---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ

صفحه نظرخواهی در مورد پیگیری مجدد از تهران

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ

گزارش پیگیری روز دوم(3آذر) نمایندگان اعزامی به تهران

نتیجه پیگیری روز اول ( 2آذر)نمایندگان اعزامی به تهران  به قلم خودشان




دوستان توجه کنید

به نقل از هادی از تبریز:

سلام بر دوستان عزیز  و منتظر

پیرو قضیه ی انتخاب نماینده از بین پذیرفته شدگان جهت پیگیری  تخصیص و یا عدم تخصیص ردیف اعتبار در لایحه ی بودجه سال 94 ، با توجه به اینکه علاوه بر ریکا بابلی فرد دیگه ای اعلام آمادگی نکرد، به همین منظور با چند نفر از دوستانی که مورد اعتماد و مورد تایید و توثیق  اکثریت هستند مشورت کردیم و اونها قبول زحمت کردن که این پیگیری رو انجام بدن.

اسامی این افراد:

میلاد از خوزستان ، کومش از سمنان، مجید از مازندران

از آقای ریکا بابلی هم خواهش میکنم که با مجید از مازندران هماهنگ بشه.(آقای ریکا بابلی میتونید از طربق مزدک با مجید ارتباط برقرار کنید)

طبق برنامه، این نمایندگان دوم  آذر ماه  در تهران حضور پیدا خواهند کرد  و به مدت دو سه روز پیگیر این مهم خواهند بود.
در صورتیکه در این مدت موفق به کسب اطلاعاتی در رابطه با ردیف اعتبار در  لایحه بودجه نشدند، حضور مجددی در تاریخ 10 آذر ماه خواهند داشت.در ضمن این نفرات مسئولیتی در قبال  رخدادهای غیر قابل پیش بینی  وعدم صداقت مسئولین نخواهند بود .

این  آخرین تصمیمات صورت گرفته تا این لحظه بود. در صورت تغییر برنامه، به اطلاع  خواهد رسید.



با توجه به اینکه تعداد کمی از شما موافق رفتن به تهران هستید و موافقان هم با همدیگر در مورد تاریخ و روز مشخصی اتفاق نظر ندارند و اظهارنظر ها متناقض است به این نتیجه رسیدیم که:
با رایزنی که با دوستان داشتیم به این نتیجه رسیدیم قبل از تقدیم بودجه به مجلس  رفتن به تهران به صلاح نیست..به دلیل پاره ای از مسائل و مشکلات این پیگیری و تجمع شدنی نیست و ممکن است بعد از رفتن به تهران مقصر اصلی مدیران سایت باشند..
عزیزان بر این شدیم که سه نفر را قبل تقدیم لایحه بودجه برای رایزنی به تهران بفرستیم..این عزیزان پیگیر بودجه و در نظر گرفتن ردیف اعتباری برای پذیرفته شدگان خواهند بود.. بعد اینکه خدایی نکرده این دوستان مطلع شدند بودجه ای برای ما در نظر نگرفتن یک تجمع سراسری ترتیب داده و خواستار حق قانونی خود خواهیم بود..از شما خواهشمندم به مسئله درست نگاه کنید رفتن ما به تهران قبل تقدیم لایحه بودجه هیچ سودی ندارد. باید قبل آن سه نفر آگاه با زبان گویا به تهران بفرستیم بعد اقدامات بعدی و در مورد تجمع سراسری انجام دهیم با تشکر..