---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۵ ق.ظ

۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر را گرفته‌ایم و ۱۰ هزار نفر دیگر در مرحله دوم استخدام می‌شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی ظهر پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان دماوند که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات بیمارستان سوم شعبان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از امروز و در نمایشگاه الکامپ، پرونده الکترونیک سلامت بر روی تلفن همراه قابل رؤیت خواهد بود و از این پس مردم با پیوستن به پرونده الکترونیک سلامت می‌توانند از طریق تلفن همراه شأن، اطلاعات مربوط به پرونده الکترونیک و موارد مربوط به سلامت خودشان را مشاهده کنند و بتوانند اقدام به نوبت گیری از مراکز درمانی کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بحث کمبود نیرو در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دماوند اشاره کرد و گفت: بحث کمبود نیرو مربوط به بیمارستان‌های دماوند نیست، بلکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با این مشکل روبرو است و تلاش ما این است که اولاً نیرویی را بیکار نکنیم و نیروهای قراردادی را به استخدام پیمانی رسمی تبدیل وضعیت کنیم و در این راستا، مجوز استخدام ۱۰ هزار نفر را گرفته‌ایم و ۱۰ هزار نفر دیگر در مرحله دوم استخدام می‌شوند و امیدواریم که به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این زمینه کمک کنیم.
وی در خصوص وضعیت اورژانس در کشور، گفت: بیش از ۳۰۰۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ثابت در سطح کشور داریم و یکی از بهترین اورژانس‌های شرق مدیترانه از نظر سیستم و دسترسی مردم در ایران وجود دارد، سعی ما این است که پایگاه‌های اورژانس را در کنار مراکز جامع خدمات سلامت که قرار است در مناطق روستایی، ۱۶ ساعت در شبانه روز فعالیت کنند، مستقر کنیم.
وزیر بهداشت یادآور شد: مطالعه کشوری در خصوص جانمایی پایگاه‌های اورژانس در حال انجام است و ۴۰۰ دستگاه آمبولانس جدید در حال توزیع است، خوشبختانه یک هزار دستگاه آمبولانس کمک دار جدید برای مناطق کوهستانی را خریداری می‌کنیم تا کمبودهای انتقال بیماران و مصدومان، برطرف شود.

۹۸/۰۴/۳۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی