامی همکارام با این شرایط دو سه ساله که تبدیل وضع شدن و فقط من موندم 
همکار محترم : صفالو
کلیات اصلاح شده اش را ازکجا دریافت کنیم.اگر مقدور است ارائه دهید.
به صفالو
متن اصلاحیه اش چی است. میتونید اصلاحیه اش را بگذارید.ممنون
همکاران محترم
اصل موضوع اینست که انشاالله این طرح تصویب بشه. حالا هر کس هر کاری از دستش بر میاد انجام بده. دست رو دست و امید بقیه نشستن کار درست نمیشه. موفق باشید.
سلام خدا را شکر که طرح مطابق نظر پژوهش مجلس اصلاح شد وتغییرات مد نظر ایشان اعمال و در کمیسیون تصویب شد انشا الله صحن و شورای نگهبان را هم به سلامت عبور کند و ابلاغ شود تا همه ما از نگرانی خلاص شویم البته مرحله آخر با محل کار ماست که ببینیم این دفعه چه بامبولی درست می کنند.
بیایید ما هم مثل این نمونه نامه ای که پذیرفته شدگان آزمون قوه قضاییه برای جناب آقای رئیسی نوشتن، یک نامه خوب تهیه کنیم و برای ایشان ارسال کنیم ...
دوستانی که دست به قلم هستند و در تهران یا نزدیک به تهران هستند بسم الله.

تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه از بلا تکلیفی ۱۸ ماهه پس از پذیرش در آزمون، انتقاد کرده و در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، خواهان حل مشکل شان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کادر اداری قوه قضاییه در قالب ۶۴۰۰ سهمیه استخدامی در تاریخ ۹۶/۰۹/۱۰ برگزار شد و تعداد ۷۲۲۸ نفر به عنوان نفرات قبول شده جهت مصاحبه به دادگستری استان‌ها معرفی شدند. مهدی ناصری دولت آبادی رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه یک سال پس از برگزاری آزمون اعلام کرد: نتایج مورد پذیرش طی تماس تلفنی به پذیرفته‌شدگان اعلام می شود و نیازی به پیگیری از سوی متقاضیان نیست

رئیس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه درخصوص فرایند مصاحبه مجدد مردودین هم اعلام کرده بود: مصاحبه تجدید نظر استان‌ها انجام گرفته است و مصاحبه تجدید نظر استان تهران نیز با اعضای جدید مصاحبه انجام شده است. پذیرفته شدگان پس از اعلام نظر هسته‌های گزینش بر اساس رشته‌های شغلی جهت آموزش بدو خدمت به آموزش استان‌ها معرفی می شوند. برای اولین‌بار است که قصد داریم، پذیرفته‌شدگان آزمون کادر اداری قوه قضاییه قبل از شروع به کار، آموزش‌های لازم اعم از شغلی یا توجیهی بدو خدمت، آموزش سمپ و آموزش مهارت‌های رفتاری را بینند. پس از انجام گزینش، استعلامات و نیز آموزش؛ اطلاعات اولیه پذیرفته شدگان در سامانه راهکار ثبت و پرونده الکترونیکی جهت بررسی و صدور ابلاغ انشائی به این امور ارسال خواهد شد و شروع به کار پذیرفته‌شدگان با صدور مجوز از سوی معاونت راهبردی قوه قضاییه انجام می‌شود.

حالا بیش از هجده ماه از برگزاری ازمون کادر اداری قوه قضائیه می گذرد واگر چه بارها مسئولان قضایی در این مدت، بودجه را عامل همه مشکلات می دانند اما تعدادی از پذیرفته شدگان از بلا تکلیفی انتقاد کرده و در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، خواهان حل مشکل شان شدند. متن نامه پذیرفته شدگان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نامه ی سرگشاده به حضرت ایت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه

با عرض سلام و احترام؛
با استناد به علم مدیریت«منابع انسانی اصلی ترین سرمایه ی هر سازمان است»

با تقدیم احترام به استحضار حضرتعالی می رساند، این نامه توسط پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه تاریخ ۱۳۹۶/۹/۱۰ نگارش شده است.
در ابتدا انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را تبریک عرض می نماییم. تردیدی نداریم توانایی برجسته ی جنابعالی در مدیریت اجرائی، موجد تحولی چشمگیر در قوه قضائیه می گردد.

آزمون مزبور با استناد به قانون برنامه ی ششم توسعه-بخش حقوقی و قضائی-ماده ۱۱۳/ ث، صورت گرفته است. اکنون با گذشت ۱۸ ماه از تاریخ برگزاری آزمون و اتمام همه مراحل اداری جذب، ابلاغ شروع به کار حتی یک نفر از پذیرفته شدگان صادر نگردیده است.

شایان ذکر است جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین امینی، معاونت محترم منابع انسانی قوه قضائیه، مورخ ۱۳۹۷/۷/۲۷ در نشستی خبری اعلام کرد، تمامی پذیرفته شد گان کادر اداری تا پایان سال ۱۳۹۷ جذب می شوند.

رییس محترم قوه قضائیه، جمعی از پذیرفته شدگان این ازمون، به صورت قراردادی در مشاغل مختلف اشتغال داشته اند، اما با توجه به نامشخص بودن زمان شروع به کار در قوه قضائیه، الزام به پایبندی یک ساله به قرارداد و عدم تمدید قراردادها توسط کارفرمایان، متاسفانه شغل خویش را از دست داده اند.

باری، امید ما این است که با پیگیری های حضرتعالی ابلاغ شروع به کار تمام پذیرفته شدگان صادر گردد و متقابلاً ترس مبهم ما این است که با گذشت ۱۸ ماه از برگزاری آزمون، عده ی قلیلی به صورت نمادین مشغول به کار شوند و ما بقی افراد در کشاکش دوران به دست فراموشی سپرده شوند.

حضرت آیت الله رئیسی، کوتاه زمانیست ریاست قوه قضائیه را بر عهده گرفته اید و مطابق انتظار مردم شریف ایران، در بادی امر اقدامات قاطع و شایسته ای را به انجام رسانیده اید.
با عنایت به کمبود شدید کادر اداری در قوه قضائیه و تاکیدات مکرر حضرتعالی مبنی بر کاهش اطاله دادرسی، ما ۶۴۰۰ نفر پذیرفته شده ی این ازمون از حضرتعالی تقاضا داریم با دستورات راهبردی و رهنمودهای تابناک خویش، ابلاغ شروع به کار تمام پذیرفته شدگان را صادر بنمایید.
استدعا داریم با راهکارهای مدیریتی به معاونت های ذی ربط اعلام بفرمایید تاریخ دقیق شروع به کار پذیرفته شدگان به منظور احتراز از بلاتکلیفی و عدم برنامه ریزی برای زندگی و اینده اعلام گردد.

ما جوانان در گام دوم و آغاز دهه ی پنجم انقلاب، جان بر کف، پرنشاط و با انگیزه آماده ایم در پرتو رهبری های پیامبر گونه امام خامنه ای (مدظله العالی) و دستورات حضرتعالی، تحقق سیاست های داهیانه مقام معظم رهبری را به منصه ی ظهور برسانیم.
پیشاپیش از حسن توجه جنابعالی کمال امتنان و سپاسگزاری را داریم.

پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

سلام
با نظر دوست عزیز، علی موافقم باید این موضوع را با جناب آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه هم درمیان بگذاریم شاید به رئیس دیوان عدالت اداری، دستور خاصی داده و در این خصوص کمکی کردند...
دوستان راه حلی پیشنهاد بدهید
 دوستانی که تبحر دارند لطفا اقدام کنند

از همه دوستان خواهشمند است تلاش کنند و با نمایندگان موضوع رو مطرح کنند، لطفاً بی‌خیال نباشید و به امید دیگران نباشید حتما تماس بگیرید و اگر مقدور بود حضوری بحث کنید...
علاوه بر درخواست رای مثبت از نماینده ها، لطفاً از آنها بخواهید پیگیری کنند که طرح تبدیل وضعیت شاید زودتر در صحن اصلی مجلس مطرح شود.
سلام همکاران و دوستان عزیز من نظرم اینه به جز به نمایندگان بیایید همه به آقای رییسی رییس دادگستری هم هرطوری که امکانش بشه مشکلمان رو بگیم چون میگن خیلی کارگشا هست . باتشکر
باسلام و تقدیر از همه دوستان
من هم بصورت حضوری موضوع رو با دکتر مصری نائب رئیس دوم مجلس و نماینده  کرمانشاه مطرح کردم.
نماینده ماهشهر.امیدیه-گل مرادی_۰۹۱۲۲۲۳۲۰۲۵
اسامی نمایندگان طراح طرح:
کرمان :نیکزادی پناه /
مرکزی:ابراهیمی/
اصفهان:بختیار/
آذربایجان غربی:برزگر کاشانی/
خراسان رضوی: بنیادی/
یزد:تابش/
کهکیلویه و بویر احمد:تاجگردون/
زنجان :خاتمی/
اردبیل:خالقی/
اصفهان:ساداتی نژاد/
سیستان و بلوچستان: شهریاری/
یزد:صباغیان بافقی/
گلستان:طیار/
خراسان رضوی:نگهبان سلامی/
سمنان:همتی/
اصفهان:پوربافرانی/
گلستان:کوسه غراوی/
خراسان رضوی:گرمابی/
لرستان:گودرزی/
خوزستان:گیلانی و یوسفی
به همه این عزیزان دست مریزاد میگیم و تشکر میکنیم و انشالله با رایزنی با دیگر همکاران محترمشان در مجلس این طرح را به تصویب برسانند .انشالله
به مهران
سلام
کارتون عالی بود
به نماینده خراسان شمالی

اسفراین-قوامی  ۰۹۱۵۵۰۵۰۵۴۶

  جواب دادند و مطرح گردید.

به مهران
خیلی ممنون و متشکر
من تماس گرفتم جواب دادند نماینده اصفهان
با ایشان مطرح کردم
https://www.namaname.com/1396/09/04/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3/


دوستان در این لینک میتونید شماره نمایندگان مجلس رو بدست بیارید
سلام. ای کاش مرکز پزوهش محترم مجلس به ادارات و دستگاههایی که بخشنامه را از پرسنل شون پنهان میکردند و هر کدام تفسیر جداگانه از آن داشتند برای اجرا نکردن آن و همچنین دیوان اداری که ملاحظه شرایط ما را نکرد ،تذکر می دادند.از نمایندگان محترم استدعا داریم در تصویب(طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری سال‌های ۸۰ تا 96)مساعدت ویژه نمایند.ممنونیم.
سلام. همه این واقعیت هایی که در اینجا آورده ایم به نمایندگان محترم مجلس برسانیم: توکلت علی الله.


با سلام
من به اکثر نماینده های کشور پیام دادم .ببخشید یه سوال این طرح تا به تصویب قطعی برسه چقدر طول میکشه؟؟
سلام..... اون از قوه مجریه که اول این قانون رو تصویب کرد ولی بعد از ابطال ماده 30،  از جامانده ها هیچ حمایتی نکرد حتی سازمان استخدامی بعد از اون رای اصلاحی دیوان زیر بار  تبدیل وضعیت افراد جامانده و قبول عطف به ما سبق نشدن این ماده نشد.... اون هم از قوه قضاییه و دیوان که واسه بعضیا رای مثبت دادن واسه بعضیا منفی بدون اینکه اصلا شکایت رو بخونن... اینم از قوه مقننه که به قانونی که اجرا شده و بیشتر از 20 هزار نفر تبدیل وضعیت شدن 10 تا ایراد آورده...عجب!!!!!!!!!!!!بالاخره ما هم خدایی داریم
به مهدی
این ایراداتی که که کمیسیون اجتماعی گرفته که راه حل نداره بنابراین یعنی ردش می کنن بالاخره ؟ یکی نیست به این نماینده های مجلس بگه این طرح در قالب ماده 30 اجرایی شد و تعداد زیادی از قراردادیها تبدیل وضع شدن و فقط تعداد اندکی بعد از ابطال باقی موندن شماها دارین جوش چی رو میزنید ؟؟؟ اول یه تحقیقی بکنید ببنید از هر سازمانی چند نفر موندن بعد ایراد بگیرید ... یکی به من بگه آخرش چی میشه ؟ ما اگر شانس میداشتیم همون زمان حاکمیت ماده 30 کارامون بسرعت انجام می شد که به خاطر فقط یک مدرک کارمون به تعویق نیوفته و آخرش با ابطال هیچی به هیچی ... دیوان عدالتم که در عین بی عدالتی با یک متن غیرمرتبط جواب منفی داد ... وقتی اعاده دادرسی دادم بهم گفتن اصولا رئیس دیوان با استخدامی میانه خوبی نداره ... اینم عاقبت تظلم خواهی
آفرین ...دقیقا همینطوره

کسانی که در آزمون های استخدام ادواری سال های 1381 ،1383 و 1384 که توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار گردید، شرکت کردند و فرآیند "استخدام" آنان در دستگاه های اجرایی مجاز شناخته شد، هیچ گاه فرصتی برای آنان برای رسیدن به مراحل بعدی فرایند استخدام اعم از آزمون تخصصی یا مصاحبه‌های تخصصی فراهم نشد و این در حالی است که سال های بعد، افرادی دیگر و بدون برگزاری آزمون های استخدامی وارد دستگاه های اجرایی شدند. حال، مرکز پژوهش های مجلس برای بحث تبدیل وضعیت مجاز شدگان آزمون های ادواری، 10 ایراد وارد کرده است!

سلام دوستان. تا میتوانید با نمایندگان صحبت کنید . تماس بگیرید به دفاترشون ،حتما هم نباید نمایندگان شهرتون باشندبا نمایندگان شهرهای دیگر هم تماس بگیرید.شماره دفاترشون را از 118
بگیرید و دست بکار بشید.
۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۷:۵۳ روش ارتباط با نماینده ها

می‌توانید به راحتی به دیدار نمایندگانی که انتخاب کرده‌اید بروید. اگر مشکلی حاد دارید که فکر می‌کنید گره آن به‌دست نمایندگان مجلس باز می‌شود و نمی‌دانید برای دیدار با آنها باید چکار کنید، خواندن این صفحه را از دست ندهید. بد نیست بدانید که دیدار با وکلایتان در مجلس، اصلاً کار دشواری نیست، فقط باید با روش‌های آن آشنا باشید.

  • روش اول: حضوری

حضور در خانه ملت
گام اول: ابتدا باید به در شمال شرقی مجلس واقع در تقاطع خیابان‌های مجاهدین اسلام و مردم مراجعه کنید، چرا که ملاقات فقط از اینجا انجام می‌شود. پس بیهوده وقت خودتان را پشت در اصلی مجلس تلف نکنید.

گام دوم: در کنار در، تابلویی با چند برگه روی آن نصب شده است که خیلی راهگشاست. این برگه‌ها‌ همان شماره تلفن دفتر نماینده‌های هر شهر است که به تفکیک نوشته شده. شما کافی است بدانید با کدام نماینده کار دارید. بعد شماره نماینده مورد نظرتان را بنویسید.

گام سوم: پس از تماس با دفتر نماینده مربوطه، مسئول دفتر مشکل شما را سؤال می‌کند و اگر مشکلتان در حیطه اختیارات آن نماینده باشد، وقت ملاقات شما تعیین می‌شود که این وقت، معمولا روزها و ساعت‌هایی خواهد بود که جلسه علنی مجلس و جلسه‌های کمیسیون‌ها نباشد، چرا که نماینده‌ها در این زمان‌ها در دفترشان حضور ندارند تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
گام چهارم: پس از اینکه وقت دیدارتان مشخص شد، در روز تعیین شده باید به مجلس بروید و پس از دریافت برگه مجوز ورود، به دفتر نماینده مراجعه کنید. در آنجا هم باید کمی منتظر بمانید تا پس از انجام مراحل اداری وارد دفتر شوید و نماینده محترم را ملاقات کنید.

  • روش دوم: صندوق صوتی

صدایتان شنیده می‌شود
در این میان برای طرح مشکلات، انتقادها و نظرات‌تان با نمایندگان، می‌توانید با شماره تلفن 39931 تماس بگیرید و در صندوق پیام‌های صوتی مجلس پیغام بگذارید. یادتان باشد که حتما شماره تماس‌تان را هم اعلام کنید تا مجلسی‌ها بتوانند با شما تماس بگیرند. این تماس‌های تلفنی رایگان است. شما می‌توانید پس از برقراری ارتباط تلفنی، با راهنمایی تلفن گویای این مرکز و وارد کردن یک کد مخصوص، پیام خود را برای نماینده مورد نظر ثبت کنید. بد نیست بدانید برای هر نماینده، صندوقی جداگانه و اختصاصی درنظر گرفته شده است. خیالتان راحت، پیام‌ها هر روز توسط نماینده‌ها شنیده و پیگیری می‌شود.

  • روش سوم: ارتباط اینترنتی

درخواست‌های صفر و یکی
اگر خیلی اهل گفت‌وگوی شفاهی به شکل حضوری و تلفنی با نمایندگان نیستید، می‌توانید از طریق اینترنت پیام‌تان را به‌دست آنها برسانید. روش کار هم این است که ابتدا به سایت www.parliran.ir بروید. در این پایگاه اینترنتی مجلس شورای اسلامی، گزینه‌ای به نام «درگاه ارتباط مردمی» وجود دارد. در این درگاه شما می‌توانید گزارش، درخواست، پیشنهاد، شکایت یا تشکرتان را با حوزه ریاست مجلس و همچنین کمیسیون اصل 90مجلس درمیان بگذارید. در این بخش فرمی در اختیار شما قرار می‌گیرد که اطلاعاتی درباره مشخصات خودتان باید در آن وارد کرده و بعد موضوع را در بخشی مشخص بنویسید. بعد هم شماره پیگیری به شما داده می‌شود تا بتوانید با آن شماره و از طریق همین سایت پیگیر ماجرا باشید.

  • روش چهارم:جلسه ملاقات مردمی

چهره به چهره با نماینده
قرار نیست همیشه نمایندگان در دفترشان در بهارستان بنشینند و شما به ملاقات‌شان بروید. نماینده‌ها برنامه‌های ثابتی برای ملاقات‌های مردمی دارند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی علاوه بر حضور در حوزه‌های انتخابیه در ایام تعطیلی، در دفا‌تر استانی «ملاقات مردم با نمایندگان» نیز حضور دارند. آنها در ساعت‌های مشخصی که توسط روابط عمومی مجلس از رسانه‌های گروهی اعلام می‌شود بدون تشریفات خاصی با مردم ملاقات می‌کنند. این برنامه‌های ملاقات معمولا ثابت است و شما با یک پرس و جوی ساده می‌توانید به زمان و مکان برگزاری این جلسه‌ها دست پیدا کنید. در‌ضمن معمولا نماینده‌ها بازدیدهایی از طرح‌ها و پروژه‌های حوزه‌های انتخابیه خود دارند. در این برنامه‌ها هم معمولا فرصتی هرچند کوتاه فراهم می‌شود که آنها با مردم هم‌صحبت شوند و حرف‌هایشان را بشنوند. تنها مشکل این نوع دیدارها این است که زمان مشخصی ندارد و شما باید دائم گوش به زنگ باشید تا مطلع شوید.

  • روش پنجم: سایت‌های شخصی

مثل دفتر کار در فضای مجازی
معمولا نمایندگان مجلس برای خودشان یک سایت یا وبلاگ اختصاصی دارند. خب، این سایت‌ها و وبلاگ‌ها هم می‌توانند جایی برای ارتباط و رساندن حرف‌هایتان به آنها باشند. معمولا در این پایگاه‌های اینترنتی بخش ارتباط با نماینده وجود دارد که در آنجا می‌توانید به راحتی خواسته‌ها، نظرها، گلایه‌ها و پیشنهادهایتان را وارد کنید. فقط یادتان باشد که حتما شماره تلفن‌تان را بدهند تا نمایندگان هم درصورت لزوم بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. تماس یا پیام دادن به تلفن شخصی نمایندگان مجلس هم یک راه غیررسمی است که شاید خیلی درست نباشد اما خب گاهی تنها گزینه‌ای که باقی می‌ماند همین راه است.

  • روش ششم: ارتباط با دبیرخانه مجلس

نامه‌نگاری همچنان جواب می‌دهد
روزگاری از تلفن و اینترنت و این نوع وسایل ارتباطی خبری نبود و مردم فقط با نامه‌نگاری با هم ارتباط برقرار می‌کردند. روش نامه نوشتن هنوز هم یک راه پرکاربرد برای ارتباط با نمایندگان مجلس است. گاهی حتی شما باید مستنداتی از حرف‌هایتان که به شکل مکتوب است به‌دست نمایندگان مجلس برسانید که برای این کار راهی جز ارسال این مکتوبات باقی نمی‌ماند. روش کار هم این است که باید با دبیرخانه مجلس شورای اسلامی ارتباط برقرار کنید و نامه‌ها و مکتوبات دیگرتان را به این دبیرخانه برسانید. تمامی مکاتبات مردم با نمایندگان توسط دبیرخانه مستقیما در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد. درضمن می‌توانید این نامه‌ها را به بخش روابط عمومی هم بدهید. تمام نامه‌هایی که حاوی پیشنهاد، طرح و انتقاد در رابطه با مسائل مطرح شده در مجلس است از طریق روابط عمومی در اختیار کمیسیون‌ها، نمایندگان و مسئولان مربوطه قرار می‌گیرد.

این پیشنهاد مرکز پژوهش ها رو خوندید . انشاالله نمایندگان توی صحن جانانه دفاع کنند .همگی تا می تونید نمایندگان شهرهاتون را متقاعد و روشن کنید که این طرح رای بیاره توی صحن علنی. من با نماینده مون صحبت کردم بیان کردند که همه چیز به رای نمایندگان توی صحن علنی و رای نمایندگان بستگی داره. همگی با هم تلاش کنیم. یا علی مدد.
با سلام .
دوستان مرکز پژوهش های مجلس ایراداتی به این طرح در قالب ارزیابی کارشناسی طرح.آورده است.

ارزیابی طرح پیشنهادی

1. تعریفی از مفهوم «آزمونهای ادواری» در متن طرح ارائه نشده است: علیرغم تأکید طرح بر تبدیل وضع دارندگان گواهی قبولی آزمون‌های ادواری، هیچگونه تعریفی از مفهوم «آزمون‌های ادواری» مقرر در متن طرح ارائه نگردیده است، درحالیکه این مفهوم به جهت امکان فهم موسع یا مضیق از چنین مفهومی، قابل تفسیر، بوده و در نتیجه میتواند منشأ دعاوی متعددی در دیوان عدالت اداری شود. توضیح آنکه نظیر چنین عبارتی (امتحانات استخدامی ادواری) صرفاً در بند «ب» ماده (143) قانون برنامه چهارم توسعه به کار رفته بود و لذا از این حیث، طرح مزبور مغایر «شفافیت در تنظیم قوانین» مقرر در بند «13» سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی 14/1/1389 مقام معظم رهبری و به تبع آن اصل پنجاه‌وهفتم و بند «1» اصل یکصدودهم قانون اساسی است.

2. الزام دستگاه‌های اجرایی به استخدام نیروهای قراردادی دارای گواهی قبولی در آزمون ادواری پس از سال 1384 متعارض با منطق حقوقی است: با توجه به اینکه مطابق قانون اصلاح ماده (143) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسالمی ایران و قانون اصلاح ماده (69) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (مصوب 1384) آزمون ادواری برای استخدام و وفق ماده (44) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 استخدام پیمانی در دستگاههای اجرایی منوط به شرکت و قبولی در آزمون عمومی پس از نشر آگهی گردیده است، لذا الزام دستگاههای اجرایی به استخدام کارمندان دارای گواهی قبولی در آزمون ادواری پس از سال 1384 متعارض با منطق حقوقی است.

شایان ذکر است در وضعیت قانونی فعلی، هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به موجب آرای متعدد خویش از جمله

93- اصول به مستند 1398/1/27 مورخ 91الی87 و 97/6/6-1394الی1380 و 96/8/19-743 و 96/7/4-656الی 651 و 96/2/12

قانون اساسی و قوانین و مقررات عمومی تبدیل وضعیت شاغالن دستگاههای دولتی و موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی که در آزمونهای ادواری مزبور پذیرفته شده‌اند را مغایر قانون تلقی کرده و الزام دستگاه‌های دولتی به تبدیل وضعیت بدون تحقق و احراز شرایط تبدیل استخدام پیمانی را فاقد وجاهت تلقی نموده است.

3 .ابطال ماده (30) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی توسط دیوان عدالت اداری دلیلی موجه برای پیشنهاد نمایندگان محترم نمیباشد: براساس ماده (30) دستورالعمل مذکور یکی از شروط »استخدام« پیمانی کارکنان قراردادی این بوده که در آزمونهای استخدام ادواری سالهای 1381 ،1383 و 1384 که توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار گردیده، شرکت کرده و فرآیند »استخدام« آنان در دستگاههای اجرایی مجاز شناخته شده باشد. بنابراین آنچه در دستورالعمل مذکور به عنوان یکی از شروط «استخدام» نیروهای قراردادی مدنظر قرار گرفته قبولی در آزمون سال‌های مورد اشاره است و در نظر گرفتن بازه زمانی 1380 تا 1396 در طرح پیشنهادی توجیهی ندارد و استناد به لغو ماده (30) نمی‌تواند دلیلی برای ارائه طرح حاضر باشد. بنابراین اگر منظور طراحان محترم پیمانی کردن کارکنان قراردادی است که در آزمون ادواری پذیرفته شده‌اند طرح پیشنهادی باید معطوف به سالهای 1381 ،1383 و 1384 باشد. در حالیکه بازه زمانی که برای طرح پیشنهادی در نظر گرفته شده، پذیرفته‌شدگان آزمون‌های سالهای بعد (تحت عنوان آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی) را نیز در برمی‌گیرد. این امر با دلایل توجیهی ارائه شده توسط طراحان محترم مغایرت دارد. علاوه بر این ماده (30) مورد بحث ناظر بر استخدام کارکنان مذکور بوده که با موضوع تبدیل وضع آنان تفاوت اساسی دارد.

4. تعریف نیروهای قراردادی دارای ابهام است: با توجه به اینکه در قانون مدیریت خدمات کشوری تعریف مشخصی از نیروهای قراردادی وجود ندارد، لذا این واژه در طرح پیشنهادی دارای ابهام است. به عبارت دیگر در طرح پیشنهادی مشخص نیست منظور از نیروهای قراردادی، نیروهای ذیل تبصره ماده (32) قانون مدیریت خدمات کشوری، نیروهای شرکتی (موضوع ماده (17) قانون مدیریت خدمات کشوری) و یا نیروهای مشمول قرارداد کارگری (موضوع ماده (124) قانون مدیریت خدمات کشوری) و یا سایر نیروهایی که در دستگاه‌های اجرایی تحت عنوان قراردادی به کار گرفته شده، می‌باشد. این ابهام در تعریف نیروهای قراردادی می‌تواند سبب برداشت‌های مختلف از قانون شده و زمینه اختالف‌نظر در مورد مشمولین قانون را فراهم خواهد آورد.

5. با قانون اساسی، سیاستهای کلی نظام اداری و قانون برنامه ششم توسعه مغایرت دارد:

- با توجه به کمتر بودن میزان حقوق و مزایای کارکنان قراردادی نسبت به کارکنان پیمانی و عدم پیشبینی منابع مالی لازم برای تأمین اعتبارات مورد نیاز طرح حاضر مغایر اصل هفتادوپنجم قانون اساسی خواهد بود و مورد ایراد شورای محترم نگهبان قرار خواهد گرفت.

- با بند «10» سیاست‌های کلی نظام اداری و بند «الف» ماده (28) قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر منطقی‌سازی اندازه دولت و کاهش پست‌های سازمانی مغایرت دارد.

- با توجه به اینکه در بند «2» سیاست‌های کلی نظام اداری به «عدالت‌محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی» تأکید شده لذا تصویب حکم کلی جهت تبدیل وضع پیمانی کلیه مستخدمین قراردادی دستگاه‌های اجرایی مغایر حکم مقرر در بند «2» مزبور خواهد بود.

6. استخدام بدون قید و شرط نیروهای قراردادی به صلاح نظام اداری نیست: در طرح ارائه شده تنها معیار تبدیل پیمانی نیروهای قراردادی قبولی در آزمون ادواری اعلام شده است، در حالیکه در ماده (30) دستورالعمل ارائه شده توسط سازمان اداری و استخدامی (ابطال شده توسط دیوان عدالت اداری) پذیرش بدون قید و شرط پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام ادواری مد نظر نبوده است. در ماده (30) دستورالعمل مذکور استخدام کارکنان قراردادی که در آزمون‌های استخدام ادواری سال‌های 1381، 1383 و 1384 شرکت نموده و دارای کارنامه مجاز بوده‌اند با توجه به شرایط زیر امکان‌پذیر شده بود: نیروهایی که از محل مجوزهای ماخوذه در اجرای تبصره ذیل ماده (32) قانون مدیریت خدمات کشوری شاغل گردیده و دارای شماره شناسه قراردادی صادره از سازمان متبوع باشند، وجود پست سازمانی بالتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان، وجود مجوز استخدام، تأمین اعتبار، داشتن شرایط عمومی استخدام (موضوع ماده (42) قانون مدیریت خدمات کشوری) و تأیید گزینش که همه اینها در کنار هم ملاک استخدام کارکنان بوده است که این طرح توجهی به این شرایط نداشته است.

7 .تبدیل نیروهای قراردادی به پیمانی صرفاً بهدلیل قبول شدن در آزمون ورودی استخدامی توجیه کارشناسی ندارد: پذیرفته شدن یک فرد در آزمون عمومی استخدامی، نه قانوناً و نه منطقاً، هیچ حقی را برای داوطلب، ایجاد نمیکند زیرا هم در مقررات مربوط به آزمون های استخدامی بر این امر تأکید شده و هم منطقاً نمی‌توان کسی را که فقط به تعدادی سؤال عمومی پاسخ داده، مستحق استخدام دانست. روال کار بدین‌ترتیب است که اینگونه افراد باید در آزمون تخصصی و یا حداقل در مصاحبه‌های تخصصی شرکت کنند و اگر در این موارد نیز موفق شوند، به گزینش معرفی می‌شوند و در اکثر موارد، تعداد این افراد بیش از نیاز یا مجوز دستگاه اجرایی است، لذا قبول شدن در آزمون کتبی عمومی، فقط بخش کوچکی از کار است و به هیچ وجه حقی برای داوطلب ایجاد نمی‌کند. معموالً در بررسی تشکیلات تفصیلی دستگاه‌های اجرایی که عمدتاً به تصویب سازمان اداری و استخدامی کشور میرسد و بعضاً توسط مراجع دیگری نظیر هیئت امنا، یا هیئت مدیره تصویب می‌شود، نیاز نیروی انسانی، با توجه به حجم فعالیت‌ها، در قالب پست‌های سازمانی، تعیین و ملاک به‌کارگیری نیروی انسانی قرار می‌گیرد، و لذا نمی‌توان بدون توجه به این واقعیت، نسبت به تبدیل وضع کلیه پذیرفته‌شدگان در آزمون، اقدام نمود و مشکلی بر مشکلات فعلی نیروی انسانی دولت از حیث کمّیت و کیفیّت افزود. ضمن اینکه کارکنان پیمانی دستگاه‌های اجرایی، تابع ضوابط طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل کارکنان رسمی هستند و حال آنکه بسیاری از کارکنان قراردادی، واجد شرایط احراز پیشبینی شده در طرح طبقهبندی مشاغل عمومی دولت نیستند که این امر می‌تواند از یک سو، ترکیب نیروی انسانی دولت را دچار مشکل و نابه‌سامانی کند و از سوی دیگر، یک تبعیض ناروا نسبت به کارکنان پیمانی دولت، تلقی شود.

8. مدیریت منابع انسانی دولت، طبق قوانین موضوعه، از اختیارات دولتهاست. علی‌الاصول بهتر است سازوکارهای جزئی مدیریت منابع انسانی به دولت واگذار شود تا با توجه به صرفه و صالح و نیاز خود، به استخدام افراد مبادرت ورزد. البته در مواردی که دولت نیازی به چنین مجوزهایی داشته باشد، الزم است الیحه الزم را به مجلس تقدیم کند و در صورت تصویب، آن را به اجرا گذارد، لکن عکس آن، می تواند دولت را با مشکالت جدی در حوزه مدیریت منابع انسانی مواجه کند.

9 .بخش قابل توجهی از نیروهای قراردادی کسانی هستند که به صورت غیرقانونی وارد دستگاه‌های اجرایی شده‌اند. بررسی نحوه اجرای تبصره ذیل ماده (32) قانون مدیریت خدمات کشوری که به دستگاه‌های اجرایی اجازه می‌دهد فقط 10 درصد از پست‌های سازمانی خود را به صورت قراردادی به‌کار گیرند، حاکی از این است که اکثر دستگاه‌ها به‌مراتب بیش از این مقدار، استخدام کرده‌اند که در حال حاضر به معضلی در خصوص کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی تبدیل شده است. در دولت دهم به‌دلیل عملکرد ضعیف شرکت‌های پیمانکاری که نسبت به تأمین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی اقدام میکردند و تضییع حقوق کارکنان آنها تصمیم گرفته شد که به‌کارگیری نیروهای قراردادی، مستقیماً توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد. این تصمیم، دولت را با حجم وسیعی از نیروهای انسانی مازاد مواجه کرد که اثرات آن تا سال‌ها باقی خواهند ماند. تصویب طرح ارائه شده از این منظر برای نظام اداری کشور که هم اکنون نیز از ساختار معیوب نیروی انسانی و تورم و فزونی آن رنج می‌برد نگران‌کننده خواهد بود.

10. طرح پیشنهادی ایرادهای شکلی دارد. عنوان طرح تعیین تکلیف شاغلان «دستگاه‌های دولتی» است در حالیکه در متن ماده واحده، دولت را مکلف به تبدیل وضعیت کلیه شاغلان «دستگاه‌های اجرایی» نموده که مطابق ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی نیز از مصادیق دستگاههای اجرایی قلمداد شدهاند. همچنین عبارت «لیست» موجود در ماده واحده به جهت غیرفارسی بودن مغایر اصل پانزدهم قانون اساسی است.

جمع‌بندی

پذیرش طرح پیشنهادی بنا به دالیلی همچون ابهام در دامنه شمول، ابهام در تعریف نیروهای قراردادی، تعارض با منطق حقوقی، مغایرت با اصل هفتادوپنجم، بند «1» اصل صدودهم و اصول پنجاه‌وهفتم، هفتادوپنجم و پانزدهم قانون اساسی، مغایرت با بند «2» ،«10» و «13» سیاست‌های کلی نظام اداری و بند «الف» ماده (28) قانون برنامه ششم توسعه، تبدیل وضع بدون قید و شرط نیروهای قراردادی و ایجاد مشکل در کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی مورد تأیید نیست. بنابراین رد کلیات طرح پیشنهاد می‌شود.

بیایید از نمایندگان درخواست کنیم که اگر ایراداتی است اصلاح شود و طرح به قوت خود باقی بماند.

سلام دوستان. اطلاع دارید وقتی تو صحن علنی مطرح بشه چقدر باید رای بیاره تا تصویب بشه انشالا؟؟؟؟
سلام دوستان
ما تنها کاری که از دستمان برمی آمد صحبت و رایزنی با نماینده شهرستانمون بود لطفا بقیه هم ساکت ننشینند و اگر می توانند با یک تماس تلفنی و یا حضوری با نمایندگان شهر خودتان صحبت کنید. چون اگر این بار از مجلس رای منفی بگیریم دیگر با شکایت به دیوان و صحبت و دوندگی حل نمی شود.
ممنون و سپاس از همگی شما که تلاش می کنید با هم این موضوع را حل کنیم.
باسلام
دوستان توجه بفرمایند که مهم نیست از نظر زمانی چقدر طول بکشه مهم اینکه نمایندگان محترم در صحن اصلی این طرح رو تصویب کنند.
حتما از اعضای محترم هیئت رئیسه مجلس که ممکنه همشهریتون باشند و همچنین از رئیس مجمع نمایندگان استانتون خواهش کنید از نظر زمانی هم کمک کنند که شاید زودتر در صحن مجلس موضوع مطرح بشه... التماس دعا
باسلام و احترام
دوستان همگی تلاش کنند الان که خدای بزرگ دری برای پیمانی شدن ما از طریق نمایندگان مجلس باز کرده ما هم قدر بدونیم و با نمایندگان استان و شهر خودمون رایزنی کنیم که حتما در صحن اصلی مجلس هم رای مثبت بدهند...
دست اون دوستانی که باعث شدن این موضوع در مجلس طرح بشه واقعا درد نکنه خدا همیشه یار و یاورتون باشه.
ببخشید پروسه زمانی این کارگروه چقدر طول میکشه؟
✅ تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:
🔸در نشست امروز (یکشنبه ۲۳ تیرماه) کلیات این طرح به تصویب رسید و جزییات آن برای بررسی به کارگروهی که بدین‌منظور تشکیل شده، ارجاع داده شد.

محمدرضا بادامچیان در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: بررسی طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در آزمون ادواری از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶ بررسی شد و به تصویب نمایندگان رسید.

وی با بیان اینکه مسئولانی از سازمان تامین اجتماعی، سازمان اداری و استخدامی کشوری و مرکز پژوهش‌های مجلس در جلسه حضور داشتند، افزود:  اینها شاغلانی داشتند که می‌خواستند قراردادی کنند و اینها در سال ۸۶ در آزمون‌های ادواری قبول شده بودند و اینها باید رسمی می‌شدند که کمیسیون این اجازه را به دستگاه‌های دولتی داد.

بادامچیان اضافه کرد: با این مصوبه دولت مکلف می‌شود تمامی کارکنان خود که به صورت قرارداد معین و طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مشغول فعالیت هستند، را متناسب با رشته تحصیلی آنها و داشتن شرایط لازم و قرارداد تبدیل وضعیت کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون‌های ادواری خبر داد.

احمد بیگدلی نماینده خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: در این نشست طرح تبدیل و ضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی که دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری هستند در قالب ماده واحده مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در پی تصویب این طرح دولت موظف است کلیه کارکنان دستگاه‌های دولتی که به صورت قرارداد معین، انجام کار مشخص و طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مشغول به کار هستند و در آزمون‌های ادواری سال‌های ۸۱ تا ۹۶ شرکت کرده و دارای کارنامه مجاز هستند در صورت پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنها و داشتن شرایط لازم و قرارداد تبدیل وضعیت کند.

وی ادامه داد: در این نشست کلیات این طرح به تصویب رسید و جزئیات آن برای بررسی به کارگروهی که بدین منظور تشکیل شده، ارجاع داده شد.

ناهید تاج‌الدین در گفتگو با ایمنا با اعلام خبر تصویب طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری اظهار کرد: در نشست دیروز کمیسیون اجتماعی یکی از گره‌های بهره‌وری اداری  یعنی تبعیض‌های استخدامی در دستور کار قرار گرفت و طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاههای دولتی که دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری هستند در قالب یک ماده بررسی شد  .

وی افزود:در پی تصویب این طرح دولت موظف است همه کارکنان دستگاه‌های دولتی که به صورت قرارداد معین، انجام کار مشخص و طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مشغول به کار هستند و در آزمون‌های ادواری سال‌های ۸۱ تا ۹۶ شرکت کرده و دارای کارنامه مجاز هستند در پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنها با  داشتن شرایط لازم و قرارداد،  تبدیل وضعیت کند .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعلاً کلیات این طرح در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسیده  تا جزئیاتش نیز در کارگروهی که بدین منظور تشکیل شده ، بررسی شود، اما به نظر من این طرح گام اول رفع تبعیض‌های شغلی در ادارات است و امید دارم در مراحل تقنینی  بعدی نیز با نگاه مثبت همکارانم این طرح به سرانجام برسد.

رسول خضری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های انجام شده در خصوص این قانون، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با رای ۷۱ درصدی طرح تبدیل وضعیت نیروهای دولتی به پیمانی را تصویب کرد.

وی اضافه کرد: این طرح برای رای گیری نهایی به صحن مجلس شورای اسلامی می رود که در تلاش هستیم با جلب نظر دیگر نمایندگان به تصویب نهایی برسد.

وی در خصوص مفاد این طرح بیان کرد: طبق این طرح دولت موظف است همه کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی را که به صورت قرارداد معین، قرارداد انجام کار مشخص، قرارداد مدت معین، قرارداد تملک دارایی های سرمایه ای، کارگری دایم، کارگری کار معین و کارگری مدت معین مشغول به کار بوده و در آزمون های استخدام اداری از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ شرکت کرده و دارای کارنامه مجاز باشند، در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنان و داشتن شرایط استخدام از قراردادهای فوق به استخدام پیمانی تبدیل وضعیت کند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح در راستای ماده ۳۰، ۴۱ و ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری بوده و موجب امنیت شغلی و افزایش حقوق این افراد خواهد شد.

۹۹۱۵/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون های ادواری در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.
«جلیل مختار» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تشریح جزئیات دستور کار نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست امروز کمیسیون کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارای گواهینامه قبولی که در آزمون های ادواری از سال ۸۱ تا ۹۶ شرکت کرده اند ، در قالب ماده واحده مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در پی تصویب این طرح دولت موظف است، تمامی کارکنان دستگاه های دولتی که به صورت قرارداد معین، انجام کار مشخص و طرح های تملک دارایی های سرمایه ای مشغول به کار هستند و در آزمون های ادواری سال ۸۱ تا ۹۶ شرکت کرده باشند را مشروط به داشتن کارنامه مجاز و در صورت پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنها و داشتن شرایط لازم تبدیل وضعیت کند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون، کلیات این طرح به تصویب رسید و جزئیات این طرح نیز در کارگروهی در آینده در کمیسیون اجتماعی مطرح و بررسی شده و نهایتاً در کمیسیون به تصویب نهایی می رسد.
۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۷ ادواری آب منطقه ای
خبر مورخ 23 تیر 1398

با رأی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛ مشکل استخدام دارندگان گواهینامه آزمون ادواری دستگاه‌های دولتی حل می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری سال‌های ۸۰ تا ۸۴ در این کمیسیون خبر داد.

سمیه محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام خبر تصویب طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری در کمیسیون متبوعش در بیان جزییات آن، گفت: در نشست امروز (یکشنبه 23 تیرماه کمیسیون اجتماعی) طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری سال‌های 80 تا 84 به تصویب رسید و گزارش آن برای بررسی بیشتر در صحن علنی ارائه خواهد شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح شامل کارمندانی می‌شود که به صورت قراردادی در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند و در بین سال‍‌های 80 تا 84 برای استخدام در آزمون‌های ادواری شرکت کرده بودند که این آزمون از سال 84 به بعد حذف شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون مشترک قانون خدمات کشوری در مجلس دهم،  تصریح کرد: افرادی که در این آزمون پذیرفته شده بودند، بدون اینکه استخدام شوند، سال‌هاست که در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری در صحن علنی نیز به تصویب برسد، آنها می‌توانند با ارائه گواهینامه قبولی خود در آزمون ادواری در محل خدمتشان استخدام شوند.

مختار در تشریح دستورکار کمیسیون اجتماعی خبر داد: تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون‌های ادواری خبر داد.

جلیل مختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات دستورکار نشست امروز(یکشنبه 23 تیرماه)، گفت: در این نشست طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی که دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری هستند در قالب ماده واحده مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در پی تصویب این طرح دولت موظف است کلیه کارکنان دستگاه‌های دولتی که به صورت قرارداد معین، انجام کار مشخص و طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مشغول به کار هستند و در آزمون‌های ادواری سال‌های 81 تا 84 شرکت کرده و دارای کارنامه مجاز هستند در صورت پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنها و داشتن شرایط لازم و قرارداد تبدیل وضعیت کند.

۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۶ ادواری دار تبدیل وضع شده
ت طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:
🔸در نشست امروز (یکشنبه ۲۳ تیرماه) کلیات این طرح به تصویب رسید و جزییات آن برای بررسی به کارگروهی که بدین‌منظور تشکیل شده، ارجاع داده شد.
💢جزییات: shenasname.ir/5589


نوش جون همهههههههههههههههههه
۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۶ ادواری منتظر
خبر مورخ 23 تیر 1398

با رأی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛ مشکل استخدام دارندگان گواهینامه آزمون ادواری دستگاه‌های دولتی حل می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری سال‌های ۸۰ تا ۸۴ در این کمیسیون خبر داد.

سمیه محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام خبر تصویب طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری در کمیسیون متبوعش در بیان جزییات آن، گفت: در نشست امروز (یکشنبه 23 تیرماه کمیسیون اجتماعی) طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری سال‌های 80 تا 84 به تصویب رسید و گزارش آن برای بررسی بیشتر در صحن علنی ارائه خواهد شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح شامل کارمندانی می‌شود که به صورت قراردادی در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند و در بین سال‍‌های 80 تا 84 برای استخدام در آزمون‌های ادواری شرکت کرده بودند که این آزمون از سال 84 به بعد حذف شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون مشترک قانون خدمات کشوری در مجلس دهم،  تصریح کرد: افرادی که در این آزمون پذیرفته شده بودند، بدون اینکه استخدام شوند، سال‌هاست که در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارنده گواهینامه شرکت در آزمون ادواری در صحن علنی نیز به تصویب برسد، آنها می‌توانند با ارائه گواهینامه قبولی خود در آزمون ادواری در محل خدمتشان استخدام شوند.

مختار در تشریح دستورکار کمیسیون اجتماعی خبر داد: تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب کلیات طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی دارای گواهینامه قبولی در آزمون‌های ادواری خبر داد.

جلیل مختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات دستورکار نشست امروز(یکشنبه 23 تیرماه)، گفت: در این نشست طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه‌های دولتی که دارای گواهینامه قبولی در آزمون ادواری هستند در قالب ماده واحده مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در پی تصویب این طرح دولت موظف است کلیه کارکنان دستگاه‌های دولتی که به صورت قرارداد معین، انجام کار مشخص و طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مشغول به کار هستند و در آزمون‌های ادواری سال‌های 81 تا 84 شرکت کرده و دارای کارنامه مجاز هستند در صورت پست سازمانی بلاتصدی متناسب با رشته تحصیلی آنها و داشتن شرایط لازم و قرارداد تبدیل وضعیت کند.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست کلیات این طرح به تصویب رسید و جزییات آن برای بررسی به کارگروهی که بدین منظور تشکیل شده، ارجاع داده شد.

سلام به همه دوستان
خواهش میکنم یکی از دوستان که به قوانین اشراف دارند پاسخ بنده را بدهند. با توجه به تصویب ماده واحده 
تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در آزمون ادواری از سال 1380 تا سال1396
 در23 تیر ماه .بنده در سال 94 در آزمون استخدامی دانشگاه شرکت کردم و پذیرفته شدم ولی به دلایلی مجبور به انصراف شدم. آیا این تبدیل وضعیت شامل من هم می شود؟در حال حاضر 9 سال است که کارمند قراردادی هستم. ممنون از لطف شما
سلام دوستان.خوشبختانه طرح تبدیل وضعیت در کمیسیون اجتماعی مجلس روز یکشنبه 23 تیر به تصویب رسیده و  فکر کنم نهایت تا 2 ماه دیگه در صحن علنی مجلس مطرح و رای گیری میشه و انشالا کار همه درست میشه.... الان زمان ارتباط و تعامل با نمایندگان شهر خودتون و سایر شهرها هست تا انشالا تو صحن هم رای مثبت رو بگیریم
ببخشید نتیجه مطرح شدن این طرح ما تو مجلس اخرش چی شد???کسی میتون راهنمائی کنه
با سلام
اطلاعاتی که ارایه میدم از طریق سایت مرکز پژوهش های مجلس هست
طرح تبدیل وضعیت کارکنان قرارادادی توسط کمسیون اجتماعی روز یکشنبه 23تیر ماه ساعت 14تا15 بررسی میشه
شماره اجلاسیه46 و چاپ1458

به شکیبا

موضعش چیه نتونستم وارد شم؟خبرش مال چه تاریخیه ؛میشه ادرس دقیقشو بفرستین

سلام به همه دوستان. طرح تبدیل وضعیت شاغلان دولتی دارای قبولی ادواری 80 تا 96 فردا یکشنبه 23 تیر ماه ساعت 15-14 توسط کمیسیون اجتماعی در مجلس مطرح و رای گیری میشه.خواهشا به نمایندگان شهر تون وسایر شهرها و کمیسون اجتماعی پیامک بدین و ازشون بخاین به طرح رای مثبت بدن. این آخرین فرصته. انشالا به حق آقا امام رضا علیه السلام که فردا تولدشون هست همه دوستان به حقشون برسن.ممنون
سلام وقت بخیر دوستان این خبر را امروز خوندم فردا قرارهست مطرح بشه حتما بخونیدش ....https://t.me/shenasname/5717
سلام کسی از شماها هست ادواری وزارت نفت باشه؟ روال کار چطوره میری مصاحبه هسته گزینش ؟ بعد وضعیت استخدامیت چطور میشه؟رسمی میشی یا پیمانی؟ اگه کسی میدونه لطف کنه جوابمو بده
سلام
در پاسخ به ل
تا حالا چندین بار دیوان عدالت اداری رای خودش را نقض کرده است.
در پاسخ به ل
این حرف ها چیه! تا حالا چند بار دیوان رای قبلی خودش را نقض و کنسل کرده.
قاضی در مورد این چی میگه؟!
۱۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۱۰ زینب مرادی یگانه

با سلام خدمت همه عزیزان

برای امیدواری دوستان عرض می کنم که بنده از یکی از دانشگاهها و همجنین 12 نفر از همکاران در دانشگاه دیگری در استان خوزستان  آبان 97 شکایت و اسفند 97 رای ورود به شکایت یعنی مثبت گرفتیم «با شعب مختلف»  و بعد از حدود  3 ماه یعنی هفته اول تیرماه شناسه پیمانی گرفتم .نکته حائز اهمیت این که بعد از اخذ رای مثبت سازمان متبوع  خود را مجاب کنید که تجدید نظر نخوان و اجازه بدهند بعد از مهلت مقرر رای قطعی بشه دوستانی که در مرحله تجدیدنظر رای اشون منفی شده به خاطر جوابیه سازمانشون بوده .

بنده و سایر دوستان تمام مراحل اعم از گزینش، شناسه قرار دادای

 و تاییدیه ادواری و تخصیص پست بلاتصدی و فرم شغل و شاغل رو داشیم فقط مونده بود تامین اعتبار و شناسه پیمانی . البته مهم در این پروسه داشتن شناسه قراردادی و تاییدیه ادواری  در ابتدای امر بوده و  اگر هرکدوم از این دو مورد را قبل دی  96 نداشته باشین مستمسکی میشه برای رای منفی . امیدوارم کار همه دوستان سرانجام خیر داشته باشه.

دوستان لطفا همگی به آدرس زیر برین و در مورد تأیید طرح پیشنهادی اعلام نظر کنین،
سایت مجلس شورای اسلامی هست، و امکان اعلام نظر در خصوص طرح پیشنهادی 21 نماینده برای تصویب تغییر وضعیت کارکنان قراردادی دارای آزمون ادواری، وجود داره
سلام دوستان
نیازی نیست نام افراد را ببرید لطفا اگر ممکنه متن نامه ای که نوشتند و یا استنادات آنها را اینجا قرار دهید تا ما هم از همان نامه ها استفاده کنیم 
چون شکایت ما با متنی که در این سایت بود رای منفی گرفتیم
شعبه 44 به پرونده های ادواری بدون مطالعه لایحه رای منفی می دهد. ولی بقیه شعب اگر مراحل تبدیل وضعیت را قبل از رای هیات عمومی گذرانده باشید رای مثبت و در غیر اینصورت رای منفی میدهند.
سلام دوست عزیز. چرا تعدادی رای مثبت گرفتن و من خودم  5- 6 مورد را با چشم دیدم و رای رو دارم ولی چون ممکنه راضی نباشند نمیتونم نام ببرم ولی رای مثبت صادر شده . ظاهرا بعضی شعب رای مثبت میدن و برخی بدون خوندن لایحه رای منفی.ناامید نباشیم انشالا کار همه مون درست میشه

با سلام

 دوستان ببخشید خبر جدید ی نیست؟خواهشا اگه خبر جدیدی هست ماروهم در جریان قرار بدید.

ضمنا من با قاضی پرونده ام قبل از صدور رای صحبت کردم گفتن که هیچ کس رای مثبت دراینخصوص نگرفته ووانمود کردن که رای مثبت یعنی نظر خود مان رو رد کردیم ویه جور ضدونقیض پیش میاد.؟حالا نمی دانم تا چه حد درست گفتن خواهشا اگه کسی میتونه کمک کنه

۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۵:۰۲ صفالو به محمد
سلام
موازی طرح مجلس برخی شکایتها که جواب مثبت میگیرند راهگشا خواهد بود همه دوستانی که رای منفی میگیرند مدارکشون را باید دید برای مثال دوستانی بین رای منفی ها هستند که اداره انها اقدامی برای انها انجام نداده یا اصلا شناسه کارمندی ندارند خوب ضمن احترام برای این عزیزان اما این دوستان شرایط شکایت را ندارند چون شکایت الان برای موردی است که قبل از رای هیات عمومی کارهای استخدامی شروع شده و قسمتهایی از آن تمام شده که استناد میکنند به ماده 13 و عطف بما سبق نشدن و به تبع اون حق مکتسب ایجاد شده . در حال حاضر شکایت افرادی که پرونده کامل دارند و اداره اقدام کرده به دو دسته تقسیم میشوند دانشگاهی و غیر دانشگاهی ها که دانشگاهی ها هیات امنا دارند و قوانین مربوط به خودشان را دارند و غیر دانشگاهی ها که تعداد اندکی از آنها باقیمانده اند . هر دو مسیر را باهم پیش برویم که به امید خدا نتیجه دلخواه جمع ما حاصل بشود انشاالله
با سلام خدمت دوستان
بنده از طریق 3 نماینده مجلس که مربوط به استان بود پیگیری کردم (پیامکی)و گفتم همچین طرحی در مجلس مطرح هستش لطفا با رای مثبت به این طرح کمک کنید به دوستان.اون ها هم جواب مثبت دادن به عرض بنده.شما هم می تونید از طریق نماینده مجلس شهرستان یا استانتون پیگیری کنید.شماره تلفن های نماینده ها در این سایت هستش.حالا یا پیام بدهید و یا تماس بگیرید.انشاالله که درست بشه
https://www.namaname.com/1396/09/04/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3/

۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۴ فرزانه حاجتمند
با سلام و عرض ادب 
من هم کارمند دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم ما 128 نفر کارنامه آزمون ادواری داشتیم متأسفانه در سال 1396 صد نفر را تبدیل وضعیت کردند در همین ایام رییس دانشگاه وقت عوض شد و فرایند تبدیل وضعیت ما را ول کردند گفتند فعلا دست نگه دارید تا رییس دانشگاه معاونان خودش را عوض کنه این بود که کار را ما تا سه ماه نگه داشتند تا بخشنامه باطل شد بازم گفتندصبر کنید تا شب عید (عید 97) کارتون را انجام می دند باز صبر کردیم درست شب عید یعنی 28 اسفند 96 به ما گفتند بریددیوان شکایت کنیم 8 نفر از 28 نفر شکایت کردیم که از بین 8 نفر من و دوستم از همه زودتر رفته بودیم شکایت کردیم مرحله بدوی رآی مثبت گرفتیم متاسفانه تو تجدیدنظر رای منفی گرفتیم قاضی محترم اصلا به خودش زحمت نداده بود دفاعیه ما را بخونه فقط به اعتراض دانشگاه توجه کرده بود این در حالی بود که ما نامه گزینش و تعهد محضری و نامه تخصیص بودجه همه چیز را تو پرونده گذاشته بودیم همکاران دیگر که شکایت کردند درمرحله بدوی رای مثبت گرفتند شما را به خدا متحد بشیم بریم مجلس و اون نماینده هایی که طرح ادواری را بردند مجلس آنها را ببینیم خیلی راحت حق ما را ضایع کردند خدا ازشون نگذره اگر در سراسر کشور همه کسانی که شرایطی مثل هم داریم جمع بشیم بریم مجلس شایدبرای ما کاری کنند.
اگر کسی می دونه کدام نمایندگان از ما حمایت کردند طرح بردند اسمشون را بگند ممنون می شم. 

با سلام خدمت دوستان
بنده از طریق 3 نماینده مجلس که مربوط به استان بود پیگیری کردم (پیامکی)و گفتم همچین طرحی در مجلس مطرح هستش لطفا با رای مثبت به این طرح کمک کنید به دوستان.اون ها هم جواب مثبت دادن به عرض بنده.شما هم می تونید از طریق نماینده مجلس شهرستان یا استانتون پیگیری کنید.شماره تلفن های نماینده ها در این سایت هستش.حالا یا پیام بدهید و یا تماس بگیرید.انشاالله که درست بشه
https://www.namaname.com/1396/09/04/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3/

با سلام وخسته نباشد و تشکر فراوان اینجانب نیز دارای کارنامه قبولی ادواری و 16 سال سابقه کار دارم ودر زمان اجرای طرح حائز شرایط تبدیل وضعیت از کارمشخص به پیمانی بودم که بسته شدن ناگهانی سایت باعث شدکه تبدیل وضعیت صورت نگیرد درحالیکه 19 نفر از همکارانم تبدیل وضعیت شدند امیدوارم با تصویب طرح در مجلس ایجانب نیز پیمانی شوم .
سلام دوستان
پس چه افرادی رای مثبت گرفتند که فقط اینجا از همه خواستند شکایت کنیم درست می شود؟؟؟؟؟؟
اگر شکایت راهی به جایی نمیبرد فایده چه؟؟!!!
با سلام خدمت دوستان گرامی.بنده هم چند روز پیش رای منفی و منحوص شعبه 44 را به دور از هرگونه مطالعه و تحقیق بصورت کپی پیست دریافت کردم.در حال نوشتن متن برای شعب تجدید نظر میباشم اگه از دوستان متن خلاصه شده ای دارند لطفا به اشتراک بذارند.سپاسگزارم.
دور فَلَکی یکسره بر مَنهَج عدل است
خوش باش که ظالم نبرد بار به منزل (حافظ)
۰۲ تیر ۹۸ ، ۰۸:۴۵ صفالو به محمد
سلام
لطفا شما و همه دوستان مثل ما با نماینده شهرتون ارتباط بگیرید و مجاب کنید که رای مثبت بدهند

سلام
اولا کلمه دستگاه به صورت جمع آمده است ثانیا منظور از "دستگاه های مذکور"، همه "دستگاه های اجرائی" است که در ابتدای ماده، ذکر شده است.

با سلام؛خواهشا لطف کنید اگه کسی رای مثبت گرفته ؛فقط بگه که رای گرفتم شماره شعبه و....رو نمیخوایم؛چون قاضی به من گفت که نمیتونیم رو نظر ورای خودمان که ابطال کردیم رای مجدد بدیم وبگیم اشتباه بود والان به شاکیان رای مثبت بدیم

ضمنا این نظر شورای نگهبان چقدر طول میکشد.؟

ماده واحده- دولت موظف است تبدیل وضعیت کلیه شاغلان دستگاه های اجرایی که در سالهای 1380 تا 1396 در آزمون استخدامی دستگاه های مذکور شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی نهایی شده اند و در لیست قبول شدگان قرار دارند، از قراردادی به پیمانی را انجام دهد.

به این ماده واحده دقت کنید  ازمون استخدامی دستگاه مذکور ایراد این ماده واحده هستش ازمون ادواری ازمون استخدامی دستگاه مذکور نبوده یک آزمون بوده که اگر قبولی داشته باشید اولویت استخدامی ایجاد می کرده متاسفانه ماده واحده را درست ننوشتند
به صفالو
تنها نیستی همه منتظریم ببینیم مجل و شورای نگهبان طرح جدید تبدیل وضعیت رو امضا میکنند یا خیر....
البته منتظر رای تجدید نظر شکایتها نیز از دیوان هم هستیم
با سلام دوستان
 من هم کارنامه قبولی سال 84 رادارم  واز سال 89 در یکی از شرکت هایی کار می کردم که  تا سال 91 دولتی بود وبعدش خصوصی شد  بنظرتون اگر این طرح تصویب بشه  من چطور میتونم از ش استفاده کنم در حال حاظر تعدادی نیروی رسمی نزدیک به بازنشستگی هنوز تو شرکت وجود دارند ممنون میشم هر کس بتونه راهنمایی ام کنه
رفقا کجایید لطفا پیام بگذارید بدونیم تنها نیستیم
سلام  در سالهای 95 و 96 هم یکسری ازمون ادواری داشتیم البته ساختار این ازمونها با ازمون ما کمی فرق داشته ولی در کل اسمش ادواری بوده بجه های ازمونهای طرح مهرآفرین هم اسمش بنظرم ادواری بوده اونها هم دیوان شکایت میکنند اونها هم در تبدیل وضعیت دچار مشکل هستند
سلام ببخشید اینکه گفته شده آزمون ادواری تا سال 96 منظورشون چیه؟ چون دیگه از سال 84 آزمون ادواری نداشتیم
با نماینده شهرمون صحبت کردم میگه 23نفر این طرح را تهیه کردیم اما 290نماینده داریم بایستی همه بانماینده شهرشون تماس بگیرند مجابش کنند رای به انجام کار بدهد اگر رای ندهند به جایی نمی رسیم لطفا همت کنید 
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۳ به همه دوستان
سلام. حالا که یک بار دیگه فرصتی پیش اومده بیاین همگی از طریق نمایندگان شهرمون پیگیری کنیم تا انشالا این موضوع زودتر به جواب و سرانجام خیر برسه.در حال حاضر رای اکثر دوستان از سوی دیوان منفی شده و این شاید آخرین روزنه امید باشه. نذاریم به همین سادگی زمان بگذره و دورباره دست خالی بمونیم.خواهش میکنم دوستان از هر شهری هستند با هر وسیله ولو یک پیامک یا نامه از نماینده شهرشون خواستار پیگیری موضوع بشن. انشالا که حق از دست رفته همه دوستان احقاق بشه
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۲ رضا پودینه
دیدار با نماینده های  هر شهر جهت رای دادن به این طرح
این تنها راهی هست که داریم
سلام لطفا نماینده های شهرتون را توجیه کنید که بیست هزار نفر با این ازمونها تبدیل وضع شدند و 400نفر هم بعد از ابطال رای فقط با این عنوان که در سامانه سازمان اداری و استخدامی مدارکشون بارگذاری شده تبدیل وضع شدند و تعداد کمی باقی ماندند که عمدتا مراحل تبدیل وضعیت براشون انجام شده فقط بطور کامل در سامانه بارگزاری نشده - اگر لطف خدا شاملمون بشه و تصویب بشه از این غم رهایی پیدا می کنیم
سلام
اما این فقط یک طرح هست هنوز مجلس تصویب نکرده و بعد هم شورای نگهبان باید رای مثبت بده.
خیلیها میگن بخاطر بار مالی که برای سازمانها میاره شورای نگهبان رد میکنه
ایشالا که رای مثبت بدهند اما تا مجلس تصویب کند و بعد شورای نگهبان و بعد ابلاغ به سازمانها حتما یه مدتی رو زمان میبرد
ایشالا شکایات ما هم تا ان موقع رای مثبت گرفته باشد

https://shenasname.ir/subjects/entry/employment/5589-advari-tabdil

طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارای قبولی ادواری از  سال 80 تا 96

طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در آزمون ادواری از سال 1380 تا سال 1396 (در حال تصویب در مجلس شورای اسلامی)

خبر مورخ 19 خرداد 1398

این طرح در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 19 خرداد 1398 به صورت عادی اعلام وصول شده است.

متن کامل طرح:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

احتراماً طرح ذیل که به امضای 23 نفر از نمایندگان رسیده است، جهت طی مراحل قانونی تقدیم می شود.

مقدمه (دلایل توجیهی):

با عنایت به اینکه برخی از شاغلان دستگاه های دولتی در فاصله سال های 1380 تا سال 1396 در آزمون ادواری دستگاه ها شرکت نموده و موفق به کسب نمره قبولی در آزمون شده اند، با توجه به اینکه سازمان امور استخدامی طی بخشنامه ای اکثریت افراد مذکور را تبدیل وضعیت نموده است، دیوان عدالت اداری بخشنامه مذکور را لغو نموده است و در حق برخی از واجدین شرایط در اثر این لغو اجحاف و تبعیض صورت گرفته است. با عنایت به مراتب فوق، طرح ذیل به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود:

طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاه های دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در آزمون ادواری از سال 1380 تا سال 1396

ماده واحده- دولت موظف است تبدیل وضعیت کلیه شاغلان دستگاه های اجرایی که در سالهای 1380 تا 1396 در آزمون استخدامی دستگاه های مذکور شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی نهایی شده اند و در لیست قبول شدگان قرار دارند، از قراردادی به پیمانی را انجام دهد

سلام خبر خوب دارم چه خبری
دوستان طرح تبدیل وضعیت شاغلان دستگاههای دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکتدر ازمون ادواری از سال 1380 تا سال 1396
در تاریخ نوزدهم خرداد 1398 اعلام وصول شد از الان دنبال نماینده های شهرتون باشید که به لطف خدا این طرح رای بیاره با همین عنوان که عرض کردم سرچ کنید متن کامل را بخونید
🔴 طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی

🔰طرح نمایندگان مجلس برای تبدیل وضعیت گسترده کارکنان قراردادی در دستگاه‌های دولتی در نشست علنی روز یکشنبه مورخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ به صورت عادی اعلام وصول شد.
🔹🔸🔹🔸
🔴با(کانال) کارگزین آنلاین به روز باشید👇
http://T.me/kargozinonline
دستور کار مجلس
اعلام وصول طرح تبدیل وضعیت شاغلین دستگاههای دولتی دارنده گواهینامه قبولی شرکت در ازمون ادواری

با سلام

خبر خوش اینکه گویا بحث تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی قبول شده در ازمون ادواری امروز در مجلس میخواد مطرح شه برای رای گیری؛خواهشا اگه کسی اطلاعاتی کسب کرد ماروهم در جریان بذاره

۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۳ ادواری منتظر
سلام من یکی از کسانی هستم که تبدیل وضعیت شدم قبل از ابطال بخشنامه و همیشه میام و نظرات رو می خونم فقط می تونم بگم نا امید نشین .همیشه دعا گویتان هستم همه موفق باشید.
با سلام من که شکایت کردم وپیگیر شدم باینکه کلیه کارهای اداری وگزینشی رو انجام دادهام وکد شناسه هم دارم ودر شکایتم به اون استناد کردم بازم متاسفانه از طرف قاضی جواب مثبتی نگرفتم وگفتن که چون رای به ابطال شده نمیتونیم رای مثبت بدیم مگه اینکه دستوالعمل جدیدی بدن
17 سال کارمند دولت هستم دم از عدالت خیلی میزنن ما که ندیدیم چون تو اداره ای مه کار میکنم بعد از من خیلی ها استخدام شدند اما من وامسال من که همه با سابقه هستیم وبجز خدا تو سیستم کس دیگه ای نداریم همچنان قرار دادی هستیم فقط بی عدالتی و دم زدن از عدالت کسانی که صف اول نماز وسجاده آب میکشن اذیتمون  میکنه خدا خودش باید رحم کنه وگرنه...... 
به NP
حتما مشورت بگیر و به رای اعتراض کن امکانش هست نا امید نشو

به جابری
سلام
احسنت
حرف دل همه رو زدی
خدا نبخشه افرادی که باعث لغو این قانون شدن
کسی که رای مثبت گرفته دیگه اینجا سر نمیزنه که پیامهای ما رو بخونه ،صدور رای تو دیوان یه امر تصادفی و شانسیه و عدالتی که تو ذهن ماست رعایت نمیشه .بیخیال تبدیل وضعیت شدم چون بیش از حد توانم زحمت کشیدم و پیگیر شدم و خرج کردم و به هر ناکسی رو انداختم ولی نهایتا جز غصه و افسردگی چیزی عایدم نشد.نفرین بلد نیستم ولی ارزو میکنم روزی هرکس به هر حق پایمال شده ای که داره برسه. هیچکس درک نمیکنه ما چقد اذیت شدیم بخاطر ابطال این بخشنامه.بحق ماه مبارک رمضان دعا میکنم همه چیز ختم بخیر بشه باز هم اگه بذارن
دوستان عزیز ، لطفا اگه کسی رای مثبت گرفته برای تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی، اینجا رای را بذاره که ما هم به اون استناد کنیم ...انشالله که تبدیل وضعیت برای همه اوکی بشه ....
ممنون از لطف همه دوستان 
به NP
سلام
دقیقا همینه که شما می فرمایید برای من هم مواردی نوشته بودند که اصلا در دادخواستم خواستار نشده بودم
یعنی یک مشت آدم بیسواد نشسته اند و دارند مملکت را میچرخانند بدون اینکه بخوانند رای می دهند.

دوستان عزیز ، اگر کسی رای مثبت گرفته لطفا اینجا اعلاک کنه..که بتونیم به اون استناد گنیم ..ممنون

دادگاه شعبه 25 تجدیدنظر بدون هیچ دلیل موجهی دادخواست منو رد کرد توی رایی که داده اثری از درخواست من نبود و استناد کرده بود به یک امتحان اختصاصی که صنایع دستی از کارمنداش گرفته بود و منو با اون مقایسه کرد و گفت که امتحان من عمومی نبوده و من در عجب که آیا از آزمون ادواری سازمان سنجش عمومی تر هم داریم ؟؟؟؟ با اینکه رای بدوی حکم ورود به شکایت داده بود . .... و من به این نتیجه رسیدم که قاضی حتی به خودش تکون نداده که پرونده منو ورق بزنه فقط از سر باز کرده و واقعا باعث تاسفه ... به همین راحتی حقمو خوردن یه آبم بالاش و دیگه فرصتی برای دفاع ندارم ...
۲۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۰۶ صفالو به دوست دانشگاهی و مدیر محترم سایت
سلام فکر کنم قوانین پذیرش ما  با هم فرق می کند

مدیر محترم سایت نحوه آپلود را بفرمایید که اگر دوستان تمایل داشتند نامه ها را آپلود کنند
پاسخ:
تو سایت هایی که آپلود میکنن آپلود نمایید ولینکشو اینجا بذارید
سلام-شما که دانشگاهی هستید به نامه آقای پیرزاده به دانشگاه فنی و حرفه ای استناد نکردین که تو اون نامه به صراحت نوشته بود کسانیکه کار تبدیل وضعیت شون انجام شده یا اینکه شرایط رو داشتن و حقی براشون ایجاد شده ابطال شامل حالشون نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رای من واسه تجدید نظر رفته به معاونت قضایی امور استخدامی شعبه تجدید نظر
تاریخ هم واسه رسیدگی مشخص نکرده
سلام به همه
گر چه حق میدم به دوستانی که رای مثبت گرفتند و اطلاعات رای خودشون را اعلام نمی کنند چرا که واقعا نا ملایمات زیادی را تحمل کردند تا به اینجا رسیدند
من هم براشون دعا می کنم که انشاالله با موفقیت از این مسئله عبور کنند ولی خواهشا اگر کارتون درست شد عهد کنید ما را تنها نگذارید و اون موقع شماره رای خودتون را به ما بدید چون اون موقع دیگه به کار شما صدمه ای نمیخوره و مابقی هم ممکنه با استناد به رای شما بتونن به حقشون برسند  خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
به صفالو
منم دانشگاهی ام. بدوی منفی شد اما استناد به رای مثبت یک غیر دانشگاهی کردم امیدوارم با توجه به رای مثبت او ما هم مثبت بگیریم
ای کاش راه ارتباطی هم داشتیم که نامه های مستند را برای هم قرار می دادیم. و اگر مدیر سایت همکاری میکردند ثواب داشت
مدیر سایت همه شماره ها و راههای ارتباطی و کانالها را پاک می کنند
پاسخ:
اگه آپلود کنید لینکشو بذاریذ پاک نمیشه
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۳۴ به محمد و صفالو
سلام. من هم رای دانشگاهی دیدم که مثبت بود هم غیر دانشگاهی
به محمد
ممنون که جواب دادی خدا را شکر که غیر دانشگاهی ها هم جواب مثبت گرفتند من بدوی منفی گرفتم قاضی تجدید نظرم هم بنظر با تبدیل وضعیت موافق نیست خدا کمک کنه
به صفالو
غیردانشگاهی بودند
سلام.انشالا برای شما هم درست میشه.کاش میشد شماره و تاریخ رای ایشون رو برا ما هم میذاشتین
به محمد
شما آرای مثبتی که دیدید برای دانشگاهی ها بوده یا غیر دانشگاهی ها
به دانشگاهی
سلام.چه خوب که همکارتون رای مثبت گرفته اند و باید وحدت رویه اجرا بشود و اگر شما استناد کرده باشید به شماره دادخواست ایشان چون به دیوان تجدید نظر می رود قطعا رای مثبت خواهید گرفت انشالا
من رای منفی گرفتم ولی همکارم رای مثبت گرفت تقاضای تجدید نظر دادم و استناد کردم به رای همکارم که مثبت گرفته تمامی شرایطمون یکسان بود
به نظرتون در تجدید نظر مثبت میشه یا نه؟
سلام اینکه دوستان رای مثبت گرفتند و نگران هستند از دادن اطلاعات به بقیه طبیعی هستش فقط همین که اینجا بگویند رای مثبت دارند و دانشگاهی هستند یا نیستند کفایت میکنه و به بقیه برای پیگیری امید میده پس خواهشا بدون هیچ استرسی عزیزانی که رای مثبت دارند فقط اعلام کنند اصلا ما انتظار نداریم که شماره و...را بما بدهند
به ل
سلام
نه ناامید نباشید
من رای برخی دوستان رو دیده ام که رای مثبت گرفته اند. فقط شماره نامه و شماره دادخواستشان را نمیدهند که ما استناد به آنها کنیم

باسلام
منم نوبت دادرسی شکایتم شهریوره ؛شنبه ام دیوان بودم به نظرم نتیجه مثبتی نگیرم چون گفتن که تمامی ادواریهای که شکایت کردن رای منفی گرفتن.
اینجور نمیشه باید یه فکر اساسی بشه
با سلام و درود...
از دوستان عزیزی که رای مثبت گرفتن خواهش داریم که با دادن اطلاعات در مورد  موفقیت خود، بقیه را هم راهنمایی کرده و کمک دهند
سلام من از کارکنان قبول شده آزمون ادواری و غیر دانشگاهی می باشم تا قبل از دو آذر  ۹۶ همه کارهای مربوط به استخدامی ام را انجام دادم ( گزینش پست سازمانی مجوز استخدام اما واریز مبلغی به حساب سازمان استخدامی) اما سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور این موضوع را تامین اعتبار نکرد.  البته  همه همکارانم تبدیل وصعیت شدند لطفاً اگر راهکاری به نظرتان می‌رسد ارائه فرمایید
به صفالو
سلام
منتظر جواب شکایت هستیم.
اکثرا که دارند جواب منفی میگیرند.
شاید بقیه رای مثبت گرفته اند که اینجا نمی آیند.
انشالله به امید خدا در این اوضاع نابسامان کشور کار همگی درست شود
سلام رفقا کجا هستید نا امید شدید یا اینکه تبدیل وضع شدید چرا چیزی نمی نویسید
سلام لطفا هر کس رای گرفته بصورت زیر اعلام کنه
رای منفی بدوی - غیر دانشگاهی
سلام سال نو مبارک من رای منفی در بدوی گرفتم و دانشگاهی نیستم درخواست تجدید نظر ثبت کردم البته رای منفی من بخاطر این بود که قبلا برای تبدیل وضعیت دادخواست  دیگری که داده بودم رد شده بود البته دلایل دادخواست اولیه من چیز دیگه ای بود و اصلا ربطی به ادواری نداشت
امیدوارم امسال مشکل ادواری ها حل بشه بچه ها کوتاه نیایید به هر کجا که میدونید مراجعه کنید پیگیری کنید فقط به شکایت دلخوش نباشید بصورت موازی پیگیر باشید براتون بهترینها را ارزو میکنم
سلام
تبریک به دوستانی که رای مثبت گرفتند
خواهش میکنیم از دوستانی که رای مثبت گرفته اند شماره رای و تاریخ رای خود و شعبه رسیدگی را اعلام کنید تا برای دوستانی که رای منفی آمده است و باید تجدیدنظر بنویسند استناد به رای شما بشود در آن حالت است که دیگران نیز رای مثبت خواهند گرفت
متشکرم از همگی
من دو ساله تبدیل وضعیت شدم
از اول اینجا بودم خیلی قبل از ادوواری ها استخدامی های مهرافرین اینجا را ساختن
تو تمام این سالها دولتی بداخلاقتر و نامردتر از این دولت و شخص نوبخت نسبت به کارمندان ندیدم
دوستان سعی کنید بصورت مشترک لینکی ایجاد کنید و حتما برای احقاق حقتون تهران برید و حضوری پیگیری کنید
با همون قانون من و خیلی ها شدیم و بقیه هم حتما حقتونه و باید پیگیر باشید
پیگیری بصورت مراجعه حضوری ب سازمان اداری استخدامی و مجلس حتما جواب میده
کاری که قبلا برای مهرافرین جواب داد
موفق و موید باشید
پاسخ:
سلام دوست عزیز اونایی که اینجا رو ساختن بقول شما مهرآفرین نبودن بلکه تو شعار بعضیا اسمشون مهرآفرین تلقی میشد
سلام دوست عزیز. تبریککککککککککک. خدا رو شکر بین این همه خبر بد و رای منفی یکی اومد بگه رای مثبت گرفتم.مبارکتون باشه.خوشحالم به حقتون رسیدین.دعا کنید بقیه دوستان هم رای مثبت بگیرن. منم دانشگاهی هستم و منتظر رای دیوان.موفق باشین
سلام
تا الان کسی در تجدید نظر رای منفی نگرفته
کسانی هم که در مرحله بدوی رای منفی گرفته اند از وکیل استفاده کرده اند که باعث شده متن لایحه آنها پیچیده بشه. کسانی که متن موجود در این سایت رو عینا در لایحه نوشتند و حاشیه روی نداشته ان رای مثبت گرفتن مگر اینکه مراحل رو طی نکرده بودن

با سلام

خدا روشکر تا اینجا منم رای مثبت گرفتم . همانطور که قبلاً عرض کردم در صورتیکه سازمان متبوع که برای من دانشگاه است اعتراض نکنه رای قطعی و در صورت اعتراض سازمانی که درآن شاغلیم حتماً رای منفی میشه . پس دوستانی که در تجدید نظر رای منفی گرفتن اعتراضی از اداری استخدامی یا سازمان که در آن مشغولن داشتن.

سلام
متاسفانه تعداد دانشگاهی ها زیاد هستش که روی رای ادواری تاثیر گذاشته اما مابقی دستگاهها حدود 500نفر هستند که باقی ماندند من بدوی رای منفی گرفتم و برای تجدید نظر اقدام کردم بعید هستش در مرحله بعد نتیجه بگیرم وکیل خیلی امید نداره
باسلام
خواهشا اگه خبر خاصی هست همه مارو درجریان قرار بدید؛همه این لحضات عمر ما براحتی داره تلف میشه ؛هیچ کسی مثل ما در چند قدمی تبدیل وضعیت اینجور بدبخت نمیشه وبه التماس افتادن نمی افته؛ بخدا فقط باید از طریق نماینده ها پیگیر شیم

سلام علیکم

یک نکته ای متوجه شدم . کسانی که رای مثبت گرفتند. دانشگاه موظف به تبدیل وضعیت کارکنان نشده بلکه دیوان ضمن وارد بودن شکایت و رای به شکلی است که دانشگاه مختار است که تبدیل وضعیت کند یاخیر. بنابراین در صورتیکه در مهلت 20 روزه بعد از ابلاغ رای چنانچه اعتراضی از جانب دانشگاه صورت گیرد. در تجدید نظر دیوان رای منفی صادر میکنه.

سلام علیکم

همکارای دانشگاه خرمشهر رای مثبت گرفتند . همه شرایط  رو داشتند و تا قبل از ابلاغ ابطال رای توسط دیوان حتی ردیف بودجه استانی براشون مشخص شده بود که رای دیوان ابلاغ و کار متوقف شد. البته همین شرایط هم برای بنده وجود داره و حالا من منتظر جواب شکواییه ام هستم.

سلام
من دانشگاهی هستم رای منفی گرفتم ولی همکارم دقیقا با شرایط یکسان رای مثبت گرفته
من تقاضای اعاده دادرسی کردم
به ل
سلام
ممنون بخاطر پیگیری شما
من هرچقدر با این شماره تماس گرفتم و به داخلی کمیسیون اجتماعی ارتباط دادند کسی پاسخگو نبود.
اگر از دوستان تهران افرادی می توانند حضوری افراد این کمیسیون اجتماعی را ببینند ممنون می شویم.
باسلام من به اکثرنماینده ها پیام دادم وازشون خواستم که در خصوص نیروهای قراردادی قبول شده در ازمون ادواری کار مثبتی انجام بدن وازشون راهنمائی خواستم ویکی از ایشون طی دو پیام منو راهنمائی کردن
سلام طبق ایین نامه مجلس مصوبه کمیسیون تخصصی در صحن مجلس بررسی و تصویب میشود از طریق کمیسیون تخصصی پیگیری بفرمایید 
کمیسیون تخصصی این امر کمیسیون اجتماعی است تلفن مجلس ٠٢١٣٩٩٣١ است داخلی کمیسیون اجتماعی راهنماییهای لازم و سوالاتتان را از ان شماره بپرسید
با سلام
کاملا با نظر اقای جابری موافقم بخدا داریم فقط وقت تلف میکنیم اگه بشه همین پیشنهاد اقای جابری رو انجام بدیم شامل همه میشه وبصورت تک نفری کاری از پیش نمیبریم
همکاران گرامی،ما تا الان به امید رای مثبت حدود یکسال چند ماه منتظر و بلاتکلیف ماندیم بعضی از همکاران بهرحال تونستند رای بگیرند ولی اکثر ما یا رای منفی گرفتیم یا منتظر اعلام این رای هستیم و بعد از اخذ رای منفی هیچ کار دیگه ای نمیشه کرد ،به همین خاطر بنده یه پیشنهاد دارم و اون اینکه یه متن مرتب حقوقی از طرف همه جامانده ها به امضای نمایندگان مجلس، تحویل رییس دیوان بدیم یعنی در کل اعتراض به رای 656الی 659 که اصلاح کنند و حق مکتسبه ما رو احقاق کنند.این کار بنظر من جواب مثبت میگیریم و الا بعد از تقدیم دادخواست یکسال صبر کنیم تا جواب منفی بگیریم بیفایده است.
با سلام
منم صحبت های  جابری رو صد در صد تایید می کنم و به همه اعلام می کنم که تمام شکایات بدون استثنا رد میشن چون با خیلی از دوستان در تماسم همه و خود من که دانشگاهی و کلی از مراحل رو گذرونده بودم و مطمئن بودم رای می گیرم تجدیدنظر رد شدم و این در دستور کارشونه وگرنه تمام اون قوانین گفته شده شامل حال من میشد ، خدا  ازشون  نگذره  دیوانی که بویی از عدالت نبرده
سلام. اخه چرا رای همه منفیه؟ دیوان که اون موقع میگفت ما نظرمون مثبت هست. من خودم شخصا با اقای رنجبر تو دیوان صحبت کردم.ایشون گفتن نظر دیوان کاملا مثبته و ما به سازمان استخدامی گفتیم هر کس در هر مرحله ای از تبدیل وضعیت هست کارش انجام بشه. یکی از دوستان هم که به دیوان مراجعه کرده بود اون موقع اقای رنجبر بهش گفته بود ما نظرمون اینه حتی اگر نامه برای تایید کارنامه ازمون ادواری صادر شده ( ابتدایی کار برای تبدیل وضعیت) باید تبدیل وضعیت بشه.واقعا نمیدونم چرا الان با اینکه دوستان مراحل زیادی رو انجام دادن دیوان رای منفی میده
قانون ما مثل حروف والی هستن،نوشته میشن ولی خونده یا عمل نمیشن،اصل 173 قانون اساسی،ماده 11 قانون تشکیلات دادرسی دیوان عدالت اداری و تبصره آن، ماده 13 آن و ماده های قانونی بیشمار دیگری به صراحت ذکر کرده اند که آرای دیوان و محاکم عطف به ماسبق نمیشن،حق مکتسبه ایجاد شده برای هر ذینفعی باید اجرا بشه،ارای متناقض باید به رای وحدت رویه منجر بشن،و....ولی هر کی تابحال دادخواست داده و تمام مراحل اجرایی رو گذرونده و تمام ماده های بالا شامل حالش میشن که باید رای مثبت صادر بشه اما مافیایی که هست اینه که رای برای کسی صادر نشه چون دولت بودجه نداره هزینه ها رو متقبل بشه و الا تا جایی که من شنیدم همیشه دیوان عدالت به نفع متقاضی رای صادر میکرده ........الله اعلم.
۲۴ بهمن ۹۷ ، ۱۳:۲۱ به دانشگاهی
آیا شما که دانشگاهی بودید تمام مراحل رو طی کرده بودید که شکایتتون رد شد؟
سلام دوستان
کی رای مثبت گرفته؟
لطفا اعلام کنید تا بدانیم واقعا رای به همه منفی داده می شود یا نه؟
متشکرم
من هم دانشگاهی هستم و رد شد شکایتم . با اینکه دانشگاه کاملا باهامون همکاری کرد ولی دیوان کار خودش رو کرد و قطعا همه دانشگاهیان رو رد میکنند . باید فکر دیگه ای کرد. بدجور یک سال هست سرکارمون گذاشتن تا قضیه فرسایشی بشه و دیگه دنبال نکنیم ماجرا رو
۱۷ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۳۸ جابری به میزبان
با سلام،چه شعبه ای بودین ؟؟در تجدید نظر اگه یه سری از مراحل ازجمله ،برگه شغل و شاغل،تاییدیه گزینش و تامین اعتبار از برنامه و بودجه رو طی کردین به ماده 11،13 تشکیلات دادرسی مدنی استناد کنید،همچنین به اصل 173 قانون اساسی و ماده 1 احکام دایمی دانشگاهها و موسسات اموزش عالی استناد کنید ،همچنین ذکر کنید که این مراحل را انجام دادید و حق مکتسبه براتون ایجاد شده و این دادنامه نبایستی عطف به ماسبق میشد ....انشاالله که در تجدید نظر رای مثبت بگیرین .

ظاهرا تا حالا کسی رای مثبت نگرفته. تا حالا دوستان با نام های خرید خدمت طرحها عمرانی-علی -مصطفی-صفالو-جابری-مهدی و شما و ... همه رای منفی.متاسفم به خاطر این همه بی عدالتی...

سلام، رای شعبه دیوان در مورد شکایت من با استناد به ابطال ماده ۳۰ بخشنامه حکم به رد صادر نمود. دوستانی که رای مثبت گرفتن راهنمایی بفرمایند که در تجدید نظر باید به چه موضوعی اشاره و درخواست کنم؟ باتشکر
سلام به دوستان با این حساب همه ما از دیوان رای منفی گرفتیم چکار کنیم
سلام دوست عزیز. چرا به هیات عمومی ارجاع شده؟ قبلا شعبه براتون رای صادر کرده؟ میشه بیشتر توضیح بدین از روند کار و شکایت تون؟شما هم از متنی که تو اینت سایت گذاشتن برای شکایت استفاده کردین یا وکیل گرفتین؟
سلام شکایت من از شعبه به هیات عمومی ارجاع شد فکر نکنم دیگه برای ما امیدی باشه
۰۹ بهمن ۹۷ ، ۰۹:۰۲ جابری به ....
آقا یا خانم محترمی که تشکر کردین بعد گفتین من دروغ میگم ،من از مدیر محترمی که این وبگاه رو راه اندازی کردن بینهایت سپاسگزارم فقط کاش میشد به طریق اولی کانال مجاز تلگرامی یا روندی که بشه بخشنامه و مکاتبه ای رو پیوست نمود راه اندازی میشد ....اگه دانشگاهها هیات امنایی هستند و ابطال دادنامه شامل حالشون نمیشه پس کل ماده 30 هم مخصوص دستگاههای خدمات کشوریه شامل دانشگاهیان نمیشه .عین این حرف رو جناب صدری معاونت سازمان استخدامی هم به من گفت .در ضمن من دانشگاه پیام نور ایلام شهر آبدانان خدمت میکنم،هیچوقت از همکارای خودم هم نخواستم کاری کنند چه برسه به افرادی دیگه از دانشگاههای دیگه، چون بر این عقیده ام شخص باید خودش پیگیری کنه.استناد شما به نامه جناب محدث معاون قضایی امور استخدامیه که در جواب نامه معاونت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش ذکر کرده اند شماره نامه هم 200/216766/299/1000 مورخ 1396/11/6  نامه ای دیگه هم مدیر کل حقوقی و امور مجلس جناب پیرزاده هم در پاسخ به مهاون مالی و اداری دانشگاه فنی و حرفه ای پاسخ داده اند که استناد نموده رای دیوان عطف به ماسبق نمیشه شماره 200/34823/234/9000 که باز اینها چون رای نیستندقابلیت اجرا در سازمان استخدامی ندارند ولی میتوان از نامه دوم که جناب آقای پیرزاده اعلام داشته استناد نمود و در دادخواست ذکر کرد.
به آقای جابری
دوست عزیز  بخاطر پیگیری هات و زحماتت ممنونیم  البته بنده هم خیلی پیگیرم ، چون با خوندن حرفات فهمیدم ۹۰ درصدش درسته و این آخرش  البته ببخشید  اینو میگم دروغ گفتید و قطعا دانشگاهی نیستید چون رای بعد ابطال اومده که گفته دانشگاها  بخاطر هیت امنایی بودن شامل رای ابطال نیستن و می تونن ادامه پیدا کنن و اینو میگید که  افراد بیشتری به رای ۶۵۶ اعتراض کنن که البته کار خوبیه ولی کار دانشگاها به احتمال زیاد درست میشه و ایشاالله کار همه  درست بشه .
کلا ما را گذاشتند سر کار
سال دیگه هم انتخاباته معلوم نیست چه تصمیم و قانون جدیدی گرفته بشود
باید صبر کنیم ببینیم رووسای جدید برایمان چه قانونی وضع میکنند.انشاله در سال آینده همگی تبدیل وضعیت بشیم امسال که فقط دارند قراردادی ها را تعدیل می کنند در سازمانها.باید امیدوار باشیم تا آن موقع تبدیل وضعیت ما درست شده باشد
خدا از آنها نگذرد که با شکایتی، آه و نفرین همه را مشمول زندگی خود کردند.
۰۸ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۵۲ جابری به سعید
راستش و بخوایی ندیدم تابحال کسی رای مثبت گرفته باشه مخصوصا از دانشگاهیان،به رای مثبت دادن دیوان امیدوار نیستم ،مگه اینکه جمعی دادخواست اصلاحیه یا اعتراض به دادنامه 656الی 659 بنا بر ماده 13 قانون تشکیلات ایین دارسی دیوان که این رای عطف به ماسبقرنمیشه و کسانی که کارهای اجرایی رو انجام دادن از دادنامه مستثنی کنه.رای مثبت گرفتن از دیوان مساوی است با تبدیل وضعیت شدن .
به جابری
سلام.یعنی همگی ما که شکایت تنظیم کردیم جواب منفی میگیریم از دیوان؟؟؟
پس چه کنیم؟از چه طریق باید اقدام کنیم؟
۰۷ بهمن ۹۷ ، ۰۸:۱۸ جابری،پیام نور
دوستانی که هنوز دادخواست ننوشتند بنظر من فقط میتونن به دادنامه 656الی659 اعتراض بزنن و ذکر کنند که باتوجه به اینکه کارهای اجرایی رو انجام دادن و در مراحل پایانی بودن این رای عطف به ماسبق نمیشه و قاضی نظر مثبتش رو بده و سازمان استخدامی رو مجاز کنه تا کد صادر کنه ،از کسانی که رای مثبت گرفتن خواهش میکنم،اعلام کنند و شعبه رسیدگی و متن دادخواست رو خلاصه بگن تا بقیه که هنوز دادخواست ندادن بتونن به حقشون برسن .فقط اعتراض به دادنامه دال بر عطف به ماسبق میتونه راهکار باشه.در ضمن دانشگاهیها نگن ما هیات امنایی هستیم چون اگه اینجور باشه کلا ماده 30 شامل حالشون نمیشه ،اسمی از هیات امنایی نیاورید.
۰۷ بهمن ۹۷ ، ۰۸:۰۳ جابری،پیام نور
ضمن سلام به دوستان گرامی،هیچکس اندازه من تا این لحظه جسورانه پیگیر نبوده و پیگیر حضوری نه تلفن و ..دیروز شنبه من هم به دیوان عدالت و هم سازمان استخدامی مراجعه کردم ،با هزار بدبختی و خواهش و تمنا گذاشتن چند دقیقه با جناب صدری صحبت کنم خلاصه بگم ایشون گفتن ما بخشنامه صادرکردیم که تبدیل وضغیتتون کنیم و درحال انجام کاربودیم ،دیوان گفته اگه بعد از رای حتی یک نفر تبدیل وضعیت بشه تخلف از قانونه ،بجز تفاهمی که منعقد شده اسامی تو سیستم رو تبدیل وضعیت کردن دیگه هیچکس رو انجام ندادن و نمیدن مگه رای دیوان بگیره،بعد به دیوان رفتم گفتن تحت هیچ شرایطی رای هیات عمومی که همه قضات همون رای رو صادر کردن قاضی یه شعبه اون رای رو نمیشکنه و مستقیما شعبه 44 بمن گفت جواب منفی میدیم .راجع به دادخواست هم بنظرم نه بایستی طرف دعوا رو سازمان استخدامی بنویسیم نه دانشگاه ،چون ابلاغیه هاشون که رو پروندم بود خوندم هر دو شکایت منو رد کرده بودن و گفته بودن رای دیوان باعث توقف احرای کد مستخدمی شده ما در حال انجام کار بودیم.22739
لطفا یکی که رای مثبت برایش امده متن شکایت را پیام کند تا ازش اتفاده کنیم
باید از دانشگاه شکایت کنیم یا سازمان امور استخدامی
با سلام
نمیدونم یک بخشنامه اگه قانونیه پس چرا اینهمه باید ماها اذیت وعذاب بکشیم حالا که چند نفر رای مثبت گرفتن چرا سازمان استخدامی با ادارات مکاتبه نمیکنه که اگر افرادی با این شرایط هستن رو تبدیل وضعیت کنید اخه این چه مسخره بازییه که درآوردن چرا دوست دارن با روح وروان ما بازی کنن؛دو نفر شکایت کنن به دیوان رای بگیرن وچند نفر دیگه رای نگیرند؛همین جور داریم عمرمانو در حسرت آنچه که حق چندسال پیش مان بوده تلف کنیم کاش میشد این پیام  مارو برای بانی این بدبختی ما ارسال بشه که از گناهشون نمیگذریم واه ما همیشه همراهشون هست.
دقیفا از این متن استفاده کردم و یه سری موارد دیگه بهش خودم اضافه کردم وکیل نگرفته بودم
سلام. دوست عزیز لایحه رو خودتون نوشته بودین یا وکیل؟ و اینکه رای دیوان با استناد به چی درخواست شما رو رد کرده؟

سلام. آخر چرا اینقدر ظلم و بی عدالتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با این حساب تا حالا همه رای منفی گرفتن حتی دوستانی که بعضی از مراحل را قبل از ابطال رای گذرانده بودن. آخه چرا؟؟؟

دوست عزیز انشالا درست میشه و تو رای تجدید نظر به نفع شما رای صادر میشه

میشه بفرمایید تو لایحه تون به ماده 13 هم اشاره کرده بودین یا نه؟ و اینکه مربوط به چه وزارتی هستن؟ 


سلام
من شعبه 35 بودم که جواب رد دادن . تعجب من از این هست که جوابیه دانشگاه محل خدمت من هم هنوز به دستشان نرسیده که جواب منفی دادن
تمامی مدارک هم واسشون ارسال کرده بودم
واسه تجدید نظر چه جوری باید اقدام کنم؟

۳۰ دی ۹۷ ، ۱۴:۴۷ به مصطفی
با سلام ببخشید شما شعبه رسیدگی کننده چه شعبه ای بود؟؟بعد رد چرا کردن ؟حتما مدارک ناقص ارسال کردین و الا باید جواب میدادن منفی یا مثبت .
به مصطفی

سلام
به امید خدا درست میشود
الان باید سریع نامه تجدید نظر بدید و اینکه گزینش هم مثبت بوده برایشان ارسال کنید
انشالله همه ما کارمان حل می شود
سلام دوستان
من شکایت کردم و تاریخ رسیدگی اسفند ماه 97 بود ولی دیروز پیامک اومد که رای شما صادر شده وقتی به سایت مراجعه کردم نوشته شده بود شکایت مطروحه رد شد.
قبل از رای دیوان تامین اعتبار شده بودم فقط تنها چیزی که قبل از رای دیوان نداشتم گزینش بود که جوابش بعد از رای دیوان اومد.

با سلام  همگی خدا قوت

به مژده

فرموده بودین 10/22وقت نظارت گرفتین از دیوان . اگه ممکنه میخواستم بدونم کلاً نتیجه ای گرفتین ؟

سلام و وقت به خیر

جناب آقا علی که سه ماهه رای گرفتین میشه بفرمایید کدوم شعبه و دقیقا کی رای گرفتین؟

به  علی
با سلام  دوست عزیز یعنی شما رای نهایی رو گرفتید یا بدوی  بوده ؟
چون منم شرایطم مثل شماست ، اینجوری منم  امیدوار باشم
سلام به دوستان من قبل از ابطال هم گزینش شدم و مراحل دیگر را داشتم و شانس من همه یک سال طول میکشه که جواب بدهند ولی من در عرض 3 ماه جواب گرفتم چون تمام  قاضیها رو عوض کردند .
سلام
انشالله کار همگی درست می شود فقط ناامید نباشید و اعتراضات خود را بنویسید
اگر هم جواب رد از دیوان داده شد باز هم نامه تجدید نظر بنویسید
من مطمین هستم و شنیدم که انقدر نامه شکایت به دیوان ارسال شده است که قطعا فکری برای این موضوع میکنند و نباید اجازه بدهیم مسیر روند شکایت ما را ببندند
به علی 10 دی
سلام.نگران نباشید انشالله تو رای تجدید نظر رای مثبت میگیرید.
میشه لطفا بفرمایید شرایطتون چه جوری بوده قبل از ابطال ماده 30.
منظورم اینه که آیا همه شرایط ماده 30 بخشنامه رو داشتید؟!!
با سلام
چشم پزشکی کارکنان اداری قوه قضاییه به چه صورته
آیا پزشک معتمد دارن یان؟
چون بعضی استانها پیش هر متخصصی که بری قبول دارن.
نمره چشم چند باشه رد میکنن؟
نمره چشم چپم بدون عینک ده دهم
نمره چشم راستم با عینک حدود ۷الی۸ دهم
آیا رد میشم یا ن؟
باتشکر
سلام
قبلا خدمت دوستان عرض شد:
کسانی که از شعبه بدوی دیوان رای منفی گرفته اند لطفا متن کامل رای را در این سایت قرار دهند تا براساس آن متن پیشنهادی نامه تجدیدنظر در سایت قرار داده شود. متن رای بدوی را می توانید از شعبه مربوطه یا دفاتر الکترونیک قضایی و یا سامانه ابلاغ دریافت نمایید. زیرا درخواست تجدید نظر باید براساس متن رای بدوی تنظیم شود.
ضمنا حتما ذکر نمایید کدام یک از مراحل:
گزینش
اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه  یا  مدیریت و برنامه ریزی 
تکمیل فرم تخصیص پست یا همان فرم شغل و شاغل
را قبل از رای هجدهم مهر نودوشش دیوان گذرانده اید.
موفق باشید
سلام تورو خدا اگه نامه برای تجدید نظر دیوان دارید بزارید تا من هم از روی اون بنویسم چون دیوان رای منفی داده و میخام نامه بنویسم برای دیوان برای تجدید نظر لطفا اگه متن دارید زود بزارید چون وقت زیاد ندارم ممنون از عزیزان
با سلام،دادخواست رو اگه به دفاتر خدمات قضایی شهرتون ارائه بدید تا ثبت کنند خیلی زودتر رسیدگی میشه تا مراجعه به شعب دیوان استان و پست.و مزیت دیگه اینکه با شماره پرونده و رمز شخصی میشه از اوضاع و احوال پرونده و استعلامات باخیر شد ز طریق سایت www.adliran.ir
۰۸ دی ۹۷ ، ۰۹:۱۹ صفالو به خرید خدمت طرحهای عمرانی
دوست عزیز سلام بنده قصد ناراحت کردن شما را نداشتم صحبت من در مورد شرایط موجود بود اینکه شما با 20 سال سابقه حق دارید بر کسی پوشیده نیست صحبت من در مورد شرایط حال حاضر شما بود و دلیل دیوان به رد شکایت شما را عرض کردم شما شناسه قراردادی ندارید یکی از موارد بند30 داشتن این شناسه بود پس شما قبل از ابطال شرایط بند 30 را نداشتید الان که ابطال شده شما مشمول عطف بما سبق نمی شوید اما فرمایش شما صحیح است با توجه به استمرار قرارداد و اینکه قبل از 84 شما قراردادی بودید اگر وکیل آشنا به امور دیوان داشته باشید رای مثبت می گیرید به امید موفقیت همه دوستان
متاسفانه سازمان استخدامی حدود 380نفر رو این اواخر تبدیل وضعیت کرد که یک مرحله جلوتر از ما بودند به گفته خودشون این تعداد اسامیشون در کارتابل کارشناس سامانه کارمند ایران منتظر تایید بود که تایید کردند.گرچه بنظر من سازمان استخدامی به راحتی میتونه این کار رو انجام بده ولی متاسفانه نمیدونم به چه دلیل همکاری نمیکنند.
به جابری
با سلام بخشنامه رو خوندم موردی که به درد ما بخوره توش نبود ؛اگه میشه لطف کنید یه شماره تلفن وداخلی دیوان رو تو گروه بذارید ضمنا ایا حضوری شکایت رو تحویل بدیم بهتره یا فرقی نمیکنه پستش کنیم
۰۴ دی ۹۷ ، ۱۴:۱۲ به جابری
سلام دوست عزیز. اگر کلیه کارهای شما قبل از ابطال شده پس چرا سازمان استخدامی شما رو تبدیل وضعیت نکرده؟ چون در جریانید تابستون امسال بعد از اون همه دوندگی و پیگیری سازمان استخدامی حاضر شد کسانی که همه کاراشون انجام شده رو تبدیل وضعیت کنه.
با سلام من هم شناسه قراردادی دارم هم قبل از ابطال ماده 30 گزینش،فرم شغل و شاغل و تامین اعتبار از برنامه و بودجه برام صادر شده و همه را در دادخواست ذکر کردم منتظر رسیدگی بدوی در تاریخ 1/98 هستم.دیروز بخشنامه ای با شماره 533555 به تاریخ 02/10/97 در مورد ایجاد وحدت رویه در بکارگیری ،جابجایی ،ذخیره مرخصی کارکنان قراردادی دارای شناسه قراردادی از سازمان استخدامی صادر شد که دوستان مطالعه بفرمایند.البته دستگاههایی که زیر نظر قانون مدیریت خدمات کشوری هستند میتوانند از این بخشنامه برای جابجایی و ...استفاده کنند.ما دانشگاهیان متاسفانه هیات امنایی هستیم و تا پیمانی نشیم امکان انتقال به دستگاه دیگه نداریم
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۸:۱۹ خرید خدمت طرحهای عمرانی به صفالو و امثال صفالو
با سلام- در جواب شما باید موارد زیر را به اطلاعتان برسانم.
1- خرید خدمت طرحهای عمرانی کارکنان و کارمندانی هستند که در یک شرکت ( مثلا آب منطقه ای) استخدام و بعلت محدودیت های اعتباری ، حقوق و مزایای خودشان را از محل فصل هفتم حق الزحمه کارکنان طرح دریافت می کنند و خود این کارکنان دو نوع هستند : الف- کسانی که در پستهای جاری فعالیت می کنند و ب- کسانی که در طرح اجرایی مشغول هستند.

هر فردی در هر دستگاه اجرایی که کارهای دفتری انجام می دهد و یا نماینده ثابت و تام الاختیار دستگاه معرفی می گردد و یا مسئولیت کنترل صورت وضعیت پیمانکاران و مشاوران را انجام می دهد و با تایید او پرداخت انجام می گیرد کارمند دستگاه محسوب می شود بعبارتی دیگر آن فرد در یک پست سازمانی مشغول ایفای وظیفه می کند. 
این وظیفه دستگاه است که با پیگیری خودش، این کارکنان را در صورت داشتن پست بلاتصدی تبدیل وضعیت نماید و اینگونه نباشد که فردی با داشتن 20 سال سابقه هنوز خرید خدمت باشد. 
خرید خدمت بیش از سه سال یعنی اینکه دستگاه به خدمات آن شخص نیاز دارد و باید او را استخدام کند. متاسفانه تنها چیزی که رعایت نمی شود و خود دیوان هم با دستگاه های اجرایی همسو می شود و تنها در بعضی موارد که قبلا رای داده و شامل فرد شاکی می شود (مثلا در رای 555 ) رای مثبت میدهد و در بقیه موارد اصلا به مستندات شاکی نگاهی هم نمی کند . 

با سلام
به نظر  من هر کسی قبل از ابطال ماده ۳۰ پرونده ش  کامل بوده و از اون شرایط لازم یکی رو داشته باشه و داخل دادخواستش عنوان کرده باشه که من قبل ابطال پرونده م  کامل بوده و اسناد را کامل فرستاده باشه و نیز شناسه هم داشته قطعا رای خواهد گرفت ، عزیزانی که رای نگرفتن   حتما  ی نکته ایی تو کارشون بوده
سلام این دوستمون که خرید خدمت طرحهای عمرانی هستند خودشون گفتند شناسه کارمندی ندارد یعنی اصلا کارمند دولت محسوب نمی شوند و شرایط ماده 30 داشتن شناسه کارمندی بوده وقتی شما قبل از ابطال ماده 30 شرایط اولیه آن را نداشتید معلوم هستش که شکایت شما رد میشه
دوستان گرامی وقتی فردی شناسه کارمندی ندارد یعنی کارمند دولت نیست قراردادهای کار معین  دو نوع است آن عده که شناسه دارند کارمند قراردادی دولت هستند آن گروهی که شناسه ندارند کارمند قراردادی دستگاه هستند
سلام
دوستانی که از شعبه بدوی دیوان رای منفی گرفته اند لطفا متن کامل رای را در این سایت قرار دهند تا براساس آن متن پیشنهادی نامه تجدیدنظر در سایت قرار داده شود.
ضمنا حتما ذکر نمایید کدام یک از مراحل:
گزینش
اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه  یا  مدیریت و برنامه ریزی 
تکمیل فرم تخصیص پست یا همان فرم شغل و شاغل
را قبل از رای هجدهم مهر نودوشش دیوان گذرانده اید.
سلام
دوستان اگر کسی هست که نامه خوبی میداند که باید بنویسیم برای شکایت لطفا متن اون رو بذارید ثواب دارد
سلام دوستان من از دیوان رای منفی گرفتم به استناد ماده 30 و آن چهار نفر تو رو خدا کسی هست  که نامه تجدید نظر فرستاده باشه ودر ضمن من میخام شکایت کنم و ببینم در تجدید نظر چه جوابی میدن البته دیگه هیج کاری نمیشه ولی گفتم کسی هست که نامه تجدید نظر منظورم شکایت خوب نوشته باشه ممنون میشم تو سایت بزارید تا بنویسم .
۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۶ به خرید خدمت طرحهای عمرانی
سلام. عجب! شما لایحه رو خودتون نوشتین یا وکیل؟ یعنی تو لایحه اشاره نکردین بعد از ابطال ماده30 بخاطر شکایت اون سه خانم دیوان باز رای اصلاحی داده و گفته از زمان صدور رای ابطال شده نه تصویب ماده 30؟شما تو لایحه تون نوشتین سازمان یه عده از جامانده ها را به سلیقه خودش تبدیل کرد؟؟ انشالا خدا کمک کنه و همه دوستان به حق شون برسند
۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۹:۴۹ خریدخدمت طرحهای عمرانی
سلام. در خصوص جواب دوستان بگم که یک هفته قبل از وقت نظارت به دیوان رفتم که تا ظهر هم منتظر ماندم که اجازه بدند قاضی را ببینم که اصلا نه منشی و نه قاضی اجازه ندادند گفتند رسیدگی در دیوان غیرحضوری بوده و در صورت نیاز دعوت می شوید. شعبه دسیدگی کننده هم 42 بوده و قاضی پرونده هم آقای آشورلو

با استناد به اعتراض اون سه خانم - دادنامه های شماره 656 الی659
اولا کاش تلفن نمی زدین به دیوان دوما اونی که باهاش صحبت کردین منشی هست و هیچ سمتی نداره که بخواد در خصوص پرونده شما اظهارنظر کنه مگر اینکه مورد مشابه شما دیده باشه که رد کردن سوما ببینید زمان تعیین شده  کی هست همون حول و حوش حضوری برید دیوان هم لایحه دفاعی سازمان خودتون و هم اداره استخدامی رو بگیرید حتی اگر شد با قاضی پرونده صحبت کنید بنظر من صحبت با قاضی تاثیرگذار تر هست ... فقط خواستید برید کارت ملی الزامی هست مستنداتون احیانا همراهتون باشه من رفتم خیلی ها میان برای پیگیری پرونده شون فقط شانستون بگیره منشی خوش اخلاق باشه قاضی هم همین طور  خدا رو چه دیدین شاید جواب گرفتین 
سلام منظورشون از ما رد می کنیم چیه؟ یعنی شعبه 44 هر درخواستی در این مورد رو رد میکنه؟؟؟قبلا که نظرشون مثبت بود چرا الان همکاری نمیکنن؟ بعد به چه دلیلی واقعا رد میکنن مگه خودشون نگفتن اعمال ماده 13؟؟؟/ حالا به همین راحتی!!
۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۲:۱۲ جابری به خرید طرحهای عمرانی
با سلام .لطفا بگید که سازمان استخدامی چه جوابی به دیوان داده بودن،چون من دیروز تماس گرفتم با دفتر دیوان گفتن ما رد میکنیم و جواب سازمان روخواستم گفت باید حضوری بیایین.ممنون میشم جواب بدین.فک کنم شعبه 44 به همه دادخواست ها جواب منفی میده .
۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۷:۳۱ خریدخدمت طرحهای عمرانی
البته بگم که اعتراض نوشتم و به شعبه تجدیدنظر ارسال کردم که امیدوارم نتیجه بگیرم.
۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۷:۲۹ خریدخدمت طرحهای عمرانی
سلام. تمام مراحل جهت تبدیل وضعیت طی شده بود. گزینش انجام شده بود. فرم شغل و شاغل تکمیل شده بود . تنها شناسه کارمندی نداشتیم  که  در نهایت این وزارت نیرو  بود که اسامی را در سامانه کارمند ایران تایید نکرد. 
با  سلام
دوست عزیز میشه لطف کنید و بگید تو چه مرحله ایی از روال کار بودید آیا  گزینش یا مدارک دیگه داشتید یا نه و اینکه رای بدوی بود یا نهایی یعنی تجدیدنظر
۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۱:۵۸ به خرید خدمت طرح های عمرانی
سلام دوست عزیز. میشه بگین سازمان استخدامی چه دلیلی آورده که دیوان شکایت شما رو رد کرده؟ ممنون میشم پاسخ بدین/ انشالا شما هم اعتراض بزارین کارتون درست بشه
به خرید خدمت طرح های سازمانی
سلام ببخشید قبل از ابطال ماده 30 شما تا حد از مراحل استخدامی رو گذرونده بودین که شکایتتون رد شده ؟ 
اگر فرصت دارین یه اعتراض بنویسین بفرستین
۲۶ آذر ۹۷ ، ۱۳:۳۷ خریدخدمت طرحهای عمرانی
با سلام . پاسخ دیوان در خصوص ابطال ماده 30  به نفع من نبوده و شکایت رد شده است. تاریخ اعلام نتیجه هم 14/8/97 بوده است. 
۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۲۶ به پیگیری از دیوان
با سلام میشه بفرمایید جواب سازمان استخدامی در پاسخ به ابلاغیه دیوان چی بود؟و اینکه رای بدوی براتون صادر شده یا هنوز خیر؟؟ممنون میشم جواب بدین
۲۰ آذر ۹۷ ، ۲۰:۱۷ پیگیری از دیوان
من سال 96 در دیوان شکایت کردم به من وقت 11/7/97 در شعبه 44 داده بودند هنوز پرونده در جریان می باشد و کسی پاسخگو نیست
با سلام خدمت دوستان،جواب ابلاغیه من از سازمان استخدامی در تاریخ97/09/07 به دیوان شعبه 44 ارسال شده ولی نمیدونم دقیقا سازمان استخدامی چه جوابی رو داده.پیگیر هستم اگه موفق شدم جوابیه سازمان به دیوان را بگیرم اعلام میکنم.تاریخ رسیدگی پرونده من هم 27/1/98 هستش...خانم محمدی از سازمان استخدامی گفتن فقط رای مثبت دیوان دستتون باشه در هر موقعیتی که از روند باشین کارتون درست میشه.
سلام
دوستان کسی موفق به گرفتن رای مثبت شده آیا؟
اگر دوست نداره شماره شکایت  را بده ایراد نداره فقط بگه بله یا خیر و اینکه دانشگاهی هستش یا غیر دانشگاهی

سلام دوستان خبری نیست؟ کسی جدیدا رای مثبت نگرفته یا با سازمان استخدامی تماس نداشته؟؟؟؟
سلام
تفسیر شما از ماده 13 زیادی خوش بینانه است.
ماده 13 یعنی اینکه اگر کسی در زمان حاکمیت قانونی  حق مکتسبه برایش ایجاد شده باشد در صورت ابطال این قانون آن حق از او گرفته نمیشود و در مورد ما حق مکتسبه یعنی طی کردن یکی از مراحل مذکور قبل از هجدهم مهر نودوشش 
اموراداری ستاد مرکزی شما در استان می تواند به سامانه کارمندایران مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز شما را ملاحظه نماید.
موفق باشید
به همه،همکاران محترم همه ما از این موضوع که کارنامه ادواری داریم و مدارک ارسال کردیم و تقریبا در مراحل آخر بودیم که رای غیر مستدل و دور از انصاف که صدور چنین رای از دیوان عدالت اداری بعید بود (باید حداقل جهت رعایت حق مکتسبه افرادی که در چرخه پایانی روند هستند را مستثنی می نمود)مشترک هستیم ،پس خواهش میکنم هرکدام از عزیزان رای مثبت از دیوان گرفت اینجا ارائه دهد که بقیه هم بتونند حداقل در دفاعیه خود ارجاع به رای داده و از آن استفاده کنند چون اکثرا در شعبات یکسانی پرونده ها رسیدگی میشه
سلام دوست عزیز
این موضوعی که شما اشاره کردید وحدت رویه نیست
وحدت رویه یعنی وقتی پنج پرونده در یک موضوع کاملا مشابه رای یکسان می دهند مساله در هیات عمومی دیوان مطرح شده و درصورت تایید قضات هیات عمومی رای وحدت رویه صادر میشود. یعنی پس از آن تمام پرونده های مطروحه در آن موضوع مختومه شده و ملاک عمل همان رای هیات عمومی است.
اینکه شما اشاره کرده اید:
اگر رای مثبتی در این خصوص با همین موضوعیت صادر شده باشه کسانی مثل من هم که به دیوان شکایت کردیم می تونیم در دفاعیه مون شماره رای صادره مثبت رو عنوان کنیم و قاضی به دلیل وحدت رویه رای مثبت صادر می کنه 
اصلا چنین چیزی نداریم
قضات مختلف در شعبات مختلف حتی در موارد مشابه ممکن است آرای متفاوتی صادر کنند و نظرشان با هم متفاوت باشند که البته تناقض در آرا قابل رسیدگی در هیات عمومی است.
اما اگر در همان شعبه ای که کسی رای مثبت گرفته اشاره به آن پرونده نقش مشوراتی خوبی جهت اخذ رای مشابه از همان شعبه دارد.
در هرحال موضوع وحدت رویه بحث متفاوتی است که به پرونده ادواری ها ارتباطی پیدا نمیکند
موفق باشید
سلام دوستان. در این صفحه در چند نظر خوندم که هر کس قبل از ابطال ماده 30یعنی 18 مهر 96 یکی از مراحل 4 گانه :
گزینش
اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه  یا  مدیریت و برنامه ریزی 
تکمیل فرم تخصیص پست
را انجام داده باشند تبدیل وضعیت میشه حالا من دو تا سوال دارم
اول اینکه ماده 13 و عطف به ماسبق نشدن یعنی هر کس در زمان حاکمیت قانون حقی رو داشته انگار ابطال در مورد اون فرد نبوده شما این شرایط رو از کجا نوشتین؟ و واقعا اگر این طور باشه از کجا میشه فهمید در چه مرحله ای هستیم مثلا اون فرم شغل و شاغل معمولا در چه مرحله ای تکمیل میشه؟ ممنون اگر راهنماییم کنید
سلام
آقای جمالی قمی اگه میتونستن کاری کنند تا الان که یکسال از این موضوع میگذرد و هیچ کاری برای ما نشد انجام داده بودن.نه اینکه تک تک هر نفر برود شکایت کند از سازمان استخدامی
به به np
مسئله ای که شما بیان کردین رو میدونم من منظورم برای وحدت رویه این هست که اگر رای مثبتی در این خصوص با همین موضوعیت صادر شده باشه کسانی مثل من هم که به دیوان شکایت کردیم می تونیم در دفاعیه مون شماره رای صادره مثبت رو عنوان کنیم و قاضی به دلیل وحدت رویه رای مثبت صادر می کنه این در دیوان مرسوم هست ... جهت اطلاعات بیشتر می تونید به آراء دیوان مراجعه کنید و خودتون متوجه بشید .
۰۳ آذر ۹۷ ، ۲۳:۳۴ جابری،پیام نور
ضمن سلام و عرض تبریک بمناسبت میلاد باسعادت حضرت محد مصطفی(ص) ،امروز با خبر شدیم جناب علی قمی بعنوان نماینده حقوقی سازمان اداری و استخدامی و نماینده حقوقی سازمان در مجلس ،بجای ترابی منصوب شد ضمن تبریک و ارزوی موفقیت برایشان ،امیدوارم که همون جناب جمالی باشه که با صبر و حوصله پیگیر کار بود و همچنان پیگیر امورات این تعداد باقیمانده باشن و بتوانیم با همت ایشان و همکاریشون به نتیجه مثبت برسیم .
سلام
این موضوع مشمول رای وحدت رویه نیست
زیرا دستگاههای متشاکی و مراحل تبدیل وضعیت و شرایط شاکیان یکسان نیست.
هر رای صادره صرفا برای همان فرد قابلیت اجرا دارد.
سلام هیچ کدوم رای تجدید نظر نگرفتین از دیوان ؟ چون میشه از طریق همین آرای تجدید نظر درخواست وحدت رویه در صدور رای کرد از دیوان و مشکل خیلی ها حل میشه و بقیه هم که شکایت نکردن میتونن این رو ملاک قرار بدن و رای مثبت بگیرن.
با سلام
دوستان عزیز لطفا اگه کسی جواب نهایی دیوانش اومد خبر بده بینم چی شده ، بخدا از استرس مردیم ، حداقل تکلیفمونو بدونیم 
سپاس
چه سایت ساکتی شده است اینجا
فکر کنم همه شکایت کرده اند و منتظر اعلام جواب هستند
دوستان هرکسی زودتر کار پیمانی شدنش درست شد لطفا اعلام کند که یه امیدواری برای ما هم باشهد
سلام و عرض ادب خدمت برادر عزیز اقای احسان طباطبایی
به زهرا
سلام وقت بخیر 
ما ۱۴ نفر از سرتاسر دانشگاه هستیم و اولین مراجعه به کارگزینی هامون که متاسفانه اونها گفتن نمیشه تبصره سه ها رو انجام دادن و ما رو نه متاسفانه معاونت توسعه قبول نمیکنه میگه تبصره ۴ مشاغل کارگری هست و نمیشه وزارت بهداشت هم ما رو پاس میده به دانشگاه اونا هم که میگن نامه کتبی بیارین از وزارت و گرنه ما تاییدیه گزینش آزمایشات سوء پیشینه پست بلانصدی ثبت در سامانه کارمند ایران همه اش هستیم ولی بی فایده ....
به نویان
سلام
علوم پزشکی که رییس کارگزینی پیگیر کارها و امضای نامه اش بودن.
از طریق ایشان پیگیر شوید.
سلام وقت بخیر میخواستم ببینم تو این صفحه کسی از علوم پزشکی هست که تبصره 4 باشه و کارنامه ادواری داشته باشه و یگیر کاراش؟؟؟ ما 14 نفر ادواری تبصره 4 هستیم که همه شرایط رو داریم تمام مراحل رو هم رفتیم ولی حکمی برای ما نمیزنن میگن شما مشاغل کارگری هستید و نمیشه که تبدیل وضعتون کنیم خواهش میکنم اگه کسی هست که این شرایط رو داره و پیگیره لطفان به ما هم اطلاع بده که چه کاری باید انجام بدیم ممنون
سلام
دوستان سلام مراجعات وتلفنهای ما به سازمان استخدامی موجب شد گروه اول کارشون انجام بشه من مخالف شکایت به دیوان نیستم ضمن شکایتی که انجام میدید مراجعات به سازمان استخدامی و تماس تلفنی را قطع نکنید ادامه بدید اگر شهرستان هستید زنگ بزنید نامه بفرستید با نمایندگان مجلس که مربوط به شهرتون هستند صحبت کنید بخدا کار جواب میگیره اگر پیگیری کنید به هر فرد ذی نفوذی که میشناسید یا میتونید ارتباط بگیرید بذای پیگیری کار ارتباط بگیرید شهرستانی ها قدرت خودتون را دست کم نگیرید بخدا شما با نماینده هاتون ارتباطات نزدیک تری دارید میتونید انصاری را وادار به پذیرش خواسته هاتون کنید شکایت کنید اما هر کس را میشناسید ارتباط بگیرید و سازمان را تحت فشار قرار بدید بخدا نتیجه میدهد
نترس. چون شکایت بیشتر از 100 مورد از سازمانهای مختلف به دیوان شده هیچ نگرانی نداشته باش.همه ما را که نمیتوانند اخراج کنند
سلام هنوز سازمان ما جواب نامه رو ندادند و میگن تا یک ماه وقت دارن جواب بدهند نمی دونم میخان چکار کنند میگم نکنه جواب خوب ندهند
علی جان چی شد جواب سازمان شما؟
کاری انجام شد؟
سلام . وقت رسیدگی خیلی خوب براتون زدن من خ97/3  شکایت ثبت کردم وقت رسیدگی رو 98/2 اعلام کردند. همون شعبه هم هست
با سلام، من در تاریخ 16.07.97 دادخواست تنظیم و از طریق دفترخدمات قضایی به دیوان عدالت اداری ارسال کردم و تاریخ رسیدگی افتاده به 21/01/98 شعبه 44 دیوان یا همان شعبه 4 سابق . با امید به خدا منتظر این تاریخ و نتیجه مثبت هستم .اگه کسی آشنایی از دیوان داره ثوابه به ما هم معرفی کنه چون تمام کارهای من قبل از تاریخ برج 7 سال 96 بوده که دیوان رای صادر کرده.
اگر در دیوان تهران آشنا داشته باشید زیر 6 ماه حکم شما صادر می شود.البته ممکن است در شعبات مختلف رای متفاوتی صادر گردد.
در حالت عادی یکسال زمان می برد
سلام به زهره. شما چه تاریخی شکایت کردید حدودا که حکم صادر شده براتون  چقدر طول میکشه منطورم اینه ممنون  مبارکتون باشه
سلام الحمداله تو رو خدا متن نامه شما چی بود و سازمان هم چه پاسخی به نامه دیوان داده که رای مثبت گرفتید
سلام بر اعضای گروه
من نیز در سال گذشته شکایت خود را تنظیم کردم و چند روز پیش نامه موافقت بر پیمانی شدن اینجانب از دیوان صادر شد.به امید خدا تا چند روز دیگر از طرف سازمان پیمانی می شوم.انشالله شما هم هر چه سریعتر جواب مثبت خود را از دیوان دریافت نمایید.
علی آقا چی شد کار شما؟سازمان چی گفت؟پیمانی شدین خبرش رو به ما هم بدید لطفا.
سلام به دوستان کسانیکه بعد از مهر نود و شش کاراشون را تازه اداره شروع کرده ولی تا اخر دی ماه گزینش و فرم تخصیص شاغل شدند از چه لایحه ای میتونند استفاده کنند همون لایحه تو سایت کافی یا خیر
سلام فقط از امور حقوقی سازمان بهم گفتند که نامه شما از دیوان اومده حالا خیلی میترسم رییس سازمان به نفع من جواب نده چون همین رییس سازمان کار شکنی کردند و پرونده من رو دیر فرستادند تا نامه ابطال اومد تو رو خدا کمکم کنید 
چه نامه ای اومده؟با چه مضمونی؟اگه به نفع شما رای داده شده که باید حکم اجرایی برید بگیرید از دادگاه که سازمان اجراش کنه و تبدیل وضعیت کنن
سلام دوستان نامه من از دیوان به ساززمانمان اومده تورو خدا چکار کنم میگم سازمان میتونه برام چیزی بنویسه و به من رای منفی بدهند
متن شکایت به دیوان:

به نام خدا

ریاست محترم دیوان عدالت اداری

با سلام و احترام؛

به استحضار می رساند سازمان اداری و استخدامی کشور به استناد رای  شماره 656 الی 659 مورخه 18/7/96 هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال ماده 30 دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی مصوب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ، از صدور کد مستخدم پیمانی برای  اینجانب ***** که از نیروهای قراردادی ******* بوده و  مراحل تبدیل وضعیت به پیمانی را قبل از رای هیات عمومی دیوان طی نموده ام امتناع می نماید  در حالی که  مطابق ماده 13 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری (که اثر ابطال مصوبات هیات عمومی در موارد مغایر با قانون را صرفا موکول به بعد از رای هیات عمومی دانسته است) استخدام پیمانی افرادی که اقدامات اجرایی به منظور تبدیل وضعیت را  قبل از رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری طی کرده اند حق مکتسبه ایشان است.

لازم به ذکر است مراحل تبدیل وضعیت  اینجانب قبل از صدور رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری به  شرح ذیل انجام گرفته بود:

*****

*****

*****

من حیث المجموع با توجه به اینکه اینجانب اقدامات اجرایی به منظور تبدیل وضعیت را  قبل از رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری طی کرده ام خواهان صدور رای به نفع اینجانب مبنی بر  «الزام سازمان اداری و استخدامی به تخصیص کدمستخدم پیمانی» می باشم.   

قبلا از حسن نظر و بذل عنایت حضرتعالی و همکاران بزرگوار سپاسگزارم.

باتقدیم احترام



در جریان باشید که شکایت به دیوان نیاز به وکیل نداشته و حدود سی هزارتومان هزینه دارد.
کپی مدارک خود را هم ضمیمه نمایید.
شکایتهایی که تا پایان شهریور تحویل داده شوند و مستندات را پیوست نموده باشند، اواخر خرداد سال نودوهشت محکم تبدیل وضعیت را دریافت خواهند نمود.
کسانی که در زمستان سال نودوشش شکایت کرده بودند آذرماه حکم تبدیل وضعیت را دریافت می نمایند.

توجه داشته باشید که این شکایت و دریافت حکم استخدام پیمانی صرفا خاص کسانی است که حداقل یکی از مراحل:
گزینش
اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه  یا  مدیریت و برنامه ریزی 
تکمیل فرم تخصیص پست
متاسفانه همینطوره که میگی
تو جامعه ای هستیم که تظاهر به عدالت میکنن اما در جلوی چشممون داریم بی عدالتی رو میبینیم. خدا به سزای اعمالشون برسونه....
عین نامردی و ظلمه که با یک مصوبه تعدادی رو تبدیل وضعیت کنن بعد تعدادی که شاید از اونا باسابقه تر و دارای مدرک بالاتر هستند تبدیل وضعیت نکنن.
منم تا قبل از پایان سال دیوان شکایت میکنم.خدا ریشه ظلم رو بخشکونه.
کرامت جان شما هم بری شکایت کنی زودتر به نتیجه می رسی تا بخواهی همه رو جمع کنی چون اینجا نمیذارن شماره تماس و ادرس و چیزی ثبت کنیم تا به هم دسترسی داشته باشیم
سلام برادر
گویا شما اصلا در طول یکسال گذشته پیگیر مباحث اداری و حقوقی مطرح شده در این سایت نبوده اید.
ماده 13 قانون دیوان عدالت که به عطف به ماسبق نشدن مصوبات هیات عمومی اشاره دارد یک قانون مصوب مجلس و تایید شده در شورای نگهبان است و مخالفت با آن از اختیار من و شما و قضات و... خارج است.
ما باید برای تبدیل وضعیت حداقل یکی از مراحل:
گزینش
اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه  یا  مدیریت و برنامه ریزی 
تکمیل فرم تخصیص پست
را انجام داده باشیم و به دیوان شکایت کرده و رای به الزام سازمان اداری استخدامی به تبدیل وضعیت بگیریم.
هیچ راه دیگری مثل مذاکره،تجمع و مصالحه وجود ندارد.
این موضوع بارها و بارها در موضوعات مختلف تکرار شده و هیات عمومی بیش از صد مصوبه دولت را ابطال نموده که همین شرایط را داشته اند.
لذا اگر شرایط مذکور را دارید به دیوان شکایت کنید و پس از حدود ده ماه حکم تبدیل وضعیت بگیرید.
سلام با صحبت آقای که فرمودند تجمعی داشته باشیم موافقم
دوستان سلام من هم یکی از  جا ماندگان هستم در سازمان ما 90 نفر تبدیل وضعیت شدند ولی تعدادی به علت نقص مدارک و طول کشیدن ارسال مجدد مدارک جا ماندند. حالا پس از پیگیری فراوان باید شکایت کنیم. ما فرم شغل و شاغل و نامه تایید گزینش رو داریم ولی نمیدونیم متن شکایت و مستندات پیوست باید جگونه باشد . اگر کسی اطلاع دارد و میتواند راهنمایی کند لطف کند راهنمایی بفرمایید.  بسیار سپاسگذارم
دوستان یک پیشنهاد دارم
میخوایید یکروزی رو مشخص کنید تمام دوستان سراسر کشور رو دعوت کنیم همه باهم دم امور اداری و استخدامی کشور اعتراض کنیم؟فکر کنم همه باهم یک دل و یک صدا باشیم بهتر نتیجه میگیریم
اگه بخشنامه ای اومده پس باید شامل حال تمام قبولی های ادواری بشه.اگه بخشنامه خلاف بوده پس چرا با همون  بخشنامه اشتباه تعداد زیادی از کارمندان  تبدیل وضعیت شدن.
این تبعیض رو نباید بپذیریم.چون خود تبعیض قایًل شدن عین خلاف وظلمه
سلام شب بخیر بنده قبل از ابطال بخشنامه کارم انجام شد دقیقا در آخرین روز یعنی حکم پیمانی من اول دی 96 زده شده.بیچاره ام کردن ولی اصلا کوتاه نیومدم تا تونستم کارم رو پیگیری کردم ،خدا رو شکر نتیجه گرفتم.تمام مراحل رو در صفحات قبلی نوشتم همانطور که راهنمایی بچه های قبلی کمکم کرد امیدوارم کار شماها هم درست بشه.خوشحالی شماها منو هم خوشحال می کنه بهتر اینه که برید پیش آقای عینعلی خیلی انسان محترمی هست و قشنگ آدم رو راهنمایی می کنه. من با بچه کوچک صبح رفتم سازمان امور استخدامی وقتی اومدم خونه که یه استان دیگه بود ساعت 12 شب بود .نوشتم که بگم ناامیدی فایده ای نداره اونروز جواب  نگرفتم ولی راهنمایی آقای عینعلی باعث شد که بالاخره کارم انجام بشه.موفق باشید.
سلام لطلط راهنمایی بفرمایید شما که بحمدالله کارتون درستدشده تا کجای کار قبل از رای بوده تا ما هم پیگیری کنیم خدا خیرتان دهدد 
ما هم شکایت کردیم شهریور ماه
دوستان کی نتیجه اولین بررسی شکایت میاد؟ خیلی طول میکشد؟؟
امیدوارم به یک سال نشود چون معلوم نیست در این کشور بی در و دروازه چه اتفاقاتی تا یکسال دیگر می افتد.......
دوستان خواهشا اگر روند کارهای بررسی شکایات شما امده است بگویید چه مراحلی دارد  و چه نیاز است
بسیار ممنون
انشاله کار همگی درست شود
سلام به همگی
دوستان من مراحلی رو قبل از ابطال ماده 30 جهت تبدیل وضعیتم انجام دادم .میشه بفرمایین تا کی زمان داریم به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم؟
شما هم با شکایت کار خود را درست کردید؟؟؟ یا خود سازمان مربوطه این کار رو برای شما پیگیری کرد؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوست عزیزی که فرمودند کارشون درست شده اولا تبریک عرضمیکنم
میشه بفرمایند کارشونکچطورکپیش بردند تا ما هم همونهکار رو انجامابدیم. ممنون میشم اگه محبت بفرمایید ***********

سلام به همگی من مثل شما عذاب کشیدم تا بالاخره در آخرین روز تونستم کارم رو انجام بدم از اداره ، سازمان و هرجائی که فکرش رو بکنین نا امیدم کردن. ولی اصلاً ناامید نشدم 2 سال و نیم طول کشید ولی با بچه کوچک دو بار تهران رفتم استان رفتم .بالاخره موفق شدم اونها رو متقاعد کنم کارم رو انجام بدن و انجام شد الان پیمانی شدم و خیالم راحت شد دعا می کنم که هرچه زودتر کارهمه انجام بشه هیچوقت ناامید نشید لطفاً .چون همیشه خدا بالاتر از همه اینهاست موفق باشید.
با سلام
دوستان کسی که مرحله اول از دیوان رای مثبت بگیره چقدر احتمال داره رای نهاییش هم مثبت باشه ؟
ایا کسی هست که رای نهایی گرفته ؟
بحث شناسه ربطی به این موضوع نداره
فقط و فقط و فقط
حکم تبدیل وضعیت کسانی صادر خواهد شد که:
اولا: حداقل یکی از مراحل
گزینش
اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه  یا  مدیریت و برنامه ریزی 
تکمیل فرم تخصیص پست
را گذرانده باشند
ثانیا: تا پایان سال جاری در دیوان عدالت اداری شکایت خود را ثبت نماید.
تاکید میکنم
از ابتدای شهریور سالجاری فقط برای ادواری دارهایی کد مستخدم صادر می شود که رای قطعی دیوان عدالت اداری را داشته باشند.
ضمنا رای هرکس فقط برای همان شخص اعتبار داشته و قابل تعمیم به افراد مشابه نیست.
دوستانی که هنوز شناسه قراردادی ندارن و بخاطر این دچار چالش شدند فک کنم مشکلشون حل میشه

به موجب این بخشنامه، همانگونه که قبلا در بخشنامه شماره 1760093 مورخ 23/12/1396 سازمان خواسته شده بود، عنوان «عنوان شغل و شناسۀ یکتای پست سازمانی» در فرم احکام کارگزینی کارمندان رسمی و قراردادهای کارکنان قرارداد کار معین (مشخص) جدید آورده شده است. همچنین، در عنوان شمارۀ ۲۰ آن، یعنی «موضوع قرارداد»، تعیین وظایف و مسئولیت‌ها از سوی دستگاه (کارفرما) صورت می‌گیرد.
۰۲ مهر ۹۷ ، ۰۹:۱۳ به کارمند
جواب ندادن اداره شما به نامه دیوان به نفع شماست. نگران نباشید
۰۱ مهر ۹۷ ، ۱۸:۱۲ به کارمند
سلام
اینکه اداره شما یا سازمان استخدامی به نامه دیوان جواب نده به نفع شماست در نهایت دیوان پس از گذشت مهلت مقرر برای جواب به نفع شما رای خواهد داد.
۰۱ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۲ به آقای سعید
اصلا اینچنین نیست که شما میگویید
رای دیوان لازم الاجراست حتی اگر ده نفر مشابه شما در سیستم باشند و رای نگرفته باشند
شاید کسانی باشند که نخواهند احقاق حق کنند
افرادی که تا پایان سال نودوشش شکایت کرده اند تا پایان آذر و شاکیان سال جاری تا پایان شهریور سال آینده حکم تبدیل وضعیت را دریافت میکنند.
از آقای عینعلی هم بپرسید به شما میگوید که هر کس حکم دیوان برایش صادر شد از لحظه صدور حکم برای همان فرد کد تخصیص میدهند.
موفق باشید
سلام. البته شکایت هم به سادگی و سریع جواب نمیدهد.. من اردیبهشت 97 شکایت کردم و دیوان وقت رسیدگی خرداد 98 تعیین کرده . برای سازمان استخدامی و همچنین اداره ما؛ دیوان نامه فرستاده که جوابیه بفرستند. اداره حتی حاضر نیست جواب به دیوان بده ...
ولی با این حال ناامید نباید شد و نباید به قسمت و قضا و قدر بسپاریم جریان را ..
خیلی از دوستان شکایت کرده اند و بعد چندین ماه هنوز کارشان به جایی نرسیده و سازمان ما هم میگه اگر برای یه نفر شما درست بشه ما اینجا پاسخگو باید باشیم پس اینطور نیست که یه نفر در سازمان به حقش برسه و بقیه نرسند.
مشکل از همان سازمان استخدامی و دیوان است.
شما دوست عزیز اگر کارتون درست شد به ما هم بگویید  و اینکه از چه سازمانی هستید

۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۲۴ به آقای سعید
سلام
هیچ کسی حق شما را نخورده یه آب روش
از صورتجلسه دیوان عدالت اداری تفسیری صورت گرفته که به نظر ما اشتباه و به نظر سازمان استخدامی درست است.
ما با شکایت به دیوان حق مان را می گیریم
وقتی شما دست روی دست گذاشته اید و حاضر نیستید سی هزارتومان برای ارائه دادنامه به دیوان هزینه کنید
نگویید حق تان را خورده اند
بروید از مسیر قانونی حق تان را بگیرید.
سلام
چقدر راحت حق همگی ما رو خوردن و یک آب هم روش....
با این وضعیت معیشتی کارمندان بجای اینکه به فکر ما باشند به فکر پر کردن جیبهایشان هستند.خدا ازشون نگذرد
یک آقای عینعلی هم که با ما بودند و به نفع ما بودند فکر کنم ایشان هم دیگر کنار کشیده اند...هرکجا هستند برایشان سلامتی آرزومندم و ای کاش کار همگی ما درست شده بود....کاش..
سلام دوستان من امروز تماس گرفتم و گفتند که موافقت نکردند امور استخدامی و بقیه و این شکایت بازیها بی فایده تنها باید تو یک روز جمع بشیم و در دفتر ریاست جمهوری اگه نمی خواستند کار بقیه رو درست کنند پس چرا سایت رو دوباره باز کردند و نور چشمیهای خودشان و حتی قسم میخورم به بهانه باز کردن سایت کار بعضیها رو هم درست کردند و همه ما داریم دست رو دست میذاریم و راحت حقمان پایمال شده داریم با دست خودمان خودمونو رو خفه می کنیم از ما گفتن بود به حق آقا امام حسین ع هر که حق کسی خورده و میخوره نابود کن الهی آمین
سلام
ذکر این نکته لازمه که همین کارکنان اداره برق که به دیوان شکایت کرده اند، بروید ببینید که حقوق و مزایایشان چقدر هست. پشت میز نشسته اند و کار اداری می کنند بعد می گن که حقوق ما کارگری هست، عیدی که هر سال دریافت می کنند دو برابر عیدی بقیه کارمندان هست، از بدو ورود به اداره برق حدود 4 میلیون حقوق می گیرند حقوق های بالای 7 ، 8 و ... میلیونی براشون عادی هست.
دوستان سلام مراجعات وتلفنهای ما به سازمان استخدامی موجب شد گروه اول کارشون انجام بشه من مخالف شکایت به دیوان نیستم ضمن شکایتی که انجام میدید مراجعات به سازمان استخدامی و تماس تلفنی را قطع نکنید ادامه بدید اگر شهرستان هستید زنگ بزنید نامه بفرستید با نمایندگان مجلس که مربوط به شهرتون هستند صحبت کنید بخدا کار جواب میگیره اگر پیگیری کنید به هر فرد ذی نفوذی که میشناسید یا میتونید ارتباط بگیرید بذای پیگیری کار ارتباط بگیرید شهرستانی ها قدرت خودتون را دست کم نگیرید بخدا شما با نماینده هاتون ارتباطات نزدیک تری دارید میتونید انصاری را وادار به پذیرش خواسته هاتون کنید شکایت کنید اما هر کس را میشناسید ارتباط بگیرید و سازمان را تحت فشار قرار بدید بخدا نتیجه میدهد
سلام ما فقط نامه تامین بودجه مان قبل از حکم هیات عمومی بوده بقیه کارهامون قبل از ابلاغ حکم بوده چه کنیم ؟؟؟؟؟؟
به امیر:
خیر - پاسخ شکایت هر کس فقط برای همان فرد معتبر است و به افراد مشابه اش ربطی ندارد.
کسانی که حداقل یکی از مراحل:
گزینش
اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه  یا  مدیریت و برنامه ریزی 
تکمیل فرم تخصیص پست
را قبل از رای هیات عمومی طی نموده باشند هشت ماه پس از شکایت به دیوان تبدیل وضعیت میشوند.
هرگونه تبدیل وضعیت درباره سایر افراد کلا منتفی است.
سلام خبر جدیدی ندارید اگه به دیوان شکایت کنم کاری برایمان میشه  و اگر بقیه که شکایت کردن رای که برای انها صادر بشه برای انهایی که شکایت نکردن برای انها هم کاری میشه یا همه باید شکایت کنیم یا حق
سلام دوستان عزیز  ما همه داریم سهل انگاری میکنیم تنها راه چاره اینه که ما همه باید تجمع کنیم در دیوان عدالت و یا دفتر یاست جمهوری تا بتوانیم حقمان رابگیریم. چون من شخصا چند بار به ساز مان استخدامی و سازمان خودمان رفتم و به خدا در شهرستان هستم ولی هیچ کاری نشده و اگر همینطور دست رو دست بزاریم هیچی نمیشه فقط حقمون پایمال شد و بقیه به ریش همه ما میخندند و باید هم اینطورباشه چون اونها به حقشون رسیدند 
به marya و بقیه:
در سهل گیرانه ترین حالت فقط مستنداتی مورد پذیرش هستند که تاریخ انجام آنها قبل از دوم دی نودوشش باشد یعنی تاریخی که رای دیوان توسط سازمان استخدامی ابلاغ شد.
ضمنا آرای دیوان فقط در مورد همان فرد قابل اجراست و در این مورد چیزی به نام وحدت رویه و استناد به رای فرد مشابه موضوعیت ندارد. وحدت رویه در مواردی است که همه شاکیان و مشمولین دقیقا در یک وضعیت و موقعیت مشابه باشند که در مورد این مساله به هیچ وجه مصداق ندارد.
مجددا تاکید می کنم هر رای فقط در مورد شاکی همان پرونده قابلیت اجرایی دارد.
مثلا فردی پول ده نفر را خورده و چک بلامحل داده. بعد از مصادره اموال فقط پول کسانی که چک خودرا اجرا گذاشته اند و شکایت کرده اند به آنها داده می شود نه کسی که در خانه نشسته و چک اش در کشوی خانه اش وجود دارد.
دوستان سلام
تنها راه شکایت به دیوان عدالته بنابراین به موارد ذیل توجه کنید:
1- اگه کسانی هستند که سال گذشته شکایت کردند و حکم گرفتند لطفا شعبه دیوان و شهرشون رو اعلام کنند تا بقیه در حین تنظیم شکایت به دیوان استناد به حکم وحدت رویه کنن.
2- شکایت به دیوان نیاز به وکیل نداره
3- شکایت باید بصورت انفرادی انجام بشه
4- هزینه شکایت فقط 30 هزار تومنه
5- از هر شهری می توان جهت شکایت اقدام کرد و نیاز به حضور در تهران نیست.
6- مدارک لازم و پیشرفت کار خود را از منابع انسانی محل کار درخواست و به همراه مکاتبات اداری انجام گرفته و شماره نامه ها پیوست نمایید.
7- همچنان تاکید می کنم اگه حکم وحدت رویه بگیرید کار به سرعت انجام می شه در غیر این صورت حداقل 8 ماه زمان خواهد برد.
8- تمام افرادی که حداقل یکی از مراحل چهار گانه را گذرانده باشند (یعنی گزینش، تکمیل فرمهای شغل و شاغل و تخصیص پست، نامه موافقت هیات امنا، گرفتن مجوز استخدامی) مشمول تبدیل وضعیت می باشند.
دوستان توجه کنند چون نوع خواسته تمامی افراد یک موضوع واحد میباشد و آن الزام به تبدیل وضعیت ،پس اگه کسی رای موافق بگیره شمول همه میشه و این تو قانون یک امر خیلی ساده و بدیهیه و بقیه میتونن به استناد رای طرفی که موافقت دیوان را گرفته از سازمان درخواست تبدیل وضعیت کنه و برعکس این هم همینجوره یعنی اگه دیوان مخالفت کنه به درخواستهای بقیه مشابه اون جواب داده میشه ،پس اگه قانون بخواد رعایت بشه تو مملکت که نمیشه متاسفانه ،نیاز به شکایت و دادخواست به دیوان ضرورت ندارد منتظر جواب دوستانی که دادخواست زدند باشیم .این نظر شخصی منه .
یعنی شکایت کنیم حتما کار ما درست میشه؟
اخه اگه کار قانونی هست و مشکلی نداره نباید برای یه عده که شکایت میکنند فقط درست کنند بلکه برای همه افراد باید درست بشه
این کار غیرقانونیه که با شکایت بخوان کار افراد رو درست کنند
سلام خانم مژده اگر بعد از این تاریخ مثلا دردی ماه نود و شش گزینش انجام شده باشد همین متن را میشه استفاده کرد ممنون میشم پاسخ بدهید
متن شکایت به دیوان:

به نام خدا

ریاست محترم دیوان عدالت اداری

با سلام و احترام؛

به استحضار می رساند سازمان اداری و استخدامی کشور به استناد رای  شماره 656 الی 659 مورخه 18/7/96 هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال ماده 30 دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی مصوب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ، از صدور کد مستخدم پیمانی برای  اینجانب ***** که از نیروهای قراردادی ******* بوده و  مراحل تبدیل وضعیت به پیمانی را قبل از رای هیات عمومی دیوان طی نموده ام امتناع می نماید  در حالی که  مطابق ماده 13 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری (که اثر ابطال مصوبات هیات عمومی در موارد مغایر با قانون را صرفا موکول به بعد از رای هیات عمومی دانسته است) استخدام پیمانی افرادی که اقدامات اجرایی به منظور تبدیل وضعیت را  قبل از رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری طی کرده اند حق مکتسبه ایشان است.

لازم به ذکر است مراحل تبدیل وضعیت  اینجانب قبل از صدور رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری به  شرح ذیل انجام گرفته بود:

*****

*****

*****

من حیث المجموع با توجه به اینکه اینجانب اقدامات اجرایی به منظور تبدیل وضعیت را  قبل از رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری طی کرده ام خواهان صدور رای به نفع اینجانب مبنی بر  «الزام سازمان اداری و استخدامی به تخصیص کدمستخدم پیمانی» می باشم.   

قبلا از حسن نظر و بذل عنایت حضرتعالی و همکاران بزرگوار سپاسگزارم.

باتقدیم احترام



در جریان باشید که شکایت به دیوان نیاز به وکیل نداشته و حدود سی هزارتومان هزینه دارد.
کپی مدارک خود را هم ضمیمه نمایید.
شکایتهایی که تا پایان شهریور تحویل داده شوند و مستندات را پیوست نموده باشند، اواخر خرداد سال نودوهشت محکم تبدیل وضعیت را دریافت خواهند نمود.
کسانی که در زمستان سال نودوشش شکایت کرده بودند آذرماه حکم تبدیل وضعیت را دریافت می نمایند.

توجه داشته باشید که این شکایت و دریافت حکم استخدام پیمانی صرفا خاص کسانی است که حداقل یکی از مراحل:
گزینش
اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه  یا  مدیریت و برنامه ریزی 
تکمیل فرم تخصیص پست
را انجام داده باشند.
موفق باشید
بخدا خودمان بد هستیم که اینجور کارمان پیش نمیره ، الان هرچند نفری که می تونن به ادارات مرتبط  در تهران مراجع کنن ؛اگه بحث هزینه هم هست شماره کارت بدید پول هزینه رو واریز می کنیم همین  اینجا امار بگیریرید در یک روز خاص هرچند نفری که میتونن اعلام امادگی کنن وبرن صحبت کنن؛ بخدا من بچه کوچیک دارم برام مقدور نیست که تا تهران بیام مسافت زیادی
سلام دوستان تراخدا بیاین یه کاری کنیم ساکت باشیم که نمیتونیم به حقمون برسیم ما واقعا نسل سوخته هستیم دیگه بیشتر از این سوخته تر نشیم بگین چکلر کنیم؟
سلام منم موافقم  با نظر اقای علی هماهنگ کنید
سلام دوستان عزیز انگار هیچ خبری نیست من امروز 3 شهریور با آقای عینعلی تماس گرفتم گفت هیچ خبری نیست تورو خدا بیایید همه باهم گروهی در سازمان دیوان عدالت برویم و خواستار حقمان باشیم این که نمیشه دوباره کار گروهی درست بشه بقیه بمونن به خدا این انصاف نیست و اگه این موقعیت از دستمان برود دیگه چنین موقعیتی رو پیدا نمی کنیم تو رو خدا پیگیر باشید و با این دولت که داریم که موقع دیگه کسی پیمانی نمیشه تو رو قرآن نذاریم حقمان پایمال بشه.
سلام
ظاهرا خیلیا و اونهایی که اسامی شان در کارتابل بوده درست شده و سازمان برای بقیه دست نگهداشته است تا به فراموشی رسیده شود.خیلیها هم رفتن شکایت کردن اما بعد از دو سال غیر ممکنه رسیدگی بشه و کارشون درست بشه.
این مملکت و این وضع موجود ماست.فقط خدا میداند چقدر بی عدالتی داره انجام میشه و با یه قانون کار یک سری درست بشه و بقیه بخاطر کم کاری و دیر فرستادن اسامی باید در حسرت باشند.
امیدوارم خدا هر کی را به سزای اعمالش برسونه
دوستان عزیز ، ظاهرا  همگی دیگه کاملا ناامید شدن و یه عده ایی هم که کارشون مراحل آخر بود و احتمالا همون دوستان فعال و پیگیر بودن هم کارشون درست شد و بقیه هم فقط در انتظارن دیگران کاری بکنن ، جوری که معلومه کسی دیگه کاری برا ماها نمی کنه و مشکل اصلی هم سازمان استخدامیه که واقعا واگزارشون می کنیم به خدا ، فقط قطعا تا الان به دیوان شکایت کردید و اگر نه حتما اینکارو بکنید چون خیلی زمانبره و می تونم با اطمینان بگم تنها راه امیدمون همونه و چون حرفمون حقه  مطمئن باشید جواب میگیریم ، ب امید خدا
با سلام ببخشید اگه یه گروه دیه یا لینک دیگری برا استخدام ادواریها وجود داره لطف کنید اعلام کنید اینجا که هیچ خبری نیست وفعالیتی وجود نداره
سلام چرا همگی ساکتید یعنی هیچ امیدی نیست کسی چیزی بگه
با سلام
 ببخشید متن شکایت رو دارید؟ میشه لطف کنید تو گروه بذارید.
سلام. دوستان تنها راه حل شکایت سازمان امور استخدامی به دیوان عدالته . همین.
متاسفانه با وجود تمام تلاشها و پیگیریها و تا مرز نتیجه رسیدن ،بعد اینکه سازمان استخدامی افرادی که فقط در کارتابل خود سازمان بودن درست شد،بقیه هیچ خبری نیست و خپاهشا منتظر خبر از طرف کسی نباشید آستین همت بالا بزنید به دیپان شکایت کنید یا دسته جمعی یا انفرادی .چون سازمان نامه ای که آماده کرده بود معاونت حقوقی مخالفت کرده و نفرستادن به دیوان .و السلام 
باسلام
خواهشا اگه خبری هست ما رو هم درجریان قرار بدید فکر کنم کلا کنسل شد بحث ادواری ها واز برنامه دولت خارج شد،خدایا چرا ما اینجور بدشانسیم نوبت ما که شد همه چی کن فیکون شد
سلام دوستان خبر جدیدی ندارید
سلام دوستان  آیا در روزهای گذشته کسی موفق شده با آقای عینعلی صحبت کند و از روند کار جویا شود؟
۱۷ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۸ جامانده ادواری
خداروشکر که دیوان رای خودش رو اصلاح کرد وگرنه همه خلاص بودیم الانم تنها راه شکایت از امور استخدامی هستش با وکیل خبره هماهنگ کنید بدون مطالعه و انفرادی شکایت نکنید این قضیه خیلی سنگینه فکرنکنید با یه شکایت ساده از طریق دیوان موفق به انجام این کار میشید چون اگر به این سادگی بود امور استخدامی میدونست که همه میرن شکایت میکنن پس کارخودشو انجام میداد حالا که به این سادگی مچلمون کردن بدونید که قصه سخت تر ازین حرفهاست...بازم هر طور صلاح میدونید
سلام اگر دادگاه یا هر جایی میروید اشکال نداره سازمان استخدامی را فراموش نکنید به رئیس سازمان نامه بزنید و بپرسید فرق ما با اونهایی که در کارتابل بودند چی هستش ما هم ثبت سامانه هستیم برگه شغل و شاغل و نظر گزینش هم اماده هستش ولی بارگزاری نشده بعلت بی حالی و خباثت همکاران اداری
سلام 
برای شکایت از سازمان امور استخدامی به صورت انفرادی چه مدارکی لازمه که به دیوان ارائه کنیم ؟
سلام به همگی خبر جدیدی نیست؟
به کرامت
تنها راهش اینه به دیوان عدالت شکایت کنید و از سازمان خودتون و سازمان استخدامی شکایت کنید و تمام مدارکتون رو ضمیمه کنید از زمان آغاز تا انتها همه مستنداتون همراه با دادخواستتون باشه . در خصوص تنظیم دادخواست نیاز به وکیل ندارین ولی بد نیست از یک خبره مشاوره بگیرید (مثلا اداره حقوقی محل کارتون ) تا راهنماییتون کنه انشاء الله جواب بگیرید .ضمنا شکایتی که تنظیم می کنید مضمونش باید اشاره بشه به ماده 13 (عطف بماسبق نشدن رای) و اگر همکاران دیگرتون شامل این قانون بودن و استخدام شدن ، به این هم اشاره کنید که این مسئله نفی صریح قاعده اقتضای عدالت است.
با سلام خدمت دوستان،متاسفانه با وجود پیگیری جدی بسیاری از جامانده ها و تلاش خود سازمان استخدامی برای تعیین تکلیف بقیه جامانده ها ،آنچه که قبلا مطلع شدیم نامه ای اماده شد تا از طریق معاونت حقوقی سازمان به دیوان ارسال بشه و تعیین تکلیف بشه اما ظاهرا معاونت حقوقی یا ریاست سازمان از ارسال نامه منصرف شدن و طبق جلسه ای که قبلا داشتن با دیوان همان تعداد که در کارتابل بود انجام شد مابقی امیدوار به جواب نامه بودیم که با توجه به شواهد ارسال نشده .
وزارت علوم شخصا جهت تعیین تکلیف برای دانشگاهیان نامه ارسال کرده اما جواب اونم هنوز نیامده .من شخصا به وزارت علوم مراجعه کردم .از بقیه خواهش میکنم حضورا به سازمان و وزارت مراجعه کنند منتظر امداد غیبی نباشید .یا علی 
سلام تراخدا خبری نشده من هرروز زنگ زدم ولی اقای عینعلی هم دیگه جواب نمیدن 
من کارمند میراث فرهنگی هستم.۱۸ سال سابقه کار دارم. ازمون ادواری استخدامی ۸۳ قبول شدم.خیای از کارهام انجام شد حتی نامه زدن به مدیریت و برنامه ریزی برای تخصیص ردیف بودجه.یعنی یک ماه دیگه ماده ۳۰ دیرتر باطل میشد منم تبدیل وضعیت میشدم.دوستانی که اطلاع دارن میشه لطفا منو راهنمایی کنن چکار کنم؟امیدوار باشم تبدیل وضعیت میشم یا نه؟بالاخره این بخشنامه سرانجامش چی میشه.خواهشا کسی اطلاعات داره راهنمایی کنه
سلام فکرکنم دوستان استخدام شدن چوندیگه هیچ خبر تازه ایی نمیزارن?? خوش بحالشون
فقط با شکایت از سازمان امور استخدامی به دیوان میشه نتیجه گرفت
باید  بگم هیچ کاری درست نشده ، فقط ظاهرا همگی خسته شدن و کسی دیگه پیگیر نیست ، چیزی که اونا  هدفشون بود و بهش رسیدن
ظاهرا صفحه سایت به دلیل پر بودن تغییر کرده و دوستان اطلاعی از ایم موضوع ندارن به همین خاطر پیام نمی گذارند
از مدیر محترم سایت خواهشمندم آدرس جدی این پیج رو در همون صفحه قبلی برای دوستان قرار بدهید بالای صفحه یا لینکی زده بشه که مستقیم وارد اینجا بشوند
با سپاس فراوان
پاسخ:
تو همه جای سایت مشخص شده دیگه تو صفحه هم توضیح داده شده
سلام
آقای عینعلی لطفا اگر خبری هست به ما هم بگویید.
لطفا راهنمایی کنید چیکار کنیم تا با این وضعیت دولت این یکی کار از یادشون نرفته تبدیل وضعیت ما انجام بشه
بقیه دوستان چه کردن؟؟؟
سلام ظاهرا همه استخدام شدند چون هیچ کس دیگه نمیادهم فکری کنیم
باسلام
ببخشید هیچ خبری نیست????
هیچکس خبر جدیدی نداره ؟ قرار بود پیگیری بشه تا سازمان استخدامی نامه بزنه به دیوان عدالت برای جامانده های ادارات کسی خبر نداره که قبول کرد بزنه یا نه ؟  
سلام دوستان
چه خبر از تبدیل وضعیتها؟
تهران فردی نرفته سازمان استخدامی خبر جدید بیاره؟ تماس های تلفنی ما رو جواب نمیدم
لطفا اگر بقیه افراد هم تبدیل وضعیت شدن به ما هم خبر بدهند بدونیم بیشتر به سازمان خودمون فشار بیاریم
ممنون از همگی
سلام به همگی دوستان عزیز
من ۲۲ ساله که قراردادی هستم دانشگاه تبدیل وضعیت همکاران را منوط به دادن تعهد کتبی کرده بود که من تعهد رو امضا نکرده بودم چون من که دارای مدرک کارشناسی ارشد بودم میخواستن با مدرک کارشناسی تیدیل وضعیت بکنن برای همین پرونده مرا برای تبدیل وضعیت به وزارت نفرستاده بودن ولی همکاران دیگر که تعهد رو امضا کرده بودن همگی به پیمانی تبدیل شدن من هم به دیوان عدالت شکایت کردم که در مرحله اول دیوان به نفع من رای داد ولی الان بعد از اعتراض دانشگاه در تجدید نظر دیوان به نفع دانشگاه رای داده ومن باید دوباره به رای قطعی دیوان اعتراض کنم و اعاده دادرسی بدم به نظر دوستان من که همگی مراحل را قبل از بهمن ۹۵ طی کزدم وهمه نامه های تاییدیه هسته گزینش و تاییدیه برنامه و بودجه و تاییدیه دانشگاه و فیش واریزی و برگه تاییدیه شناسه شغل و شاغل رو دارم وفقط مشخصاتم در سایت کارمند ایران برای اخذ شناسه پیمانی ثبت نشده چکار باید بکنم لطفا از دوستان عزیز خواهشمندم راهنماییم بکنیین
سلام
ببخشید چیه هیچکی خبری نمیده یعنی واقعا ناامید شیم.

سلام
آیا بهتر نیست به جای التماس و اشک و آه ناله با شکایت به دیوان عدالت اداری عزتمندانه حکم تبدیل وضعیت بگیرید و آن را توی دهن مانع تراشان بکوبید
با منت و خواهش کاری انجام نمیشود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی