---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ق.ظ

۰

استخدام ۴۰هزار نیروی جدید

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ق.ظ
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به نیاز اعلامی دستگاه‌های اجرایی برای نیروی انسانی پیش بینی می‌شود ۴۰ هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدام شود.

جمشید انصاری شنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی اظهارکرد: با وجود شیوع بیماری کرونا اما بر اساس اقدامات مقابله‌ای خوبی که انجام گرفته پیش بینی می‌شود آزمون استخدامی در تابستان امسال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی با بیان اینکه دولت بیش از ۲ هزار خدمت اقتصادی به مردم ارائه می‌کند عنوان کرد: بیش از ۵ هزار خدمت دولت به مردم احصا شد که از این تعداد بیش از ۲ هزار خدمت در حوزه اقتصاد و کسب و کار است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به فعالیت ستاد ویژه کاهش مجوزها متشکل از نمایندگان سه قوه تصریح کرد: در این کمیته تعداد قابل توجهی از مجوزها برای سرعت بخشی به فعالیت‌های اقتصادی باطل شد.

وی با بیان اینکه متناسب با فعالیت‌های جدید مجوزهای جدید نیز تعریف می‌شود افزود: برنامه ریزی شده تا مجوزها تکراری و غیرضروری نباشد تا خللی در روند فعالیت‌ها ایجاد نشود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور روانسازی و تسهیل کسب و کارها را از جمله سیاست‌های جدی سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان کرد.

انصاری با بیان اینکه اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی و گزارش حمایت‌های دولت و برنامه ریزی ها در این استان مطلوب است گفت:

وی با بیان اینکه حمایت‌های دولت، استان توانسته در ایجاد فرصت‌های شغلی، کاهش نرخ بیکاری، تحرک در واحدهای تعطیل شده و افزایش ظرفیت واحدهای فعال عملکرد خوبی داشته باشد ابراز امیدواری کرد که با سیاست گذاری‌های انجام گرفته بیش از پیش جهش تولید در استان با ظرفیت‌های موجود محقق شود.

۹۹/۰۴/۰۹
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی