---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ

پیگیری استخدام سهمیه های زیر 50 درصد

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ

این صفحه برای تبادل نظر و درج اخبار مربوط به سهمیه های استخدامی زیر 50 درصد ایجاد شده است .

نظرات  (۲۰۹)

سلام.بچه ها آقای نوبخت گفته بود که استخدامی استانداری ها حدود 20 هزار نفرن و توی مجلس هم صحبت کرد.در حالی که کل استخدامی ها 30 هزار نفر بود حالا به نظرتون اون 10 هزار نفر که حذف شدن شامل چه افرادی میشن؟
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۴ شاهین نامجو
هم استانی عزیز
همکار گرامی آینده ( انشاالله) خانم فیروزی
خیلی خوشحالم که شما هم پیگیر هستید
من بعد از اسفند سال 92 که فرم معرفی صندوق بازنشستگی تحویل دادم دیگه خبری ندارم
البته چند باری رفتم جهاد و یه بار هم به صورت خصوصی با جناب آقای مهندس انصاری استاندار محترم ملاقات کردم
تا به این لحظه همه چیز مساعد به نظر میاد (البته اگه وعده آخر سال رو ملاک قرار بدیم)
طبق گفته های خانم تقی بیگلو و سایر کارمندای محترم جهاد خیلی خوش بین هستن که از دهه سوم یا نهایتا بعد از تعطیلات عید با حکم شروع به کار مشغول بشیم البته حکم ریالی و حقوق حدود سه ماه بعد از شروع بکار دستمون میرسه.
البته در کل همه اینا در کل فقط در مرحله حرفه
بابا یعنی یه نفر توی این مملکت اسلامی نیست به داد ما برسه.به خدا داریم نابود میشیم.نابوددددددد.ای خدا چرا هیچ کس فکر جوونهای این مملکت نیست؟به خدا دیگه خجالت میکشم توی خونه.کسی هم دیگه محلم نمیزاره توی خونه.
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۲ فاطمه فیروزی
سلام آقای دکتر  نامجو....بنده هم فرزند شهید معرفی شده به جهاد کشاورزی زنجان هستم....خواستم ازتون خواهش کنم اگر خبر جدیدی از جهاد شنیدین لطف کنین به بنده هم اطلاع بدین...با تشکر
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۲ سید علی محب زاده
فریاد زیر اب
بنده دیگه هیچ کاری ندارم با این قضیه
بذار هرچی میخواد بشه
بجز متهم کردن چیز دیگه ای نمیشنویم
همگی میشینیم ببینیم آخر این قضیه به کجا میرسه
تهرانم بریم همین حرف تلفن رو تکرار میکنن
میایم میگیم اینجا میگن مریضن و عقده ای میخوان ملت رو اذیت کنن
توم بشین نگاه کن
تا اخر این سال یا این وری میشیم یا اونوری
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۱ فریاد زیر آب
دوستان بنظر من جای این حرفا هفته آینده 1 روز بریم تهران برای پیگیری. بالاخره یه نتیجه ای میگیریم دیگه.
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۸ امید رحمانی
با سلام خدمت تمامی دوستان و مدیر محترم سایت
1- من مصاحبه تخصصی و گزینش را گذروندم .ولی معاینه و عقیدتی را هنوز نرفتم .آیا بعد از تایید نهایی بودجه با وجود این که معاینه و عقیدتی را نرفته ام .برایم در برج 12 حکم میزنند یا خیر ؟
ممنون میشم مدیر اگه جواب بدی .البته گزینش را ماه تیر 93 انجام دادند .جوابشم مثبت بود
پاسخ:
مدیرسایت : اگر گزینشتون تموم شده باشه طبق قولی که مسئولان داده ان ان شاءالله بله 
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۰ سید علی محب زاده
استخدام 92
برادر عزیز اینجا دوستان همگی بدون آزمون هستند و از طرف بنیاد شهید در غالب 25 درصد سهمیه به استانداری معرفی شده اند
و عملا آزمونی نیستند
بهتر هست شما به استانداری خودتون مراجعه کنید و قضیه رو از اونجا جویا بشید
بهتر راهنماییتون میکنن
خدایی نکرده گمراه نشید با راهنمایی های ما
موفق باشید
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۳۷ سید علی محب زاده
آقای شاهین نامجو
من شک دارم شما فرزند یک ایثارگر باشید
چون فرزند یک ایثارگر اولا مودب هست و دوما بدون دلیل کسی رو متهم نمیکنه
واقعا متاسفم برای همه کسانی که فکر میکنند هدف مغشوش کردن ذهن دوستان است
چه بنده و سایر دوستانی که اینجا نتیجه پیگیری های خودشون رو مینویسن خودشون رو جز خانواده ایثارگران میدونن
یکمم مودب باشیم بهتره

لطفاااا جواب بدید
آیا امکانش هست تو محاسبه نمرات ازمون و مصاحبه اشتباه کنن ؟اگه اشتباه کنن اونی که ذخیره شده میره به جای نفر اصلی یا دیکه نمیتونن درستش کنن؟
خیلی ظلمه بعد سه سال بلاتکلیفی در حالی که نمره تخصصیم 4 نمره بیشتر از رقیبمه بشم ذخیره.خیلی داغونم

ایا امیدی هست ؟؟؟
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۴ شاهین نامجو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستای عزیز
و همکارای آینده ( انشاء الله)
این اقای مثلا *** *** *** **** یه داستان سرای خیلی خیلی ماهره
چند تا کامنت قبلیرو میخونه و با تخیلات ذهنی آشفته خودش قاطی میکنه و نتیجه ش ......
میشه خبرای داغ و با منبع معتبر
به نظر من که یکی از افرادی هستن ایشون که حتی تو مرحله اولیه آزمون هم نتونستن قبول بشن الان دارن اینجا عقده گشایی میکنن
البته شما محلش نذارید که یکم بیشتر حرص بخوره
همه مسئولای استانی و مسئولای ارشد بنیاد استان زنجان به اتفاق قطعی بودن استخدام پس از تایید نهایی بودجه پس از 10 اسفند رو قبول دارن
این چند قدم آخر تا قله سخترین قدمهاست
ولی بعدش میبینید که ارزششو داشته
قدری تحمل بیشتر

۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۴ سید علی محب زاده
حسین ایرانی

بیا و ببین این آتیش زیر 50 درصد رو تو روشن کردیاااا
بگو حالا چیکارکنیم؟
هرکی یه حرفی میزنه
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۱ سید علی محب زاده
فریاد زیر اب سلام
الان با خانم میفور حرف زدم تهران
گفت هنوز هیچ چیز معلوم نیست
گفتم کی میریم سرکار؟بازم گفت هیچ چیز معلوم نیست
همه دارن یه حرفی میزنن
چیکارکنیم؟؟؟
البته بودجه تصویب بشه که میشه شاید یه فرجی برا ماهم بشه
021-42581469
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۹ فریاد زیر آب
دوستان این ایمیل منه. لطفا اگه خواستین برای پیگیری از تهران خواستین هماهنگ کنید به منم اطلاع بدین. اگه زودتر بریم که خیلی بهتره.
stktaj@gmail.com
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۴ فریاد زیر آب
سلام دوستان
من امروز با واحد اشتغال بنیاد شهید کل تهران تماس گرفتم و گفتن که اصلا همچین چیزی رو اولین باره میشنون که استخدامی زیر 50% معلق باشه. حرف کی رو باور کنم بچه ها؟؟؟
02188947017
با این شماره تماس گرفتم. شما هم بزنگید ببینید چی میگن
انشا.. برادر عزیزم آقای سید علی
باز اگه مایل بودین خوشحال میشم که با هم هماهنگ شیم برای پیگیری .
دعا کنید.
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۴۵ سید علی محب زاده
سلام احمد
هم استانی عزیز
شما یه جوری صحبت میکنید که انگار من سالهاست استخدام شدم یا یه فرد مریضی هستم که میخوام ملت رو اذیت کنم
برادر من بنده هم با مدرک فوق لیسانس 2.5 ساله تو خونه منتظرم
منم کلافم منم بیچارم
خیلیم پیگیر شدم
میتونی مطالب گذشته منو بخونی
دیروز من خودم زنگ زدم بنیاد کل تهران آقای غفوری
بخدا بهم گفت که استان آذربایجان شرقی لیست سهمیه هاشو نفرستاده
بلافاصله زنگ زدم استانداری گفتن اونا اشتباه میکنن و ما فرستادیم
تناقض داره حرف ها برادر من
بخدا منم کلافه شدم
استان میگه حله
تهران میگه لیست نفرستاده
استانداری میگه جواب اخر با معاونته
انشاالله بحق حضرت زهرا به زودی همه بریم کار ازین بدبختی خلاص بشیم
آمین
دوستان من امروز رفتم بنیاد شهید کل آ.ش.
چون دیروز آقای سید علی محب زاده حرف هایی نوشتن که اصلا نتونستم شب رو بخوابم.
صبح رفتم خدمت آقای م .. مسول ارشد اشتغال و لطف کردن اجازه ملاقات دادن.از ایشون در مورد این  خبر که گفتن لیست نهایی شما هم به وزارت کشور و هم استانداری ارسال شده و با توجه بهاین که بنده اطلاع دارم که لیست استان آ.ش دوشنبه هفته پیش در معاونت ریاست جمهوری با حضور آقای مهر آسا مورد تایید قرار گرفتن آقای م... گفتن اسامی شما نیز همراه آن لیست مورد تایید قرار خواهد گرفت.بعدش در مورد این حرف سید علی محب زاده که گفتن لغو شده یا شاید بشه پرسیدم که خندیدند و گفتند در بدترین حالت همراه آزمون داده ها مشغول به کار خواهید شد و نباید هر حرفی رو باور کنید.بعدش رفتم پیش آقای اسد زاده کارشناس ارشد اشتغال که انصافا برای ما بچه های آ.ش زحمت زیادی کشیدند و ایشون هم چنین حرفایی رو شایعه خوانندند و همزمان با بنده از اداره بیرون آودند و رفتن استانداری برای پیگیری کارای ما. از شما آقای سید علی محب زاده خواهش میکنم با ما که به حد کافی و بیشتر از حد تحمل من و امسال من که به حد کافی استرس داریم بازی نغفرمایید اون بالا خدا هست.
یا شما ... میگین یا اون مسولی که این اخبار رو به شما دادن.
در پایان از مدیر سایت و نمایندگان به خصوص هادی عزیزم تشکر میکنم.دعا کنید./


۲۶ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۹ سید علی محب زاده
خواهر من، من که از خدامه هممون بریم سرکار
ما هم 2 ساله منتظریم
کسی هم نمیگه نمیشه فقط میگن تصمیم نهایی با معاونت ریاست جمهوریه
تو استان ما هم گفتن معاونت در این خصوص آخر اسفند ماه جواب میده
انشاالله بشه
آقای محب زاده برای دوست من کد استخدامی هم اومده. فرزند جانباز 35% هستش. 1سالی میشه کد استخدامی گرفته. اما هنوز شروع بکار نکرده. یعنی برای این هم نمیشه؟؟
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۰ سید علی محب زاده
سلام خواهر عزیز طاهره خانم
برای استان ما هم لیست رو فرستادن برای معاونت توسعه برای کد
ولی امروز از استانداری وقتی پرسیدم امیدی هست ؟
گفتن نمیدونیم معاونت توسعه تصمیم میگیره آخرشو
امروزم که داشتم با بنیاد تهران صحبت میکردم میگفت رد یا عدم رئ لیستا دست معاونت هست
هیچکس نگفته لغو شدین
میگن تصمیم نهایی با معاونت هست شاید بشه شاید نشه
سلام آقای محبی زاده.
این لغو زیر 50% برای همه استانهاست؟؟؟
پس چرا استان قزوین چه استانداری چه بنیاد میگن همچین چیزی وجود نداره. تموم بچه های ایثارگر و با آزمون و بدون آزمون رو تأیید کردن و اسامیشون رو فرستادن برای دریافت کد استخدامی؟؟
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۲۱ سید علی محب زاده
حسین جان نتونم برم برای خواستگاریش دیگه برام مهم نیس کار داشته باشم یا نداشته باشم
اصلا مهم نیس زندگی کنم یا نکنم


****************************************
احمد جان پیگیری لازم نیست برادر
بنده از بالاترین مقام مربوط امروز پرسیدم از تهران
آب پاکی رو ریخت تو دستم
گفت هیچی معلوم نیس
همش بستگی به معاونت ریاست جمهوری داره
یا قبول میکنن یا نمیکنن
گفت به ما مربوط نیس
دوس داری برو استانداری
با این شماره بحرف
041-33394235
041-33394259
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۱۹ رهنما ایرانی
ممـــــــــــــــــــنون از پیگیـــــــــــــــــــــریاتون
دوستـــــــــــــــــــــان بیایــــــــــــــــــــد یه تاریخ مشخص کنیم و بریم تهران
ّبنیــــــــــــــــــــــــــــــــــاد شهیـــــــــــــــــــــــــد کـــــــــــــــــــــــل

از کلیه دوستان زیر 50% تقاضامندم مسئولانه تصمیم بگیرند
به خدا اینقدر دیگه از نظر روحی داغون شدم که نمیفهمم دارم چی کار میکنم و چی مینویسم گاهی دیگه از عصبانیت فقط میام یه چیزی مینویسم بعد که میخونمش خودم منظور خودم رو متوجه نمیشم
سید جان بازم شما یه امیدی داری.من که بنده خدایی که منتظرم بود بعد 2 سال دید وقتی از من خبری نمیشه ازدواج کرد و رفت.داداشم ما فرزندان ایثارگر و شاهد چوب دو سر طلاهستیم.پدرهایی داریم که مریضن و عمرشون رو برا کسایی دادن که حالا بهشون سرکوفتم میزنن.شما خودت توی این وبلاگ ببین چقدر به ما سرکوفت میزنن تازه وضعیت همه مشخص شد حالا هم که میخوان کم کنن از نیروها زورشون به ما رسید.من 5 ماهی هست که خبرای تقریبا موثقی دارم از لغو استخدامیمون این صفحم به درخواست من باز شد برای فرزندان زیر 50 درصد.باید کل فرزندان سهمیه یه اجماعی بکنن و برن تهران برای شکایت به دیوان عدالت.وگرنه شک نکن ما رو لغو میکنن
سلام آقای سید علی محب زاده

لطفا شماره خودتان رو به ایمبل من بفرستید هماهنگ شیم با هم بریم از بنیاد برای پیگیری.من از تبریز هستم.
اما به من همچین حرفی از بنیاد نزدن.
ahmet3544ak@gmail.com
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۰ سید علی محب زاده
حسین جان بخدا فشار بیشتر میاد به آدم
غیر خودمم یکی دیگه چشم انتظار کار منه که برم جلو
بعد این همه مدت اگه نشه چه خاکی به سرم بریزم؟

021-42581473
021-42581469
سید جان اگه این شکلیه شک نکن ما رو رد میکنن.چون دولت از خداشه که افراد کمتری رو استخدام کنه.میشه شماره ای که برا تهران زنگ میزنی رو بگی؟
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۹ سید علی محب زاده
سلام
طبق پیگیریهای امروز من از استانداری و بنیاد کل تهران
اعلام کردن که تصمیم گیری در مورد وضعیت(رد یا عدم رد)بر عهده معاونت ریاست جمهوری گذاشته شده است و این معاونت آخر اسفند ماه جواب خواهد داد.
البته استانداری گفت که ما نفر فرستادیم و سهمیه رو گرفتیم از معاونت ولی باز جواب نهایی و دستور نهایی با معاونت است
ظاهرا اون چیزی که مشخصه اینه که بازم باید صبرکنیم
سلام.دوستان چه خبرا کسی پیگیری نکرده.از بی خبری دیگه دارم دیوونه میشم
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۱۲ سید علی محب زاده
از فشار تو خونه زمین گیر شدم
دوستان خبر جدیدی نیست؟
خدایا به خیر بگدرون این قضیه رو
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۰۸ رهنما ایرانی
ســـــــــــــــــــــــــــلام  مــــــــــدیـــــــــــــــــــر جـــــــــــــون
لطفاً  به نماینده ها به دوستان برسان پیام ما را:
که یـــــــــــه سوالیـــــــــــــــم در مورد وضعیت سهمیه های زیر 50% در پیگیریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشون بپرســــــــــــــــــــــــــــــــــــن
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۰۴ سید علی محب زاده
زنگ زدم اداره قضیه سامانه و اینکه کی شروع میکنیم رو پرسیدم
شدیدا شاکی شدن و گفتن اگه نامه بیاد ما میگیم بهتون
سرمون رو کچل کردید
والا من دیگه نمیدونم این چه وضعیه
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۴ سید علی محب زاده
امید امیدوار فردا پیگیر میشم ببینم قضیه چی بوده
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۱ امید امیدوار
سلام 
جناب محب زاده میگم راجع به این جلسه ای که میگی اطلاعاتی بدست آوردی به ما هم خبر بده. 
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۰ سید علی محب زاده
سلام
مدیرجان میشه  لطفا اگع اطلاع داری جواب بدی
قضیه جلسه امروز استانداری اذربایجان شرقی چیه که مسولین منابع انسانی رفتن اونجا؟
در مورد استخدامیاس؟
اخه از فردا سامانه برای ما باز میشه
پاسخ:
مدیرسایت:برای همه استانا این جلسات بامسئولان سازمان برنامه ریزی برگزار میشه اونم برا تایید مدارک و مستندات مربوط به آزمون و نحوه گرفتن کداستخدامی و شروع بکارو......
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۸ سید علی محب زاده
امید امیدوار
قضیه تامین اعتبار رو که از اول برای همه میگفتن
ولی اونجور که از بنیاد تبریز پرسیدم و با مدیرکل صحبت کردم
خیلی با قاطعیت گفتن یا اسفند یا فروردین حتمیه و دولت مجبوره سهمیه بنیاد رو قبول کنه
حالا من مونم چی به چیه
کی به کیه
حرف کی راسته

۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۱ امید امیدوار
با سلام
دوستان به من از چندین ماه پیش میگفتن مشکل تامین اعتباره ، الانشم همین حرفو میگن.
حرف مرد یکیه عوض بشو نیس......
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۷ سید علی محب زاده
رهنما ایرانی
تا اخر این ماه صبر کنیم
نشد باید یه فکر دیگه کنیم

۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۵ رهنما ایرانی
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــون از پیگیریت
ولـــــــــــــــــــــــــــی الان 2 ماه تمــــــــــــــــــــام که اینو داره به ما میـــــــــــــــــــــــگه
خب انــــــــــــــــــــــــــــــــشالله هفته آیــــــــــــــــــــــنده تمآآآس میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریم
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۲۸ سید علی محب زاده
رهنما ایرانی و دوستان
********************************************
من زنگ زدم اون شماره که دادی خانم میفور بودن ایشون
گفتن من دارم نامه های استانداری رو جمع میکنم هفته بعد برم معاونت توسعه جهت پیگیری
شما هفته آینده تماس بگیر جهت نتیجه
پرسیدم قضیه لغو زیر 50 چیه؟؟
گفتن من الان دارم از شما میشنوم این حرفو همچین چیزی نداریم
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۹ سید علی محب زاده
حسین ایرانی بنیاد اصفهان چرا اینجوری میکنه؟
با چند تا از بچه های همشهریتون میرفتی از ریس کل میپرسیدی
*****************************************
رهنما ایرانی آقا پیگیر میشیم


۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۹ رهنما ایرانی
نــــــــــــــــــــــــــــــه یــــــــــــــــــــــه خآنـــــــــــــــــــــــــومــــــ هستند
سلام.
من که هر چی زنگ میزنم به بنیاد اصفهان فقط جواب منفی میشنوم فردا میرم حضوری پیگیری میکنم ولی چه فایده؟
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۲۷ سید علی محب زاده
سلام
این شماره آقای غفوریه برادر رهنما ایرانی؟
منم از فردا زنگ میزنم
فقط موقع زنگ زدن یاداور بشید که استخدام بنیاد شهید نیستیم و استخدامی استانداری هستیم و جز سهمیه 25 درصد
چون بنیاد خودشم استخدامی داره برای ادارهاش
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۷ رهنما ایرانی
ســــــــــــلام دوستان عزیز
من امروز برای چندمیـــــــن بار با شماره 02142581469 بنیاد شهید کل تماس گرفتمو هر دفعه که من تماس میگیرم میگن که هنوز جلســه برگزار نــــــــــــشده، امـروزمـ باز گفتش که هنوز جلســــــــــــــه برگزار نشده، و گفتش آخرای همیــــــــــن ماه زگ بزنید ببینیم چی میشـــــــــه.
لطفــــــــاً دوستا شماهم زنگ بزنید و پیگیر باشیـــــــــــــــــد.
این حداقل کاری هست که میتونیم اجام بدیــــــــــم.
۱۹ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۸ سید علی محب زاده
باسلام خدمت مدیرجان
آقا ما دستبوس شما و نماینده های مهربونمون هستیم
به قضیه سهمیه ای ها هیچکس اشاره ای نمیکنه ما هم کنجکاو میشیم
اخبار ضد و نقیض زیاده
ما از شما قدردانی میکنیم
۱۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۵ سید علی محب زاده
سلام دوستان
خبر جدیدی نیست؟؟؟
چند روزه زنگ میزنم سازمان برنامه ریزی میگم قسمت ایثارگران وصل کنید ،وصل میکنن کسی گوشی رو جواب نمیده
************************
مدیر جان نماینده هاتون از وضعیت سهمیه ای ها خبری ندارن؟
من چند روزه زنگ میزنم معاونت راهبردی کسی جوابمو نمیده
پاسخ:
مدیرسایت : بچه ها شما فکر میکنید نماینده ها همش تو تهران هستن که هر چی شد  بپرسن و فورا هم بیان وجوابگو باشن ؟؟!! خب اونا هم کارو زندگی دارن  اصلا اجازه نمیدن که همش با مسئولان دیدار داشته باشن و واسه هر سوالی پیش مسئولان بروند اونا هم بزرگواری میکنن  وزحمت میکشند هر خبری موثقی باشه به وبلاگ اطلاع میدن  .....تورو خدا یذره ملاحظه کنید .... هروقت پیگیری کرده باشن وجوابی گرفته باشن حتما تو وبلاگ منعکس میشه .

۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۷ شهید گمنام
من استخدام شده بنیاد شهید با سهمیه زیر پنجاه هستم
بنیاد گفتن هیچ فرقی بین فرزندان شاهدو جانبازان بالا و پایین پنجاه درصد نیس، گفتن همتون باهم میرین سرکار
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۱ سید علی محب زاده
رهنما ایرانی
دیدم اونو
تو استان خودمونم برای 111 نفر از فرزندان شهدا اذر ماه اعتبار گرفتن ما موندیم
ولی من هرجا میرم تو این استان خراب شده همه میگن اسفند
حتی استانداری گفت لیستتونو فرستادیم تا اسفند منتظر باشید
از هرکسیم پرسیدم گفتن دولت نمیتونه لغو کنه
حالا من موندم و کلی حرف و حدیث
بخدا دیشب رو نخوابیدم
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۵۲ رهنما ایرانی
آقای محب زاده من قصد بدی نداشتم و نمیخوام برنجونمتون
الانم اگه به وبلاگ نگا بندازین آقای سعادت استاندار آغ گفته که مجوز استخدام 450 نفر فرزندان شهید  گرفته شد و به بقیه اشاره ای نکرده!!!!!!!!!!
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۱۶ سید علی محب زاده
سلام شهید گمنام
آقا شما کدوم دستگاه اجرایی بودید؟
با سهمیه؟
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۱۴ سید علی محب زاده
بخدا وضع منم خرابه
بخدا منم کلافه شدم
2/5 ساله بیکار نشستم خونه
1/5 ساله منتظره جواب استانداریم
مدام پیگیری کردم و میکنم
شما راه چاره نشون بده من اونو انجام میدم
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۱۱ شهید گمنام
دوستان لیست 11 تا استان به بنیاد شهید اومده
بقیه هم تا آخر بهمن میرسه...نگران نباشین
اینارو چهارشنبه حضوری از زبون آقای غفوری شنیدم
درضمن هیچ مجوزی هم لغو نشده
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۵۱ سید علی محب زاده
سلام آقای رهنما ایرانی
برادرم مگه من مریضم؟؟مگه مردم آزارم؟؟
چند روز پیش خودم حضوری پیگیری کردم نتیجه رو بخاطر تسکین ذهن مغشوش دوستان اینجا اعلام کردم
حالا حضرتعالی یا هرکسی از دوستان حرف منو باور نمیکنید به خودتون مربوط است

۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۰ رهنما ایرانی
سلام آقای محب زاده
من احساس میکنم شما فقط از روی مطالب بقیه بچه ها نقل قول میکنید و اصلا خودتون حضوری یا تلفنی پیگیری نمیکنید واسه همین امید واهی به بچه ها میدی.
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۷ سید علی محب زاده
دوستان اذربایجان شرقی سامانه کارمند ایران برای این استان در تاریخ 21بهمن ماه باز خواهد شد
دوشنبه هفته بعد هم جلسه ای در تهران در معاونت توسعه برگزار خواهد شد
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۶ سید علی محب زاده
سلام آقای امیدوار
برادر شما مطالب منو نمیخونیا
دو روز پیش با قاسم صمدیان مدیر کل بنیاد شهید شخصا رودر رو صحبت کردم
گفتن آقای مولانا معاون اشتغال دو روز بود تو تهران بوده
تمام کاراتون حل شده فقط استانداری منتظر دستور توسعه منابع ریاست جمهوریه
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۰ امید امیدوار
بنده خودم دو سه بار پیگیر شدم، هر بار یه چیزی گفتن. 
واقعاً لطف میکنی اگه پیگیری کنی. 
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۸ امید امیدوار
سلام جناب محب زاده 
برادر میگم شما یه لطفی بکن فردا از بنیاد راجع به وضعیت اونایی که به خود بنیاد معرفی شدن خبری بگیر و به ما بده دیگه. 
ممنون
شاید شما بهتر بتونی اطلاعات بگیری. 
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۲ سید علی محب زاده
سلام آقای رهنما ایرانی
برادر تو استان آذربایجان شرقی هم از تعداد 471نفر سهمیه 111نفر از فرزندان شهدا(فقط فرزندان شهدا)کدشون رو زدن
بقیه چه بالای 50درصد و چه زیر 50 درصد لیستشون تومنابع توسعه است
منم چندین بار از مسولین ارشد پرسیدم
هرگونه لغو رو تکدیب کردن
مطمئنن لیست شما رو هم فرستادن تهران
منتهی من مطمئنم ما در اولویت هستیم
حتی از اونایی که آزمون دادن
یقینا تامین اعتبار میشیم
حالا روی چشم
من فردا با آقای حضرتی تماس میگیرم
امروز با استانداری خودمون تماس گرفتم گفتن معاونت توسعه رفته
توضیحات قبلیمم بخونید نوشتم
لیست نمیره به معاونت مگر اینکه خود معاونت دستور بده به استانداری
اگر بنا بود تامین اعتبار نشه مثل ماههای قبل از دریافت لیست خودداری میکردن
یقینا دارن کارایی میکنن که لیست رو خواستن
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۰ محسن یوسفی
آقای محب زاده ازت ممنونم. دفاعم عالی بود. خیلی ممنون
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۵ رهنما ایرانی
آقای سید علی محب زاده من که از خدامه کارمون درست بشه ولی الان تو استان آغ کلیه فرزندان شاهد و بالای 50% براشون کد صادر شده، ولی برای زیر 50% هنوز اقدامی نشده.
عزیز برادر اون عزیزانیکه در استانداری(قسمت نیروی انسانی) کار میکنند از همون روز اول بهمون گفتن که آخر همین ماه(هر ماه که تا حالا گذر شده) میرید سرکار و همه باهم، منتهی کدوم قولشون عملی شده.
در ضمن قسمت برنامه و بودجه در استانداری بیشتر از تمامی قسمتها در امور کارها اطلاع داره. خود مدیر برنامه و بودجه به شخص بنده گفت که زیر 50% هنوز تامین نشدند و معلوم نیست
اگه به حرفای من شک داری فردا صب اول وقت زنگبزن به شماره زیر آقای حضرتی در آذربایجان غربی:04431973000
لطفاً جوابشم برا ما بنویس دوست عزیز
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۴ سید علی محب زاده
دوستان توجه کنید این نمیشه که یه استان تایید بشه و اون یکی تایید نشه خوبی معاونت توسعه اینه که لیست اونجا سرگردان نمیشه وقتی رفت یواش واش بررسیش میکنن مطمئن باشید اونایی که اسمشون رفته بزودی کدشونم میاد حالا چه با سهمیه و چه بی سهمیه البته هرکسی جز درصد سهمیه هست اونارو زودتر و جداگانه کدشونو میزنن
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۸ سید علی محب زاده
سلام آقا الشن
برادر مربوط به همه هست
چه با سهمیه و چه بی سهمیه
از اردبیل خبری ندارم
ولی استان اذربایجان شرقی هم فرستاده معاونت
امروز بازم با معاونت منابع انسانی تلفنی صحبت کردم
گفتن تا اسفند صبر کنید فرستادیم لیستتونو
دو روز پیشم مدیرکل بنیاد شهید استان هم گفت ما پیگیریم تا اخر سال میرید
آقای محب زاده این که گفین از هفته بعد کدها رو میزنن فقط مال سهمیه دار ها ست یا همه؟ از تایید اردبیل خبری دارین؟
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۴۷ سید علی محب زاده
سلام آقا حسین ایرانی
کل نفرات استان
چه با سهمیه(زیر و بالای 50)
چه بدون سهمیه
همشو تایید کردن
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۴۶ سید علی محب زاده
سلام آقا محسن یوسفی
دفاعت خوب بود برادر؟
والا ظاهرا اونجا رو هم شنیدم
گفتن از هفته بعد کدشونو میزنن

سید جان منظورت از 600 نفر بچه های سهمیه است(بالا و زیر 50 درصد یا کل نفرات استان؟)
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۸ محسن یوسفی
آقای محب زاده از لرستان خبر نداری؟

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۱ سید علی محب زاده
حسین آقا در ضمن استان ایلامم هم تایید شد
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۴ سید علی محب زاده
سلام حسین آقا ایرانی
دوستانی که حضوری رفته بودن استانداری اذربایجان غربی و با معاونت توسعه منابع صحبت کردن(دو روز پیش)
بهشون گفتن همه 600نفر تایید شدن و هفته بعد تو سامانه کارمند ایران ثبت میکنیم
سید جان منبع حرفات کجاست؟از کجا میدونی تایید شده؟
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۳ سید علی محب زاده
دوستان
لیست اذربایجان غربی
چه با سهمیه و چه بی سهمیه(بالا پنجاه و پایین پنجاه تایید شده)
منتظر بقیه استانها هم هستیم
احکامو میزنن 1 فروردین
یا امام زمان خودت کمکمون کن
لا حول ولا قوه الا باالله
فکر کنم بدشانسترین آدمها توی این استخدامی ما فرزندان زیر 50 درصدیم.رییس جمهور 15 میاد اصفهان باید بچه های اصفهان همه با هم بریم و پیگیری جدی تری بکنیم
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۳ سید علی محب زاده
آقای امیدوار شما نگران گزینش نباش
اونا پیش فرض حل شده
شنبه لیستتون رو فرستادن استانداری و از اونجا مدیریت توسعه منابع جهت اخذ کد
انشالله همه باهم میریم
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۱ امید امیدوار
بله جناب محب زاده دقیقا اون طوریه ،بنده رو گفتن جایگزین اضافه کردن.
ولی گزینش انجام نشده فعلا.
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۰ سید علی محب زاده
خواهر گرامی فاطمه فیروزی
و آقا بهنام برادر ارجمند
شما نور چشم مایید
تو استان ما اخیر 111 از فرزندان معظم شهدا رفتن و عده ای هم با موندن که انشالا همه باهم میریم

۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۲ سید علی محب زاده
با سلام آقای امیدوار
والا ظاهرا شامل همه سهمیه 91 و 92 میشه این حرف
البته تازگیا ظاهرا یه تغییراتی تو لیست داده بودن
شما میتونی به اداره کل بنیاد مراجعه کنی و خبر دقیق رو از اونجا پیگیر باشی
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۲ امید امیدوار
در ضمن به من گفتن اسمتونو به وزارت کشور ،برنامه و بودجه و استانداری فرستادیم.
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۰ امید امیدوار
با سلام
جناب محب زاده میگم از اونایی که مراحل گزینش رو سپری نکردن خبری داری؟
چون به ما هم گفتن اسفند ولی نمیدونم چی میشه؟
اون طوری که تو بنیاد آذربایجان شرقی گفتن شامل یه لیست 360 نفره هستیم به چندین اداره.
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۹ سید علی محب زاده
با سلام خدمت برادران و خواهران عزیز
گزارش امروز بنده از اداره کل بنیاد شهید استان آذربایجان شرقی
و گفتگوی حضوری و مستقیم با مدیرکل
"ایشون هرگونه لغو زیر 50 درصد رو تکذیب کردند.و همچنین گفتن اسفند ماه میرید سرکار
همه کاراتون انجام شده فقط دستور معاونت توسعه به استانداری مونده حتی کد استخدامیتونم زده شده"
اینو گفت بهم
به اداره کل راه و شهرسازی که اونجا معرفی شدم رفتم
اونجام گفتن بچه های بنیاد اسفند میگیم بهشون

حالا بازم هرکاری میگید انجام بدیم
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۰۶ فاطمه فیروزی
با سلام.بنده فرزند شهید هستم.تقریبا یک سالی میشه که کد مستخدمی هم دارم....امااااااااااا هنوز دعوت بکار نشدم
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۵ بهنام بیکار
درود

دوستان عزیز

کی گفته همه فرزند شهیدا و فرزندان جانباز بالای 50 درصد رفتن سر کار؟؟؟

هنوز بعضی اداره ها توی بیشتر استانها حتی اونا رو هم سر کار نبردن

من خودم بالای 50 درصدم گزینش و کارای استخدامم هم قبل از آبان 92 تموم شده
اما هنوز به همون بهانه اعتبار جذب نشدم
حتی چندتا فرزند شهید رو هم میشناسم اونا هم مثل منه وضعیتشون همه مون هم مال سال 91 هستیم که کارامون تا ابان 92 طول کشیده

پس ممنون میشم مارو تافته ی جدا بافته و نور چشمی ندونید


۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۷ فریاد زیر آب
سلام دوستان. منم برای 18 بهمن موافقم. میام

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۶ سید علی محب زاده
آخه منه بدبخت با این شرایطم چطور برم تهران؟؟؟
بابام جانباز اعصاب و روانه
غیر منم کسی نیست تو بیمارستان پیشش بمونه
آخه من چیکار کنم؟؟؟
هرکسی یه حرفی میزنه
خدا از باعثش نگذره
منم موافقم.پس عزیزانی که میخوان یه پیگیری درست درمون از تران داشته باشیم توی تاریخ 18 بهمن ماه بیان و اعلام آمادگی کنن
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۱۰ رهنما ایرانی
پس بسم الله شروع کنیم
من 18 بهمن ماه را برای پیگری حضوری از بنیاد کل تهران پیشنهاد میکنم
آقای راهنما منم موافق حرفتون هستم.باید حداقل یه تجمع 50 نفره یا بیشتر داشته باشیم.یه هماهنگی لازمه
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۳ رهنما ایرانی
دوستان عزیز همه عزیزانی که اینجا هستیم میخواهیم بریم سرکار و در این هیچ شک و شبهه ای نیست و از آنجایکه هیچکدوم از نهادهایکه ما تک تک باهاشون در ارتباطیم، جواب واضع و روشنی به ما نمیدن
پس خواهش و درخواست من اینه که یه تاریخ توافقی در بهمن ماه انتخاب و به بنیاد کل تهران مراجعه کنیم
سید جان کجای کاری خیلی از بچه های بالای 50 درصد دارن میرن سر کار بعد شما میگی فقط توی فیش حقوقی فرق داریم؟
یکی از تفاوت های ما فیش حقوقیمونه.تفاوت اصلی اینه که اونا سر کارن و ما بی کار
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۷ سید علی محب زاده
دوستان من بازم میگم اولویت ما هستیم
اگه تامین اعتبار بشه که میشه
اول حکم ما رو میزنن
در ضمن از دوستان کسی پیشنهادی داره بگه
چیکار کنیم خیالمون راحتتر بشه؟
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۶ سید علی محب زاده
دوستان من دوباره با واحد اشتغال بنیاد صحبت کردم
گفتن این سهمیه هست ربطی به درصد نداره
معرفیای بنیاد شهید باید برن سرکار
گفت حکم بچه های بالای 50 درصد باشماها فرق داره(تو حقوق و گروه)به اون خاطر جداگانه زدن.
وگرنه قول میدیم که به زودی میرید
آقا سید عزیزم ببینید ما که نمیتونیم برداشت خودمون رو به عنوان دلیل قلمداد کنیم.من خودم هم دقیقا از مسولیت استانمون بهم حرف هایی رو زدن که به آقای راهنما زدن.و هر هفته که میرم پیگیری میکنم ناامیدترن مسولین بنیاد نسبت به استخدام ما.به خدا نمیخوام اینجا ناامیدی ایجاد کنم ولی واقعیت این وضعه نه اون چیزی که برخی میان میگن نامه امده ما رو بگیرن
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۰۶ سید علی محب زاده
آقای رهنما ایرانی
مطمئنن بودجه اگه تصویب بشه ما هم میریم
البته اونجور که مسئولین بنیاد میگفتن شدیدا پیگیرن
والا من موندم دیگه آخه این چه اوضاعیه
خب از اول اگه قرار بود بالا 50درصدیا برن چرا اسم ما رو هم دادن؟
بعد 2 سال کار ما رو ببین
سلام.آقای راهما ایرانی داداش گلم مرسی از این که پیگیریت رو نوشتی.به خدا من چند ماهه دارم همین رو میگم که دولت میخواد از استخدام فرزندان زیر 50 درصد امتناع کنه.کسی باور نمیکنه.باید یه پیگیری همه با هم انجام بدیم.از تمام استان ها و یه تجمع بزرگ انجام بدیم.10 نفر و 20 نفر فایده نداره باید همه بریم تهران و یه تجمع بزرگ انجام بدیم و بگیم یعنی پدرای ما اندازه استخدام حداقل یکی از بچه هاشون توی این مملکت حق ندارن؟بیاین شروع کنیم به یه پیگیری همه جانبه
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۷ رهنما ایرانی
سلام دوستان
خبر دقیق دقیق
در پیگری استخدامی آذربایجان غربی روز دوشنبه6 بهمن 93 با 10-12 نفر از بچه ها رفتیم استانداری ساختمان شماره 2 خیابان دانشکده(آقای حضرتی ) که گفته های آقای حضرتی بشرح زیر بود:
بچه های قبول شده به دو دسته قبول شدند:
1- فرزندان معزز شاهد و فرزندان جانباز بالای 50%، که این دسته از عزیزان کارشون تمام و کامل پیش رفته و کداشونم صادر شده و 100% از اول اسفند مشغول بکارند(همراه با حقوق و مزایا)
2- عزیزان بدون سهمیه قبول شده: در برنامه بودجه 94 ردیف استخدامی و تامین اعتبار برای آنها در نظر گرفته شده و انشالله اول فروردین مشغول بکار میشوند( و باتوجه به درخواست بچه ها قرار شد با استاندار محترم حرف بزنند و اگه موافقت شد از اسفند مشغول بکار بشند اما بدون حقوق)

اما دسته سوم که ما میشدیم( فرزندان جانباز زیر 50%): ازشون سوال شد پس تکلیف بقیه ( فرزندان جانباز زیر 50%) چی میشه؟؟
آقای حضرتی گفتند: ما نامه زدیم به تهران که اگر موافقت کردند فرزندان سهمیه زیر 50% هم برن سرکار.
اما هیچ چیز دقیقتری نگفتند و حتی تاریخ احتمالی و یا اینکه حتما جواب نامه مثبت باشه را نیز نگفتند، یعنی تقریباً رو هوا هستیم

پس بچه ها بیاید دسته جمعی بریم بنیادکل تهران، چون در قانون برای ما هم سهمیه استخدامی وجود داره (25%+5%)و نباید حقومن خورده بشه.
لطفا همکاری کنید دوستان
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۴ سید علی محب زاده
آقای یوسفی
والا تاریخ گزینش خودمو که گفتم
امروز بازم حضوری مسئول اشتغال بنیاد رو بیرون دیدم
بازم گفتن فرستادیم بنیاد
البته میگفت یه سری تغییرات هم تو لیست داشتیم که اون شامل ما نمیشد
اگه بفرستن واسه معاونت توسعه اونا کدتو میزنن نگران نباش
الان مونده به استانداری و معاونت توسعه
در ضمن تو معاونت توسعه برای افراد جداگانه کد نمیزنن
یه کد کلی میدن به استانداری اونم ابلاغ میکنه به ادارات کل
اونا خودشون با اون کد تو سامانه برامون کد پرسنلی تعریف میکنن
در ضمن من پرسیدم گفتن یا اسفند و یا فروردین دیگه قطعی میرید سرکار
انشاالله

۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۵۰ سید علی محب زاده
آقای امیدوار
سوالات مصاحبه عقیدتی خیلی ساده و در مورد احکام هست
همون رساله رو بخونید کفایت میکنه
نگران نباشید
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۰ امید امیدوار
دوستان خواهش میکنم ؛
اونایی که مصاحبه رو انجام دادن ،سولات مصاحبه رو برام بفرستن...
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۳۳ محسن یوسفی
آقای محب زاده اول خدا شاهده جریان نامه واقعیه. 
دوم اینکه اسمم رو واسه استانداری فرستادن ولی هفته پیش دوباره استانداری گفته تاریخ گزینشهاشون رو بدید که این قضیه من رو به نامه معاونت مشکوک کرد. 
به نظرت چی میشه؟
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۲۲ امید امیدوار
در ضمن من از استانداری اطلاعی ندارم و از خود بنیاد شهید پرسیدم.
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۹ امید امیدوار
آقای محب زاده
من مراحل گزینشم رو انجام ندادم هنوز ،ولی میگن اسمت رو فرستادیم برای توسعه منابع و مدیریت و همچنین وزارت کشور.
اما راجع به گزینش میگن که مراحل انجام میشه تو چند روز آینده ولی زمان دقیق نگفتن.
دوستان در ضمن میشه نسبت به سوالات مصاحبه بنده رو راهنمایی کنید؟
ممنون
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۳ سید علی محب زاده
آقا محسن یوسفی شما از استانداری خودتون پیگیر باش ببین اسمتو فرستادن یا نه؟
بعدشم واقعا قضیه نامه واقعی بود که اون روز گفتی؟
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۸ سید علی محب زاده
سلام آقای یوسفی
تاریخ تکمیل فرم گزینشتون کی هست؟
والا من پیگیر شدم از استانداری خودمون
گفتن اگر جز 25 درصد سهمیه بنیاد شهید تو سالهای 91 و 92 باشید لیستتون رو فرستادیم معاونت توسعه برای کد مستخدمی بهمون گفتن تا اخر اسفند جواب میدیم
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۲۵ محسن یوسفی
آقای مچب زاده من 12 آبان 92 معرفی به گزینش شدم یعنی 11 روز بعد از موعد. 15 دیماه هم رفتم مصاحبه عقیتدتی. بعد کارهای سو پیشینه و معاینات پزشکیم تموم شد و روز 10 اسفند 92 تمام کارهام اعم از نتیجه گزینش و مصاحبه بهم ابلاغ شد. حالا نمیدونم جز کدوم گروهم. ولی نامه که اومده گفته باید اول آبان معرفی میشدید به گزینش.
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۹ سید علی محب زاده
امید امیدوار
در اینجا همگی دوستان تا 10 اسفند 92 برای مصاحبه عقیدتی رفتن و تا 1 ابان 92 هم برا گزینش معرفی شدن
البته تعدادی از دوستان شرایط فرق داره
تو استان اذربایجان شرقی هم لیستاشون برای معاونت توسعه فرستاده شده
حالا شما جز کدوم گروهی؟
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۷ امید امیدوار
دوستان منظورم آذربایجان شرقی هست.
در ضمن کسی میدونه مراحل گزینش کی انجام میشه؟
آقا محسن من تاریخ گزینشم 92/4 بود و کارهای پزشکیم و مدارکم رو 91/11 تحویل دادم.فکر نمیکنم کسی اینجا باشه که از من زودتر این کارها رو انجام داده باشه.میدونین وقتی ما فرزندان ایثارگر سکوت کردیم و اصلا صدامون در نمیاد پس میگن خب اینا که چیزی نمیگن پس بزارین همینا رو فعلا متوقف کنیم.باید صدای این همه مشکلمون رو یه جوری به گوش مسولین برسونیم.به خدا این شکلی خیلی زودتر میریم سر کار رو زندگیمون.با این وضع نباید امیدواری الکی بدیم به همدیگه و منتظر باشیم.من وقتی هم اقای نوبخت گفتن اسفند سر کاریم امدم گفتم غیر ممکنه.حالا هم میگم با این وضع حتی تابستون 94 هم غیر ممکنه شما دوست دارین عمرتون الکی هدر بره پس باشه منم میشینم میگم آقا همه چی درست میشه ولی درست نمیشه بدون هیچ تلاشی هیچی درست نمیشه.
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۱۶ امید امیدوار
سلام دوستان 
کسی برای گزینش دعوت شده؟ 
اصلاً کسی میدونه مراحل اداری این استخدام ها تا کجا پیش رفته؟ 
میخوام ببینم مراحل تا کجا پیش رفته؟ 
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۱ محسن یوسفی
ببین آقای ایرانی استرس وارد کردن اصلا خوب نیست. من خودم خیلی مشکل دارم. اما وقتی میام تشویش تو رو که فقط به خاطر ناامیدی شخصی هست می بینم دلم برای بقیه تنگ میشه. حقیقتش من مطمئنم که اول تابستون جذب میشم چون تاریخ دعوت به گزینشم دهم آذر ماه بود و جز اسفندیها نیستم اما بهت قول میدم که شما اسفند ماه جذب شین و روز ششم فروردین شروع بکارت باشه. بابت رفتارم هم ازت معذرت میخام
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۸ سید علی محب زاده
دوستان توجه داشته باشند  و البته آقا حسین ایرانی
استناد میکنم به بند آخر نامه معاونت توسعه ریاست جمهوری
"لازم به ذکر است تعیین تکلیف آن دسته از ایثارگران موضوع مجوزهای مذکور مشکول آندسته از ایثارگرانی است که تا تاریخ 92/8/1 به گزینش معرفی شده باشند"
در اینجا به درصد اشاره نشده است
در حالی که ما در اداره راه و شهرسازی استان اذربایجان شرقی در تاریخ 10/6/92 فرم گزینش پرکرده ایم و تا تاریخی که در نامه اومده به گزینش معرفی شده ایم
توجه کنید ملاک معرفی به گزینش است نه زمان رفتن به مصاحبه عقیدتی
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۱ سید علی محب زاده
آقای حسین ایرانی برادر ارجمند
من نمیدونم شما چرا اصرار دارید که قضیه لغو شده؟؟؟؟؟
وقتی از استانداری اذربایجان شرقی میگن فرستادیم توسعه منابع
وقتی مسئولین بنیاد شهید استان میگن تا اخر سال میرید سرکار
نمیدونم این چه روحیه ای هست که در شما وجود داره؟؟؟؟/
زمانی که تمام استخدامیها متوقف شده بود فرایند گزینش سهمیه ایها ادامه داشت
همچین چیزی از محالاته اتفاق بیوفته
اون آقا یا خانمی که تو صفحه آذربایجان غربی هست خودش جز سهمیه ایها نیست
برادر من نگران نباش
لیست بنیاد شهید هیچوقت لغو نمیشود
قول میدم بهت
یکی از دوستان در صفحه آذربایجان غربی به نام بی خیال بی خیال نظری نوشته که توش یه نکته خیلی مهم هست.گفت سهمیه زیر 70 درصد لغو هست به علت کم بود بودجه.بعد امثال آقای یوسفی چون خرجش با خودش نیست میگه نه بابا دروغ میگن.آقای یوسفی من 1000 برابر همه شماها پیگیری کردم و حرف هایی که میزنم به طور کاملا موثق از مسولین استانمونه و از خودم چیزی نمیگم شما هم تو رو قرآن با حرفای بچه گانه و خودخواهاتون که فقط میخوین روی منو کم کنین امید باطل ندید چون این شکلی همه به خواب زمستونی فرو میریم و وضعمون از اینی که هست هم بدتر میشه.بچه های سهمیه بیاین یه سری نماینده تعیین کنیم برای پیگیری کارمون از تهران یعنی ما نباید اندازه کسایی که آزمون دادن تلاش کنیم و بعد توقع داشته باشیم که بریم سر کار؟تو رو قرآن به خودتون بیاین.بابا دارم التماستون میکنم دیگه
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۲ سید علی محب زاده
آقای یوسفی متن نامه رو بذار برادر من
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۱ مهدی خدابنده لوی
جناب یوسفی عزیز میشه نامه رو ما هم ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بچه ای.شک نکن این کارت واست گرون تموم میشه.چون من وقتی متن پیاتون رو خوندم زنگ زدم بنیاد شهید و از من پرسیدن منبع حرفتون کجاست منم لینک پیام شما رو بهشون دادم.به هر حال صحبتهای قبل من شایعه پراکنی نیست و همشون منبعش صحبت های استانداری و بنیاد شهید اصفهانه.ولی حرفای شما منبعش عقده ای که شما از بچگی معلومه داشتی.
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۴ محسن یوسفی
شماره نامه اینه
2009/3-200/7881
متن نامه:
ریس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان......
سلام علیکم
احتراما به اطلاع می رساند افراد معرفی شده از حل مجوزهای استانداری در سنوات 91و 92 به ادارات جهت استخدام طبق پیگیریهای صورت گرفته تا ابتدای اسفند ماه جاری دعوت بکار می شوند مراتب جهت اطلاع رسانی به افراد ذینفع برای مراجعه به دستگاه مربوطه به حضورتان اعلام می گردد.
من این خبر رو بهتون دادم خواهش میکنم دعام کنید یکشنبه روز دفاع پایان نامم هست.
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۰ محسن یوسفی
ببین آقای ایرانی که با هر خبری میری و میای این نامه هست اما توش ننوشته اصفهان مشکل داره. اینو عمدا به تو گفتم که تو ذهن بچه ها تشویش ایجاد نکنی. یه نمونه از تشویشات اینه"سلام.بچه های زیر 50 درصد زیاد امیدی نداشته باشن.از شواهد برمیاد که دولت میخواد سهیمه زیر 50 درصد رو لغو کنه" که در تاریخ 5 بهمن بوده و تو همین صفحه هست.
2009/3-200/7881
پاسخ:
مدیرسایت:آقای یوسفی این کارتان ناجوانمردانه بود .
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۴۵ مهدی خدابنده لوی
آقای محسن یوسفی عزیز میشه یه جوابی به ما بدی؟ خرو گذاشتی و رفتی میشه جزییات خبرم بگی تا ما خیالمون راحت شه؟ ممنون
آقا مسحن میشه متن نامه رو بزاری.به خدا بیشتر اعصابم به هم ریخت.من از اصفهانم دارم دوینه میشم
آقا محست توی کتن نامه نوشته اصفهان ایراد یا مشکلی داره؟آخه من از اصفهانم به خدا شانسم نداریم
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۰ سید علی محب زاده
آقای یوسفی ممنون از اطلاع رسانی زیبا و به موقع شما

ولی ایکاش در صورت امکان متن نامه رو هم تایپ میکردید تو کامنت

چون اینجاهم همگی از خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و در واقع

عضو یک خانواده واحد ،تا خیال همگیمون بیشتر راحت میشد

بازم ممنون برادر گرامی
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۰۹ مهدی خدابنده لوی
جناب محسن یوسفی میشه بگین چه نامه ای؟ میشه حرفتونو واضح بگین؟ شما مال کدوم استان هیتین؟ اصلا کی گفته سهمیه دارها شروع بکار میکنن؟ واضح جواب بدین لطفا. ممنون
۰۹ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۰۱ محسن یوسفی
بله متن نامه رو دارم که مال استان خودمون هست. از مسولش پرسیدم گفتش که اصفهانیا مشکل دارن بقیه جذبن. 
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۱ سید علی محب زاده
سلام آقا مهدی خدا بنده لوی
حاجی تو استان ادربایجان شرقی 111 نفر از فرزندان شهدا کد پرسنلیشو گرفتن فقط موندیم ما
اون روزم چرسیدم از استانداری گفتن فرستادیم معاونت توسعه منابع
امیدوارم با عنایت خدا و کمک امام زمان دیگه این قضیه ختم به خیر بشه تا اسفند ماه
انشاالله
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۱ مهدی خدابنده لوی
سلام آقای یوسفی لطفا بفرمایید کدام سهمیه دارها؟ آیا سهمیه های بالای 50 درصد یا زیر 50 هم شامل میشه؟ میشه بگین خبرو از کجا گرفتین و کی گفته؟ 
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۵ سید علی محب زاده
سلام برادر محسن یوسفی
حاجی خوش خبر باشی
ولی ایکاش خبرتو کامل میگفتی
بعدشم منبعت موثقه؟؟؟
از آدم حسابیا پرسیدی ؟
۰۸ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۲ محسن یوسفی
سلام یه خبر خوب برای همه سهمیه ها دارم. اینکه به امید خدا ماه بعدی از 15ام شروع بکار خواهیم کرد. البته این مربوط به دو تا استان اصفهان نمیشه. بقیه خیالشون راحت باشه
پاسخ:
مدیرسایت : اصفهان از کی دوتا استان حساب میشه ؟؟!
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۴ سید علی محب زاده
با سلام
عرض ادب خدمت دوستان سهمیه ای استان آذربایجان شرقی
طبق پیگیری امروز بنده از استانداری ظاهرا لیست تمامی افراد سهمیه ای که از طرف بنیاد شهید به این استانداری معرفی شده بودند به معاونت توسعه ریاست جمهوری جهت اخذ کد مستخدمی ارسال شده است.
**************************************************+
سلام.بچه های زیر 50 درصد زیاد امیدی نداشته باشن.از شواهد برمیاد که دولت میخواد سهیمه زیر 50 درصد رو لغو کنه.میدونین اینقدرم ما بیکار نشستیم و هیچ صدایی تدادیم که کار راحتترم شد.باید اعتراض میکردیم که نکردیم باید صدامون رو به گوش مسولین میرسوندیم که نرسوندیم و باید باید و باید....
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۲ سید علی محب زاده
به حسین ایرانی
******************************
نه بابا حاجی
مام مث شما نشستیم فعلا خبری نیست
تو اذربایجان شرقی گفتن تا 10 بهمن یه خبری میدن از بنیاد
ولی همه بچه های سهمیه ای باهم میرن سرکار
احتمال 99 درصد گفتن تا اخر سال میرین
سلام.دوستان سهمیه چه خبر.مثل این که کارتون درست شده که دیگه خبری نیست ازتون آره؟قرار بود نتیجه پیگیری ها رو اعلام کنید ولی مثل این که خبری نیست ازتون؟
۲۸ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۱ فریاد زیر آب
سلام حسین آقا
والا من که فعلا خبر خاصی ندارم. از بنیاد هم فقط میگن باید تأمین اعتبار بشین
سلام.دوستان کسی از بچه های زیر 50 درصد خبر جدیدی نداره؟اگه اطلاعی دارین بگین تا همه خبر دار بشن.
آقا فریاد عمرمون گذشت و رفت.متاسفم برای خودمون که توی جوونی پیر میشم.درس بخون زحمت بکش بعد بیا التماس کن بزارنت سر کار و کار کنی.نه مال و اموالی داریم نه اهل خلافیم.این عاقبت یه زندگیه سالمه.وقتی سنمون 27 ساله و کار نداریم طرف به چه امیدی بیاد و دخترش رو بده دست ما؟میگن تو برو خواستگاری خدا خودش و سیله سازه.مردم بچشون رو به چه امیدی بدن به ما.کاش اونایی که میشینن میگن مردم مقاومت کنن بگن چه طوری با چه انگیزه ای؟
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۹ فریاد زیر آب
سلام آقا حسین
 همین مورد شما چند ماه پیش برای من اتفاق افتاد. فهمیدم پول عشق و عزت و احترام میاره. سر همین بیکاری من چند ماه پیش من ربدجور ضربه خوردم . خدا از باعث و بانیش نگذره .
سلام.نمیدونم آدم کار و پول رو واسه کی میخواد.امروز شنیدم کسی رو که دوست داشتم داره ازدواج میکنه.از بیکاری و بی پولی نرفتم سراغش.دیگه مهم نیست چه استخدام بشم چه نشم به درد نمیخوره.توی مملکت 10 هزار میلیارد 100 هزار ملیارد اختلاس میشه آب از آب تکون نمیخوره ولی برا 30 هزار جوونی که درس خوندن و زحمت کشیدن هیچی پول نیست.باید التماس کنیم یکیمون رو بگیرن.خدایا شکرت.
سلام.بچه ها چه خبرا.والا من از بس که رفتم کسی جواب درست حسابی نداد حالم گرفته شده.هیچ کدوم ار بچه های سهمیه زیر 50 درصد پیگیری جدید نکرده نتیجش رو بگه؟

۱۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۵۳ فریاد زیر آب
سلام . بچه ها کسی خبر جدیدی نداره؟
۱۱ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۴ فریاد زیر آب
سلام. مدیر جان و دوستان.یه سوال داشتم. من چند ماه پیش کد مستخدمیم اومده بود، اما به دلیل کوتاهی و بی وجدانی مسئولین ادارمون اونا این کد مستخدمی منو جایی یادداشت نکردن. حالا اون سیستم دریافت کد الان از سایت کارمندان حذف شده و سیستم جدیدی میخواد بیاد. اگه اسم منو دوباره وارد کنن برای دریافت کد از تهران ایراد نمیگیرن؟؟
بد شانسی رو میبینید
پاسخ:
مدزرسایت:نمیدانم والا.
آقای پلنگ میشه ایمیلتو داداش بده میخوام راجع به شکایت به بازرسی باهاتون صحبت کنم.ممکن هست؟
آقا پلنگ-عباس و سایر دوستان بیاین یه جمعی بشیم بریم تهران بیخیال استان ها کاری واسه ما نمیکنن.قوانین رو ول کنید.چون اگه پایبند بودن باید تا الان ما سر کار میبودیم نه توی سایت و وبلاگ دنبال نتیجه پیگیری دیگران
سلام
دوستان سهمیه زیر 50 درصد اصلا ناراحت نباشین ها.خدا همه کارا رو درست میکنه.شما بشینید خونه و حرص نخورید خودش درست میشه.من امروز رفتم بنیاد گفتن برا زیر 50 درصدا فعلا برنامه ای نیست.فعلا از جیب بابامون ارتزاق میکنیم خوبه دیگه.
۰۷ دی ۹۳ ، ۰۹:۱۶ پلنگه چش قشنگه
عباس شهرکی

ببین عزیزم توی قانون برنامه پنجم توسعه که توی سایت مجلس هم هست و میتونی بری بخونیش توی ماده ی 44 بند " و " نوشته که دستگاه های اجرایی موظفند 25 درصد نیاز استخدامیشون رو بدون الزام به رعایت شرایط سنی و تحصیلی و آزمون برطرف کنه

یعنی به رشته ربطی نداره

من میگم همین الان به بازرسی استانداری شکایت کن

بعدشم به دیوان عدالت اداری

هرچه زودتر بهتر
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۷ عباس شهرکی
سلام .امروز خیلی ناامیدشدم.یه سری به اداره تعاون و رفاه اجتماعی زدم، اداره ای که از طرف بنیاد معرفی شده بودم. با کمال ناباوری گفتن که اسم شما رو برای استانداری رد نکردیم، بعد از دو سال و خورده ای و بعد از انجام مصاحبه تو آذر 91 و انجام گزینش تهران تو اردیبهشت 92 و بعد از قبولی در گزینش و تحویل مدارک تکمیلی تو اسفند 92. امروز که رفتم پیگیری کنم گفتن اسم شما رو برای استانداری رد نکردیم، به بنیاد هم که سر زدم میگن شاید عدم تطابق رشته داشتید و انگار اتفاق خاصی از دید اونا نیوفتاده (خیلی شیک و مجلسی) نمیدونم چکار کنم. بالای 55 هم هستم. خدا خودش کمک کنه.

آقا محسن منو یادت هست که دو ماه پیش تا الان بهتون اخطار میدادم بابت این موضوع ولی شما بهم میگفتین بدبینم.همین امروز زنگ زدم استانداری اصفهان گفت از سوی دولت هنوز برا تعیین تکلیف فرزندان جانباز زیر50 درصد چیزی نیمده.بنیاد اصفهانم خیلی ناامید بود از استخدام ما.حالا هی دلتون رو الکی خوش کنید ما باید جمع بشیم و پیگیری جدی انجام بدیم با توی خونه نشستن سر کار برو نیستیم
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۵ محسن یوسفی
دوستان من خیلی پیگیر بند آخر نامه مربوط به تاریخ 1/ 8 شدم. متاسفانه مسولان ارشد بنیاد استان اعلام بی اطلاعی از چنین نامه ایی میکنند. و فقط امید میدهند که باهم استخدام میشوید. از این میترسم که امید واهی باشد. اگه اطلاعات جدید دستتون اومد ما رو بی اطلاع نذارید.
سلام بر دوستان
اگه نامه رو به دقت خونده باشید نوشته قبل 92/08/01 به گزینش معرفی شده ان نه اینکه گزینش رفتن یعنی بنیاد شهید لیست اسامی شما رو داده باشه همین
۰۳ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۵ فریاد زیر آب
amir karimi
شما کدوم استان و اداره هستین؟
۰۳ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۴ فریاد زیر آب
سلام دوستان. من امروز از استانداری قزوین پرسیدم گفتن که باید از بنیاد شهید مرکز و معاونت توسعه پیگیری کنید. من خودم بهمن 92 گزینش شدم
من از اداره کل بنیاد شهید پرسیدم گفتن زمان گزینش مهم نیست اونایی که گزینش شدن و گزینششون به اتمام رسیده انشاالله با تامین اعتبار اسفند ماه سر کار هستند
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۱ مهدی خدابنده لوی
شما مال کدوم استان و اداره اید خانم حسنی؟
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۰ مهدی خدابنده لوی
خانم حسنی فک نکنم واسه ماها که گزینش شدیم مشکلی پیش بیاد. ولی باز برای اطمینان باید از معاونت راهبردی ریاست جمهوری پیگیری کنیم ببینیم منظورشون از اون دعوت به گزینش تا تاریخ 93/8/1 چیه دقیقا..
پاسخ:
مدیرسایت : در جواب سوال قبلی شما ما نگفتیم شما جزو ملت نیستم  ودر حد توانمان مشکلتون را برای چندمین بار پرسیده ایم و پیگیری کرده ایم یکی از نمایندگان محترم اعلام کردن که در گفتگو با مسئولین معاونت توسعه در مورد اون بند آخر جای هیچگونه نگرانی نیست و استخدام شما برعهده بنیاد شهیده اینو خود مسئولان معاونت توسعه در سوال چند باره نمایندگان گفته ان که استخدام سهمیه شاهد وایثار گر تضمینیه و به هیچوجه جای نگرانی نیس و مسئولیت اینکار برعهده بنیاد شهید مرکزه نه معاونت توسعه . پس بهتره شما پیگیری هایتان را همانطور که قبلا هم عرض کردم از بنیاد شهید مرکز پیگیری نمایید .
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۵ نازافرین حسنی
آقای خدابنده لوی من 13/9/92 گزینش شدم در تهران ولی مدارک رو به گزینش استانمون توی اردیبهشت 92 تحویل دادم . ضمنا کد استخدامیم هم اومده 
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۸ مهدی خدابنده لوی
خانم حسنی باید یه جوری از معاونت ریاست جمهوری که اون نامه رو فرستاده پیگیر بشیم ببینیم منظورشون از اون بند اخر نامه چیه؟ شما گزینش شدین؟
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۵ نازافرین حسنی
 آقای خدابنده لوی بگید چی کار کنیم . من امروز همه جا زنگ زدم بهزیستی ، بنیاد شهید اصلا در جریان این نامه نبودند . به استانداری که زنگ زدم گفتن که از طریق اداره مربوطه ( بهزیستی ) شما رو در جریان میگذاریم .
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۵ مهدی خدابنده لوی
سلام. دوستان عزیز سهمیه ای و ایثارگر. پس چرا بند آخر نامه ای که اومده به استانداری ها که نوشته ایثارگرانی که قبل از تاریخ 92/8/1 وعوت به مصاحبه شدند به کاراشون ترتیب اثر داده میشه رو پیگیری نمیکنید تا بدونیم دقیقا منظورشون از اون بند چیه؟ حداقل بیایید در صفحه تبادل نظر پیام بذارید واز نماینده ها بخواهید تا از مسئولین معاونت ریاست جمهوری پیگیری کنند ببینیم منظورشون چیه از اون بند اخر نامه. ازبچه هایی که همکاری میکنن ممنونم..
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۷:۲۸ محسن یوسفی
آقای کریمی منتظر جوابتون هستیم
من به اداره راه و شهرسازی معرفی شدم.
اقای حسین ایرانی عزیز اداره مربوطه شما کجاست میشه بگین؟
دوستان من گزینشم قبل این تاریخ بوده ولی دیروز بنیاد شهید بودم گفت روند استخدامی فرزندان جانباز دچار مشکل شده هر چی هم میام اینجا و قسم میخورم که بجنبین کسی توجه نمیکنه
قابل توجه دوستان سهمیه که همیشه به من میگفتن من بدبینم و مریضم دیدن نامه رو؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۴ مهدی خدابنده لوی
نامه رو دیدین اقای یوسفی؟
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۸ قرمــــ ــــــــــز
به محسن یوسفی:
 نامه توی وبلاگ هست دیگه. سمت چپ وبلاگ، قسمت آخرین مطالب نمونه نامه ارسال شده به استانداریها
هست.
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی : سلام .فعلا دست نگه دار.
منظور از زمان گزینش چیه؟ینی زمانی که رفتیم مصاحبه یا امدن تحقیقات محلی ؟کسی میدونه منظورش چیه؟
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۰:۰۹ Behrooz behzisti

با سلام

دوستانی که در مورد سهمیه ایثارگران اطلاع دقیق دارند کسی میدونه که کسانی که سهمیه 5 درصد دارند و توی آزمون هم شرکت کردند جزء ایثارگران محسوب میشن یا نه؟ممنون میشم کسی جواب بده

۰۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۴ محسن یوسفی
آقا مهدی اگه میشه زودتر متن نامه رو بذارید تو وبلاگ
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۱۴ محسن یوسفی
آقا مهدی یه خورده سریع تر
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۱۳ محسن یوسفی
سلام آقای خدابنده لوی لطف کن یا تصویر نامه رو بذار یا متنشو اینجا بنویس تا برم پیگیری. اگه متن نامه رو نوشتی تاریخ و شماره نامه رو هم بنویس.
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۹ فریاد زیر آب
سلام. مدیر جان منظورشون چیه از اینکه ایثارگرانی که تا تاریخ 92/8/1 گزینش شدن؟؟؟؟؟؟؟
 من بهمن 92 گزینش شدم. تو رو خدا یکی اینو ج بده
پاسخ:
مدیرسابت:از مسعولین بپرسین ما فقط اخبارو منعکس میکنیم اطلاعات ما هم مث شما کمه.
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۶ مهدی خدابنده لوی
برید صفحه تبادل نظر اونجا بچه ها گذاشتن ببینین..
سلام.آقا مهدی این نامه رو که میگین ارسال شده کجا میشه ببینیم؟شما اهل کدوم استان هستین؟
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۴ مهدی خدابنده لوی
سلام. بچه های سهمیه دار که رفتن گزینش ویا نرفتن برن تصویر نامه فرستاده شده به استانداری هارو ببینند بعد نظرشونو بگن؟ تونامه نوشته که ایثارگرانی که تا تاریخ 92/8/1 رفتند گزینش به کاراشون ترتیب اثر داده میشه بقیشون نه. این یعنی چی؟ منظور از گزینش دقیقا چیه؟ فرایند گزینش از کجا شروع میشه؟ مصاحبه؟ تحقیق محلی؟ کدومش گزینش حساب میشه؟ لطفا جواب بدبن؟
سلام بچه ها خانوم رحیمی راست میگن به استان ما هم همین حرف زدن وگفتن تموم گزینش شده ها چه بالای پنجاه چه زیر پنجاه اسفند ماه به امید خدا میرن سر کار ...
۰۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۶ صبا رحیمی
آقای ایرانی تو استان ما یعنی آذربایجان شرقی گفتن همه از اسفند میرن چ با سهمیه چ بی سهمیه
نمیدونم استان شما چ مشکلی داره برید از استانداریتون پیگیری کنید.
من واقعا عذز میخوام از دوستانی که از نتایج پیگیری های من ناراحت میشن.امروز بنیاد اصفهان بودم به پیر به پیغمبر بهم گفتن که استانداری استخدام فرزندان زیر 50 درصد رو قبول نمیکنه و مجبور شدیم از استانداری شکایت کنیم.بچه های سهمیه زیر 50 درصد از دوستانی که رفتن آزمون دادن یاد بگیرین چه کارهایی و چه پیگیری هایی کردن تا به نتیجه رسیدن.نشینید توی خونه و منتظر بشین که خبری نمیشه.
۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۹ پلنگه چش قشنگه
خدا وکیلی بلد نیستی طبقه بندی کنی خب مجبور نیستی برادر من

مدیر رو هم بیشتر سر در گم کردی

ببین مدیر جون

بنیاد شهید طبق قانون تا 25 درصد از تعداد هر استخدامی در کشور رو از بین فرزندان شهید و جانباز و آزاده معرفی میکنه برای استخدام

مثلا اگه 1000 نفر در یه استان لازمه استخدام شن قبل از اعلام استخدامی ، 250 نفر از بنیاد معرفی میشن برای بدون آزمون استخدام شدن

بعد توی اعلامیه س استخدام برای آزمون 750 نفر اعلام میشه که توی این 750 نفر باز هم سایر فرزندان شهید و جانباز و آزاده میتونن توی ازمون شرکت کنن که باز هم 5 درصد یعنی 50 نفر دیگه هم از سهمیه ای ها از طریق آزمون باید استخدام شن که میشه 300 نفر از 1000 نفر

حالا بازم امکان داره یه نفر که سهمیه داره توی آزمون نمره ی خوب بیاره که اونم میتونه خارج از این 300 نفر استخدام شه

پس
-------------------------------------------
بین سهمیه ای های بدون آزمون چند دسته داریم
1- فرزند شهید
2- فرزند جانباز بالای 50 درصد
3- فرزند جانباز 25-50 درصد
4 فرزند آزاده
5- همسر شهید و همسر جانباز و ......
-----------------------------------------------
و همین ها هم اگه توی اون 25 درصد معرفی شده برای بدون آزمون نباشن میتونن باز توی ازمون شرکت کنن و جزو 5 درصد سهمیه ی آزمونی باشن

:)))))


۲۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۶ فریاد زیر آب
سلام حسین جان. از استان ما که خبری نیست. فقط جواب میدن که تا تأمین اعتبار نشین خبری خاصی نمیشه. از استانداری هم پیگیر نامه ارسالی از تهران شدم اما بیخبر بودن
سلام.بچه های سهمیه زیر 50 درصد خبری نشد از استخدامی استانهاتون؟
۲۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۰ امیدوار به خدا
سلام بر سهمیه ای ها یکی از شما ها بگه تعداد کل سهمیه دارها چند تان ؟
5000نفر یا 10000 نفر ؟
۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۳ شاهین پیرانی
سلام مدیر جان خسته نباشی
در مورد بنیاد شهید خدمتتون بگم  اداره بنیاد شهید خودش  سه تا تقسیم بندی داشته اند
1 - یکسری  فرزندان  شاهدو ایثارگر  بالای 50 درصد
2- یکسری فرزندان  جانباز و ایثارگر  زیر 50 درصد  که تامین اعتبار نشدن
3- در برخی استانها اداره بنیاد شهید ازمون برگزار کرده که دران ازمون افرادی که سهمیه شاهدو جانباز و ایثارگری ... ندارند شرکت کرده اند مثل سایر شرکت کننده گان استانداری برای بنیاد شهید
 حالا گروه اول که همگی میگویند تامین اعتبار شده اند
گروه دوم  بلاتکلیف هستن
گروه سوم ازمون داده ها هستن که فقط مدارک داده اند واسه همین میگوییم ما گروه سومی ها در کجای بودجه قرار گرفتیم
این گروه سوم عینا وضعین سایر دستگاههای اجرایی هستن که مراحلشون باقی مانده  این گروه سوم فقط در چند استان برگزار شده است در سایر استانها سعی کرده اند از افراد گروه 1و 2 استفاده کنند  تو این وسط اردبیل و رشت و خوزستان  ازمون بنیاد برگزار کرده بوند
پاسخ:
مدیرسایت:سلام.خیلی متشکرم
۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۷ فریاد زیر آب
صبا خانم خدا از دهنت بشنوه. من خودمم گیج شدمو اما تو رو خدا هر کی خبری داشت دریغ نکنه
۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۴ فریاد زیر آب
مدیر جان، بنیاد شهید هر استانی فرزندان شاهد و ایثارگران با درصد جانبازی بالای 25% رو برای اداره ها بدون آزمون معرفی کرده. من خودم الان 3ساله که معرفی شدم. الان 1ساله منتظر تأمین اعتبار هستیم. بچه های شاهد و ایثارگران بالای 50% اعتبار شدن و پایین 50% موندن. حالا موندیم ما رو با بچه های آزمون استانداری تأمین اعتبار کردن یا نه . فقط استانداری به ما گفته همه با هم شروع بکار میکنید یعنی ما با بچه های آزمون استانداری
پاسخ:
مدیرسایت:ممنونم از توضیحاتتان
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۰ صبا رحیمی
دوستان میشه کمی عقلتونو به کار بندازین؟تامین اعتبار برای همس.سهمیه غیر سهمیه نداره.خوبه صدبار خود دکتر نوبخت گفتن همه اونایی که مراحلشون تموم شده.
چرا مثل بی سواد ها رفتار میکنین؟اه.
پاسخ:
مدیرسایت : بچه ها یه سوال دارم از شما . من پاک گیج شدم هر کدومتون یه حرفی میگید الان فرق بین سهمیه بالای 50 درصد و کمتر از 50 درصد چیه ؟؟  25 درصدیا کیان ؟؟بدون آزمونیا  ومعرفی شده از طرف بنیادیاکیان ؟؟ این تقسیم بندی براساس درصد براساس چیه ؟؟ ایا بنیاد شهید اینارو تقسیم بندی میکنه ؟؟ معرفی از طرف بنیادیا پس کیان ؟؟ یکی اینو واسم کامل توضیح بده لطفا ....
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۴۸ فریاد زیر آب
سالام. من هیچ خبر تازه ای ندارم . ما خیلی بلاتکلیفیم. کاش نماینده ها راجب وضعیت ما هم یه سوالی از مسئولین میپرسیدن. بدجور کلافم
ُسلام.بچه های زیر 50 درصد چه خبر؟میدونین وضعیت ما از همه مبهم تره چون نمیدونیم تامین اعتبارمون با بنیاده یا استانداری؟
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۱ فریاد زیر آب
به صبا رحیمی و حسین ایرانی
بچه ها این ایمیل منه.شماره تلفن هم توی ایمیل میذارم. اگه خبری از بودجه سهمیه زیر 50% دارین به منم بدین.
stktaj@gmail.com
۱۷ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۹ فریاد زیر آب
سلام . بچه ها من اون موضوع حذف رو با توجه به صحبتهای معاون برنامه و بودجه استانداری آذربایجان غربی گفته بودم که ظاهرن من بد متوجه شدم.
دوستان کسی میدونه در لایحه بودجه94 برای ما هم اعتبار تأمین شده یا نه؟
از کجا باید بفهمیم؟
سلام
 آقای مدیر من نمیتونم برم صفحه نظرخواهی 15.
مدام ارور میده. مشکل از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجبور شدم از این صفه سوالمو بپرسم
پاسخ:
مدیرسایت : نباید مشکلی باشه .
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۸ صبا رحیمی
منظورت سهمیه زیر 50 درصده؟چرا؟کی گفته؟از کجا میگی؟
سلام.فریاد زیر آب منظورت چیه از کجا چنین خبری رو شنیدی که حذف شدیم؟
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۸ فریاد زیر آب
بچه ها دیدین حذف شدیم؟
۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۱ فریاد زیر آب
سلام بچه ها. خبر جدیدی ندارین؟
استانداری قزوین همچنان نامفهوم صحبت میکنه. اصلا تکلیفمونو مشخص نمیکنن
سلام.بچه های زیر 50 درصد کسی خبری چیزی داره یا نه؟اگه خبری دارید بگین لطفا
محسن عزیز واسه من مهم نیست شما بخوای جواب من رو بدین یا خیر.انگار خوبی کردن نیمده.من هر روز پیگیری میکنم لاقال از همه کسایی که میشینن توی خونه و منتظرن زنگ بهشون بزن پیگیر ترم.از این به بعد هم به هیچ وجه چیزی نمیگم.این که یکی مثل تو بخواد یه چیزم به ادم ببنده سخته
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۵ محسن یوسفی
آقای حسین ایرانی من به این نتیجه رسیدم که شما هدفی بجز تشویش اذهان بچه ها و رعب تو دلشون ندارید پس باهات بحثی ندارم
محسن من همون حسین از اصفهان هستم.فقط برا عضئیت این اسم رو انتخاب کردم.در ضمن ینی چی بچه هایی که به بنیاد شهید معرفی شدند.آخه خود بنیاد سهمیه ها رو به ادارات معرفی میکنه نه این که از جایی به بنیاد معرفی بشی
۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۶ محسن یوسفی
به حسین ایرانی
اینجا یکی از دوستان (حسین از اصفهان) مدعی شده که بچه های زیز 50 درصد جذب نمیشن!!!
منظورش همه ی بچه های زیر 50 درصد یا فقط بچه های که به اداره بنیاد شهید معرفی شدن؟
در ضمن من تمام مراحل مصاحبه و گزینش رو پشت سر گذاشتم.
محسن یوسفی میشه دقیق منظورت رو توضیح بدی؟آخه ینی چی بچه های فقط بچه هایی که به خود بنیاد معرفی شدند؟
۲۹ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۲ محسن یوسفی
سلام. یه سوال از همه داشتم اینکه آیا هر کی جز سهمیه زیر 50 درصد هست و مثلا برای بهزیستی معرفی شده شامل این حرف آقا حسین میشه یا فقط مربوط به بچه های میشه که به خود بنیاد معرفی شدن؟
لطفا هر کس اطلاعات داره جواب بده
خوزسان عزیز نبودی چند روز؟والا من خودم  پارسال گزینش شدم و تحقیقات محلیم انجام شده و اکی بوده.من از اداره راه که باید استخدام بشم و بنیاد و منابع انسانی استانداری پیگیری میکنم.همشون جوری بهم گفتن که زیاد امیدوار نباشم.
سلام حسین 
اگه ازمون دادها برن سرکار چطور سهمیه دار نمیرن سرکار؟؟خب 25درصد شامل همه اس که شاملشون میشه.
اگه تامین اعتبار بشه برای همه مجوزه/
حسین اصفهان کدوم ارگانها هنوز مراحل انجام ندادن؟؟؟؟
خدا کنه اینجوری باشه که شما میگی مریم خانم.ولی مسولین استان شما پیگیر هستن.ولی توی اصفهان هر روز خبرها بدتر میشه که بهتر نمیشه
تو سایت استخدام بچه های آذربایجان غربی نوشتن زیر 50 درصد لغو!!!
یک درصد هم احتمال همچین چیزی وجود نداره
من صدبار از بنیاد پرسیدم احتمال لغو هست؟گفتن اصلا و خیلی از شماها شمار اتاق و شماره صندلی شما هم مشخصه نگرن نباشین اینو بنیاد گفتن بهم
برین دنبال ست کارمندیتون با خیال راحت

مریم خانم شاید آذربایجان اینطور باشه ولی توی اصفهان که هیچ جایی قولی به من ندادن و میگن معلوم نیست واسه شما کاری بشه کرد
سلام دوستان اصلا نگران نباشین مطمین باشین همه باهم میریم سرکار اونم اسفند
من سهمیه 35% هستم و گفتن بهمن یا اسفند از آذربایجان شرقی
سلام.بچه ها من اهل اصفهان هستم.من قبلا نتیجه پیگیری هام رو نوشتم و متاسفانه امیدوار کننده نیست زیاد.هر کسی پیگیری کرده و خبری بدست آورده نتیجه پیگیری هاش رو توی این صفحه بذاره.