---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

۱

به نام خدا

03/09/1393

گزارش روز دوم

با عرض سلام خدمت همه ی دوستان

در روز دوم پیگیری به علت اینکه جلسات مجلس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می گردید، امکان ملاقات با نمایندگان مجلس فراهم نشد؛ اما برای پیگیری در مورد روال قانونی جذب پذیرفته شدگان به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مراجعه نمودیم.

1- در ابتدا با مراجعه به یکی از کارشناسان این معاونت، ایشان اعلام نمودند که در صورت تأمین اعتبار توسط معاونت بودجه ( که دیروز مسئولین معاونت بودجه، قول تأمین اعتبار را دادند)، احکام استخدامی پذیرفته شدگان تا آخر سال جاری صادر می گردد و ما را برای پیگیری های بیشتر به مسئول مافوق خود ارجاع دادند.

2- سپس به مسئول مستقیم جمع آوری آمار و ارزیابی روند قانونی بودن، آزمون های استخدامی استانداری های سراسر کشور مراجعه نمودیم که ایشان تمامی آزمون های استانداری که نشر آگهی عمومی داشته اند را قانونی دانست و از آمادگی این معاونت برای صدور کد استخدامی، بلافاصله پس از تأمین اعتبار خبر دادند. ایشان همچنین برای رفع مشکل آزمون ها استخدامی هایی که مراحل استخدام آنها پس از نامه ی معاون ریاست جمهور (اقای اسحاق جهانگیری) در تاریخ 01/08/1393 متوقف شده بود، پیشنهاد دادند از آنجایی که بر اساس ماده ی ( تبصره ی) 2 بخش نامه ی آقای جهانگیری، مسئولیت بررسی صحت و سقم قانونی بودن آزمون ها به معاونت توسعه مدیریت محول شده بود، استانداری هایی که مراحل استخدامی پذیرفته شدگان را پیش نبرده اند می توانند در صورت وجود هر گونه شبهه در خصوص انجام بقیه ی مراحل استخدامی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مکاتبه نمایند تا این معاونت دستور انجام ادامه ی مراحل استخدامی آنها را صادر نماید.

3- جهت کسب اطلاعات بیشتر به ملاقات یکی دیر از اعضای کارگروه آمار و تأمین نیروی انسانی معاونت رفتیم که نامبرده ضمن تأیید صحبت های همکارش اعلام نمود که هریک از استانداری ها می توانند با ارسال نامه ای نظر موافق این معاونت را جهت انجام ادامه ی مراحل استخدامی آزمون های استانداری بصورت مکتوب دریافت نمایند.

4- ریاست کارگروه آمار و تأمین نیروی انسانی معاونت توسعه و مدیریت حتی یک گام فراتر نهاده و گفتند نامه ی ادامه ی روند مراحل آزمون های استخدامی استاندای ها صادر گردیده و به استان ها ارسال شده است. ایشان در برابر اصرار ما برای مشاهده و دریافت شماره ی این نامه، برآورده شدن خواسته ی ما را منوط به کسب اجازه از مسئول مافوق خویش موکول کرد و با دادن شماره ی تماس خود اعلام نمودند که طی هفته های آتی برای دریافت شماره نامه با ایشان تماس حاصل شود.

5- معاونت امور آمار و تأمین نیروی انسانی معاونت، صحبت های کارشناسان زیر مجموعه ی خویش را تأیید نموده و اعلام کرده که در صورت تأمین اعتبار بودجه ی سال 1394، این معاونت مشکلی با صدور احکام استخدامی پذیرفته شدگان ندارد و همچنین در صورت استعلام استانداری ها از این معاونت، بر انجام مراحل استخدامی تأکید خواهد نمود.

6- نهایتاً، ریاست آمار و نیروی انسانی معاونت توسعه ریاست جمهور (آقای جمالی قمی) پس از اصرار فراوان ما جهت رفع مشکل پذیرفته شده گانی که تمامی مراحل را طی نکرده اند، قول دادند که ظرف یک الی دو هفته ی آینده با ارسال نامه ای به استانداری ها، انجام ادامه ی مراحل استخدامی را خواستار شوند.

جمع بندی:

الف- براساس پیگیری های دیروز صورت گرفته از معاونت بودجه، برای تأمین اعتبار تمامی پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی استانداری قول مساعد داده شد؛ هرچند اطمینان کامل از تأمین اعتبار در لایحه ی بودجه سال 1394 پس از تکمیل جزئیات لایحه ظرف دو هفته ی اینده و تقدیم آن به مجلس امکان پذیر می باشد؛ به همین منظور هماهنگی لازم با مسئولان مربوطه جهت دیدار و مشاهده ی ردیف اعتباری منظور شده در لایحه ی بودجه ی سال 1394 در نیمه ی دوم آذرماه صورت پذیرفت.

ب- برای انجام مراحل قانونی کسانی که مراحل استخدامی آنها متوقف شده است، با پیگیری های انجام شده مقرر گردید که از سوی معاونت توسعه، نامه ای به استانداری ها مبنی بر انجام مراحل استخدامی ارسال گردد؛ هرچند برخی از مسئولین معاونت توسعه بطور دوستانه پیشنهاد دادند که پذیرفته شدگانی که مراحل قانونی آنها به انجام نرسیده است بر پیگیری های خود از استانداری های مربوطه شدت بخشند.

"و من الله توفیق"



۹۳/۰۹/۰۳
مدیرسایت

نظرات  (۱)

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۵ داود سراج پور
دوستان لطف کردین.مرسی بخاطر زحماتتون وایشالابا این پشتکارتون درهمه امورزندگیتون موفق باشین