---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور15

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ



گزارش پیگیری روز دوم(3آذر) نمایندگان اعزامی به تهران

نتیجه پیگیری روز اول ( 2آذر)نمایندگان اعزامی به تهران  به قلم خودشان


برنامه زمان بندی کمپین ارسال پیامک به نمایندگان بصورت کامل {بافرمت ورد} (شروع از 3شنبه20آبان93)-کلیک کنید

{بافرمت پی دی اف}



همانطوریکه در فایل کمپین ارسال پیامک هم مشاهد میکنید فردا 16آذر آخرین روز برنامه ارسال پیامک به نمایندگان خواهدبود البته اصولا باید دو روز دیرتر تموم میشد چون شماره بقیه نمایندگان نتونستیم پیدا کنیم تا اینجا بسنده کردیم و این را هم اعلام کنیم که عزیزان نماینده طی دیدارهایی که با چندین تن از نمایندگان داشتتد به وضوح به تاثیر این پیامک ها اذعان کرده و قول پیگیری داده اند و از همین جا بنده از تمام کسانی که درین کمپین وبرنامه شرکت کردند علی الخصوص نمایندگان محترم که قبول زحمت نمودند وبنوعی اثبات کردند که از حق قانونی خود نمیگذرند و همچنان پیگیرند کمال قدردانی و تشکر را دارم وصد البته از تهیه کننده این کمپین  که خواستند نامی ازشون برده نشود و واقعا چندین روز وقتشان را گذاشته اند  وزحمت کشید ه اند عرض  تشکر ویژه هم از طرف خودم وهم از طرف قبول شدگان را داریم امیدواریم که اجر زحماتتان را درین ماه  اماممان سیدالشهدا  (ع) خودشان بدهند .



اظهارات دکتر نوبخت در مورد شروع بکار استخدام ها ( از زبان خودش در اخبار ساعت 11 رادیو ایران روز پنجشنبه 1393/08/22)فایل صوتی  - فایل تصویری

نظرات  (۲۰۶)

۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۵ محمد محمدی
سلام
قابل توجه پیرشده استخدام با رفتن تو سایت معاونت راهبردی و دیدن و مقایسه ردیف 550000 بودجه متفقره موقت در بودجه سال های 93و94 متوجه می شوید اکثر ردیفها به جز چند مورد در 2 بودجه از نظر متن و مبلغ هیچ تفاوتی ندارند یعنی با اینکه تو بودجه هستند ولی جذب نشده اند و دوباره تو سال 94 تکرار شده اند و در بودجه 94 حتما در جداول شماره 10 به ردیف جذب ناظرین کشاورزی هم دقت کنید.
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۵ محمد محمدی
سلام قابل توجه دوستان به ردیف بودجه دوستان ناظر کشاورزی جهت استخدام در زیرمجموعه جدول شماره 10 دقت کنید چقدر کامل و شفاف است وبدون ابهام برعکس ردیفهای متفرقه ؛دوستان دقت کنید و از طریق نماینده ها پیگیری بیشتری کنید
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۹:۲۰ محمد محمدی
سلام
من موضوعی در مورد ردیف قرار گرفتن بودجه استخدامی را مطرح کردم کسی در این مورد سئوالی از مسئولی نکرده مدیر محترم اگر توضحی در این مورد می دانی لطفا پاسخ دهید با تشکر
پاسخ:
مدیرسایت : گفتیم که شما یه نگاه با سیار ردیفهایی که مثل همین ردیف ذیل موردی وموقتی هستن بندازین اونوقت میشه همه اینا اونجوری که شما میگین باشن ؟؟
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۹ مازندران بهزیستی

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره نحوه بررسی و روند تصویب لایحه بودجه در مجلس، اظهار کرد: بر اساس ماده 186 دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا پانزدهم آذرماه هر سال به مجلس تسلیم کند، که با توجه به اینکه روز گذشته مجلس نشست علنی نداشت، لایحه بودجه امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

وی ادامه داد: روند بررسی بودجه به این شکل است که نمایندگان مجلس از زمان چاپ و توزیع لایحه بودجه سالانه کل کشور و پیوست‌‏های آن تا 10 روز فرصت دارند تا پیشنهادهاى خود را به کمیسیون‏‌هاى تخصصى مجلس تقدیم کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اضافه کرد: کمیسیون‏‌هاى تخصصى مجلس نیز موظف هستند، حداکثر 15 روز پس از چاپ و توزیع لایحه، گزارش خود را به کمیسیون تلفیق تقدیم کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه "کمیسیون تلفیق باید در مدت 15 روز گزارش کمیسیون‌ها را بررسی کند"، اظهار کرد: این مدت می‌تواند با موافقت هیئت رئیسه مجلس، 15 روز دیگر تمدید شود که با این حال، مهلت بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق نهایتا یک ماه است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: با این حساب، احتمالا تا 45 روز آینده لایحه بودجه 1394 کل کشور پس از تصویب در کمیسیون تلفیق، برای بررسی و تصویب نهایی نمایندگان به صحن علنی می‌آید.

نعمتی در پایان از رئیس‌جمهوری و هیئت دولت برای تقدیم به موقع لایحه بودجه به مجلس تشکر کرد.

با سلام آقای مدیر نماینده ها امروز تهران هستند؟ اگر شما با آنها در ارتباط هستید حتمن موضوع "ردیف بودجه در طبقه بندی 550000 جدول شماره 9 اعتبارات موقت قرار داده اند فرایند جذب این بودجه ها طولانی و پیچیده است " را درخواست کنید پیگیری کنن .مرسی
پاسخ:
مدیرسایت : نماینده ها خودشون به وبلاگ سر میزنن ودر جریان سوالاتتان هستن .
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۸:۱۸ پیرشده استخدام
جناب اکبر عظیمی اینجا کسی با قسم شما سرکار نمیره و کسی هم بیکار نمیشه بهتره تراوشات ذهنی خودتون رو برا خودتون نگهدارین.یعنی دیدن ردیف بودجه انقد بهتون فشار آورده؟!!!و اما جواب جناب محمدی شما اول یه نگاه به همه ردیف های 550000 بنداز به نظر تو بودجه برگزاری انتخابات وزرات کشور وشورای نگهبان که شماره یک و دو هستن هم به سختی و پیچیدگی بهشون تعلق میگیره؟؟برادر من انتظار نداشته باشید ما حرفهای کسانی رو که حتی یه نگاه اجمالی به متن بودجه نکردن رو باور کنیم.
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۳ اکبر عظیمی

دوستان من میتونم به مقدس ترین مقدسات قسم بخورم که این قولی که داده اند الکیه و هیچوقت این استخدامی ها به سرانجام نخواهد رسید،اگر اینگونه نبود توی بودجه اعتبار این استخدامی ها  بدون ابهام لحاظ می شد و اینکه هر کدام از مسئولین یه ساز متفاوت می زنن، خود نوبخت که اول گفت اسفند میرن سر کار و از فروردین حقوق می گیرن و الان هم میگه در سال 94 انجام خواهد شد. غیر از این هم نخواهد بود باور ندارید این خط - اینم نشون *،  (خود نوبخت گفت: باشید تا صبح دولتتان بدمد...)

۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۳ شاهین پیرانی
به بنیاد شهید
 سلام مدیر جان خسته نباشید  من تمام اگهی روند استخدامی را دانلود کردم و خوندم دیدم فقط استان اردبیل 19 نفر  رشت 31   پذیرش زده ولی بعضی استانها از جمله استان خوزستان هم بنیاد شهید ازمون برگزار کرده که  اگهی ان را نتوانستم پیدا کنم  به اعبارتی با اگهیها میتوان گفت نهایت 4الی5 استان  اداه بنیاد ازمون داشته و هرکدام نهایت 20الی30  که جمعا 100الی150 نفر میشود
حالا از شما خواهش میکنم  یه صفحه جداگانه برای  بنیاد شهید بدون سهمیه  لینک بذارین تا ببینیم واقعا چندتا استان بنیاد ازمون برگزار کرده واز همه دوستان خواهش میکنم لطف کنن ببینن  توی اگهی استخدامی استانشان بنیاد چقدر نیرو میخواسته
خوب میدونید بنیاد بودجه جداگانه دارد  میخواهیم بدونیم بنیاد اعتبار جذب 150 نفر را ندارد   تازه بودجه بنیاد 2000 میلیارد نسبت به سال 93  بیشتر خواهد شد
به امید اون روزی که بریم سر پست
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۶ امیدوار به خدا
مدیر سلام
کجا میشه تعداد نفرات مورد نیاز استانداریها را که آگهی زدن مشاهده کرد؟
پاسخ:
مدیر سایت : از صفحه " روند استخدام استانداری ها  تا کنون "باید آگهی ها رو دانلود کنین بعد یقین کنید .
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۸ امیدوار به خدا
مدیر بودجه ناظرین و بنیادیها و شرکت نفتیها در کدام صفحه و فایل بودجه 94 موجود است تا ببینیم و خیالمان راحت شود ؟
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۳ امیدوار به خدا
سلام مدیر به بچه خبر بده امشب نوبخت تو شبکه 2 در گفتگوی ویژه خبری ساعت 22/45 میاد صحبت کنه در مورد بودجه پس همگی پیامک بارون کنیم اگه شماره پیامک را داری زودتر بذارین توی صفحه
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۹ فریاد زیر آب
مدیر جان میشه از نمایده ها بخوایم اونجا فقط یه بپرسن که بچه های سهمیه زیر 50% چطور میتونن متوجه تأمین اعتبارشون بشن و وضعیتشون چطوره؟
امروز از بنیاد هم پرسیدم اطلاعی نداشتن.
سلام. آقای مدیر من هم تست پزشکی و سؤپیشینه رو نرفتم و کد استخدامی واسم نیومده. جز کسانی محسوب میشم که مراحلشون انجام نشده؟؟؟؟؟
استانداری ما هم میگه تا بودجه ابلاغ شه تا اردیبهشت طول میکشه. تا 2هفته پیش میگفتن ایشالا اوایل فروردین شروع بکاره. والا من سر از کاراشون در نمیارم
پاسخ:
مدیرسایت: نه نمیشه.
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۰ محمد محمدی
با سلام از مدیر محترم و دوستان خواهش می کنم اگر اطلاعاتی برای رفع ابهام بنده دارند بگویند. امروز با یکی از کارشناسان تلفیق معاونت برنامه ریزی استانداری که پرینت ردیف بودجه را به ایشان نشان دادم گفت ردیف بودجه در طبقه بندی 550000 جدول شماره 9 اعتبارات موقت قرار داده اند فرایند جذب این بودجه ها طولانی و پیچیده است و ممکن است حتی با تصویب مجلس جذب اعتبار ماهها طول بکشد بهتر بود در ردیف بودجه استانها در جدول شماره 10 قرار میگرفت و کمیسیونهای مجلس می توانند چنین تغییری را بدهند خواهشا پیگیری نمایید و نماینده ها با دفتر آقای دژپسند تماس بگیرند
اینم لینک خبر.

http://www.yjc.ir/fa/news/5066134/متوسط-نرخ-تورم-سال-آینده-14-درصد-استاستخدام-نهایی-افرادی-که-مراحل-قانونی-را-طی-کرده‌اند
پاسخ:
مدیرسایت:همانطورکه قول داده بودیم زمان مراجعه مجدد نمایندگان را اعلام کنیم به استحضار همه میرسانیم که این پیگیری ان شاالله فردا خواهد بود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدباقر نوبخت در نشست خبری امروز پیرامون لایحه بودجه سال 1394 گفت: افرادی که مراحل استخدامی آنها انجام شده  ما به خاطر نبود مالی استخدام آنها صورت نگرفته است در سال آینده همه آنهایی که مراحل قانونی را طی کرده‌‌اند استخدام می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: تأمین اعتبار برای استخدام‌های اجتناب‌ناپذیر در بودجه سال آینده دیده شده است.
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۳:۰۷ سلام سلامی
از بچه های اذربایجان غربی کسی هست تست پزشکی و سو پیشینه رو رفته باشه ؟

اصلا این تست پزشکی چیه ؟جز مراحل گزینشه؟
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۵ حبیب عابدی
مدیر و نمایندگان عزیز
از تمام زحماتتون ممنونم
ان شالله حقوق تک تکتون روز افزون، پاداش و مزایاتون فراوون
فقط یه خواهش دارم
الان تنها نگرانی ما اینه که اونایی که گزینش نشدن تکلیفشون چیه؟
ترو خدا پیگیر این موضوع باشین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ حسین فیروزی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در این نامه آورده است: به اطلاع آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که نتایج آزمون استخدامی مورخ 1391/11/27 آنان اعلام گردیده می‌رساند، به استناد بند 5 دستورالعمل برگزاری آزمون استخدام عمومی - تخصصی و مصاحبه، بعد از اعلام نتایج نهایی به مدت ده روز ضمن رسیدگی و پاسخگویی به کلیه شکایات و اعتراضات داوطلبان آزمون مذکور، نتیجه اقدامات به عمل آمده را به ذینفعان اعلام و در پایان رونوشتی از اقدامات به عمل آمده را در قالب گزارشی به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان ارسال نمایند. ( داوطلبان بعد از اتمام مهلت پانزده روزه شکایت، حق هیچ‌گونه اعتراضی را ندارند)

16 آذر 93
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۳ فریاد زیر آب
به صبا رحیمی و حسین ایرانی و کلیه بچه های زیر 50%
بچه ها این ایمیل منه.شماره تلفن هم توی ایمیل میذارم. اگه خبری از بودجه سهمیه زیر 50% دارین به منم بدین.
stktaj@gmail.com
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۰ محمد محمدی
با سلام خدمت دوستان گرامی
باتشکر از زحمات دوستان
باتوجه به قراردادن ردیف بودجه در لایحه از طرف دولت بهتر است پیگیریها از طریق نماینده های مجلس با جدیت بیشتر ادامه پیدا کند و برای پیگیری بهتر در مرحله اول باید از طریق اعضا کمیسیون برنامه بودجه مجلس که اول بودجه توسط آنها بررسی میشود شروع کنیم رئیس کمیسیون بودجه آقای تاجگردون است (از نظر تفکر سیاسی به مجموعه دولت خیلی نزدیک است)اسامی 29 نفر دیگر در سایت مجلس قسمت کمیسیونها می باشد.در مرحله بعد از طریق کمسیون تلفیق بودجه که هنوز تعیین نشده اندو قبل از امدن بودجه به صحن پیگیری از طریق کلیه نماینده ها با روش قبل. از دوستانی که نماینده شهرشان در کمیسونهای مذکور مباشند خواهش می کنیم حضوری و فعالتر پیگیری کنند. باتشکر از مدیر سایت در صورت امکان شماره های نماینده های کمیسیون را به طور جداگانه درج نمایید. من اولین بار پیام می گذارم ولی باور کنید  پیامکهای شما در مرحله قبل فوق العاده اثر گذار بوده. باتشکر
۱۷ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۷ فریاد زیر آب
مدیر جان و دوستان. سوالی داشتم. من که سهمیه زیر 50% هستم از کجا باید بفهمم بودجه برای ما هم در نظر گرفتن یا نه؟
از بچه های سهمیه زیر 50 اگه کسی میدونه لطف کنه جواب بده
پاسخ:
مدیرسایت : از روی بودجه ظاهرا نمیشه .
۱۷ آذر ۹۳ ، ۰۷:۵۱ رضا مازندرانی
مدیر ,بچها سلام. بنظر من 2تا موضوع مبهم وجود داره که نمایندها لطف کنن و زحمت بکشن از تهران برای اخرین بار پیگیری بشه 1- هنوز یه نگرانی وجود داره که ایا اعتبار مذکور فقط مختص استانداریهاست ویانه ازمونهای دیگه رو هم شامل میشه چون جمله مذکور فوق العاده مبهم و کلیه2- با این که خودم گزینش شدم با توجه به جمله مذکور تکلیف بچهای گزینش نشده چی میشه [[[مدیر جان تو حرفات گفتی فقط ماله استانداریهاست ایا چیزی میدونی که ما نمیدونیم؟؟؟]]]
پاسخ:
مدیرسایت : قبلا نمایندگان در جریان پیگیری از مسئولان معاونت راهبردی خودشان اشاره کرده بودن که قراره حتی بیش از اون مبلغ درج شده در لایحه به مختص استخدام استانداریها باشه . یعنی 30میلیارد بیش ازین مبلغ.

چند روز پیش یه مطلبی تو سایت جناب رسایی منتشر شده بود درباره نتیجه دادن پیگیری ها در مورد استخدام نفت.

بنده یه کامنت گذاشتم و از ایشون خواستم پیگیر وضعیت استخدام استانداری ها هم باشن . پاسخ ایشون جالبه:

سلام در خصوص این دوستان نیز تا الان جلساتی برگزار شده و مسئولان معاونت نیروی انسانی قول رفع مشکل تا سال آینده را داده اند / منتهی بر خلاف دوستان نفت که متحد و مرتبط بودند، در آزمون استانداری ها این ویژگی وجود ندارد برای همین در اطلاع رسانی و پیگیری کار مشکل دارند

http://rasaee.ir/content/1849?page=1

به دوستان 

120میلیارد تومان به ناظرین کشاورزی هم  درنظرگرفته شده
به دوستان 

برای استخدام ناظرین کشاورزی هم 12 میلیارد اختصاص داده شده.............توی همن فایل استانداری ها  صفحه ٢٠٠ و٢٠١ هستش............  اسم جدول الزامات اعتبار قانون اصلاح جذب مهندسین ناظر کشاورزی
۱۷ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۵ مازندران بهزیستی
تبریک

رکورد 2000 نفر را رد کردیم
۱۶ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۷ امیدوار به خدا
مدیر باز هم مزاحم شدم
مدیر استخدام نفتیها از ما جدا هست یا نه ؟  چون اونا جداگانه میرن تو بودجه شرکتهای دولتی مدیر جون اگه کسی دقیق تر میدونه بگه ؟
پس چرا میگفتند استخدام استانداریها حدود  30000 نفره ؟


مدیر ببخشید.
پاسخ:
بله بودجه ی نفتی ها جداست
۱۶ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۴ امیدوار به خدا
سلام مدیر
به نظرم استخدام نفتیها از ما جدا باشه چون اونا جداگانه میرن تو بودجه شرکتهای دولتی اگه کسی دقیق تر میدونه بگه ؟
مدیر کل استخدامهای استانداریها اعم از گزینش شده و نشده و سهمیه بنیادیها چقدرند ؟
مدیر سهمیه بنیادیها بطور مجزا تو بودجه بنیاد شهید میرن یا تو همین 370 میلیارد تومنه ؟
راستی مدیر بودجه استخدام ناظران چطوریه مجزاست یا با همین 370 میلیارد تومنه ؟

پاسخ:
مدیرسایت : سوال دیگه ای نیست ؟؟!!
کل استخدام استانداری ها اعم از گزینه شده ونشده : 16794
سهمیه بنیادیها بصورت مجزا
ما فک میکنم اونم مجزاست

۱۶ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۰ سلام سلامی
از بچه های اذربایجان غربی کسی هست تست پزشکی و سو پیشینه رو رفته باشه ؟

اصلا این تست پزشکی چیه ؟
با سلام 
دوست عزیز آقای محمدی 
شما میتونی اگه اطلاع داری جواب بدی و اگه نداری فقط کامنت ها رو بخونی.
من با توجه به تجربه شخصی خودم در امور حسابداری دولتی این برداشت رو داشتم. و برای اینکه ذهن افرادی مثل شما متوهم نشه اول کامنتم نوشتم افراد آگاه جواب بدن این یعنی اینکه حرف من سندیت نداره. امیدوارم متوجه منظور من شده باشید.
مدیر جان نظرتون رو در خصوص کامنتی که گذاشتم ندادید؟؟؟؟؟
لطفا نظرتون رو اعلام کنید؟
تشکر
پاسخ:
مدیرسایت:سوال نبود که درخواست بود. اونم نماینده ها خودشون میان وبلاگ ودر جریان حرفاتون هستن
۱۶ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۸ ماهور مهری
دوستان  ان شاء اله با  این بودجه تکلیف هممون مشخص بشه-حالا  مشکل اینه که ما گزینش نشده ها از کجا یقین پیدا کنیم که (صدرصدی) بقیه مراحلمون ادامه پیدا میکنه ؟
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۳۷ رضا مازندرانی
مدیر عزیز بچها لطفا یه نفر توضیح بده من متوجه نمیشم این عدد3.700.000 ریال .یعنی چی؟؟؟ یعنی سیسد هزار تومن
پاسخ:
مدیر سایت : بابا ارقام به میلیون ریاله یعنی 6تا صفرم باید بذارین جلوش .دقیقا میشه 3.700.000.000.000 ریال . که مساویست با 370 میلیارد تومن.
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۲ بلاتکلیف همدان
منم با اقای لطفی موافقم
ضمن تشکر از زحمات عزیزان نماینده دوستان لطف کنن پیگیر نامه ادامه مذاحل باشند چون دیگه دلیلی واسه تعلل نیست اگه ما پیگیری نکنیم بازم مراحل طولانی میشه و اینکه کار گزینش نشده ها تا اخر بهمن تموم نمیشه
ببخشید مدیر جان:
درسته که شکر خدا  اعتبار استخدامیها با اومدن در لایحه وان شاالله تصویب آن بقیه مراحل طی خواهد شد و دیگه بهونه ای ندارن ولی تا مجلس و سپس شورای نگهبان لایحه بودجه رو تصویب کنن و لایحه برای ابلاغ به استانداریها ارسال بشه تا عید این مراحل طول میکشه و کسانی که مراحل گزینش و ... رو انجام ندادن خیلی عقب میمونن ، مدیر جان اگه لطف کنید و به نماینده ها بگید که نامه ادامه مراحل رو از معاونت توسعه حداقل تلفنی پیگیری کنن ممنون میشیم؟؟؟؟؟؟؟ .
با تشکر
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۴ مازندران بهزیستی
"مطابق پیگیری دوستان مشخص شد که تاریخ مجوز به 91 تغییر کرده. پس نگران نباشید. منظور آزمون استانداری ها هستش و اشتباه تایپی هم نبوده."

مدیر جان دوستان از کی پیگیری کردند

چرا عنوان ازمونها را تغییر دادند ؟؟؟

بچه های 92 هم عنوان ازمونشون ( مجوز ) 90 را داشتند ؟؟؟
سلام
دوستان عزیز این خبر رو به همتون تبریک میگم
البته الان لایحه است ان شالله که تصویب هم میشه
فقط دوستان توروخدا یه فکری به حال ما گزینش نشده ها هم بکنید 
تا حالا همه با هم بودیم مارو از یاد نبرید
مدیر جان لطفا اگر نماینده ها دوباره مراجعه به تهران داشتند برای این قضیه پیگیری کنند
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۹ مازندران بهزیستی
مدیر جان سال قبل گفتند 17 درصد یا 17.5 درصد ولی با دستور رئیس جمهور 20 درصد افزایش دادند

امسال هم من یک درصد افزایش دادم تا رند بشه
مدیر جان:
با توجه به اطلاعاتی که از بچه ها گرفته بودی ، تعداد کل بچه هایی که در کل کشور تو آزمون استخدامی استانداری شرکت کرده بودن چند نفر بودن؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : 16794 نفر 
سلام مدیر جان 
نماینده ها که به تهران مراجعه کرده بودن مسئولین معاونت توسعه بشون گفته بودن که ظرف یک یا دو هفته آینده نامه ادامه مراحل استخدامی رو به استانداریها ارسال میکنن. با توجه به اینکه تا حالا خبری از نامه نشده ، و از اونجاییکه یکی از مسئولین معاونت توسعه شماره تلفنش رو بشون داده بود. اگه ممکنه به نماینده ها بگید که فعلا حداقل تلفنی  پیگیره این نامه بشن؟؟؟؟؟
با تشکر از زحمات مدیر محترم و همچنین نماینده های عزیزی که قبول زحمت کردن و به تهران مراجعه کرده بودن.
پاسخ:
مدیرسایت : بچه ها مشکل ما عدم تامین اعتبار بود که شکر خدا با اومدن در لایحه وان شاالله تصویب آن بقیه مراحل طی خواهد شد چون دیگه بهونه ای نمونده .
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۷:۱۴ اکبر عظیمی
دوستان عزیز بنده نظرم بر اینه که روز شنبه هفته آینده برا تمامی نماینده های مجلس که تا بحال اس فرستادیم دوباره در یک روز اس بفرستیم ... ،اگر نظرتون مثبته کامت تایید بذارین.
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۷:۱۰ قبول شده جهاد
سلام به مدیر محترم و تشکر از زحماتشون

با این تفاسیر و اتفاقات پیش آمده آیا پیگیری دوباره نماینده های عزیز از تهران به قوت خودش باقیه یا منتفی شد؟؟ 
پاسخ:
مدیرسایت : ظاهرا قراره عزیزان نماینده باز مراجعه کنن ولی هنوز زمان دقیقش مشخص نیس اگه مشخص شد اعلام میکنیم.
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۵ محمود از مازندران
سلام
دوستان پیگیری کنید.متن ردیف بودجه رو که نوشته مجوزهای استخدامی سالهای 91 و92 ولی مجوز ما مربوط یه سال 90 هست.احتمالا اونها اشتباه کردن تو تایپ.(استانداری مازندران برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و سایر دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات عمومی و
1390 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد 605 نفر /12/ 110 / د م مورخ 21 / تخصصی برای بکار گیری افراد در دستگاههای اجرایی و از محل مجوز استخدامی شماره 4550
از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی ، تخصصی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید)این متن اگهی استخدامی خودمونه.
پاسخ:
مطابق پیگیری دوستان مشخص شد که تاریخ مجوز به 91 تغییر کرده. پس نگران نباشید. منظور آزمون استانداری ها هستش و اشتباه تایپی هم نبوده.
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۸ مازندران بهزیستی
 با سلام

فقط این یک اماره باز دعوام نکنید

دختر عموی من کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی است چون موضوع پیگیری منو برای کارم میدونست وقتی امروز رقم اعتبار در نظر گرفته شده را گفتم یه حساب کتابی کرد که گفتم شما هم در جریان باشید

متوسط حقوق و مزایا کارمند اداری در دانشگاه علوم پزشکی 1150 هزارتومان

افزایش حقوق برای سال آینده 15 %

1322000 = 15/100*1150000

1322000حقوق هر ماه*ماه 12

که میشه 15864000 برای هر نفر در سال

حالا اگر رقمی که مصوب شده

370000000000

را تقسیم بر دریافتی هر فرد در سال کنیم



15864000 / 370000000000

برابر میشه با حدودا

23000 نفر





پاسخ:
افزایش حقوق 14 درصده .
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۰ علیرضا محمدی
به hamed seifi
شما سوالی پرسیدی منتظر بمون کسی اطلاع داشته باشه جوابتو میده نه اینکه با جمله آیا میتونه به این معنی باشه... تراوشات ذهنیتو بنویسی و ذهن مردمو درگیر کنی یلد بگیریم حرفهارو با سند یا منطق بزنیم
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۳:۴۳ شاهین پیرانی
سلام بچه هایی که برای بنیاد شهید ازمون داده بودید  این خبر فکرکنم  شامل مل بشه که هیچ خبری از استخدام جدید در بنیاد شهید نیست

خبرگزاری تسنیم: دولت در لایحه پیشنهادی بودجه ۹۴ سقف بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران را ۸هزار میلیارد تومان پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه با حضور در مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۹۴ را تقدیم پارلمان کرد.

مطابق بودجه پیشنهادی دولت در بودجه سال ۹۴ میزان اعتبارات دولت به بنیاد شهید و امور ایثارگران ۸ هزار و ۲۳۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پیش بینی شده است.

این در حالی است که بودجه مصوب بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال گذشته ۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

مطابق بودجه پیشنهادی دولت در بودجه سال ۹۴ میزان اعتبارات دولت به «ستاد مرکزی راهیان نور کشور» ۱۵میلیارد تومان پیش بینی شده است.

در ردیف توزیع اعتبارات جدول شماره ۱۸ بودجه پیشنهادی سال ۹۴، دولت برای «مطالبات خانواده معظم شهدا، پاداش پایان خدمت، سایر مطالبات و دیون» مبلغ ۱۵۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است. معوقات ایثارگران تا سال ۹۰ چندی پیش پرداخت شد و معوقات از سال ۹۰ به بعد هنوز باقی مانده است. اکنون این مبلغ برای سال ۹۴ از سوی دولت پیشنهاد شده است.

همچنین برای «قانون خدمات رسانی ایثارگران» ۲۲۷ میلیارد تومان، برای «هزینه تحصیلی و آموزشی مصادیق ایثارگری مطرح در تبصره۱۵» مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان و برای «هزینه‌های درمانی مصادیق ایثارگری» ۳۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است.


سلام دوستان. ظهر همگی بخیر وشادی.
یه سوال داشتم. چقدر طول میکشه این لایحه بودجه به تصویب برسه و به استانها نامه بزنن واسه استخدامی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۳:۰۵ بلاتکلیف همدان
من امروز هرجا تماس میگیرم و پرس و جو میکنم میگن تمامی مراحل استخدام باید تا اسفند گذرونده بشه تا برین سر کار/ خدا کنه راست باشه
امروز که با ثبت اسناد تماس گرفتم گفتند اداره متبوعه ما مشکل پست سازمانی داره که گزینششو شروع نمیکنه اگه این موضوع حل شه بلافاصله گزینش شروع میشه
اگه یادتون باشه یک سری خبر تو که تو همین سایتم درج شده بود منتشر شد که پست های سازمانی ثبت اسناد اختصاص یافتند و مشکل پست ها حل شد اما اداره کل استان همدان گفت که ما امروز با تهران تماس گرفتیم که چارت مربوطه رو بفرستند ولی تهران گفته که فعلا آماده نیست.  در حالی که خبرش ماله چند وقت پیشه/ چقدر کم کاری

با سلام
دوستانی که از روند تدوین بودجه اطلاع دارن جواب بدن
اگه دقت کرده باشید ردیف استخدامی تو بخش اعتبارات ردیف های موردی (موقت) اومده. آیا این میتونه به این معنی باشه که اگه در روندتصویب بودجه مجلس با میزان هزینه های جاری مخالف باشه و یا قیمت نفت به 60 دلار برسه این اعتبارات تو اولویت حذف قرار میگیرن یا نه؟
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۵ پیرشده استخدام
سلام به دوستان  ومدیر محترم بخاطر زحمات بی شائبه.بچه ها بنظر من امشب ساعت 9 بریم  پشت بوم و غریو الله اکبر سر بدیم.خخخخخخ.دم همه شما گرم به امید روزای بهتر.
سلام امروز به استانداری اصفهان،خانوم عقیلی زنگ زدم نبودش ، یه خانومه دیگه به نام خانوم مراتی جواب داد. در خصوص استخدامها سوال کردم گفت فعلا داریم کارهای استخدامی سهمیه ایثارگران را انجام میدیم و افراد سهمیه عادی هم در مرحله بعد کاراشون انجام میشه ، گفتم حلا سهمیه عادی تا چه موقع کاراش انجام میشه گفت حداکثر تا آخره سال کاره سهمیه عادی هم باید انجام شده باشه. 
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۲:۰۹ مازندران بهزیستی
به همه تبریک میگم از مدیر عزیز سایت هم تشکر میکنم

فقط نگران دوستان گزینش نشده و 92 هستم خدا کنه در ماههای باقی مونده کارهای اونا هم انجام بشه
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۸ بلاتکلیف همدان
مدیریت عزیز ممنون از فعالیت بی وقفتون برای سایت و درواقع ما
کسی میدونه این بودجه چه جور تفصیل میشه و برا واحدهای زیر دست و یا برا هر استانداری کی مبلغ دقیقش تعیین میشه؟
آخه مشخص بشه دیگه هیچ بهونه ای برا ادامه فرایند گزینش ندارند
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۷ رسول رسولی
تو پی دی اف صفحه 201 شماره طبقه بندی 70 هست ببین ...
اگه پیدا نکردی cntrle +f رو بزن بعد کلمه استخدام رو بنویس چند تا برات میاره next کنی بهش میرسی ...
انشااله اینو تصویب کنن کارمون حله ...

به امید فرداهائی بهتر ...
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۶ بلاتکلیف همدان
نگران نباش اقای حسینی منم گزینش نشدم ولی به امید خدا و طبق پرس و جو ها و پیگیری های من و دوست عزیز پیر شده استخدام بهمون گفتند که ماهم جزو همین گروهیم که ذکر شده و به امید خدا تا بهمن کل کار گزینشمون انجام شده و با بقیه دوستان گزینش شده میریم سر کار البته اگه وعده هاشون واهی نباشه ، من که دلم روشنه
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۱ بلاتکلیف همدان
سلام دوست خوبم
شماره صفحه فایل پی دی اف میشه 201
اما شما شماره پایین خود صفحه رو که ببینی نوشته  191

اعتبارات متمرکز حقوق و مزایای کارکنان جدید الاستخدام موضوع مجوزهای استخدامی سالهای 1391 و 1392 که تمامی
مراحل قانونی جذب نامبردگان طی شده است
3,700,000 میلیون ریال
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۵ پیرشده استخدام
سلام بلاتکلیف جان شماره هفتاد مربوط به ذبح و صید بود.من پیدا نکردم دقیقا چی نوشته؟
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۶ حسین حسینی
سلام دوستان. یک خبر خوب برای شما و یک خبر بد برای خودم
370 میلیارد تومن برای نیروهای جدیدالاستخدام موضوع مجوز سالهای 91 و 92 اختصاص یافت.
اگه این رقم رو تقسیم بر 25000 کنیم می بینیم که سالانه نفری 14 میلیون تومن کاسبید...
خبر بد برای من
اینکه در بودجه دقیقا قید شده به کسانی تعلق میگیرد که تمامی مراحل استخدام را سپری کرده اند و دوباره دغدغه ی فکری دوستانی که گزینش نشده اند شروع می شود...از جمله من که از بنیاد قبول شده و گزینش نشده ام...
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۱۲ بلاتکلیف همدان
دوستان از لینک farsnews.com/newstext.php?nn=13930915000151

بخش اول یعنی "ماده واحده و جداول کلان منابع و مصارف بودجه"
رو دانلود کنید صفحه 191 شماره طبقه بندی 70 مربوط به استخدام ماست

ماده واحده و جداول کلان منابع و مصارف بودجه
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۳ مازندران بهزیستی
خدایا به امید تو


لایحه بودجه 94

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930915000151
تقدیم لایحه بودجه ۹۴ به مجلس/
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۳ هادی از تبریز
متن کامل لایحه بودجه سال 94 کل کشور

farsnews.com/newstext.php?nn=13930915000151
۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۸ رضا امینی
دوستان عزیز همین چند دقیقه پیش زنگ زدم به دوستم دانشجوی دکتری هست.ایشون یکی از همکلاسیاش کارمند برنامه و بودجه هست بش گفته بود برا استانداریا کارشون تموم شده و تو بودجه لحاظ شدن.نگران نباشید فقط دعا کنید انشاله این کابوس لعنتی زودتر تموم بشه
۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۸ امیدوار به خدا
مدیر مگه چی گفتم که حذف کردی
اینو دیگه بذار
نظراتی مثل رضا پلنگ کش باد هواست مدیر اینطور نظرات را تایید نکن.

۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۰ امیدوار به خدا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مدیر سلام *** **** **** ***** *** **** ** ** **** *** *** *** ** ******* **** ** **** ** ****
منم با نظر رضا مازندرانی موافقم التماس دعا
ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم.
پاسخ:
مدیر سایت : تا حد امکان جلوگیری میکنیم .
خدایا بر ما نظری کن ...
ما فقط تورو داریم

۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۴ فرهاد فرهادی
استاندارد و تحقیقات صنعتی تخصصی چی می پرسن

۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۵ رضا مازندرانی
 با توجه به دادن بوجه فردا به مجلس یه خواهشی از همه داداشاو خواهرای گلم دارم بچهایی که امکانشو دارن امشب یا فردا زحمت بکشن 2 رکعت نماز استغاسه به اقا امام زمان رو بخونن و اقا رو به عمه زینبش قسم بدن ایشالا کار همه بچها درس شه تا بیشتر از این شرمنده پدر مادرامون نشیم یا صاحب الزمان ادرکنی  
۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۷ رضا مازندرانی
واقعا خندم میگیره از کامنتای پرتو پلای بعضی از بچها در حالی که بوجه فردا یکشنبه میره مجلس بجای اینکه امشب از خدامون بخوایم اون چیزی که 2 ساله منتظرشیم فردا  تو بوجه باشه نشستیم مثل خاله زنکا هر چرتو پرتی به ذهمون رسید میام اینجا کامنتش میکنیم تو رو خدا تمومش کنید بجاش شما رو به امام حسین دعا کنید یه امشبی که خدایا به اربعین اقا  تموم شه قضیه که خسته شدیم از این وضعیت اسف بار  بریم دنبال زندگیمونو ایندمون 
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۲ حبیب عابدی
فردا لایحه بودجه میره مجلس
التماس دعا
 اسامی پذیرفته شدگان نهایی در آزمون استخدامی اداره کل استاندارد استان کردستان

http://isirkurd.ir/Lists/List/Display.aspx?ID=41
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۸ رضا پلنگ کش
خطاب به محمود از مازندران

باید همیشه همه احتمالات رو در نظر گرفت

یادتونه چرا اوایل میخواستن مارو کلا استخدام نکنن؟؟ چون میگفتن مال دولت قبلی هستین و به ما ربطی نداره

الانم که مدیریت منابع انسانی و معاونت اهبردی قراره یکی بشه و عسگری ازاد رییس بشه، دیگه نوبخت فقط میشه یه سخنگوی ساده ی دولت و عسگری ازادم میگه به من ربطی نداره که نوبخت چی گفته
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۰ نازافرین حسنی
فریاد زیر آب منظورش این نیست که بقیه سهمیه دارها حذف شدن منظورش اینه که سهمیه زیر 50 درصد اعتبارشون با بقیه بچه ها انجام میشه و با بقیه میرن سر کار .
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۸ رضا مازندرانی
مدیر هم استانیت حالش خوبه یعنی چی????[[[ما تلاش می‌کنیم از محل صرفه‌جویی ناشی از خروجی‌ها و بازنشستگان با توافقی که با دستگاه‌ها انجام شده است، این افراد جذب شوند.]]]
پاسخ:
مدیرسایت:منظورش واسه اسفند ماهه .
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۴۷ فریاد زیر آب
سلام
خب از حرفای مدیر برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی مشخص شد که واقعا بچه های سهمیه زیر 50% بطور حتم حذف شدند. تبریک به همه سهمیه دارا . 3 سال منتظر باش و آخرشم هیچ
۱۵ آذر ۹۳ ، ۰۰:۳۵ محمود از مازندران
سلام
جناب پلنگ کش !!!
400 میلیارد بصورت گلوبال هست .یعنی هرچی قبلا بابت کارمندا بودجه میذاشتن کنار به اضافه ما شدیم این مقدار!! هیچ وقت تو بودجه مستقیما نمیگن ما انقدر گذاشتیم برای حقوق پلنگ کش!!! خواهشا هم دیگه هر اتفاقی که افتاد ریط نده به این استخدامی به قول غریب عزیز بالاترین مسوول که نوبخت باشه گفته اسفند.یکم اطلاعاتتو بالا ببر.
۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۸ اکبر عظیمی
در جواب دوستی که پرسیده 92 ای ها را هم شامل میشه یا نه، اینکه اونایی که گزینش شدن و و یا تا اسفند میشن کارشون حل میشه
اما گزینش نشده ها می مونه در طول سال بعد و شاید هم آخر سال 84، اما خدا کنه اونا هم بزودی گزینش بشن.
۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۳:۰۵ اکبر عظیمی
دوستان برخی از نمایندگان مجلس جواب اس ام اس ها رو میدن و قول پیگیری دادن. اما امشب بعد از اس، آقای ناصری نماینده محترم بابل تماس گرفتند و گفتند که پیگیر موضوع هستیم، بهشون گفتم که اول خدا بعد شما ایشان فرمودن که همه اش با خدا، ما تنها وسیله هستیم. دستشون درد نکنه که علاوه بر اس دادن خودشون هم تماس گرفتن ...
پاسخ:
نظر یکی از بچه ها که بصورت خصوصی داده بود دوستان لطفا راهنمایش کنین  :
سلام
می خوام از بچه هایی که تازه مشغول شدند در استانداری بپرسم مصاحبه عقیدتی سیاسی چی ازشون پرسیدن اما نمی دونم در وبلاگ شما چطوری میشه مطرحش کرد ؟!
آدرس وبلاگ شما رو از سایت استخدام برداشتم
ظاهرا شما تکلیفتون تعیین شده
میشه کمک کنید ؟
من  تو صفحه خراسان شمالی سایت استخدام (همونجا که آدرس شما بود توش)
 هم همین سوالم رو پرسیدم . میشه راهنمایی کنید ؟
متشکرم

به مدیر
برای فردا که یکی از شماره ها کامل نیست، یکشنبه که برا چنتا از نماینده ها شماره ثبت شده، دوشنبه ،سه شنبه که شماره ثبت نشده، واس چنتا شماره آخر هم زمان مشخص نشده
پاسخ:
مدیرسایت : خب اوناییکه شماره نداشتن نتونستیم پیدا کنیم واسه همون درآخر گذاشتیم که اگه کسی داشته باشه بذاریم تو لیست .
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۸ رضا پلنگ کش
دوستان معذرت میخوام

یه سوال

کجا صریحا گفته شده 400 میلیارد تومن برای تامین اعتبار استخدام استانداریها که ماها باشیم تعیین شده؟؟

لینک خبری چیزی هست که اینو دقیق گفته باشه ؟؟ یعنی مشخصا اسم استخدام ما رو آروده؟؟ یا باز دولت تدبیر مبهم صحبت کرده؟
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۳ حبیب عابدی
با سلام
لطفا از دوستان نماینده بخوایین در مورد اینکه دقیقا کیا( آزمون 91 یا 92 یا هردوتا) اسفند میرن سر کار و بقیه که کاراشون مونده( مثلا گزینش نشدن) تکلیفشون چی میشه؟
 دستتون درد نکنه
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۵ سجاد شریفی
سلام وخسته نباشی خدمت مدیر،مدیرخواهش میکنم وقتی نمایندگان رفتن تهران بهشون بگیدکه تاریخ شروع بکاربچها رابپرسن چون چندباره که میگن اول اسفندشروع بکاربچهابعضی ازاستانها خبرمیدن اول فروردین ماه  کدوم درسته خدامیدونه

۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۱ رضا مازندرانی
بچها فردا شنبه یا پس فردا بودجه رو میدن مجلس و این هفته تکلیف ما مشخص میشه که کار گرفتنی هست یا بعد 2سال زجر کشنده باید بریم دنبال زندگیمون.  خدایا یعنی واقعا تمومه این کابوس ویا نه شروع کابوسی دیگس چن روز پیش رو. فقط خدا میدونه خدا که این هفته چه خواهد شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیر سایت : یکشنبه بودجه رو به م مجلس میدن
سلام مدیر جان
فایل زمانبندی اس ام اس یکمی بی نظمی داره 
یه نگاه نمیندارزین اگه لازمه اصلاح کنین؟
پاسخ:
مشکل چیه? همین امروز صبح بازبینی کردم.
۱۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۸ امیدوار به خدا
سلام مدیر.
لطفاً چند روز قبل از اینکه نماینه ها برن تهران برا پیگیری نهایی به بچه های وبلاگ خبر بده تا برای رفع آخرین سوالات و ابهاماتی که بخوان از نماینده ها در تهران داشته باشن اینجا مطرح کنند .
مدیر ما شرمنده شما و نمایندگان هم هستیم .
پاسخ:
مدیرسایت:ان شاالله
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ حمید قزوین
 من از دست کامنت بی از دوستان اخر سر خودمو میکشم
دوستان تا به کی پیام بدون منطق میخواهید اینجا بزارید
چه ربطی داره عسگری آزاد بشه رئیس یا نفت بره بالا یا دلار بیاد پایین نفتمون نمیخرن و....
آقای نوبخت سخنگوی دولت گفته اسفند استخدام میشید والسلام
سخنگوی دولت= بالاترین مرجع اعلام خبر دولت
پس دوست من تو فقط پیام به نمایندگان
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۵ غریب ،غریب
با سلام خدمت همه دوستان از جمله رضا پلنگ کش،دوست عزیز ازت یه خواهش دارم هر اتفاقی که در ادراه امور کشور میفته رو به آزمون استخدامی ما متصل نکن. آخه قربون شکل ماهت مگه قراره هر اتفاقی تو قوانین و سمت افراد بیفته به آزمون ما مرتبط باشه؟!!!!!!>> بودجه تخصیص یافته به ما 400 میلیارده و در مقایسه با بودجه های دیگه پول خورد هم به حساب نمیاد، اگه قراره هم باشه  قیمت نفت پایین بیاد با صرفه جویی در بودجه 400 میلیاردی ما هم هیچ توفیقی حاصل نمیشه که بخوان جای دیگه خرجش کنند. 
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۴ رضا پلنگ کش
به به 

هر دم از این باغ بری میرسد

شنیدین؟؟

معاونت راهبری و مهاونت منابع انسانی قراره ادغام شن و احتمالا عسگری ازاد میشه رییس و نوبخت دیگه هیچی

بعد عسگری میگه من که قول ندادم نوبخت قول داده 
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۳ پیرشده استخدام
سلام tahere  خبر جدید از استانداری قزوین هست؟
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۵ حبیب عابدی
مدیر عزیز سلام
سوابق کاری قبلی( مثلا سوابقه تو یه شرکت خصوصی) بعدا جزو سوابق محاسبه میشه یا خیر؟؟؟

پاسخ:
مدیرسایت:اگه بیمه منظورتونه بله میشه.

بدینوسیله فهرست پذیرفته شدگان نهائی اصلی و ذخیره آزمون استخدامی مورخ 27/11/91  اعلام میگردد. لازم است پذیرفته شدگان اصلی با در دست داشتن مدارک ذیل الذکر به امور اداری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کردستان  واقع درسنندج سه راهی شالمان طبق جدول زمان بندی ذیل مراجعه فرمایند. چنانچه پذیرفته شدگان نهایی اصلی در موعد مقرر به این اداره کل مراجعه ننماید به منزله انصراف تلقی میگردد.                         13 آذر 1393 9:24

http://kordestan.frw.org.ir/00/Fa/News/News.aspx?nwsId=31808

۱۳ آذر ۹۳ ، ۰۷:۴۶ پیرشده استخدام
سلام مدیر جان خسته نباشی.برا دسترسی به آرشیو نظرات چکار باید کرد؟
پاسخ:
مدیرسایت : به بخش فهرست موضوعی سایت مراجعه نمایید.
۱۲ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۱ رسول رسولی
درود به شرف نماینده ارومیه ای کاش همه نماینده ها مثل آقای قاضی پور رنج کشیده باشند...

به گزارش مشرق، نادر قاضی پور را خیلی ها به نطق های پرشور با لهجه شیرین آذری اش می شناسند. نماینده ای که برخلاف خیلی دیگر از نمایندگان محله نظام آباد را برای زندگی انتخاب کرده است. خانه ای ساده و قدیمی که نشانگر زندگی ساده آقای نماینده است. بخش هایی از گپ و گفتی که به بهانه روز مجلس با همشهری محله صورت گرفته در ادامه آمده است:

قرار نیست خانه نماینده با بقیه فرق داشته باشد.


* وقتی از چرایی ماندن در نظام آباد می پرسیم می گوید: «من هم می توانم بهترین خانه در تهران را بخرم ولی آیا بقیه مردم هم می توانند؟ قرار نیست هرکاری که می توانیم انجام دهیم! من در ارومیه زمانی که دانشجو بودم خانه خریدم. اما وقتی بخشدار و فرماندار شدم و حتی در این هفت سالی که نماینده مجلس هستم خانه ارومیه ام را عوض نکرده ام و قرار نیست خانه دوران دانشجویی ام با خانه دوران نمایندگی تفاوتی داشته باشد.»

یک روز مرخصی برای ۷ سال نمایندگی


* قاضی پور از معدود نمایندگانی است که به قول خودش هیچ وقت تاخیر و غیبت نداشته است و در طول ۷ سال نمایندگی مجلس فقط یکبار مرخصی گرفته است که آن هم برای تشییع پدر مرحومش بوده است.

مترو «سبلان – بهارستان»

این نماینده نظام آبادی تا بحال نه ماشین شخصی داشته است و نه رانندگان مجلس تا بحال رنگ نظام آباد را دیده اند. این یعنی اینکه نادر قاضی پور را هر روز صبح زود می توانید در مترو سبلان ببینید! چون آقای نماینده صبح ها از طریق مترو از سبلان راهی بهارستان می شود. قاضی پور می گوید: «تا امروز یکبار هم از مجلس ماشین نگرفته ام. معمولا با مترو به مجلس می روم. مردم اغلب باور نمی کنند که من همان نادر قاضی پور نماینده مجلس هستم. خیلی ها محبت دارند و جای خودشان را به من تعارف می کنند. برخی هم با تعجب نگاهم می کنند و من هم به اینها می گویم تا حالا آدم ندیده اید؟!(خنده)»

بچه هایم کارگری می کنند!


خودش از بچگی با کارگری و گله داری شروع کرده تا اینکه راهی دانشگاه شد و به بخشداری و فرمانداری و مدیرکلی رسید. بچه هایش در همان دوران دبیرستان عروس و داماد شده اند! بچه هایی که رنگ و بوی آقازادگی نمی دهند. آقای نماینده می گوید: «دو دختر و دو پسر دارم و برای همه زود آستین بالا زدم. اگر برایشان زود زن نگیری خودشان دست به کار می شوند و معلوم نیست چه کسی را انتخاب کنند! در چرخاندن زندگی کمک شان می کنم اما هیچ وقت اجازه ندادم که آقازادگی کنند! الان یکی از پسرهایم پزشکی می خواند و دیگری تازه در تهران دانشجو شده است. ولی همین پسرها تابستان ها کارگری ساختمان می کنند تا بتوانند مرد بار بیایند.»

بقال محل هم مرا نمی شناسد


* بعد از این همه سال بقال محل مرا نمی شناسد! من هم همیشه سرم را می اندازم پائین که مبادا بشناسد برای همین خیلی راحت هستم ولی نانوایی و میوه فروشی محل مرا می شناسند برای همین معذب هستم چون خیلی لطف دارند و گاهی پول نمی گیرند! برای همین سعی می کنم از غریبه ها خرید کنم. هرچند که زندگی مجردی من خرید زیادی ندارد!

نظام آباد شهر امام صادق


* خاطرم هست در فتنه سال ۸۸ فقط یکبار یک نفر روی پشت بام الله اکبر گفت و همین کافی بود تا همسایه ها سرشان را از پنجره بیرون بیاورند و به آن صدا اعتراض کنند و این پایان فتنه در نظام آباد بود و دیگر هیچ خبری نبود.

به حقوق نمایندگی نیازی ندارم!


* تا همین چند وقت پیش حقوق ما ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود که الان ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شده است. ولی همیشه تلاش کردم که زندگی ام را بدون پول مجلس اداره کنم. بالاخره وضع مالی خانواده ام از ابتدا خوب بوده و ملک و مغازه هایی دارم که با کرایه آنها چرخ زندگی ام می چرخد. برای همین هیچ وقت وابستگی به حقوق مجلس نداشتم.»
سلام خدمت تمامی دوستان
آقای مدیر یه سوالی داشتم. این افزایش 17% حقوق سال 94 شامل ما هم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 منظورم اینکه ایشالا اولین حقوق رو طبق این افزایش حقوق میگیریم؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:بله
۱۲ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۵ امیدوار به خدا
مدیر میشه تاریخ احتمالی حضور نمایندگان در تهران را بگید  ؟  ممنون
پاسخ:
مدیرسایت:به احتمال زیاد اواسط هفته بعد. تاکیدمیکنم احتمالا چون هنوز قطعی نیست

اگه یادتون باشه جناب دژپسند گفتن 11 اسفند میرید سر کار و 1دوازدهم پاداش میگیرید

در پاسخ به s
والله امیدوارم
ولی اینم شده حکایت حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت
آخه 28اسفند کارمندایه عادیشم نمیرن سرکار
۱۲ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۸ سجاد شریفی
سلام بچها همه مسئولین گفتن اول اسفندشروع بکارهمه بچهااست ولی امروزیکی ازکارمندان استانداری گفته بودشروع بکاربرج یکه اولین روزفروردینمیرن سرکاراین یعنی چی ؟؟خوب اول فروردین چندروزش تعطیله
خوب شد که مشکل رفع شد مدیر دستت درد نکنه هر کی میخواد نظر بده ثبت نام کنه پنج دقیقه بیشتر طول نمیکشه.
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۰ قرمــــ ــــــــــز
به فرهاد محمدی
من سال 86 برا رشته شغلی کارشناس روابط عمومی اداره استاندارد مصاحبه رفتم.
سوالاتی که ازم پرسیدن:
کامپیوتر در حد ICDL ولی بیشتر تمرکزشون روی WORD بود
زبان: به فارسی گفتن فرض کن یه توریست اومده  و بهت میگه اداره استاندارد رو معرفی کن. بهش چی میگی.
یک سری سوال که اطلاعات عمومی رشته تحصیلیم بود پرسیدن.
سوالات دیگه: وظیفه کارشناس روابط عمومی چیه؟؟
وظیفه کارشناس استاندارد چیه؟؟ (با اونکه رشته شغلی من روابط عمومی بود اینو ازم پرسیدن)
کالیبراسیون چیه؟؟
مراحل ایمن سازی بر اساس استانداردِ .....
دیگه یادم نمیاد
ولی یادمه اون زمان نطامنامه های استاندارد رو خونده بودم. تو نت سرچ کن کلی نظامنامه و آیین نامه در مورد استاندارد میاد. البته خیلی ریز نمیشن کلی میپرسن.
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۰ کومش سمنان

آقای فرهاد فرهادی از صفحه ی سمنان با من تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنم. منتظرم دوست تبریزی


۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۹ فرهاد فرهادی
لطفن یکی به من هم جواب بده ..من هم سوال کدم

۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۲ مهسا مازندران
به مازندران بهزیستی
ممنون عزیزم توکل به خدا
منم امیدوارم هر چه زودتر این روزها تموم بشه و انشاالله همه با هم اسفند شروع به کار کنیم
التماس دعا

۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۶ محمود از مازندران
سلام 
قبول شده جهاد
آره داداش فعلا دنیا به کام ناظرین هست!!
ما دیگه تو این 2 سال دق مرگ شدیم!!!!
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۰ فرهاد فرهادی
باسلام لطفا از مصاحبه تخصصی اداره استاندارد به غیر از کا مپیوتر و زبان که میدانم چه می پرسند از دزوس تخصصی مکانیک در شغل    کار شناس استاندارد چه چیزهایی می پرسند  لطفن راهنمایی کنید
تبریز
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۳ قبول شده جهاد
ناظرین کشاورزی مازندران امروز حکم هاشون رو از مدیریت های شهرستانها گرفتند.تاریخ شروع بکار همشون هم 11/11 زده شده.خانم ها حقوق 1 میلیون رو دریافت میکنن.البته یکی از آقایون که از دوستانم هست و متاهل هستند 1200000 در حکم کارگزینی درج شده که 150000 تومن بدلیل خدمت در مرکز خدمات روستایی در منطقه مرزی میباشد... مبارک همشون باشه
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۶ صادق از خوزستان
لینک زیر در مورد صحبتهای آقای سواری مدیر کل منابع انسانی استانداری خوزستان در مورد آزمون استخدامی استانداری است. مدیر لطفاً خبر رو در صفحه اول وبلاگ تیتر کن. متشکرم

                             مصاحبه سواری با خوزنیوز
پاسخ:
مدیرسایت : درج شده 
من هم استانداری زنگ زدم وعده پایان سال و دادند من سهمیه زیر 50درصد هستم

آقا مسعود منم قبول شده بدون سهمیه بنیاد شهید هستم . نه هنوز گزینش نشدیم و به ما گفتند که تا بهمن ماه تکلیف شما مشخص میشه . البته اینجور که از شواهد برمیاد احتمالا هفته آخر اسفند ماه دعوت به کار میشیم.

۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۵ پیرشده استخدام
سلام دوستان. متاسفانه سیستم نظر دهی به روال سابق برگشت و از این ببعد باید شاهد دعواهای سابق باشی!!اما دوستان منتظر این نباشید که توی متن بودجه بیان یه صفحه رو به ماها اختصاص بدن وبگن این 400 میلیارد هم مال شما.این بودجه توی بودجه جاری استانداریها خواهد آمد.
پاسخ:
مدیرسایت : روند سابق همچنان هست یه اشتباهی کوچک رخ داده بود برای همین مدتی فیلتر برداشته شده بود.
سلام بچه ها نی خوام باز ایجاد تشویش کنم ولی برام سوال هست که چرا تو جلسات دولت برای بودجه تبصره ای برای استخدام ما نبود؟ و این که چرا نامه ای که قرار بود به استانداری ها از طرف جمالی قمی زده بشه مبنی برا دامه مراحل استخدام (نماینده ها پیگیری کرده بودند)هنوز زده نشده؟
سلام به همگی.من دیروز از استانداری از طریق یه مدیر استخداممونو پیگیر شدم اونم رفته بود از مسئول استخداما پرسیده بود و بهم گفت نهایت 28 اسفند سرکاراتون هستید مطمئن باشید.یا علی
مدیر جان نظرات دوباره آزاد شده؟
دوستان از بچه های بدون سهمیه پذیرفته شده بنیاد شهید کسی اینجا هست که گزینش شده باشه؟؟
برداشت من از صحبتهای بنیاد مرکز اینه که یا میخوان فقط گزینش شده ها رو جذب کنن و یا اینکه یه عده محدود رو تو هر استان جذب کنن.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان گفت: طبق اعلام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، قرار است حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری اسفندماه زده شود.

قاسم سواری در گفت و گو با خوزنیوز اظهارداشت: در سال 91 به منظور جذب نیرو در 24 دستگاه دولتی در استان با هزار و 168 ردیف استخدامی، سه آزمون برگزار شد که حدود 24 هزار نفر در این آزمون ها شرکت کردند و افراد واجد شرایط به مراحل بعدی راه یافتند.
 دستت درد نکنه که سیستم نظر دهی را مثل سابق کردید

بچه ها قیمت نفت کاملا به استخدام ما ربط داره فردا روز پشیمون نشیدا

۱۲ آذر ۹۳ ، ۰۷:۵۱ مازندران بهزیستی
 مهسا جان سلام

ممنونم خواهر گلم


بیشتر از اینکه از حرف شما ناراحت بشم از اینکه فکر کنی من همچین حرفی زدم ناراحت بودم

به خدا دلم نمیخواد کسی را ذره ای ناراحت کنم

مهسا جون امیدوارم مشکلاتت حل بشه و به امید خدا با شروع به کار در اسفند 93 شروع تازه ای باشه برای یک زندگی بهتر

خدا انشاالله به همه سلامتی بده

شاد باشید

ازخردادی های بهزیستی اذربایجان شرقی کسی هست که بهش زنگ زده باشند؟من که زنگ زدم پرسیدم گفتندبه ازای هریک پست یکنفره،اسم ده نفرتولیست هست که فقط قراره به یک نفرزنگ بزنند.کسی خبردیگری داره؟
۱۲ آذر ۹۳ ، ۰۴:۴۴ علی لرستانی
سلام بچه هاماهمه بایاری خداتونستیم استخدامی هامونو که لغوشده بودروباهزاربدبختی به اینجابرسونیم دولت که اصلااین استخدامی روقبول نداشت حالاتو رسانه هاحرف ازاستخدام ماتاپایان سال میزنه پس حالاکه کاربه اینجارسیده بازم تلاش کنیم واصرارکنیم والتماس کنیم تاایشالا به ثمربرسه
یاحق ناامیدنباشید
مدیر جان ممنون که سیستم نظر دهی مثل سابق شد
۱۲ آذر ۹۳ ، ۰۰:۳۸ هفته سرنوشت,,بودن یا نبودن مسئله این اینست
طبق گفته رییس جمهور در گلستان بوجه بسته شده بدون هیچ گونه کسری و  بوجه هفته اینده فکر کنم شنبه میره مجلس . اما هفته اینده هفته سرنوشتمونه اگر اون 400میلیارد بحق اربعین امام حسین درست باشه که هیچی باید بهم تبریک گفت اما اگر..........پس ایشالا نمایندها هماهنگی برا تهران جهت اخرین و مهمترین پیگیری قراردادنمون تو بوجه رو انجام بدن با تشکر از همشون بچها تو رو خدا دعا کنید 
۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۷ این پیام رو ساسان برام فرستاد امروز
سلام امروز رفتم استانداری.دفتر برنامه و بودجه هم رفتم و لیست اسامی رو هم دیدم.اسم همه رو طی یه نامه فرستادند تهران و گفتند منتظرند قولی رو که دولت شفاهی داده طی نامه اعلام تامین اعتبار کنه واسه شروع به کار.فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٥٠ درصد ولی تامین اعتبار شدند.اسم من هم با اسامی شما هست چون فرزند جانباز زیر ٥٠ درصد هستم
۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۲:۵۷ مهسا مازندران
به مازندران بهزیستی
سلام
میخوام بدونی هیچ کدوم از اون کامنتها رو تو سایت استختام من ننوشتم نمیدونم اون کیه و چه هدفی داره ولی من خیلی وقته که اونجا نظر نمیدم
من به خاطر مشکلاتی که تو این مدت برام پیش اومد سعی کردم بیشتر وقتمو با کلاسای مختلف پر کنم تا کمتر اذیت بشم ولی انگار بعضیا واقعا از اذیت کردن بقیه لذت میبرن
همونطور که خودت گفتی ما قبلا خیلی با هم درد و دل کردیم الانم به حرمت همون روزای سختی که با هم گذروندیم خواستم توضیح بدم که من نبودم امیدوارم که از من ناراحت نشده باشی

سلام . خب بابا یه نظر دادم فقط. عذر میخوام. منم امروز پیاما رو فرستادم واسه نماینده ها.
 آقای مدیر چرا دوباره برگشتیم به روال قبل نظردهی؟؟؟
۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۲:۲۵ امیوار به خدا
سلام مدیر
یادتونه  تعدادی از نیروهایی که در جهاد کشاورزی بدون امتحان و مصاحبه و گزینش کار میکردند اوایل سال بیرونشون کردند با اعتراضی که داشتند الان قراردادی شدن بیمه هم هستند و مشغول بکارند پس نباید نا امید شد و بازهم پیگیری کرد پیامک یادتون نره .
مدیر میشه تاریخ احتمالی حضور نمایندگان در تهران را بگید ممنونم
خدایا باز هم شکرت التماس دعا. 

۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۲ حبیب شهرکرد
میگن نفت تا 40 تا هم میرسه ولی به ما چه؟؟؟؟؟؟؟
۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۲ سعید سعیدی
tah ereبه
افزایش قیمت نان و انرژی و بنزین باعث افزایش درامد دولت میشه نه کاهش. میدونید با افزایش این قیمتها چقدر در مصرف بودجه صرفه جویی میشه؟؟؟ لطف کنید اول به تاثیر اخبار روی منابع دولتی توجه و بعدش اظهار نظر کنید.
در ضمن فقط 25% بودجه از نفت تامین میشه و بودجه روی نفت 70$ بسته شده و کاهش بیشتر قیمت نفت هم تاثیر آنچنانی روی منابع دولت نداره
بجای این تفاسیر از ته غلط، اس دادن به نمایندههارو انجام بدین
هی ١عده میان حرف از نفت وکاهش بودجه میزنن
اخه بردار یاخواهرمن این مشکلات برای همه کشورها پیش میاد خود دولت میدونه بحران چطور اداره کنه درضمن اصلا به استخدامی ما چه ربطی داره اگه اخبار پیگیری کنید پر اخبار ناگوار تو دنیاس پس به خاطر این اخبار مثلا سیل تو اتیوپی و....ما هیچ وقت استخدام نمیشیم و از گرسنگی میمیریم
در ضمن بودجه ما در مقابل هزینه های دولت رقمی نیستش
بعضی از شماها من یاد شخصیت منفی تو کارتون گالیور میندازه
من میدونم
۱۱ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۵ علیرضا محمدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چندین بار گفتیم اینقدر نگید نفت ارزون شد مذاکرات نتیجه نداد تو اتیوپی سیل اومد تو آفریقا...پس شاید استخدام ما کنسل شه.حرف دهن اینا نذارین فقط شما نیستین که نظراتو میخونین بفرما کم کم داریم نتیجه شو میبینیم. **** ** ***** **** ***** **** ******* *****


سلام. خدا کنه دولت بهونه کسری بودجه و کاهقش قیمت نفت رو نکنه.
افزایش 30 % قیمت نون و حرف از بنزین 3000 تومنی و افزایش قیمت انرژی و ......... این روزا بدجمر دلمو داره میلرزونه. خدایا خودت به دادمون برس. دیگه اعصابی واسه شنیدن خبرای بد واسم نمونده

از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور:

گزارش نظارت بر عملکرد اعتبارات هزینه‌ای استانی در سال ۱۳۹۲ منتشر شد

این گزارش در ادامه می‌افزاید که تعداد نیروی انسانی شاغل رسمی در سال ۱۳۹۲ نسبت به سال ۱۳۹۱، در حد چهار درصد افزایش و اما تعداد نیروی انسانی پیمانی و قراردادی با کاهش چهارهزار و ۴۳۲ نفر مواجه بوده است. سایر نیروی انسانی که به شیوه‌های دیگر در استان‌ها به کار گرفته شده‌اند نیز نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

بررسی ساختار کارکنان شاغل در استان‌ها بر حسب مدرک تحصیلی نیز نشانگر افزایش ۶/۵ درصدی نیروی انسانی دارای مدرک تحصیلی لیسانس تا دکتری و کاهش ۷/۳ درصدی پرسنل دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پایین‌تر از دیپلم است.


۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ حمید قزوین
سلام چرا همش نکته منفی مطلب میخونید در ادامه اینم گفته
 چاوشی گفت: عزم دولت برای حل مشکلات در مذاکرات 1+5 جدی است و به احتمال زیاد این برنامه‏ها را برای تحریم تا پایان سال دنبال می‏کند و بخشی از مشکلات اقتصادی کشور تا پایان سال برطرف می‏شود تا برای شرایط استخدام افراد اقدامات لازم صورت گیرد.

۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۲ مازندران بهزیستی
پیگیری موضوع استخدام کارمندان و تمهیداتی که در دولت قبل صورت گرفته بود، اکنون در حال انجام است؛ اما با توطئه عربستان و همدستی‌اش با کشور آمریکا در زمینه به کاهش رساندن قیمت نفت، با محدودیت‏هایی مواجه شده‏ایم


امیدوارم منظورش ما استانداری ها نباشیم
۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۵ مازندران بهزیستی
ه گفته مقامات دولتی کلیات بودجه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در دولت به تصویب رسیده و احتمالا یکشنبه 16 آذر 93 به مجلس تقدیم می‌شود. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930910001087#sthash.TLMYfv7o.dpuf
اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  کردستان


http://kordestan.mcls.gov.ir/fa/home
۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۲ زنجانی زنجانی
اعلام اسامی یک و نیم برابر ظرفیت اداره کارتعاون کار و رفاه اجتماعی  استان کردستان و همچنین اطلاعیه شماره چهار استخدامی اداره تعاون
۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۸ سارا نادری
بچه های بنیاد شهید بدون سهمیه کسی خبر جدیدی از بنیاد نداره
۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۷ رضا مازندرانی
[[[سن بالای سی بیه چتی غم نخرم- عاشقی شوخی بیه چتی غم نخرم - عشق وچه بازی بیه چتی غم نخرم - بیمه مردم تک حرف چتی غم نخرم - ریکا با این سن هنوز بیکار چتی غم نخرم - نوبخت هکن تامین اعتبار چتی غم نخرم - تا اما بوریم همه سر کار چتی غم نخرم ]]]مدیر جان تایید کن شعری به زبا ن مازندرانی در وصف ماهاست چیز بدی نیست
۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۸ فریاد زیر آب
سلام . منم امروز با 2خط پیام فرستادم برای نماینده ها.
 مدیر جان ، این قضیه 400 میلیارد مربوط به ما سهمیه دار هم میشه؟
پاسخ:
مدیرسایت : مگه جزو آزمون استخدامی استانداریها نمیشین ؟؟!!خب شمام جزو این استخدامی ها هستین ولی بنیادیها ها بودجشون مجزاست .
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۳ حبیب اصفهان
سلام . وقت دوستان بخیر
-------
امروز استانداری بودم. نامه مربوط به ارگان های ثبت اسناد ، بیمه ایران و تعاون روستایی منوط ب تامین اعتبار و ادامه مراحل اومده بود.
-------
از دوستان نماینده خواهش دارم اینسری اگر رفتن تهران پیگیر نامه کتبی باشن و روی ان تاکید کنن. ممنون
------
موفق باشید
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۸:۱۵ حبیب عابدی
لطفا پیامک بارون کنین نماینده ها رو
هر نفر با هر خطی که دو روبرش هست
خییییییییییییییییییییلیییییییییی موثره
با سلام بچه ها من نگرانم چون :1.قیمت نفت داره میاد پایین و احتمالن در بودجه تغییرات انقباضی تر ایجاد کنند.2-اون نامه ای که نماینده ها در تهران از جمالی قمی قولش رو گرفتن که تا یک هفته ی دیگه به استانداری ها برای ادامه مراحل زده بشه هنوز به استانداری ها نیومده .
با این حال امیدوارم ولی باید پیگیر این دو موضوع باشیم
به رضا لطفی
سلام رضا جان خوشحالم که شما هم از فرهنگ و ارشاد هستید من پارسال دی ماه تمام مراحل از جمله گزینش که آخرین مرحله بود انجام دادم و تاکنون منتظرم امیدوارم همه اسفند سر کارامون باشیم .

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۵ زینب . ثبت اسناد

بچه ها کسی از ثبت اسناد و املاک خبر جدیدی نداره؟؟؟؟؟؟؟

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۴۳ مازندران بهزیستی
محمد جواد کولیوند به پیامک من جواب داد

حتما پیگیری می شود


من با 5 خط پیامک زدم خواهشا همه توی پیامکتون کلمه
 " ازمون استانداری ها " را بذارید
به jiar fathi
سلام .من هم اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان قبول شدم . ما مصاحبه تخصصی رو انجام دادیم ولی بقیه مراحل هنوز انجام نشده؟ شما تا چه مرحله ای انجام دادید؟؟ خبری ندارید که شروع به کار از چه موقع هست؟
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۷ امید از مشهد
دوستان از استخدام سهمیه های معرفی شده توسط بنیاد در استانداری خراسان رضوی خبر دارید به کجا رسید؟ تحویل مدارک سال 92 بود و دیگر هیچ
به رضا لطفی
رضا جان فرهنگ و ارشاد کرمانشاه قبول شدم


۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۷ مرتضی مرتضی
سلام یکی از دوستان لطف کنه شماره نماینده هارو  بزاره
۱۰ آذر ۹۳ ، ۰۶:۴۴ آرش کمانگیر
سلام دوستان. اگه لطف بفرمایند و دست از سوال وجواب مسخره در مورد حقوق و مزایا بردارن و برنامه پیامک به نمایندگان مجلس بر اساس زمان بندی اقدام کنند. حقوقتان هم با یک تلفن به کارگزینی اداره مربوطه می توانید بپرسید.
مرسی
بچه ها حتما توی این یه هفته باقیمونده برنامه پیامک به نماینده های مجلس رو ادامه بدیم. خیلی خوب ج داده.من از طرف تمامی بچه ها چه سهمیه دار و چه بدون سهمیه 100 هزار تومن نذر حرم حضرت معصومه کردم واسه جور شدن کارمون. حالا با هر حقوق و مزایایی.
جور بشه باید خدا رو روزی هزار مرتبه شکر کنیم که توی این وضعیت شغلی جامعه با استخدام شدن لااقل امنیت شغلی واسمون خواهد بود.
باقیشم با کمی همت و تلاش بیشتر درآمد بیشتری بدست میاد چه واسه دختر چه واسه پسر.
مرسی واسه حضور گرمتون و تلاش آقای مدیر. شب همگی خوش
سلام
آقای مدیر یه سوالی داشتم. از زمان ورود بودجه به مجلس تا زمان تصویب اون  توسط شورای نگهبان چقدر زمان میبره؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : بستگی به رسیدگی وبررسی بودجه و رفع ابهامات داره
۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۱ امیدوار به خدا
سلام کارمندان (انشاالله)
جواب نمایندگان مجلس
یعقوب جدگال : انشاااله.
 علیرضا خسروی : با همه وجود تلاش میکنم.
سلیمان عباسی : سرور گرامی پیام شما را دریافت کردم بنده موضوع شما را پیگیری میکنم .
نماینده دیگری : ان شالله دربودجه 94 انجام میشود.
نماینده ای با شماره 09111324115  : اطاعت.

۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۱ حبیب عابدی
لطفا شماره نمایندگان چهارمحال رو هم بذارین
۰۹ آذر ۹۳ ، ۲۰:۱۹ حبیب عابدی
سلام و با تشکر از زحمات مدیریت وبلاگ
مدیر جان میشه مفید مختصر بگین استخدامی های 92 که تازه ازشون مساحبه گرفتن و قراره گزینش هم بشن کی ایشااله؟
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۸:۳۶ غریب ،غریب
 با سلام. خدمت دوستان خواستم یادآوری کنم حتما ارسال پیامک به نماینده هارو انجام بدین. دیروز و امروز نمایندگان سمنان، گنبد کاووس و لنگرود جواب دادن و گفتند پیگیری می کنند. نماینده سمنان امروز به پیامم جواب دادن و گفتن: حتما با همه وجود تلاش می کنن. ارسال پیامک تو این برهه زمانی خیلی موثره و وقتی نمایندگان با ارسال انبوه پیامک مواجه بشن، متوجه این نکته میشن که ما پیگیر و ناظر لحظه به لحظه اتفاقات مربوط به استخدامی مون هستیم.
به jiar fathi
سلام شما اداره فرهنگ و ارشاد کدوم استان قبول شدید
بچه های اصفهان 
باید ما یه پیگیری اساسی از استانداری انجام بدیم، زنگ که میزنیم به خانوم عقیلی جواب درست و حسابی نمیدن . باید بصورت هماهنگ یه روز قرار بذاریم و بریم استانداری و وبا مسئولین استانداری صحبت کنیم. هرکی میخواد بیاد اعلام آمادگی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستان کسی از حقوق اداره فرهنگ و ارشاد خبر داره با خبرایی که شنیدم گویا حقوق کارمنداش پایینه ممنون می شم کسی اگه اطلاع داره جواب بده؟
به مریم اصفهان
من از بیمه هستم.خانم عقیلی که هیچ وقت جواب درست و درمون نمیده.ایندفعه زنگ زدم در مورد وضعیت اداره مطبوع خودم پرسیدم که تو چه وضعیتی هست، جواب داد مصاحبه رفتی گفتم بله.گفت خب دیگه هروقت به ما اعلام کنن خودمون بهت اطلاع میدیم.2ساله که دارن بررسی و اعلام میکنن.کی تموم میشه نمیدونم.ان شاالله اسفد تموم بشه.
حیف که شهرستانم وگرنه عوض تلفن زدن پاشنه استانداری رو در میآوردم
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۲ کومش سمنان

به فرهاد و خانم مریم از اصفهان

فرهاد خان خیلی خوشحالم که در جمع قبول شدگان استختامی هستید و خیلی هم خوشحالم که روز به روز به اهمیت قضیه پی میبرید.

خانم مریم شما هم به صفحه ی سمنان مراجعه کنید و چنانچه مایلید جهت کسب اطلاعات بیشتر با بنده تماس بگیرید. خیلی متشکرم

۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۳۳ مازندران بهزیستی
با سلام

خواهشا و لطفا دادن پیامک را ادامه بدید و حتما کلمه " استخدام استانداری ها " را بنویسید

طوری نشه نماینده ها ندونند کدوم استخدامی ها را دنبال کنند و بروند دنبال کار استخدامی های نفت و ناظران و ما را فراموش کنند

من امروزم پیامک زدم لطفا همه اینکار را انجام بدید
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۰ رضا مازندرانی
معاون وزیر کار از راه‌اندازی بانک اطلاعاتی شاغلان خارج از کشور و صدور گواهینامه‌های جدید شغلی خبر داد و گفت: در بودجه94 ردیف ویژه ایجاد فرصت‌های جدید شغلی از محل درآمد هدفمندی در نظر گرفته شده است.وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر در خصوص اینکه سخنگوی دولت از پیش‌بینی منابع ویژه برای اشتغالزایی در بودجه سال 94 سخن گفته است، اظهار داشت: آقای نوبخت قول داده اند یک ردیف ویژه اشتغال از محل درآمد هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه سال 94 پیش بینی شود که بر اساس اطلاعات اولیه مبلغ قابل قبولی برای تزریق به طرح های اشتغالزایی خواهد شد و می توان آن را قابل ملاحظه دانست.
به کومش
سلام علیکم
داداش ایمیل زدم بهت منتظر جوابتم!
یا علی
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۳ بازرسی مازندران
دولت مجوز استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون وزارت نفت را صادر کرد
رییس کمیسیون انرژی مجلس از صدور مجوز استخدام 2هزار و 700 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دولت خبرداد.

علی مروی در گفت و گو با خانه ملت،‌ گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته توسط کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت با استخدام دوهزار و 700 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه از سوی دولت موافقت شد.

گفتنی است بنابراین گزارش، در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ بود که شرکت ملی نفت ایران با کسب مجوز 5500 نفری برای جذب نیرو اقدام به ثبت نام جهت برگزاری آزمون استخدامی کرد.
بر این اساس آزمون استخدامی وزارت نفت در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال 1392 با حضور بیش از 129 هزار داوطلب به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی کشور در شهرهای اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار شد.
اما با گذشت بیش از یک سال از برگزاری این آزمون، عدم اعلام نتایج نهایی آن در حالی اتفاق می افتد که نتایج اغلب آزمون های استخدامی سازمان هایی که همزمان با شرکت نفت در مورد این موضوع اقدام کرده اند مشخص شده و حتی برخی مراحل استخدام و دریافت کد استخدامی را نیز طی کرده اند./
با سلام به همه دوستان
دوستانی که این همه راجع به حقوق حرف میزنن و آیه یاس میخونن دو سال فرصت داشتن ،میرفتن راجع به حقوق پرس و جو میکردن همون موقع ناامید میشدن دیگه دو سال از عمرشون رو به انتظار نمیگذروندن
بابا بی خیال تا چند وقت پیش , ناله ها از درست نشدن کاربود حالا که یه قولایی بمون دادن ،ناله از حقوق ، کم کم دارم فک‌میکنم بعضی دوستان از نالیدن لذت میبرن
بسه تو رو خدا ،اعصاب ما به اندازه کافی تو این سالهای انتظار، ضعیف شده
دوست من ، ناراحتی ؟؟؟
یه دفتر وردار  توش استرس و ناراحتیتو خالی کن ،چرا با ریختن استرست تو کامنت اینجا حال بقیه رو خراب میکنی
به جا این کارا اس ام اس فرستادن رو ادامه بدیم که بهترین کار هست از جوابایی که نماینده های مجلس میدن ، میشه به این نتیجه رسید این کار ما داره موضوع و روشن و برجسته میکنه،بیان تو سکوت و امید به اس ام اس دادن ادامه بدیم
موفق باشین‌همگی
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۳ مریم اصفهان
سلام
به امیدوار، من اداره ورزش هستم . فقط مدرک تحویل دادم . هرچی زنگ میزنم ،خانم عقیلی میگه هنوز اعلامیه کتبی تامین بودجه برا ما نیومده، شما از کدو ارگانی؟
به مریم  اصفهان
سلام دوست من.منم قبول شده ازمون خرداد 91 استانداریم.مدارک پارسال فروردین تحویل دادم.مصاحبم پارسال مرداد رفتم.بعد از اون دیگه خبری نشد که نشد.
تا اینکه نوبخت قول اسفند ماه رو داد.البته وضع ما اصفهانیا از همه بدتره.هیشکی پیگیر نسیت.مسئولین هم که ...
شما کدوم ارگانی؟
۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۱ فریاد زیر آب
منم واسه ورزش جوانان هستم. مجلس پیشنهاد افزایش 600 هزار تومنی حقوق کارگران رو داده. با این دریافتی حداقل کارگرا 1میلیون و 600هزار میشه.
انوقت بیا تا ارشد بخون بعد 20 سال برای 800هزار تومن.تازه اونم اگر جور بشه. بدبختی که دیگه شاخ و دم نداره.
مدیرجان شما هم زود از کوره در نرو.
به کومش
سلام علیکم
داداش مطمئنی با من هستی؟با فرهاد دیگه اشتباه نگرفتی؟؟؟
بده قبول شده اداره ورزش و جوانان هستما
؟؟؟منتظر جوابتم داداش
دوستان اول بزارید بریم سر کار بعد در مورد حقوق صحبت کنید.
البته شاید شماها تمامی مراحلتون رو گذروندین که دارین سر حقوق بحث می کنید ولی ما گیلانی ها هیچ، حتی گزینش هم نشدیم 
من فقط از خدا میخوام که منم فروردین برم سر کار همین. حتی اگه فقط کف حقوق رو هم بهم بدن راضیم و اصلا گله ای ندارم چون خسته شدم از بس که از آقایون دروغ شنیدیم. 
۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۰ کومش سمنان

به فرهاد

لطف کنید به صفحه ی سمنان مراجعه کنید!

متشکرم

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۲:۲۲ عاشق عاشقی
این بحث حقوق و بیخیال شین. نفت و دریابین!! امروز تو اخبار گفت قیمت نفت دوباره 7دلار دیگه کاهش پیدا کرده. تا اسفند حتما نفت مفت میشه!!
با این کاهش 7دلاری چون ایران 1میلیون بشکه نفت در روز تولید میکنه پس میشه حساب کرد که روزانه 20میلیارد تومن از درآمد ایران کم میشه
مشکلمون با نوبخت حل شد حالا نفت واسمون شاخ شده
۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۰ مریم اصفهان
سلام ، از بچه های اصفهان کسی اینجا نیست ، تکلیف ادارات استان اصفهان که فقط مدرک تحویل دادن چیه؟
اگه کسی خبر موثق داره لطفا بگه
۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۵ زنجانی زنجانی
سلام دوستان کسی از حقوق و مزایای ثبت احوالخبر داره شنیدم حقوق حول هوش 900 تومن است واقعا کسی خبر داره بگه برام مهمه
با چها سال سابقه 960 تومن.......
الله اکبر از این همه تفاوت حقوقی
من میگم طرف تو قوه قضائیه استخدام شده با مدرک کارشناسی امسال 1300 تقریبا گرفته
اونوقت به مای تازه کار چقدر میدن ان شا الله توی ورزش و جوانان هفتصد و خورده ای نهایتش هشتصد...
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۵ محمد عین حصاری

بابت پیگیری خیلی ممنونیم.حتما پیامک میزنیم هواشناسی خوزستان

۰۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۵۶ قرمــــ ــــــــــز
من دوباره به دوستم زنگ زدم و بهش گفتم دقیق از خواهرش بپرسه.
چند دقیقه پیش بهم زنگ زد و گفت حقوق خواهرش 960 هزار تومنه و هر 4 ماه یکبار هم دویست تومن بهشون پاداش میدن.
در ضمن حقوق و درآمد مواردی هست که آدمها دلشون نمیخواد به کسی بگن. من هم فکر میکنم حقوق همه ما حداقل یک میلیون تومن در ماه هست. حقوق آقایون هم که بیشتر از خانم هاست.
سلام علیکم خدمت دوستان
منم ادارهز ورزش و جوانان قبول شدم
نا شکر نیستم خدا شاهده ولی یکی از فامیلای ما با سابقه بیست و چند ساله میگیره یک و سیصد یا یکم اون ور تر در حالیکه استخدام شدگان قوه قضائیه دریافیتشون با مدرک لیسانس یک و سیصد هستش تازه میخوان سی درصدم افزایش حقوق بدن امسال تمام مجموعه های قوه قائیه رو
حتما دوستان خبر دارند که یه پنجاه درصد افزایشم دادند حقوقاشونو علاوه برا بیست درصدی که دولت خودش حقوق همه کارمنداشو افزایش داد
منم نمیگم یک و سیصد بدن ولی ای کاش یک تومن لا اقل میدادند با این تحقیقاتی که کردم حقوق دریافتیمون میشه چیزی حدود هشتصد تومن و چیزی کمتر از اون...
خدا بهمون صبر بده...
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۹ قرمــــ ــــــــــز
به بهزیستی مازندران.
من به احتمال 99 درصد موقع اومدن رییس جمهور به گرگان تهران هستم. بخاطر مادرم باید برم تهران. از قبل وقت دکتر گرفتیم براش.
در ضمن تو استان گلستان فقط من یه نفر نیستم. امشب خواهرام هم پیشنهاد داد که یه بنر بسازه و با دوستاش بره استادیوم آزادی گرگان. ولی تعدادشون کمه. متأسفانه اینجا هیشکی پایه نیست. همه هم استانیهام محافظه کار هستن. اگه از استان گلستان کسی حاضره بیاد استادیوم آزادی اعلام کنه که با خواهرم هماهنگ بشه.
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۵ بهروز یوسفی
اقای مدیر  خودتو جای من بذار ماهی 300 تومان اجاره میدم از این قراره 500 واسم میمونه اونم بدون هزینه شارژ اب و برق و گاز بعد 2 سال انتظار  با مدرک ارشد تهران که  رو این حساب که بالاخره از خجالت زن و بچم در میام شما باشید شرمنده زن و بچت نمیشید؟؟؟؟
دوستمون راست میگه یکی دیگه هم بهم گفت
پاسخ:
مدیرسایت:حق میدم سخته ولی چه میشه کرد این استخدامی هم بزور داره درست میشه بایدشکرگزاربود
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۹:۱۴ بهروز یوسفی
820هزار با 4 سال سابقه تو اداره ورزش؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خدا من با یه بچه کوچیک و مستاجر بودن اینو کجای دلم  بزارم.
دارم ناامید میشم از زندگی.بیچاره خانومم اگه بدونه واقعا دلش میشکنه

پاسخ:
مدیرسایت : نگران نباشین قظعا بیشتر از این مقداره شاید اون حقوق خالصشو گفته بدون مزایا....بصورت قطعی که نگفته تازه اونم نقله قوله.
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۳ نازافرین حسنی
ممنون قرمز جان از اطلاعاتت 

خیلی کمه  . من الان تو شرکت خصوص 800 می گیرم بعد از این همه انتظار... 

خدا رو شکر 
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۱ مازندران بهزیستی
من امروزم پیامک فرستادم
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۱ مازندران بهزیستی
دوستان بهزیستی مازندران

همه گزینشتون تموم شده ؟

یه سوال از همه دارم

 یک اداره مثل بهزیستی - مازندران اگر تعدادی را گزینش کرده اما تعدادی را گزینش نکرده باشه اونوقت تکلیف صحبت مسئولین که گفتند گزینش شده ها جذب می شوند چی میشه ؟؟؟

امیدوارم همه دوستان در تمام استانها کاراشون زودتر انجام بشه و همه با هم فروردین کارمند بشیم

راستی قرمز ( خانوم )

رئیس جمهور سه شنبه استان شماست برنامه ای ندارید مثل اردبیل تجمعی برگزار کنید

گلستانهای عزیز یه تکون ...................
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۶ قرمــــ ــــــــــز
حقوف استانداری اینجور که من شنیدم 1یک میلیون و پانصد تومنه ولی به یه تازه کار که اینقدر نمیدن. تازه بخشداری و فرمانداری حقوقش پایینتره. یکی از کارمندان فرمانداری تو استان آذربایجان غربی بهم گفت که حقوق کارمند فرمانداری با مدرک ارشد حدود یک میلیون و سیصده.
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۳ قرمــــ ــــــــــز
به نازآفرین
خواهر دوستم تو اداره ورزش و جوانان کرمان کار میکنه رسمی هم هست با 4 سال سابقه کار 820 هزار تومن میگیره. مدرکش هم لیسانسه. در مورد مزایاش هم اونجور که دوستم میگف مزایاش از ادارات دیگه پایینتره. این آشنای من که همیشه ناله داره و اصلاً راضی نیست.
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۲ هادی از تبریز
سلام دوستان عزیز

همونطور که مدیر محترم بلاگ فرمودند، این 400 میلیارد تومان منحصرا جهت تامین اعتبار آزمون های استخدامی استانداری ها و دستگاه های اجرائی در نظر گرفته شده.

حضور مجدد نمایندگان پذیرفته شدگان در تهران جهت حصول اطمینان از وجود ردیف اعتباری در لایحه ی بودجه سال 94 در روزهای، بعد از ورود لایحه به مجلس صورت خواهد پذیرفت.


از همه ی شما عزیزان خواهشمندم که در ارسال پیامک به نمایندگان مجلس مضایغه نفرمایید.

در ارتباطی که با تعدادی از نمایندگان مجلس داشتیم ، ایشان  معترف بودند که مورد تهاجم پیامکی قرار گرفته اند و این ارسال پیامک را در کنار پیگیری حضوری، بسیار مفید دانستند.

هنوزم  که هنوزه، هستند نمایندگانی که از وجود آزمونی به نام آزمون استخدامی استانداری ها و دستگاه های اجرایی  بی اطلاع هستند.

پیامک های ما تلنگری بر نمایندگان مجلس خواهد بود
پاسخ:
مدیرسایت به (خصوصی): سلام .نه لازم نیس. خودشون میگیرن نگران نباشین . 
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۲۵ پذیرفته شده ی استانداری

جناب پیر شده استخدام

واقعاً استانداری 1600000 حقوق میده ؟فرضی بود یا موثقه؟

شما از کدوم استان بودی؟

 


مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی گفت: توزیع اعتبارات در بین دستگاههای اجرایی استان بر اساس شاخصهای توسعه انجام می شود و در این مسیر مدیریت هزینه باید در سر لوحه کار مدیران قرار بگیرد.


همه اینها در حالی است که تلاش می کنیم همزمان بودجه هزینه ای یا جاری نیز از تخصیص های خوبی برخوردار باشد و هم مطالبات بازنشستگان را به صورت کامل پرداخت کنیم و در کنار آن اعتبار بکارگیری استخدام های جدید را که چند سال بود که حل نشده مانده بود را نیز تامین کنیم، در عین حال تدریجاً نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه های عمرانی نیز اقدام می کنیم تا با ایجاد اعتماد به تحرک در اجرای پروژه های عمرانی منجر شود.

امسال انشاالله برای اولین بار 100 درصد اعتبارات عمرانی استان تخصیص می یابد، دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهور نیز در جلسه ای که در ارومیه تشکیل شد قول مساعد دادند که تمامی اعتبارات آذربایجان غربی از همه منابع تا پایان سال، از تخصیص 100 در صدی بهره مند شوند.

۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۲ بهروز یوسفی
بچه کسی میدونه حقوق اداره ورزش با مدرک ارشد چقده؟
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۱ حسین کرمانی

به دوست خوبم زنجانی زنجانی

دوست عزیزم من به شما حق میدم با سرعت پایین اینترنت به سختی میشه کامنت گذاشت،منم خودم با ایرانسل میام و سرعتش خیلی کمه؛درسته شاید کمتر بشه کامنت گذاشت ولی در عوض هفته ای یک بار هم که کامنت بذاریم اما مفید و نتیجه پیگیری هامون باشه خیلی بهتره،شمارو نمیگم ولی هستن کسانی که خیلی بیکارن و واسه سرگرمی میان اینجا و واسشون راحته و خرجی نداره حالا هر روز هرچی هم به ذهنشون رسید مینویسن مثلا یه روز یکی میاد میگه ای داد ای بیداد من دیشب خواب دیدم استخداما لغو شده دیگه استخدام نمیشیم تازه تو خوابم یکی از مسئولان رد بالا اومد گفت نصفتون میرین سرکار نصف دیگه نمیرن تازه یکی دیگه هم از مسئولین بهم گفت گزینش نشده ها با اینکه مجوزشون با شما یکی بوده و آزمون هم دادن ولی سرکار نمیرن!!!!!!و بعد از اینکه این دوست گرامی خوابشو تعریف کرد چندتا مرید دور ایشون جمع میشن و همی جامه ها پاره کردندی و درحالی که فریاد می زدن و میگفتن شیخ ما چنین گفته سر به بیابان میذارن و.................حالا بیا و درستش کن؛بازم بهتون حق میدم سخته ولی یه کم دیگه صبور باشیم تا به امید خدا این دو سه ماه هم بگذره و شاهد شروع به کار و شادی همه باشیم،دوست عزیز بازم برات آرزوی موفقیت میکنم.

امروز که به نماینده ها اس ام اس زدم آقای حامد قادرمرزی نماینده قروه و دهگلان اینجوری جواب داد:(سلام خیلی پیگیری کرده ام،قول مساعد هم گرفته ام،حق با شماست) و دیروز هم آقای محسن بیگلری نماینده سقز و بانه جواب داد:(سلام چشم پیگیری میکنم)؛دوستان خواهش میکنم بیاین پشت هم باشیم وهممون به نماینده ها پیام بدیم تا اونایی که خبر از ما ندارن هم بفهمن یه عده جوون به چه سختی دارن زندگی میکنن،البته کسایی که مشکل ندارن ازشون توقعی نیست ولی بقیه دوستان لطفا اینکارو حتما انجام بدید، یا علی

۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۶ نازافرین حسنی
واقعا استانداری 1600000 حقوق میده ... کسی می دونه حقوق بهزیستی چقدره ؟؟؟
 اداره کل بهزیستی و ورزش و جوانان  استان کردستان

به اطلاع داوطلبان محترم شرکت کننده در آزمون استخدامی اداره کل بهزیستی و ورزش و جوانان می رساند نتایج نهایی این ادارات کل توسط این دفتر تایید و برای اطلاع رسانی به ادارات مذکور اعلام شده است لذا برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات کل فوق مراجعه فرمایید

۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۲ نازافرین حسنی
tah ere جان  آدرسش تهران - خیابان شهید بهشتی - رو به روی خیابان پاکستان ساختمان نظارت راهبردی ریاست جمهوری - اشتباه نکنم طبقه چهارم بودن از نگهبانی می تونید بپرسید 
۰۸ آذر ۹۳ ، ۰۷:۰۸ پیرشده استخدام
سلام دوستان رقم 400 میلیارد تومن یه رقم منطقیه چون با فرض دریافتی هر نفر متوسط ماهی 1600000 ضربدر 20000نفر ضربدر 12 ماه میشه 384 میلیارد تومن.
۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۵۹ رضا مازندرانی
با سلام به  امیدوار به خدا. دوست عزیزنمایندها که بیکار نیستن که هفت روز هفته تهران باشن انشالا بعد تحویل بوجه یقینا از طرف بچها و نمایندهامون پیگیری میشه  اما در مورد اون 400 میلیارد خودم از یکی از نمایندها پرسیدم گفتن فقط استانداریها اما بازم خدا عالمه  نمیشه در موردش 100درصد با اطمینان گفت پس دعا کنید یا علی
۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۴ امیدوار به خدا
سلام مدیر آقای نوبخت گفتند که اواسط همین هفته بودجه تکمیل میشود آیا نمایندگان محترم که شرمندشون هستیم این هفته پیگیری میکنند یا هفته آینده ؟
راستی اون 400 میلیارد تومن بودجه برای کل پذیرفته شدگان استخدامی استانداریها هست ؟
ان شاالله که زودتر حل شود.
پاسخ:
مدیرسایت:هنوز در جریان زمان پیگیری نمایندگان نیستیم اون مبلغ هم واسه پذیرفته شدگان استانداریه.
۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۶ فریاد زیر آب
سلام
مدیر جان دیگه خبری از نماینده ها نشد؟
پاسخ:
مدیر سایت:خب اونا نتایج پیگیریشونو نوشتن و اعلام کردن انتظاردارین هر روز تهران باشن!!!
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۹ زنجانی زنجانی
مدیر جان با این کار خیلی سوت و کور کردی وبلاگ و دیگه اون شور و نشاط قبلی را نداره من خودم که قبلا هر روز یه بار پیام می ذاشتم الان این پیام و به زور می ذارم چون هستند کسانی که مثل با ایرانسل به اینترنت میرن و این برایشان محدودیت دارد در ثانی اگه می خواید حرف و ضد و نقیض تو سایت گذاشته نشود دیگه اکثر بچه ها با رفتن نماینده به تهران و پیگیری این عزیزان دیگه به حرف های ضد و نقیض توجهی ندارن چون حدود 90درصد تکلیف ازمونها مشخص و قطعی شده است کاش فکر افرادی مثل منو میکردید به زور با سرعت پائین میایم اینترنت می خوایم یک پیام بذاریم 20 دقیقه طول میکشه دیگه حوصله نداریم والسلام
چون از فروردین کارمند دولت میشی واسفند دوره اموزشی تلقی میشه.
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۱ ... گمنام ...

سلام

استاندار مازندران چرا حرفی از آغاز بکار از اسفند حرفی نزد؟ چرا گفت فروردین؟

۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۳:۳۶ حسین کرمانی

سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ

مدیر جان خیلی خوب شد که واسه گذاشتن کامنت باید ثبت نام کرد،شاید تعداد نظرات کم بشه ولی حداقل هرکسی از راه برسه نمیاد اینجا چرت و پرت بنویسه،خواهش میکنم این کارو ادامه بدین؛دوستان هم لطفا برنامه اس ام اس به نماینده هارو فراموش نکنن. پاسخ چندتا از نماینده ها به اس ام اس های من در خصوص رسیدگی به وضعیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها:

احمد جباری نماینده بندر لنگه و پارسیان: چشم

احمد سجادی نماینده فریمان و سرخس: انشالله در بودجه 94 انجام میشود

حسین امیری خامکانی نماینده زرند: سلام قول داده اند از اسفند اجرا کنند

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت: سلام به روی چشم

عثمان احمدی نماینده مهاباد: چشم،هر کمکی لازم باشد انجام خواهم داد،احمدی خادم مردم شریف مهاباد و حومه

محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان: با سلام،انشالله پیگیری می کنم.زاهدی

۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۸ سجاد شریفی
بچهایعنی اخرشه دیگه میریم سرکاربه امیدخدایعنی حدودسه سال انتظارکشیدم بهش فکرمیکنم باورم نمیشه چه صبری داریم 84روزمونده،اخرشاحساس میکنم دعاهامون جواب دادهیچکی کمکمون نکردبه جزخدای مهربون وائمه«ص»همه خداروشکرکنید
به نازآفرین
مرسی از راهنماییت. شما حضوری خانم محمدی رو کجا دیدی دقیقا؟؟؟
کجا و کدوم قسمت باید برم واسه پیگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟