---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

گزارش پیگیری نمایندگان در تاریخ 13/12/93

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

به نام خدا
گزارش پیگیری 13/12/93

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و پذیرفته شدگان

در ادامه پیگیری های انجام شده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور_سابق) و طی صحبت با کارشناسان مربوطه، تمامی شواهد و قرائن حاکی از ادامه روند استخدامی داشته و تاکید مسؤولین بر شروع به کار در فروردین ماه(94/1/1) میباشد. لیکن احتمال کشیده شدن آن تا اوایل اردیبهشت را منتفی ندانستند.
لازم به ذکر است که با توجه به اختیارات داده شده به استانداری ها، پیگیری شما پذیرفته شدگان از استانداریها و دستگاه های اجرائی خود میتواند در تسریع روند استخدامی و شروع به کار در فروردین ماه کمک شایانی نماید.

همچنین گفته شد توافقات صورت گرفته در صورتجلسه با مسؤولین استانداری به منزله نامه تامین اعتبار بوده و کارگزینی خود دستگاه ها رونوشت آنرا به عنوان نامه تامین اعتبار صورت گرفته از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی سابق مد نظر قرار خواهند داد.
علاوه بر این با توجه به مشکل پیش آمده برای برخی از پذیرفته شدگان عزیز در خصوص فیش واریزی ثبت نام، طی صحبت با یکی از کارشناسان معاونت توسعه، ایشان اظهار داشتند هیچ مشکلی در این خصوص وجود نداشته و فیش واریزی جدید مورد تایید این معاونت میباشد.

در رابطه با استانهایی که مسؤولینشان به بهانه نبود نامه تامین اعتبار اقدام به ورود اطلاعات به سامانه کارمند ایران نمیکنند نیز گفته شد طبق صورتجلسه، استانداری ها موظفند با رعایت قوانین و مقررات اقدام به ورود اطلاعات و دریافت شماره مستخدم پذیرفته شدگان از طریق سامانه کارمند ایران نمایند.

و من الله توفیق

 

۹۳/۱۲/۱۳
مدیرسایت

نظرات  (۱۵)

۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۳ اسفند خوزستان
نماینده عزیز آزمون هایی که سه برابر ظرفیتش رسما اعلام نشده هم استخدام میشن؟
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۹ حامد محمدی
به حسین منتظر/از متن زیبایت استفاده کردیم خدابه شما اجربدهد/ماباولایت زنده ایم،تازنده ایم رزمنده ایم،شهدابه خداشرمنده ایم
انشااله من وهمه دوستان به عهد نامه ای که نوشتیم پایبندهستیم و باشیم،
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۰۱ به مدیر محترم
مدیر جان نمایندگان عزیز

با تشکر از شما واقعا مثل همیشه شرمندمون کردین

اما طی این دوسال و اندی تجربه نشون داده که حرف شفاهی

گفتند و صورت جلسه شد و می تونند خیلی قابل اعتماد نیس

مگه سازمان محترم مدیریت نمی گه همه چی تموم شده؟!!!

خوب یه نامه کتبی به استانداریها بزنه و همه چیز تموم شه

پاسخ:
مدیرسایت:والا طبق گزارش نمایندگان میگن نامه نیاز نیس
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۴۲ کارمند ایران
بدون فیش استخدام  یعنی منتفی
ذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مورخ 1391/3/26 جذب می گردند.
مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بیان نمودند با عنایت به پیگیری‌ و برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، تامین اعتبار سهمیه‌های تخصیص یافته به مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران (سال 91) و پذیرفته شدگان آزمون‌ استخدامی مورخ1391/3/26 صورت پذیرفت. و سهمیه های استخدامی مرتبط در سامانه کارمند ایران قرار داده شده است.
آقای روشن ضمیر اشاره داشتند دستگاه های اجرایی که از محل مجوز شماره110/4550/دم مورخ1390/12/21 در آزمون مورخ 1391/3/26 دارای سهمیه استخدامی بوده و یا سهمیه 25 درصد ایثارگران داشته اند ضروری است در اسرع وقت جهت درخواست شماره مستخدمی از طریق سامانه کارمند ایران مستندات لازم را آماده و اقدام لازم را صورت دهند.
مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری همچنین تاکید نمودند دستگاه های اجرایی می بایست در اسرع وقت اقدام لازم را جهت جذب پذیرفته شدگان اصلی انجام و پیگیری مستمری را با دفتر
منابع انسانی و تحول اداری استانداری جهت درخواست شماره مستخدمی انجام دهند. ایشان همچنین بیان نمودند دستگاه های اجرایی ضمن تسریع در تهیه و تکمیل مستندات مورد نیاز، در درج صحیح اطلاعات در سامانه کارمند ایران نیز دقت لازم مبذول نمایند.
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۳۸ بهزیستی کرمان
سلام به همه,همونطور که تو گزارش نوشته قضیه فیش فقط مربوط به برخی از پذیرفته شده ها هست,یعنی اون کهایی که حتما قبلا فیش همراه بقیه مدارکشون تحویل ندادن
سلام و تشکر بابت همه پیگیری هاتون.
یه سوال داشتم اون استانهایی که سامانه کارمند ایران براشون باز نشده باید چکار کنن ؟ استانداری جواب صریحی نمیده و همش میگه ان شاالله سامانه کارمند ایران باز میشه. شما خبری از این بابت دارید و توی پیگیری هاتون این سوال رو مطرح کردید ؟
ممنون میشم یه راهنمایی بکنید.
پاسخ:
اگه لیستشون مورد تایید معاونت برنامه ریزی قرار بگیره حتما سامانه  برا اونا هم باز خواهد شد از استانداریتون پیگیر باشین که روز تایید رو بگیرن
بابا اینا مارو صدا بزنن برای کار زود
9هزار تومن چیزی نیس
من 90 هزارتومنم میریزم به حسابشون
فقط زودتر بریم سرکار
مردیم بعد 3 سال

شمام ول کنید این حرفارو
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۳۰ استخدامی کرمان
مدیر و نمایندگان محترم!من شرمنده ام به خاطر همه زحماتی که برای پیگیری متقبل می شوید و باور کنید اگر سخنی به زبان میاد که باعث رنجش شما میشه نه از سر باور و یقینه بلکه چون شما رو سنگ صبور خود یافتیم دیواری کوتاهتر از شما پیدا نکرده و  از روی ناچاری همه کاسه کوزه ها رو بر سر شما...به هر حال حلال کنید و به دل نگیرید ... 
آخه کی بعد 3 سال فیش نگه میداره؟اینم سیاست جدید واسه تیغ زدن مردم که بریم دوباره پول واریز کنیم؟
قضیه فیش دیگه چیه مدیر جان؟
مدیر جان یعنی اگه کسی زمان ثبت نام فیش را واریز نکرده باشه و الان همون مبلغ را واریز کنه قبول میکنند؟
سلام
این فیش واریزی دیگه چه صیغه ایی هستش؟
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۸ حامد محمدی
مدیر جان ونمایندگان عزیز بازهم از پیگیریتان تشکر وقدردانی میکنم
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۷ حامد محمدی
مدیر جان تاریخ1/1/93رااصلاح کن 94درضمن یعنی چی اردیبهشت رامنتفی ندانستند.حتما بعد هم خرداد/تیر/مرداد/شهریور/مهر /سال 95