---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ب.ظ

۰


به نام خدا

گزارش روز اول یکشنبه

02/09/1393

با عرض سلام خدمت همه­ ی دوستان

پیرو مراجعه ­ی نمایندگان منتخب پذیرفته ­شدگان، جهت پیگیری موضوع تأمین اعتبار آزمون استخدامی استانداری­ها به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نتایج زیر حاصل شد.

1- متاسفانه هنوز جزئیات لایحه­ ی بودجه ­ی سال 1394 نهایی و مکتوب نشده است؛ بنابراین امکان دسترسی به سند مکتوب از وضعیت تأمین اعتبار استخدامی­ ها امکان­پذیر نگردید. لذا جهت اطلاع از وضعیت تأمین­اعتبار به مسئولان امور بودجه که تأمین­اعتبار استخدامی­های استانداری­ها بر عهده­ی ایشان می­باشد مراجعه نمودیم.

همچنین جهت اطمینان از صحت گفته­های ایشان به صحبت با یک مسئول اکتفا ننموده و سعی نمودیم طی ملاقات با مسئولان و کارشناسان مختلف و تطبیق گفته­ های آنها با یکدیگر از تصمیمات گرفته شده برای تأمین ­اعتبار آزمون­ها اطمینان حاصل کنیم.

2- پس از همکاری صمیمانه­ی مسئولین معاونت و تعیین قرار جلسه با معاون بودجه­ی منطقه­ ای(معاون دکتر کردستانچی) بیان شد که شخص ایشان و همکاران وی اقدام به جمع­آوری آمار کامل پذیرفته ­شدگان تمامی آزمون­های استخدامی جهت تعیین ردیف اعتبار در لایحه­ی بودجه سال 1394 نمودند که با استناد به صحبت­های دکتر نوبخت تصمیم بر این شد که برای کلیه­ ی افرادی که در این آزمون پذیرفته شده­ اند ردیف بودجه­ای لحاظ شود. لازم به ذکر است که ایشان صحبت­های دکتر نوبخت را حجت دانسته و خاطر نشان کردند که به طور قطع در اسفند ماه سال جاری احکام استخدام افراد یاد شده صادر خواهد شد.

3- پس از جلسه­ ی فوق، جلسه­ ی دیگری با یکی از کارشناسان بودجه­ ی معاونت برگزار کردیم و ایشان نیز ضمن تأیید صحبت­های معاون دکتر کردستانچی مبنی بر تأمین اعتبار در لایحه­ی بودجه­ی سال 1394 طبق صحبت­های دکتر نوبخت تأیید نمودند.

4- به منظور اطمینان بیشتر به دفتر دکتر صالح ( معاون پارلمانی دکتر نوبخت) مراجعه کردیم که به علت حضور ایشان در مجلس شورای اسلامی امکان ملاقات میسر نگردید، اما رئیس دفتر ایشان جهت اطمینان خاطر ما مجدداَ با معاون بودجه­ی منطقه­ای تماس تلفنی به عمل آورده و ایشان بر تأمین اعتبار آزمون­ها در لایحه­ی بودجه­ی سال 1394 تأکید نمودند.

5- پس از آن به دفتر معاونت بودجه­ی دکتر دژپسند مراجعه نمودیم که اعلام گردید کلیه­ ی امور مربوط به تأمین اعتبار آزمون استخدامی استانداری­ها به معاونت امور اجتماعی (دکتر نوری) تفویض اختیار گردیده است.

6- در معاونت امور اجتماعی، ریاست کارگروه بودجه، در حال حاضر مسئولیت مستقیم بررسی و تأمین اعتبار آزمون­های استخدامی استانداری­ها را بر عهده دارد. طی جلسه­ ی برگزار شده، ایشان با استناد به قول مساعدت دکتر نوبخت در رسانه­های عمومی مبنی بر شروع به کار افراد پذیرفته شده در اسفند ماه اعلام نمودند که 400 میلیارد تومان اعتبار برای جذب پذیرفته­شدگان بر اساس اطلاعات دریافت شده از سوی استانداری­ها بصورت گلوبال (کلی) در نظر گرفته شده است؛ بدین معنی که این اعتبار به نام افراد مشخص نبوده و برای لیست­های سازمانی مورد نیاز دستگاه­های اجرایی تخصیص داده شده است.

7- در خصوص ابهام زدایی از صحبت­های دکتر نوبخت مبنی بر طی شدن مراحل قانونی، از مسئولین یاد شده بار­ها پرسش به عمل آمد که معاون آقای کردستانچی در برابر اصرار ما به گفته­ های دکتر نوبخت بسنده کردند و پاسخ شفافی در این خصوص ندادند؛ اما پس از اصرار بیش از حد ما، ایشان اشاره کردند که تأمین اعتبار برای تمامی پذیرفته­ شدگان از سوی این معاونت صورت خواهد گرفت؛ اما ادامه­ی روند استخدامی افراد گزینش نشده بر عهده­ ی معاونت توسعه­ی مدیریت و سرمایه­ی انسانی رئیس جمهور است. از سوی دیگر، رئیس کارگروه بودجه­ی امور اجتماعی اظهار داشتند که تأمین ­اعتبار تمامی افراد پذیرفته شده براساس آمار دریافت شده از استانداری­ها صورت می­پذیرد، اما در مرحله­ی صدور حکم، اعتبار به کسانی اختصاص خواهد یافت که تأییدیه نهایی گزینش برای آنها صادر شده باشد.

" و من الله توفیق"




۹۳/۰۹/۰۲
مدیرسایت