---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

۰

به نام خدا

گزارش پیگیری سه شنبه 14/11/1393

با عرض سلام خدمت دوستان و پذیرفته شدگان عزیز و منتظر

در ادامه پیگیری ها به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور_سابق مراجعه کردیم و با کارشناسان مرتبط با روند استخدامی مان صحبت کردیم که نتیجه صحبت های ایشان به قرار ذیل میباشد:
ایشان بیان فرمودند استانهایی که لیست مورد درخواست این معاونت را تاکنون ارسال کرده اند و همچین جلسات این استانها با حضور نمایندگان استانداری ها و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شده است از روز 15بهمن دسترسی لازم آن استان جهت ورود اطلاعات به سامانه کارمند ایران داده خواهد شد.خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه طی هفته آینده به استانداری های خود مراجعه فرمایید.

در خصوص استان هرمزگان، باید گفته شود طی رایزنی انجام شده با مسئولان آن استان، مقرر گردیده است که لیست مورد درخواست معاونت توسعه هر چه سریعتر تهیه شده و ارسال گردد.

ضمنا طی صحبتی کوتاه با تنی چند از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی، از جمله آقایان سیدسعید زمانیان نماینده محترم شهرکرد، نادر قاضی پور نماینده محترم ارومیه، محمدمهدی مفتح نماینده محترم تویسرکان و سخنگوی کمیسیون تلفیق، محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده محترم مشهد،آقای اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق، همچین جناب آقای افضلی فرد نماینده محترم اردبیل، ایشان از فضای کاملا مثبت کمیسیون تلفیق و همچنین اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تصویب این ردیف اعتبار خبر دادند.
و من الله توفیق

۹۳/۱۱/۱۵
مدیرسایت