---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ

۴

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، با صدور بخشنامه‌ای خطاب به همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرده است این دستگاه‌ها می‌توانند وضعیت استخدامی کارکنان را مطابق شرایط به استخدام پیمانی تغییر وضعیت دهند.

 

 

سایت صبحانه نوشت: امنیت شغلی را می توان مهمترین دغدغه همه کارمندان و کارگران کشور دانست که البته نسبت آن برای کارمندان دولتی، درصد کمتری در مقایسه با دیگر شغل هاست اما مستخدمان دولتی که استخدام رسمی نیستند نیز با مشکلات و دردسرهایی مواجهند که شاید دیگر شاغلان از آنها بی اطلاع باشند.

یکی از مهمترین دردسرها، تبدیل وضعیت کارمندان به حالت های پیمانی و رسمی است که بنا به آمارهای موجود در سال‌های اخیر، شکایت کارکنان خرید خدمت برای تبدیل وضعیت به حالت پیمانی و نیز شکایت نیروهای شرکتی شاغل در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد دستگاه‌های اجرایی برای الزام دستگاه به انعقاد قرارداد کار معین با این نیروها، حجم زیادی از شکایات واصله به دیوان عدالت اداری را به خود اختصاص داده است.
به همین خاطر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، با صدور بخشنامه ای خطاب به همه دستگاههای اجرایی اعم از وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی، تاکید کرده است که «دستگاه‌های اجرایی می ‌توانند وضعیت استخدامی کارکنانی را که در تاریخ ابلاغ دادنامه شماره 555 مورخ 19/8/1387 هیأت عمومی تحت عنوان «خرید خدمت» در اختیار داشته و در حال حاضر نیز از خدمت آنان به صورت قراردادی استفاده می کنند، در صورتی که با تأیید کمیته تخصصی منابع انسانی زیر مجموعه «شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه»، دارای همه شرایط زیر باشند، به استخدام پیمانی تغییر وضعیت دهند»

 

بر اساس ضوابط تعیین شده در این ابلاغیه که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، مواردی چون « به‌کارگیری اولیه کارکنان، حسب مندرجات قرارداد، بر اساس تصویب‌نامه شماره 17598 مورخ 23/3/1362 هیأت وزیران و با رعایت ضوابط مربوط صورت گرفته باشد، در تاریخ 1/3/1378 در همان دستگاه به صورت خرید خدمت اشتغال داشته باشند، همکاری آنان با دستگاه در تاریخ مذکور در قالب طرح‌های عمرانی، مطالعاتی و قراردادهای خدماتی نباشد، شغل آنان در تاریخ مذکور در عداد مشاغل کارگری موضوع بخشنامه شماره 1301/9 مورخ 6/6/1364 سازمان سابق امور اداری و استخدامی کشور نباشد»
این ابلاغیه سازمان مدیریت تاکید می کند که «کارکنانی که فاقد هر یک از شرایط مذکور بوده و نیز کارکنانی که بعد از ممنوعیت مقرر در تبصره 60 قانون بودجه سال 1364 کل کشور بدون رعایت ترتیبات مقرر در تبصره مذکور به صورت قراردادی تحت هر عنوان در دستگاه به کار گرفته شده‌اند، مشمول تغییر وضعیت به پیمانی نخواهند بود»
همچنین به دستگاههای دولتی گوشزد شده است با توجه به اینکه مصوبات مهم دولت قبل راجع به انعقاد قرارداد کار موقت و قرارداد کار معین با نیروهای شرکتی، مورد ایراد رییس مجلس قرار گرفته و بنا به دلایل مختلف ملغی‌الاثر اعلام شده است، بنابراین دستگاه‌های اجرایی، جز در محدوده سقف 10 درصد مقرر در تبصره ماده (32) قانون مدیریت خدمات کشوری و رعایت سقف اعتبارات مصوب و اخذ تأییدیه، مجاز به انعقاد قرارداد کار معین با نیروهای شرکتی نیستند.

 

نظرات  (۴)

با   سلام   به  مسولین  محترم   این   جانب  از  سال 1384   در تیم   سلامت روستایی  با   کارشناس  مامایی  حدود  12   سال هست   که  کارکرده  ام   و نه  واسطه  ای  در کاربود   و نه  هیچ  آن  موقع   با درخواست   کار  موافقت  کردند   چون  در آن   زمان  سال 84   به  کارشناس  مامایی  شدیدا   نیاز  داشتند   و  من  از آن  سال 1384   تا هم  اکنون  مشغول  بکار در یک   روستای مرزی   دور از خانواده  و فرزند   8   ساله   در این  روستا   ها  کارکرده  ام   همچنین  در این  12  سال   در روستا ها   چه  مشکلاتی  که   نبوده  است!!!!  آنقدر    سختی   و مشکلات  کشیدیم  به  امید  روزی  که   تبدیل  وضع  خواهیم  شد  آن  موقع   در روستاها   اصلا  کارشناس مامایی نمیامد   در بدترین   حالت   مشکلات  کارکردیم   حالا  عده  ای  انتظار  دارند    منی  که  12   سال   در کار مامایی   به  این  کشور خدمت  کرده  ام   کنار برویم    و آنها  که   تازه   ازدانشگاه   سر  رسیدند   آنها   سر رشته   به  دست   بگیرند   پس  زحمت  12  ساله  ی   ما  چه  میشود .  مسولین  محترم  آیا   وقت   آن    نرسیده  هست   که  ماماهای    روستایی   که  بدترین    مشکلات  و سختیها   را  در روستا  تحمل   کرده  اند   و با  اشتیاق   کار کرده  اند آیا  وقت   آن   نرسیده   که  ماماهای   با تجربه   سر  پست  بروند   ؟؟؟؟؟  مرکز  ما   کسی  که  4   ساله  قراردای   کار کرده   اومده  مسوول   بهداشت  خانواده   شده   اونم   با رشته  ی  بهداشت  خانواده   مسولین   محترم   آیا   به  نظر  شما   پست  بهداشت  خانواده   ای   که   در  این  منطقه   خالی  هست  حق  مامایی    لی  که  12   سال   خدمت  کرده   در مناطق   روستایی  الان  اون  4   ساله  باید  بیاد   مامایی   رو پایش    کنه   اونی  که  اصلا   نمیداند   مامایی  چیست   یا   اون  مامایی  ای  که  طرح  9  ماهه  هست   به  عنوان   نیروی   ستادی   بیاد  پایش   مامایی  که 12   ساله  هست  آیا  این  حقه  مامایی   12  ساله  نیست   که  تبدیل وضع  بشه   اگر در منطقه  محروم   چنین  پستی  هست  خوب  این  حقه   مامایی  تیم  سلامتی  هست   که   به  عنوان   نیروی  ستادی   کار کند   نه  مامایی  ای   که   تازه  از راه   رسیده   وهم وز  اول  کار است   و  طرحی  هست   آیا   این   حق  را به  ماماهای  قراردایه   12   ساله   نمیدهید؟؟؟؟!!!!!مسولین    باید    از نیروهای   باخبر   ه   و تجربه   دار  استفاده  کنند   تا در سیستم   خللی   ایجاد   نشود   اونی   که   طرحی  هست    چقدر   اختیار  داده   شده   که   به  عنوان   نیروی   ستادی   از مامایی 12   ساله   پایش   میکند   آیا   این   عدالت  است    ،،    دولت   تدبیر   و امید    چاره   ای  بیندیشید    و  کارهای   مامایی   را   که  رهبر  عزیزمان   هم   به  افزایش  جمعیت   تاکید   کرده    به   دست    نیروهای   کم   تجربه    و بی تجربه   نسپارید    عدالت    مامایی    رو   زیر  پا  ن گذارید    
سلام بنده بامدرک کارشناسی در سال 82 بصورت قراردادی  بمدت 14 سال در دانشگاه فنی و حرفه ای مشغول بخدمت هستیم هنوز از تیدیل شدن به پیمانی بلا تکلیف ماندیم.
به: خانم یا آقای «محمدی»
سلام. شما که می فرمایید نیروهای قراردادی با پارتی آمده اند. بالاخره که سیستم به آن ها نیاز داشته و وارد سازمان شده اند. آن ها هم یا لیسانس دارند یا فوق لیسانس. صرف نظر از نحوه ورودشان به سازمان، بالاخره باید تعیین تکلیف شوند. کما اینکه بنده با 14 سال سابقه قراردادی، بسیار تواناتر از نیروهای رسمی هستم ولی همیشه حق و حقوقم ضایع شده است. اگر کار بلد نبودم تا حالا صدبار بیرون شده بودم! اما بخاطر تخصص و انگیزه بالایی که در کار دارم با عوض شدن 3 مدیر، هنوز در سازمان مربوطه مشغول به کار هستم و حتی اجازه نمی دهند به واحد دیگری منتقل شوم چون کارشان لنگ می ماند. حالا به نظر شما م نباید پیشرفت کنم؟ هر سال کلی جوان از دنشگاه ها فارغ التحصیل می شوند. این غلط بودن سیستم کشور است که همه بیکار می مانند وگرنه تقصیر کسی که با آشنا سر کار رفته یا با آزمون جایی استخدام شده نیست. ما بیرون بیاییم تا تازه فارغ التحصیل ها بجای ما بیایند؟!
نیروهای قراردادی بیشتر از نیروهای رسمی حقوق و مزایا می گیرند در برخی دستگاهها و تعیین سهمیه استخدامی پیمانی این گروه بدون توجه به افراد فارغ التحصیل بیرون از سازمانهای دولتی ظلمی به انهاست چون این نیروهای قرادادی در کاری موازی نیروهای رسمی هستند و باعث به حاشیه کشیده شدن نیروهای رسمی و بیکار شدن یا عدم محول شدن کار به نیروهای رسمی سازمان شده با مدیریت غلط پس این تبدیل وضع ظلم به فارغ التحصیلانی است که در خارج از گودند و نیروهای قراردادی با پارتی آمدند سرکار نه ازمون و نباید تبدیل وضع شوند این تصمیم بر استخدام قرادادی در دولت قبل گرفته شد و با عث حجیم شدن بدنه دولت شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی