---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۱۸ ب.ظ




   
گزارش پیگیری نمایندگان در تاریخ 1393/12/13


گزارش پیگیری نمایندگان در تاریخ 1393/12/06

گزارش پیگیری نمایندگان مورخه یکشنبه 93/12/03

 

کمپین ارسال پیامک به رسانه های خبری برای پیگیری استخدام استانداریها :

در ادامه پیگیری هامون برای اینکه شروع بکارمان در فرورین مسجل و قطعی شود تصمیم بر آن شده که با ارسال پیامک بصورت چشمگیر به رسانه ها آنها را مجبور به مصاحبه با مسئولان ذی ربط در مورد "شروع بکاراستخدام استانداریها و تسریع درانجام آن  در سراسر کشور" و همچنین پایان دادن به بلاتکلیفی بیش از دوسال قبول شدگان این استخدامها  بکنیم تا یک مصاحبه ای درین مورد صورت بگیرد و خیال همه قبول شدگان ازین بابت راحت شود که قول قطعی دکتر نوبخت باید حتما اجرایی شودو امکان تاخیر در استخدام وجود نداشته باشد  وبه شائبه ها درین مورد پایان داده شود .صد البته که انجام مصاحبه به تعداد پیامکهای قبول شدگان بستگی دارد . به همین منظور شماره بخش ها خبری را در نظر گرفته ایم تا حتما این کاربمدت حداقل یک هفته  انجام گردد .لازم به ذکر است که کسانیکه میتوانند برای تشریح وضعیت آزمون و همچنین قول دکتر نوبخت با شماره تلفن بخش های خبری تماس بگیرند .

بخش خبری  وشماره آن

شماره پیامک مجله خبری شبکه یک سیما : 100001915

شماره پیامک خبر ۲۰ و۳۰ شبکه دو سیما   :     ۳۰۰۰۲۰۳۰

شماره تلفن خبر ۲۰ و۳۰ : (از ساعت ۱۴ تا ۱۷)  02122164819  

باشگاه خبرنگاران 100001915

شماره پیامک برنامه خبری پیک بامدادی رادیوسراسری:  ۳۰۰۰۰۶۱۰

 

شبکه ی خبر:   1000601

بخش نیمروزی ردیو ایران به شماره   : 30000611

۹۳/۱۲/۰۸
مدیرسایت

نظرات  (۱۹۷)

مدیر جان خسته نباشین و امیدوارم خدا بهتون صبر بده . واقعا منکه بعضی از این مطالب تو این صفحه و صفحات استانها رو میخونم مخم داغ میکنه . یکی پرسیده حقوق فلان جا چنده! یکی درباره نتیجه گزینش فلان استان پرسیده و صدها سوال بی مورد دیگه که واقعا خسته کننده هستن . بعضی ها هم که واقعا نسبت به شما کم لطفی میکنن.
امیدوارم همگی مدیران سایت و نماینده های محترم و کسایی که از جون و دل پیگیر کار بودن خسته نباشن و بعضی از کم لطفی ها رو ندیده بگیرن. 
پاسخ:
مدیرسایت : ممنون ومتشکر از درکتان
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۴ اکبر عظیمی
به امید احمدی
 اگر از تحقیقات محلی رد شده بودین به گزینش دعوت نمی شدین. نگران تحقیقات محلی نباشید.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۲ امید احمدی
سلام. لطفا مدیر و دوستان جواب بدید
من حدود سه ماه پیش، چهار ماه پیش فرم گزینش پر کردم و اوایل دی ماه به سه نفر از پنج آشنایی که شماره تماسشون رو داده بودم فقط زنگ زدن و پرسیدن کلا چطور آدمی هست.
بعد از اون آخر دی ماه هم رفتم مصاحبه عقیدتی سیاسی.

حالا دوتا سوال دارم:
1- تحقیق محلی نیومدن انجام بدن، آیا به همون تماس تلفنی با کسایی که من معرفی کردم بسنده کردن؟ (البته واقعا تو این زمونه همین الان ما فقط همسایه دیوار به دیوارمون رو میشناسیم اونم با بیست سال زندگی تو همین خونه. شاید به همین بسنده کرده باشن و نیان دیگه تحقیق محلی؟ یا نه حالا باید دید کی میان تحقیقات؟)  

2- از کجا متوجه بشم تایید شدم یا نه و آیا روند گزینش به اتمام رسیده است؟ آیا به کسایی که گزینش قبول میشن پیام میدن که قبول شدید؟ 


پاسخ:
مدیرسایت:شاید اومده باشن شما متوجه نشده این و اونا هم به همون تلفنی بسنده کرده اند
دز مورد تاییدیه گزینش هم از ادارتون جویا بشید بهتون میگن
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۹ مهسا کرمان
سلام بچه ها
من روز پنج شنبه به دفتر منابع انسانی استانداری کرمان زنگ زدم یکی از کارشناسای استخدام گفت طی دو سه روز اینده مجوزها رو به اداره ها میدیم که اسامی رو وارد کنن.گفت کارگزینی اداره کل هاتون پیگیری کنید ولی امروز به کارگزینی بهزیستی زنگ زدم هنوز بهشون مجوز نداده بودن.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۷ هادی از تبریز
فقط اسامی و اطلاعات نفراتی وارد سامانه کارمند ایران خواهد شد که تمامی مراحل استخدام رو گذرونده باشن. و تاییدیه گزینش براشون صادر شده باشه. یکی از مدارکی که اسکن شده و به سامانه کارمند ایران وارد میشه، برگه ی تاییدیه گزینش هست.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۰۹ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به هادی از تبریز

سلام اقا هادی ؟ ثبت احوالیهای 91 گزینش نشدن....اطلاعات مارو هم وارد سامانه میکنن یا نه؟روال کار ما چطوری مشه داداش

سلام

اسامی پذیرفته شدگان ثبت احوال ۀذربایجان شرقی اعلام شده؟ من چیزی پیدا نکردم

 

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۰ غریب ،غریب

با سلام خدمت همه دوستان

خصوصا شیراز شیرازی و کومش سمنان دوست داشتنی. 

از اینکه خیلی دوستان تو التهاب دوران سخت پیگیری استخدامی مارو تنها گذاشتن هیچ شکی نیست. ولی همیشه یادمون باشه به قول گفتنی ها" جهان هر کس به اندازه وسعت فکر اوست". شیراز شیرازی عزیز اینگونه فکر کن که پیگیری ها و زحمت های ما باعث خوشحالی 20 هزار جوون و خانوادشون در آخرین روزهای سال شده. این یعنی یک اثر مثبت از خودمون برای دیگران باقی گذاشتیم. خدمت کومش دوست داشتنی عزیز هم ارادت دارم.

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۸ هادی از تبریز
پذیرفته شد شیراز شیرازی:

خیلی ممنونم از لطف شما دوست عزیز و تمامی دوستانی که از خجالتمون درمیان!

مطمئن باشید همه ی دوستان فعال در این رابطه بدون هیچ چشم داشتی این پیگیری ها رو انجام داده اند و فقط و فقط وظیفه ی شرعی و انسانی خودشون دونستن که پیگیر کار خیل عظیمی از دوستان پذیرفته شده از سراسر کشور باشن. درسته هنوز به سرمنزل نرسیدیم و کماکان پیگیر هستیم ولی تا رسیدن به اون نقطه" اندکی صبر سحر نزدیک است".

بنده هم متقابلاً از کلیه مسوولین محترم استانداریهای سراسر کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که واقعاً شرایط روحی ماهارو درک کردند و کمک هر چند ناچیزی در این زمینه بهمون کردن واقعا تشکر میکنم.

با امید به موفقیت و سربلندی تمامی دوستانی که ماهارو می شناسن و نمی شناسن و افتخار برای کشور عزیزمون در تمامی زمینه ها و احتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در زیر سایه ی امام عصر (عج).

یا علی!
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۸ کومش سمنان

به پذیرفته شد شیراز شیرازی:

خیلی ممنونم از لطف شما دوست عزیز و تمامی دوستانی که از خجالتمون درمیان!

مطمئن باشید همه ی دوستان  فعال در این رابطه بدون هیچ چشم داشتی این پیگیری ها رو انجام داده اند و فقط و فقط وظیفه ی شرعی و انسانی خودشون دونستن که پیگیر کار خیل عظیمی از دوستان پذیرفته شده از سراسر کشور باشن.  درسته هنوز به سرمنزل نرسیدیم و کماکان پیگیر هستیم ولی تا رسیدن به اون نقطه" اندکی صبر سحر نزدیک است".

بنده هم متقابلاً از کلیه مسوولین محترم استانداریهای سراسر کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که واقعاً شرایط روحی ماهارو درک کردند و کمک هر چند ناچیزی در این زمینه بهمون کردن واقعا تشکر میکنم.

با امید به موفقیت و سربلندی تمامی دوستانی که ماهارو می شناسن و نمی شناسن و  افتخار برای کشور عزیزمون در تمامی زمینه ها و احتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در زیر سایه ی امام عصر (عج).

یا علی!

پاسخ:
مدیرسایت :ممنون و متشکر بابت تمام زحماتی که این مدت متحمل شدین
اجرتان با ولی عصر (عج)
کارمندارن معاونت توسعه نیروی انسانی الان دارن به خودشون می بالن

فک می کنن دارن موشک هوا می کنن

کارگزینی های محترم تا ساعت 14 امروز مورخ 16/12/93 به دلیل بروزآوری سامانه، در خصوص در ثبت درخواست شماره مستخدم جدید صبوری نمایند.

سایت کارمند ایران بالای 20 بار تو هفته گذشته  به روز رسانی شده



همه چی مون با استرس بوده اینم روش
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۶ هادی از تبریز
به اکبر عظیمی

از طرف استانداری یه نامه حاوی لیست اسامی تمامی نفرات پذیرفته ی هر اداره به تمامی ادارات کل استان فرستاده شده و اجازه ورود اطلاعات رو داده.و همین الان ادارات مشغول ثبت اطلاعات در سامانه هستن.
از کارگزینی اداره ای که قبول شدید پیگیری کنید.
http://www7.zanjan.irna.ir/fa/News/81531398/
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۸ اکبر عظیمی
به هادی از تبریز
هادی از تبریز به نظرت چیکار باید بکنیم؟ اداره کل که جواب سربالا میده و استانداری جواب نمیده، آیا از انجام روال کار در استان آذربایجان شرقی مطمئن هستی؟ 
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۴ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به زنجانی

سلام داداش.میشه بگین از کجا پیگیری کردین ببینین اسمتون وارد سامانه شده یا نه ؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۰ جویا قزوین
به هادی از تبریز

سلام. ببخشید شما از کجا اطلاع داری که سامانه واسه قزوین امروز باز میشه؟
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۵ زنجانی زنجانی
با سلام خدمت دوستان استان زنجان از استانهای پیشگام در کارهای استخدامی است با پیگیر یهای به عمل آمده اداره ما یعنی ثبت احوال اسامی را وارد سامانه کرده و بلافاصله استانداری نیز تائید کرده است موفق باشید
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۴ زینب . ثبت اسناد
یعنی باید برای ثبت اطلاعات تو سامانه باهامون تماس بگیرن برای بردن مدارک؟؟ من که به اداه زنگ زدم گفتن این چیزارو ول کنین بعده عید به وقتش خودمون باهاتون تماس میگیریم..
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۰ هادی از تبریز
سلام دوستان عزیز

سامانه کارمند ایران برای استان قزوین و اردبیل تا آخر وقت اداری امروز (شنبه 16اسفند ماه ) فعال خواهد شد.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۲۷ منتظر خسته
######## فقط یازده  (11) روز کاری از سال 93 مانده است ########
        ________________________________________
        ________________________________________
        ________________________________________
امیدوارم مسئولین محترم استانها اعم از استانداری و ادارات مربوطه این موضوع را مد نظر داشته باشند که به جز امروز شنبه  فقط 11 روز کاری از سال 93 باقی مانده و اگر بخواهند در روزهای باقی مانده همه کارهای معاینات پزشکی  مجدد و استعلام عدم سوء سابقه مجدد و اخذ تعهد محضری مبنی بر ده سال خدمت در محل قبولی و همچنین تکمیل فرمهای استخدامی و اخذ کد مستخدم را انجام دهند بایستی خیلی خیلی جدی و با برنامه و سرعت کافی اقدام کنند و گرنه می افتیم تعطیلات و همه کارمندان امور اداری می روند مرخصی و می ماند بعد از پانزدهم فروردین و  آن موقع خیلی شرایط و وضعیت ها شاید فرق هم کند و کارها کمی بغرنج می شود
و ما بیچاره ها مجبوریم تعطیلات امسال هم با استرس و نگرانی سپری کنیم و به سوالات آشنایان در دید و بازدیدهای عید پاسخگو باشیم


قیمت هر بشکه نفت خام سبک ایران با افزایش حدود 9 دلاری به 54 دلار و 33 سنت رسید.
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۹ محمدی محمدی
منظور از جمله ی : "همراه ارسال مدارک و مستندات لازم در یک فایل Pdf  حداکثر با حجم 4 مگابایت اقدام نمایند" در بند دوم توضیحات دریافت شماره مستخدم چه مستندات و مدارکی می باشد؟


۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۱ محمد باقری
سلام کرمانی ها.
توجه توجه ....

همونطور که میدونید سامانه کارمند ایران چند روزه که باز شده ولی معلوم نیست کرمان چه خبره؟؟ بیشتر استانها کارشون انجام شده ولی کرمان هیچ کاری انجام نشده. طی صحبت هایی که با منابع انسانی استانداری داشتم بهانه نامه تامین اعتبار می آوردن ولی با پیگیری های انجام شده از تهران مشخص شد که به نامه تامین اعتبار نیازی نیست و صورت جلسه ای که منابع انسانی استانداری کرمان در تهران با معاونت توسعه داشته به عنوان مدرک تامین اعتبار محسوب می شود و اونا نامه دیگه ای نمیفرستن.
طی صحبتی که با مدیر کل اداره هواشناسی داشتم ایشون گفتن که باید مجوز تامین اعتبار از دفتر آقای رودری مدیر قسمت مالی استانداری صادر بشه و هنوز برا هیچ اداره ای این کار متاسفانه نشده و به همین دلیل کار همه ما معلق مونده.
برای همین از همه دوستان کرمانی خواهش می کنم برای حل مشکلمون فردا صبح (شنبه) 15 اسفند ساعت 10 در مقابل منابع انسانی استانداری کرمان واقع در خیابان مولوی حضور به هم رسانید.
پاسخ:
مدیرسایت :
توجه توجه
از همه دوستان کرمانی خواهش می کنم برای حل مشکلمون فردا صبح (شنبه) 16 اسفند ساعت 10 در مقابل منابع انسانی استانداری کرمان واقع در خیابان مولوی حضور به هم رسانید.

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۰ پذریفته شد شیراز شیرازی
خوبه حالا که کارا درست شده همه از زیر پتو وپستوی خونه اومدن بیرون .اون روزی که ما التماستون می کردیم بیاید تهران واسه تجمع کجه بودید. من که از همه ترسوهایی که یک مدت است اینجا فقط می آن کامنت میگزارند متنفرم . از همینجا از هادی از تبریز - کومش از سمنان- قرمز عزیز- محمود از مازندران -غریب عزیز و...... سپاسگزارم و دست همگی را به گرمی می فشارم.
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۳ اسفند خوزستان
دوستان اطلاع ندارین دریافتی نهایی توی یک فرمانداری شهر کوچک حدودا چقدر میشه؟
ممنون
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۳ مراد احمدی

خبرگذاری فارس

نوبخت امروز پیش از خطبه های نماز جمعه در خصصوص استخدامی استانداری ها گفت: در مورد اشتغال دولت با وفای به عهده در بودجه 1394 با اعتباراتی بالغ بر 575 میلیارد تومان شرایط استخدام بیش از 38 هزار و 675 نفر در استان‌ها را فراهم نموده است، لذا مسئولان مربوطه در استان‌ها می‌توانند از اسفندماه امسال اقدامات اداری استخدام آنها را فراهم کنند. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931215000201#sthash.RayjMD5N.dpuf

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۰ کرمان استانداری
 با سلام
بعضی از دوستان در مورد تعداد استخدامی نظراتی دارند باید گفت 20000 نفر مربوط به استانداریها است 10000 نفر مروط به ناظرین کشاورزی و بقیه مربوط به فنی حرفه ای است قبلا آقای نوبخت توضیح داده بودند با تشکر
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۳ کرمان استانداری
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت در مورد اشتغال دولت با وفای به عهده در بودجه 1394 با اعتباراتی بالغ بر 575 میلیارد تومان شرایط استخدام بیش از 38 هزار و 675 نفر در استان‌ها را فراهم نموده است، لذا مسئولان مربوطه در استان‌ها می‌توانند از اسفندماه امسال اقدامات اداری استخدام آنها را فراهم کنن
خبر مربوطه خبر گزاری فارس
با سلام خدمت مدیر محترم اگر امکان دارد کل خبر مربوطه در خبرگزاری فارس بار دوستان قرار دهید با تشکر
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۹ کاردو کلهر

در هر صورت

اگر طی روزهای اینده رفتیم سرکار،شما نباید ظلمی که این چند سال بدون دلیل در حقتون شد رو فراموش کنید

چقدر استرس و فشار روحی بهمون وارد شد

من هرگز فراموش نمی کنم

و دولت نباید تصور کند بر سر ما منت نهاده است

دولت به وظیف و تکلیف قانونی خود خیلی دیر عمل کرد و از این بابت قابل شکوه هم هست


 اقا تا نامه کتبی از تهران نزن هیچ کاری نمیشه کرد


امتحانش مجانیه فردا فیلم رو ببریم نشون بدیم استانداریها ببینم استخداممون می کنن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


اینا همش کارهای تبلیغاتی دکتر نوبخته که یه سال می گه 20000 و الان می گه 38000 نفر رو استخدام می کنیم

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۵ داود داودی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور که در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره موضوع  استخدام به خصوص استخدام در استان‌داری‌ها چه خبر جدید دارید، اظهار کرد: همانطور که در جلسه پیشین گفت و گوی ویژه خبری قول دادم  برای  آن دسته از فرزندان ملت  ایران که مراحل استخدامی را طی کرده‌اند و بدلیل عدم تامین منابع مالی استخدام نشده بودند لایحه‌ای تقدیم مجلس شد. برای 38 هزارو 675 نفر ردیف بودجه‌ای گذاشتیم که بتوانند استخدام شوند.

وی افزود:  استانداری‌ها از همین الان می توانند مراحل استخدامی را شروع کنند  که چند روز پایان سال کارهایشان انجام شود و از فروردین ماه در قانون بودجه برای آنها اعتبار پرداخت در نظر گرفته شده است. 

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کل کشور با بیان اینکه به دلیل محدودیتهای موجود سیاست ما گسترش در تشکیلات دولتی و اداری نیست ادامه داد:  سیاست ما بیشتر سرمایه گذاری در بخش خصوصی است تا بدین طریق بتوانیم فرصت شغلی ایجاد کنیم ولی به خاطره وعده ای که به فرزندان این ملت داده بودیم بنا را بر این گذاشتیم تا فرزندان ملت ایران که مراحل استخدام را طی کرده اند استخدام و مشغول به کار شوند.

۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۵ افشین از فارس 65
سلام خدمت جناب مدیر
ما واقعاً از زحمات بی وقفه شما متشکریم
اگه واقعا براتون مقدوره
به نمایندهای محترم بگید تا  یه فشار برای شروع کار دقیق هم بزارن 
ونامه مربوطه مبنی بر شروع کار در ففروردین ماه رو بگیرن
هزینش و ما بچه ها میدیم
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۶ افشین از فارس 65
به قبول شده جهاد
آقا شرمنده اون موقعی بودش ک هنوز پشت صحنه و ندیده بودم
یا حق
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۱۹ اکبر عظیمی
سلام دوستان صبح همگی بخیر، دارم میرم آزمون دکتری دعام کنید...
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۳۳ قبول شده جهاد
افشین جان 

خودت که آدرس فیلم پشت صحنه برنامه رو گذاشتی 

(https://instagram.com/p/z27Y4AksAl/)

.آقای دکتر نوبخت به صراحت گفت همین الان نه آخر فروردین همین الان !!! یعنی اسفند ماه

دیگه بقیه کارا برمیگرده به پیگیری ما و جدیت استانداری ها 

در ضمن این برنامه موضوع اصلیش استخدامی بود و بقیه مطالب و سوالات فرعیات بود!!!

بهر حال 
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۲:۱۵ آذربایجان غربی
این هم لینک پشت صحنه

http://uplod.ir/5qbhhx2aqjm3/khabar22-40.MP4.htm
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۵۷ آذربایجان غربی
فیلم صحبت های دیشب آقای نوبخت قسمت مربوط به آزمون استانداری ها

http://uplod.ir/zrmpmvmesv2y/SimaNews_14.12.93.flv.htm
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۳ افشین از فارس 65
https://instagram.com/p/z27Y4AksAl/
لینک دانلود مصاحبه پشت صحنه از آقای نوبخت
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۲ افشین از فارس 65
پشت صحنه گفتگوی خبری  همین حالا تو اینستاگرام 
از آقای نوبخت پرسین تا آخر فروردین ماه
گفت:الان باید استخدام کنن
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۷ افشین از فارس 65
به قبول شده جهاد

بابا اصلا اسم فروردین رو نیاوردش
فقط گفت سال94
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۴ امیر محمودی
من دیدم گفت و گو رو
اولین سوالش بود مجری
که دکتر نوبخت گفت همونطور که قول داده بودیم به جوونهامون بودجه استانداری ها تصویب شد و فروردین حقوق دریافت میکنند کلیه عزیزانی که همه مراحل قانونی رو گذروندند
دیگه همچی تموم شد باید به هم تبریگ بگیم خدایا شکرت
نوبخت دوستت داریم
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۰ امیر محمودی
خبر داغ داغ
سلام
امروز پنجشنبه چهاردهم اسفند نود و سه
ساعت ده و پنجاه دقیقه شب
دکتر نوبخت در گفتگوی ویژه خبری ساعت ده و چهل دقیقه
در پاسخِ به اولین سوال آقای قالیباف مجری که از ایشان پرسیدند 
تکلیف استخدامی استانداری ها چه شد، عرض کردند
بودجه ی این استخدامی ها تصویب شده و تا پایان سال استانداریها کارهای باقیمانده را انجام میدهند و در فروردین حقوق برای این افراد تعیین شده
بچه ها واقعا دکتر نوبخت به قولی که داده بود عملکرد 
دستش درد نکنه
دیگه شبهه نداشته باشین در مورد فروردین یا اردیبهشت
وقتی دکتر میفرمایند از فروردین ماه حقوق دریافت میکنند یعنی شروع به کار بعد از تعطیلیِ سه چهار روزِ عید که تعطیله
هیچ بهانه ای از هیچ شخصی قبول نیست و دوستان لطفا از خودشون نظر الکی ندن
سند و مدرک من جناب دکتر نوبخت
یا علی حق نگهدارتون همکارای عزیزم
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۹ قبول شده جهاد
بچه ها تبریک  

نوبخت با اشاره مستقیم به استخدامی ما قول استخدام در فروردین رو داد

خدایا شکـــــرت ...
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۰ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
به گفتگوی ویزه خبری پیامک بدین و بپرسین که تکلیف کسانی که گزینش نشدن  و مراحل استخدامیشون تموم نشده چیه؟وکی شروع به کار میکنند
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۹ مهدی حسینی
با سلام خدمت دوستان و مدیر محترم
امروز با مراجعه به کارگزینی اداره کل منابع طبیعی مازندران، ضمن پرکردن فرم مشخصات جهت ورود اطلاعات به سامانه کارمند ایران 4 نامه متفاوت جهت 1-تایید مدرک دانشگاهی 2-عدم سوء پیشینه3-تایید کارت پایان خدمت4-آزمایشات پزشکی برای هر نفر تهیه شده تا با انجام آن مرحله آخر باقیمانده هم طی شود و طبق اعلام نظر کارگزینی به محض دریافت کد مستخدمی و استعلام های فوق شروع بکار صورت می گیرد که تموم تلاش این است تا قبل از عید کارها انجام شود و منابع طبیعی بطور جدی پیگیر ادامه مراحل هست و شروع کار رو بعد تعطیلات چند روزه اول عید اعلام کردن البته صحبتی هم شد که ممکنه تا قبل عید هم این امر صورت بگیرد.در ضمن همه ادارت دیگر هم قاعدتا باید مانند منابع طبیعی با نامه استانداری ادامه مراحل را برگزار کنند چون نامه به صراحت اعلام به اتمام مراحل استخدامی داره و باید انجام شود.بچه ها فقط آرامش خودتو رو حفظ کنید و پیگیر باشید.
مرسی از همه بویژه مدیر محترم که با همه بی مهری های بعضی دوستان متاسفانه غیر منصف که در بعضی کامنت های مربوط به استان های دیگه واقعا کم لطفی در حق ایشان میکنند باز به کمک کردن به این بچه ها ادامه میدن.فقط یه لحظه فکر کنید که اگر این سایت نبود چه اتفاقاتی میتونست بیفته همین کافیه تا قدردان مدیر باشیم.اگر ایشون قبول کنه من از طرف همه بچه ها از همه استان ها از ایشون تشکر میکن.مدیر بسیار ساپسگزار.
پاسخ:
لطف دارید ما هم از شما متشکریم امیدواریم موفق باشین تو تمام مراحل زندگی
پیامک گفتگوی ویژه خبری 10002230
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۷ منتظر خسته
        ######## فقط دوازده (12) روز کاری از سال 93 مانده است ########
        ________________________________________
        ________________________________________
        ________________________________________
امیدوارم مسئولین محترم استانها اعم از استانداری و ادارات مربوطه این موضوع را مد نظر داشته باشند که فقط 12 روز کاری از سال 93 باقی مانده و اگر بخواهند در روزهای باقی مانده همه کارهای معاینات پزشکی  مجدد و استعلام عدم سوء سابقه مجدد و اخذ تعهد محضری مبنی بر ده سال خدمت در محل قبولی و همچنین تکمیل فرمهای استخدامی و اخذ کد مستخدم را انجام دهند بایستی خیلی خیلی جدی و با برنامه و سرعت کافی اقدام کنند و گرنه می افتیم تعطیلات و همه کارمندان امور اداری می روند مرخصی و می ماند بعد از پانزدهم فروردین و  آن موقع خیلی شرایط و وضعیت ها شاید فرق هم کند و کارها کمی بغرنج می شود
و ما بیچاره ها مجبوریم تعطیلات امسال هم با استرس و نگرانی سپری کنیم و به سوالات آشنایان در دید و بازدیدهای عید پاسخگو باشیم
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۶ افشین از فارس 65
ما دیگه والا خیلی بدبختیم
دو سه ماه دیگه هم ما رو می پیچونن
وقتی بودجه برا یه سال تامین شده
پس این دو سه ماه حقوق ما چی میشه
تقریباً میشه 24میلیارد تومن 
خب دیگه میبینین که......
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۱۰ اسفند خوزستان
سواری افزود: مصاحبه این گروه در اردیبهشت سال آینده  انجام می شود و این افراد تا سال آینده مشغول کار خواهند شد...
متاسفم که ارزشی برای عمر ماها قائل نیستن بعد از 2 سال... متاسفم...
قابل توجه خوزستانی ها:

http://ostan-khz.ir/Default.aspx?tabid=2349&articleType=ArticleView&articleId=12706
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۱ حسین منتظر

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و همکاران آینده

 

خب به لطف خدا کابوس بلاتکلیفی مون داره کم کم تموم میشه و صبح دولت ما هم در حال دمیدن است اما حالا که کارمون داره درست میشه به ذهنم رسید مواردی را با دوستان در میان بگذارم :

 

برادر و خواهر گرامی که از چند روز آینده یکی از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستی همه ما این چند سال طعم تلخ بی توجهی برخی مسئولین به حل مشکلاتمون  ، کم کاری ، برخورد نامناسب بعضی از مسئولین و کارمندان با خودمان وخانواده هامون ، تضییع حق بعضی هامون به خاطر پارتی بازی بعضی مسئولین و سایر مشکلات پیش آمده را با گوشت و خون و استخوانمون چشیدیم خیلی هامون افسردگی گرفتیم خیلی ها دچار مشکلات خانوادگی شدن خیلی ها مجبور شدن برای امرار معاش با مدرک فوق لیسانس و لیسانس برن کارگری کنن و............

 

پس امروز من و شما یک درد کشیده از متن مردم هستیم   ترا به جان حضرت زهرا (س ) بیایید با خودمون عهد کنیم فردا روز که ما مسئول شدیم این کارها را نکنیم :

 

-         عهد کنیم فردا روزی که ما مسئولیت جایی را گرفتیم  به بهانه های مختلف در انجام کارمان کوتاهی نکنیم حتی برای خواندن نماز مستحبی و ذکر مستحب در نماز خانه اداره ننشینیم در حالی که ارباب رجوع ما منتظر برگشتن ماست !!!!!

-         عهد کنیم پارتی بازی نکنیم مایی که طعم تلخ پارتی بازی را چشیده ایم خوب می دانیم چقدر سخت است که جوانهای با استعداد ونخبه مملکت گوشه خانه افسردگی بگیرند و بعد عده ای پسر خواهر و پسر برادر و دختر عمه شان را سر کار بیاورند !!!!!!!!

-         عهد کنیم در بیان حق و عمل به حق در مقابل مفسدین هرزه کوتاه نیاییم !!! چرا عده ای بتوانند با  وعده رشوه یا مقام یا با ترساندن از آبرو یا جان ومال  عده از مسئولین و کارمندان را به بندگی خود در آورند ؟؟؟؟؟  مگر خداوند در قرآن نمی فرماید بدترین مخلوقات من کسانی هستند که بندگی طاغوت می کنند ؟؟ مگر از مفسدین سیاسی و اقتصادی طاغوت تر هم هست ؟؟؟؟؟؟ وقتی عاقبت همه ما مرگ است و این مال و اموال اضافی که جمع می کنیم مایه راحتی و عیش و نوش ورثه ما و مایه عذاب و آتش و فشار قبر برای ماخواهد بود کدام عاقلی آخرت خود را فدای عیش دنیای دیگران میکند که ما بکنیم ؟؟؟؟؟  عهد کنیم که تا پای جان از حق و عدالت دفاع کنیم چند وقت پیش خاطرات معصومه آباد در کتاب من زنده ام را میخواندم وقتی به این قسمت رسیدم که نحوه شهادت شهید رضا رضایی را بیان میکرد بند بند وجودم داشت از هم گسیخته میشد !!!!!!!  تا سه چهار روز حالم بد بود از اینکه می دیدم  یک نفر مثل شهید رضایی در راه دفاع از حق این گونه ایستادگی کرد و ما هم این قدر ضعیف و ترسو هستیم !!!!!! صفحه 10 کتاب من زنده ام : ( کاش دنیا بداند گوشت تن رضا رضایی از شدت شکنجه ها چنان شکافته بود که کابل های بعثی ها به استخوان های او می پیچید اما عطش شان فرو نمی نشست ! بر زخم هایش نمک ریختند باز هم راضی نشدند تن تکه تکه اش را روی شیشه غلتاندند باز راضی نشدند و دست آخر او را به برق وصل کردند !!!!!!!!!!!!!!) برادرم کدام مفسد اقتصادی و سیاسی  با ما چنین کاری خواهد کرد که به همین راحتی تسلیم خواسته های نامشروع سیاسی و اقتصادی آنها بشویم ؟؟؟؟؟؟؟؟

-         مطمئمنا همه ما در محل کارمان شاهد بسیاری فسادهای اداری سیاسی اقتصادی و حتی ........  خواهیم بود با خودمان عهد کنیم اینها را به پای اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی که برای بقای آن شهید رضایی ها شهید شدند نگذاریم و همواره در صدد اصلاح برآییم و هیچ وقت از اصلاح ناامید نشویم .

-         عهد کنیم بازیچه بازیهای سیاسی نشویم و یقین داشته باشیم (  تعز من تشا و تذل من تشا ) یعنی خدایا عزت به دست توست هرکس را بخواهی عزیز می کنی و هرکس را بخواهی ذلیل !!!!!

-         عهد کنیم اگر جایی مسئول تقسیم زمین یا وام یا .....  شدیم برای خودمان ودستانمان چند تا چندتا نگیریم و بدترین ها را به  آبدارچی بیچاره اداره بیاندازیم !!!!!!  

-         عهد کنیم ماشین بیت المال را سرویس مدرسه بچه هایمان نکنیم !!!!!

-         عهد کنیم با کامپیوتر اداره وب گردی نکنیم !!!!!!

-         عهد کنیم با پول بیت المال مراسم افطاری آنچنانی در سالن  آنچنانی برای مسئولین وکارمندان نگیریم !

-         عهد کنیم در مصرف آب و برق و گاز اداره مثل خانه خودمان حتی سختگیرانه تر عمل کنیم !

-         عهد کنیم اگر حتی همه کارمندان اداره چیزی را که حقشان نبود گرفتند ما نگیریم !

-         عهد کنیم این ضرب المثل مسخره را از ذهن مسئولین و کارمندان محوکنیم : ( خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو  ! ) ما پیرو آن امام شهیدی هستیم که برای همرنگ نشدن با جماعت ، جان و مال و خانواده خودش را در کربلا به خدا تقدیم کرد تا حق و عدالت زنده بماند  !!!!!

-         عهد کنیم اگر جایی بین منافع ملی و حفظ آبروی ما باید یکی را انتخاب کنیم راحت منافع ملی و حقوق مردم را به خاطر حفظ آبرویمان ضایع نکنیم !!!!!!

-         ودر آخر عهد  کنیم حتی اگر همه پشت رهبر مظلوممان را خالی کردند ما تا اخرین لحظه عمر پشت سر این سید مظلوم باقی بمانیم .

 

به امید اینکه خدا مار را در باقی ماندن بر عهد هایمان یاری کند  

پاسخ:
احسنت و صد مرحبا به درایت شما . 
یادم میاد همون موقع با مدارک  ثبت نام اولیه  فرستادم براشون
سه سال پیش !!
الان  دوباره اون کاغذ رو میخوان ؟
ای بابا
سلام
و عرض خسته نباشید

دوستان  این قصیه فیش واریزی  که در گزارش نمایندگان اومده  چیه ؟

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: مشکلی برای استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 وجود ندارد و هماهنگی‌های لازم در حال انجام است

حسن خیریان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی در دستگاه‌‌های دولتی استان، اظهار کرد: افرادی که آزمون استخدامی سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار نکردند طی چندین مرحله پیگیری به عمل آمد، آخرین مرحله پیگیری هفته قبل بود که جلسه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد و این موضوع به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه سهمیه مازندران در آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی برای 600 نفر بوده‌ است، بیان‌ داشت: کسانی که در آزمون پذیرفته شدند صورت جلسه شد و تمامی کارها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد که این تعداد باید در 22 دستگاه اجرایی استان به‌کارگیری شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران تصریح کرد: دغدغه افرادی که در آزمون سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار انجام نشدند، با نگاه مثبت دولت و پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری جلسه‌ای برگزار شد و الان مراحل کاری و سهمیه دستگاه‌ها مشخص شد و مشکل خاصی در این راستا نیست.

خیریان‌پور با اشاره به اینکه از میان 22 دستگاه، 19 دستگاه اجرایی استان نسبت به گزینش و مراحل اداری اقدام کردند، گفت: تنها دستگاه‌های ثبت احوال، بازرسی و جمع‌آوری اموال تملیکی این کار را انجام ندادند.

وی اظهار کرد: در نشست با مدیرکل ثبت‌احوال مازندران و تماس تلفنی با مدیرکل منابع انسانی ثبت‌احوال کشور قرار شد طی روزهای آینده این اداره‌کل نسبت به گزینش اقدام کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران افزود: بازرسی استان که مربوط به قوه‌قضاییه است و مسائل خاص خود را دارد و جمع‌آوری اموال تملیکی دو یا سه نفر هستند که بحث‌هایی است که به دنبال این هستیم که انجام شود.

خیریان‌پور در پایان گفت: شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 قبل از عید 94 در دستگاه‌ها انجام می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این راستا در حال انجام است

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۴۵ افشین از فارس 65
بابا اولش بهمن بود بعد شد فروردین ماه
حالا که بودجه تصویب شده  و مشکلی نیستش
میگن اردیبهشت ماه سال آینده
کسی اطلاع دقیقی نداره؟ 
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۴ افشین از فارس 65
خداروشکر ک این بودجه تصویب شد
از زحمات مدیر هم واقعا سپاسگذارم

حالا دیگه زحمتش میفته رو دوش خودمون تا حضوری از هفته آینده بریم استانداری ها
امیدوارم که استانداری ها هم یه کم سرعت بدن به کاراشون تا شروع سال جدید ما و خونواده هامون
خوشحال بشیم و از این بلاتکلیفی در بیایم.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۴ کاردو کلهر

دوستان لطفاً درباره میزان حقوق دریافتی برای یک کارمند با گروه شغلی کارشناسی اسناد،با مدرک کارشناسی ارشد اظهار نظر نمایید...با اضاقه ماری....مسکن و شهرسازی

مرسی

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۷ منتظر اردبیلی
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931212001447


شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 قبل از عید 94 در دستگاه‌ها انجام می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این راستا در حال انجام است.

__________

حسن خیریان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی در دستگاه‌‌های دولتی استان، اظهار کرد: افرادی که آزمون استخدامی سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار نکردند طی چندین مرحله پیگیری به عمل آمد، آخرین مرحله پیگیری هفته قبل بود که جلسه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد و این موضوع به نتیجه رسید.  وی با بیان اینکه سهمیه مازندران در آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی برای 600 نفر بوده‌ است، بیان‌ داشت: کسانی که در آزمون پذیرفته شدند صورت جلسه شد و تمامی کارها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد که این تعداد باید در 22 دستگاه اجرایی استان به‌کارگیری شوند.  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران تصریح کرد: دغدغه افرادی که در آزمون سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار انجام نشدند، با نگاه مثبت دولت و پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری جلسه‌ای برگزار شد و الان مراحل کاری و سهمیه دستگاه‌ها مشخص شد و مشکل خاصی در این راستا نیست.  خیریان‌پور با اشاره به اینکه از میان 22 دستگاه، 19 دستگاه اجرایی استان نسبت به گزینش و مراحل اداری اقدام کردند، گفت: تنها دستگاه‌های ثبت احوال، بازرسی و جمع‌آوری اموال تملیکی این کار را انجام ندادند.  وی اظهار کرد: در نشست با مدیرکل ثبت‌احوال مازندران و تماس تلفنی با مدیرکل منابع انسانی ثبت‌احوال کشور قرار شد طی روزهای آینده این اداره‌کل نسبت به گزینش اقدام کند.  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران افزود: بازرسی استان که مربوط به قوه‌قضاییه است و مسائل خاص خود را دارد و جمع‌آوری اموال تملیکی دو یا سه نفر هستند که بحث‌هایی است که به دنبال این هستیم که انجام شود.  خیریان‌پور در پایان گفت: شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 قبل از عید 94 در دستگاه‌ها انجام می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این راستا در حال انجام است. -
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۱ آذربایجان غربی
فکر کنم احتمالا امروز مدیر رو واسه گرفتن نامه سوپیشینه و پزشکی دعوت کرده بودن اداره اش که تا بعدازظهر نبود!!!
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۹ آذربایجان شرقی
****خبر خوش****** 13/12/93

 در خبر 14 رادیو ایران نوبخت اعلام کرد:

 به کارگیری استخدام 20000 نفر از پذیرفته شدگان استانداریها از امروز

 لینک زیر دقیقه 4:30 را ملاحظه کنید:

http://peykmedia.iribnews.ir/Original/1393/12/13/SND14284724.mp3
سخنگوی دولت همچنین با اشاره به بودجه سال ۹۴ که روز گذشته به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید اظهار کرد: ما همه کسانی که مراحل استخدامی خود را انجام داده بودند و بالغ بر ۲۰ هزار نفر می شدند را تامین اعتبار کردیم و استانداری ها می توانند نسبت به استخدام آنها اقدام کنند.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۵ زینب . ثبت اسناد
چرا وبلاگ اینجوری شده؟؟ سوت و کور و به هم ریخته..

نوبخت از دیگر مصوبات دولت را استخدام 20 هزار نفر بیان کرد و یادآور شد: براساس بودجه ای که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید بیش از 20 هزار نفر کسانی که مراحل استخدامی آنها انجام شده بود منابع مالی آن را در بودجه تامین کردیم و استان ها و استانداری ها می توانند نسبت به استخدام آنها اقدام کنند.

سخنگوی دولت ادامه داد: همچنین 10 هزار نفر از کسانی که در طرح مربوط به ناظرین کشاورزی فعال بودند و باید آنها هم استخدام می شدند، اعتبار آنها هم تامین شد و استان ها می توانند برای استخدام آنان اقدام کنند.

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۸ افشین از فارس 65
آقای مدیر چرا امروز اینقدر ساکته اینجا
:-(
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۰ امید به خدا
سلام مدیر
از روند ثبت اسامی در سامانه کارمند ایران در استان فارس خبری نداری ؟ اصلا جواب درست به ما نمیدن؟
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۴ منتظر خسته
******   سکوت معنی دار ******

###################################
###################################
###################################
چرا همه از امروز در سکوت رفته اند ؟؟؟؟
کجاییدددددددددددددددددددددد؟؟؟؟
از بچه های اردبیل کسی خبر داره آیا مشکل اردبیل حل شد یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیر کجایی؟ چی به سر این سایت اومده؟
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۵ استخدامی کرمان
خبر خوش و تبریک به همه دوستان
همین الان نوبخت شبکه خبر گفت کار بودجه دیروز در مجلس پایان یافت و بودجه استخدامی ها تصویب شد و استانداری ها از همین حالا میتوانند نسبت به استخدام پذیرفته شدگان اقدام کنند
لحظاتی پیش نوبخت در نشست خبری هییت دولت که بصورت زنده از شبکه خبر پخش میشد گفت:با توجه به تصویب بودجه 94 به استانداریها اعلام میکنم فرزندانمان که بیش  20000هزار نفر هستند را مراحلشونو انجام بدن و اونها رو استخدام کنن.
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۰ هرمزگانی رضا

سلام مدیر سایت

چرا نظرات نمایش داده نمیشه؟

۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۰ افشین از فارس 65
من ندیدم
شبکه خبر آقای نوبخت در مورد استخدامی ها چی گفتش؟؟؟؟؟
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۶ افشین از فارس 65
ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﮔﻔﺖ : ﺟﻠﺴﻪ ﺍﯾﻦ ﺷﻮﺭﺍ ﺍﺯ ﺻﺒﺢ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻻﯾﺤﻪ
ﺑﻮﺩﺟﻪ ﺳﺎﻝ 1394 ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ .
ﻧﺠﺎﺕ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯿﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺍﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﺑﺎ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﻭﺍﺣﺪ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﺧﺒﺮ ﺍﻓﺰﻭﺩ :
ﻻﯾﺤﻪ ﺑﻮﺩﺟﻪ ﺻﺒﺢ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺭﺳﻤﯽ ﺑﻪ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﻭﺍﺻﻞ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺷﻮﺭﺍ
ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ .
ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﻻﯾﺤﻪ ﺑﻮﺩﺟﻪ ﻭ ﺗﺒﺼﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﻟﺤﺎﻗﯽ ﺁﻥ ﺗﺎﮐﯿﺪ
ﮐﺮﺩ : ﺍﯾﻦ ﻻﯾﺤﻪ ﻭ ﺗﺒﺼﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﻟﺤﺎﻗﯽ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺗﺤﺖ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻭ
ﺍﻇﻬﺎﺭ ﻧﻈﺮ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ .
ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯿﺎﻥ ﺑﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﺴﺘﻤﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺍﯾﻦ ﻻﯾﺤﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺭﺩ
ﮔﻔﺖ : ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻧﯿﺰ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ .
ﺳﺨﻨﮕﻮﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﮔﻔﺖ : ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﺒﺼﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﻻﯾﺤﻪ ﺑﻮﺩﺟﻪ ﺭﺍ ﺁﻏﺎﺯ
ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﻢ ﻭ ﺍﺑﻼﻍ ﺁﻥ ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﺮﺍﺩﻫﺎﯼ ﺍﺣﺘﻤﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺷﻮﺭﺍﯼ
ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﭼﻪ ﺳﺮﻋﺘﯽ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺷﻮﺩ .
ﺍﺑﺮﺍﻫﯿﻤﯿﺎﻥ ﺍﻓﺰﻭﺩ : ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﺗﻼﺵ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﻭ ﻣﺠﻠﺲ ﮐﺎﺭ ﺑﺮﺭﺳﯽ
ﺑﻮﺩﺟﻪ ﻭ ﺗﺼﻮﺏ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺁﻥ ﺗﺎ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﺑﺮﺳﺪ .
ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻻﯾﺤﻪ ﺑﻮﺩﺟﻪ ﺳﺎﻝ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻩ
ﺍﺳﺖ .
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۶ مهدی حسینی
سلام به همه دوستان بزرگوار
ساعت 11 از کارگزینی اداره کل منابع طبیعی مازندران با بنده تماس گرفته شد جهت ادامه مراحل (آزمایشات پزشکی و عدم سو پیشینه).نامه استانداری با اختصاص سهمیه کامل به کارگزینی منابع طبیعی رسده است.بچه های دیگه هم نگران نباشن.بودجه تصوصیب شده سهمیه ها داره اختصاص پیدا میکنه و انشالا دیگه این سختی ها نفس های آخرشو داره میکشه و بیایم با سعه صدر و تحمل بیشتری این لحظات رو سپری کنیم.
مرسی از همه بویژه از مدیر محترم سایت 
سلام به دوستان اردبیلی
من همین الان از استانداری میام. دیروز استانداری اردبیل که در تهران جلسه داشته لیست اردبیل مورد تایید قرار گرفته و فردا یا پسفردا سامانه برای اردبیل هم باز میشه. 
در مورد شروع بکار پرسیدم گفتن به تمام دستگاهها نامه فرستادیم تا در این مدت باقیمانده باتمام توان کارها را انجام بدند و درنهایت حکم استخدامی را برای اول فروردین خواهد بود.
باسپاس
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۶ جویا قزوین
ماده واحده بودجه صفحه 191 بند 70

http://parliran.ir/index.aspx?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=5104
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۰ حسین حسینی
صفحه 191  بند 70
خداییش من با دیدنش کلی حال کردم
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۵ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
************* خدایا شکرت*******

به خاطر همه مهربونیایی که به ما کردی و ما لیاقتشو نداشتیم ...خدایا ازت سپاسگذاریم..
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۴ صادق از خوزستان
باسلام
پذیرفته شدگان سازمان ثبت احوال استان خوزستان توجه فرمائید که فردا یعنی چهارشنبه 13 اسفند 1393 قبل از ساعت 9 صبح درب اداره کل ثبت احوال خوزستان حضور پیدا کنند تا با مدیرکل دیدار داشته باشیم و خبرهای تکمیلی جهت شروع بکارمان را از زبان ایشان بشنویم.
از حضور تمامی پذیرفته شدگان برای اینکار دعوت می شود.
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۶ آشنا خوزستان
ممنونم مدیر جان 
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۵ افشین از فارس 65
شکرت خدا
حالا کمکم نفس راحتی میکشم
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۷ محسن عزیزی
سلام به دوستان ومدیر محترم
امروز سه شنبه عصر رسیدگی به بودجه تومجلس تمام شد و فردا موارد ارجاعی از شورای نگهبان تومجلس بررسی میشه. فکر می کنم فردا کلا کار بودجه تمام وتصویب بشه.
ولی یه چیزی رو نفهمیدم و اون اینکه بودجه استخدامی تصویب شد یا نه؟ چون اصلا تو مجلس مطرح نشد
کسی اطلاعی داره؟
مدیر جان لطفا جواب بده
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۵۶ منتظر خسته
    *********  تبریک  تبریک  تبریک  *********

بودجه استخدامی ما تصویب شد
با درایت و مدیریت دکتر لاریجانی  کار یکسره شد
برای کل جداول یکباره رای گیری کردند  و رایب آورد و تصویب شد  و کار  بررسی بودجه 94 پایان یافت

دوستان عزیز سلام همین الان کار بررسی بودجه تو مجلس تصویب شد خدا رو شکر بودجه ما هم که تو جدول ها بود تصویب شد ولی در مورد جدول ها و ماده واحده و ... گفتن شش ماهه دوم سال، البته من این قسمتو خوب متوجه نشدم که منظورشون چی بود،دیر رسیدم.دوستان کسی اطلاع داره؟
دوستان به مناسب این شب های عزیز هرچی می تونید صلوات بفرسید چه یکی چه بیشتر


بودجه هم تموم شد فردا هم مجلس جلسه داره ولی نه جلسه برای بودجه تا بعدظهر هم شورای محترم نگهبان نظرشو اعلام می کنه که اونم انشالله + و اگر  ایرادی داشت نمایندگان مجلس توی جلسه بعد از ظهر تصیحح می کنند و انشالله لایحه بودجه پس فردا به قانون تبدیل میشه و صد انششششششششالله ریس جمهور پنج شنبه یا چمعه و یا نهایتا شنبه قانون کل بودجه رو ابلاغ می کنه


و اساسا طبق این قانوم ماها باید باید  باید از اول فرودین انشالله شروع بکار کنیم



بوووووووووووووووووووووووووووووووووووودجه تموم شد.


انشاله به لطف خدا و این شب های عزیز(شهادت حضرت فاطمه الزهرا س) فردا  هم  شورای نگهبان تصویب می کنه .


تمووووووووووووووووووووووووووووم شد این هم بودجه جدوال به طور کلی رای گیری شد و تصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصویب شد
20 ثانیه پیش
تصصصصصصصصصصصصصصصصصویب شد
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۶ قبول شده از میانه قبول شده از میانه
****بچه ها لحظات حساسیه  دعا کنید*****
مجلس داره میرسه به بررسی بودجه ما ....تا شب همه چی معلوم میشه ........
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۸ آشنا خوزستان
سلام خدمت مدیر عزیز وگرامی خسته نباشید 
لطف اگر از خوزستان و انجام کارها پذیرفته شدگان در این استان اطلاع وخبری دارید جهت اطلاع من وافرادی مثل من در وبلاگ مرقوم بفرمایید من مجبورم تا بیست اسفند خارج از استان باشم به همین دلیل دسترسی به استانداری ندارم تلفنی هم جواب نگرفتم دوستانی هم که شش مهر تهران شماره ازشون گرفته بودم خواستم تماس بگیرم ولی گفتم حتما اونها هم مشکلات خودشون دارند آخر سال کار قراردادی عدم وجود چیزی به اسم مرخصی  
لطفا بی خبرمون نذارین اگر احتیاج به مراجعه دست جمعی هست اطلاع رسانی کنید
پاسخ:
مدیر سایت: روز یکشنبه نامه ای از استانداری خوزستان به تمامی ادارات خوزستان ارسال شده و ادارات شروع به ثبت اطلاعات در سامانه کارمند ایران کرده اند.
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۷ منتظر خسته
      ****** آخرین جلسه مجلس و بررسی مصوبه ما بعد از ظهر امروز ******
######################################
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
######################################

بعد از ظهر امروز آخرین جلسه بررسی لایحه بودجه در مجلس است که کلیه جداول هزینه ای در این جلسه بررسی خواهد شد . که بنظر می رسد بصورت کلی وار و گذرا بررسی خواهد شد و اگر کسی گیر ندهد و روی آن زوم نکند بودجه استخدامی ما هم بدون هیچ مشکلی از این کانال هم رد خواهد شد.

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۴ منتظر اردبیلی
فک نکنم حذف این تبصره مشکلی برا ما ایجاد کنه
__________________

نمایندگان مجلس با حذف تبصره‌ای از لایحه بودجه، با موضوع بودجه‌ریزی بدون نظارت و حسابرسی مخالفت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) تبصره 20 لایحه بودجه 94 در بخش هزینه‌ای را حذف کردند. در این تبصره آمده بود که در اجرای ماده 219 قانون برنامه پنج‌ساله برنامه توسعه و در راستای استقرار نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، اعتباراتی که در چارچوب این روش هزینه می‌شود به عنوان کمک تلقی شده و پس از پرداخت به واحدهای مربوط به هزینه قطعی منظور و بدون الزام به رعایت قوانین و مقررات عمومی حاکم بر دستگاه‌های دولتی و فقط بر اساس آیین‌نامه‌های مالی، معاملاتی، اداری و استخدامی که متضمن پیش‌بینی نحوه نظارت بر هزینه‌ها و تحقق اهداف پیش‌بینی شده است و با پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیأت وزیران می‌رسد، هزینه می‌گردد.

در ماده 219 قانون برنامه پنجم پنج‌ساله توسعه نیز آمده است که به منظور استقرار نظام بودجه‌ریزی عملیاتی دولت موظف است تا پایان سال دوم برنامه به تدریج زمینه‌های لازم را برای تهیه بودجه به روش عملیاتی در کلیه دستگاه‌های اجرایی فراهم کند به نحوی که لایحه بودجه سال سوم برنامه به روش مذکور تهیه، تدوین و تقدیم مجلس شود.

در جریان بررسی این تبصره دژپسند معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به ارائه توضیح در مورد بودجه‌ریزی عملیاتی پرداخت و گفت: در این تبصره تغییر نظام بودجه ریزی از سنتی به عملکرد مطرح است که در قانون برنامه نیز دولت در این راستا مکلف شده است.

وی ادامه داد: بودجه‌ریزی عملیاتی بدان معناست که یک دستگاه به جای آنکه از نحوه هزینه کردش مورد سوال قرار گیرد در مورد کیفیت محصول ارائه شده و قیمت تمام شده و به عبارتی میزان فعالیتش مورد پرسش قرار می‌گیرد. این بدان معناست که دولت درگیر فرآیندها نمی‌شود بلکه بر مبنای نتایج ارزیابی می‌کند.

دژپسند اضافه کرد: در این شرایط از یک سو دستگاه اجرایی اختیارات بیشتری پیدا می‌کند و از سوی دیگر باید پاسخگو در مورد نتایج حاصله باشد که چرا در مقایسه با سایر دستگاه‌ها عملکرد نامناسبی دشاته است.

به گفته وی دربودجه‌ریزی عملیاتی تمامی دستگاه‌ها اهتمام جدی برای داشتن کارآیی بیشتر و کسب منافع بالاتر دارند و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و در نهایت کاهش اتکای دولت به نفت می‌شودند.

معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد در دنیا در دوره 5 تا 10 سال اجرا می‌شود، گفت: قطعاً در ایران نمی‌توان این کار را انجام داد ولی ما می‌خواهیم در سال 94 گام بزرگی را برداریم.

وی در پاسخ به سوال ابوترابی‌فرد مبنی بر این‌که جایگاه نظارت دیوان محاسبات در بودجه ریزی عملیاتی چیست، گفت: کار دیوان محاسبات نظارت است و اختلالی در آن ایجاد نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، علی‌رغم این توضیح دژپسند ابوترابی فرد گفت که در تبصره 20 نظارت دیوان محاسبات حذف شده است.

احمد توکلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز با استناد به اصول 52،53 و 55 قانون اساسی گفت که این تبصره به منزله نفی قانون اساسی است و قرار نیست پول‌های داده شده به عنوان کمک تلقی شده و از مقررات مالی مستثنی باشد.

ابوترابی فرد رئیس جلسه با وارد دانستن این اخطار، آن را به رأی مجلس گذاشت و نمایندگان نیز با 164 رأی موافق،‌23 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 232 نماینده حاضر در مجلس با رأی مثبت به این اخطار، این تبصره را حذف کردند.

ابوترابی فرد پس از حذف این تبصره تأکید کرد که ماده 219 قانون برنامه به قوت خود باقی است و دولت می‌تواند بر اساس آن عمل کند.


مدیر جان معذرت میخوام اشتباه کردم کامنت قبلی منو تایید نکن
سالروز شهادت فاطمه (س) است که من اشتباهای خانم زینب (س) نوشتم.
معذرت خواهی از همه.
پزیرفته شدگان اداره کل امور عشایر استان فارس هرچه سریعتر به کارگزینی اداره کل امور عشایر استان فارس آقای متقی و خانم حسینی مراجعه و فرم مربوطه را برای دریافت کد مستخدم امضا نمایید . شماره تماس 32355099 داخلی 135
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۴ محسن عزیزی

سایت کارمند ایران هم هر روز یه اصلاحیه میذاره

اصلاحیه جدیدمجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :

1- قبل از هر اقدام دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری های ذیربط لازم است مجوزهای تخصیص داده شده را در سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی کارمندایران برای دستگاه ها و واحدهای های استان توزیع نمایند. در هنگام توزیع مجوز ذکر توضیحات کامل در خصوص شماره و تاریخ مجوز معاونت،تعداد مجوز اختصاص داده شد، عنوان فرایندهای درخواست شماره مستخدم و تعداد درخواست مربوط به آن فرایندها الزامی است. مثال تعداد 5 مجوز از محل شماره مجوز 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استان تهران شامل : 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین 1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد  1 مورد درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای ایجاد وحدت رویه، Copy و  past از مثال فوق و استفاده از آن برای توضیحات هر مورد توزیع توصیه می شود.

توجه بسیار مهم 1: از آنجایی که برخی از واحدهای استانی نظیر: بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون روستایی، امور مالیاتی، جمع آوری اموال تملیکی و... مشمول  بودجه استانی نیستند، در هنگام توزیع مجوزها، مجوز واحدهای مذکور می بایست به دستگاه ستادی متبوع تخصیص داده شود.

توجه بسیار مهم 2 : پس از توزیع مجوز استخدامی برای هر واحدهای استانی، الصاق تفاهم نامه سه جانبه مشترک (استانداری با دفتر امور بخشی ذیربط و امور آمار، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان) بعنوان تاییدیه تامین اعتبار الزامی می باشد. در این صورت نیازی به تاییدیه تامین اعتبار برای تک تک درخواست های شماره مستخدم نمی باشد.

2- کارگزینی های دستگاه های اجرایی استانی یا ملی (ستادی) موظفند نسبت به ثبت درخواست شماره مستخدم پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی 1391 و 1392 و ایثارگران،از کشوی «درخواست شماره مستخدم با کسر مجوز» در صرفا قسمت های درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین یا درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد، یا درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  بهمراه ارسال مدارک و مستندات لازم در یک فایل Pdf  حداکثر با حجم 4 مگابایت اقدام نمایند. تبصره مهم : استفاده از این مجوزها برای سایر فرایندها ممنوع و تخلف محسوب می شود..

قابل توجه دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ها: کلیه درخواست های شماره مستخدم از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استانی بوده و بعد از ثبت و تایید مدیرکل و ذیحساب به کارتابل استانداری ارسال می شود بنابر این تایید آنها صرفا درقالب 5 فرایند ذکر شده برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید این سازمان رسیده است صورت گیرد. در غیر این صورت آنها را برگشت داده و به دستگاه ذیربط برای اصلاح تذکر داده شود.

توجه بسیار مهم 2 : ثبت درخواست شماره مستخدم برای پذیرفته شدگان آزمون یاد شده و ایثارگران واحدهای استانی که مشمول بودجه ملی می باشند می بایست توسط کارگزینی دستگاه ستادی صورت گیرد.

3- درخواست های شماره مستخدم ثبت شده توسط کارگزین استانی یا ستادی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه ذیربط (استانی یا ملی) وارد کارتابل مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری شده که در صورت تایید (دقیقا بر اساس قوانین و مقررات و مدارک  و مستندات آزمون یا ایثارگری)، برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

4- ارسال صحیح اطلاعات و مستندات صرفا در فرایندهای درخواست های شماره مستخدم یاد شده در بند (2) بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. لذا در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص و یا ارسال اطلاعات از طریق سایر فرایندها، نه تنها برای آن درخواست ها هیچ اقدامی بعمل نخواهد آمد بلکه آن درخواست ها بلوکه خواهد شد.

5- به درخواست های رسیده صحیح به نوبت شماره مستخدم تخصیص داده خواهد شد که مشاهده و چاپ  شماره مستخدم های صادر شده توسط هر یک از کاربران ذکر شده در بند (3) به صورت برخط امکان پذیر است. بنابر این از فرستادن افراد ذینفع و ... برای پیگیری به سازمان اکیدا خوداری شود.

6- مجوزهای استان های باقی مانده شامل اردبیل، اصفهان، البرز، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

7- دستگاه های اجرایی استانی یا ستادی، سوالات، اشکالات و ابهامات احتمالی در خصوص این مجوز، آزمون و فرایندهای درخواست شماره مستخدم، شرایط احراز رشته شغلی و ... صرفا از طریق دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ذیربط به آقای سلگی پیگیری نموده و از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به سازمان خوداری نمایند.

بابا چتونه هی بودجه بودجه میکنید

بودجه تصویب شده که دارن کد مستخدمی میدن

بودجه کشور هم امروز توی مجلس تمومه و فردا شورای نگهبان بررسیش میکنه

خواهشا دوستانی که همش افسرده و منزوی و بدبین هستن هی نگن بودجه استخدامیها کدوم ردیفه و کجاست

آقا جون اون تصویب شده رفته پی کارش اینقد حرفشو نزنید

فقط موضوع اینه که بعضی استانا که کارا رو زودتر انجام دادن زودتر میرن سر ار بقیه هم به همون نسبت که مسئولین بی فکر استاناشون بی خیال بودن دیرتر میرن سر کار

بابا دیگه همه چی افتاده گردن استانداریها

دیگه با بودجه و تهران و .... کاری نداشته باشید

اول استانداری بعد ادارات

تمام
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۱ آذربایجان غربی
دوست کرمانی واسه هیچ استانی نامه تامین اعتبار نیومده چون هنوز بودجه در مجلس و شورای نگهبان تصویب نهایی نشده.
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۳ بابلی ریکا
قابل توجه دوستان مازندرانی طبق پیگیری امروزم از استانداری تمامی 600سهمیه از طرف معاونت برای مازندران بدون حتی یه نفر کمو کاستی در سایت کارمند ایران برای ازمونیها تخصیص داده شده و تمامی ادرات کل براشون سهمیه کامل در نظر گرفته شده و خواهشا از مراجعه بی مورد به استانداری بپرهیزید و از امروز پیگیر ثبت اطلاعاتتون از طرف اداره کلها در سایت کارمند ایران باشید ضمنا نامه مربوطه به ادارات کل منتظر امضای شریف زاده هست و طبق قول رییس دفترشون تا اخر وقت امضا و به ادارات فرستاده میشه پس از ادارات خودتون پیگیر باشید.
سایت کارمند ایران :
12/12/1393 اصلاحیه جدیدمجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :
البته در ادامه فایل ساعت 8:30 و ابتدای فایل ساعت 9  آقای ابوترابی رییس جلسه میگه که ماده 219 در قانون بودجه وجود داره و مشکلی نداره ! ما که نفهمیدیم چی میگن !!!
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۱ امید به خدا
سلام مدیرو بچه ها . کسی میدونه

کل تبصره های هزینه ای مجلس چندتاست؟
به کرمان استانداری 
در سایت کارمن ایران که ای جمله آمده((قابل توجه دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ها: کلیه درخواست های شماره مستخدم از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استانی بوده و بعد از ثبت و تایید مدیرکل و ذیحساب به کارتابل استانداری ارسال می شود )))
احتمالا تاریخ مجوز را اشتباه نوشته آخه مجوز آزمون های استخدامی استانداری مجوز شماره  4550/110/دم مورخ 1390/12/21  میباشد.


سلام

تبصره 20

الفدر اجرای ماده 219 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و در راستای استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکر د، اعتباراتی که در چارچوب این

روش هزینه می شود به عنوان کمک تلقی شده و پس از پرداخت به واحدهای مربوط به هزینه قطعی منظور و بدون الزام به رعایت قوانین و مقررات عمومی حاکم بر دستگا ههای

دولتی و فقط بر اساس آیین نامه های مالی، معاملاتی، اداری و استخدامی که متضمن پیش بینی نحوه نظارت بر هزینه ها و تحقق اهداف پیش بینی شده است و با پیشنهاد سازمان

مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیأت وزیران میرسد، هزینه میگردد.


امروز مجلس تبصره 20 بودجه 94 را حذف کرد، آیا برای ما مشکلی ایجاد میشه ؟

لینک جلسه امروز مجلس : از دقیقه 26 به بعد گوش کنیند با دقت

http://easymedia.iranseda.ir/LightBox/?ch=16&d=3/3/2015%208:30:00%20AM&t=08:30


۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۰۴ منتظر خسته
********  انعکاس پیگیری استخدامی استانداری در شبکه خبر ********
صبح امرزو (سه شنبه) ساعت 7 صبح که شبکه خبر را تماشا می کردم  یکدفعه این پیام در صفحه تلویزویون ظاهر شد """ لطفا استخدامی آزمون استاداری ها که مسئولین قول شروع بکار آنان از اسفند ماه را داده بودن پیگیری کنید ""
 بچه متشکریم

۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۰۸ کرمان استانداری

سلام جناب مدیر و دوستان می دونید منظور بند اصلاح شده جدید در سایت ایران کارمند چیه آیا ادارات مشمل بودجه ملی نمی توانند وارد کنند

قابل توجه دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ها: کلیه درخواست های شماره مستخدم از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استانی بوده و بعد از ثبت و تایید مدیرکل و ذیحساب به کارتابل استانداری ارسال می شود بنابر این تایید آنها صرفا درقالب 4 فرایند ذکر شده برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها وایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید این سازمان رسیده است صورت گیرد. در غیر این صورت آنها را برگشت داده و به دستگاه ذیربط برای اصلاح تذکر داده شود

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۶ کرمان استانداری
با عرض سلام خدمت جناب مدیر
اگر امکان دارد و در جریان امور دیگر استانها و روند کار هستید برای رفع نگرانی بچه های استان کرمان جواب دهید
دفتر منابع انسانی استانداری کرمان میگه تا نامه تامین اعتبار نیاد نامه ابلاغ به ادارات رو برای ثبت اسامی در سامانه کارمند ایران نمی فرسته.  آیا در دیگر استانها صحبتی از نامه تامین اعتبار است . لطف می کنید اگر جواب بدهید با تشکر





۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۳ داود داودی
به منتظر اردبیلی
منم همین نظر رو دارم شنبه یا یکشنبه یهترین زمان برا پیگیری هستش که یه جواب درست حسابی بهمون بدن ما با چند تن از دوستان از پارس آباد قرار گذاشتیم یکشنه بیاییم استانداری ، ولی از بچه های ساکن استان چهار شنبه یه خبری بگیره بد نیست تا شاید از نگرانی درمون بیاره
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۸ منتظر اردبیلی
دوستان اردبیلی پیگیری رو بزارید برای شنبه. اونا تو بهترین شرایط چهارشنبه تازه به خودشون بیان برسن اردبیل. جلسه بزارن. خودشون تصمیم گیری کنن. طول میکشه
شما چهاشنبه برین. ممکنه جوابتون فقط یه جمله باشه که بله مدارک رو دادیم منتظریم تائید بشه
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۳ امیر میانه ای
                             بسم الله الرحمن الرحیم
والعصر@ان الانسان لفی خسر@الا الذین آمنوا و عملوالصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر@

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۷ داود داودی
سلام بچه ای اردبیل لطفا چهار شنبه پیگیری کنید ما تو شهرستان هستیم اگه لازم باشه اطلاع رسانی کنید ما هم هفته بعد بیاییم به استانداری سر بزنیم
جناب منتظر اردبیلی دوست عزیز
دقت کرده باشین من هم تو سایت استخدام جواب اون فرد رو دادم ولی برای محکم کاری هم شده گفتم این مطلب رو اینجا نقل کنم
دیروز بچه ها رفته بودند استانداری اردبیل ، و بهشون گفته بودند که امروز دوشنبه میرند تهران برای به تایید رساندن مدارک و مستندات
انشاالله سه شنبه هم موافقت رو میگیرند
ولی لطفا چهارشنبه ساعت ۱۰ بیایید بریم استانداری برای پیگیری
ای بابا

باز این مهندس باهنر شد رییس جلسه مجلس
بازم بررسی بودجه کند شد

ای خدااااا

کاش عوض شه
سلام دوستان
من امروز به اداره کل ثبت احوال خوزستان سر زدم 
سایت برای ، اداره  فعال شده و دارن اطلاعات رو وارد میکنن
ولی اینکه کدوم گروه جز لیست هستن ، چیزی به من نگفتن
آقای رحمتی
بابا سه خط مطلب رو درس حسابی نمیخونی، بالاش نوشتم به نقل از سایت استخدام estekhtam.com
آزمون استخدامی استانداری اصفهان 
مدیر جان ضمن تشکر از زحماتی که  جهت به ثمر رسیدن استخدامی استانداریها متحمل شدید مجدداً خواهش میکنم هر جور که صلاح میدونید ایمیلهای پیگیری حضوری استخدامی استانداری اصفهان را بصورتیکه همه بتونن به محض ورود به سایت متوجه اطلاعیه بشن قرار دهید؟؟؟ 
ایمیلهای هماهنگی جهت مراجعه حضوری و پیگیری استخدامیهای استانداری اصفهان
esfahane1391@gmail.com
mrm.1@mihanmail.ir
سلام مدیر جان لطفا ایمیلی که برا هماهنگی پیگیری حضوری استخدامی از استانداری اصفهان اعلام شده رو هر جور که صلاح میدونید بصورت تیتر بزرگی که همه بچه ها به محض ورود به صفحه بتونن ببینن بذارید تا بیشتر بتونیم هماهنگ بشیم .
ایمیل پیگیری حضوری شروع به کار استخدامی استانداری اصفهان :esfahane1391@gmail.com
لطفا شماره تلفن خود را به این ایمیل ارسال نمایید...
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۶ منتظر اردبیلی
اقای الشن الشن
حیف که از دوستان هستی و گرنه ...
مومن چرا نوشتی به نقل از سایت استخدام ؟؟؟ بگو به نقل از یه مریض تو سایت استخدام !! که اونجا هم جوابشو دادم . اینطور اخبار بی در پیکر رو نقل نکنید لطفا
فردا جلسه اردبیله تائید هم میشه . اردیبهشت خبر افراد معلوم الحالیه که کلا خوششون میاد مردم رو اذیت کنن

بچه های اصفهان که حاضر به پیگیری حضوری از استانداری هستن لطفا با ارسال پیامک به شماره بنده اعلام آمادگی کنن
09363513497

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۸ کاردو کلهر

سلام

بعد از سبک سنگین بسیار تصمیم گرفتم برم

تعهد مخضری با ضامن هم دادم

بخشنامه به اداره راه و شهرسازی از سوی استانداری مبنی بر صدور احکام استخدامی ابلاغ شده

حکم روز 28 اسفند به ما ابلاغ خواهد شد و ریاست اداره شهرستان تصمیم خواهد گرفت که شروع بکار همون 28 اسقند باشه یا از 5 فروردین

امیدوارم همه شما موفق با شید و برای عاقبت بخیری ما هم دعا کنید

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۷ ابراهیم رحمتی
آقای الشن الشن اگه خبرت موثقه چرا لینکش رو نزاشتی آقا خوشت میاد که جوسازی کنی؟آقای مدیر لطفا نظرات این چنینی رو که از معده شریف داده میشه تایید نکنید چون بچه ها به قدر کافی استرس دارن
از بچه های اصفهان که حاضر به پیگیری کار از استانداری بصورت حضوری هستن خواهش میکنم شماره تماس و ایمیلشون رو ببه آدرس زیر ارسال کنن. 
esfahane1391@gmail.com
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۹ هرمزگانی رضا

سلام دوستان

همین الان از استانداری هرمزگان میام و جواب سوالهامو اینجوری دادند:

دستگاههای اجرایی دارند اسامی رو وارد سایت می کنند(که با توجه به پیگیری متوجه صحت این امر شدیم)

و ایشالله کارتون تموم شده است ولی واسه فروردین قول قطعی نمیدیم چون ماهم منتظر بودجه ایم که اگه حل بشه ما هم دستور شروع به کار رو میدیم

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۶ امید به خدا
سلام مدیر
ما چطور متوجه بشیم که بودجمون بطور 100 درصد تصویب شده ؟
آیا نمایندگانمون میتونن اطلاعات بیشتری به ما بدن ؟ ممنون.

·  9/12/1393 اصلاحیه جدید: مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :

1- دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری های ذیربط لازم است مجوزهای تخصیص داده شده را در سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی کارمندایران برای دستگاه ها و واحدهای های استان توزیع نمایند.

توجه بسیار مهم 1: از آنجایی که برخی از واحدهای استانی نظیر: بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعاون روستایی، امور مالیاتی، جمع آوری اموال تملیکی و... مشمول  بودجه استانی نیستند، در هنگام توزیع مجوزها، مجوز واحدهای مذکور می بایست به دستگاه ستادی متبوع تخصیص داده شود.

2- کارگزینی های دستگاه های اجرایی استانی یا ملی (ستادی) موظفند نسبت به ثبت درخواست شماره مستخدم پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی 1391 و 1392 و ایثارگران،از کشوی «درخواست شماره مستخدم با کسر مجوز» در صرفا قسمت های درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین یا درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد، یا درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  بهمراه ارسال مدارک و مستندات لازم در یک فایل Pdf  حداکثر با حجم 4 مگابایت اقدام نمایند. تبصره مهم : استفاده از این مجوزها برای سایر فرایندها ممنوع و تخلف محسوب می شود..

قابل توجه دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ها: کلیه درخواست های شماره مستخدم از محل مجوز شماره 4550/110/دم مورخ 1393/12/28 استانی بوده و بعد از ثبت و تایید مدیرکل و ذیحساب به کارتابل استانداری ارسال می شود بنابر این تایید آنها صرفا درقالب 4 فرایند ذکر شده برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید این سازمان رسیده است صورت گیرد. در غیر این صورت آنها را برگشت داده و به دستگاه ذیربط برای اصلاح تذکر داده شود.

 110/4550/دم مورخ 1390/12/28

توجه بسیار مهم 2 : ثبت درخواست شماره مستخدم برای پذیرفته شدگان آزمون یاد شده و ایثارگرانواحدهای استانی که مشمول بودجه ملی می باشند می بایست توسط کارگزینی دستگاه ستادی صورت گیرد

3- درخواست های شماره مستخدم ثبت شده توسط کارگزین استانی یا ستادی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه ذیربط (استانی یا ملی) وارد کارتابل مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری شده که در صورت تایید (دقیقا بر اساس قوانین و مقررات و مدارک  و مستندات آزمون یا ایثارگری)، برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

4- ارسال صحیح اطلاعات و مستندات صرفا در فرایندهای درخواست های شماره مستخدم یاد شده در بند (2) بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. لذا در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص و یا ارسال اطلاعات از طریق سایر فرایندها، نه تنها برای آن درخواست ها هیچ اقدامی بعمل نخواهد آمد بلکه آن درخواست ها بلوکه خواهد شد.

5- به درخواست های رسیده صحیح به نوبت شماره مستخدم تخصیص داده خواهد شد که مشاهده و چاپ  شماره مستخدم های صادر شده توسط هر یک از کاربران ذکر شده در بند (3) به صورت برخط امکان پذیر است. بنابر این از فرستادن افراد ذینفع و ... برای پیگیری به سازمان اکیدا خوداری شود.

6- مجوزهای استان های باقی مانده شامل اردبیل، اصفهان، البرز، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

7- دستگاه های اجرایی استانی یا ستادی، سوالات، اشکالات و ابهامات احتمالی در خصوص این مجوز، آزمون و فرایندهای درخواست شماره مستخدم و... صرفا از طریق دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ذیربط پیگیری نموده و از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به سازمان خوداری نمایند.

 


۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۲ آشنا خوزستان
دوستان اگر از خوزستان خبری دارن اطاع رسانی کنند ممنون میشم تلفنی جواب  درست نمیدن اصن معلوم نیست اونی که تلفن جواب میده چقدر اطلاع داره وچیکارست خواهش دوستانی که اطلاع دقیق دارند در اینجا اعلام کنند باتشکر فراوان
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۷ حسین حسینی
یه سوال خواهش میکنم یکی جواب بده
بند مربوط به تامین اعتبار استخدامی تو گزارش کمسیون تلفیق دقیقا چیه ؟ من هرچی گشتم پیدا نکردم چیزی!
دوستان دم دکتر لاریجانی گرم

امروز دکتر، توی مجلس گازشو گرفته داره تند تند بودجه رو اوکی میکنه

الان رسیدن تبصره 19

همین امروز کارشون توی مجلس تمومه و میره شورای نگهبان
استان ایلام که کارشناسان استانداری دهه فجر رفته بودن تهران واسه گرفتن مجوزا این هفته شروع کردن به دادن کد مستخدمی

الان زنگ زدم اداره مون گفتن داریم اطلاعاتتون رو وارد میکنیم و از پنج فروردین سر کارید
به پذیرفته ی اصفهان

لطفا یه ایمیل بذارید تا همه به اون ایمیل شماره تماس هاشون رو بذارن برا هماهنگی بیشتر
پاسخ:
مدیرسایت : ببینید یکی ازونا میتونه شما خودتان باشه خب یدونه ایمیل نمیتونید برا هماهنگی بذارید ؟؟!!
خب هرچقدر تعلل کنید بضرر خودتان تموم میشه تا اینجاشم که استان شما از همه استانها عقبتره .باید یذره حس مسئولیت داشته باشین
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۴ اردبیل 20 اردبیل 2020
قابل توجه دوستان اردبیلی
باتوجه به اینکه سه شنبه استانداری اردبیل در تهران جلسه داره روز چهارشنبه دقیقا ساعت 10 صبح میرم استانداری برای پیگیری نتایج جلسه.دوستان تشریف بیارن که دسته جمعی حضور داشته باشیم.
با سپاس
به نقل از سایت استخدام

به علت ناقص بودن مدارک ارسالی از استانداری اردبیل به معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری ، بررسی اسناد استخدامی استانداری اردبیل به اردیبهشت ماه ۹۴ موکول شد .
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۴ حسین حسینی
آقای مدیر خسته نباشی
یه سوال داشتم؟ اطلاع داری مجلس کی بررسی بودجه ما رو شروع میکنه ؟
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۵ پذیرفته ی اصفهان
توجه توجه

قابل توجه پذیرفته شدگان استان اصفهان

با توجه به عدم ارسال لیست یک و نیم برابر ظرفیت آزمون استخدامی این استان به معاونت توسعه ی مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برخلاف سایر استانها و احتمال تاخیر در زمان شروع به کار، که با روند فعلی قطعی بنظر میرسد بر آن شدیم تا با حضور در استانداری از چند و چون روند استخدام و چرایی عدم ارسال لیست به معاونت توسعه و همچنین درخواست برای طی مراحل و ارسال لیست در اسرع وقت با مسئولان استانداری دیدار داشته باشیم. لذا از تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استان اصفهان تقاضا داریم روز چهارشنبه رأس ساعت 10 صبح در محل استانداری جهت احقاق حقشان حضور بهم رسانند تا پیگیر این قضایا شویم.

آدرس: پل بزرگمهر، خیابان مشتاق سوم بعد از پل شهرستان استانداری شماره 3
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۴ زینب . ثبت اسناد
آقای کلهر ..منم تعهد محضری ده ساله دادم.. ولی به مسئولش گفتم این چقد جدیه ؟شاید من بخام بیام با شما تو مرکز استان همکار بشم.. گفت اینا بیشترش فرمالیته هستش.. زیاد جدی نگیر..
۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۹ سید علی محب زاده
مدیرجان خداخیرت بده
اگه خبری دونستی به مام بگو
اجرت با امام حسین
از نگرانی درمون بیار
اینجور که استانداری میگفت اصلا نمیدونن سامانه باز شده
خدا خیرت بده
ممنون میشم برادر
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۳ سید علی محب زاده
به کاردو کلهر
عزیز منم برای اداره راهم
ببین بیرون که حلوا خیرات نمیکنن
برادر من برو تعهدتو بده کارو یه سره کن
ملت دارن دندون میشکنن برای استخدامی شما اونوقت...
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۵ کاردو کلهر

تعهدات:

تعهد 10ساله مبنی  بر عدم درخواست جابجایی،استعفا و یا هر اقدامی که جزئاً و یا کلاً مانع انجام تعهدات باشه

خوب شاید من نخوام در محلی که هستم تا 10 سال بمونم،یا شاید بعد احساس کردم این شغل با روحیات من ساز گار نیست باید بیام هر مقدار که سازمان خواست جریمه بدم!!؟اونوقت حق هیچگونه اعتراض در مراجع قضایی نداشته باشم؟!!!؟

شرایطی که گذاشتم میترسانن...مدتشم کم نیست 10 سال بابا چه خبره!!!؟

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۱ سید علی محب زاده
ببخشید آقای مدیر
مجدد مزاحمتون شدم
این جلسه ای که میفرمایید تو استانداری اذربایجان شرقی تشکیل میشه؟
نتیجش چی میشه؟چی میخوان بگن به ادارات؟
یعنی میشه کابوس تموم بشه؟
پاسخ:
از چندوچون جلسه اطلاعی ندارم
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۰ سید علی محب زاده
به اکبر عظیمی
اکبر آقا والا امروز منم با استانداری همین مشکل رو داشتم
اصلا نمیدونن سایت چیه
میگه اصلا ما اطلاع نداریم سامانه باز شده
استانداری اذربایجان شرقی واقعا نمیدونم چرا اصلا صادق نیست با بچه ها

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۸ سید علی محب زاده
به کاردو کلهر
مگه تعهداشون چی بود؟چی میخوان؟

یه استان میشه فارس که اینقدر پذیرفته شده ها مراجعه کردن استانداری تا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس مجبور شده بیاد مصاحبه کنه و بگه وضعیت پذیرفته شده ها به زودی مشخص میشه و استانداری داره با سرعت کارشو انجام میده و از پذیرفته شده ها خواهش میکنه اینقدر نیان استانداری.

یه استان هم میشه اصفهان که بدلیل عدم پیگیری پذیرفته شده ها استانداری خودشو اصلا موظف به پیگیری و پاسخگویی نمیدونه .

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۴۱ کاردو کلهر

افشین راه و شهرساری کرمانشاه

اخه تعهداتش سنگینه

اکثرا امروز تعهد دادن

ولی من اینکارو نکردم

ممکنه نرم

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۲ اکبر عظیمی
به علی علی
شما شاید از این مسئولین به خاطر این جفایی که در این دو سال در حق ما کردند شاکی باشی و نخوای ازشون بگذری.... اما من از دست خدا هم به خاطر آفریدن چنین نفهم هایی گله دارم. روزی که دستم بهش برسه ازش بازخواست می کنم که چرا ما رو توی زمانی بوجود آورد که این همه جفا کار و نفهم دور و برمون رو به عنوان مسئول گرفته بود. اونوقت نمی دونم جوابش چی خواهعد بود...
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۷ اکبر عظیمی

مدیر اگه می تونی لطفا راهنمایی کن
من دو روزه که دارم میرم اداره کل، هم از کارگزینی و هم مدیر امور اداری در مورد سایت کارمند و اقداماتی که براش انجام داده اند سوال می کنم اما هیچ کدام حتی مفهوم این سایت رو هم نمی دونستند. و می گفتند هنوز به ما چیزی نگفتند. واقعا مونده بودم که با چه زبونی می تونم حالیشون بکنم. به نظرتون من الان باید چیکار بکنم؟ به چه نهادی باید فشار بیارم؟
پاسخ:
مدیرسایت : ظاهرا قرار بوده تو استان آذربایجان شرقی امروز عصر یک جلسه ای درین مورد تشکیل بشه حالا بسته به نتیجش نحوه عمکرد واقدامات لازم را به ادارت کل اعلام خواهند کرد
فقط دوستان دست از پیگیری برندارین


 و به امید اینکه سایت باز شده همه چیز رو تموم شده ندونید
(هرچند بازم امیدوارترمون کرد)



دوستانی هم هستند که کدسون خیلی وقته اومده و شزوع بکار نکردن.
مدیر جان , بچها شما رو بخدا جواب بدید ایا استانی تویه استانا که سایت کارمند ایران  براش باز شده مشکلی مثل  مازندران رو داره و تعدادشون کم شده ؟؟؟؟؟ مدیر نظر شما چیه ایا واقعا کم کردن یا اشتباه شده ؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : واسه مام تعجب برانگیز بود شمایی که میرین استانداری خب بپرسین دیگه چرا اینجوری شده حتما یه علتی داره ؟ یا گزینش نشده هارو محاسبه نکردن  ویا هم علت دیگه .... اگه واقعا سهل انگاری از طرف استانداریه خب هنوز فرصت هست میتونن بقیه رو لیستشو ببرن واسه تایید و کاراشونو انجام بدن . اگه هم اشتباه شده خب اصلاح بکنن .  
نمی دونم این مسئولان چرا اینطور با ما برخورد می کنن؟


آیا ما از کره دیگری اومدیم؟
امروز رفتم اداره می گم انشالله سایت باز شده شروع بکارمون انشالله کیه؟

برگشته با یه لحنی می گه نمی دونیم باز شدن سایت ربطی به استخدام و شروع بکار نداره به ما که چیزی نگفتن برای شروع بکار!!!


مثل همین حرفای دفتر منابع انسانی فارس!!!!



نمی دونم شاید ما جای بچه های اینا رو که می خواستن بیان تو ادارت رو گرفتیم که بهشون ززززززززززززززززور میاد حتی یه جواب درست حسابی بدن



عیب نداره این روزها هم می گذره ولی من که از این روزها نمی گذرم فقط خدا می دونه تواین دو سال چی بر من گذشته


سپردمشون به اونی جوابشنو تو این دنیا می ده!!!
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۹ افشین از فارس 65
آقای کلهر 
شما برا چه نهادی قبول شدید؟؟
چاستانی؟؟؟
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۶ افشین از فارس 65
بابا منو ببرن سرکار من تعهد 50 ساله میدم ب خدا
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۹ کرمان استانداری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس تشریح کرد:
آخرین وضعیت پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ استانداری فارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی مبنی بر آخرین وضعیت استخدامی استانداری فارس گفت: مجوز استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ استانداری و همچنین سهمیه ایثارگران مرتبط با آزمون های فوق ،توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سامانه کارکنان نظام اداری کشور قرار داده شد ودفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس نیز نسبت به توزیع آن بین دستگاه های اجرایی مربوطه اقدام نموده است.
مهندس جمالی ادامه داد : دستگاههای اجرایی موظفند بر اساس فرآیند مندرج در سامانه ، نسبت به درخواست شماره مستخدم اقدام نمایند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس تصریح کرد : ورود اطلاعات در این مرحله به منزله مجوز بکارگیری پذیرفته شدگان در دستگاههای اجرایی نبوده و شروع به کار افراد پس از صدور شماره مستخدم و با هماهنگی این حوزه در سال ۹۴ امکان پذیر خواهد بود.
مهندس جمالی در پایان از کلیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون سال ۱۳۹۱ استانداری درخواست نمود تا کماکان با صبر و متانت و پرهیز از مراجعات و تماس های مکرر ،دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری و دستگاههای اجرایی استان را در جهت تسریع در اخذ شماره مستخدم یاری نمایند.

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۵ کاردو کلهر
دوستان پاسخ دهند آیا ازشون تعهد محضری 10 ساله گرفته اند؟
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۷ بابلی ریکا
جهت پیگیری عدم اختصاص کامل سهمیه استخدامی مازندران طبق هماهنگی با دوستان پیگیر فردا ساعت 10طبقه دوم استانداری مازندران.دوستان لطفا راس ساعت اونجا باشید.
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۲ کاردو کلهر

امروز از اداره باهام تماس گرفتم میگن باید تعهد 10 ساله محضری بدی

اونقدر شرایط سختی توشه که خدا میدونه

من نمیتونم این تعهد رو بدم!!!!

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۵ بابلی ریکا
پس 58 نفر دیگه چی اخه بر چه اساسو ملاکی مگه میشه 512نفر رو وردارن و تامین اعتبار کنن و 58نفرو نه دوستان مازندرانی لطفا برای پیگیری این موضوع اعلام امادگی کنن هر کی خیالش جمعه که جز 512نفره نیاد
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۹ قبول شده جهاد
*****  دوستان پذیرفته شده جهاد مازندران  *****

با پیگیری دوست عزیزمون مزدک باید به وخامت اوضاع پی برد !!!

پس لطفا فردا برای پیگیری حضور یا عدم حضور اسممون در این مرحله از جذب برای پیگیری از جهاد کشاورزی مازندران اعلام آمادگی کنید

(ساعت متعاقبا اعلام میشود)

ایمیل هماهنگی    mahdyarsamir@gmail.com
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۸ هرمزگانی رضا

مدیر جان عزیز

هم با اینترنت شرکت امتحان کردم هم با گوشی باز هم صفحه تبادل24 باز نمیکنه ولی بقیه صفحه تبادل ها رو باز میکنه مثل اینکه چند نفر دیگه از دوستان استانهای دیگه  هم توی صفحه تبادل مشکل دارند

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۸ امید به خدا
مدیر سلام
به نظرم 2 مساله مهمه :
اینکه نمایندگانمون  یه پیگیری از تهران داشته باشن در مورد :
 
1- تصویب بودجمون ( از مجلس )

2- اینکه آیا برای وارد کردن اسامی در سایت کارمند نیاز به نامه کتبی هم هست یا نه که اگه نیاز باشه همون موقع از تهران بخوان تا نامه رو بزنن و کارامون سریعتر پیش بره


بازهم تشکر از شما و از نمایندگان. ان شاالله که همه چیز سریع حل شود.
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۶ هرمزگانی رضا

سلام

مدیر محترم سایت چند روزه این صفحه تبادل نظر 24 باز نمیشه

پاسخ:
من امتحان کردم مشکلی نیس احتمالا سرعتتون کمه
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۰ سید علی محب زاده
باسلام مدیرمحترم
استانداری ما میگه که اطلاعی از سامانه کارمند نداره که باز شده یا نه
به نظرت همچین چیزی ممکنه که ندونن؟؟قطعا نامه براشون میاد از معاونت توسعه
به نظرت واقعا نمیدونن یا دارن دروغ میگن که نمیدونن؟
ممنون میشم نظرتو بگی
پاسخ:
ممکن نیس ندونن
خوشبختانه امروز توی مجلس یه کم سرعت داده شده به روند تصویب بودجه  :))
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی(امین):والا باید از استانداریتون جویا شین ما دقیقا در جریان نیستیم اونا بهتر میدونن چی به چیه؟حتما نقصی داشته 
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۹ پیرشده استخدام
سلام.خوشبختانه سهمیه همدان اختصاص داده شده تو سایت کارمند ایران. دیگه اسم همدان تو لیست سیاه نیست خخخخخخخخ!!.اما چه فایده که هنوز کارای گزینش تموم نشده.راستی قرمز دیگه اینجا نیست؟کارای گزینش استان گلستان تو چه مرحله ای هستش؟
مدیر جانسوالی دارم میدونم شاید تو حیطه اطلاعات شما نباشه ولی اگه سه شنبه استانداری اردبیل مدارک رو بده چقدر طول میکشه که سایت برای ما هم باز بشه؟
پاسخ:
مدیرسایت : کار خاصی نداره اگه بخوان فوقش یه روز طول میکشه
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۱ کرمان استانداری
با سلام خدمت دوستان
توجه کنید بعضی از دوستان متاسفانه هر مرحله از پیشرفت در مراحل استخدامی را با دید منفی نگاه می کنند اگر به عقب بازگردیم صحبتهایی بین دوستان رد و بدل می شد که الان به آنها فکر کنید خنده دار است  مگر افرادی که در معاونت توسعه هستند برای سرگرم کردن ما سایت را باز می کنند قابل توجه دوستان سایت کارمند ایران مهمترین مرحله برای اجرای استخدامی است و باز شدن سایت یعنی قانونی بودن مراحل قبل اگر به سایت مذکور دقت فرمایید (البته امیدوارم در ساعتهایی خارج از زمان اداری و نیمه های شب ) بند مجوز استخدام ناظرین کشاورزی در تاریخی که در سایت قرار گرفت  تقریبا ماه بعد سر کار بودند با اینکه هنوز بودجه آنها در مجلس و در ردیفهای استانی است مطمئن باشید با سابقه ای که از دکتر نوبخت و آقای عسکری آزاد و نحوه عملکردشان وجود دارد اگر به استخدام ما اعتقادی نداشتند قطعا سایت را باز نمی کردند  بنده با مسئول کار گزینی اداره صحبت می کردم  برای اولین بار مثبت صحبت نمودند حتی زمان کلاسهای بدو خدمت را نیز گفتند خواهش می کنم دوستان کمی تحمل بیشتر کنند و خبرهای غیر موثق اینجا نگذارند  . باتشکر
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۴ محسن یوسفی
دوستان من غروب خونه نبودم. مادرم گفت اخبار ساعت7 شبکه 1 در مورد شما یه چیزی گفته. 
کسی اطلاعی داره؟
خبر بد برای اردبیل :
بچه مجوز اردبیل هنوز تایید نشده
سامانه کارمند ایران اطلاحیه زده و توی بند ۶ نوشته که
۶- مجوزهای استان های باقی مانده شامل اردبیل، اصفهان، البرز، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.
لطفا همه حتی شهرستانی ها هم فردا از استانداری مطالبه کنند
پاسخ:
مدیرسایت :جلسه اردبیل برای تایید لیست ان شاءالله 3شنبه برگزار  و تایید خواهد شد 
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۰۰ مزدک پاکزاد
دوستان مازندرانی از این به بعد مطالبو توی صفحه مازندران مینویسم تا برای بقیه ایجاد مزاحمت نشه
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۶ منتظر اردبیلی
بچه های اردبیل
از صدقه سری کمکاری و ضعف منابع انسانی استانداری اردبیل . اسم اردبیل هم وارد استانهایی شد که هنوز مجوز رو نگرفتن. البته سه شنبه اردبیل تهران جلسه داره . ولی اردبیل که بچه هاش جزو پیگیرترین ها بودن نباید میموند جزو استانهای آخر
تورو خدا از فردا برین استانداری با لحن جدی پیگیر باشید که اینقدر سرسری نگیرن. یکم لغزش مارو میندازه تیر ماه

با سلام و عرض ادب 

از دوستانعزیز استدعا داریم   برای  سر زدن به سایت سامانه کارمندی

در ساعات غیر  اداری   مثلا غروب به بعد  انجام  بدن  تا ترافیک حضور شما دوستان تاثیری بر روند کار  کارمندان  که کار ماها رو دارند اجام میده  نداشته باشه

روند تخصیص  کد مستخدمی   قطعا  برای هر استان کمتر از ده روز نیست ، که این مقدار   قطعا از 800  روزی   که برای این استخدام دندون روی جگر گذاشتید کمتره

دوستانی  که تازه مراحل  گزنششون انجام شده  نگران نباشن
چون یک مرحله از  تخصیص کد مستخدمی  ، اختصاص  سهمیه  هر اداره هستش وقتی این مهم  که برای هم  صورت بگیره تازه میرن سر قسمتی که گزینش شدها رو وارد کنن ، از این رو  شما دوستان بزرگوار  منتظر تاییده گزینش باشید تا در نزدیکترین وقت ممکن اسم شما برادران و خواهران عزیز هم وارد بشه ......

از استان خودم امروز خبر گرفتم که حداقل تا 15 فروردین  این امر تخصیص  کد مستخدمی ادامه پیدا میکنه ، که چاره ایی نیست جز صبر

و ستعینوا به صبر و صلوات
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۲۱ آشنا خوزستان
کسی از اهواز نبود؟
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۷ مهدی حسینی
مزدک جان دستت درد نکنه بابت همه زحماتی که میکشی و وقت میذاری به جای ما.خدا خیرت بده.
راستش باید به بچه هایی که از سر بیکاری وارد سامانه میشن باید گفت:
تو روخدا یه خورده وا بدید و بی خیال شید.اصلا رفتنتون تو این سایت هیچ فایده ای که نداره بلکه فقط ضرره.

حالا اگر این بچه ها گوششون بدهکار بود........مزدک جان بازم خسته نباشد.فقط اداراتی که سهمیه بهشون اختصاص داده شده رو اعلام بفرمایید که بچه ها انرژیشونو رو صرف پیگیری از اداراتشون بکنن.
مرسی
ممنونیم بابت پیگیریت مزدک عزیز. این دوستانی که هر روز زنگ میزنن از اهالی این وبلاگ شاید نباشن و از پیگیریت بی اطلاع باشن.
مزدک جان قربونت دوباره رفتی استانداری درمورد راه و شهرسازی هم سوال کن بگو کی شروع بکار میزنن. بچه های راه و شهرسازی مازندران کسی اطلاع نداره؟
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی (مسعود): والا دقیق نمیدانیم مشکلش چیه ولی یا لیستو فعلا نبردن یا هم لیست ایراد ونواقص داشته باید دقیقا لیستو مطابق دستورالعمل تهیه وامضا کنن و توی جلسه ای که با مسئولان معاونت برنامه ریزی تشکیل میشه تایید بشه وبعد سامانه رو فعال کنن الان شما باید هرچه سریعتر از مسئولان استانداری بخواهین که لیستو برای تاییدببرن تهران و تا سامانه رو باز کنن.در ضمن ادارات هم درین مورد مسئولیتی ندارن و این وظیفه استانداریه اگه جواب ندن دسته جمعی برین و بگین همه استانا گرفتن یعنی چی که شما تعلل میکنید.
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۵ مزدک پاکزاد
ضمنن دوستان توی سامانه حلوا خیرات نمیکننا!!!!! دوستان ایستگاه مترو نیس که هرکی زودتر هل بده بره توو جا خوبه نسیبش بشه. 2سال صبر کردین انقدم روش.ضمنن تماس مکرر دوستان به استانداری جز تاخیر در کار چیزی بوجود نمیاره. پس خواهشن یخرده خوددار باشین اگرم دوستان نیتونن جلوی خودشونو بگیرن بیان جای من برن خبرارو هم اینجا بزارن منم به کارای دیگم میرسم. امروزم بغیر از عباسی و ساداتی،جناب کارگر مسئول دفتر مدیرکل هم کلافه شده بود.
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۴ مزدک پاکزاد
دوستان ثبت احوال به ادارتون فشار بیارید بهانه نداشتن مسئول گزینش خانم برای انجام گزینش از خانم ها باعث نشه کارتون عقب بیوفته. گزینش یک مررحله درون سازمانیه و استانداری زیاد نمیتونه ورود پیداکنه. تا میتونیین فشار بیارین چون مطمئنن سامانه مدت طولانی فعال نیست و خدایی نکرده براتون مشکل ایجاد نشه
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۹ مزدک پاکزاد
سلام به همگی.شرمنده تا بیام خونه طول کشید.صبح رفتم استانداری سامانه فعال شده بود و آقای عباسی و ساداتی درحال انجام کارهای مقدماتی برای تخصیص سهمیه هر اداره به اداره کل مربوطه هستن این کار امروز و فردا رو مطمئنن طول میکشه و بعد از اینکه سهمیه همه ادارات لحاظ شد اونوقت ادارات شروع به وارد کردن اطلاعات میکنن.
سلام  بر مازندرانی ها مزدک  پاکزاد کجایی استان های دیگه مجوزشون اختصاص پیدا کرده دارن به ادارات نامه می زنن ما به حرف شما نه تماس گرفتیم و نه مراجعه کردیم خواهشن ما رو در جریان بزار
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۲ مهدی حسینی
با سلام
آقای مزدک ممنون بابت پیگیری هاتون.اگر امکان داره ادارات کلی که از طرف استانداری مازندران به ترتیب سهمیه ها بهشون اختصاص داده شده رو اعلام بفرمایید کدوم ادارات هستن تا بچه ها ضمن اطلاع از این موضوع از کارگزینی اداره مربوطشون مستند پیگیری کنن و بهانه ای از طرف اونها رو قبول نکن که مثلا سهمیه ها اختصاص داده نشده یا از چیزی خبر ندارن.در واقع با دونستن قطعی اختصاص سهمیه ها راه فرارشونو از انجام مسئولیتشون میبندیم.پیشاپیش ممنون که اطلاع رسونی می کنی.
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۳ مازندران بهزیستی
مزدک جان گفتی هر روز میری ما زنگ نزنیم
عزیز زنگ نزدیم
سایت هم نرفتیم اما دلشوره داریم

برادر اگر خبری داری از مازندران اینجا بذار لطفا
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۴ منتظر خسته
مصوبه گرانی برق از اول اسفند ابلاغ شد

http://khabarfarsi.com/ext/12107462

   قربانت بگردم دولت محترم چی می شد این مصوبه استخدامی ما را هم به این سرعت اجرا می کردی و ما هم از دست این استرس لعنتی و انتظار راحت می شدیم


۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۶ پارسا ثبت اسناد
سلام.
بچه های کرمان همین الان من با دفتر منابع انسانی استانداری تماس گرفتم.یکی از کارشناسای استخدام گفت سهمیه ها همین امروز رسیدن و قرار نیم ساعت دیگه یه جلسه برگزار کنیم تا سهمیه ها رو به اداره کل ها تخصیص بدیم تا اونا بتونن اسامیشون رو ثبت کنن.

بچه های ثبت اسناد

بجنبید وقت داره از دست میره,همونطور که توی سایت کارمندیران خوندید کد مستخدمی بهترتیب نوبت صادر میشه یعنی هر چی زودتر درخواست کد بشه زودتر میرید سر کار...بجنبید پستها رو از طریق آقای امجدی پیگیری کنید تا دیر نشده.

دفتر منابع انسانی استانداری:03432229741


دفتر امجدی:03432229742 داخلی 109

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۶ جویا قزوین
سلام؛ 

امروز با جمعی در حدود 10 نفر مراجعه کردیم به استانداری قزوین. طی صحبتهایی که با مسئول مربوطه (خانم صدر) و افراد دیگر همچون اقای چوبدار داشتیم. گفته شد که سامانه کارمند ایران برای استان قزوین از این هفته باز خواهد شد. همچنین گفتن در صورت باز شدن سایت هم با توجه به طولانی بودن مراحل ورود مشخصات تا پایان فروردین به هیچ وجه امکان صدور احکام وجود ندارد و از اوایل اردیبهشت یا خرداد شروع به کار می باشد.  
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۰ کاردو کلهر
مشکل گسترده ای برای کارگزینی های استانی جهت ورود به سامانه کارمند ایران وجود دارد
از ورود بی مورد به سامانه به صورت جد بپرهیزید
مدیریت محترم بلاگ استختام...لطفا این مورد را بصورت خبر در صدر اخبار قرار بدهید
مطلع هستم که در ورود اطلاعات به سامانه کارمند مشکلات فراوانی وجود دارد.
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی(علی هاشمی):اونکارو هم اگه انجام بدیم تاثیری نخواهد داشت باید خودشون متوجه بشن که ورود به سایت کارمند ایران و اشغال آن ممکنه بضرر خودشون تموم بشه
به نازافرین حسنی
ما که تازه 3 هفته هست که گزینش شدیم و اصلا معلوم نیست که ما هم جزو کسایی هستیم که برامون کد می گیرن یا نه!!!
براتون آرزوی موفقیت دارم
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۲ ارومیه ایرانی

·    1393/12/06 : مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنها به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. بمنظور درخواست و صدور شماره مستخدم :

1- دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری های ذیربط لازم است مجوزهای تخصیص داده شده را در سامانه درخواست شماره مستخدم رسمی و پیمانی کارمندایران برای دستگاه های استانی یا ملی ذیربط (واحدهای استانی که مشمول بودجه استانی نیستند) توزیع نمایند.

2- کارگزینی های دستگاه های اجرایی استانی یا ملی موظفند نسبت به درخواست شماره مستخدم پذیرفته شدگان نهایی از کشوی «درخواست شماره مستخدم با کسر مجوز» در قسمت های درخواست شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین یا درخواست شماره مستخدم از محل برگزاری آزمون استخدامی - داوطلبان آزاد، یا درخواست شماره مستخدم از محل ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت  بهمراه ارسال مدارک و مستندات لازم در یک فایل Pdf  حداکثر با حجم 4 مگابایت اقدام نمایند.

3- درخواست های شماره مستخدم ثبت شده توسط کارگزینی، پس از تایید مدیرکل و ذیحساب دستگاه استانی یا ملی و همچنین مدیر کل دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری به صورت برخط برای صدور شماره به سازمان ارسال می شود.

4- ارسال صحیح اطلاعات و مستندات صرفا در فرایندهای درخواست های شماره مستخدم یاد شده در بند (2) بمنظور تسریع در صدور شماره مستخدم مورد تاکید است. لذا در صورت ارسال اطلاعات و مستندات ناقص و یا ارسال اطلاعات از طریق سایر فرایندها، نه تنها برای آن درخواست ها هیچ اقدامی بعمل نخواهد آمد بلکه آن درخواست ها بلوکه خواهد شد.

5- به درخواست های رسیده صحیح به نوبت شماره مستخدم تخصیص داده خواهد شد که مشاهده و چاپ  شماره مستخدم های صادر شده توسط هر یک از کاربران ذکر شده در بند (3) به صورت برخط امکان پذیر است. بنابر از فرستادن افراد ذینفع و ... برای پیگیری به سازمان اکیدا خوداری شود.

6- مجوزهای استان های باقی مانده پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

7- دستگاه های اجرایی استانی یا ملی، سوالات، اشکالات و ابهامات احتمالی صرفا از طریق دفاتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری ذیربط پیگیری نموده و از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به سازمان خوداری نمایند.

۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۲۲ ارومیه ایرانی

دوستان اینهمه وارد سایت کارمندایران نشید، خودمان داریم کارمون رو کند میکنیم، کل مطلب رو اینجا کپی کردم خواهشا از همینجا بخونید،‌ در ضمن خودتون رو لطفا یه لحظه به جای مدیر محترم بذارید آیا توان پاسخگویی به این همه سوال ر دارین؟ لطفا یه کم هم از گوگل بپرسید!


۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۲ زینب . ثبت اسناد
سایت کارمند  باز نشده که
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۳ امید به خدا
بچه ها از ادارات پیگیری کنید برای گرفتن کد استخدامیمون.

هر از گاهی هم به استانداریها بزنگید.
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۴۹ بلاتکلیف همدان
خب پس اینطور که معلومه مشکل پست ثبت اسناد برای استانهای دیگه هم هست، ظاهرا این قصه سر دراز دارد چرا که از برج 8 میگن مشکل پست ثبت اسناد حل شد اما هنوز مشکل به قوت خودش باقیه
چند روز پیش که استانداری بودم گفتند که هنوز مشکل پست برطرف نشده
کارمند ایران باز شد
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۸ زینب . ثبت اسناد
سلام
.. دوستای عزیزم. حالا باید از ادارات پیگیری کنیم که اسم مارو تو سایت وارد کردن یا از استانداری؟؟ممنون میشم جواب بدین.. مرسی
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۸ نازافرین حسنی
به شهروند گیلانی 

من آذر 92 گزینش شدم و مرداد 93 هم کد استخدامیم صادر شده بود . پنج شنبه تماس گرفتن که برم برای افتتاح حساب و سوء پیشینه 
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۶ استخدامی کرمان
خدا را شکر مشکل سایت کارمن ایران رفع شده الان سایت به راحتی بال میاد و پیام به کاربران را هم مرحله به مرحله کرده
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۰ سید علی محب زاده
سلام
مدیرجان پیگیری 6 اسفند حذف شده؟؟؟
چیزی نیس وقتی کلیک میکنم
آشنا؟؟ کجای خوزستانی که اینقد از اهواز دوری که نمیتونی بری؟
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۵ آشنا خوزستان
دوستان که ساکن اهواز هستند لطفا در صورت امکان حضوری از استانداری خبر بگیرند واطلاع رسانی کنند ممنون میشیم
دوستان کارمند ایران در شرف باز شدن
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۰ حسین حسینی
خدایا خداوندا 
تو این عصر جمعه تو رو به حرمت و آبروی حضرت مهدی (عج) قسمت میدیم که به همه جوونای این مرز و بوم اول سلامتی بده بعد به حرف دل تمام کسایی که تو این وبلاگ عضو هستن گوش بده. 
الهی آمین 
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۴ پارسا ثبت اسناد
بچه های ثبت اسناد کرمان
همونطور که میدونید سامانه کارمندیران بر طبق اعلام قبلی آقای رشیدی رئیس کارگزینی دو روز پیش باز شد... ولی تا زمانیکه مشکل پستها حل نشه نمیتونن درخواست کد استخدامی بدن...حالا خود دانید یه هفته وقت دارین که از استانداری و اداره کل پیگیر بشین...نیازی نیست که جمعی برید روزی چند نفر هم که برن خیلی تاثیر داره((این حرف من نیست,حرف یه آدم مهمه)).... آقای امجدی از کارشناسای دفتر وفایی به دستور دکتر گرامی مسئول حل مشکل پستهای ما شدن,چند روز پیش گفته مشکل پستها در حال حل شدنه ولی هنوز حل نشده,بچه ها به مقدسات قسم یکی از مسئولین گفته اگه مشکل پستهاتون حل نشه و نتایج گزینش نیاد و درخواست کد استخدامی به بعد از عید بیفته معلوم نیست شروع بکارتون چند ماه عقب بیفته...بچه ها پیگیری کنید.

شماره امجدی: 03432229742    داخلی 109