---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ق.ظ

۱

موج جدید پیگیری حضوری ازنمایندگان

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ق.ظ

با توجه به درخواست موج جدید کمپین ارسال پیامک به نمایندگان کمیسیونهای مرتبط با بودجه  از طرف کاربران وبلاگ در شرایط فعلی پیشنهاد میشود که تا روند بررسی بودجه در مجلس لطفا در حال حاظر که مجلس تعطیل است با مراجعه  حضوری به نمایندگان خودتان و همچین در صورت ممکن  مخصوصا به نمایندگان کمیسیون های اجتماعی و برنامه ریزی وبودجه لطفا درخواست خودتان را بصورت شفاف با نمایندگان در میان بگذارید چون در حال حاضر که یکبار کمپین رو اجرا کردیم وتقریبا اکثریت نمایندگان در جریان این استخدامی ها و بلاتکلیفی قبو ل شدگان قرار گرفته اند به نظر میرسد موج جدید کمپین پیامکی چندان مفید نخواهد بود و البته ممکن است نتیجه عکس هم داشته باشد بنابرین در شرایط فعلی مراجعه حضوری خیلی بهتر و موثرتر از کمپین پیامکی خواهد بود. وچنانچه کسی از طریق تلفنی مایل به پیگیری ودرخواست  باشد شماره نمایندگان در فایل کمپین که قبلا اجرا کردیم موجود است . دز زیر اسامی اعضای میسیون اجتماعی وبرنامه وبودجه مجلس آورده میشود و کمیسیون تلفیق هم که فعلا تشکل نشده است .

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس : 



اعضای کمیسیون برنامه و بودجه :




نظرات  (۱)

دوستان عزیز بنده خودم و اطرافیانی که توی شهر خودمون میشناسم که مانند بنده بلاتکلیف هستند رو دارم جمع می کنم که دستجمعی بریم نماینده شهر رو ببینیم حتما شما هم اقدام کنید، انتخابات سال آینده رو هم به نمایندگان یادآوری بکنید البته خودشون توی این چند وقت به خاط انتخابات سال آینده ملایم تر اند.