---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ق.ظ

صفحه تبادل نظر پذیرفته شدگان از سراسر کشور11

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ق.ظ




برنامه زمان بندی کمپین ارسال پیامک به نمایندگان بصورت کامل {بافرمت ورد} (شروع از 3شنبه20آبان93)-کلیک کنید

{بافرمت پی دی اف}



متن پیشنهادی :

"نماینده محترم ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداریهابا2 سال بلاتکلیفی خواستار اقدامات لازم جهت شروع بکار در اسرع وقت وگنجانده شدن اعتبار لازم در اصلاحیه بودجه 93یا لایحه بودجه 94وعملی شدن قول دکتر نوبخت مبنی بر شروع بکار در اسفندماه امسال هستیم."


بخشهای از نظر آقا مجید که راهکار داده اند برای پیگیری مجدد لطفا درین زمینه و پیگیری های عملی نظر بدید : (البته بند7 بخاطر عدم همکاری قبول شدگان
شدنی نیست وگرنه ما مشکلی نداریم )
1- من مجبورم تاسف خودمو از اینکه این سایت بر خلاف روال خوب گذشته به عنوان مجمعی برای همفکری و تصمیم جمعی به منظور پیگیری بهتر امور، تنها به صفحه ی گفتگویی برای بحث های حاشیه ای بی ثمر و غیرمفید در رسیدن به هدف تامین اعتبار در بودجه ی 94 تبدیل شده است.
2- من در شگفتم که ما به عنوان دهها هزار نفر پذیرفته شده، چه پیگیری های موثری جز دو بار حضور کم جمعیت در معاونت راهبردی و تلاش تعداد کمی از دوستان برای هماهنگی با نمایندگان مجلس انجام دادیم که انتظار داریم تمام مسوولین کشوری به فکر حل مشکل ما باشند؟
3- "به عمل کار برآید...به سخنرانی نیست". با نشستن تنها پشت کامیپوترمون و تحلیل مجازی هر سخن و نقل قولی، بدون ارائه ی هیچ راهکار عملی، باید باور کنیم نه تنها قدمی به جلو در راه رسیدن به هدفمون بر نخواهیم داشت بلکه حتی در بسیاری از موارد پیوند و وحدت لازم و ضروری برای پیگیری همه جانبه را هم زیر سوال میبریم.
4-تاکید دوباره ی من بر لزوم توجه به پیگیری نمایندگانی از ما در نظارت راهبردی هست پیش از آنکه دیر بشه.  در نتیجه دوباره بخشهایی از مطلب قبلیمو اینجا بیان میکنم به امید اینکه دوستان از بحث های حاشیه ای و غیرمفید فاصله بگیرند و به راهکاری موثرتر بیاندیشند:
"....
4- به نظر من حتما باید تعدادی نماینده از ما در اول آذر قبل از نهایی شدن بودجه، در معاونت راهبردی برای تکمیل رایزنی حضور پیدا کنند. وگرنه بعد از تحویل بودجه به مجلس، تغییر در لایحه ی بودجه سخت میشه خیلی.

5-اما قابل پیش بینی هست که مسوولان ارشد معاونت راهبردی این نمایندگان را نپذیرند.چون هر روز هرکسی میتونه به ادعای نمایندگی 20 یا 30 هزار نفر از پذیرفته شدگان بره تقاضای ملاقات کنه.

6-اینکه چند نفر و چه کسانی نماینده بشند زیاد حالا مهم نیست. بحث اینجاست که چطور این افراد ثابت کنند نماینده ی واقعی تعداد زیادی از پذیرفته شدگان هستند؟

7- من فعلا راهکاری بهتر از این به ذهنم نمیرسه که تمام کسانی که موافق انتخاب نمایندگانی برای پیگیری قرار گرفتن تمام پذیرفته شدگان آزمونهای استانداری های کشور در بودجه ی 94 هستند نام، نام خانوادگی،شماره شناسنامه، سازمان پذیرفته شده و شماره موبایل خودشون رو به صورت خصوصی به مدیر اعلام کنند تا هم تعداد دقیق افراد موافق اعزام نماینده مشخص بشه و هم نمایندگان تقریبا وجهه تقریبا حقوقی پیدا کنند.

8- دوستان اگر راهکار بهتری دارند استقبال می کنم. اما در هر صورت تا 1 آذر باید نماینده ها با داشتن مدرکی مبنی بر نمایندگی واقعی تعداد زیادی از پذیرفته شدگان به معاونت برند. نوشدارو بعد از مرگ سهراب بی فایده خواهد بود.

9- "به وقت کار باید کرد تدبیر...چه تدبیری چو وقت کار شد دیر؟"


نظرات  (۲۰۵)

۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۴:۳۵ هیبت اله عبدالی
"نماینده محترم ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداریهابا2 سال بلاتکلیفی خواستار اقدامات لازم جهت شروع بکار در اسرع وقت وگنجانده شدن اعتبار لازم در اصلاحیه بودجه 93یا لایحه بودجه 94وعملی شدن قول دکتر نوبخت مبنی بر شروع بکار در اسفندماه امسال هستیم."
                                      
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۶ علیرضاازلرستان
منم بانظر توشه موافقم مافقط قربانی لجبازی وجناح بازی شدیم وگرنه آزمون ماهیچ مشکلی نداشت بایدازطریق مراجع ذیربط کامونوپیگیری کنیم دیگه دولت شورشو درآورده بخدا بچه ها نماینده اعزامی به تهران چی شد
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۵ هیبت اله عبدالی

 با سلام 

          نمایندگان مردم

         ترا خدا به داد ما جوانان بدبخت و پیر شده های منتظر استخدام برسید.

       قبول شده گان ازمونهای استخدامی استانداریها

سلام دوستان کسی از آذربایجان غربی خبر جدیدی نداره؟
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۳ بهروز لرستان
نپتا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای خدا با کیا همکار شدیم
تا از کم و کیف کار مطلع شوم.با توجه به بیماریم اگر............
مجید دلبندم اون نپتا نیست اون تا هستش اشتباه تایپی بوده
اخراشو بخونین
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/551473
سلام مدیرمن نمیدونم چی شده یاکی چی گفته همه بچها اینطوری شدن  میخان برن تهران مگه نوبخت حرفشوازاول اسفندعوض کرده یاچیزجدیدی گفتن که همه انگارناامیدشدن من اطلاع ندارم خواهشامنودرجریان بذارید؟؟؟؟؟؟
صبر داشته باشید بچه ها همه رو یه جا که نمیتونن استخدام کنن، یه عده امسال استخدام میشیم یه عده هم سال بعد، همین که عذر مارو نخاستن جای شکر داره، دولت تو این 3سالی که ازش مونده واسه محبوبیت خودشم که شده حتما جذبمون میکنه.
مهم اینه که استارت کار زده بشه، اسفند که استارت زدن تا آخرش میرن خیالتون راحت.
سلام
من از تمامی بچه ها جدن عذر میخوام واسه حرفای چرت دیشبم. راستش بدجور عصبی شدم از اینکه تجمع تهران لغو شد.
استرس و نگرانی و ناامیدی تموم وجودمو گرفته.
من امروزم پیاما رو فرستادم
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۶ به استانداری مازندران
نپتا رو تو گوگل سرچ زدم هرچی اومده مربوط به شرکت های نفتیه!!!! نکنه اشتباه فهمیده فک کرده منظورمون آزمون نفتیاست!!!!!!!
احتمالا این 5000 نفر بچه های سهمیه دار و قبول شدگان استانداری ها و فرمانداریها هستن که بودجشون ملی شده و امسال تامین اعتبار شد اما بنا به دلایلی قرار شد شروع به کارشون با بقیه یکی یا نزدیک باشه. 17 هزار نفر هم بقیه قبول شده هاست.
نظرتون؟؟؟

۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۲ استانداری مازندران
سلام.طبق روال پیامها رو فرستادم.اقای توکلی جواب دادند که یک گردش کار به نپتا بفرست. منظورشون چه ادرسیه؟
پس با این حساب حرف نوبخت می تونه درست باشه
کسانی که می تونن از محل بودجه 93 جذب بشن امسال جذب می شن (یعنی همون 5000 نفر) و کسانی که نمی تونن در بودجه 94 پیش بینی میشن (یعنی همون 17000 نفر).
درسته؟؟؟؟ 
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۱ پیرشده استخدام
خوب امسال یعنی امسال دیگه!93 سال بعد یعنی سال بعد!94
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۱ به پیر شده استخدام
سلام
5000 نفر امسال یعنی 93 یا 94 و 17000 نفر سال بعد یعنی 94 یا 95؟
دوستم که سهمیه 5 درصده میگفت کسورات شامل  سهمیه 5 درصدا هم نمیشه نمیدونم چقد صحت داره!!!!!!!!
"همه بازی خوردیم"؛ هم گزینش‌شده‌ها و هم گزینش‌نشده‌ها. همه فراموش کردیم که "کمبود اعتبار، یه دروغ بزرگ بود". برید تو تارنماهای استخدامی، آرشیو استخدامیای سال 92 و 93 رو یه نگاه بندازید؛ دستتون می‌آد که "برای همه اعتبار دارند؛ جز ما". حالا دلیل لغو استخدام ما چی بوده: یکیش لجبازی با دولت قبل و جناح‌بازی بوده که اینو از همون دروغای اولیه‌شون (مهرآفرین بودن و غیرقانونی بودن و اتوبوسی بودن و...) می‌شه فهمید. حالا راه‌کار چیه: شکایت به دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی و درخواست از نمایندگان مجلس برای تذکر به دولت.
تو این دو روز به این نماینده ها از دو گوشی مختلف پیام فرستادم دریغ از یه جواب.بالاخره فردا اینا میان برای رای جمع کردن...واقعا هیچ کاری از دستشون برنمیاد؟یا نمیخوان انجام بدن؟؟؟
بهزیستی مازندران رفتم
خواستم که اونا هم پیگیر باشند
گفتنم قول تامین اعتبار تا اسفند واقعیه گفتند اگرم باشه!!!
همه را با هم جذب نمیکنند
اول سهمیه دارها بعد به مرور بقیه شما را جذب میکنند گفت حتی شاید یکسال طول بکشه

حرفهای منو باور ندارید لااقل خودتون برید از اداراتون بپرسید
به صحبتهای بقیه توجه کنید
نماینده همدان هم گفته امسال فقط 5000 نفر

باور کنید هر جایی که میگه از اسفند جذب میکنیم منظور خانواده شهید و اگر ظرفیت داشتند بقیه را جذب میکنند
در واقع اگر تامین مالی بشیم بازم باید بریم تو لیست اننتظار

تا جایی که من اطلاع دارم فقط فرزندان شهدا از پرداخت مالیات و... معاف هستند. 

این استاندار ما داریم واقعا، از استاندار فارس یاد بگیره، انقد پیگیری کرد شخصا که حق بچه هاشو گرفت، استاندار ما اونوقت چی؟ منتظر نوبخت چی دستور میده همونو عیناً انجام بده، ظاهرا مشکل از نوبخت نیست مشکل از جناب استاندار ماست، مازندرانی ها ظاهرا باید از استانداری پیگیر شیم که واقعا چقدر تلاش کردن برای جذب ماها، 
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۵ امیدوار به عاطفه
سلام
منم سهمیه 5 درصدم.ولی اینطور که شنیدم با بقیه بچه های بدون سهمیه فرقی نداریم.
هیشکی جواب درستی نمیده چرا؟؟؟
روز دوم
 با 5 گوشی مختلف فرستادم
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۹ عاطفه به بهروز
ایا کسورات از ما ها هم کم میشه؟یا کلا از سهمیه دارا کم نمیشه؟؟؟
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۳ خبرگزاری ایلنا
مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر تصریح کرد: با پیگیری های متعددی که از سوی این دفتر صورت پذیرفته است تا کنون اداره کل ثبت اسناد و املاک و شرکت سهامی بیمه ایران نسبت به اخذ مجوز تامین اعتبار از مراجع ذیربط اقدام کردند.
سه شنبه 20 آبان 1393 - 10:57

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: با پیگیری دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری، مسئله تامین اعتبار آزمون استخدامی اداره کل ثبت اسناد و املاک و شرکت سهامی بیمه ایران استان بوشهر که در سال ۹۱ برگزار شده، مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از بوشهر، اکبر روشن ضمیر گفت: دستگاه های اجرایی که از محل مجوزهای استخدامی قانون برنامه پنجم توسعه در آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد ۹۱ دارای سهمیه استخدامی بوده اند می توانند با اخذ مجوز تامین اعتبار در خصوص دریافت شماره استخدامی اقدام کنند.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر تصریح کرد: با پیگیری های متعددی که از سوی این دفتر صورت پذیرفته است تا کنون اداره کل ثبت اسناد و املاک و شرکت سهامی بیمه ایران نسبت به اخذ مجوز تامین اعتبار از مراجع ذیربط اقدام کردند.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی فوق الذکر می بایست برای اخذ شماره مستخدمی برای پذیرفته شدگان آزمون از طریق سامانه کارمند ایران پیگیری لازم را انجام دهند.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری گفت: سایر دستگاه های اجرایی استان نیز که در آزمون های استخدامی سال ۹۱ سهمیه استخدامی داشته اند می بایست با جدیت بیشتری در مورد حل مشکل تامین اعتبار جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون از مراجع ذیربط اقدام کنند.

۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۲ اسفند خوزستان
اگر مسئله هسته ای وضعش بهتر بشه تاثیری در سرنوشت ماها داره؟

به عاطفه

بله منم 5 درصد هستم.

من زنگ زدم به دفتر منابع انسانی استانداری کرمان گفتن ما پیش بینی بودجه رو توی  این فرم برای تمام ادارات فرستادیم معاونت و این تاییدیه نشانه تایید شدن پیش بینی هاست اما تا محقق شدن اون خیلی فاصله است و نمیتونیم بگیم که حتما این پیش بینی محقق میشه باید صبر کرد... 
سهمیه 5 درصد کسی هست لطفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از کسورات بیمه و مالیات خبری دارین؟؟؟؟
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۱ معاون استاندارفارس: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 91 بهمن 93 مشغول به کار می شوند
معاون استاندارفارس: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی 91 بهمن 93 مشغول به کار می شوند شیراز- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 دستگاه های اجرایی استان با تمهیدات صورت گرفته از سوی دولت از بهمن ماه 93 مشغول به کار می شوند.
  احد جمالی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت قول داده است که این مساله حل شود و به همین منظور، اعتبار مورد نیاز برای استخدام پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی را در بودجه سال آینده پیش بینی کرده است.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب حدود یک هزار و 600 تا یک هزار و 700 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 مربوط به دستگاه های اجرایی مختلف تعیین تکلیف و مشغول به کار می شوند.

دفترمنابع انسانی و تحول اداری استانداری فارس 28 مهرماه 93 اعلام کرده بود: برابر اظهارات اخیر معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و همچنین کارشناسان ذیربط معاونت مذکور به مدیران و کارشناسان محترم دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری، اقدمات لازم به منظور تامین اعتبار دربودجه سال 94 برای جذب و به کارگیری نیروهای آزمون استخدامی 91 از ابتدای سال آینده در حال انجام می باشد که در صورت ابلاغ رسمی به اطلاع خواهد رسید.

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر پیگیری موضوع توسط استانداری افزوده شده بود: اظهارات افراد در سایت های مختلف مبنی بر منتفی شدن آزمون و یا بکارگیری افراد غیر مستند بوده است. ک/3

اون دوست عزیزی که گفته ایمیل آقای توکلی رو داره لطفا ایمیل آقای توکلی رو سایت یا توی کامنتش بذاره تا ما هم مستنداتمون رو برای ایشون ارسال کنیم.

یک دست صدا نداره.همه با هم به ایشون ایمیل بزنید.

دقیقا عین همین جمله ای که پیرشده استخدام گذاشته رومن خودم تلفنی ازآقای امیرخجسته شنیدم بچه هاانگار همه خوابید یااینقدبلاتکلیف موندیددیگه باورتون شده هیچوقت تأمین اعتبارنمیشیم لطفانماینده هاهرچه سریعترشماره حساب بدن ازطرف ماتأمین اعتباربشن برن ببینم واقعاچه خبره یاهمه تأمین اعتبارمیشیم یا یه کاری میدیم دستشون 
آقای مدیرخواهش میکنم تکلیف نماینده رومعلوم کنیدباتشکر
۲۱ آبان ۹۳ ، ۰۹:۵۵ پیغام به خانوم طاهره
سرکار خانوم طاهره، این سخنان پر مغز و گهر بار از شماست؟؟

اگرم شما نیومدین من هفته دیگه با بچه های قزوین هماهنگ میکنم میریم تهران واسه پیگیری و خبرشم پیش خودمون میمونه. "

درسته؟؟

و توی کامنت بعدیتون اینو از آرش کمانگیر خواستین   " تو رو خدا فردا خبرشم به ما بده"

میتونین معنی دو جمله رو توضیح بدین 

ممنون میشم

یعنی اگه شما برید تهران، هیچی به هیچکس نمیگید اما امثال من و آرش که این همه زحمت میکشیم هر چی داریم به همه میگیم


۲۱ آبان ۹۳ ، ۰۹:۴۹ پیرشده استخدام
سلام.طی ملاقاتی که اخیرا بعداز کلی معطلی با خجسته(نماینده همدان) داشتم اونم در حد خیلی کوتاه گفت که نوبخت قول داده 5000 نفر امسال اعتبار بگیرن 17000 سال بعد هر چند این خبر قبلا تو رسانه ها اومده بود اما من حضوری و از زبون خودش شنیدم.وگفت این موضوع حتمیه.
جناب مدیرفکرمیکنم بهتره هرچه سریعترچندتانماینده انتخاب بشه خیلی ازماخواهان حضوردرتهران وصحبت حضوری بامسؤلین هستیم پس هرچه زودتربرنامه حضورنماینده درتهران رو به اطلاع بچه هابرسونید نماینده هابرن اگربودجه مشخص شده بودچه بهتراگه نه که دست به حضوردسته جمعی واجتماع جلوی دفترنوبخت میدنیم 
یاعلی
۲۱ آبان ۹۳ ، ۰۹:۱۹ خطاب به طاهره
خانوم طاهره این یه قسمت از کامنت شماست درسته؟

اگرم شما نیومدین من هفته دیگه با بچه های قزوین هماهنگ میکنم میریم تهران واسه پیگیری و خبرشم پیش خودمون میمونه. "

خبرش پیش خودتون میمونه؟؟

پس چه جوریه به آرش کمانگیر التماس میکنی هر خبری به دست آورد به شما هم بگه؟؟

ممنون میشم یه کم به درون خودتون رجوع کنید و به حرفاتون فکر کنید
سلام مدیر
شما گفتید به دلیل اینکه اکثریت موافق رفتن تهران نیستند فعلا کنسل میشه در حالی که نظرات قبلی نشون میده اکثریت موافق رفتن به تهران هستند
پاسخ:
اکثریت همین چن نفر نیست که ما انتظارمان خیلی بیشتر ازینهاست .
سلام مدیر جان من دارم به نماینده ها پیامک می دهم از طرف آقای توکلی نماینده تهران جواب آمده مدارک و گردش کار را برایش بفرستم اگر مدارک کامل دارید برای آقای توکلی بفرستید من ایمیلی از ایشون دارم و همچنیین گردش کار را باتشکر
پاسخ:
مدیر سایت : خب یه توضیحات کلی در مورد آزمون ها ومحل مجوز آن بدید واشاره کنیدکه بعد از آمدن دولت جدید دستور توقف داده شد و همراه آگهی آزمونهایی که در صفحه  "روند استخدامها تاکنون" وبهمراه همان اخبرا وروندش تاکنون برایشان ایمل کنید و حتما حتما به مصاحبه دکتر نوبخت وعملی نشدن قولها وبلاتکلیف وسرگردانی بیش از دوسال قبول شدگان ومشکلان روحی وروانی ناشی از آن و سایر مطالبی که به ذهنتان میرسید اشاره بفرمایید در ضممن به این قول نوبخت در مورد شروع بکار در اسفندم اشاره کنید وبگید که تا کنون کتبا چیزی به استانداریها ارسال نشده و در حد شفاهی باقی مونده . واینم سرگردانی قبول شدگان را دوچندان کرده و همیشه این ابهام  متاسفانه در گفتار اقای نوبخت موجود است .
ممنونم از زحماتتان.
مدیرمحترم باسلام 
ازاینکه بهرترتیبی شده هماهنگی بابچه هاروبعده گرفتیدممنونیم خواهش میکنیم زودترنماینده های اعزامی به تهران رومشخص کنیدامروزهم شماره حساب اعلام کنیدتاهزینه سفرتأمین بشه وفشاری به هیچکس نیادهمینکه زحمت میکشن وازحقوق همه مادفاع میکنن ممنونیم فقط امیدوارم نماینده هاهم کنسل نشن اینهمه آدم فقط به پیامک زدن اکتفاکنن!!!!!!!!
با سلام,بچه ها در مورد فرم شماره 6 من از اسناندارى و قسمت بودجه پرسیدم,گفتن این فرم برا کارمنداى هر استان که استخدام شدن تنظیم میشه ,تا بودجه و حقوق انها در بودجه مشخص بشه,ازش پرسیدم پس اسامى کسانى که توى ازمون قبولن چى میشه,گفتن شما رو اگه استخدام کنن توی اصلاحیه بودجه حقوق شما رو در نظر میگیرن و ما اسامى شما رو به فرم اضافه میکنیم.
خبر قبلی من که بجز توهین چیزی برام نداشت ( هر چند که متاسفانه اسفند همه می فهمید که درست بود )

اما توی خبرهای همین وبلاگ خبری بود در رابطه با تبدیل وضعیت های قرادادی به پیمانی خوب اونایی که کارگزینی ادارات اشنا دارند بپرسند ایا بعد از تبدیل وضعیت ردیف خالی و پست خالی برای نیروی جدید باقی میمونه؟

رضا جان پس تکلیف ما چی میشه؟
فرم شش ما کی پر میشه؟
هنوز که اصلا تامین اعتبار نشدیم

من مازندرانم و بهزیستی تو هر دو خبر سایت کارمند ایران نوشته شده ولی نمیفهمم؟

به من ( استخدامی من ) ربطی داره
۲۱ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۴ tahere به آرش کمانگیر
تو رو خدا فردا خبرشم به ما بده
مدیر تو رو خدا نأکید زیادی به بچه ها کنید واسه پیام دادن به نماینده ها
مدیر جان پرنامه تهران که فعلا منتفی شده تا مشخص شدن بودجه.
اگه نماینه ها هم انتخاب نشدن بیا خودمو خودت بریم واسه پیگیری. مشالا همه انقدر فکرشون آزاده که فقط مایلن کامنت پذارن واسه سرگرمی خودشون.
اگرم شما نیومدین من هفته دیگه با بچه های قزوین هماهنگ میکنم میریم تهران واسه پیگیری و خبرشم پیش خودمون میمونه.
تنها مشکل مملکت ما ترس و دروغ و ریا و دزدی و ............ هستش.
ترس ترس ترس ترس ترس .

اینقدر نگید کسری بودجه کسری بودجه، حقوق ما هیچی نیست در مقابل بودجه کشور اگه بخوان همین الان تامینه، اینقدر با بیان کسری بودجه و قیمت نفت حرف دهن اینا نندازین، این نظراتو غیر شما اونها هم میخونند.مدیر نظرات کسری بودجه رو تایید نکن
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۸ هادی از تبریز
اینم تاثیر پیامک های امروز

محجوب نماینده تهران و  قاضی پور نماینده ارومیه  در تذکری به وزیر نفت بر  تسریع در بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی،  به وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بر تسریع در پرداخت حقوق و مزایای بازرسان و به وزیر کشور بر تسریع در بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری ها   تاکید کردند.


البته چون دوستان زحمت کشیدن و به علاوه بر این ده نماینده، به نماینده های استان خودشون پیامک زده بودن شاهد تذکرات سایر نمایندگان هم بودیم.



حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان:  وی در نطق خود همچنین به معضل اشتغال وبیکاری اشاره کرد و گفت: جوانان این استان دچار اعتیاد، سرخوردگی و افسردگی شده اند و از دوهزار و700 نفری هم که مراحل استخدام آنها در دولت گذشته طی شد، هیچ اتفاقی در دولت تدبیر و امید نیافتاد و استخدام آنان متوقف شد.




آشتیانی عراقی و امیرآبادی فراهانی نمایندگان قم در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر  تسریع در حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی و ابلاغ بیمه آنها و همچنین به وزیر اقتصاد و دارایی بر  تسریع در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و همچنین به وزیر کشور بر تسریع در رسیدگی به وضعیت استخدام افراد در استانداری های سراسر کشور تاکید کردند.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۵۵ اوقاف کردستان
از بچه های اوقاف کردستان کسی هست یا کسی که آزمون 27 بهمن شرکت کرده باشه ؟؟؟
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۰ بلا تکلیف همدان
خیلی دوست دارم تاثیرات پیامهای امروزمون فردا یه جوری منعکس شه و ما هم ازش اطلاع پیدا کنیم
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۵ بلا تکلیف همدان
خیلی دوست دارم تاثیرات پیامهای امروزمون فردا یه جوری منعکس شه و ما هم ازش اطلاع پیدا کنیم
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۴ بلا تکلیف همدان

دوستان من با چندین سیم کارت پیامهارو فرستادم

تو وایبر هم تو گروه های عضو شده متن و شماره هارو فرستادم تا بچه ها هم به سه نماینده ای که تو لیست امروز واتس و وایبر داشتند متنو بفرستند حداقل امار میره بالا ، چیه نظرتون؟

۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۹ بلاتکلیف همدان

دوستان من با جند تا خط پیامهارو فرستادم

در ضمن تو وایبر  هم تو تموم گروهها از همه بچه ها خواستم به سه تا نماینده ای که تولیست امروز وایبر و والتس آپ دارند متنو بفرستند به نظرتون فکر خوبی نیست؟

 

رضا به یار قدیمی
هر دستگاه اجرایی اگه میخواد سال دیگه استخدام جدید(افزایش پرسنل) داشته باشه باید در فرم شماره 6 دستگاه مربوطه تعداد پرسنل موجود و همچنین پیش بینی افزایش پرسنل  جدید رو تو فرم شماره 6 بیاره و سپس  فرم شماره 6 باید توسط استانداری تایید و سپس به تایید معاونت توسعه برسونه والان تو اطلاعیه معاونت توسعه دستگاههایی که فرم شماره 6 اونها تایید شده رو اعلام کرده.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۳ ارمان به بچه های ارومیه
از دوستان که ساکن شهر ارومیه هستن خواشمندم یه سری به استانداری و  خانم چوپان پیشه بزنن و در خصوص فرم شماره 6 یه اطلاعی از استانداری کسب کنن. چون تلفنی جواب نمی دن هم چنیین در خصوص خبر به کار گری سهمیه دارها . چون امروز من در اینخصوص با خان چوپان پیشه تلفنی حرف زدم گفتن که همه با هم میرید ولی ظاهرا تعدادی از سهمیه دارها به ادارت معرفی شدن.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۱ بلاتکلیف همدان

سلامی ذوباره به همه

پیری جان به اینترنت دسترسی نداشتم/ شرمنده نشد که بشه زنگ زدم اما فرد مربوطه نبود که جواب بده گرفتاریام بداره حضوری میرم حتما هم به شما خبر میدم

۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۸ به دوستان(آذربایجان غربی)
سلام دوستان
از استان آذربایجان غربی کسی از فرم 6 که تو سایت کارمند ایران اومده خبری داره؟؟
آیا برا استخدامیهای جدید این فرم رو پر کردند و فرستاند به معاونت توسعه انسانی ریاست جمهوری؟
برا دوسنتنش باید به کی زنگ بزنیم ؟؟خانم چوپان پیشه میدونه ؟؟
لطفا اگه کسی میدونه ج بده
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۶ خطاب به همه
دوستان خواهشن همه جواب بدن

اون فرم شماره 6 که مهرماه استانداریها فرستادن واسه کد مستخدمی آیا به ما هم مربوط میشه یا نه؟؟

آخه تا اونجایی که به من گفتن به ما مربوط نمیشده

ضمنا اگه مربوط نمیشده پس اگه اعتبار بیاد فرم شماره 6 مارو کی میفرستن؟؟ مهر 94؟؟

خیلی مسخره نیست؟؟ اصلا یه اوضاعیه ها


یکی توضیح میده اقا رضا ( سایت کارمند ایران  ) چی گفته ؟
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۷ آرش کمانگیر
سلام  مدیر جان.
 ضمنا نوبخت فردا داره می آید شیراز من هم با معاونت توسعه و هم معاونت اداری مالی و هم معاونت برنامه وبودجه و دو تا از معاونین استاندار امروز ملا قات داشتم  ازشون خواهش کردم از نوبخت جهت تعیین تکلیف ما سوال کنند واگه شده نامه کتبی ازش بگیرن. معاونت توسعه و برنمامه وبودجه بهم قول دادن نامه ای کتبی به نوبخت  بدن تا اگه تونستن ازش جواب کتبی بگیرن. به خدا دارم تمام تلاش خودم را میکنم. در صورتی که جوابی دریافت کردم حتما به صورت خصوصی با شما در میان میگذارم. راستی جوابی به ÷یام اول من ندادید.
پاسخ:
مدیر سایت:تشکر میکنیم از زحماتتان ...به سوالتان هم پاسخ داده شد.



در سایت کارمند ایران آمده است:
سامانه کارکنان نظام اداری کشور(سامانه تایید آمار نیروی انسانی موضوع فرم شماره 6 موافقتنامه)
1393/08/17 - قابل توجه کلیه دستگاه های مشمول مبادله موافقتنامه هزینه ای

تعداد دستگاه های (واحدهای) مشمول بودجه استانی که فرم شماره (6) موافقتنامه هزینه ای آنها (موضوع ماده6 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال1393 کل کشور)  به تایید معاونت توسعه رسیده است -تا تاریخ 1393/8/17

ردیفنام استانتعداد دستگاه1کرمانشاه12همدان23اذربایجان شرقی34مرکزی 45اصفهان 66سمنان87مازندران98کردستان99ایلام910قم911البرز1012اردبیل1113اذربایجان غربی1214لرستان1515فارس1616خراسان رضوی1717خراسان جنوبی1718بوشهر2019قزوین2020زنجان2121چهارمحال و بختیاری2122گیلان2223خوزستان2224هرمزگان2225کهگیلویه و بویراحمد2226یزد2327تهران2328گلستان2329کرمان2430خراسان شمالی2431سیستان وبلوچستان24جمع کل469

آمار تعداد دستگاه های (واحدهای) مشمول بودجه استانی بر حسب استان که فرم شماره (6) موافقتنامه هزینه ای آنها (موضوع ماده6 ضوابط اجرایی قانون بودجه سال1393 کل کشور)  به تایید معاونت توسعه رسیده است -تا تاریخ 1393/8/17

ردیفنام دستگاه استانیتعداد استان1شیلات52جهاد کشاورزی153زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی164اوقاف و امور خیریه175میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری176امور عشایر177تعاون، کار و رفاه اجتماعی178ورزش و جوانان189راه و شهرسازی1810ثبت اسناد و املاک1911فرهنگ و ارشاد اسلامی1912انتقال خون1913حفاظت محیط زیست1914صنعت، معدن و تجارت1915ثبت احوال2016تبلیغات اسلامی2017حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی2018نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس2019بهزیستی2020امور اقتصادی و دارایی2121دامپزشکی2122هواشناسی2223استاندارد و تحقیقات صنعتی2224منابع طبیعی2325پزشکی قانونی25جمع کل469

 لطفا در خصوص تایید و یا عدم تایید دستگاه اجرایی مربوطه خودتان به دستگاه اجرایی مورد نظر یا استانداریها مراجعه نمایید.

من با 5 گوشی مختلف از خانواده ام فرستادم
 به نظرباید طبق برنامه جلو بریم اول پیامک و حتی دیدار با نمایندگان و بعد که دیدم در بودجه برایمان ردیفی در نظر نگرفته اند پیگیری عمومی در تهران.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۵ علی از لرستان
من به نماینده ها بر اساس برنامه پیام دادم
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۲ همه بخونید مهم مهم مهم مهم مهم فوری

نوبخت: در حال تدوین ۳ بودجه جداگانه هستیم

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۹

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی جزئیات احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی را تشریح کرد و گفت: لایحه بودجه ۹۴ دوم آذر به دولت و ۱۵ آذر به مجلس می رود.همچنین برای سال آینده ۳ بودجه جدا برای شرایط عادی ، بد و مذاکرات مثبت تدوین می کنیم.

به گزارش تسنیم، محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با حضور در گفت وگوی ویژه خبری دوشنبه شب به تشریح اقدامات دولت برای احیای سازمان مدیریت پرداخت.

وی در این گفت وگو با بیان اینکه رئیس جمهور در هفدهم مهر ماه امسال طی پیشنهادی که خدمتشان برای احیای سازمان مدیریت رسید، موافقت کردن این سازمان مجددا شکل بگیرد، افزود: همان نظری که ایشان همواره داشتند شکل گرفت. لازم به توضیح است رئیس جمهور از همان آغاز نسبت به شکل گیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی که قبلا دو معاونت جدا از هم بود، تاکید داشتند.

نوبخت همچنین تاکید کرد: وقتی سازمان مدیریت و برنامه منحل شد دو معاونت تشکیل شد که رئیس جمهور در ابتدا این دو معاونت را به یک فرد سپرد تا مدیریت یکسانی در برنامه ریزی و مدیریت انسانی داشته باشیم. سخنگوی دولت البته به اقدام مجلس برای تدوین قانون احیای سازمان مدیریت اشاره و تصریح کرد: مجلس هم طرحی را با فوریت برای احیای سازمان تصویب کرد اما شورای نگهبان به این طرح ایراد گرفت چراکه امور برنامه ریزی و بودجه از وظایف خاص رئیس جمهور است و مجلس نمی تواند نسبت به این وظیفه قانون اساسی ورود کند.

سازمان مدیریت احیا شد ولی نه با همان ساختار قبلی

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در ادامه گفت: امشب شورای عالی اداری تشکیل شد و در همان راستا در خصوص چگونگی ادغام این دو معاونت و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی مصوبه ای داشت و بنا شد مجددا به همان ساختار و شرح وظایف قبل برنگردیم بلکه سازمان روزآمد و نظارت گری را داشته باشیم.

وی درباره تشکیل سازمان مدیریت در استانها نیز گفت: این طرح مورد موافقت رئیس جمهور بود اما برای هماهنگی بین استانداران و شورای برنامه ریزی استان بنا شد پیشنهاد مشترکی را بنده و وزیر کشور داشته باشیم و به نحو شایسته به استقبال برنامه ششم برسیم؛ طی چند هفته آینده این موضوع به فرجام می رسد.

لایحه بودجه ۹۴ دوم آذر به دولت و ۱۵ آذر به مجلس می رود

وی درباره برنامه دولت برای تحویل بودجه ۹۴ گفت: خوشبختانه در اول مهر ماه بخشنامه بودجه از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد و وقت مشخصی برای دستگاه ها در نظر گرفته شد تا پیشنهادات خود را برای بودجه بدهند. همکاران بنده در حوزه بودجه نیز مشغول فعالیت هستند. معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور همچنین اضافه کرد: چهارشنبه هفته جاری گزارش اولیه را به دولت می دهیم و دوم آذرماه نیز پیش نویس لایحه بودجه به دولت می رود و امسال هم در وقت مقرر لایحه را به مجلس خواهیم داد.

برنامه دولت برای سال ۹۴/ ۳ بودجه در دولت تدوین می شود

نوبخت در ادامه توضیحات خود درباره بودجه ۹۴ اظهار داشت: برای سال آینده دو بودجه دیگر از الان تهیه کردیم و الان سه بودجه برای ۹۴ داریم؛ یک بودجه رکود است و بودجه ای که دوم آذر به دولت می رود و ۱۵ آذر تقدیم مجلس می شود برای ادامه روند موجود است.

وی گفت: دو بودجه دیگر شامل شرایط بد است اکر مذاکرات به فرجام مورد نظر ایران منتهی نشود این بودجه در دستور کار قرار خواهد گرفت؛ همچنین برای شرایط دیگر که محتمل است و در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات و برداشتن تحریم ها با فاصله چند ماه در حوزه های نفتی و ارزی متناسب با گشایش های احتمالی بودجه دیگری تدوین شده که برنامه کشور را برای زمان افزایش درآمدهای نفتی و ارزی مشخص خواهد کرد.

بودجه ۹۴ را با نفت ۱۰۰ دلاری نمی بندیم

نوخبت همچنین درباره قیمت نفت در بودجه سال آینده اظهار داشت: در ادامه شرایط موجود دیگر به گونه ای نیست که نفت ۱۰۰ دلاری را در بودجه ببندیم؛ همان زمان که نفت ۱۰۴ دلار بود ما نفت ۱۰۰ دلاری را در بودجه بستیم. وی با تاکید براینکه اقتصاد به معنای تخصیص بهینه منابع است، تصریح کرد: هنر ما در دولت همین است و با همین پول هایی که شاید تصور بشود با آنها به مشکل بخوریم با هزینه وبا درایت صحیح مشکلات را حل می کنیم.

سخنگوی دولت در همین ارتباط صراحتا گفت: اولا رقمی را برای نفت و درآمدهای نفتی پیش بینی خواهیم کرد که مطمئن باشد بنابراین با خوش بینی و ... رقمی را تصویب نمی کنیم ضمناً اگر بیش از عدد تقلیل یافته نرخ جهانی برسد جدول جداگانه ای را برای هزینه و درآمد تدوین خواهیم کرد. نوبخت ضمن اشاره به اینکه بهره وری بودجه ۹۴ را بسیار بالاتر از بودجه امسال خواهیم داشت،افزود: استفاده بهینه از منابع خواهیم داشت و شاهد رشد اقتصادی مثبت در سال آینده خواهیم بود.

به تمام اهداف بودجه می رسیم/ تورم کم و رشد اقتصادی مثبت شد

معاون رئیس جمهور درباره منابع و مصارف بودجه ۹۳ گفت: بودجه دارای دو کار کرد است نخست سند پیش بینی از منابع و مصارف یک سال و همچنین این منابع و مصارف در جهت تحقق برنامه های دولت است؛ این سند سال قبل به وقت تقدیم مجلس شد و مجلس هم به موقع تصویب کرد. از نوادر سال هایی بود که این اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه قصد ما در این پیش بینی از منابع و مصارف این بود که همه آنچه را که بدست می آوریم در جهت اهداف مشخص باشد؛ تصریح کرد: کاهش تورم و مهار نرخ فزاینده تورم از جمله اهداف این بودجه بود که رئیس جمهور هم هنگام تقدیم بودجه به مجلس مورد تاکید قرار داد و همین هم شد. همچنین خروج از رکود و رشد اقتصادی مثبت از دیگر اهداف این بودجه بود که مورد تاکید رئیس جمهور هم قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ضمن اشاره به اینکه ۱۳ هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی سرمایه گذاری شده است، افزود: سال قبل ۱۲ هزار میلیارد تومان در اسفندماه پرداخت شد و مجموعا در نیمه اول ۲۵ هزار میلیارد تومان دولت در طرح های عمرانی سرمایه گذاری کرد. وی ادامه داد: نظام بانکی هم در این راستا به کمک آمد و طی ۵ ماه ۱۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات دادند که طی یک سال ۴۰ درصد افزایش داشت و بخش عمده ای مربوط به سرمایه در گردش بود و همین ها باعث رشد مثبت ۴.۶ درصدی بود.

نوبخت با بیان اینکه در تابستان ۴۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد، تصریح کرد: ما در هدف خروج از رکود و رشد اقتصادی مثبت موفق بودیم البته رئیس جمهور دو هدف دیگر را هم مد نظر داشت نخست تقویت مسکن مهر و اقدامات تکمیلی در این راستا بود، تعهدات دولت قبل را انجام دادیم و وام ۵۰ میلیون تومانی ارزان قیمت را برای ساخت و ساز مسکن در بافت فرسوده با اولویت زوج های جوان، افراد کم درآمد و زنان سرپرست خانوار اجرایی کردیم.

یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی طبق روال قبل ۲۲ هر ماه پرداخت می شود

معاون رئیس جمهور همچنین درباره پرداخت یارانه ها، گفت: نه تنها همان یارانه دولت قبل را پرداخت می کنیم بلکه سیاست خود را برای اصلاح یارانه ها قرار دادیم؛ یارانه مانند ماه های قبل بیست و دوم هر ماه به طور منظم پرداخت می شود. نوبخت البته گفت: علاوه بر پرداخت یارانه به خانوارهای کم درآمد دو بار یارانه وِیژه در قالب سبد کالا دادیم و ۴۸۰۰ میلیارد تومان هم به بهداشت دادیم.

وی با بیان اینکه دولت مهمترین نیاز جامعه که همان بهداشت و درمان است را ارزان کرد؛ تنها چیزی که دولت موفق به ارزانی آن شد بهداشت و درمان بود.

یارانه تولید آماده است/ یارانه را مستقیم به واحدهای تولیدی نمی دهیم

نوبخت از برنامه دولت برای پرداخت یارانه ۵۷۲۷ میلیارد تومانی برای تولید خبر داد و گفت: یارانه تولید هم اکنون اماده است اما بنا نیست این یارانه را مستقیم به واحدها توزیع کنیم بلکه در بخش های مشخص از سوی وزارت خانه های مربوطه بناست تقسیم انجام شود. نوبخت ضمن اشاره به اینکه برای نیمه اول سال با توجه به عدم تحقق تمام منابع مان مطالبات ایثارگران و پیمانکاران را نیز پرداخت کردیم، ادامه داد: در نیمه اول به تمام اهدافی که گفتیم رسیدیم این درحالی است که تمام منابع پیش بینی شده را بدست نیاوردیم.

وی ادامه داد: هر سال اینطور است که منابع پیش بینی شده از محل های مختلف به اندازه ای که در بودجه پیش بینی می شود محقق نمی شود؛ ما بودجه ۱۹۵ هزار میلیاردی را به مجلس پیشنهاد کردیم که مجلس این را به ۲۱۱ هزار میلیارد تومان افزایش داد اما مهم این نیست که این منابع به دست نیامد بلکه مدیریت درست این منابع مهم است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه با تمام این شرایط ۲۴۶ طرح را در حوزه های مختلف تا اسفند ماه اجرایی خواهیم کرد، افزود: تمام طرح هایی که رئیس جمهور در سفر های استانی تعهد کرده نیز تا اسفند مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

با کاهش بودجه، حقوق کارمندان و اعتبار بودجه های عمرانی را کم نمی کنیم

نوبخت در ادامه با بیان اینکه هیچ وقت کاهش بودجه و درآمد را به حقوق کارمندان دولت ارتباط نمی دهیم، اظهار داشت: بلکه با انظباط مالی دولت هم بودجه جاری و هم عمرانی به طور همزمان پرداخت می شود. وی با تاکید براینکه برای نیمه اول با این تخصیص بهینه به طرح های عمرانی معطوف شدیم؛گفت: آخرین امار روز جاری از خزانه نشان میدهد ۱۴۶۰۰ میلیارد تومان بدهی پیمانکاران پرداخت شده و در طرح های عمرانی هم سرمایه گذاری شده است.

نوبخت همچنین تاکید کرد: تعهد می کنم تا پایان سال با همین وضعیت نفت بیش از سال گذشته به طرح های عمرانی پول خواهیم پرداخت و به همان میزان هم انتظار رشد اقتصادی از جامعه داریم.

روایت نوبخت از تراز بودجه ۹۳/ میانگین واریزی نفت ۹۳ دلار است

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در ارتباط با کاهش قیمت نفت و تاثیر آن در بودجه امسال تصریح کرد: باتوجه به اینکه درآمد نفتی با یک وقفه چند ماهه به حساب های ایران واریز می شود تا الان هنوز ارقام بالای ۱۰۰ دلار است و با همین وضعیت متوسط فروش نیمه اول تا پایان شش ماه ۱۰۴ دلار بوده و تا پایان امسال هم پیش بینی می کنیم متوسط هر بشکه ۸۲ دلار باشد و میانگین دو نیمه ۹۳ دلار می شود بنابراین بجای ۱۰۰ دلار در هر بشکه عملکرد ما ۹۳ دلار خواهد بود و فقط هفت دلار کم می شود.

وی ادامه داد: مخارجی که با نفت ۱۰۰ دلاری در نظر داشتیم کم می کنیم اما این به معنای حذف اعتبارات عمرانی نیست بلکه این مخارج مدیریت خواهد شد؛ تلاش می کنیم با صرفه جویی اعتبارات هزینه ای را مدیریت کنیم.

نوبخت با بیان اینکه باید تلاش کنیم اعتبارات و مخارج جاری تقلیل یابد، تصریح کرد: بنابراین درست است درآمدهای نفتی کم خواهد شد ولی حقوق کارمندان دولت و اعتبارات عمرانی کم نمی شود ولی در سایر موارد که واقعا جا دارد تجدید نظرهایی خواهیم داشت.

وی همچنین گفت: البته باید قبول کنیم که نباید اقتصاد را به گونه ای تنظیم کنیم که به شدت وابسته به نفت باشد؛ ما الان به موازات برنامه ششم بخشی از برنامه اقتصاد مقاومتی را در شورای اقتصاد دولت تصویب کرده ایم بنابراین برنامه اقتصاد مقاومتی را هم در دستور داریم ولی اینطور نیست طی امروز و فردا این برنامه به ما جواب دهد ولی باید دوره ای از این برنامه بگذرد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهور البته تاکید کرد: تا پایان امسال با صرفه جویی بیشتر انهم فقط در جاری ها بودجه را مدیریت خواهیم کرد. به گفته وی، برای یک بودجه ۲۱۱ هزار میلیارد تومانی که اگر درامدهای اختصاصی ۲۴ هزار میلیاردی را به آن اضافه کنیم به ۲۳۵ هزار میلیارد تومان می رسد کل نفت ۸۰ هزار میلیارد تومان است که احتمال محدودیت هایی را خواهیم داشت ولی بدون تحول اساسی بودجه امسال را به پایان خواهیم برد ضمن آنکه کاهش نرخ تورم و افزایش رشد اقتصادی را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ضمن اینکه امیدواریم گشایشی رخ دهد ولی هرگز خودمان را معطوف به لغو تحریم ها نکردیم و با شرایط موجود و مشکلات احتمالی اهداف بودجه تا پایان سال محقق می شود.

نوبخت درباره ارتقای کسب درامدهای مالیاتی گفت: طبق اعلام رئیس سازمان مالیاتی بیش از ۹۵ درصد مالیات پیش بینی شده با نظام جامع اطلاعاتی محقق شده است.چون اطلاعات بهتر شده پایه مالیاتی دولت افزایش یافته است.

 

پاسخ:
دوستان توجه کنید
با توجه به اینکه تعداد کمی از شما موافق رفتن به تهران هستید و موافقان هم با همدیگر در مورد تاریخ و روز مشخصی اتفاق نظر ندارند و اظهارنظر ها متناقض است به این نتیجه رسیدیم که:
با رایزنی که با دوستان داشتیم به این نتیجه رسیدیم قبل از تقدیم بودجه به مجلس  رفتن به تهران به صلاح نیست..به دلیل پاره ای از مسائل و مشکلات این پیگیری و تجمع شدنی نیست و ممکن است بعد از رفتن به تهران مقصر اصلی مدیران سایت باشند..
عزیزان بر این شدیم که سه نفر را قبل تقدیم لایحه بودجه برای رایزنی به تهران بفرستیم..این عزیزان پیگیر بودجه و در نظر گرفتن ردیف اعتباری برای پذیرفته شدگان خواهند بود.. بعد اینکه خدایی نکرده این دوستان مطلع شدند بودجه ای برای ما در نظر نگرفتن یک تجمع سراسری ترتیب داده و خواستار حق قانونی خود خواهیم بود..از شما خواهشمندم به مسئله درست نگاه کنید رفتن ما به تهران قبل تقدیم لایحه بودجه هیچ سودی ندارد. باید قبل آن سه نفر آگاه با زبان گویا به تهران بفرستیم بعد اقدامات بعدی و در مورد تجمع سراسری انجام دهیم با تشکر..
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۸ ✿ قرمــــــــــــــز ✿ به احمد
شما منو فرستادی؟؟
منکه یادم نیست. من خودم به بچه ها اصرار کردم که برم با دژپسند صحبت کنم بچه ها هم اسم یکی از نماینده هارو خط زدن اسم منو دادن. منم همون شب تصمیم گرفتم برم. شما تا آخر کنار گزنیش شده ها بمون تا ببین آخرسر چجوری متهمت میکنن به ناتوانی و ....
دوستان عزیز گزینش شده ها وگزینش نشده ها دارین سرچی باهم کل میندازین؟
یعنی شما بعد این همه مدت نمیدونید همه سرکارید
تمیدونید نوبخت همه رو گذاشته سر کار؟
سیاست دولت همینه میخواد انقدحرف ضد ونقیض بزنه تامدتش تموم شه مارم استخدام نکنه بنداز گرددن دولت بعدی همین
وگرنه فرقیم بین گزینش شده ونشده نداره مگه میشه از١مجوز١برن سرکار بقیه نه!
همه روند استخدامیم دست نوبخت تحریم وکاهش نفت بهانس وگرنه استخدام ما رقمی نیستش بعدشم ادارات الان نیرو ندارن همه سابقشون بالای ٢٠ساله تو دولت احمدی نژادم که استخدامی نبود همه اینکه میگن پول نیست ونیرو زیاد و مبهم حرف زدن از استخداما که انهایی که تمام مراحل راگذارندن برای وقت کشی وگرنه اونی که تمام مراحل گذرانده یعنی کد استخدامی گرفته
پس بجای تفرقه بیاید متحد شیم همشم دست نوبخته
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۴ احمد خطاب به قرمز
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حانوم قرمز

خوشبختانه ماها یادمون نرفته که شما رو به عنوان نماینده خودمون  (گزینش نشده ها) فرستادیم پیش دژپسند

*** ***** **** ***** * ******* ***** ******* ** **** *** *** **** ***

ما گزینش نشده ها خودمون میدونیم چیکار کنیم

تا اخر کنار بقیه هستیم چون به آینده مون بستگی داره

شما دوس نداری نیا

۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۰ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
دوستان عزیز گزینش شده. من واقعاً دلم میخاد شما استخدام بشید باور کنید راست میگم. ممکنه بعضیاتون با من مشکل داشته باشین ولی من از بین گزنیش شده دوستانی دارم که واقعاً از ته قلبم براشون دعا میکنم که اسفند سر کار برید ولی عزیزان چرا دلتون نمیخاد کابوس لعنتی یک مشت آدم پادرهوا تموم بشه؟
من 18 آبان 92 مصاحبه تخصصی رفتم هنوز نتیجش نیومده. استانداری میگه منتظر جواب نامه معاونت توسعه هستیم ولی معاونت توسعه میگه ما نامه ای ارسال نمیکنیم. همین الآن هم مراحل نگذرونده ها شانسی ندارن. هم تو نامه 9 مهر که به استاندریها فرستاده شد روی کلمه گزنیش شده تاکید شد و هم خود آقای نوبخت تو مصاحبش گفت گه کسانی که کلیه مراحل رو طی کردن و گزینش شدن قراره به کار گیری بشن.
همون روزها بود که بمن میگفتین گرد و خاک بپا نکن. ما بخاطر شما انصراف نمیدیم و از اینجور صحبتها. یادتون که نرفته؟؟
در صورتی که من هم همیشه گفتم از گزینش شده ها انتظار ندارم که بخاطر ما کاری کنن ولی ما تا مراحلمون طی نشه وارد بودجه نمیشیم. پس لزومی به تجمع ما جلوی معاونت راهبردی نیست.
اگه شما حاضری بخاطر ما بیای جلوی معاونت توسعه میتونی از ما انتظار داشته باشی که ما هم بیایم جلوی نظارت راهبردی.
درضمن اونجا رفتی حتماً تاکید کن و بگو فقط گزنیش شده هارو استخدام کنید. شما هم استخدام بشین ما خوشحال میشیم.
پاسخ:
مدیر دوم: قرمز خانم این تجمع دوباره بخاطر درخواستای مکرر بیشتر گزینش نشده ها بوده...این نظرخواهی و گذاشتیم میتونید اونجا نظر بدین و راهکارهای خودتون و عنوان کنید از بین راهکارها بهترین پیشنهاد و انتخاب میکنیم و با همفکری بیشتر مشکل همه ما حل خواهدشد ان شالله.. ناامید نباشید..ان الله مع الصابرین..صبور و امیدوار باشید.خدا باماست

دوستان لطفاً

ایمیل آقای رسایی به جای تماس تلفنی لحاظ بشه. 

 

rasaeehamid@gmail.com

دوستان عزیز.....

به دلیل عدم دسترسی به ایمیل اقای رسایی لطفا همگی به ایمیل ایشان یک ایمیل بزنید و خواستار پیگیری آزمون استخدامی استانداری و کگنجاندن آن در بودجه 94 بشید.

ایشان ایملشونو چک میکنند و اکثراً هم جواب همه افراد رو میدن.

ممنون از پیگیریتون

دوست عزیز حسین از اصفهان خواهش میکنم باز هم پیگر بشو وخبرش بهمون بده.خبر از بنیاد بگیر.اونا چی میگن میگن لغو یا میگن بعد تامین اعتبار میشید؟
استانداری میگه لغو یا بقیه افراد ؟؟؟؟؟

به آرش کمانگیر................

شما دارید میگید تا زمانی که بودجه مشخص نشه نمیایی تهران. منم میگم اگه بودجه امد و ما رو لحاظ نکردن دیگه کار از کار ساخته است. اون موقع میخواهید چکار کنید؟؟؟؟

۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۵ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
همین الآن هم قراره گرینش شده ها برن سر کار. جرأت داری با اسم کامنت بذار. اگر قراره مراحل نگذرونده ها تجمع کنن نطارت راهبردی محل منابسی نیسیت. در ضمن 6 مهر همن بودند کسانی که فریاد میکردن فقط گزنیش شده ها برن سر کار.
مراحل ما با نامه آقای عسکری آزاد جریان میفته. از ته قلبم دعا میکنم گزینش شده ها استخدام بشن. امیدوارم اسفند برید سر پست هاتون. ولی استفاده ابزاری از گزینش نشده ها ممنوع.
مدیر شماره نوبت که گذاشتید جواب هم میده؟؟؟؟؟کسی هم باهاش تماس گرفته تاحالا؟؟؟؟

دوستان فقط با رفتن به تهران و اعمال فشار دوباره میتونیم خودمونو توی بودجه 94 جا کنیم وگر نه 95 یا 96 یا  دولت بعدی.

سری قبل یادتون نیست که با رفتن به تهران، به استان ها نامه نوشتن و نوبخت هم قول اسفند رو داد.

دوباره باید تا قبل از اینکه کار از کار بگذره بریم تهران.

یا علی.............

ادمین لطفا تایید کن

خانوم قرمز که میخوایی وضعیت نامشخص ها رو از پیگیری منصرف کنی ، باشه مشکلی نیست

دوستانی که وضعیتشون مشخص نیست نرن تهران

اما بقیه هم برید بگید فقط گزینش شده ها رو بفرستن سر کار بقیه رو بیخیال شن 

اونا هم از خداشونه یه تعداد حذف شن
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۱ آرش کمانگیر
با سلام .
خدمت همه دوستان و مدیران محترم سایت عرض کنم که اینجانب تا زمانی که مطمین نشدم که تو بودجه قرار گرفتیم یا نه از آمدن به تهران معذورم. لذا مجبورم تا هفته اول آذر صبر کنم تا دوستان  از تهران بهم خبر بدن که استخداممون تامین اعتبار شده یا نه. لذا از همین حالا عرض می کنم که اینجانب در صورتی می آم تهران که مطمین صد درصد بشم که تامین اعتبار صورت نگرفته.و ضمنا تا الان هیچ خبر  مثبتی از تامین اعتبار بهم نرسیده. و دوستان می گن تا هفته اول آذر صبر کن تا خبر قطعی رو بهت بدیم.
دوست خوبم خوزسان من که نمیخوام الکی کسی رو بترسونم یا امید الکی بدم.من وظیفمه اون چیزی رو که از یک منبع رسمی شنیدم عرض کنم.و گرنه میتونستم مثل خیلی ها نتیجه پیگیری هام رو پیش خودم نگه دارم که دیگران چیزی آعدشون نشه.
بچه های قزوین که ظاهرا تعدادتونم کم نیست مثل فریاد زیر آب،مهران و tahere چرا با اون ایمیلی که دادم تماسنگرفتید باهم ارتباط پیدا کنیم
 از حتی ایمیل زدنم میترسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
azmoonqazvin92@gmail.com
آخه ما دهه شصتی ها چقدر بدشانس هستیم آزمون دادیم قبول شدیم اومدیم بریم سرکار دولت عوض شد گفتن باید آزمونتون بررسی بشه که قانونی هست یانه بعد دوسال فهمیدن قانونی هست حالا که میخوان بهش بودجه بدن نفت اومده پایین ، نتیجه مذاکرت معلوم نیست کسری بودجه اومده بودجه رو میخوتن انقباضی تر ببندن و میگن برای شما بودجه نداریم اخ چه کنیم؟؟؟؟
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۱ مسعود به قرمز
دقیقا همینجوره که شما میگید. مایی که مراحلمون طی نشده (مثلا من گزینش نشدم بدون سهمیه بنیاد شهید) به هیچ وجه کارمون اسفند درست نمیشه و در بودجه 94 هم جایی نداریم. و معاونت توسعه هم اجازه ادامه مراحل رو به سادگی صادر نمیکنه..چرا؟؟؟؟ چون بلای نفتی ها قراره سر ما بیاد.. یعنی فقط یه تعدادی رو میخوان جذب کنن و بقیه رو به بهانه تموم نشدن مراحل استخدامشون بپیچونن و از سر خودشون وا بکنن.. به همین خاطر توپ رو میندازن تو زمین ارگانها و میگن اگه مراحلتون کامل بشه جذبتون میکنیم در حالی که خودشون اجازه اتمام مراحل رو صادر نمیکنن. موافقم که اگه قرار باشه تجمعی باشه باید معاونت توسعه بریم اول بعد معاونت راهبردی

ترو خدا یکی یه خبر خوب بده این قدر خبر بد شنیدم از همه چیز بدم میاد.

دوستان آنقدر روی قیمت نفت مانور ندید ، نفت بشکه ای 80 دلار خیلی زیاده ، زمان خاتمی نفت بشکه ای 12 دلار فروش میرفت ، کسری بودجه معناش به فلاکت افتادن نیست ، معنیش اینه که شما در نظر گرفتید 100 پروژه عمرانی رو به سرانجام برسونید ، 80 تا رو میرسونید ، پرداخت حقوق  مبلغ زیادی در بودجه به حساب نمیاد .
اقای حسین استانداری اصفهان بهت میگه زیر50درصد لغوه یامیگن تونوبت تامین اعتبارن؟؟؟اگه مجوز هست که که ما شاملمون میشه چون 25درصد سهمیه شامل ماهم میشه.اولویت بندی بنیاد باید قبل از معرفی میکرد الان معرفی شدیم پس واجدشرایطیم.
وقتی بودجه کم اومدن می خوان با گرون کردن آب و برق کسری رو جبران کنن (به خاطر ارزون شدن نفت )وقتی 1/6 میلیارد دلار تو 3 ماهه اخر سال درامد کم شده  برای ما اصلا جایی توی بودجه نیست. من خودم جز بچه های جانباز 20 درصدم . امیدم به اسفند ماه بود اونم دود شد.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۱ همه ما نماینده
دوستانی که میگن نماینده ,بنده با نماینده مخالفم,چرا که بنده خودم نماینده خودم هستم و به هیچ نماینده ای احتیاج ندارم و اینکه اصلا اونا رو ادمم حساب نمیکنن اقایون تو معاونت . ما که میخواستیم نماینده بفرستیم موافقان نماینده فرضو بر این بذارن که 100تا از بچها  نماینده از طرف 20000هزار نفرهستن که  اومدن برای پیگیری اینکه تو بوجه هستند بچها  یا نه طبق قول اقایون مبنی بر اینکه شما تو بوجه میزاریم و گرنه بنای تهران رفتن این نیست که مثل دفعه قبل تا ظهر سر کوچه وایسیم حالا تاثیر 3تا نماینده بیشتره یا 100 نفر ادم برای پیگیری قول اقایون
هر روز یه طرح جدید اجرا نکنین.


از امروز قرار بوده همه پیامک بزنن اما با شروع بحث رفتن به تهران یا نه؟ ذهن همه متوجه اون مساله شده. حرکت ها باید منسجم و یکپارچه باشه.
پاسخ:
مدیر سایت : طرح کمپین ارسال پیامک به قوت خود باقیست و این تصمیم پیگیری از تهران فعلا نظرخواهی است ....ما تمام تلاشمان را میکنیم تا به نتیجه برسیم . شما هم خواهشا همکاری کنید 
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۹ پیگیری جهت اینکه ایا تو بوجه هستیم یا نه
کومش جان حرفت درست اما واقعا چه تضمینی به حرفای اقایون تو این اوضاع کسری بوجه دولت وجود داره ایا نوشدارو بعد مرگ سهراب نمیشه پیگیری بعد  لایحه. واقعا بنظر خودت اون موقع میشه چیکار کرد خوب اگه واقعا دل به تامین اعتبار ما باشن تو لایحه میذاشتن و اگه نباشن بعد لایحه واقعا چه اتفاق خاصی ممکن رخ بده .دوستان عزیز هممون میدونیم اینا با اوضاع فروش نفت پارسال به هر اداره ای  که سر میزدیم میگفتن تو هزینهای جاری ادارات خودمون موندیم چه برسه به این اوضاع نفت کشور ما .یه سوال واقعا چه ضرری میکنیم اگه تهران بریم ایا کسی هست که تحمل وعده سالهای بعد رو داشته باشه
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۵ محمود از مازندران
سلام
من با نظر کومش عزیز موافقم.اول ببینیم تو بودجه هستیم .بعد واکنش درخور نشون بدیم.
کمال تشکر و قدردانی رو از مدیر دارم. مرس برای تلاشتون.
بجه شما رو به خدا زور نطرتون واسه تاریخ تجمع بگید تا مشخص کنیم. وقت نداریم
خانم نازافرین یعنی استانداری حرفی از لغو نیمزد؟بخشنامه اومده یا اولویت بندی شده کارمون؟؟؟؟

ه گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سیدمصطفی مهدی امشب در یادواره هشت شهید گلگون‎کفن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، نیروهای سپاه پاسداران، جمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا در سالن همایش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، اظهار کرد: آرامش و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهداییم.

وی  با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بیان کرد: امروز دشمنان اسلام در تکاپوی این هستند که ذهن و افکار جامعه را نشانه رفته و روحیه دینی و انقلابی مردم ما را تضعیف کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید فریب فتنه‌های دشمنان اسلام را بخوریم، افزود: دنیا ابزاری بوده جهت رسیدن به  مسیر عبودیت پروردگار اما نباید  وابستگی به دنیا هدف قرار گیرد و با تمسک به اهل بیت این روحیه جهاد فی سبیل‌الله را در رسیدن به مقصد یعنی خداوند تقویت کنیم.

* لزوم همکاری مسئولان در راستای رفع مشکلات بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر

مهدی با بیان اینکه آنچه برای شهدا و خانواده آن‌ها انجام دهیم در برابر جان‌فشانی و ایثار آن‌ها قطره‎ای در برابر دریای بیکران است، تصریح کرد: آنچه امروز موجب نگرانی ما و خانواده شهدا شده مسئله اشتغال فرزندان شاهد و جامعه ایثارگری است.

وی بیکاری فرزندان شهدا و جامعه ایثارگران را از دغدغه‌های مهم خانواده شهدا و بنیاد شهید خواند و گفت: امروز قریب به 2 هزار فرزند شاهد و ایثارگر در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بیکاری رنج ‌می‌برند که طی رایزنی‌های بسیار توانستیم از این تعداد فقط زمینه اشتغال 146 نفر آن‌ها را در دستگاه‌های دولتی فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید به استناد ماده 44 قانون 25 درصد سهمیه استخدام ادارات دولتی به جامعه شاهد و ایثارگر شود، بیان کرد: بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد اکنون به بیش از 58 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران خدمت می‌کند که در این راستا از همه مسئولان استانی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقاضای همکاری در رفع معضلات بیکاری در این خانواده‌ها را دارد.

* اشتغال 146 نفر فرزندان شاهد و ایثارگر استان تا پایان سال جاری در ادارات دولتی

وی با اشاره به سهمیه ایجاد شده برای 146 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جهت اشتغال در ادارات دولتی، عنوان کرد: این سهمیه در ابتدا به فرزندان شاهد بیکار محض و سپس فرزندان جانبازان 50 درصد به بالا بیکار محض تعلق می‌گیرد.

مهدی با اشاره به آمار یک‌هزار و 800 شهید، 9 هزار جانباز، 317 هزار آزاده و یک‌هزار و 745 فرزند شهید در کهگیلویه و بویراحمد، تشریح کرد: تکریم و بزرگداشت این بزرگواران و توجه به مشکلات خانواده‌های آنان وظیفه هر مسلمانی بوده که در برابر خون شهدا ادای دین کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال به کار شدن 64 فرزند شهید گچسارانی از 146 سهمیه به وجود آمده در پایان سال جاری خبر داد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930819001484#sthash.DwpyMjwE.dpuf
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۰ ✿ قرمــــــــــــــز ✿
خطاب به دوستانی که مراحلشون طی نشده:
گره کار شما دست معاونت توسعه ریاست جمهوریه و رفتن به معاونت راهبردی هیچ سودی براتون نداره. من خودم سه بار نظارت راهبردی رفتم (دو بار تجمع و یکبار به عنوان نماینده). هر سه بار گفتن که به جریان افتادن مراحل دست ما نیست و دست معاونت توسعه است.
درسته شما اگه برین جلوی معاونت بخاطر حق خودتون میرین ولی مطمئن باشید یکماه دیگه یکسری آدم میان بهتون میگن شما بی عرضه بودین و ازاین حرفها.
پس حواستون باشه که تجمع شما فقط جلوی معاونت توسعه ریاست جمهوری براتون مفیده.
خواهش میکنم مدیران عزیز تأیید کننید. از نظر انسانی و اخلاقی خوبیت نداره از یکسری مراحل نگذرونده استفاده ابزاری بشه. چون تا این لحظه هیچ وقت صحبت از استخدام و به جریان افتادن مراحل امثال ما نشد.
درضمن دوستان عزیزی که مراحلشون طی شد و منتظر اسفندن خواهش میکنم علیه کامنت من جبهه نگیرند. من فقط میخاستم با کسانی که از جنس خودم هستم یه صحبتی داشته باشم.
درضمن نگین تا تأمین اعتبار نشین مراحلتون به جریان نمیفته که خودتون هم میدونید اینجوری نیست و دولت تدبیر و امید هیچ گونه برنامه ای برای تأمین اعتبار مراحل طی نشده ها نداره.
از کارگزینی سازمانی که قبول شدین بپرسید . اگر کدتون نیومده حضور برید تهران معاونت راهبردی ریاست جمهوری پیش خانم محمدی پیگیری کنید . 
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۴ فریاد زیر آب
من از شاهد و ایثارگر قزوین هستم. جانباز 35%.
از استانداری قزوین هم پرسیدم . گفتن بچه 50% و شاهد تأمین اعتبار شدن. اما برای بقیه لغو نشده و طی ماه های آینده تأمین میشن.
تجمع باید صورت بگیره در 3روز اول آذر
سلام
 منم پیام رو فرستادم واسه نماینده های مجلس . کسی جواب نداد.
ما باید قبل از 2آذر جمع بشیم.
در اونجا میتونیم از بین خودمون چند نماینده انتخاب کنیم که برن نظارت راهبردی در حدود 1ساعتی پیگیری کنن.
باید تمام مدارک و وعده و وعید مسئولین رو پیوست یه نامه کنیم تحویل نمایندگان مجلس بدیم.
دوستان ممنون.ولی حسین از اطصفهان واقعا ماراترساندی نمیدونم حالا من که الان دوسال معرفی شدم ازمونمون باشما26/3/91بود وحتی مصاحبه گرفتن ونفرات اصلی مشخص شده
حالا نمیدونم  چی میشه حسابی مارا ترساندی اقا حسین
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۲ خطاب به بهزیستی
آقا یا خانوم محترم

سهمیه دارها هم جزو استخدامی ها هستن یا نه؟؟ پس حق نظر دادن دارن مثل همه
خانم ناز آفرین از کجا باید متوجه بشیم که کد پرسنلی آمده یا نه میشه توضیح بدین؟

من با نظر کومش سمنان موافقم . بهتره اول چند نفر به نمایندگی از بچه ها از معاونت پیگیر بشن که در بودجه لحاظ شدیم یا نه.بعد برای تجمع تصمیم بگیریم. اگه همینجوری راه بیفتیم و بریم تهران اونوقت نوبخت میگه : مگه من توی رادیو نگفتم در بودجه لحاظ میشین . بعد هم دوباره برمیگردیم شهرهامون به امید تامین اعتبار خب این که شد همون جریان قبلی و تکرار تاریخ. اول رایزنی توسط چند نفر از بچه ها با معاونت و  اطلاع دقیق از لحاظ شدن در بودجه بعد تصمیم برای تجمع

من همین الان با 2تا گوشی پیام  فرستادم عصریم با چند تا گوشی دیگه فقط این فراخوان وکمپین رو جدی بگیرید وتا آخرش ادامه بدید باید حتی شده با گوشی های مختلف بفرستیم که تاثیرش بیشتر بشه شمام بفرستید تنبلی نکنید
به نکته توجه کنید
الان ما باید به جای بچه هایی که از این سایت اطلاع ندارن هم پیام بدیم
پاسخ:
مدیرسایت به خصوصی:لطفاهر چی میخواین بگین همینجا بفرمایید
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۸ پیرشده استخدام
سلام بلاتکلیف چی شد زنگ زدی؟ایمیل زدم جواب ندادی.
سه تا شماره نات دلیورد میشه .

سلام

من هم پیامک دادم

منم طبق برنامه به تمام نمایندگان تعیین شده پیامک دادم امیدوارم که همه اینکارو انجام بدن وشاهد پیگیری نمایندگان باشیم .... بچه ها یه یاعلی بگید خواهشا تا این مرحله پیگیری هم که حداقل کار مکنه به نتیجه برسه ....
اگه لطف کنید اینجا اینقد شاهد شاهد و ایثارگر و سهمیه سهمیه نکنید ممنون میشیم.قرار شد پیامک ارسال کنیم به نماینده ها و یه زمانی برای تجمع مشخص کنیم نه اینکه فقط دنبال شاهد و ایثارگر باشیم.بس کنید دیگه.اعصابمون کم داغون نیست.
پاسخ:
مدیر دوم: بچه ها از صفحه زیر برای نظرخواهی درمورد رفتن به تهران و پیگیری مجدد قبل تحویل بودجه به تهران استفاده کنید:

صفحه نظرخواهی در مورد رفتن به تهران قبل تحویل بودجه به مجلس

دوستان 9 تا اس خودم رو فرستادم شروع کنید شما هم
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۲ کومش سمنان
مدیر جان ! با شما موافقم! فقط موقعی پیگیری گروهی دیگه ای ضروریه که خدای ناکرده تامین اعتباری صورت نگرفته باشه. وگرنه لزومی نداره. یا علی!
سلام
از بچه های شاهد و ایثارگر گزینش شده جهت استخدام در خود بنیاد شهید کسی نیست اینجا؟
سلام،امروز به نماینده ها پیام دادم. از 9 شماره پیام به 7 شماره تحویل (دلیور)شد.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۵ به مدیر و دوستان
جلوی مجلس اینطور نیست که یکی از نمایندگان بیاد بیرون وهمه دور اون جمع بشیم ویک نفر از ما صحبت کنه ، اونجا نماینده های استانهای مختلف میان بیرون ، بنابراین ما باید پرینت همه وعده ها ، نشر آگهی استخدام وسایر مدارک رو در دست داشته باشیم و با تک تک نمایندهایی که میان بیرون صحبت کنیم ، گریه کنیم ، خلاصه اینکه تفهیم کنیم چه ظلمی بر ما شده . هرچند اگر طوری شد که نیاز به صحبت یک نفر بود باید قاعده نظم رعایت بشه .
پاسخ:
مدیر دوم: حتما نیاز هست یکی دو نفر صحبت کنن.. مشکلات رو جمع بندی کنید به گوش این چند نفر نماینده برسونید تا فقط اونا صحبت کنن.. پرینت این مدارک هم خوبه..
منم به نماینده ها پیام فرستادم. هر چند کسی جواب نداد، واسه بقیه هم طبق اون جدول زمانبندی میفرستم 
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۱ کومش سمنان

قسم  به خون پاک حسین که فقط و فقط در راه احیای دین جد بزرگش حضرت محمد (ص) قدم به صحرای  پاک کربلا گذاشت و قسم به سقای دشت کربلا. باب الحوائج. جوانمرد دوعالم. مرد ایستادگی و عمل، ابوالفضل العباس (ع) که هر آنچه از معرفت و مردانگی؛ غیزت و ایستادگی آموخته ایم مختص اوست!

دوستان پیگیر. چند نکته رو لازم می دونم به عنوان برادر کوچکتر خدمتتون عرض کنم!

پیگیری گروهی موقعی ضرورت پیدا می کنه که ما همه مطمئن بشیم خدای ناکرده تامین اعتباری صورت نگرفته. اون وقته که اقدام به این کار موجه خواهدبود.

2. اقدام به پیگیری گروهی از تهران خونه ی خاله نیست و همین پهاو نیست که هر کسی از خونش قهر کرد تصمیم بگیره برم اونجا. هر چیزی حساب کتابی داره. و بی خود و بیجهت نمیشه با 40-50 نفر پاشد رفت تهران.

شما دوست عزیز که داری نظر منو می خونی. فکر جیب خودتو نکن. خیلی ها هزینه ی سفر رو ندارن. و مطمئنم خیلیای دیگه با سیلی صورت خودشونو سرخ نگه میدارن. بیان و برن کم کم 50 تا 150 براشون هزینه داره. من با این اقدام موافقم. فقط وقتی که حضور دسته جمعی ضرورت داشته باشه و تاثیر گذار باشه. اگه احیانا قدم نشده و بدون حساب و کتاب قدم برداریم. جز دادن بهانه به مسولین کار مفید دیگه ای نکردیم. پس کمی خونسرد باشید. و عاقلانه تر فکر کنید.

به ولای علی همه ی ما دلمون خونه. ولی این دلیل نمیشه که بیگدار به آب بزنیم و نسنجیده کاری رو انجان بدیم که عواقب و دودش تو چشم یه عده یا همه بره.

ما همه مسولین نظاممون رو دوست داریم و بهشون اعتماد داریم! چرا که فرزندان انقلاب هستن! پس بزارید مطمئن بشیم که تامین اعتباری صورت گرفته یا نه. اونوقت بسته به نظر جمع تصمیم عاقلانه ای خواهیم گرفت!

یا حق!


پاسخ:
مدیر دوم: حرف شما متین.. ما هم اینو گفتیم اگه خدایی نکرده برامون بودجه ای در نظر گرفته نشد باید حتما دوباره تهران باشیم و علت امر و جویا بشیم..ما بسته به نظرات دوستان این وبلاگ این تجمع و ترتیب دادیم و نقشی در آن نداریم درخواستای مکرر بچه های گزینش نشده و مصاحبه نرفته خیلی زیاد بود برای این باید هرچه زودتر مشکل این عزیزان هم حل شود.. ان هم از راه قانونی و با پیگیری مسالمت آمیز..ما چند بار پیگیری کردیم؟؟ دوبار ان هم با حضور بسیار کمرنگ.. برای همین از دوستان میخوام اینبار واقا احساسی تصمیم نگیرن و اگر توانایی دارند با حضور پرشور به تهران بیان و رفتن به تهران را برای خودشان واجب عینی بدانند نه واجب کفایی ما هم بسم الله میگیم و از خواسته شون استقبال میکنیم..
بچه ها منم پیام های روز اولو فرستادم.شمام بفرستید.شروووووووووووووووع
پاسخ:
مدیر دوم: بچه ها خواهشا پیام فرستادن به نماینده ها فراموش نشه باید قبل رفتن به تهران از موضوع ما خوب واقف بشن همه با هم هماهنگ شید پیامک بارون کنیم لطفا همکاری کنید..
در ضمن سه نفر آقا و یک نفر خانم میخوایم که اونجا بتونن از زبان بچه ها صحبت کنن خواهشمندیم کسانی که این توانایی را دارند مثل آقای کومش یا آقای مجید از مازنداران یا هر کس دیگری که این توانایی را در خود می بیند نظرات و گفته و خواسته بچه ها را به نمایندگی از ما به مسئولان اونجا برساند همینجا اعلام کند...تا مثل دفعه قبل هرج و مرج نشه و هر کسی حرف خودش را نزند... یک جمع بندی از نظرات و خواسته های همه دوستان و مطرح کنند و به گوش نماینده ها و مسئولان برسانند و بقیه سکوت کنند بهتره تا جو شلوغ و آشفته نشه...

من مصاحبه آقای نوبخت رو توی سایت باشگاه خبرنگاران خوندم.

صحبتی از وضعیت مانداشت.

۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۰:۵۳ خروج از از انفعال
مدیر دوم را عشق است ، قبلا هم دو بار گفتم ،بدون هماهنگی مدیر نمیشه به نتیجه رسید ، حالا شد درست . دوستان عزیزم توجه داشته باشید این یک قاعده کلی و همیشگی بوده وهست که هر کس صداش بلند تر باشه زودتر به حقش میرسه ، توی خونه بچه ای که واسه خواسته هاش لجاجت میکنه پدر مادر سریع تر به خواسته هاش تن میدن ، صف نون وایی همینطور ، در مراجعه به یک اداره همینطور و... حالا از این سه بودجه هر کدومش رفت مجلس برای ما نباید فرقی داشته باشه ، وقتی صدای ما بلند باشه ، ( کاری که در این دوسال نکردیم ) ما میشیم واجب و در اولویت تخصیص بودجه ، اما اگر بگیم خب شرایط سخت شد، تحریم شدیم ، خب معلومه اونها هم همین رو میخوان و ما از اولویت خارج میکنند . از دوستان سهمیه دار هم خواهش میکنم با بقیه همکاری کنند و برای پیگیری حضور داشته باشند ، یا اگر همکاری نمیکنند اینقدر در حضور این همه بچه ها با این اعصاب داغون، سهمیه ، سهمیه راه نندازن و حفظ موقعیت کنند.
سلام دوستان.به نظر من هم اواخر آبان  برای تجمع حداکثری بهتره.لطفا همه ی دوستان نظر بدن که زودتر قضیه مشخص شه
ولی تجمع قبل آذر واقعا بهتره، الان بچه ها همه شور و اشتیاق دارن که به حقشون برسن، فاصله زیاد شه عطش میخوابه، دولت هم اگه قراره مارو تو بودجه بزاره مصمم تر میشه با تجمع ما، اگه قرار نبود بزاره مجاب میشه بزاره. من با قبل آذر موافقم، 
الان وضعیت فرزندان زیر 50 درصد شبیه قبول شدگان آزمونه.همونطور که دوستمون از اصفهان گفتن دولت فقط 50 درصد به بالا رو دستور جذب داده.دیشب هم از صحبت های آقای نوبخت مشخص شد بودجه ای برای ما در سال آینده نیست.چون حتی اگه تحریم ها برداشته بشه قیمت نفت سال آینده به گفته کارشناسان همون 80 دلاره.باید یه عزم جدی بین ماها به وجود بیاد و نشستن و کامنت گذاشتن رو کنار بگذاریم و فعالیت های عملیمون رو شروع کنیم به نظرم اولین مرحله هماهنگی داشتن ارتباط از طریق اس ام یا ایمیله با همه تا یه وحدت رویه به وجود بیاد.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۹:۵۱ نازافرین به خوزستان و سهمیه بنیاد شهید
من همین الان با بودجه استانداری صحبت کردم گفتن اصلا بحث لغو زیر 50درصد نیست . گفتم یعنی همه با هم توی یه تاریخ شروع به کار می کنیم گفت اونو سازمانی که قبول شدین تصمیم گیری می کن

آقا حسین شما کد پرسنلیتون اومده ؟؟
۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۹:۵۰ گره اصلی دست نوبخت و معاونت راهبردیه
خواهشا تجمع فقط جلوی مجلس نباشه طوری برنامه ریزی بشه معاونت هم بتونیم به اقایون هشداری داده باشیم بنظر من یا باید 2 روز تهران بمونیم یا تا یه ساعت مشخص جلوی مجلس اول باشیم و در خواست تعیین نماینده از طرف مجلس جهت پیگیری از  از معاونت بشیم اونوقت همراه اون چن نماینده که از طرف مجلس تعیین میشه بریم برا جلوی معاونت 
۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۹:۳۱ به همه دوستان
دوستان عزیز سلام، من با توکل به خدا پیامک ها رو ارسال کردم، البته تا الان کسی بهم جواب نداد. شما هم لطفاً طبق برنامه کمپین پیامک عمل کنید ممنون
من امروز به نماینده ها  روز اول پیام دادم سه چهار نفرشون اصلا نمیره پیام یا تحویل نمیده نکنه شماره ها اشتباه هستش
بنظرم تاریخ تجمع هر موقع شدباید رسانه ای بشه تا بازتاب داشته باشه
منم با رفتن به تهران موافقم اونم 3یا 4 آذر خوبه چون  2 آذر بودجه در هیات دولت هست و هنوز به مجلس نرفته .همچنین  هفته بعد 4 آذز مجلس تعطیله . پس بهترین زمان هفته اول آذر اونم 3 یا 4 آذر هستش.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۸:۰۰ فرهود مازندران

با سلام باید چند نکته را در نظر گرفت

1- اول اینکه بودجه استخدام در طرح پیشنهادی دولت هست یا نیست. اگر هست تجمع جلوی مجلس بعد 2 آذر اثر بخش است.

2- دوم اگر دولت در طرح بودجه ردیفی برای استخدامی تعیین نکرده باشد باید قبل از 2 آذر تجمع داشته باشیم تا دولت مجاب به تعیین ردیف بودجه گردد. لذا تجمع پس از 2 آذر جلوی مجلس بی ارزش و بی فایده خواهد بود.

3- تجربه ناظرین کشاورزی نشان داده که داشتن نماینده بسیار خوب است ولی کارها با تجمع مستمر و هماهنگ نتیجه بخش خواهد بود. پیشهادمی شود تجمع انجام شود و در تجمع با توافق همه دوستان نمایندگان برای پیگیری، شروع به کار نمایند.

سلام به همگی از دوستان. من از تهران و اصفهان دو ماهه پیگیری کردم. در تاریخ 10/6/93 نامه به استانداری اومد فرزندان شهدا و... تامین اعتبار بشه و بعدش لیست از بنیاد خواستند و اوناهم اخر مهر دادند استانداری امورانسانی. اما لیست تایید نشد و تعدادی را کم کردند و گفتند فقط فرزندان شهدا و جانبازان 50 درصد. لیست تعدادش از 550نفربه 280 نفر کاهش پیدا کرد و فرستاده شده تهران برای ادامه مراحل. فعلا خبری دیگه نیست فقط میدونم پیگیر برای بقیه هم هستند.
سلام بچه هااینقدنشینیم بگیم کی بریم کی نریم.تاآخرامشب همه نظرشونو براروز تجمع درتهران اعلام کنن فردامدیرمحترم باتوجه به نظرجمع تاریخ قطعی تجمع رواعلام میکنه تاآخرامشب همه نظرشونو اعلام کنن فردابودجه میره مجلس بازحقمونو میخورن هیچی به هیچی
سلام اقا حسین و بقیه دوستان معرفی شده بنیاد
به مشا گفتن لغو یا گفتن به اولویت؟؟؟؟
بچه هایی که باازمون پذیرفته شدن چی اقا حسین؟اگر وجه بچههای ازمون داده تامین بشه زیر50درصد هم تامین میشه ؟
این ازاستانداریتون بپرسید که اولویت بندی هست؟

۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۶:۵۱ آرش کمانگیر
با سلام  وخسته نباشید خدمت همه دوستان.
من با نظر مدیر دوم موافقم واسه تجمع . با کمپین پیامک به نمایندگان هم موافقم. هر چند که این نماینده های بی بو و بخار اصلا واسه ما   تره هم خورد نخواهند کرد ولی از  دست روی دست گذاشتن بهتره. تاریخ هم اگه 10 آذر بشه بهتره .اون وقت حتی استانداری ها و تمام کامنت خان ها از جزییات بودجه 94 آگاه می شوند و با یک تماس ساده متوجه همه چیز خواهند شد و در صورتی که اوضاتع وخیم باشه همین آدم های ..... هم در تجمع تهران ما را یاری خواهتند کرد.
قبل اذر. نباید زیاد فاصله داشته باشه با تصمیم ما به دو علت 1-جنبه فرسایشی قضیه2-بستن لایحه . به هر صورت تا یکی دو روز اینده زمان دقیق مشخض شه تا هماهنگی با بچها صورت بگیره
سلام به دوستان و ان شاالله همکاران اینده.
من از اصفهانم.این ازمون بسته به اینده و زندگیمه.تاالانشم با فلاکت و سختی به اینجا رسیدم .من موافق تجمع هسم اما....
با هوشیاری و وحدت بیشتر.دفعه قبل که هرکی ساز خودشو میزد.امیدوارم نتیجه بده.
۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۱:۲۳ تصویب کلیات طرح شفاف‌سازی نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی
تصویب کلیات طرح شفاف‌سازی نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه امروز خود با کلیات طرح شفاف‌سازی نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی و ممنوعیت بکارگیری‌های غیرقانونی موافقت کردند.

عباس قائدرحمت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این جلسه ادامه بررسی طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده پنج قانون گزینش معلمان در دستور کار قرار داشت که پس از بررسی‌ها عنوان آن به طرح نحوه بررسی صلاحیت افراد برای انتصاب در مشاغل حساس تغییر یافت.

وی افزود: بنابراین این موضوع در مورد تمامی دستگاه‌ها صدق می‌کند که سه بند از این طرح نیز مورد بررسی قرار گرفت و ادامه آن به جلسات بعدی موکول شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: طرح شفاف‌سازی اعلام کتبی نمرات، رتبه و نتایج نهایی آزمون‌های استخدامی به داوطلبان استخدام و ممنوعیت بکارگیری‌های غیرقانونی مورد بررسی قرار گرفت که کلیات آن به تصویب کمیسیون اجتماعی رسید.

وی تصریح کرد: در این طرح پیش‌بینی شده که به مدت یک ماه زمان وجود دارد که نتایج آزمون‌ها به افراد شرکت‌کننده اعلام شود.
منبع : ایسنا

پاسخ:
مدیر دوم به خصوصی: قضیه نماینده ها خوب بود اما میدونیم که ازش استقبال نمیشه.. ضمنا تجربه ثابت کرده با حضور حداکثری رفتن به تهران بهتره تا اینکه چند نفر زحمت ده ها هزار نفر و برعهده بگیرند.. بهتره اینبار جلوی مجلس تجمعی داشته باشیم..حالا ببینیم نظر بجه ها چیه..ما تابع نظر حداکثری هستیم..
اواخر آبان باید بریم. قبل آذر
مدیر تورو خدا فردا به بچه ها تأکید کنید که زود نطرشونو بدن. خدا خیرتون بده. مرسی
ببینید دوستان چند تاریخ پیشنهاد میدیم: یکی قبل آذر و اواخر آبان یکی هفته اول آذر و یکی هم 10 آذر حالا شما کدوم تاریخ و مناسب میدونید اعلام کنید تا اینجا صفحه رو بزاریم برای آمادگی رفتن مجدد به تهران
پاسخ:
مدیر دوم: ضمنا از فردا ارسال پیامک به صورت فشرده به نماینده های پیشنهادی فراموش نشود.. بچه ها از هر راه قانونی باید وارد شد تا این مشکل حل شود..از شما خواهشمندیم از فردا به صورت گسترده به نماینده هایی که اسم و شماره موبایلشون اینجا گذاشته شده به صورت همزمان پیام و متن خودتون و بفرستید ترجیحا هر کس در مورد مشکلات خودش بگوبد ضمن درخواست پیگیری قول دکتر نوبخت از طرف نماینده ها ازشون بخواید به مشکلتون رسیدگی کنند چون مشکلات استان ها فرق دارند بعضی ها گزینش نشدن یا بعضی ها مصاحبه نرفتن بعضی ها هم هنوز نتایج سه برابر ظرفیت اعلام نکردن ازتون خواهش دارم همه همکاری کنید و موضوع رو خوب بهشون برسونید و ترجیحا اسم استانتان را هم بنویسید با تشکر..
حرفای مستر نوبخت رو بخونید. گفت 3 بودجه در نظر گرفتن . یکیش که الان آمادستو 2آذر میره دولت و 15 آذر میره واسه مجلس. اما 2تای دیگه که واسه شرایط بحرانیه میمونه واسه کی ؟؟؟
واسه بعد 3آذر که نتیجه مذاکرات 5+1 اعلام جهانی خواهد شد. و اگه این مذاکرات به نتیجه نرسه و تحریم ها برداشته نشه کاهش بودجه وحشتناکی داریم.    یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی باید تا آخر عمر لنگ در هوا بمونیم.

کسی نیست به مستر بگه ما واجب بودیم یا دریاچه ارومیه یا حق پخش زنده مسابقات فوتبال که 1روزه واسش بودجه بست؟؟؟
خدا ریشه زندگی باعث و بانیشو که بسوزونه که ریشه ما بدبختا رو خشکوند
سلام.قبل از ۱ اذر باید رفت.چون نوبخت امشب گفت ۱اذر بودجه به ریاست جمهوری تحویل داده میشه.
با سلام
منم با حضور در مقابل مجلس موافقم چون طبق گفته نوبخت 2 آذر بودجه برای بررسی در کمیسیون تلفیق به مجلس داده میشه تا چکش کاری بشه. اما اینسری باید برخلاف سری های قبلی هماهنگ تر، با برنامه تر و با تعداد بیشتر باشیم. اگرچه هوا سردتر شده اما انگیزه ها و کورشدن امیدها باید تمام این سختیها رو تحمل کنه و کسانی که در تجمعات قبل همراهی نکردند اینار کوتاهی نکنن و هر کس بار مسئولیتش در قبال وجدان و خودش رو به دوش دیگران نندازه و تنها با احساس مسئولیت با حضور خودمون این مشکل رو حل کنیم. نماینده ها هم اگه بتونن تا قبل 10 آذر تهران برن و وخامت اوضاع رو بررسی کنن به لزوم این تجمع خیلی کمک میکنه.
یا علی
پاسخ:
مدیر دوم: بچه ها این یک نظر خواهیه اجباری در کار نیست اگر تمایل داریدچند تاریخ بزاریم شما نظر بدین کدوم تاریخ مناسب تره...
سلام به همگی
تاریخ 10 آذر دیر نیست جناب مدیر؟؟؟؟؟؟
چند روز زودتر باشه بهتر نیست
تموم بچه ها اندر دیگه از فکر وخیال کاسه صبرشون لبریز شده که واسه تجمع حاضرن جند روز جلو مجلس بمونن. متأسفانه بچه های قزوین خیلی کم هستن. فقط میدونم حمید از قزوینه. بچه سرنوشتمون دسته خودمونه. سریع تر بریم شما رو به امام حسین
بچه ها باید اضافه کنم که این نظر خواهی به درخواست بیشمار شما در این چند روز صورت گرفته است..در این چند روز مرتب از ما خواستید تا برای پیگیری مجدد تاریخی بگذاریم بنابراین مسئولیت این پیگیری ها با خود شماست و ما نقشی در ترتیب دادن ان نداریم..از شما خواهشمندیم به این موضوع خوب فکر کنید و نظرات خود را در مورد رفتن دوباره به تهران در تاریخ 10 آذر قبل از تقدیم لایحه بودجه به مجلس بیان فرموده و اگر پیشنهاد یا راهکاری دارید بیان نمایید..
دوستان عزیز توجه کنید:
زمان زیادی به تقدیم لایحه بودجه به مجلس نمونده..با مشورتی که کردیم به این نتیجه رسیدیم که باید تجمع دیگری در تهران ان هم جلوی مجلس و با واقف ساختن بیشتر نمایندگان از بلاتکلیفی دو ساله خود انجام بگیرد.. تصمیم داریم این موضوع را بسته به نظرات شما بزاریم.. اگر مایل باشید اینجا صفحه ای مبنی بر اظهار نظر و نظر خواهی در مورد رفتن دوباره به تهران و پیگیری مجدد توسط کسانی که مایل هستند در این پیگیری سهیم باشند قرار دهیم..از شما خواهشمندم هوشمندانه نه از روی احساسات و با حضور حداکثری و پر شور و از همه استان ها به خصوص از استان های مجاور تهران در این پیگیری حضور بهم رسانید اگر هم مایل به پیگیری نیستید اعلام کنید تا دیگر تجمعی صورت نگیرد با تشکر از شما
مدیر من از  زنجانم
کاری داری؟
سلام.۱۰۰۰۲۲۳۰ شماره پیامک گفتگوی ویژه خبریه فکر کنم.
مدیر جان اقا مجید و کومش هنوز جواب ندادن که حاضرن به عنوان نماینده برن تهران یا نه؟
30002230 فکر کنم این شماره پیامیک گفتگوی خبر شبکه دو است

لطفا شماره پیامک برنامه گفتگوی خبری شبکه دورا اگه کسی داره بزاره
پیامک گفتگوی ویژه خبری شبکه دو   30002230
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۲ دوستان عزیز نوبخت امشب در گفتگوی خبری شبکه 2حضور داره
به دستور رییس جمهوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور احیا شد
سیاست > دولت - ایرنا نوشت:

در جلسه عصر امروز شورای عالی اداری کشور که به ریاست «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، با کلیات احیا و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موافقت شد.


«محمد باقر نوبخت»، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: شورای عالی اداری در جلسه بعدازظهر امروز (دوشنبه) خود و در اجرای دستور رئیس جمهور محترم موضوع «احیاء و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استانی» از طریق ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور را تصویب کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شده است میزان اختیارات، صلاحیت ها و چگونگی ارتباط و تعامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها و استانداری ها در جلسه مشترکی که بین رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر کشور برگزار می شود، تعیین شود.

قرار است «محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهوری امشب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری ساعت 22 و 30 دقیقه شبکه دو سیما در این باره به ملت توضیحاتی را ارائه کند.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از ادغام دو سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده بود. سازمان برنامه و بودجه در سال 1327 در ایران پایه گذاری شد که وظیفه آن مراقبت و نظارت بر اجرای برنامه ها و لوایح بودجه بود که ۱۸ تیر ماه ۱۳۸۶ به دستور محمود احمدی نژاد منحل شد و وظایف آن به دو معاونت ریاست جمهوری تحت عناوین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی منتقل شد.

احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور یکی از وعده های دولت تدبیر و امید بود که این وعده دولت یازدهم پس از یکسال محقق شد.

 

ممنون از بابلی ریکای عزیز که چه در تهران چه در پیگیریهای مازندران از بچهای فعال جمع ما بوده وهست مرسی فدایی داری داداش .غیر از بابلی ریکا ایا کسی دیگه ای نیست اعلام امادگی کنه؟
پاسخ:
مدیر سایت :
بچه ها زنجان که نزدیکین کجاین پس؟ یا قزوین ؟؟
قرمز خانم هم که با دلایل منطقی اعلام کردن نمیتونن تشریف ببرن ....
به قرمز: امیدوارم که خدا بهتون صبر بده انقدرم ناامید نباشین توکلتون بخدا باشه وبس .بازم ممنونم از زحماتتان . امیدوارم در اسرع وقت مشکلاتتون حل بشود .

من خودم به عنوان یکی از سهمیه دارا دوست دارم همه با هم بریم سر کار.خدا کنه نفر به نفرمون جذب بشیم.میدونم الان همه دارین حرص میخورین باید به خودمون بیایم و یه حرکتی بکنیم همه با هم.
سلام امشب اقای نوبخت در بر نامه ویژه خبری شبکه دو شرکت می کنه لطفا پیامک باران کنید س
مدیر بچها شماره پیامک چنده؟؟؟؟؟؟؟
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۵ بابلی ریکا
بنده بعنوان کوچکترین عضو اعلام امادگی میکنم که 10اذر بعنوان یکی از نمایندها برا پیگیری برم تهران
نوبخت امشب 22/45 در شبکه 2 در مورد بودجه 94 و تغییراتش صحبت میکنه. پیام باران کنیم ببینیم برا ما هم بودجه در نظر گرفتن یا نه
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۰ فوری فوری فوری
فوری فوری فوری

بچه ها امشب نوبخت ساعت 22:30 دقیقه گفتگو ویژه خبری شبکه دو میاد.با اس ام اس بتر کونید
نماینده های منتخب مدیرمحترم سایت خواهشا زودترتصمیم خودتونو بگیرید نظرمدیر همون نظرماست بقیه بچه هاهم اگه کسی مایل هس بره زودترموافقتشواعلام کنه تا به یه جمع بندی نهایی برسیم انشالا
مدیرمحترم خواهشمندیم سریعترتصمیم آخروبگیرید
دوستان هر کس یه نظرى داره, و قابل احترامه به نظر من یه وکیل بگیریم,تا موضوع حقوقى بشه تا در مجلس مطرح بشه,که چرا دستور توقف رو دادن,اگه مشکلى نبود پس چرا تا حالا دولت کارى نکرده,اگه نصف مارو ابتداى 93 جذب مىکردن ,به راحتى نیمه دوم امسال یا اواخر سال میرفتیم سرکار
این قضیه سهمیه و بدون سهمیه بدچوری روی اعصابم راه میره  .برای استخدام ناظرین  کشاورزی در استان  ما تمام افراد سهمیه ای که نزدیک 50 نفر بودن  از اول مهر حکم گرفتن و به عنوان نیروی رسمی مشغول شدن اما ناظرهای  عادی بهشون گفتن در صورت تامین اعتبار بعد از بهمن ماه شروع بکار  میکنن !!!!!!!! امیدوارم تو استخدام استانداریا شروع بکار همه با هم باشه نه سهمیه و عادی
پاسخ:
مدیر سایت :
بچه ها از نماینده ها خبری نشد بالاخره موافقید یا نه ؟؟
یک اظهار نظری بفرمایید لطفا ....بقیه  غیر ازون سه نفر کسی نمیخواد بعوان نماینده 10آذر  از طرف پذیرفته شدگان استخدام استانداری پیگیری کند ؟؟
سلام دوستان
 به نظرم در این زمان تا تقدیم بودجه به مجلس پیام فرستادن و یا دیدار با همه نمایندگان بسیار کارساز خواهد بود.من امروز پیامکی برای دکتر عثمانی نماینده بوکان در مجلس فرستادم که بعد از چند دقیقه جواب دادن . در جریانم توکل برخدا
من از اذربایجان شرقى,البته هر کس نظرى داره و قابل احترامه,به نظر من هم ما ىه وکیل بگیریم تا موضوع شکایت حقوقى بشه و از دولت سوال بشه که چرا دستور توقف رو دادن اگه تمامى مراحل برگذارى د رست بوده چرا تا حالا کارى نکردن,اگه نصف ما رو و ابتداى 93 جذب مىکردن,الان بقیه راحت سال 94 مىرفتىم سرکار
دوست عزیزی که میگه بین سهمیه دارن تفاوتی وجود نداره اگه مایله من شماره تماس دفتر منابع انسانی اصفهان رو بهشون بدم تا تماس بگیرن و خودشون یقین پیدا کنن.من که از خودم حرف نمیزنم.من هم پدرم کارمند بنیاد بوده و آشنا زیاد داره توی بنیاد مسول بنیاد حرف منو تایید کرد ولی برای این که ناامید نشم گفت پیگیر کار شما هم هستیم.همین.
راستی آقای مدیر !
16 آذرماه تاریخ ارائه لایحه بودجه94 به مجلسه.
تا اون تاریخ باید تمام نماینده هارو در این خصوص پخته باشیما
درضمن یه تجمع دیگه هم در روز16 آذرماه  مقابل مجلس خیلی تاثیر گذار و راهگشاست.(البته به شرط اینکه دولت به موقع لایحه رو تحویل بده)
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۰ استان زنجان
سلام خدمت همه دوستان و همسنگران
دوستانی که دارن تو جو  درصد و زیر  درصد دور میگیرن باید عرض کنم خدمتتون که من فرزند جانباز 30 درصد هستم و پدرم هم کارمند ارشد بنیاد شهید استانه. از صحبتهایی که شما دارید میگید تا حالا نه بخشنامه ای اومده ونه مسئولی به صورت رسمی یا حتی غیررسمی همچنین چیزی نگفته
طبق آخرین خبری که بچه های دارای سهمیه دارم اینه که طبق بخش نامه های رسمی رفتار میشه و هیچ فرقی هم بین افراد نداره. ریاست عالی بنیاد که مشاور رئیس جمهور هم هست بشخصه پیگیر مسئله هست منتهی فقط خان هفتم یا همون مرحله تامین اعتبار مونده که اون هم با گنجاندن در قالب تبصره الحاقی و متمم بودجه 94 قرار شده برای تمام استخدامی ها تامین بشه و تفاوتی بین سهمیه و غیر سهمیه نیست. دوستان سهمیه برای تسریع در امور استخدام تو سایت ایثارگران از قسمت ارتباط با ریاست عالی بنیاد به صورت رسمی نامه بزنن مطمئن باشن که پیگیری میشه
راستی منم 92 آزمون دادم و اسفند ماه92 تمام مراحل استخدامم تموم شد و حتی منشور اخلاقی سازمان و فرم معرفی صندوق بازنشستگی پر کردم
به امید موفقیت همه جوونای ایرانی
مالبته ,بچه ها من جز سهمیه دارها نیستم ,اما توى استاندارى ما گفتن هنوز تونستىم یک سوم اونا رو  تامین اعتبار کنیم ,اگه ا ونا برن سرکار ,بقیه نرن هرج و مرج میشه,به این خاطر نگه داشتىم همه 9١ ها با هم برن سرکار,یا اسفند و یا فروردین,بعد من رفتم پیش یه مسول دیگه گفت اگه بخوان شما کارمند بشین حداقل باىد یک روز توى سال 93 کار کنىد تا به اسم شما هم بره به فرم شماره اى 6 ,تا شما رو هم برا سال 94 تو بودجه بیارن,پس اگه قرا,ه جذب بشیم و نوبخت به قولى که گفته عمل کنه ,اسفند مى ىم سرکار

دوستان خواهشاً پیامهاتون محتواش متفاوت و متنوع باشه
نباید این ذهنیت برا کاندیداها بوجود بیاد که یه طیف خاصی از قبول شده ها پیامک هارو میفرستن.
منم صددرصد موافق تجمع تهران هستم.خواهشا تا از این دیرتر نشده یه تصمیم اساسی برای رفتن به تهران بگیرید.مدیر عزیز وقتی همه ی بچه ها نظرشون در مورد تجمع مثبت هست چرا کاری نمی کنید؟
با سلام ,امروز رفتم استاندارى ,اونا گفتن یک سوم سهمیه دارها تامین اعتبار شده ,بقیه هم تا بایان سال تامین میشه,اما مدیر کل نیروى انسانی استان ما دستور داده ,دست نگه دارن تا 9١ ها ,چه سهمیه دارها و بدون سهمىه ها همه با هم برن س ه کار,
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۴ مدیر جان لطفا برنامه های بعدی رو هم هماهنگ کن
دوستان بهتره همزمان رو مسیرهای مختلف کارکنیم ، ،ا- ارسال پیامک که شروع شده و این رو همه انجام میدیم 2- دیدار حضوری با دبیر مجمع نمایندگان هر استان که باید از حضور نماینده در حوزه انتخابیه مطمئن باشیم و یک وقت ملاقات هم از قبل هماهنک بشه و ما تمام مدرارک ومستندات رو حضوری ببریم و با نماینده صحبت کنیم ، البته این کار رو با حضور حد اکثری باید انجام داد تا نتیجه داشته باشه 3- نمایندهایی از خودمون هم مستقیم با نظارت راهبردی و سایر مسئولین نظام رایزنی و ارتباط داشته باشند . هر کار هماهنگی که میخوایم اگر مدیر وبلاگ به صورت مشخص برنامه ها رو اعلام نکنه خیلی سخت کار انجام میشه و یا حتی نمیشه .
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۷:۲۶ فلک الافلاک
سلام دوستان مدیر
لطف کنید فایل pdf برنامه زمانبندی ارسال پیامک رو روی سایت قرار بدید چون برخی از دوستان با گوشی دانلود میکنن و فایلهای وورد هم گاهی در موبایل حروف رو بهم ریخته نشون میده
سپاس
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۲ آرش کمانگیر
بچه های استان فارس اگر کسی هست لطفا فردا بیاید بریم استانداری پیش آقای سلحشوری تا ایشان روز 4 شنبه که نوبخت داره می آید شیراز باهاش صحبت کنه وازش نامه کتبی بگیره. اگه کسی از استان فارس اینجا هست اعلام آمادگی کنه.
خطاب به شاهرود
توتنهایی نمیتونی کاری ازپیش ببری باید دسته جمعی بریم بزازهفته دیگه ی روز تعیین میکنیم باهم میریم اینجور شاید یه نتیجه گرفتیم بعد دوسال سرراحت زمین بزاریم خدایا یعنی اونروز میا؟؟؟؟؟؟
میدونین چیه  استخدام 50 به بالا اگه بودجه کم باشه تخلف نیست.  به ترتیب اولویت درصد باید استخدام انجام بشه.ولی کاش این موضوع رو خیلی شفاف و بدون این همه اتلاف وقت بهمون میگفتن میدونین من سال 91 تا الان فقط منتظر بودم آخه بدبختی اینه که مصاحبه قبول شدم گزینش مثبت بوده ولی حالا چی؟هیچی
بچه ها من ارشد تهران میخونم ولی اصفهان زندگی میکنم بیاین یه جوری از یه طریق ما فرزندان شاهد با هم هماهنگی کنیم که توی یه تاریخ خاص به نمایندگی از بقیه فرزندان بی بخار شاهد بریم تهران ولاقال صدامون رو به گوش مسولین برسونیم از طریق بنیاد استان صدامون توی اتوبان تهران قم گم میشه و به تهران نمیرسه به خدا خیلی بی بخاریم خیلیییییی
سلام.من از اصفهان هستم.الان دو هفته هست شدیدا پیگیری میکنم دوستان به من توی منابع انسانی اصفهان خیلی صریح گفتن که بخشنامه امده فرزندان بالای 50 درصد و شهدا کارشون انجام بشه و بقیه زیر 50 درصدها لغو.از بنیاد سوال کردم میگه پیگیر کار شماها هم هستیم ولی بعیده بعید.باید یه وحدتی بینمون به وجود بیاد میدونم الان همگی چند ساله منتظرین باید یه همدلی بین ماها به وجود بیاد تا به نتیجه واحد برسیم پیگیری ها رو اعلام کنین
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۶ نازافرین به بنیاد
نتیجه چی شد؟
سلام
فرزندان شاهد و ایثارگری که قرار است در خود ادارات بنیاد شهید استخدام شوند بدانند که تا الان تامین اعتباری صورت نگرفته پس پیگیر باشید از بنیاد استان و مرکز و معاونت برنامه ریزی. بچه های استان ما شدید پیگیری می کنند. دیروز هم تهران بودیم و از بنیاد و معاونت برنامه ریزی و مجلس درخواست تامین اعتبار را داشتیم. 
سلام دوستان فردا میرم تهران برا بیکیرب میسه بکید بیش کدام مسؤول برم مؤثرتره؟ برکشتم نتیجشو  بهتون میکم
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۴۶ نازافرین به خوزستان
من فردا می پرسم ولی بعید می دونم همچین اتفاقی بیفته چون همه مراحل طی شده . یعنی میشه کد استخدامی رو هم ابطال کرد؟؟
شما مطمن هستید نامه اومده مبنی بر اینکه اول فرزندان شهدا وجانبازان 50درصد اول شروع کار کنند؟؟
اولویت بندی کردند؟؟؟یا گفتند فقط اونا مشغول بشن ؟؟؟
بنیاد که میگه نمیدونم میگه حرفش هست که فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50درصد بشه. وازاون طرف بچه ها هم پیام میذارن میگن اصفهان اینجور گفته بهشون.ازطرفی قانون یه چی دیگه میگه میگه فرزندان شهدا فرزندا جانبازان بالای25درصد و فرزندان ازادگان بالای یک سال اسارت.خب موندم اگر واقعا بشه 50درصد که تخلف میشه حالا به ترتیب اره مشکلی نداره ولی اگه یه عده ببرن ویه عده بذارن تخلفه که 
شما هم ازاستانون بپرسید فردا وخبرشی بهمون بگید منم میپرسم/
مرسی فقط حتما بپرسدید
منم بانظر عباس موافقم بهتره دیگه هفته بعدبریم حرف زدن دور هم توسایت بسه بایدصدامونوبلندترکنیم تاگوش ناشنوای مسولین بشنوه فقط هرچه سریعتر روزشو معلوم کنیم جمع بندی کنیم بریم بچه هاسریع تصمیم بگیریم داره دیرمیشه حق گرفتنیه!!!!!!
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۸ نازافرین به خوزستان
بعید می دونم سهمیه  کم بشه احتمالا به تدریج استخدام می کنند حالا یکی زودتر یکی هم دیرتر 

برای چی از استانداریتون یا بنیاد شهید نمی پرسید که خیالتون راحت بشه ؟؟؟
به نظر شما چطوره هفته بعد یه تاریخی مشخص کنید بریم تهران؟
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۳ نازافرین به خوزستان
مثل اینکه نامه اومده مبنی بر اینکه اول  فرزندان شهدا و 50 درصد به بالا شروع به کار بشن . من سهمیه 25% دوستم 70% هیچ کدوم تامین اعتبار نشدیم ولی کد استخدامیمون چند ماهه که اومده 

بودجه میگه اگه تامین اعتبار بشید همه با هم شروع به کار می کنید 
ایندفه دیگه نمیزاریم بازندگی مون بادی کنن مگه دست خودشونه ک زیرباراستدام مانرن به خدای احدو واحدایندفه میریم تهران یاقشنگ استخداممون میکنن یاهمونجاچادرمیزنیم اینقد میشینیم تا یه فکراساسی کنن برا دریاچه ارومیه وکرم خاکی وکلاغها آسمونو....بودجه هس فقط ماتواین مملکت اضافیم بودجه برامانیس امسال حقمونومیگیریم
سلام دوستان منم با رفتن تهران تا قبل ا بودجه موافقم
استان خوزستان بیشتر ادارات گزینش کردند.مصاحبه تخصصی تمام شده خیلی وقت وهمه کارا شده بعضیها فط گزینش نشدند.شما سهمیه چند درصد هستید؟؟گیلان چی میگن در ارتباط باسهمیه ها اولویت بندی کردند  مثل مازندران؟؟؟؟
اقای مدیر به نرتون میشه؟کم کرد؟؟؟ استانمزندران گفته برای بالای 50اعتبار گرفته.
نظرتون ونظر دوستان چی هست؟؟؟؟؟
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۲۱ نازافرین به خوزستان و سهمیه بنیاد شهید
می خوام بدونم شما کد پرسنلیتون اومده؟ استان ما ( گیلان) هنوز هیچ کس از سهمیه دارها تامین اعتبار نشده و یگن تا اسفند البته با شک و تردید
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۴ خوزستان به سهمیه خانواده شهید
دوست عزیزی که میگید رفتید استانداری نمیدونید سهمیه ایثرگران زیر 50درصد چی میشن ؟
الان ما معرفی شدیم ولی الان بعضی ازاستانها میگن 50درصد به بالا تامین اعتبار شدند.منظورشون بکم میشه؟؟؟؟
اقای مدیر عزیز  یک سوال قبل از برگزاری ازمون سهمی25 درصد کم شد وشامل بچه های فرزندان بنیاد شهید جانبازان 25درصد به بالا بود.الان به نظرتون میشه این سهمیه کم کنن وفقط درصد بالا راجذب کنن؟؟؟؟؟بنا بر اظهارات استان مازندران؟؟؟؟؟
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۴:۰۴ خوزستان به سهمیه خانواده شهید
دوست عزیزی که میگید رفتید استانداری نمیدونید سهمیه ایثرگران زیر 50درصد چی میشن ؟
الان ما معرفی شدیم ولی الان بعضی ازاستانها میگن 50درصد به بالا تامین اعتبار شدند.منظورشون بکم میشه؟؟؟؟
اقای مدیر عزیز  یک سوال قبل از برگزاری ازمون سهمی25 درصد کم شد وشامل بچه های فرزندان بنیاد شهید جانبازان 25درصد به بالا بود.الان به نظرتون میشه این سهمیه کم کنن وفقط درصد بالا راجذب کنن؟؟؟؟؟بنا بر اظهارات استان مازندران؟؟؟؟؟
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۵ علنا داره میگه اقایون زیر بار نمیرن
نماینده مردم تبریز،گفت: برخی از مسوولان در خصوص مسوولیت خود در قبال پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 91 کوتاهی می کنند. محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آناج با بیان اینکه برخی مسوولین پاسخی به مردم در این خصوص نمی دهند. حالا هی بگیم .......علنا داره میگه زیر بار استخدام ما نمیرن 
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۹ به منتظر 92
برو استانداری حضوری ازشون بپرس. بهت میگن که نفر چندم هستی. فقط حضوری جواب میدن. بگو میخام در صورت قبولی کلاس زبان و کامپیوتر برم.
اگه نفر اول بودی میتونی به پیگیری ادامه بدی ولی اگه نفر اول نشدی آزمونهای دیگرو شرکت کن و بذار این کابوس برات تموم بشه.
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۷ پیشگیری یا درمان
دوستان عزیز نمیدونم چرا مرغ بعضیا یه پا داره حرف حرف خودشونه چن روزه هی میگم تهران تهران تهران واسه حرفم هم استدلال دارم در هر صورت تامین اعتبار و عدم تامین اعتبار با تهران رفتن چیزی رو از دس نمیدیم باید فشار رو تو این مقطع زیاد کنیم از نمایندها گرفته تا,تجمع,جراید و خبرگزاریا. اخه بعد لایحه خدای ناکرده در صورت عدم تامین اعتبار تهران رفتن چه فایده الان موقعی که باید بجنبیم اخه یه خورده از ناظرا ونفتیا یاد بگیریم اونا چن بار رفتن ما چن بار وچیکار کردیم حال پیشگیری بهتر یا درمان
بچه هامنم بانظرغریب موافقم فکرکنم اکثربچه هاهم موافق باشن همه میخوایم هرچه زودترتکلیفمون معلوم شه پس دیگه بدون معطلی یه زمانی براتجمع معلوم کنیم هرچه زودترقبل ازآذر 
کسی از زمان اعلام نتایج قبول شده های 92 اذربایجان شرقی خبر نداره واقعا ماها سوختیم نتایج سه برابر رو هم اعلام نمیکنن من هم هر وقت زنگ میزنم جواب نمیدن خبری دارین کی اعلام میشه یا نه؟
مگه نگفتن اول اسفندچراالان میگن فروردین چرابعضی بااحساسات مابازی میکنن به قران قسم قلبم دردگرفته اخه گناه ماچیه همه مراحلوگذرندیم بعضیا دزدکی میرن سرکاراگربودجه نیست برای همه نباشه چرامیلیاردی خرج میکنن برای بعضیها ،،،خدایاادم راستگوتواین کشورنیست خودت به حق امام حسین باعث بانیشوبه ذلت بکشون
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۹ رضا _ کردستان
من هفته قبل به مدیرت منابع انسانی استانداری زنگ زدم گفتن نتایج رو میخوایم تا اخر هفته آینده اعلام کنیم که یکیشون همین دامپزشکی رو واقعا اعلام کردن .
 امروز که دوباره به همون جا زنگ زدم گفتن تا آخر آبان اداراتی که مصاحبه شون انجام شده رو اعلام میکنیم . بنظرم در حال استخراج نتایج و مرتب کردنش باشن . اوقاف شرکت کردم شما کجا ؟
سلام دوستان کسی اطلاعی نداره سهمیه ایثارگران چطور شد؟کسی نیمدونه مازندران و اذربایجان غربی چرا فقط فرزندان شهدا وجانبازان بالای50درصد تامین اعتبار کردند.بقیه چی؟ احتمال حذف بقیه هست یعنی؟؟؟؟
بچه های بدون ازمون لطف کنن اطلع بدن
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۵ فرهود مازندرا

با سلام

من با نظر غریب موافقم

۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۶ به رضا از کردستان
سلام اقا رضا شما واسه کدوم اداره ازمون دادین؟من که زنگ زدم گفتن فعلا معلوم نیست؟کدوم ادارت قراره اعلام بشن؟تو استانداری با کی صحبت کردین؟
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۱:۵۶ رضا _ کردستان
سلام
از استانداری کردستان امروز تلفنی پیگیر شدم اعلام کردن نتایج مصاحبه های برگزار شده ظرف چند روز آینده یا تا آخر آبان اعلام میشه .  فعلا نتایج مصاحبه دامپزشکی رو زدن .
چه عجب بالاخره به تکاپو افتادن .
مدیر جان لطف میکنی شماره نمایندگان استان کردستان هم بذاری من داشتم ولی پاک شدن.تو گوشی قبیلیم بود.شماره اقای قادر مرزی و مرادی...
پاسخ:
مدیر سایت :
شماره همه نمایندگان مجلس تو اون فایل قرار داده شده لطفا همه اون رو دنلود کرده و طبق برنامه تعیین شده ودر روز مشخص یامک بارون کنید .
با سلام خدمت همه دوستان، به نظرم با توجه به اینکه ماهیت و کم وکیف آزمون استخدامی ما بر همه نمایندگان آشکار شده و همه متفق القول بر به کارگیری ما تاکید دارند باید یه همت مجددی به خرج بدیم و یه حضور حداکثری جلوی مجلس قبل از تقدیم لایحه بودجه برا پیگیری و حصول نتیجه داشته باشیم. الان نقطه قوت همین آگاهی کامل نمایندگان از آزمون استخدامی ماست، حضور قبلی ما مقابل مجلس زمانی بود که نمایندگان از ماهیت دقیق و کارشکنی قانونی دولت آگاه نبودن ولی الان زمان مناسبتریه.