---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ

۰

گزارش پیگیری 1393/12/06

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ


با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پذیرفته شدگان عزیز

در ادامه پیگیری ها جهت اطلاع از اقدامات انجام شده در خصوص دسترسی استانداری ها به سامانه کارمند ایران روز ششم اسفند ماه به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور(سابق)مراجعه کردیم.
با توجه به گزارش داده شده طی روزهای گذشته، پس از مدت ها انتظار، از آخرین ساعات اداری امروز، این معاونت اقدام به فعال نمودن سامانه کارمند ایران برای استانداری ها نمود.

لازم بذکر است که سامانه کارمند ایران برای استانهای قزوین و همدان هم روز شنبه فعال خواهد شد .
طی روزهای آتی مسوولان کارگزینی دستگاه های اجرائی نسبت به وارد کردن اطلاعات شما پذیرفته شدگان به سامانه کارمند ایران جهت دریافت کد مستخدمی اقدام خواهند نمود.
لذا از کلیه پذیرفته شدگان عزیز خواهشمند است جهت تسریع در روند ورود اطلاعات به سامانه، به استانداری ها و کارگزینی دستگاه های اجرائی خود مراجعه نمایند.

در آخر از زحمات کلیه مسؤولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که با روی باز از نمایندگان پذیرفته شدگان استقبال نموده و همکاری های لازم را به عمل آوردند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.
و من الله توفیق

۹۳/۱۲/۰۶
مدیرسایت