---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ

صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور14

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ



گزارش پیگیری روز دوم(3آذر) نمایندگان اعزامی به تهران

"نماینده محترم ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداریهابا2 سال بلاتکلیفی خواستار اقدامات لازم جهت شروع بکار در اسرع وقت وگنجانده شدن اعتبار لازم در اصلاحیه بودجه 93یا لایحه بودجه 94وعملی شدن قول دکتر نوبخت مبنی بر شروع بکار در اسفندماه امسال هستیم."


اظهارات دکتر نوبخت در مورد شروع بکار استخدام ها ( از زبان خودش در اخبار ساعت 11 رادیو ایران روز پنجشنبه 1393/08/22)فایل صوتی  - فایل تصویری

نظرات  (۲۰۸)

دوستان لطف کنن اگه کسی از وضعیت استخدامی های استان اصفهان خبری گرفتن اعلام کنن.
بعضی از دوستان میگن استان اصفهان لغو شده.صحت داره یا نه؟؟؟مدیر جان اگه با نماینده ها در ارتباطی یه خبری بگیر توروخدا.کل زندگی و اعصابمونو بهم ریختن با این استخدامی.دق کنیم جای تعجب نداره
پاسخ:
مدیرسایت : همچین حرفهایی صحت نداره لطفا شایعه درست نکنید پیگیری های نمایندگانم تمام کمال به سمع و نظرتان رسید چیزی در مورد حذف یا لغو نگفته بودن فقط تمام کاربران سایت لطف کنن این ارسال پیامک به نماندئگان رو حتما و حتما انجام دهند درسته خیلی از نمایندگان با این پیامکها از وضعیت ما اگاه شدن ولی هستن نمایندگانیکه از وضعیت پذیرفته شدگان استخدام استانداریها بیخبرن لطفا همه پیامک بدهند و تا الان که توپ در زمین نمایندگانه بنفعمون تموم بشه .
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۳:۴۹ حسنا حسنا

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۱ و ۹۲ و مراحل رسیدگی به استخدام پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها را تشریح کرد.

علیرضا مهرآسا در این باره گفت: تمام مراحل مجوز استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر از محل مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در تاریخ ۹۱/۱/۲۳ که اسامی آنان توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شده است، انجام شده و دستگاه‌های اجرایی مکلفند جهت اخذ شماره مستخدم این افراد از طریق سامانه کارمند ایران اقدام کنند.

وی همچنین از ارسال لیست قبول‌شدگان اصلی باقی‌مانده از محل سهمیه استخدامی برنامه چهارم، آزمون مورخ ۹۱/۱۲/۴ و مجوز تاریخ ۹۰/۱۲/۲۸ فرزندان شاهد و ایثارگر به معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری جهت تامین اعتبار خبر داد و گفت: برابر قول مساعد مسوولان تا پایان سال جاری مشکل استخدام این افراد حل خواهد شد.

مهرآسا همچنین خاطرنشان کرد: معرفی اسامی سه برابر ظرفیت آزمون مورخ ۹۲/۳/۱۷ به دستگاه‌های اجرایی مربوط جهت برگزاری مصاحبه تخصصی و تعیین پذیرفته‌شده اصلی در دست اقدام است که این فرایند تا پایان آذر ماه سال جاری تکمیل می‌شود و در صورت تامین اعتبار توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مشکل استخدام این افراد نیز در سال ۹۴ حل خواهد شد.

۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۵ نازافرین حسنی
به tah ere

من کد استخدامیم اومده ولی هنوز پزشکی و سوء پیشینه نرفتم . اینا هیچ ربطی به هم نداره برای صدور کد مستخدمی باید از تهران پیگیری کنی . من قبلا شماره خانم محمدی داشتم بچه ها اگه کسی شماره خانم محمدی رو داره لطفا برای طاهره بذاره . خانم محمدی مسئول صدور کد استخدامی من حضوری رفتم تا کارم انجام شد 
سلام دوستان تو سایت کارمند منظور از مشمولین ماده 30 کیان؟؟
  • 1393/09/05 : درخواست شماره مستخدم پیمانی برای پذیرفته شدگان آزمون ادواری مورد اشاره در بند 30 دستورالعمل آزمون استخدامی اخیر در سامانه فعال شد.این درخواست صرفا برای پذیرفته شدگان در آزمون های ادواری و در صورت وجود مجوز استخدام، پست سازمانی بلاتصدی و تامین اعتبار صرفا از طریق فرایند ستادی قابل انجام می باشد.مجوز استخدامی مشمولین ماده 30 دستورالعمل مذکور می بایست قبلا با درخواست دستگاه ستادی ذیربط  توسط معاونت در سامانه صادر شود. استفاده از مجوزهای موجود سامانه برای مشمولین یاد شده ممنوع می باشد.
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۵ امیدوار به خدا
مدیر جون سلام
نماینده ها سری بعد کی میرن تهرون برا پیگیری واقعا که خوب پیگرن
ان شاالله که زودتر بریم سر کار ؟

پاسخ:
مدیر دوم: به وقتش خبر میدیم فعلا چیزی مشخص نیست..
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۵ راضیه حسینی
به سعید سعیدی
از تون ممنونم که جواب دادید.
موفق باشید.
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۰ سعید سعیدی
برای تست سلامت میزان قند و چربی و تعداد گلبول قرمزو عدم اعتیاد برا آزمایش خون و چندتا دکتر میری برای چشم و گوش و قلب و ریه و چنتا دیگه
هیچ مشکلی نداره و اگه مشکل خیلی تابلو نداشته باشی حله فقط یه خرج 200 تومنی براتون داره
سلام خدمت دوستان.
بچه ها کسی میدونه که برای دریافت کد استخدامی حتما باید کارای آزمایش و سؤپیشینه انجام شده باشه یا نه؟؟؟؟؟؟
اداره بهم گفته گزینش قبول شدی و اسمتونو دادیم زاسه دریافت کد. اما الان 8 ماه میشه که منتظر کد استخدامی هستم. یا اداره دروغ میگه بهم یا که من از تهران پیگیر نیستن.
آقای مدیر شما اطلاعی ندارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۵ راضیه حسینی
با سلام به همه
لطفا کسی جواب بده.
کسایی که برای تست سلامت پزشکی رفتن میشه بگید چه تست هایی دادید؟
بچه های آذربایجان شما بودید؟

اسامی پذیرفته شدگان نهائی استخدامی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان
http://kurdestan.msy.gov.ir/general/135683-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C.html
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۱:۵۸ امیدوار به خدا
سلام بچه ها کسی میشه با سهمیه 26% بدون آزمون از طرف بنیاد معرفی بشه به اداره ثبت اسناد شهری دیگه که غیر بومی هست ؟ یکی جواب بده ؟
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۱ ماهور مهری
دوستان؛ از زمان ارسال بودجه به مجلس و  بررسی بودجه در مجلس حداکثر 3 ماه  طول میکشه! به نظر من  استانداری ها ظاهرا  دلیل تعلل خود   در ادامه  دادن  روند،  براساس تضمین دولت در خصوص تامین اعتبار می دانند.

اگه غیر از اینه چرا ادامه روندمون رو پی نمیگیرن ؟

۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۸ زهرا محمدی
مدیر دستت درد نکنه اینطوری خیلی بهتر شده .
ازنماینده های اعزامی هم نهایت تشکر رودارم که قبول زحمت کردن دست همه تون درد نکنه.
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۵ کومش سمنان

به صبا رحیمی

نه شما و نه هیچ یک از دوستانی که سهمیه دارن تو هیچ استانی جای نگرانی نباید داشته باشن. مطمئن باشید خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران علی الخصوص اونهایی که همه ی مراحلشون انجام شده بدون شک زودتر از بقیه شروع به کار خواهند کرد. و اونهایی هم که مراحلشون طی نشده و باز هم سهمیه دارن نباید نگران باشن. چون لیستی که بنیاد شهید به ادارات میزنه و تعدادی که مد نظرشه در هر صورت باید جذب بشن و به هیچ وجه 91 و 92 یی مهم نیست. انقدر خودتونو درگیر این 91 و 92 نکنید.

سلام
مدیر جان ببخشید شماره نماینده لردگان درسته؟
آخه در جواب پیام من نوشته به نماینده چه ربطی دارد
پاسخ:
مدیرسایت : تا جاییکه میدونم درسته .
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۷:۲۲ صبا رحیمی
میشه یکی از دوستان باسواد اینو تشریح کنن؟
من سههمیه 35%هستم و پارسال تیر معرفی شدم به اداره مربوطه و همه مراحلم آبان تموم شده.اینحرفای پایینی یعنی منم میرم یا نه؟پس چرا گفتن 90 و 91؟ما چی پس؟
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی آخرین وضعیتآزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 و مراحل رسیدگی به استخدام پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها را تشریح کرد.

علیرضا مهرآسا در این باره گفت: تمام مراحل مجوز استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر از محل مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در تاریخ 91/1/23 کهاسامی آنان توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شده است، انجام شده و دستگاه‌های اجرایی مکلفند جهت اخذ شماره مستخدم این افراد از طریق سامانه کارمند ایران اقدام کنند.

وی همچنین از ارسال لیست قبول‌شدگان اصلی باقی‌مانده از محل سهمیه استخدامی برنامه چهارم، آزمون مورخ 91/12/4 و مجوز تاریخ 90/12/28 فرزندان شاهد و ایثارگر به معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری جهت تامین اعتبار خبر داد و گفت: برابر قول مساعدمسوولان تا پایان سال جاری مشکل استخدام این افراد حل خواهد شد.

مهرآسا همچنین خاطرنشان کرد: معرفی اسامی سه برابر ظرفیت آزمون مورخ 92/3/17 بهدستگاه‌های اجرایی مربوط جهت برگزاری مصاحبه تخصصی و تعیین پذیرفته‌شده اصلی در دست اقدام است که این فرایند تا پایان آذر ماه سال جاری تکمیل می‌شود و در صورت تامین اعتبار توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری مشکل استخدام این افراد نیز در سال 94 حل خواهد شد.

دوستان واقعا جای امیدواری هست یا این بارم سرابی بیش نیست

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۴:۴۸ محمود محمودی
سلام 
دوستان نتایج سه برابر ظرفیت سازمان میراث فرهنگی آذربایجانشرقی خرداد 92 در سایت سازمان زده شده میتوانید نگاه کنید اینم لینکش :

http://www.eachto.org/index.php/com-acepolls-votes/92-3-17
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۲ امید ممممم
دوستان کسی از وضعیت استخدام استانداری خراسان رضوی خبر داره؟ من سهمیه دارم و تابستان 92 مدارک دادم ولی هنوز خبری نشده

هواشناسی استان : اعلام نتایج استخدامی هواشناسی استان کردستان 1393/09/04
از طریق پیامک به قبول شدگان اصلی و ذخیره اطلاع داده شده است

اعلام نتایج استخدامی هواشناسی استان

به استحضار کلیه شرکت کنندگان مصاحبه استخدامی اداره کل هواشناسی استان  کردستان می رساند که از طریق پیامک به قبول شدگان اصلی و ذخیره اطلاع داده شده است کلیه متقاضیان در صورت داشتن اعتراض به نتایج تا تاریخ 15-9-93 می توانند اعتراض کتبی خود را به هواشناسی استان واقع در سایت اداری تحویل دهند و به اعتراض های پس از این تاریخ رسیدگی نمی شود . لازم به توضیح است که نتایج اعلام شده اولیه بوده و ممکن است بدلیل بررسی اعتراض ها توسط هیئت ویژه تغییر نماید

۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۰ سجاد شریفی
به سهمیه دارهاامروزدنبالش رفتم نگرانی وجودنداردوازاول اسفندهم شروع بکاره اداره اوقاف استان ایلام که گفتم حذفشون کردن این بوده که بدون ازمون بودن جزکسانی بودن که هیچ اگهی عمومی وجودنداشته وبدون هیچ ابلاغی معرفی شدن ولی ماکه مشکلی نداریم ببخشین که ناراحتتون کردم
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۷ کومش سمنان

سلام خدمت همه ی دوستان

به ارسال پیامکهاتون ادامه بدید و ارتباطتتون رو با نماینده ها و فشار رو اونها قطع نکنید. هنوز هستن نماینده هایی که از استخدامی ما بیخبر هستن.


۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۹:۳۹ غریب ،غریب
با سلام خدمت همه علی الخصوص مزدک پاکزاد عزیز. مزدک جان من به شخصه خیلی بهت ارادت دارم چون میدونم حداقل تو مازندران از همه بیشتر پیگیر بودی و زحمت کشیدی، به کامنت ها و نظرات دوستان دوستان زیاد سخت نگیر،اختلاف سلیقه تو کار گروهی یه امر طبیعیه و نباید بهش ایراد گرفت. از اینکه دوباره کامنت گذاشتی خیلی خوشحال شدم در پناه حق باشی...

۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۹:۳۲ نازافرین حسنی
به بچه هایی سهمیه ای 

من همین الان با بنیاد شهید استانمون تماس گرفتم و این قضیه حذف رو بعضی از نفرات رو پرسیدم گفتن اصلا همچین چیزی صحت نداره و طبق صحبتهای آقای نوبخت ان شالله اسفند شروع به کار خواهد بود 

یا علی 
۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۱:۱۵ مزدک پاکزاد
سلام به همگی بخصوص علی 1 .علی جان منم هستم هر از گاهی یه سری به اینجا میزنم.برادر بیام اینجا چه کنم!!؟ دل فرخنده ای داری!!!! اینجا شده خاله خاله بازی(البته با عرض معذرت از همه دوستان)
۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۰:۳۳ فریاد زیر آب
به محسن یوسفی
مرسی. خدا از دهنت بشنوه.حالا خودم فردا برم باز از بنیاد استانمون یه پرسوجو کنم. خدا کنه   این 3 ماه هم زود بگذره. خسته شدم از تیکه کنایه رفقا و فامیل و آشنا. شما هم باز اگه خبر جدیدی داشتین منو در جریان بدارید. شب همگی خوش
۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۱ سجاد شریفی
به محسن یوسفی چراحرف ادموقبول نداری به امام حسین قسم دوستم فرزندشهیده سال92ازطرف بنیادمعرفی شده اداره اوقاف همه مراحلوحتی پزشکی راگذرونده امروزاستانداری وبنیادرفته بودگفتن ازبالاحذفتون کردن دوباره واردلیست بنیادشده ،،من خبرندارم چرااینطورشده کیا حذفن یانیستن فقط اطلاع رسانی کردم من خودم91 هستم
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۸ محسن یوسفی
با سلام به فریاد زیر آب مطمئن باش اگر کارهای گزینش-مصاحبه-سو پیشینه و.... رو انجام دادی قطعا اسفند ماه جذبی. این عین اطلاعاتی هست که از مقام های مسئول وابسنه به بنیاد استان خودمون و بنیاد تهران گرفتم. 
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۵ فریاد زیر آب
به محسن یوسفی
محسن جان من سهمیه زیر 50% معرفی شده به اداره ورزش جوانان هستم. والا اینجا خبری از لغو نیست. اما با استرس بچه های اینجا منم بدجور نگران شدم. به خدا توی این 2سال چنان این مسئولین استانمون وعده و وعید دادن دیگه از همه چی میترسم. آخه من تموم امیدم شده این استخدامی کوفتی.
stktaj@gmail.com
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۸ رضا مازندرانی
غریب جان خیلی مخلصیم داداش. عزیز راهنماییم بخاطر اینکه  چون شرایط منم مثل شماست و خانواده هی فشار میارن برا استین بالا زدن  که فعلا مقاومت کردم تا ایشالا وضعیتم صد در صد مشخص شه اخه میدونی خانواده برن به مردم چی بگن ,,بگن میدونید چیه بچمون اخر سال میره سر کار , متاسفانه این موضوع 2 تا اثر منفی داره از یک طرف ,طرف مقابل میره تو امپاس 2- استرس اخر سال برم سر کار تا ابروم پیش مردم نره از طرف دیگه برا خودت. پس ایشالا اخر سال  با هم بریم سر کار تا ایشالا بهم دیگه هم تبریک کار و هم تبریک ازدواجو بدیم یا علی خوش باشی
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۴ محسن یوسفی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خطاب به صبا رحیمی و سایر بچه هایی که جز سهمیه زیر 50 درصد هستند.
اگر به ارگان دیگری غیر از بنیاد شهید معرفی شده اید مطمئن باشید شرایط شما مثل سایرین است مثلا اگر به بهزیستی یا ورزش جوانان معرفی شده اید قطعا اسفند ماه جذب می شوید مثل سایرین. فقط بدانید اینجا انسانی بنام **** ****** هر 4 روز یکبار از زندگی نا امید میشود و نا امیدی را به بچه ها سرایت میدهد. حرفهایش به مقدسات قسم هیچ سندی ندارد فقط باعث تشویش بچه ها میشود. ماه قبل به مدیر گفتم حرفهایش منتشر نشود مدیر گفت اینجا آزادی هست.
از مدیر عاجزانه خواهش میکنم نظرم را چاپ کند.
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۶ فریاد زیر آب
به صبا رحیمی و سجاد شریفی و حسین ایران
بچه منم سهمیه 35% از قزوینم. والا استانداری و بنیاد شهید استان مزخرف ما چیزی نمیگن. موندم چی کنم به خدا. دارم دیوونه میشم.
من میگم خودمون جمع شیم یه روز بریم تهران از بنیاد کل پیگیری کنیم.
خودمون باید پیگیر کار خودمون باشیم.
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۵۸ امیدوار به خدا
سلام مدیر نماینده ها امروز چیکار کردن و تا کی پیگیری میکنن خدا قوت بده عزیزان . مدیر اگه ممکنه به بچه ها بگو که این 3 نماینده کیا بودن؟
ولاحول ولا قوه الا بالله.
پاسخ:
مدیرسایت : نماینده ها همانی بودن که قبلا انتخاب شده بودن درضمن امروز هیچ خبری واصل نشده اگه خبری بدن حتما منتشر میشه نگران نباشین . 
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۹ امیدوار به خدا
امام علی ع : در 5 حالت دعا مستجاب میشود :
1- هنگام اذان
2- هنگام قراِِئت قرآن
3- هنگام بارش باران
4- هنگام جهاد در راه خدا
5- هنگام آه کشیدن مظلوم
پس بچه ها الان که داره بارون میاد دعا کنید و خود ماهم مظلومانی هستیم که مدت ها آه کشیده ایم پس دعا کردن را در هر حالت بخصوص موارد فوق فراموش نکنیم ان شاالله.
امروز احمد سجادی پیرو پیامک من جواب داد ان شاالله در بودجه 94 انجام میشود.
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۰:۵۸ صبا رحیمی
من شنبه بنیاد استان بودم گفتن مشکلی نداری و از اسفند شروع به کارتونه/اما باید از استانداریم بپرسم.لطفا خبری شد به منم بگین
متشکرم
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۰:۵۲ سجاد شریفی
به صبارحیمی  ...بایدازاستانداری بپرسی بنیادشهید استانت هم میدونه من فردامیپرسم دارم ازاسترس میمیرم اگرحذف شدیم بایدجمع شیم بریم تهران بعدازحدوداسه سال خداوکیل انصافه ،،شایدبعضی ازبچهاحذف شده باشن ،،بایدازطریق بنیادبه دیوان عدالت اداری شکایت کنه
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۱ صبا رحیمی
به سجاد شریفی و حسین ایرانی
سلام دوستان از کجا باید بپرسیم که ما هم حذف شدیم یا نه؟
تو استان ما آقای ایزدی گفتن تا آخر سال حل میشه
از کجا بپرسم ببینم حذفم یا نه؟من از بنیاد شهید استان رفتم پرسیدم گفتن مشکلی نداری اسفند میری اما میخوام مطمین شم.من سهمیه 35% هستم

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت تدبیر و امید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری طرح سپاس را در قالب بازدید و رسیدگی به مشکلات خانواده این عزیزان به عنوان تکلیف مهم مسئولان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مهدی ایزدی در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به اجرای طرح سپاس و دیدار و سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران نه به عنوان تکلیف اداری بلکه به عنوان تکلیف اخلاقی، دینی و ملی خود اهتمام ویژه ‌ی داشته باشند.

وی خانواده شهدا و ایثارگران ولی نعمتان انقلاب دانست و گفت: یکی از تکالیف این بنیاد بسیج کردن دستگاه‌ها برای احصای مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که در سال‌های اخیر این نقش کمرنگ شده و ضروری است بنیاد بار دیگر قدرت بسیج کنندگی و نظارتی خود بر سایر دستگاه‌ها را بازیابد.

سعید شبستری خیابانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار گفت: مشکل استخدامی قبول شدگان در آزمون‌های استخدامی در سال‌های اخیر در استان، که از سهمیه 30 درصد ایثارگران استفاده کرده‌اند تا پایان سال حل می‌شود.

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۹ سجاد شریفی
به حسین ایران،،،اخه هنوزمعلوم نیست چه کسانی ازسهمیه دارهاراحذف میکنن 91یا92،ولی دوستم جز92هست 5نفر بودن حذف شدن من خودم جز91هستم من نمیدونم اینهای بدون سهمیه چه ادمهای هستندفقط بفکرخودشانن اسمی ازما نبردن ولی من همش دنبال این بودم ازمونیها هم کارشون شروع شه چقدرپیگیری کردم ولی ندونستم هرکی برا خودش تلاش میکنه
سلام.ممنون جناب پذیرفته استانداری.مرسی که وقت گذاشتی و رفتی.اگه خواستی  در ارتباط باشیم من ایمیلم اینه
arvin_asadi _1111@yahoo
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۳ مهسا مازندران
با سلام
به علی آقای 1
ممنون که جویای احوال ما هستید راستش به خاطر اوضاع نا به سامان وبلاگ و کامنتهای ضد و نقیضی که نوشته میشد وضعیت جسمانیم به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود برا همین مجبور شدم کمتر سر بزنم اما در جریان خبرها هستم
از مدیران عزیز هم به خاطر تصمیم درستی که گرفتند تشکر میکنم
از نماینده هامون هم بی نهایت ممنونم
برا همه آرزوی سلامتی و آرامش دارم
التماس دعا

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۷:۵۷ پذیرفته شده ی استانداری

به جناب arvin asadi

سلام متأسفانه شنبه نشد برم یکشنبه رفتم 

جدیداً رفتین استانداری؟

دیدین چه دم و دستگاهی برا خودشون را انداختن ؟

تو ورودیه ازت کارت شناسایی میخوان!!! بعد برو کیفتو بزار رو رول که یه موقع چیزی نبری تو و!!!! بعدش از لابلای دوتا از این دستگاها هست که نمی دونم اسمشون چیه رد شو و .... خلاصه اینکه فک میکنی اومدی سازمان جاسوسی

بعداون همه رد شدن از لابلای دستگاها آدم به خودش شک میکنه که نکنه من چیزی همرامه ؟

حالا بعد کلی ایست بازرسی رفتم پیش آقای بینا ایشونم با همون ادب و احترام همیشگی برخورد کردن و گفتن که ایشالا بعد اسفند دیگه نیازی به گرفتن برگه برا ورود به استانداری نخواهین داشت

منم که به بهانه مدرک زبانم رفته بودم مدرکمو دادم و ازشون پرسیدم که راسته که میگن اول سهمیه دارا رو جذب میکنن و بعد بقیه رو که ایشون در جواب با نشون دادن برگه ای که اسامی همه پذیرفته شده های اداره کل خود استانداری توش بود گفتن که هیچ تفکیکی صورت نگرفته و همه با هم شروع بکار میکنید اگرم قرار بود که اونا زودتر از شماها برن سر کار باید همون موقع میرفتن  چون که اونا آزمون ندادن و گفتن که پست های سازمانی که ماها در اونا قبول شدیم برای ما تعریف شده و کس دیگه ای رو نمیتونن جای شما بذارن و منم نمیذارم که کس دیگه ای جای شما بیاد چون باید در مقابل شما پاسخگو باشم در مورد صحبت های نوبخت هم خیلی امیدوار بودن ولی گفتن هنوز نامه کتبی ای نیومده در اخر درمورد صحبت با آقای حاتمی زاده از ایشون پرسیدم که میشه ایشونو دید که گفتن از اونجایی که این استخدام قانونیه و شما براش زحمت کشیدین پس حق شماست و نیاز نیس برا حقتون منت هیچکسو بکشید و از اونجایی که دیر رسیده بودم نشد که برم پیش حاتمی زاده

همین

 

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۷:۳۵ پذیرفته شده ی استانداری

سلام به همگی

تشکر از مدیر بخاطر سرو سامان دادن به اوضاع وبلاگ

من چند روز یه بار سرمیزنم به وبلاگ تا میومدم کامنتا و مزخرفاتو بخونم سرسام میگرفتم

واقعاً ممنون

و تشکر از نماینده ها بخاطر قبول زحمت و هزینه و انرژی که صرف کردن

واقعاض اگه هر کدوم از نماینده های مجلس هم اینطور پیگیر بودن دیگه تو این مملکت کاری روی زمین نمی موند

 

 

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۲ غریب ،غریب
 با سلام خدمت دوست عزیز جناب رضا مازندرانی، ممنونم از اینکه راهنماییم می کنید، حرفتون منطقیه و باید این سه ماه رو صبر کنم بیشتر خوشحالیم از اینه که با خبرهای خوش دوستان از تهران حداقل این سه ماه رو با امیدواری و دلگرمی میتونم سپری کنم. کابوس روزها و ماههای بلاتکلیفمون انگار داره تموم میشه و از اینکه همه دوستانی که تو این مسیر سخت کنار هم بودند،دارن به حقشون میرسن بیشتر از همه چیز خوشحالم میکنه. من فکر می کردم که خاطرات دانشجویئیم بهترین خاطرات هستند ولی الان متوجه شدم فقط خاطرات خوش بهترین نیستن، بلکه خاطرات تلخ و شیرین در کنار هم به شرطی که منجر به موفقیت بشن بهترین خاطرات هستن....
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۱ قرمــــ ــــــــــز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به علی 1
بله در زمان توقف انجام شده ولی نتیجه یک و نیم برابرشان قبل از توقف اعلام شده بود. فقط دو تا استان در زمان توقف نتیجه یک و نیم برابرشان اعلام شد که این قضیه هم هیچ ارتباطی به تکون خوردن و تلاش اونها نداشت. نظر شخصی معاونت نیروی انسانی استانداری اون استانها این بود. نظر شخصی معاون نیروی انسانی استانداری ما هم اینه که تا از تهران نامه نیاد خبری از گزینش نیست. **** ******* **** **** ************


به آرش کمانگیر
میشه بگید شما از کدام استانی؟چه اداره ای امتحان دادی؟
سلام به همه . از دوستان و همراهان با سابقه ما در این راه طولانی خبری نیست ، مزدک ، مهسا ، نور... ثبت احوال ، قبول شده جهاد که هست و ... خوبید ؟

به قرمز : اکثر بچه هایی که گزینش شدن ، کارهای گزینش اونها در همین زمان توقف انجام شده .

به بازرسی مازندران : در مورد سابقه کار چون خودم یک مقطعی قرار بود سازمان بازرسی کار کنم میدونم که سابقه کار لازمه فعالیت افراد در اون سازمان هست که اصولا سه سال بوده که شامل افراد مامور و قرار دادی در این سازمان میشه و نه برای افراد استخدامی دائمی. البته بازرسی تابحال نیروی دائمی نداشته و اکثر کارمنداش از ادارات دیگه مامور هستند . و شما اولین گروه نیروی دائمی میشید .
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۰ فریاد زیر آب
سلام
از بچه های سهمیه زیر 50% قزوین کسی هست؟؟؟؟

۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۹ بلاتکلیف همدان
سلم به پیری و بقیه دوستان
نه دوست عزیز خبر تازه ندارم/
چند روزی نبودم به فکر کسب و کارم ازین کار برا ما آب و نون در نیومد شانس نداریم که بعد اینهمه درس خوندن و در به دری و آزمون و هزار تا کوفت و زهرمار دیگه حالا باید از صفر شروع کنیم
به سجاد شریفی.من الان یک ماهه اینجا تو سر وکلم میزنم قسم میخورم آیه میگم که بچه های سهمیه ای وضعشون جالب نیست ولی کسی اهمیت که نمیده هیچ به من هر چی از دهنشون در میاد میگن.ما سهمیه دارها باید یه سری نماینده از خودمون داشته باشیم و بریم تهران.چون دوستان نماینده هم اصلا سوالی واسه ما نکرده بودن ما باید خودمون پیگیر بشیم.بابا به پیر به پیغمبر سهمیه دارها داره کارشون لغو میشه درک کنیدددددد
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۷ راضیه حسینی
به حسین
منم جز بچه های 5 درصد سهمیه ام شما اگه توی ازمون استانداری شرکت کردی و برای مصاحبه و گزینش از طرف اداره مربوطه خبرت کردن باید کارتو از اداره کل پیگیری کنی نه بنیاد . اخه بنیاد اگه کسی رو میخواد ببر ازش ازمون نمیگیره.
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۲ سجاد شریفی
بچهاسلام امروزخبربسیاربدی به من رسیدالبته برای بدون ازمونهاوسهمیه دارهابقرانی که همه میپرستیم واقعیت داره دوستم فرزندشهیدهستن تمام مراحلوگذرونده دیروززنگ زده بوداداره اوقاف بهش گفتن اسمت نیومده اداره دیروزازازتهران حرکت کردصبح ایلام بودبهم زنگ زدگفت سهمیه دارهاخیلی ازشون حذف شدن منم فرزندشهیدم نمیدونم تکلیفم چیه خواهش میکنم پیگیری کنین به منم خبربدید
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۷ بازرسی مازندران
باتشکرازدوستان عزیزکه زحمت کل بچه هاروبه دوش کشیدن.خداعوضتون بده.یه سوال داشتم خدمت دوستان وهمچنین مدیراگه اطلاع دارن.آیااستانی جزمازندران برای اداره کل بازرسی استانش آزمون استانداری برگزارکرده وبین دوستان پیگیر از اداره بازرسی هم هستن؟اداره بازرسی استان مازندران که ماجزو25نفرقبولیاش هستیم فعلاروندگزینشمون ازتیر92متوقف کرده والان بعد1سال ازبچه هاسابقه کارمیخوان.ممنون میشم دوستانی که اطلاع دارن جوابموبدن.مدیر هم میتونه کمک کنه.باتشکر
پاسخ:
مدیر سایت : ما درجریان نیستیم .
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۱ قرمــــ ــــــــــز
به آرش کمانگیر
اگه شما هم بری استانداری تهدیدت کنن و زنگ بزنی باهات بد حرف بزنن متوجه میشی که تکون دادن ما هیچ فایده ای نداره. جز اینکه بهونه بدیم دستشون. نه که اونایی که کارشون درست شد بخاطر تکون هاشون بود. خودت هم میدونی که تعداد افراد پیگیر اندک بود. که این افراد شامل کسانی بود که مراحلشون طی شد و کسانی که مراحلشون هنوز سپری نشده. ضمناً توقف مربوط میشه به همه ما. اگه گزینش و اعلام نتایج ما متوقف شده، شروع به کار شما هم متوقفه و اینها همه با هم برداشته میشه.
ما خودمون خیلی پشتمون میلرزه ولی واقعاً کاری از دستمون برنمیاد. وقتی استانداری منتظر یک نامه از معاونت توسعه اس و معاونت توسعه میزنه زیرش و صرفاً میگه استانداری تون میتونه کاراتون رو انجام بده و نامه کتبی نمیده معنیش همون تسلسل باطله. ما هم صبر میکنیم شما اسفند یا فروردین برین سر کار ما هم یکم دیرتر. مشکل ما ترس از لغو شدن بود که خداروشکر الآن حل شده. در ضمن خودت هم میدونی که گزینش نهایتاً یکماه زمان میبره. ضمن اینکه اسامی ما هم به عنوان گزینش شده برای تأمین اعتبار ارسال شده. من که به شخصه خیلی امیدوارم.
روز 9 مهر که خودم با آقای دژپسند حرف زدم هیچ امیدی نداشتم ولی الآن خیلی امیدوار شدم.
۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۹:۵۰ یزدان لطفی
بنده هم از نمایندگان بخاطر زحماتشون تشکر میکنم
۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۹:۰۳ زینب . ثبت اسناد
منم به نوبه خودم خیلی خیلی تشکر میکنم از نماینده های عزیز و مدیر محترم .. خدا اجرتون بده .. یه سوال از مدیر عزیز:نماینده هایی که رفتن تهران کیا بودن؟؟ هادی از تبریز و مجید از مازندرانو میدونم.. دیگه کی قبول زحمت کرده بود؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : همونایی بودن که قبلا اسم بردیم ازشون
۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۸:۴۲ پیرشده استخدام

سلام به بلاتکلیف و همدانی عزیز چه خبر؟از تاریخ اعلام نتایج خبر جدیدی نگرفتین؟

۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۸:۱۲ آرش کمانگیر
سلام. خوبید دوستان .
دوستان من چند وقت پیش به طور قاطع اومدم و اینجا به  همه  شما اطمینان دادم که حرفهای نوبخت درسته و ما در بودجه 94 تامین اعتبار شدیم. باز هم دوستان نماینده ما دیروز و پریروز  زحمت کشیدن و رفتن دفتر نظارت راهبردی و دوستان ما در نهاد هم به ااین نماینده های عزیزمون اطمینان دادند که همه تامین اعتبار شدند. فقط روی سخن من با تمام کسانی است که مراحلشون متوقف شده باید بگم کم کاری از استانداری شما است. بهتره شما ها هم یک تکونی  به خوتون بدید و به معاونت توسعه استانداریتون فشار بیارید تا ضمن هماهنگی با تهران مراحل شما را هم ادامه بدن. اگه استخدامتون دیر تر شد نگید کسی به ما هشدار ندادها///////////////////////////
۰۴ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۴ رضا مازندرانی
غریب جان سلام تو یکی از کامنتات گفتی خیالت راحت شد از قضیه استخدام و میخوای به سلامتی ازدواج کنی فوضولی اگه نباشه بهت توصیه میکنم اگه پسری بزار خیالت از استخدامکامل راحت بشه  و مشغول بشی اونوقت اقدام کن تا اینجا که صبر کردی این 3 ماهم روش موفق و خوشبخت بشی ایشالا 
سلام
منم از نماینده ها تشکر میکنم خیلی زحمت افتادین
از مدیر هم تشکر میکنم اوضاع نظرها خیلی بهتر شده
من قبول شده ی فنی و حرفه ای هستم و هنوز مرلحل گزینشمون انجام نشده
به استانداری مراجعه میکنم میگن کمکاری از فنی و حرفه ایه و باید ادامه مراحل رو انجام بدن
به فنی و حرفه ای مراجعه میکنم میگن تا تامین اعتبار نشید و ردیف بودجه نگیرید ادامه مراحل را انجام نمیدیم بعد هم برای ادامه مراحل باید فنی و حرفه ای کل بهمون دستور بده
میترسم یه روزی هم بهمون بگن تامین اعتبار هم منوط به ادامه مراحل و گزینشتون میشده که شامل شما نمیشه چون کد استخدام فقط برای گزینش شده هاست
درمونده موندم به خدا نمیدونم چیکار کنم؟
سلام و عرض خسته نباشید
آیا کسی هستش به خاطر خدا بگه اداره ورزش و جوانان حقوق دریافتیش برای تازه کارا چقدر خواهد بود؟اخه شنیدم نسبت به بقیه اداره ها دریافتیش خیلی پایینه درسته دوستان
؟
لطفا هر کسی میدونه به خاطر خدا ج بدههههه
پاسخ:
مدیرسایت :سلام ....من دقیق نمیدونم ولی مطمعنا از یک تومن که کمتر نیس اگه کسی میدونه جواب بده .این چندمیین باره این سوال پرسیده میشه .
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۷ فریاد زیر آب
به hossein irani
حسین جان منم سهمیه زیر 50% هستم. والا منم بلاتکلیفم. استانداری خراب شده ما هم چیزی نمیگن. خیلی دوست داشتم نماینده هامون راجب وضعیت ما هم میپرسیدن. اما نمیدونم چطور بهشون برسونم. شما ارتباط داری باهشون که ازشون بخواین بپرسن؟
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۱ علیرضا محمدی
از نمایندگان بخاطر زحماتشون تشکر میکنم
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۹ فریاد زیر آب
سلام خدمت همه و مدیر با مرام و نماینده های با غیرتمون. انشالا باید یه روز همگی جمع بشیم و از شرمندگی نماینده ها و مدیر جان حسابی در بیایم.
فقط خدا کنه مسئولین دستور کتبی برای شروع بکار در اسفند ماه رو به استانداری ها بدن. مدیر جان امکانش هست؟
پاسخ:
مدیرسایت : اگه ردیف بودجه قطعی بشه دیگخ شروع بکارهم قطعیه .
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۵۰ امیدوار به خدا
سلام مدیر نماینده ها امروزم تهران بودن برای پیگیری اگه بودن آخرین خبر چی دارن ؟
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۲ قبول شده جهاد
تشکر و عرض خسته نباشید به همه نماینده های عزیز
میخواستم بدونم دوستان هنوز تهران هستند و پیگیر کار یا اینکه برگشتند؟؟
یعنی دیگه باید خیالمون از بابت اسفند ماه راحت باشه؟
انقدر اذیتمون کردن که فک کنم حکم هم دستمون بیاد باورمون نشه :)
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۰ سعید سعیدی
مدیر عزیز خدا هم تو این دنیا و هم تو آخرت اجرت بده. از وقتی ارسال نظرها با ثبت نام انجام میشه، به یه آرامش نسبی رسیدیم هرچند تعداد کامنتا کم شده ولی دیگه از خبرهای دروغ یه عده مریض راحت شدیم.
به نظرم اگه دیدن اخبار و کامنتهای دوستان هم فقط برای افراد ثبت نام شده میسر باشه، تعداد ثبت نام هم بالا میره و مثل قبل پربارتر میشه البته با این تفاوت که اینبار دیگه از اخبار کذب افراد مریض خبری نخواهد بود.
در هر صورت جا داره از طرف همه دوستان از زحمات بدون چشمداشت مدیران و نماینده ها تشکر کنم
پاسخ:
مدیرسایت:خواهش میکنیم شما لطف دارین.
از بچه های سهمیه زیر 50 درصد کسی چیزی نمیدونه.بچه ها خبری بهتون نرسیده ببینید تکلیفمون چی میشه؟
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۵ قرمــــ ــــــــــز
دست مدیران عزیز وبلاگ و نماینده های زحمتکش درد نکنه.


سلام خدمت تمامی دوستان و مدیر محترم و زحمتکش و نماینده های با وجدانمون. دست تک تک نماینده هامونو میبوسم. مرسی از همشون و تلاش بی وقفه آقای مدیر.
منم نظرم با " امیدوار به خدا" یکیه. بنظرم اگه تاریخ ارسال بخشنامه کتبی توسط دکتر نوبخت به استانداری ها معلوم بشه خیلی به نفعمونه. چون استانداری ها الان تنها بهونه واسه مبهم حرفیدنشون و بی اطلاعیشون همین دستور کتبی از تهراته.
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۳ حسین حسینی
با سلام خدمت دوستان بدون سهمیه ی بنیاد شهید
بنده امروز با اداره ی کارگزینی بنیاد شهید اردبیل صحبت کردم و گفتند که مدیران بالادستی با ادامه ی روند گزینش مخالفت کرده اند و دلیلشون هم عدم موافقت عسگری آزاد با بودجه ی ۱۹ میلیاردی بنیاده.
اگر پیگیر نباشیم خطر بزرگ یعنی لغو در کمین ماست.
ما در استان اردبیل قرار گذاشتیم که روز چهارشنبه به بنیاد استان رفته و با مدیر کل و مسئول گزینش جلسه بگذاریم.
شما نیز همین کار را کنید زیرا سرنوشت شغلی ما در خطر است…
خواهش میکنم به فکر آینده ی خود باشید و اعتراض خود را بصورت حضوری به مدیران استانی انتقال دهید…
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۲:۰۹ مازندران بهزیستی
با توجه به صحبت های "
معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خوزستان"

که گفته ازمون خرداد 91 خوزستان تعیین تکلیف شده ولی ازمون اسفند 91 خوزستان نه "برای تعیین تکلیف آنان هنوز برنامه ای اعلام نشده است."


دوستان نماینده لطف کنید ببینید وضعیت بقیه استانها به چه صورت است


مجید جان اگر تهرانی بپرس مازندران که فقط یه ازمون داد ( اسفند 91 ) ایا به وعده اسفند میتونند خوشبین باشند یا برای ما هم هنوز مشخص نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



یک هزار و ۵۰۰ نیروی استخدامی در خوزستان به کارگیری می شوند
علی عماد’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد قبلا در آزمون استخدامی متمرکز ادارات که توسط استانداری برگزار شد شرکت کرده اند و تمام مراحل آزمون اعم از گزینش و دیگر موارد را سپری کرده اند.
وی اظهار کرد:این افراد پذیرفته شدگان آزمون خرداد ۹۱هستند که پیرو مصوبه هیات دولت و اعلام معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در اسفند امسال پست های خود را تحویل خواهند گرفت.
عماد با اشاره به آزمون اسفند سال ۹۱ هم گفت: از مجموع سه هزار و ۵۲۰استخدامی مابقی مربوط به این آزمون هستند که برای تعیین تکلیف آنان هنوز برنامه ای اعلام نشده است.
وی افزود: در زمان حاضر ردیف بودجه برای بکارگیری یک هزار و ۵۰۰ نفر در استان خوزستان تعیین شده و کار استخدامی دیگر افراد هم در دست پیگیری قرار دارد.
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۸ حسنا حسنا
سلام 
بنده هم به نوبه خود از نمایندگان که قبول زحمت کردن وما را با خبرهایشان خوشحال کردن کمال تشکر دارم انشاالله خداوند پشتو پناهشان باشد
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۶ رضا مازندرانی
یه سوال از نمایندها اگه اومدن وبلاگ ؟؟؟ اون 400میلیاردی که معاونت راهبردی گفتن تامین اعتبار کردن  فقط مختص مابچهای استانداریهاس  یا ناظرا یا نفتیا رو هم شامل میشه؟؟؟؟ 
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۵ مازندران بهزیستی
امروزم با 5 گوشی و خط متفاوت پیامک دادم

همه لطفا پیامک بدید
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۴ پیرشده استخدام
سلام ودرود به همه دوستان بخصوص نماینده های عزیز.با این اوصاف دیگه جای هیچ نگرانی باقی نمیمونه.گزینش نشده ها هم که داره کاراشون انجام میشه و انشاالله اسفند که موقع حکم زدنه کاراشون تموم شده اس.
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۷ ماهور مهری
از نماینده هامون متشکریم.
ولی باز این سوال که: تکلیف ما هایی که روند گزینش مون ادامه پیدا میکنه یا نه ؟ ، متاسفانه  مبهم باقی مانده و  فکر می کنم این درست و دقیقا همون سوال اصلیه  اکثر دوستان باشه
۰۲ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۰ امیدوار به خدا
سلام و خدا قوت به نمایندگان
مدیر از نمایندگان بپرس که تا چند روز پیگیری میکنند؟
و اگه میتونن همونجا از نوبخت بخوان که بخشنامه کتبی به استانداریها ارسال کند یا اینکه تاریخ ارسال بخشنامه کتبی به استانداریها را از نوبخت بپرسند و اما اگر چنانچه از اون تاریخی که نوبخت قول خواهد داد گذشت باز پیگیری از طریق همه بچه ها یا نمایندگان در تهران صورت پذیرد. 
به امید حق ان شاء الله
بچه ها دعا یادتون نره . التماس دعا
۰۲ آذر ۹۳ ، ۲۲:۲۹ فریاد زیر آب
خدا پشت و پناه نماینده هامون. انشالا اجرشون با امام حسین.
فقط کاش راجب سهمیه های زیر 50% هم میپرسیدن. میترسم در مورد ما صدق نکنه مدیر جان. و اینکه خدا کنه قول مسئولین برای اسفند باشه.  فروردین باشه امکان به تعویق افتادن قول اونا خیلی زیاده
از همه نماینده های عزیز ممنونم
امیدوارم همه با بریم سر کار
۰۲ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۳ مازندران بهزیستی
با تمام وجود از نمایندگان عزیزی که زحمت همه دوستان را برعهده گرفتند و در تهران پیگیر بودند تشکر میکنم

10 بار نامه را خوندم امیدوارم کار کسانی که گزینش نشدند هم به زودی زود از سر گرفته بشه و همه با هم در سال 94 کارمند بشیم
۰۲ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۳ الشن الشن
سلام اقای مدیر
پس از نماینده ها حبری نشد؟
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۶ مراد احمدی

با سلام

خواهش مندیم اخرین خبر نماینده ها را درج کنید

تشکر

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۳ غریب ،غریب
با سلام، از مدیر عزیز تشکر میکنم، صفحه تبادل نظر از وقتی با سیستم بیان امکان پذیر شده خیلی بهتره. حداقل بعد از مراجعه حال و احوال ما نوسان نمیگیره، الهی خیر ببینی خبر مربوط به استاندار مازندران رو درج کردین و خیال منو از بابت امر خیر ازدواجم که بستگی به شروع کارم داره، تا حدودی راحت کردین.ممنونم.
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۴ مازندران بهزیستی
دوستان عزیزی که فکر میکنید ما فرزندان جانباز داریم حق کسی رو میخوریم دوست دارم فقط کمی به حرفای من گوش کنید.پدر من جانباز 35 درصده ولی نه ریه درست حسابی داره نه میشه باهاش صحبت کردچون هر از گاهی موج میگیردش.یه خانواده ایم که فقط به عشق پدر بودنش باهاش زندگی میکنیم و مخلصشم هستیم.همین رو بگم که هر کدوم از شما دوستان بودین نمیتونستین نیم ساعت باهاش زندگی کنید.تمام داریی پدر من 100 میلیون نمیشه.هیچ جایی هم بهمون چیزی ندادن که بعضی ها فکر میکنن.اگه فکر میکنین منم بنیاد پارتیمه معدل من 17 رشته مهندسی عمران هست.خیلی از فرزندان ایثارگر شرایط من و از من بدتر رو دارن.حالا قضاوت با شما
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۹ مازندران بهزیستی
پلنگ کش ؟

الان که همه دنبال حفظ محیط زیست هستند

ما مازندرانی ها که عاشقشیم

شما هم دست از کشت و کشتار بردار
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۷ مازندران بهزیستی
 دوستان اگر میدونید جواب بدید

چرا استاندار مازندران تعداد را

1506  نفر ؟  اعلام کرده

چرا این امار اینقدر متغییر هست ؟

"نپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در خصوص آزمون استخدامی سال 1391 گفت: بر اساس مجوزهای ابلاغی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در سال 1390 و 1391 تعدادی سهمیه ویژه نیروهای آزاد و ایثارگران واجد شرایط بر اساس بند (و) ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه به استان مازندران اختصاص یافت که آزمون داوطلبان آزاد در اسفند ماه سال 1391 برگزار و نتایج نهایی آن نیز مشخص شده و برای سایر مراحل استخدامی و تأمین اعتبار لازم در اختیار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور قرار گرفته است.
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران تصریح کرد : از مجموع سهمیه های ابلاغی به استان تعداد 725 سهمیه بر اساس بند (و) ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه به ایثارگران واجد شرایط اختصاص یافته است که تاکنون بر اساس پیگیری های این معاونت و معاونت برنامه ریزی و اشتغال نسبت به تأمین اعتبار تعداد 429 نفر از فرزندان شهید، فرزندان جانبازان بالای 50% و فرزندان آزادگانی که پنج سال سابقه اسارت دارند اقدام گردید و افراد مذکور در برخی از دستگاه ها جذب و در برخی دیگر از دستگاه ها در حال انجام مراحل استخدامی می باشند . قابل ذکر است از مجموع افراد واجد شرایط فوق تعداد 296 نفر مربوط به فرزندان جانبازان زیر 50% و فرزندان آزادگان زیر پنج سال اسارت باقی مانده است.
حسن خیریانپور گفت: از مجموع 601 نفر پذیرفته شده نهایی آزمون اسفندماه سال 1391 تعداد 86 نفر از نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی بوده اند که در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده اند و با توجه به اینکه اعتبارات مربوط به حقوق و مزایا اینگونه کارکنان در سر جمع اعتبارات دستگاه های اجرایی پیش بینی گردیده بود با همکاری معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری نسبت به جابجایی اعتبارات افراد فوق از فصل دوم به فصل اول اقدام گردیده و مشکل افراد موصوف نیز مرتفع گردید."

725 نفر سهمیه دار + 601 نفر از طریق ازمون = 1326 نفر

از این تعداد 429 نفر یا سر کار رفتند یا کارهاشون تموم شده

+ 86 نفر تبدیل وضعیت شدند   = 515

حالا این تعداد را از تعداد کل با ازمون و بدون ازمون کم کنیم مساوی میشه با دوستانی که مثل من بلاتکلیف هستند

515- 1326= 811 نفر فقط باید بمونند نه 1506 نفر

از دوستانی که اطلاعات دارند من را کمک کنند
پاسخ:
مدیر دوم: میدونید چند نفر واسه شهرداری ها برمیدارن؟ اونم روش بزارید شاید منظورش نهاد های دیگرم بوده..
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۹ رضا پلنگ کش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ادامه

جناب اندی ** **** **** ***** ** *** ***** **** ** ****** ******* **** * ********** **** ****** * آقای به اصطلاح محترم اگه اینا نبودن الان مملکتی وجود نداشت که تو بخوایی توش استخدام شی

** ******* *** *** **** ** *** ****** ***** ***** ******* *****

***** ***** ** * ***** ** *** ***** *** * *** **** *****
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۷ رضا پلنگ کش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جناب اندی اندی پدر همونایی که شما داری بهشون گیر میدی *** ***** **** ** **** ****** *** ****

گرفتی؟؟

وقتی که اینا رفتن جنگ و از همه چیزشون گذشتن و با عرض معذرت خیلیا *** ***** *** قایم شده بودن همه چه چه و به به میکردن

اما الان که طبق قانون یه سری امتیازات واسشون گذاشته شده شدن سربار جامعه ؟؟

البته فکر کنم واسه تو مهم نیست *** *** ***** **** *** اما واسه ماها خیلی مهم بوده که یه وجب از خاک کشورمون دست دشمن نیوفته

**** *** **** ***** **** ** *** ***** **** ******* ** **** ***** **** ****** *** ***** ** ******* ****** ****** ******

** *** **** **** *****
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۶ اندی اندی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هر دم از این باغ بری میرسد. کل قبولیای مازندران 600نفر بود نمیدونم هزار نفر دیگه از کجا پیداشون شده!!!!!؟؟؟ **** **** ***** ** *** ***** ** *** **** ***** **** ******* * **** **** **** **** ** *** ***** *** ** ******* ** ** ****** **** *** *** *** **** **** *** ***** ***** ***** *******
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۸ اندی اندی
خبر ۱ آذر ۹۳ استختام : نیروهای استخدامی استانداری اسفندماه جذب می شوند

ایرنا، مصطفی افضلی فرد روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: بر اساس پیگیری های نمایندگان مجلس مبنی بر تامین اعتبار برای به کار گیری نیروهای استخدامی جدید در اسفندماه سالجاری مفاد این آیین نامه اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: رفع و حل مشکلات باید با همکاری توام دولت و مجلس بوده و در صورت تعارض نیز نمایندگان باید از حقوق مردم دفاع کنند.

وی با انتقاد از ادعاهای برخی نمایندگان مبنی بر نبود اعتبار جذب نیروهای استخدامی افزود: نمایندگان با رای مردم انتخاب شده اند و باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

پاسخ:
مدیرسایت : این خبر قبلا در قسمت اخبار وبلاگ درج شد ه است .
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۰۱ مازندران بهزیستی
من امروزم با پنج گوشس و خط مختلف فرستادم
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۴ زنجانی زنجانی
سلام مدیر وقت بخیر هنوز خبری از نماینده ها که رفتن به تهران نشد
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۰۹ رضا پلنگ کش
من امروز تماس گرفتم استانداری ایلام و اداره ی مربوطه

استانداری گفت اسنفد

اما اداره که همیشه حرف های ناامید کننده میزد گفت هفته قبل جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره رو انجام دادن و مقرر شده اسفند ما رو بفرستن سر کار

هم سهمیه ها هم آزمونیا با هم
سلام حسین اقا. من سهمیه 5% هستم .البته فکر نکنم برام لحاظ کرده باشن.تحقیقات محلی هم برام اومدن. چرا صراحتا نمیگن از شما کنسل شده ؟چطور بقیه استانها دارن کاراشونو میکنن اونوقت اصفهان صحبته لغوه؟واقعا مسئوولیت استانداری اصفهان باید از استانهای دیگه یاد بگیرن.نماینده های مردم اصفهان در مجلس که ... بماند.
دوست عزیز اقا حبیب شما که اصفهانی تورو خدا یه پیگیری بکن.اعصاب نذاشتن برامون.
حامد از زنجان هستم.
سلام.
دوستان عزیز تا جایی که من اطلاع پیدا کردم و به احتمال 100 درصد هم این مطلب من درسته.توی بودجه کل سالها عبارتی نمیاد که بگه به این تعداد افرادی که میخوان استخدام بشن ردیفی تخصیص پیدا کنه.
به صورت کلی میاد.یعنی چی؟
توی ردیف بودجه میاد که مثلا ما n  تا کارمند داریم.که ما هم توی اون  n تا کارمند هستیم.
بازم میگم توی بودجه زیر نمیشه هیچ موقعه که بگه ما مثلا واسه استخدام 30 هزار نفر ردیفی در نظر گرفتیم.فقط اینکه به صورت کلی دولت ارائه میده که ما اینقدر کارمند داریم و پرداخت حقوق این n تا کارمند میشه فلان قدر.
موفق و موید باشید.
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۵ اندی اندی
ایشالا بحق این ماه عزیز فردا خبرای خش بشنویم از نمایندها خدا میدونه دیگه طاقت حرفای ناامید کننده رو ندارم
۰۱ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۶ فریاد زیر آب
من امروز زنگیدم استانداری قزوین گفتند که سهمیه های بالای 50 و زیر 50 و تموم قبول شده های استانداری همه با هم میرن سرکار. منتها فعلا فقط برای بچه های شاهد و سهمیه بالای 50درصد تأمین اعتبارشون دستور کتبی اومده و تاریخ شروع بکار هم میفته اوایل سال 94.
سلام.پذیرفته ی استانداری آغ چی شد امروز رفتی استانداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۲ مازندران بهزیستی
مدیر عزیز من نظر دادم و صد البته تابع جمع هستم

برای همه ارزوی موفقیت دارم
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۱ مازندران بهزیستی
من امروزم با 5 خط فرستادم
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۰ مازندران بهزیستی
 زنگ زدم ذبیحی - بهزیستی استان مازندران

گفت تا اخر این ماه انشاالله سهمیه بالای 50 درصد مشغول میشوند

گفتم ما چی گفت احتمالا از ابتدای سال 94
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۷ پیرشده استخدام
مدیر عزیز خواهشا از این قضیه ثبت نام به هیچ وجه کوتاه نیا.کسایی که پیگیر واقعی باشن ثبت نام هیچ دشواری براشون نداره.
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۵ الشن الشن
سلام من امروز به خانوم سیاح زنگ زدم. گفت همون حرفهایی که دکتر نوبخت گفته همونه. گفتم صددرصد اسفند میریم سر کار؟ گفت:انشالله
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۶ بهروز یوسفی
بچه ی بار اومدیم اینجا نوشتیم کسی از حقوق و مزایا اداره ورزش خبری نداره.همه هجوم بردین و زدین تو سرم که اقا نه به داره و نه به باره.
الان که هم به داره و هم به بار کسی از حقوق و مزایا اداره ورزش خبری نداره با مدرک ارشد چقدی میدن؟؟؟
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۶ مازندران بهزیستی
به مدیر عزیز و زحمت کش ( این فقط نظر منه )

به نظر من کامنت ها را از حالت ثبت نامی خارج کنید بهنتره

ببینید یکی پیگیری میکنه و خبری مذاره همه شاد میشیم

یکی دیگه پیگیری میکنه ولی جوابی که میشنوه ناراحت کننده است اونم نظرشو اینجا میذاره

حالا شاید هر دو نفر راست بگند یا دروغ

اون دیگه برمیگرده به برداشت ما و پیگیری های خودمون

به فرض من اگر با یک شخص مطلع صحبت کردم و قول اسفند را داده چرا باید ناراحت بشم وقتی کسی میگه استاندارشون گفته
لغو شده

ببینید اگر ثبت نام جواب میداد خیلی خوب بود ولی عملا توی این چند روز تعداد بازدید کننده ها و خبرها کاهش پیدا کرده

خود شما و من و خیلی ها تلاش کردیم دیگران به جمع ما در این سایت اضافه بشوند پس کاری نکنیم خدای ناکرده ما را ترک کنند
پاسخ:
مدیرسایت : اگه کاهش بازدید منظورتونه اون روال عادیه وبلاگه جمعه ها همیشه بازدیدمون کمه برای ما تعداد کامنت مهم نیس تعداد پیگیریهای واقعی در سطعی واقعیت مهمه نه مجازی و خود کامنت نوشتن .....این جوری مزایاش خیلی بیشتر از معایبشه ....ممنونم از نظرتون درین مورد خیلی بحث شد تا به این نتیجه رسیدیم که بهتر است ادامه روند وبلاگ اینجوری باشد وکسانی که با این کارمون موافقن قطعا با اسم عوض کردن و تشویش اذهان اهدافشان رو جلو نمیبرن ....من مطمعنم که شما هم میخواین خبرهای واقعی بشنوین نه اینکه یه عده فقط واسه کارکشی از کاربران  فضای وبلاگ را تحت تاثیر حرفهای غیرواقعی خود دربیاورند .
موفق باشید
یاعلی
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۳:۲۹ مازندران بهزیستی
قرمز عزیز

من از کامنت مدیر زیر اون خبر همچین برداشتی کردم

امیدوارم زودتر دوشنبه بیاد نمایندگانمون خبرهای خوبی برای همه داشته باشند


پاسخ:
مدیرسایت : غیر ازشما هم اینجا خانم زیاد داریم 

خطاب به علی

ببخشید شما اداره راه وشهرسازی کدوم استان هستین؟فرم مربوط به گزینش بود ایا؟

سلام
آقای مدیر اگه انشالا تأمین اعتبار بودیم نماینه هامون راجب تاریخ شروع بکار قول کتبی میگیرن ازشون؟؟؟؟؟
و اینکه کی به استانداری ها اعلام میکنن واسه حکم جذب
پاسخ:
مدیرسایت : شما دعا کنید تامین اعتبارمو ن قطعی بشه اگه شد دیگه اصولا از اول سال بعد باید شروعبکارمون قطعی باشد چون بودجه واسش هست
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۰ قرمــــ ــــــــــز
به مازندران بهزیستی. مگه کسی گفت که اون پیام هادی رو شما نوشتی؟؟

با سلام
کسی از اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر جدیدی داره؟هر چقدر زنگ میزنم برنمیدارن ممنونم
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۹ فریاد زیر آب
سلام مدیر جان. دوباره ثبتنام کردی. قبلی با مشکل خوردم.
۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۰ مازندران بهزیستی
به امید ............................

شب خوش
۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۲ مازندران بهزیستی
سلام اقا مدیر

من همون ایدا هستم که با یار قدیمی کامنت گذاشتم

امروز ثبت نام کردم

میخوام همه بدونید اون متن صحبت با رسایی را من ننوشتم


امیدوارم اقا مجید و کومش و .... خبرهای خوبی برای ما از تهران بیارند

انشاالله کار هممون درست میشه

امیدوارم خدا به همه دوستان سلامتی بده

خدا همه رفتگان ( مرتضی پاشایی عزیز - اقای بهرامی - شادی سرخیل - و مظلومی ) را بیامرزه

هفته بدی بود خدا انشاالله سرطان را ریشه کن کنه




۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۴ فریاد زیر آب
سلام مدیر جان. منم اومدم. به حق خود فاطمه زهرا (س) نماینده هامون با خبر خوش برگردن.میتونیم شماره یکی از نماینده ها رو داشته باشیم؟
من خودم اگه تونستم 1شنبه برم تهران پیش نماینده ها. اگرم نماینده ها افتخار بدن بیان قزوین 1روز مهمون ما باشن . آقای مدیر نماینده ها راجب بچه های سهمیه دار هم میپرسن؟
منم پیام رو همچنان میفرستم واسه نماینده ها.
راستی آقای مدیر شماره کارت آقای کومش سمنان رو به منم بدین هزینه سفرشون را در حد توانم پرداخت کنم واسشون. ایشون و نماینده ها زحمت تموم بچه ها رو به دوش گرفتن . واقعا ممنونم از همشون و مجید از مازندران.
پاسخ:
مدیر دوم: دوستان توجه کنید مدیریت وبلاگ مسئولیتی در مورد جمع کردن پول ندارد ..بارها گفتیم این کار از عهده ما خارجه و ما از انجام این کار سلب مسئولیت میکنیم و هیچ مسئولیتی در قبال کمک به نماینده ها رو بر عهده نمیگیریم..می تونید با آقای کومش سمنان یا آقا مجید در تماس باشید...
مجید جان هر چند گرفتن مدارک مستند از نظارت راهبردی شاید کار ساده ای نباشه اما خواهش میکنم فقط وقتی به نتیجه کاملا روشن و محکمی رسیدید نتیجه رو هر چی که هست  با صراحت کامل در اختیار ما قرار بدید . صمیمانه از شما و سایر دوستان ممنونم و منتظر خبرهای شما هستیم.
آقای صادق از خوزستان
منم از خوستان هستن و ثبت احوال 
منظوتون پیگیری جواب گزینش هست؟
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۰ سعید سعیدی
دوستان سرد نشین هنوز قضیه پیامکها ادامه داره. پیامک به نمایندهها ساده ترین کار هست و خیلی تاثیرگزار
منکه به همشون فرستادم. شما چطور؟
سلام به همه دوستان پیگیر.
مدیر جان لطف کن وضغیت پیگیری نماینده ها رو به اطلاع همه اعضا برسون.گویا وضعیت استان اصفهان از همه جا وخیمتره.این پذیرفته شده های استان اصفهان کجان ؟؟؟

۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۹ محمد فریبرز
سلام کاش یکی که شماره نماینده ها رو داره بهشون اطلاع بده که اگه در بودجه نبودیم یه تاریخی زودتر بگن تا همگی بریم تهران تا فرصت کافی برا همه مهیا باشه تا بتونن برنامه ریزی کنن و  بیان تهران
البته ان شاء اله خدا خودش کمک کنه تا لازم نباشه بریم ولی کار از محکم کاری که عیب نمیکنه
یاحق التماس دعا
بازهم خدا شکرت که تا اینجاش خوب پیش اومدیم بچه ها ناشکری نکنید بهترین روش شکر خدا گفتن : خدایا به عدد ما احاط به علمک شکرت میگوییم و اگر نا شکری کرده ایم ما را  ببخش
همگی ایت الکرسی بخوانیم اول برای ظهور حضرت یار و بعد به نیابت اینکه نماینده ها با دست پر و خبر خوش ان شاء الله برگردن.
خوب حالا مدیر در مورد زنگ به نماینده ها نظرت چیه ؟
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۸:۰۹ صادق از خوزستان
با سلام خدمت همه دوستان
پذیرفته شده های سازمان ثبت احوال که در تمامی استانها برای این سازمان شرکت کرده بودن، اعلام آمادگی نمایند تا فردا صبح یعنی شنبه 1393/9/1 با تماس به سازمان ثبت احوال کشور، از هسته گزینش این سازمان و نیروی انسانی آن درخواست ادامه مراحل استخدام را نماییم؛ تا بتوانیم جزء کسانی باشیم که طبق صحبت آقای نوبخت تمامی مراحلمون طی شده است و در اسفند جذب شویم.
پیدا کردن شماره هم فقط نیاز به تماس با اطلاعات تهران داره!
به امید آینده ای بهتر. متشکرم
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۰ مجید از مازندران
من امشب دارم تهران. کومش و میلاد هم فردا راه میفتند. امیدوارم روز یکشنبه در معاونت راهبردی بتونیم از صفحات مربوط به تامین اعتبار تمام استانها در لایحه ی بودجه  یه کپی بگیریم و خیال همه ی ما 100% راحت بشه. دوشنبه هم تقریبا چند ملاقات با نمایندگان مجلس برنامه ریزی شده که بیشتر در جریان جزئیات روند قانونی و گردش کار استخدامهای ما قرار بگیرند.
همچنین امیدوارم علاوه بر معاونت راهبردی و مجلس، دوشنبه از وین نیز در آخرین مهلت مذاکرات،خبرهای خوبی از توافق هسته ای و رفع کامل تحریمهای مالی اعلام بشه که دیگه خبرهای خوشمون تکمیل تکمیل بشه.

مدیر عزیز با وضعیت پیشرو کسی رغبت کامنت گذاشتن نداره لطفا طبق منوال سابق کنید تا کامنت گذاشتن راحتر باشه تازشم الانم میشه با ثبت نامهای مختلف کامنتهای چرتو پرت گذاشت پس لطفا فقط این موضوع رو مد نظر قرار ندین
پاسخ:
مدیر سایت : منتها کسی اونوقت حوصله نداره دیگه انواع مختلف ثبت نام کنه تازه باید واسه هر ثبت نامش ایمیل جداگانه داشته باشه که نمی ارزه واسه نوشتن  بقول شما مطالب چرت وپرت !!!
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۴ مازندران بهزیستی
منم ثبت نام کردم
سلام.
خب همگی دیدین که قول اسفند هم کشک بود. الان قول فروردین 94 رو دادن . فروردین بیاد میگن انشالا تا اواخر خرداد. خرداد بیاد میگن دیگه تا آخر تابستان حتما میرید. بعدش پاییز و ....................... و سال 95.
دقیقا روندی که از اول سال 93 طی کردم داره واسم تکرار میشه.
این وبلاگم واقعا واسه خودش شد شهر ارواح. مشخصه هر کی رفته دنبال کار خودش. فکر میکردم همه همدردیم اما.......... .
خوش باشین
سلام جناب پذیرفته استانداری اره یا پیش بینا برو یا تونستی حاتمی زاده.و اینم بپرس مشخصه دقیقا چه روزی شروع به کار میکنیم یا نه؟و اینکه امکانش هست قبولی های خود استانداری زودتر از سایر ادارات دعوت به کار بشن؟پیش خانم چوپان پیشه هم نرو که از هیچ چیزی خبر نداره.من شهرستانم وگرنه میومدم باهم میرفتیم
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۰۶ صادق از خوزستان
با سلام خدمت همه دوستان
پذیرفته شده های سازمان ثبت احوال که در تمامی استانها برای این سازمان شرکت کرده بودن، اعلام آمادگی نمایند تا فردا صبح یعنی شنبه 1393/9/1 با تماس به سازمان ثبت احوال کشور، از هسته گزینش این سازمان و نیروی انسانی آن درخواست ادامه مراحل استخدام را نماییم؛ تا بتوانیم جزء کسانی باشیم که طبق صحبت آقای نوبخت تمامی مراحلمون طی شده است و در اسفند جذب شویم.
پیدا کردن شماره هم فقط نیاز به تماس با اطلاعات تهران داره!
به امید آینده ای بهتر. متشکرم
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۰:۵۶ پذیرفته شده ی استانداری

به جناب arvin

سلام منم از خود اداره کل استانداری آ.غ  قبول شدم می خواستم بدونم مراحل شما هم مثل من تا مصاحبه پیش رفته و سوء پیشینه و معاینه پزشکی  و اینجور کاراتون مونده؟ از استانداری خبر جدیدی ندارین؟

احتمال قوی من فردا برم استانداری بخوام پیگیری کنم باز بایستی برم پیش آقای بینا ؟ یا...

پاسخ:
مدیر سایت به خصوصی  : آن دسته از کسانی که با نام واقعی ثبت نام کرده اند و میخواهند با نام مستعار ثابت نظر بدهند کافیست موقع ارسال نظر سمت چپ کادری که کامنت مینویسد یعنی همون جای عکس پروفایل (تغییر نشان )کلیک کنید وازون قسمت به روی پروفایل خود کلیک کرده وبا نام مستعار ثابت کامنت بذارید
جرا از نماینده ها خبری نیست؟؟؟ چی شده ؟؟
استانداری قزوین فقط حرفای پارسالشو تکرار مبکنه. نمیدونم چه قصد و مرضی دارن که فقط با شک میحرفن. خوشبحال اردبیلی ها
این نماینده کرمانشاه دیگه از کجا پیداش شد؟؟؟
آقای مدیر، اینجا چرا انقدر ساکت و خلوت شده. احساس میکنک که خیلی ها اصلا مشکل استخدامی نداشتن که واسه ثبتنام وبلاگ نیومدن. دلم گرفت.
۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۸ شاهین پیرانی
سلام
از بچه هایی برای خود بنیاد ازمون داشته باشن وبدون سهمیه باشن خبری نیست؟
 برای اردبیل گفتن هفته بعد خبرشو میدیم   دقیقا گفتن به احتمال قوی برای گزینش دعوت بشین
ﻣﻨﻢ ﻗﺒﻮﻝ ﺷﺪﻩ ۹۱ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭﯼ ﻫﺴﻢ
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻥ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﻪ ﺗﺎﺭﯾﺦ ۸ /۱۹ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺍﺯ
ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﺮﺍ ﺗﺎﯾﯿﺪﯾﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯿﻢ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺧﺎﻧﻢ ﺗﻮﺍﻧﮕﺮ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻡ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺣﮑﻤﺘﻮﻥ ﺑﯿﺎﺩ ﺍﺯ
۵ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ ﻣﯿﺮﯾﺪ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۳ زنجانی زنجانی
آیا این اعلام نتایج استانها نوید یک بهار زیبا را نمی دهد من بشخصه به امید خدا خیلی مطمئنم که کارمان اسفند ردیف میشه با آنکه هنوز به گزینش نرفته ام باید کمی تامل کرد چرا قبلاهیچ یک از استانها مانند کردستان و خراسان جنوبی و چهار محال بختیاری و ... اقدام به برگزاری مصاحبه و اعلام نتایج به این زودی را نمی کردند چرا چون تازه آقای نوبخت دستور جذب را از اسفند صادر کرده یا استان زنجان همین دو ما است که دارد می فرستد گزینش و قبل از ان هرچه زنگ می زدیم میگفتیم گزینش کی است می گفتن باید اول تهران آزمون را تامین اعتبار کند بعد اینها همگی نشان از اقدام دولت برای رفع مشکل استخدامی است  اذربایجان شرقی که اولین استان متوقف کننده مراحل اسخدامی است حالا کم کم زمزهایی مبنی شروع مصاحبه تخصصی به گوش می رسد البته قصد من این نیز که دست از پیگیری برداریم باید با تمام قدرت و پرشورتر ازگذشته تا یک روز مانده به استخداممان یا شروع به کارمان پیگیری ها ادامه داشته باشد حالا که به فضل خداوند امید در دلها زنده شده است بعضی ها از روی اغراض و امراض سعی در نا امیدی و بدبینی ما دارند امید است که خداوند مارا از گزند شکاکان و بدلان و ناامیدن در امان بدارد والسلام    علیکم بتقوی الله و اتباع امرکم و اجتناب نهی
به خصوصی:سلام . خب شما باید از قسمت تغییر پروفایل اینکارو انجام بدین .
سلام.من از مدیریت وبلاگ خواهش دارم یه صفحه برای بچه های سهمیه زیر 50 درصد ایجاد کنند.چون مشکل ما با دیگران فرق داره و هر حرفی که میزنم موجب سو تفاهم بقیه دوستان میشه.من شرایط خودم رو در نظر میگیرم و نظری مینویسم ولاغیر
پاسخ:
مدیر سایت:ایجاد شد اینم لینکش.
اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام اداره کل جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی                                                                      



تایج نهایی آزمون اداره کل جهاد کشاورزی استان مورخ 1392.3.9 اعلام شد ....

 

برای مشاهده نتایج اینجا را کلیک نمایید

اطلاعیه

داوطلبینی که به عنوان پذیرفته شده اصلی اسامی ایشان اعلام شده است می بایست جهت معرفی به گزینش همراه با مدارک ذیل از روز شنبه مورخ 1393.9.1 لغایت پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 1393.9.6 شخصاً به مدیریت امور اداری ، رفاه و پشتیبانی اداره کل جهاد کشاورزی استان مراجعه نمایند . بدیهی است عدم مراجعه تا تاریخ اعلام شده به منزله انصراف از استخدام تلقی شده و از افراد ذخیره به عنوان جایگزین استفاده خواهد شد .

داوطلبینی که نسبت به اعلام نتایج اعلام شده اعتراض دارند می توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1393.9.3 مراتب اعتراض خود را به اداره کل جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی اعلام نمایند .

مدارک موردنیاز جهت معرفی به گزینش :

  1- اصل شناسنامه پذیرفته شده و افراد تحت تکفل به همراه یک سری کپی کامل از تمام صفحات

      2-اصل کارت ملی پذیرفته شده و افراد تحت تکفل به همراه یک سری کپی پشت و رو

      3-اصل وتصویر مدرک تحصیلی

      4-عکس 4*3 پشت نویسی شده 6 قطعه

      5-اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت (مخصوص برادران)

      6-گواهی ایثارگری یا عضویت در بسیج



سلام آقا حمید.
ایمیل من ta.golchin@gmail.com هستش. ایمیل شمارو فراموش کردم.
آقای مدیر نماینده ها 2آذر میرن؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:ان شاالله بله
۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۹:۴۵ زنجانی زنجانی
من زنگ زدم به آقای احمدی استانداری گفتن که 91 و 92 همه اسفند میرن سر کار راست و دروغش پایه خودش است من یه کامنت یه صفحه ای با ایمیل قبلیم گذاشتم ولی تائید نشد
پاسخ:
مدیرسایت:همچین کامنتی نیومده حتما عمل ارسال باموفقیت انجام نشده .میتونین دوباره بفرستین
۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۸:۴۳ حمید قزوین
طاهره خانم من از قزوین هستم اما با وجود اینکه من خیلی وقت ایمیل گذاشتم تا بچه های قزوین باهم هماهنگ شیم متاسفانه غیر جویا کسی جواب ایمیل من نداد
حتی شما

نمیدونم واقعا ایمیل زدنم برای بچه های قزوین سخته؟؟؟؟
۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۷:۱۶ پیرشده استخدام
سلام مدیر عزیز.ممنون که به حرفم گوش کردی و این فیلتر رو دربرابر افراد از خدا بیخبر ایجاد کردی.ممنون
بچه های قزوین چرا کسی نمیاد؟؟؟؟؟؟؟
سلام آقای مدیر
طاهره هستموهمین اان ثبتنام کردم.ممن.ن از اقدامتون
پاسخ:
مدیر سایت : سلام .
خواهش میکنم امیدواریم که اینجوری دیگر مشکلات قبلی پیش نیاد و همه نظرات معتبر باشند والبته متاسفیم برای اونایی که بجای آرام کردن به اختلافات وتفرقه بین قبول شدگان دامن میزنند

در تایید حرفای کامی استانداری به کارگزینی اداره ما هم گفتن که ابلاغ شروع به کار واسه اسفند ماه زده شده 

۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۱ محمود از مازندران
سلام
دوستان عزیز خواهشا اطلاعاتی که از منابع رسمی اعلام نشده رو نذارید اینجا.با اعصاب و روان دیگران بازی نکنید.بخدا گناه داره.چرا برداشتهای غلط یه کارمند ساده فلان اداره رو بزرگ میکنید و مانور میدید.چرا انقدر شما حساس شدید به این خبرهای درپیتی!!! بابا تا اذز صبر کنید .معاون رییس جمهور رسما اعلام کرده.آزمون استانداریها هم در صحت کامل و طبق قانون انجام شده چرا تفسیر غلط میکنید .
پاسخ:
مدیر سایت : احسنت
همه افرادی که میخوان کامنت بذارن همینجوی مث آقا محمود در سیستم بیان ثبت نام کنن  و نظرشونو بذارن اینجوری دیگه مشکلات قبلی پیش نمیاد و نظر افراد معتبر میشه.
من با هادی از تبریز صحبت کردم.ایشون چند روزه به دلیل مشکلات شخصی نتوانستند وارد وبلاگ بشوند.

ایشون شخص محترمی هستند و من کاملا به ایشون اعتماد دارم.
لطفا از اسم ایشون سوء استفاده نکنید.
سلام به همه دوستان
توجه شما رو به صحبت های نوبخت در شیراز جلب می کنم
تمام کسانی که مراحل قانونی رو گذروندن و تنها به دلیل عدم اعتبار روند استخدامشون متوقف شده تا آخر امسال جذب میشن.
بنظرتون با این حرف که پوشش سراسری در اخبارهای فوق محافظه کار (اخبار ساعت 14 شبکه 1 و...) داشت کی میتونه باشه؟ غیر ما و شما کسی دیگه این شرایط رو داره؟ که حالا به حرف یه منبع غیرموثق حذف بشه؟
حرف های نماینده همدان یادتون رفته؟
پس بی خود و بی جهت منفی بافی و خودتفسیری نداشته باشید و فقط به اخبار موثق توجه کنید.
ممنون از مدیر بابت مدیریت کاربران
با عرض معذرت از بچه ها من اصلن دروغ نگفتم استانداری گفت هنوز تامین اعتبار نشدین چون بودجه هنوز تصویب نشده هر وقت بودجه تصویب شده و اعتبار تعیین شده بود و بخش نامه ادامه مراحل رو به استانداری زدن خبرتون میکنیم برای ادامه مراحل
پاسخ:
مدیر سایت : یک توضیح در مورد نظرات و اخبار امروز :
اولا اون کسی که با اسم هادی کامنت گذاشته هادی از تبریز نیس و شخص دیگه به اسم اون با اغراض نامعلوم سعی در مشوش کردن اذهان داشته .  وبخاطر اینکه همچین مشکلاتی پیش نیاد ازین به بعد فقط اونایی خواهند تونست نظر بذارن که در سیستم بیان ثبت نام کرده باشن وبعد از وارد شدن در سیستم نظر خواهند گذاشت .
ثانیا : مشکل تمام استانا یکیه واون عدم تامین اعتبار و الا این بحثهای غیر قانونی بودن که توسط اشخاص ناآگاه با اغراض خاص مطرح میشه وصله ناچسبی است بر آزمونهای استخدامی اسنانداریها چون تمام مقررات در آن رعایت شده . و اگر آزمون یک استانی رو مشکل دار جلوه دهند به مثابه این است که تمامی استانها همین مشکل رو دارند ما امیدواریم که با مصاحیه دکتر نوبخت و قول شفاف وصریح ایشان شاهد شروع بکار افراد گزینش شده وادامه مراحل گزینش نشده ها خواهیم بود و کماکان پیگیری های ما برای تحقق این امر ادامه خواهد داشت و وبرای حصول نتیجه باید متحد ودر کنار هم به پیگیریهای قانونی خود ادامه بدهیم .
یاعلی
اداره راه وشهرسازی دیروز فرم پر کردیم
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۹:۳۸ صبور به هادی قلابی

چرا با اسم یکی دیگه کامنت میذاری و دیگران رو بدبین میکنی  نوبخت تو رسانه اعلام میکنه که میخواد تمام کسانی رو که مراحل قانونی  رو گذورندن اسفند استخدام بکنه  بعد میاد به رسایی یه چیز دیگه میگه؟ 

جناب هادی قلابی تو علم روانشناسی به این جور مرضا میگن سادیسم .  کسی که از ناراحت شدن دیگران لذت ببره و دوس داره که اذیتشون کنه اسمشو نمیشه انسان گذاشت واقعا برات متاسفم  خدا شفات بده.  ما که هادی واقعی رو میشناسیم برای ما رول بازی نکن خواهشا

 

گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اقبال عباسی عصر امروز در اولین نشست هم‌اندیشی جوانان با مسئولان شهرستان در خلخال اظهار کرد: احساس مسئولیت پایه و اساس ایجاد نشاط، برقراری رضایتمندی و امنیت است.

وی تلاش را ضامن رسیدن به اهداف در بین جوانان عنوان کرد و گفت: مطالعه، تحقیق و ارائه افکار و نظرات صحیح در کنار تحصیل و تهذیب می‌تواند راه جوانان برای ارتقاء را هموار کند.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران تاکنون چقدر توانسته‌اند از ایده‌ها و افکار جوانان در اداره جامعه و مدیریت استفاده کنند، مسئولان باید توجه به جوانان که سرمایه‌های کشورمان محسوب می‌شوند، در اولویت نگاه خود داشته باشند.

عباسی اعتماد به جوانان و استفاده از توانمندی آنان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را مهم عنوان کرد و ادامه داد: باید بستر را برای رشد و توانمندی جوانان آماده کنیم.

وی تصریح کرد: راه‌های حرکت برای جوانان باید با فرهنگسازی صحیح از سوی مسئولان و ایجاد زیرساخت‌های علمی در دانشگاه‌ها و زیرساخت‌های اشتغال در جامعه فراهم شود و اگر این موضوع به نتیجه نرسد ما جوانان را از دست می‌دهیم.

عباسی جوانان را دارای افکاری با ارزش و مستعد در تمام حوزه‌ها عنوان کرد و از آنان خواست با ارائه راهکار‌ها به مسئولان در کنار دست مسئولان چرخ حرکت شهرستان را به دوران درآورند.

وی در این جلسه از خبرنگاران خواست تا با دقت و انعکاس صحیح رویداد‌ها و اخبارها مسئولان را یاری دهند.

عباسی در مورد سئوال خبرنگاران و اینکه آیا استخدام‌های جدیدی در دولت اتفاق می‌افتد و آیا مسئولان استان به فکر اشتغال جوانان و قشر تحصیل‌کرده هستند، گفت: ما منتظریم تا هزار نفر در نوبت استخدام و شروع به کار در عرصه اشتغال ظاهر شوند و بعداً تصمیمات در مورد استخدام‌های جدید برنامه‌ریزی می‌شود.

همچنین در این جلسه جوانان منتخب از شهر خلخال از مدارس، دانشگاه‌ها و نخبگان شهر نیز حضور داشتند که با سئوالاتی در 12 محور اساسی پرسش و پاسخ از سوی مسئولان را دریافت کردند و اکثر سئوالات جوانان بر روی مسائل شهری، امکانات مدارس، کمبود امکانات در شهر خلخال و مشکلات تجهیزات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خلخال بود.

خواهشمندم از سمپاشی جهت دار و مسموم کردن جو امیدوار کننده ای که بعد از سخنان نوبخت در شیراز بوجود اومده خوداری کنید لطفا افراد مایوس و نامید به سایت سازمان جهاد کشاورزی فارس سری بزنید تا بفهمید چگونه احکام استخدام و معرفی بکار تحویل ناظرین میشه جالبه ناظرینی که نه شرط سنی رعایت شده و نه ازمون خاصی دادن و نه سهمیه خاصی دارن و تنها ملاک استخدامشون فعالیت در شرکتهای خصوصی مشاوره ای کشاورزی می باشد .
علی از اردبیل خواهشا بگید کدوم اداره هستید که فرم گزینش پرکردید؟؟؟؟
علی از اردبیل ازکدوم اداره هستید رم گینش پرکردید
کجای این خبر در مورد استخدامی اردبیل بد؟؟؟!!!بابا این که گفته تا مارو تعیین و تکلیف نکنن نیروی جدیدی برنمیدارن!!خوب این که به نفع ماست!! بعضیا من موندم اگه مثلا منی که با هزار زحمت قبول شدم استخدام نشم ایشون جای من میره سر کار که اینقدر خوشحال.اصلا ما ایرانیا فکر کنم حسودترین موجودات دنیاییم.
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۷ علی لرستانی
بچه ها حرف زیاده شنونده بایدعاقل باشه نوبخت گفت رییس جمهور خودش دستورتعیین تکلیف استخدامی هارو داده الان هم اخبارگفت همه دستگاههاهرچقدربودجه میخوان به دولت اعلام کنند بچه ها اوناییکه بایدبودجه بدن گفتن که میدیم به حرف هرمریضی گوش ندیدباهرپیغامی عصبی نشیدخداشاهده بجان بچم من خودم ازدفترنوبخت پرسیدم گفتم آیاراسته فقط فرزندشهداوجانبازو...تأمین اعتبارشدن گفت اصلا همچین حرفی صحت نداره گفت همه آزمون داده هاتأمین اعتبارشدن
نماینده های عزیزچشم مابعدازخدا به شماست خواهشمندیم هرچه سریعتر این جماعت خسته رو از تمام این نگرانی ها وحرفها ودروغها و...راحت کنید شماروبه خدا زودتر
خوب اگه با یک مصاحبه نگران میشید در مورد قانونی بودن استخدامی استانداری اردبیل از خبرگزاری ها بخواهید از استاندار اردبیل سوال کنند درباره اینکه استخدامی اردبیل قانونی هست یا نه خوب اگه قانونی نبود چرا دیروز فرم گزینش پر کردیم
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۰ به مدیر محترم
مدیر جون کلا اخبار شاد رو بیشترش کن هر چند خالی بندی باشه


بذار ملت شاد باشن

اخبار منفی رو حتی در صورت صحت تایید نکن

عجب دلی داری مدیر خدا به دادت برسه
خواهشنا خواهشنا بدون سند حرف نزنید با قلب ما بازی نکنید
پاسخ:
مدیر دوم: بچه ها بار ها گفتم وقتی یکی میاد خبری میزاره یا نقل قولی میکنه همه علیه اون جبهه گیری نکنید..می تونید با آقای رسایی تماس داشته باشید..ببینید صحت وسقم این مطلب تا چه حده..گمان نمیکنیم این گفته حتی اگه از زبان آقای رسایی بیرون اومده باشه درست باشه و صحت داشته باشه..پیگیری هاتون و ادامه بدین..من خودم دیروز از یکی از مسئولان پیگیر استخدامی دستگاههای اجرایی شدم گفتن که دولت این بار به شدت تاکید کردن افراد جذب بشن و فروردین اولین حقوق و بگیرن میگفتن این بار خود اقای روحانی دستور اکید دادن براین استخدامی و بخاطر مسائل انتخاباتی هم باشه نمیتونه جلوی استخدامیتون و بگیرن.. به امید خدا مشکل همه حل میشه شما هم دست از پیگیری بر ندارید و با نماینده ها همکاری کنید که دارن میرن تهران..
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۵ کاش این کابوس تموم میشد
خسته ام،بخدا خسته شدم از این دنیا! اینا رو که دارم می نویسم چشمام پر اشک شده،تحمل و طاقت و صبر ادم هم حدی داره. من نمیدونم این خبر راسته یا دروغ ولی هر چی بود همه وجودم رو لرزوند  شمایی که بخاطر اینکه بچه ها پیگیری بیشتری کنن این خبر رو میذاری : کاش الان حال و روز من و می دیدی...من از اون ادمای بی خیالی نیستم که منتظر پیگیری بقیه ام . من با یه بچه کوچک تا تهران  رفتم برای تجمع و اگه باز هم لازم باشه میرم. روزی نیست که به نماینده ها پیام ندم و به استانداری زنگ نزنم...به خاطر خودم و همه زحماتی که کشیدم در این 10سالی که مدرک دانشگاهیم رو گرفتم . دارم داغون میشم  به جان عزیزتون اگه خبری کذبه و حقیقت نداره رو  بیان نکنید.
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۲ مدیر محترم
مدیر جان
کلا مطالب ای که سرشار از عشق و امید صفا و صمیمت و دوستی داره رو تایید کن
اخبار مثبت سر کار می ریم حقوق می گیریم اسفند حکممونومی زنن و یک استفتد شروع کاره

اصلا اخبار منفی رو پخش نکن دلامون می گیره
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۲ به مدیر محترم
مدیرمحترم لطفاً هر خبری که باعث تنش میان دوستان و بدون منبع موثق است راتایید نکنید. من مطمئن هستم که آقا هادی با آقای رسایی صحبتی نداشته و اگر هم داشته آقای رسایی در جریان موضوع ما نیستند. اصولاً چون تهران آزمون استخدامی نداشته نماینده های تهران هم اصلا در جریان موضوع نیستندو نماینده های شهرستان مطلع ترند. پس بهتره با نماینده های شهر و استانمون پیگیر باشیم.
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۷ به همه دوستان
دوستان امروز اصلاً آقای نوبخت در مجلس نبوده که با آقای رسایی صحبتی کرده باشه.  بعدش هم نوبخت در تمام مصاحبه ها اعلام کرده کسانی که آزمون قانونی دادند و کلیه مراحل رو طی کردن! دوستان سهمیه ای که اصلاً آزمون ندادند. در ضمن استان مازندران تمام فرزندان شهید و جانباز بالای 50درصد رو نزدیک به یک ماهه برده سرکار و داره بهشون حقوق می ده.اصلاً نگران نباشید کار همه ما اسفنده ماه حل میشه.
پس لطفاً برای به حرکت درآوردن بچه ها از ابزار دروغ استفاده نکنیم!!!!
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۳ به کسایی که هرچی میاد به ذهنشون اینجا میزارن
بچه ها ذهنتونو زیاد مغشوش نکنید. بچه هایی که هر از چندگاه   خبرهایی از مسئولین میارن (راستو دروغش پای خودشون)دو دسته هستند یه دسته فقط منفی یه دسته هم مثبت. اگه فرض محالو بر این بزاریم که دارن راست میگن، بازم تعداد خبرهای خوب بهتر از خبرهای بد هست. دوستان تا وقتی خبر موثق از منبع موثق ندارین اینجا تراوشات ذهنتونو نذارین. بخدا بعضیا هستن با شنیدن این خبرها استرسی میگیرن که شاید عواقب زیاد داشته باشه. همه ما اینقد مظلوم واقع شدیمو زجر کشیدیم که خیلی حساس شدیم و با خبرهای کذبتون بدتر میشیم هرچند شاید بخواین بچه هارو به تحرک وادار کنید ولی هیچ کس استرسی رو که بهشون وارد میکنینو نمیبخشه پس هرپی تو ذهنتون میادو نذارین ازش خارج شه و بیاد اینجا منتشر شه. یاحق
هر دم از این بار بری  می رسد




استخدامی استانداری اردبیل هیچ اشکالی نداره چون به خدا ما دیروز فرم گزینش پر کردیم و مدارک هم دادید برای گزینش
پاسخ:
مدیر سایت : هیچکدوم از استانهایی که با یک مجوز آزمون برگزار کردن هیچگونه اشکالی ندارن  فقط این وسط برخی مسئولان بیخبر و با اغراض نامشخص  سعی دارن که آزمون قانونی را غیر قانونی جلوه دهند . چه اردبیل و چه سایر استانا تمامشون مجوزشون یکیه وهیچ تفاوتی نداره .
با سلام. جناب مدیر محترم وبلاگ احوالات ما بعد از مراجعه به این وبلاگ و مشاهده نظرات دوستان شبیه نوار مغز بالا و پایین میشه، از جنابعالی خواهشمندم مطالبی که دوستان به صراحت کامل بیان می کنند رو به شرط موثق بودن و منبع داشتن تایید کنید، خدا شاهده با روح و روان ما تو این چندروز خود این دوستان بازی کردن. جناب طاهره و هادی ما عروسک خیمه شب بازی نیستیم که جنایعالی مطلب بدون منبعی رو بنویسی و شک و دودلی برامون ایجاد کنی،اصلا معلومم نیست که جزو قبول شده ها آزمون استانداری ها هم باشین..ای بابا...

پاسخ:
مدیرسایت : خب من از کجا تشخیص بدهم کدوم خبر درسته یا نه ؟ هر کی میاد پیگیری هاشونو مینویسه این وسط چن نفر دارن اخبار کذب میذارن که تا حد امکان تایید نمیکنیم اوناییم که تایید میشن از کذب یا صحتشون خبر نداریم و.
آقا هادی امروز هیات دولت جلسه داشته و بعد از اون هم سخنگوی دولت بین خبرنگاران بوده ، فرصتی برای ملاقات با آقای رسایی نداشته ، قصد هجمه وارد کردن به شما رو ندارم ، ولی این صحبت نیاز به تامل بشتری داره .
در هر صورت دوستان ما که انشااله هفته آینده میرن و اطلاعات دقیق تری میگیرن و بعد تصمیمات لازم رو متناسب با اون وضعیت میگیریم .
گزینش جهاد قزوینم متوقف شده
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۱۱ به مفسرین اخبار
تا زمان تعیین تکلیف و جذب یک هزار نفر از استخدامی های قبلی هیچ نیروی انسانی جدیدی در ادارات استان جذب نخواهند شد.
چرا فقط یه قسمت از خبرو که جنبه منفی داره را میگینو تفسیر میکنین؟ این قسمت از خبر چه معنی داره؟ دوستانی که تفسیر قوی دارن اینو تفسیر کنند... البته دوستان فقط تفاسیر منفی رو خوب بلدن.
اصلا بذار بگن استخدام غیر قانونیه وقتی میخوان مشکلمونو حل کنند دیگه چرا تفاسیر اینجوریه؟
همین استاندار قبلا گفته بود استخدام اردبیل دیروزود داره اما سوخت و سوز نداره.
در ضمن تا حالا هیچ کس نگفته آزمون ملقی شده یا قراره بشه و همه گفتن آزمون صحیح بوده.
پس تفاسیر مختلفتونو برا اینکه بعضیارو دچار استرس کنیدو مجبور کنید جمع شن برن تهرانو خودتون بشینین خونه و تماشاگر باشینو منتظر نتیجه پیگیری بقیه باشین رو برا خودتون نگه دارین. از این بچه هایی که اینجا فاز منفی میدن و میخوان تجمع راه بندازن فطعا هیچکدوم تهران بیا نیستن
نیازی به رفتن تهران نیست علتش هم اینه که اصلا معلوم نمیشه تامین اعتبار شدیم یا نه. چون فقط میزان اعتبار هر وزارت خونه توش مشخص میشه و نمیشه گفت تامین اعتبار شدیم یا نه.. اگه الان دارن دروغ میگن اون موقع هم میتونن دروغ بگن و الکی بگن تامین اعتبار شدین و هیچکدوممون هم نمیفهمیم که راسته یا دروغ. بهتره به حرفاشون اعتماد کنیم و امیدوار باشیم و در کنارش به نماینده ها پیام بدیم. تنها راه همینه
آقای مدیر تو رو خدا میشه از نماینده ها بخواین اونجا قول کتبی بگیرن ازشون واسه شروع بکار؟؟
واسه تموم بچه ها( گزینش شده - گزینش نشده- سهمیه بالا50%- سهمیه پایین50%)
سلام
به مرگ پدرم این حرفا رو راست و بدون کم وکاستی میگم.
امروز به خانم صدر از نیرو انسانی استانداری قزوین زنگیدم. فرمودند که فعلا هیچ چیزی از تهران به طور کتبی برای تأمین اعتبار به استانداری ها ندادن جز قول شفاهی. گفتن که اسفند اصلا امکان نداره شروع بکار شید چه اونایی که آزمون دادن چه سهمیه دار ها (خانواده شهدا-ایثارگران بالا و پایین 50%). گفتن که ایشالا تمام تلاشمنونو میکنیم که برای بهار 94 (تا آخر خرداد 94)شروع بکار شید.
نامردتر از نوبخت من ندیدم به خدا. زا صبح مثل دیوونه ها دست و پام داره میلرزه از ترس و ناراحتی.
ببخشیدهادی این رسایی چه کاره هست؟

یا حسین!!! بچه ها یعنی چی؟؟؟؟!!


کرمانیها ! حداقل شما بجنبید و امشب و فردا با نماینده ها در ارتباط باشین ببینیم واقعا چه خبره ؟؟

از کی تا حالا مهر افرینیا ازمون دادن و ... که نوبخت میگه بچه هایی که ازمونهاشون و دادن  و ....

تو رو خدا نماینده ها زودتر اقدام کنن...

بله دیگه وقتی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اردبیل میگه استخدامهای قبلی غیر قانونیه از نوبخت چه انتظاری داری 
حداقل بچه های اردبیل  ازش بخواهند براچی همچین حرفی زده یا مثل دفعه پیش میگه رسانه ها بد برداشت کرده اند. وقتی تو ذهن این آقا غیرقانونی بوده دیگه چه تلاشی میتونسته کرده باشه برای استخدامی غیر قانونی اردبیل شایدم کمکی برا لغو این استخدامهابکنه خدارو شکر حداقل مسئولان ما همچنین نظری را نشرنمیدهند
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۷:۴۴ مدیر وبلاگ اردبیل
مدیر عزیز به خدا وقتی این نظرات صد من یه غاز رو تائید میکنی. که نه سند داره نه اعتبار. و تن همه رو میلرزونی تو هم مشغول الذنبه ای
تائید نکن این چرت و پرت ها رو برادر
پاسخ:
مدیرسایت : برادر من من از همه نمیتونم که در خواست سند  ومدرک کنم تا حد امکانم نظرات با فیلتر تایید میشن منتها این وسط چن نفر با عوض کردن اسم و اغراض گوناگون دارن با احساسات  مردم بازی میکنن و سعی دارن که فقط از دیگران کار بکشند . ما تو همون توضیحان وبلاگم گفته ایم که مسئول کامنتهای افراد نیستیم اگر کامنتی از نظر ما مورد وثوق و اطمینان باشد در صفحه قرار میدهیم .
بله آقا هادی راست میگه استانداری مازندران هم همین رو میگفت  آزمون ما تامین اعتبار نشد
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۹ به خخخخخخخخ
دوست نسبتا محترم
این صحبت یعنی چی  ؟ شما قراره کارمند این مملکت بشید ؟ متاسفم برای مملکت
یه مسئولی یه چیزی گفته که اصلا این مسئول رو خود بچه های اردبیل یه درصد هم از اول قبول نداشتن و ندارن
دوما شیطنت های خبرگزاری ایرنا رو که از اول مشهود بوده رو اضافش کن معلوم میشه چی به چیه
.
اینا به کنار گیریم حرفاش درست. شما چرا خوشحال میشی؟
فکر میکنی اردبیلی ها نرن سر کار. سهمیشونو میدن به شما ؟
نه جان برادر این ازمون یا همه با هم حل میشه یا نمیشه

متاسفم برای داشتن هموطنی مثل شما
اردبیلی ها هم تک روی نکردن. حق خودشون رو به روش خودشون پیگیر شدن
مخالف تهران رفتن دوستان هم نبوده و نیستن
یاداوری هم میکنم که دو روز قبل اینکه شما بری تهران و یه نامه فرمالیته بدن دستت  برگردی
اردبیلی ها رخ به رخ نوبخت بودن تو عنبران
عزت زیاد


خدا رو قسم میدم به عزت حسین مارو از شر این استخدام لعنتی راحت کنه که خواب و خوراک رو ازمون گرفته
مسببش رو هم این دنیا و اون دنیا عذاب کنه
ازمون های استخدامی استانداری به کل به حالت تعلیق در امد

صحبتی که با اقای رسایی داشتم گفتند نوبخت امروز مورخ 28 ابان گفته که فقط خانواده شاهد و ایثارگر را در طرح مهر افرین برای سال 94 تامین اعتبار کردند
و برنامه ای برای بقیه ندارند
چون ازمون ( استانداری ها یا دستگاههای اجرایی ) ما بدون تامین اعتبارانجام شده و بنابر نامه رئیس مجلس غیر قانونی بوده


حالا هی بشینید بگید حسین دروغ گو
یار قدیمی الکی میگه
.......... منفی بافه
.......................................


پاسخ:
مدیر سایت :چرا بدون سند حرف میزنی خانمی؟؟اصلا اگه حرفات درسته چرا با اسمهای مختلف کامنت میذاری تا جاییکه ما مطلعیم آقای رسایی همچین حرفی نزده لطفا با سند و مدرک حرف بزنین .
کرمانی های عزیز تلفن نمایندگان استان را پیامک بارون کنید
وظیفه اصلی دیوان عدالت: رسیدگی به شکایت مردم از سازمانها و گرفتن حق آنها
حالا این جمله: همچنین مسکوت ماندن وضعیت استخدامی عده ای را که در سالهای اخیر در آزمون استخدامی شرکت کردند را منوط به ایجاد حق و تکلیف ندانست
معنی حق و حقوقو از آقای عدالت هم فهمیدیم. 2 سال علافیو پادرهوا بودن و زجر کشیدن چی اونم حقی ایجا نمیکنه آقای عدالت؟

۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۴ به خخخخخخخخخخخخخخخ
انگار سواد خوندن هم نداری هیچ استخدامی قبل از اینکه ما بریم سر کار صورت نمیگیره
منطور از استخدام غیرقانونو هم یه چیز دیگست عزیز دل برادر
در ضمن ما اینقدر تو استان پیگیر بودیم که نیاز به اومدن تهران نداشتیم و بازم از استان پیگیر هستیم و کارمون هم حل شده شما برو تهران ببین اصلا رات میدن جایی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۵ قبول شده جهاد
اردبیلی های عزیز اینم نتیجه عدم همراهی با اکثریت و تکروی!!!

بهتره تا دیر نشده پیگیری رو بیشتر کنیم.از الان به بعد خود لیدر پنداری دیگه توجیه نداره..

همه با هم متحد و همراه تا رسیدن به هدف

۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۲ علی لرستانی
بچه ها شمارو بخدا هرکدوم ازشمالی ها یابقیه دوستان که میتونه شماره نوبخت یادژپسندو پیداکنه بزاره توسایت واقعا هیچی تو این مملکت سرجاش نی درضمن میشه دقیقا بگید نماینده هاکی قرارهست برن تهران؟بچه ها باید به دولت فشاربیاریم بودجه یک شنبه نهایی میشه 
یاعلی
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۱ سعید از اصفهان
خوب دولت و جناب دکتر نوبخت گفتند چنانچه استخدامی قانونی بوده از جمله مطابق با قوانین و ...  مشغول بکار می شوند حالا یکی یکی استان ها اعلام می کنند غیرقانونی بوده و حق استخدام را از دوش خودشون برمیدارند قابل توجه اون های که دست روی دست گذاشتند با این حساب کمتر از 5 هزار نفر تو استان های که اعلام کردند قاونی بوده می مونند برای استخدام خوب بریم سراغ یکار دیگه بای با این وبلاگ رو هم ببندید بهتره  
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۵ اسفند خوزستان
به نظرم با همون نوبخت کنار بیایم بهتر باشه!
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۹ خخخخخخخخخ
اردبیلی ها خیلی به خودشون امیدوار بودن که سر کار میرن




حتی با ما به تهران هم نیومدن



الان برن حالشو ببرن که ازمون هاشون از پایه رفت زیر سسوال


اونم کی برد زیر سوال



فک کنم لغو بشه





عیب نداره بشینین همینطوری  تا اسفند درس می شه


خخخخخخخ
http://www.irna.ir/fa/News/81393081/
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۵ استاندار و مجمع نمایندگان استان فردا با رییس جمهور جلسه دارن

بچه های استان کرمان: محمد صادق،مهسا،پارسا،ارمین،ارزو، کاوه، کرمان و ... کجایین؟ پیام به نماینده ها فرستادین؟ اگه شماره استاندار رو هم دارید بگید تا پیام بدیم.لطفا سریع تر ....

۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۴ ثبت اسنادی ها بخوانند
کد خبر : 254669    
زمان مخابره : ۱۳۹۳/۸/۲۸  ساعت ۱۳ : ۲۳
در جلسه امروز هیأت دولت انجام شد؛
تصویب اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران / اختصاص سه هزار و ۴۰۰ پست سازمانی به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
هیأت دولت روز چهارشنبه به ریاست دکتر روحانی تشکیل جلسه داد و مهم‌ترین مسایل کشور از سوی اعضای دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی، به تصویب هیأت وزیران رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، آیین‌نامه جذب، انتصاب و پرداخت فوق‌العاده ویژه رؤسا و اعضای شعب سازمان تعزیرات حکومتی از جمله مصوبات جلسه امروز هیأت وزیران بود. در این آیین‌نامه شرایط مربوط به جذب و انتصاب رؤسا و اعضای شعب سازمان، اختصاص شعب بدوی و تجدیدنظر ویژه قاچاق و چگونگی شکل‌گیری آنها، نحوه انتصاب رؤسا و اعضای شعب ویژه قاچاق و ضوابط تعیین و پرداخت فوق‌العاده ویژه تعیین شده است.
با تصویب دولت، به منظور تقویت واحدهای استانی، شهرستانی و بخش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، تعداد سه هزار و 400 پست سازمانی با رعایت قوانین و مقررات مربوط ایجاد و در اختیار معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری قرار می‌گیرد تا به صورت تدریجی و پس از مهیا شدن امکانات، تجهیزات، ساختمان‌های اداری و تأمین اعتبار لازم و کاربینی، حسب مورد توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور به سازمان مذکور اختصاص یابد.
اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران را نیز در جلسه امروز، از تصویب اعضای دولت گذشت. این صندوق که مؤسسه‌ای است وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، به منظور ایجاد، توسعه و تقویت اشتغال و کارآفرینی و حمایت از فرصت‌های شغلی ایثارگران شامل خانواده شاهد (پدر، مادر، همسر و فرزند)، جانبازان و آزادگان و همسر و فرزندان آنان، با شخصیت حقوقی، مالی و اداری مستقل تشکیل و براساس مفاد این اساسنامه فعالیت می‌کند.

با سلام به همه
ترو خدا به نماینده ها پیامک بزنید من فرستادم جواب ندادن . به اداره کلمون زنگ زدم گفت تا اسفند کارتون حل میشه. ولی به استانداری که زنگ زدم گفت هنوز برای ما نامه نیوموده .
بیخیال پیگیری ها نشید .  
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۷ علی لرستانی
مدیرمحترم و نماینده هایی که قراره زحمت رفتن به تهران وبکشید اخباراعلام کرد یک شنبه بودجه نهایی میشه خواهش میکنیم شماروبخدا تاشنبه خودتونو برسونید ی خبراز بودجه این استخدامی طلسم شده بگیرید اگه لازم باشه تاهمه بیایم تهران 
یاعلی
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۶ به دوستان(اذربایجان غربی)
سلام دوستان
کسی از اداره ورزش جوانان خبر جدیدی نگرفته؟؟از حقوق و مزایاش خبری نداره؟
ممنون اگه جواب بدین
به مهندس

32720970 تلفنخانه
kameجان
میشه شماره رو بگی
ممنونم
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۳ علی لرستانی
بچه هاحرفای دیوان عدالت اداری رونشنیده بگیرید اوناهیچ جورنمیتونن جلوی استخدام ماروبگیرن فقط گفته اگه بیاید پیش ماشکایت کنیدماحق روبشمانمیدیم!!!!بدرک که نمیدن
الان دوسال دارن استخدام ماروبررسی میکنن فهمیدن حق باماست اونایی که بایدبودجه بدن این موضوع روباصدای بلندرسانه ای کردن اونم چندباراعلام کردن کسانیکه همه مراحلو رفتن تأمین اعتبارشدن فقط ماباید فشار رو روی دولت متمرکزکنیم بشدت باید پافشاری کنیم بچه هاتوروخداناامیدنباشید ایشالا که بعدازتقدیم بودجه ی نفس راحت میکشیم ودیگه تأمین اعتبارمیشیم راحت
دوستان انقد از خودتون تفسیر نکنید آزمون ما فرق داشته دارای مجوز بوده و طبق قانون مجلس کاملا قانونی بوده
صحبت های آقای رئیس دیوان عدالت ادرای مربوط به طرح مهر آفرین هست که میگه حتی اگه آزمون هم بدن چون مجوز نداشتن ابطال میشه
ما آزمونمون قانونی بوده ودارای مجوز
تو رو خدا نماینده هایی که قراره برن تهران در مورد گزینش نشده ها هم بپرسن
من تمام کارام انجام شده.حتی برای تحقیقات محلی هم اومدان.فقط مصاحبه عقیدتی مونده
دوستان نگران صحبت های این اقای عدالت! نباشید ، چون فعلا امورات ما هیچ ربطی به این شخص و دیوان نداره ، ما فعلا نه کارمند دولت هستیم و نه شکایتی انجام دادیم که دیوان بخواد دخالتی بکنه .
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۴ بلاتکلیف همدان
بله یادمون میاد که تو یکی از همین صفحات تبادل نظر یکی از دوستان گفته بودند که پیگیری از دیوان عدالت اخرین راهه و اگه از هیچ روشی به نتیجه نرسیدیم به دیوان شکایت کنیم/
اما اینم در نظر بگیرید که استخدام ما کاملا در چهارچوب قانون بوده و هست فقط مشکل تامین اعتباره پس چندان هم جای نگرانی نیست
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۵ نظرات رئیس عدالت
بچه ها نظرات آقای رئیس عدالت رو به دقت خوندید ، به صراحت گفته حتی اگر امتحان دادید ، مصاحبه رفتید ، گزینش شدید ، باز هم حقی برای شما ایجاد نشده . این آقا آنقدر زندگیش از زنگی ما فاصله داره که حتی یک لحظه هم نمیتونه ما رو درک کنه ، از اون بگذریم ، یادم افتاد یکی از مسئولین استانداری مازندران که ما اوایل پیگیرهامون رو شروع کرده بودیم به ما توصیه کرده بودند  کارتون رو اصلا از طریق دیوان پیگیری نکنید مگر به بعنوان آخرین راه و بن بست ، چون اونها احتمالا شما رو همون اول خلع صلاح میکنند ، که الان میبینم نظرشون کاملا هم درست بود . دوستان راهش همینه که الان داریم دنبال میکنیم  درخواست از نماینده ها و دولت به زبان ساده ترکیبی از التماس  و فشار .
دوستان وقتی نماینده بهتون پیغام میده و اگر پیغامش نیاز به جواب داره ، حتما جواب بدبد چون اون لحظه گوشی دستش هست و میبینه ، من چند بار به اینصورت باچند نماینده چندین پیامک رد وبدل کردم .
به دوستان 

من الان با اداره کل جهاد اذربایجان غربی حرف زدم  کفتند که استانداری مدارکه شما را ازما خواسته  برای زدن حکم برای اسفند ماه 

خدا روهزار مرتبه شکر
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۲۳ یکی کمک کنه
یکی بگه رئیس دیوانان عدالت اداری چی میگه؟

گفته برگزاری ازمون و مصاحبه و ... حقی برای افراد ایجاد نمیکنه و تا تامین اعتبار و شروع به کار انجام نشده
افراد هیچ حقی برای پیگیری و شکایت ندارند



وای این چی میگه دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۵ بچه های استان کرمان به نماینده ها پیامک بدین
تاریخ ایجاد در سه شنبه, 27 آبان 1393 19:30 منتشر شده در سه شنبه, 27 آبان 1393 19:30
استاندار کرمان پنجشنبه با رئیس جمهور دیدار و درباره مسائل و مشکلات استان کرمان گفت‌و‌گو خواهد کرد
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه آیین کلنگ زنی محور گردشگری باغ فتح آباد کرمان در جمع خبرنگاران از دیدار با رئیس جمهور خبر داد و گفت: طی نامه‌ای که برای رئیس جمهور ارسال نمودم و ایشان پنجشنبه هفته جاری را برای ملاقات اختصاص دادند.
وی با تاکید بر اینکه ساختار اداری کشور نیازمند تحول است، افزود: با وجود تلاش‌های رئیس جمهور و دولت اما اصلاح نظام اداری کشور به زمان زیادی نیاز دارد و نمی‌توان منتظر ماند که دستورالعمل بیاید.
استاندار کرمان خاطر نشان کرد: در آستانه تدوین بودجه 94 و سند ششم توسعه در تلاش هستیم با توجه به عقب‌افتادگی‌های استان کرمان براساس شاخص‌های اقتصادی حق و حقوق مردم کرمان در بودجه سال آینده و برنامه ششم توسعه دیده شود.

رزم‌حسینی یادآور شد: جلساتی همراه با مجمع نمایندگان استان کرمان با رئیس جمهور و سایر مقامات کشوری برگزار می‌کنیم تا به حق و حقوق مردم استان کرمان در بودجه 94 و سند ششم توسعه توجه شود.

۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۸ بلاتکلیف همدان
یله درسته دیشب ساعت 10 جواب پیام منم دادند البته فقط نوشته بودند "رسید" بالاخره تاثیر داره
۲۸ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۸ این از دیوان عدالت اداری -
حجت الاسلام والمسلمین منتظری خاطر نشان کرد: استخدام های قبلی بدون طی مراحل قانونی فوق الذکر صورت گرفته بود و توقع و انتظار در مردم ایجاد شده بود برخی از دستگاه ها درگیر این وضعیت شده بودند.

وی همچنین مسکوت ماندن وضعیت استخدامی عده ای را که در سالهای اخیر در آزمون استخدامی شرکت کردند را منوط به ایجاد حق و تکلیف ندانست و افزود: این مراحل حق مکتسبی برای افرادی که در مراحل استخدامی ایجاد نمی کند بلکه برخی از مراحل را طی کردند و تمام فرآیند استخدام د راین چند مرحله اول یعنی ثبت نام در آزمون، شرکت در آزمون و شرکت در مصاحبه نیست چرا که باید تمام مراحل قانونی استخدام انجام شود تا یک فرد به استخدام دولت درآید.


دوستان عزیزان جدی باشید
دیوان عدالت اداری رسما گفته حقی برای ما ایجاد نشده و نمیتونیم شکایتی کنیم
فقط باید پیگیر باشیم
 پیگیر پیگیر پیگیر
lمدیر صفحه نظرات سرار کشور پر شده ، نمیشه نظر گذاشت

قابل توجه بچه های استان کرمان:


سایت استانداری نوشته که استاندار پنج شنبه یعنی فردا به همراه مجمع نمایندگان استان با رییس جمهور دیدار دارن و میخوان درباره حق و حقوق مردم استان در بودجه 94 صحبت کنند. لطفا از همین الان همگی به شماره های نمایندگان استان مخصوصا دکتر پورابراهیمی و دکتر زاهدی پیام بدین و موضوع تامین اعتبارمون رو  با تاکید بسیار یاداور بشین. لطفا هر چه سریعتر پیامک بدین. اگر کسی هم شماره استاندار رو داره سریع بذاره تا پیامک بارون کنیم .  بجنبید تا دیر نشده.... 

پاسخ:
مدیر سایت به خصوصی : نه شامل ما نمیشه.