---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۹ ب.ظ

استخدام استانداری کرمانشاه و پیگیری های آن

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۹ ب.ظ

پذیرفته شدگان این اسخدام میتوانند ازین صفحه برای تبادل نظر وهماهنگی استفاده کنندو هر گونه پیشنهاد یا انتقاد خود را از طریق نظرات با ما درمیان بگذراند.

نظرات  (۲۴۸)

سلام دوستان یه نظر دارم امیدوارم شما هم با من موافق باشید: حاضرید آزمون استخدامیمون و سه سال انتظار استخدام رو در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنیم خدایی پیگیر باشیم ثبتش میکنن چون توی دنیا قطعا چنین چیزی نبوده و نخواهد بود
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۶ شهرسازی کرمانشاه
سلام دوستان. طی پیگیری امروز از راه و شهرسازی کرمانشاه خانم امیریان گفتن باید استانداری دستور کتبی بده تا ما هم نامه ابلاغ شروع به کار رو بدیم. لذا با خانم مقدسی استانداری تماس گرفتم ایشون گفتن به خانم امیریان بگید ببینن کدها صادر شده یا نه. اگه صادر شدن به ما نامه بزنن تا ماهم دستور شروع بکار رو بدیم.خانم امیریانم از سامانه جویا شد مشخص شد نامه دستور صدور کدها فقط امضای معاونت توسعه نظارت راهبردی رییس جمهور رو مونده. و گفت برای همینه کدها صادر نشده و باید ایشونم امضا کنه تا کدها از تهران صادر بشه.لذا از نمایندگاه عزیز و مدی محترم خواهش دارم پیگیری کنند چرا امضا نکرده. 
خبر ۱۷ آبان ۹۳ استختام :استخدامی‌های استانداری از اسفند جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند
مصطفی‌ افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از دولت خواستیم تا در بودجه سال ۹۳ در قالب اصلاحیه‌ تامین اعتباری این استخدامی‌ها را انجام دهد اما قول دادند در لایحه بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده تا از اول فروردین‌ ماه یک‌هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی شوند.
وی ادامه داد: پنج هزار میلیارد تومان برای این کار اختصاص یافته و دولت نیز از این موضوع حمایت می‌کند و به هیچ وجه نباید این تامین اعتبار را مغایر با اصل ۷۵ دانست چراکه این از اقدامات ضروری و اصول اساسی است که قطعا مورد توجه و خواست و مطالبه به‌حق است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد درخواست رفع مشکل استخدامی نیروهای منابع طبیعی، ثبت‌احوال، اوقاف و برخی دیگر از نهادها تصریح کرد: در بحث استخدام‌ها بنده تنها نماینده‌ای بودم که بدون هیچ قید و بندی تنها با هدف حفظ منافع موکلانم ورود پیدا کردم و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات استخدامی در دستگاه‌های یاد شده برطرف شود.
افضلی‌فرد در مورد جذب نیروها در مجموعه‌های غیردولتی نیز افزود: ما از طریق صندوق توسعه ملی اجرای ۱۸ طرح را پیگیر هستیم تا با عملیاتی شدن آن تعدادی از بیکاران جذب این مجموعه‌های تولیدی شوند.
وی در مورد عملیاتی شدن قانون جامع معلولان عنوان کرد: رئیس جمهور مسئولیت اجرای قانون اساسی را به همراه قوانین مصوب بر عهده دارد و در این زمینه تضعیف شایسته نیست.
افضلی‌فرد تصریح کرد: اگر برخی از قوانین نیز ضعیف و یا دست و پا گیر هستند باید اصلاح آن‌ها انجام شود و به هیچ وجه ضعف در اجرای قوانین پسندیده و قابل قبول نیست که مسئولی بخواهد در این زمینه سهل‌انگاری کند.
وی ادامه داد: بنده بحث اشتغال افراد معلول را نیز به جد پیگیری کرده و در این زمینه از دستگاه‌ها خواسته‌ام تا سهمیه معلولان را نیز در استخدامی‌ها در نظر بگیرند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مورد آخرین وضعیت سبلان پارچه گفت: ما با ۲ شرط از برنده مزایده خواسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر فعالیت این مجموعه را پیگیری کند که شرط اول پرداخت اجاره‌بهای یک ساله به حساب کارخانه و دوم فعالیت با ظرفیت اشتغالزایی کامل در جذب چهار هزار و ۵۰۰ نفر است که هر ۲ شرط را نیز برنده مزایده سبلان پارچه پذیرفته و به زودی این کارخانه با ظرفیت تمام فعالیت می‌کند.
دوستان جدول زیر برنامه هفته اخیر مجلس است ببنید بحثی از تصویب استخدامی نیست .
دستور کار جلسات علنی مجلس از شنبه 9 تا 14 اسفند
دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 9 تا 14 اسفند ماه 93 اعلام شد.


 


ردیف
شماره ثبت
عنوان
شماره چاپ
شماره
چاپ سابقه
1
535
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد:
لایحه بودجه سال 1394 کل کشور
1341
1301
2
277
گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد:
طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 18/2/1392 به تصویب رسید)
1222
551
1221
دو پیوست‌دارد
3
375
گزارش کمیسیون عمران در مورد:
طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان (یک‌ فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 28/7/1392 به تصویب رسید)
1260
اصلاحیه1 دارد
796
1236
4
510
گزارش کمیسیون آموزش، ‌تحقیقات و فناوری در مورد:
طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 6/7/1393 به تصویب رسید)
1261
1197
5
465
گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد:
طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز           (یک‌ فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 25/3/1393 به تصویب رسید)
1312
1065
6
448
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد:
طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 17/2/1393 به تصویب رسید)
1314
خسته نباشی
دوستان امروز اتفاقی رفتم چارت سازمانی اداره ای که قبول شدمو دیدم اون فردی که من واسه پستش قبول شدم انتقال شده مرکز استان و یه نفر دیگه رو توی اون پست گذاشتن به نظرتون باید چکار کنم یعنی امکانش هست توی این مرحلم پارتی بازی بشه و یکی رو بزارن جای من، چند وقت قبل که رفتم کارگزینی گفتن اسمت رفته و منتظر بودجه ایم
شب همگی بخیر  
وااای مردم از خوشی :))

زنگ زدم اداره

گفتم وصل کنید کاگزینی مرخصی بودن  :))
گفتم امور بودجه و ...    مرخصی بودن
معاونت توسعه : مرخصی بودن  :)))

زنگ زدم استانداری آقای جمالوندی ؟؟ اگه گفتین چی شد؟؟ هیچی چون مرخصی بودن


حالا باید بمونیم تا شنبه  :))

به به چه تعطیلات زهرماری داریم ما  :)))
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۸ المنتظر الپایان االتعطیلات الشاید یکی رفت پیگیر شد
چی شد خوابیدین
۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۱ المنتظر الکارمندی المنتظرالحقوق المنتظر الانتظار
بچه ها هیچکس نیست چطور تو فکر عیدین من که عید اصلا بهم خوش نمیگذره
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۳۰ منتظر الکارمندی
بچهاسلام عیدههمتون مبارک،من که میدونم همه ماهابرای این استخدامی عیدبهمان خوش نمیگذره،بهتره چهارشنبه همه به ادارات واستانداری زنگ بزنیم اگرتکلیفمون روشن نشده شنبه همه بریم ادارات واستانداری دیگه صبرنداریم
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۲ مننتظر الکارمندی
دولت کارمند جدید استخدام می‌کند
دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲مرجع : اقتصادنیوز
در هفته نخست اولین ماه سال ۹۴ دولت در اطلاعیه ای از اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۱۳۹۴ خبر داده است.

به گزارش افکارنیوز، محمود عسگری آزاد، جانشین معاون رئیس جمهور ۲۶ اسفند ماه سال گذشته گفته بود: در ۱۸ ماه گذشته از عمر دولت یازدهم، به میزان سه درصد از تعداد کارکنان دولت کاسته شده و تعداد حدود ۸۴ هزار نفر از کارکنان دولت از این سیستم خارج شدند.

با این حال سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اطلاعیه اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۱۳۹۴ را منتشر کرده که در آن عنوان شده است
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۹ به منتظر المهدی
خوش خبر باشی چجور اطلاع پیدا کردی منبعش موثقه 
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۱۶ م نتظر المهدی
بچه ها  کدها صادر شده همه کارها انجام شده گفتن ۵فروردین بیاین سر کار البته اداره ما گفت شاید با مال شما فرق داشته باشه گفتم به این زودی درست میشه شیرینی یادتون نره
۲۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۶ منتظرالمهدی
سلام
بله البته امضای ذیحساب و مدیرکل حل شد و بعد از اون دو بار ارسال کردند و عودت خورد ولی برای بار سوم مجددا ارسال شد که امیدواریم دیگه توی عید  کد ها صادر بشن
بچه ها پیشاپیش عیدتون رو تبریک میگم
به دلیل مسافرت و دید و بازدید ممکنه دیگه نتونم کامنت بزارم
ایشالا که در اولین فرصت همه بچه ها مشکل بکارگرفتنشون حل بشه و از این چشم انتظاری در بیایم و همچنین به امید اینکه انتظار کهنه مون که تعجیل در فرج آقا امام زمانه زودتر تموم بشه و آقا با عدالتی که بر پا میکنه تمام دنیا رو از ظلم و ستم پاک کنه
آمین یارب العالمین
یا حق
سلام کامیار
آخرین اخبارم از هفته قبله که خانوم کندوله گفتن هیچ خبری نیست .خدارو شکر لااقل به شما گفتن اسامی رو وارد کردن.چون بعدش من زنگ زدم استانداری گفتم که ارشاد اینو گفته؛گفتن باهاشون تماس میگیریم که اسامی رو وارد کنن که اگه این اتفاق بیفته بعد از عید حتمیه.کلا باید خودمون پیگیر باشیم وگرنه کسی بفکر ما نیست
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۵ به منتظر المهدی
سلام جناب منتظر. ممنون بابت پیگیری هاتون. راستی اون ایراداتی که قبلا گفتین(امضای ذیحساب و مدیرکل) درست شده یا نه؟من چهار پنج بار با ذیحسابی تماس گرفتم تا اسم استخدامی رو میارم میگه به ما مربوط نمیشه و گوشی رو قطع میکنه، بدبختی ما رو میبینی؟؟؟؟؟؟؟/ممنون میشم
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۹ منتظرالمهدی
سلام
دوستانی که بهزیستی هستند دیروز یعنی روز سه شنبه اسامی برای سومین بار به سازمان مدیریت ارسال شده
دو بار دیگه ارسال شده که بار اول به دلیل نبودن فیش های واریزی و بار دوم کارت ملی رو خواستن
این نواقص توسط مسئول زحمتکش کارگزینی اصلاح و برای بار سوم دیروز ساعت 4 عصر ارسال شده
توکل بخدا
یا حق
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۰۷ راه و شهرسازی

بارها بما گفتن 28 اسفند شروع بکاره

امروز رفتم میگن همه رفتن مرخصی

معلوم نیست کی دعوت بشید

شاید بشید

شایدم نشید

در حال حاضر کسی اداره نیست

عملا مارو سرکار گذاشتن

به راحتی بما دروغ گفتن

ککشونم نگزید

روحانی مچکریم


سلام بلاتکلیف بله بنده هم از اداره ارشادم دیروز بنده با کارگزینی اداره تماس گرفتم گویا اسامی را وارد کردند و منتظر دستور از استانداریند شما خبر تازه ای ندارید؟

آیا کسی لیست این اسامی  قبول شدگانو داره؟؟؟؟؟

لطفا اگر دارید اطلاع رسانی کنید.

ممنون

سلام.کسی از اداره ارشاد اینجا هست؟؟؟؟
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۵ منتظرالمهدی
سلام
ذیحسابی گفت سرمون شلوغه و فعلا نمیتونیم
البته دیروز صبح گفت
امروز رو فعلا نمیدونم
شماره سازمان بهزیستی استان رو بگیرید بگید وصل کنه ذیحسابی یا کارگزینی یا.......
38377791 الی 93
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۱ المنتظر الحقوق ال کارمندی ال بی پول و بدبخت
بی خیال بابا اعصاب خودمونو خراب نکنیم کارمندی چیه اصلا فقط مسافر کشی و کارگری
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۰ به منتظر المهدی
سلام.یعنی چی سرشون شلوغه؟یعنی برای ما ارزش قائل نیستن؟شما با کدوم قسمت صحبت کردید؟شمارشونو بده که فردا دارم براشون.بخدا ما خیلی بدبختیم استان های دیگه همه رفتن سرکار ما باید بریم التماس کنیم از کارگزینی و ذی حساب و استانداری و آبدارچی............لطفا این چند روزه پیگیری کنید اگر کسی از دوستان هم هست من حاضرم بریم بهزیستی تا کارموننو انجام ندن نمیایم بیرون
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۸ راه،مسکن و شهرسازی

هی هی باوه!

رفتم استانداری میگن باید کار همه سازمانها باهم صورت بگیره!که کد مستخدمی صادر بشه!

ینی ممکنه یه اداره همه مراحلش تا 6 ماه دیگه باشه!

دوستان فکر کنم باز دارن از سر میدواننمان....

۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۷ منتظرالمهدی به بچه های بهزیستی
سلام
امروز تماس گرفتم و با ذیحساب صحبت کردم ایشون گفتن که داریم پرونده ها رو چک میکنیم که ببینیم آیا اسکن ها واضح هست یا نه
حالا نمیدونم این چک کردن چرا اینقدر طولانی شده
الان زمان خیلی ارزش داره
میگفت سرمون به خاطر کارهای دیگه خیلی شلوغه و فکر نکنم به این زودی برسیم انجام بدیم
بچه ها همه پیگیری کنید اگه میخواید نیافته اردیبهشت
یاحق
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۰ منتظر الحقوق ال کارمندی
منتظر المهدی شک نکن تا ۱_۲سال دیگه به سر میدوننمون انقدر خوش بین نباش 
دوستان اطلاعیه جدید در سایت کارمند ایران :

  •  1393/12/23 بروزآوری : کلیه کارگزینی های دستگاه های اجرایی و دفاتر تحول اداری و منابع استانی ها یک بار دیگر حتما مطالعه نمایند :
  •  مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنان به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. مجوزهای استان های باقی مانده شامل اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.


  • ۲۴ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۴ منتظرالمهدی
    سلام
    از اینکه چند روز نبودم معذرت میخوام
    نمیدونم کی با اسم من گفته رفتم اداره بهم گفتن شنبه هفته بعد بیا
    اولا شنبه هفته آینده روز عیده و تعطیل
    دوما من هیچوقت اول اسمم الف و لام نمیزارم
    دیروز با معاونت توسعه تماس گرفتم حدود ساعت 4 و ربع بود شلوغ بود و برداشت بنده این بود که احتمالا بهشون از بالا دستور دادن که تا قبل از عید باید تموم بشه که تا اون موقع مونده بودن
    خانم محمدی کارمند معاونت توسعه که بخشی از کارها دست ایشونه هم گفتند که تمام تلاشمون اینه که اینور سال شماره مستخدم ها صادر بشن
    در ضمن من اداره بهزیستی ام
    که ایشون (خانم محمدی) با وارد کردن کد ملیم گفتن که اسامیتون وارد شده ولی دو آیتم دیگه مونده که بیاد دست ما
    یکی تایید ذیحسابی و دوم تایید مدیرکل البته اسمی از تایید استانداری نبردند و گفتن که بعد از تایید مدیرکل مستقیم میاد دست ما

    حالا از بچه های بهزیستی این خواهش رو دارم که همگی از الان که این کامنت رو دیدید پیگیری بفرمایید
    مدیرکل بهزیستی آدم خیلی خوب و فهمیده ای هستند با پیگیری مشکل رو حل میکنند
    یا حق

    هیچ خبری نیست گفتن از خرداد میرم سر کار
    منتظرالمهدی کدام اداره هستی
    رفتی اداره؟یعنی چی دعوت به کار شدین؟میشه توضیح بدی؟
    ۲۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۴ المنتظر المهدی
    رفتم امروز گفتن شنبه این هفته بیاین اداره 
    منتظرالمهدی نیستی دیگه داداش قبلنا قبل ظهر خبری میذاشتی؟فک کنم تو هم از پیگیری کردن خسته شدی
    نوروز ۹۴
    میستری۴با افتخار تقدیم می کند 
    استخدامی ها بشتابید نوروز ۹۴دراداره
    دولت بی تدبیری و نامیدی نخواستیم
    لعنت به هرکس چوب لای چرخ این بچه ها میذاره 
    بریم کارگری بندر فایده نداره
    با سلام و خسته نباشید.واقعا ادم دیگه نمیدونه کی راست میگه و کی ....!!!!کاش قطعا بگن فلان تاریخ حتی اگه سال دیگه باشه.اما متاسفانه همش وعده سر خرمنه.تمام برنامه هامون بستگی به این استخدام کذایی داره اما هنوز پس از سه سال بلاتکلیف.من که دوساله فرصت کارای قراردای رو هم با امروز و فردا کردن مسوولین از دست دادم.ماه قبل خانوم مقدسی محترم قول قطعی اسفند دادند.وهفته پیش قول قطعی پایان تعطیلات.اما اداره ای که پذیرفته شده ام گفت هیییییچچچچچچچ خبری نیست.امروز هم با منابع انسانی تماس گرفتم گفتن تمام این وعده ها فقط مربوط به بنیاد شهیدیهاست و ازمونیها هنوز تامین اعتبار نشدن و هیچ تاریخی رو نمیشه گفت.....
    سلام دوستان. متأسفانه تا دیروز من هر چی پیگیری می کردم میگفتن قطعا از اول سال اما امروز گفتن ان شاءالله 15 فروردین. مطمأن باشید 15 فروردین هم میگن اول اردیبهشت و ... خلاصه حالا حالاها سرکاریم با این اوضاع.عزیزان و همشهریان محترم اگه موافق هستین برای ی بار هم شده هفته بعد روزی مشخص کنیم برای رفتن به استانداری که حداقل از 15 فروردین بیشتر طولش ندن.
    سلام جناب مدیر.به نظرتون ما اگه تو پایگاه اطلاع رسانی حضرت اقا تو قسمت ارسال نامه وضعیتمون رو براشون شرح بدیم و از ایشون بخایم بهمون کمک کنند ایده خوبیه؟ایشون همیشه به جونها و خواسته هاشون توجه ویژه ای داشتن
    پاسخ:
    مدیرسایت :  درسته حضرت آقا مد ظله العالی  خیلی به جوانان و خواسته هایشان توجه وافری دارند اما واقعا شما حق بدین رهبر جهان اسلامه بقول رئیس دفترشون این کارها در حیطه ایشان نیست و چون مسئولیشتان خیلی زیاده زیاد وقت میبره تا به این نامه رسیدگی شود قبلا اینکارو دوستان انجام داده ان ولی زمان زیاد میبره تا اونوقتم ان شاءالله کارمون حل میشه.
    ۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۱ بهنام بهزیستی به منتظر مهدی
    منتظر جان بهزیستی اسامی رو فرستاده برای استانداری؟استانداری تأیید کرده؟آخرین خبرهای بهزیستی چی هست؟دمت گرم داداش
    جناب منتظرالمهدی من چند دقیقه پیش پیگیر سدم گفتن ابلاغا میفته بعد عید.شاید قبل سیزده یا بعد سیزده.شما همش امیذواز میکنی ولی خبرهایی که ما میگیریم همش ناراحت کنندس.بخدا خسته شدم از این همه تناقض.ممنون که پیگیرید
    ۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۷ منتظرالمهدی به تمام دوستان منتظر
    سلام به همه دوستان و عزیزان
    همین الان از یک منبع آگاه و موثق در سازمان مدیریت خبر گرفتم که دستور دادن تمام تلاششون رو بکنن که اینور سال کارها تمام بشه و از اول فروردین شروع بکار کنن
    البته این به این معنی نیست که دست از تلاش و پیگیری برداریم

    شیرینی ما به خاطر خبرهای خوش یادتون
     یاعلی مدد
    ۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۱۴ منتظرالمهدی به علی که گفته بود با کامنتهای شما بجه ها سرد میشن
    سلام
    من که گفتم اطلاع رسانی کنید به تمام کارگزینی ها
    کی گفتم پیگیری نکنید
    در ضمن من امیدوار میکنم و اعتقادم اینه که با امیدوار کردن تحرک و انگیزه بچه ها بیشتر میشه
    ولی با ناامید کردن فقط کم تحرک و سرد میشن
    توی این مدت کسی به خاطر حرفهای من ناراحت شده؟
    خداوکیلی کسی رو سرد کردم
    یا باعث بشم کم تحرک بشید؟
    جواب بدید
    بخدا توی این مدت با نزدیک ۲۰ نماینده تماس برقرار کردم
    حتی چند بار اینقدر رفتم رو مخ آقای دکتر قاضی پور نماینده ارومیه
    که سریع روز بعدش نطق های آتشینی علیه دولت میکرد
    چندین بار با آقای دکتر توکلی نماینده سختکوش تهران صحبت کردم که واقعا نتیجه بخش بوده
    اینا رو گفتم که بدونید نه دوست دارم سرد و کم تحرک بشید و نه خودم بیکار میشینم
    یا علی مدددا
    ۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۶ منتظرالمهدی به تمام دوستان منتظر
    سلام به همه دوستان و عزیزان
    همین الان از یک منبع آگاه و موثق در سازمان مدیریت خبر گرفتم که دستور دادن تمام تلاششون رو بکنن که اینور سال کارها تمام بشه و از اول فروردین شروع بکار کنن
    البته این به این معنی نیست که دست از تلاش و پیگیری برداریم

    شیرینی ما به خاطر خبرهای خوش یادتون
     یاعلی مدد
    ۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۲ منتظرالمهدی به علی که گفته بود بجه ها سرد میشن
    سلام
    من که گفتم اطلاع رسانی کنید به تمام کارگزینی ها
    کی گفتم پیگیری نکنید
    در ضمن من امیدوار میکنم و اعتقادم اینه که با امیدوار کردن تحرک و انگیزه بچه ها بیشتر میشه
    ولی با ناامید کردن فقط کم تحرک و سرد میشن
    توی این مدت کسی به خاطر حرفهای من ناراحت شده؟
    خداوکیلی کسی رو سرد کردم
    یا باعث بشم کم تحرک بشید؟
    جواب بدید
    بخدا توی این مدت با نزدیک ۲۰ نماینده تماس برقرار کردم
    حتی چند بار اینقدر رفتم رو مخ آقای دکتر قاضی پور نماینده ارومیه
    که سریع روز بعدش نطق های آتشینی علیه دولت میکرد
    چندین بار با آقای دکتر توکلی نماینده سختکوش تهران صحبت کردم که واقعا نتیجه بخش بوده
    اینا رو گفتم که بدونید نه دوست دارم سرد و کم تحرک بشید و نه خودم بیکار میشینم
    یا علی مددداوکیلی کسی رو سرد کردم
    یا باعث بشم کم تحرک بشید؟
    جواب بدید
    بخدا توی این مدت با نزدیک ۲۰ نماینده تماس برقرار کردم
    حتی چند بار اینقدر رفتم رو مخ آقای دکتر قاضی پور نماینده ارومیه
    که سریع روز بعدش نطق های آتشینی علیه دولت میکرد
    چندین بار با آقای دکتر توکلی نماینده سختکوش تهران صحبت کردم که واقعا نتیجه بخش بوده
    اینا رو گفتم که بدونید نه دوست دارم سرد و کم تحرک بشید و نه خودم بیکار میشینم
    یا علی مدد
    ۲۰ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۳ منتظرالمهدی به بهنام
    سلام
    بله بهنام جان خیالت راحت راحت
    اسامی اداره بهزیستی
    ثبت شده داداش
    ۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۱ بهنام بهزیستی به منتظر مهدی

    آقای منظر مهدی شما مطمأن هستید بهزیستی اسامی رو وارد کرده؟فرستادن برای استانداری؟یعنی دیگه کار بهزیستی تموم شد؟منبعتون موثق هست؟ممنون برادر

    ۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۴۵ کاردو کلهر

    ما سال 92 همه مراحل از جمله پزشکی و سو پیشینه رو انجام داده ایم

    تعهد ثبتی هم تازگیا دادیم

    در کل 28 اسفند شروع بکار ماست


    ۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۸ به کاردو کلهر همکار اداره راه
    برادر اداره کل شما تو چه مرحله ای هست؟برای سوپیشینه و تعهد رفتید؟
    اداره کل ما که منتظر اومدن کد هست
    گفتن بعد گرفتن کد میرین
    من هفته پیش رفتم استانداری بهم گفتن دارن اسامی رو وارد میکنن. اما هنوز هیچ خبری تیست.من قبول شده فرمانداریم.
    ۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۹ بودجه دچار مشکل شد!!!!!!!!!!!!!!
    سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در مورد لایحه بودجه سال 94 خبر داد.
    سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در مورد لایحه بودجه سال 94 خبر داد.

    نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان ایراداتی را به لایحه بودجه سال 94 وارد دانسته است که این ایرادات تا پایان وقت اداری امروز در نامه ای به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

    وی افزود: برخی از ایرادات به بودجه سال 94 در مورد احکام تصویب شده در این ارتباط است که ماهیت غیر بودجه‌ای دارد و برخی از مواد تصویب شده در لایحه بودجه به دلیل مغایرت با سیاست‌های کلی نظام مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته است.

    لایحه بودجه سال 94 نیمه آذر از سوی دولت به مجلس ارائه شد و پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق برای بررسی به صحن علنی مجلس آمد و سه‌شنبه هفته گذشته 12 اسفند ماه نیز با پایان روند بررسی و تصویب به شورای نگهبان ارسال شد.
    ۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۲ منتظرالمهدی
    سلام
    بچه های بهزیستی اسامیمون وارد شد
    الان دیگه منتظر تایید سازمان مدیریت باید باشیم
    ولی بازم امیدوارم قبل از عید احکام زده میشه
    بچه های ادارات دیگه بجنبید فشار به کارگزینی ها
    ۱۹ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۳ از منتظرالمهدی به متین
    سلام
    متین جان کار وقتگیر فقط ثبت اسامیه
    اگه ثبت بشه مابقی کارا تو یکی دو روز تمام میشه و در ضمن منبع من کاملا موثقه
    بنده که امیدوارم تا پایان سال احکام زده میشه

    شما از کدام اداره اید
    ۱۹ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۳ کاردو کلهر
    راه
    کدام اداره کلهر
    ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۲۰ کاردو کلهر
    اما اداره ما گفت 28 اسفند حکمتون رو میدیم
    بچهااداره باما گفت احتمالا اول اردیبهشت شروع به کار میزنه زیاد خوش بین نباشین
    مطمئن  باش رفتیم  برای تیر و مرداد الان نشده میخای تو این ۱۰روز معجزه بشه
    منتظرالمهدی زمان کمی تا پایان سال مونده مطمئنی تا قبل عید باهامون تماس میگیرن؟شما از کدوم قسمت پیگیری کردید؟
    ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۴۰ منتظرالمهدی به بهزیستی
    مجددا سلام
    الان تماس داشتم با کارگزینی
    ایشان گفتند مشغول ثبت اسامی هستیم و گفتند به محض تاییدیه از سازمان مدیریت بهتون زنگ میزنیم جهت انجام معاینات و گواهی سوءپیشینه
    و در ضمن خیلی امیدوار بودند که در اوایل سال بکارگیری شروع میشه
    شما برای کدام شهرستانید
    ممنونم جناب منتظر. اگه ارتباط کاری دارید خواهش میکنم بازم پیگیر آخرین وضعیت و همچنین کارهای پزشکی و... باشید که این چند روز باقی مونده ایشالا تموم بشه.بازم تشکر
    ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۳ منتظرالمهدی

    سلام لطفا به تمام کارگزینی ادارات سراسر کشور اطلاع رسانی شود

    فوری فوری فوری

    جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

    به حول قوه الهی اقدامات لازم برای افزایش سرعت اجرای سامانه بعمل آمد و اشکالات پیش آمده با کمک شما همکاران محترم کارگزینی و کارشناس دفتر تحول اداری و منابع انسانی استانداری برطرف گردید. از صبر و شکیبایی و دقت نظر شما تقدیر و تشکر بعمل می آید.


    ·  1393/12/18 بروزآوری : کلیه کارگزینی های دستگاه های اجرایی و دفاتر تحول اداری و منابع استانی ها حتما مطالعه نمایند  مجوزهای استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سال 1391 و 1392 استانداری ها و ایثارگرانی که مدارک و مستندات آنان به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است در سامانه قرارداده شده است. مجوزهای استان های باقی مانده شامل اصفهان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد و تهران پس از تایید مدارک و مستندات متعاقبا در سامانه قرار داده خواهد شد.

    ۱۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۹ از منتظرالمهدی به بهزیستی
    سلام
    سوءپیشینه و معاینات پزشکی که زیاد وقتگیر نیست توی یکی دو روز قبل از شروع بکار هم میتونه صورت بگیره
    یا حتی بعد از شروع بکار یه روز فراخوان میکنن و میگن که جهت تکمیل پرونده مدارک مورد نیاز اعم از سوءپیشینه و معاینات پزشکی رو بیارید
    از بهزیستی هم خبر خاصی نیست فقط تا دیروز که 12 نفر ثبت شده البته کلا سامانه بخاطر به روزآوری قطع بوده
    و چون بنده الان با بهزیستی ارتباط کاری دارم با شناختی که از مسئولین مربوطه دارم ایشان بسیار پیگیر و دقیق هستند و امیدوارم که  توی مدت باقیمانده کارها رو انجام میدن
    و شروع بکار میافته قبل از عید
    پاسخ:
    مدیرسایت به خصوصی(آبخیزداری):بعد شروع بکار ازتون خواهند خواست و میتونین ارایه کنین و اوناهم اعمال کنن
    دوستان از کرمانشاه کسی هست که کارهای سؤپیشینه و پزشکی رو انجام داده باشه؟اگه قراره فروردین بریم سرکار چرا این کارها رو انجام نمیدن؟کسی از بهزیستی خبر نداره؟جناب منتظر المهدی شما خبری ندارید کی قراره انجان بشه؟
    مدیر جان از شما بعیده که بگی ((به ما گفتند))!!!!!!!

    کی گفته از اول فرودین یا 5 فروردین شروع بکاره؟


    مگه تو این دوسال حرف کدوم مسئول درست در اومد که این دومی باشه؟!!!



    با این روندی که ایجاد شده و حدود 10 روزکاری مونده


    بهتون قول 100 در 100 می دم که هیچ مسئول نمی خواد دم عیدی خودشو بندازه تو دردسر


    می مونه بعد 13 فروردین شاید اواخر فرودین 


    این ________________________ اینم **********




    ۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۹ الکی مثلا من کارمندم
    تشکر لازم نیست وظیفه اس
    ۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۰۲ قبول شده در آزمون استخدامی بنیاد بدون سهمیه
    با تشکر ازمسئولین استانداری وبنیاد که بعد ازگذشت سه سال تنها مارا با حرف سرگرم کردن وتاکنون هیچ اقدامی برای ما انجام نداده اند

    نماز شکر

     

    شایسته است حال که درهای رحمت و نعمت خداوند رحمان و رحیم بر روی ما باز گشته و لطف خداوند شامل ماشدهاست هر نفر 2رکعت نماز شکر به درگاه احدیت به جای آورد تا بر نعمات جاریه الهی افزوده گردد. چرا که خداوند در قرآن کریم می فرمایند:

    وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِن شَکَرْتُمْ لأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ

    "و آن گاه پروردگارتان اعلام کرد که اگر واقعاً سپاسگزارى کنید، نعمت‏ شما را افزون خواهم کرد، و اگر ناسپاسى نمایید، قطعاً عذاب من سخت خواهد بود.»

    سوره مبارکه ابراهیم آیه7

     

    "شکر نعمت نعمتت افزون کند                       کفر نعمت از کفت بیرون کند"
    سلام جناب مدیر.من خرداد ۹۱ازمون دادم. اذر ۹۲ هم گزینش شدم.هرچقدر میرم استانداری بهم میگن کار تمومه حکمت برای ۱ فروردینه اما من بعد از ۳۳ماه دیگه نمیتونم به هیچ چیز اعتماد کنم.تا حالا بارها وعده دادن. اگه فروردین شروع به کار ه چرت برای گواهی پزشکی و برگه ابلاغیه به محل خدمت بهم زنگ نمیزنن.من هر ی ربع ی بار میلم سر میزنم.انقد رفتم که بهم میگن نیا. کار تمومه.نمیدونم باید چیکار کنم.من بومی محل تولدم نمیدونم که باید برم خونه بگیرم وسایلامو جمع کنم داره عید مباد و من بلاتکلیفم
    پاسخ:
    مدیرسایت : کمی دیگه صبر کنید بما هم همینو گفتن که کسانی که تایید گزینش داشته باشن از اول فروردین شروع بکاره اکثرا هم هوضعشون مثل شماس بنظر ما اگه بعد ثبت کد کارمندی توسط ادارات و تایید آن توسط استانداری و سپس معاونت توسعه ان شاءالله دعوت به شروع بکار هم خواهیم شد.
    ۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۲ منتظرالمهدی

    سلام جدیدترین اطلاعیه سامانه کارمند ایران

    لطفا به کارگزینی ها اطلاع رسانی فرمائید

    توجه : کارگزینی های محترم تا ساعت 14 امروز مورخ 16/12/93 به دلیل بروزآوری سامانه، در خصوص در ثبت درخواست شماره مستخدم جدید صبوری نمایند.

    ۱۵ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۵۱ سوال از همه

    دوستان بزرگوار

    شما اطلاع دارید حقوق کارمند راه و شهرسازی با گروه کارشناسی و مدرک ارشد با اضافه کاری و ....مجرد چقدره؟

    وَمَا لَنَا أَلاَّ نَتَوَکَّلَ عَلَى اللّهِ وَقَدْ هَدَانَا سُبُلَنَا وَلَنَصْبِرَنَّ عَلَى مَا آذَیْتُمُونَا وَعَلَى اللّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُتَوَکِّلُونَ

    و چرا بر خدا توکل نکنیم و حال آنکه ما را به راه‏هایمان رهبرى کرده است؟ و البته ما بر آزارى که به ما رساندید شکیبایى خواهیم کرد، و توکل کنندگان باید تنها بر خدا توکل کنند.

     سوره مبارکه ابراهیم آیه12

     
    ۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۲ از مامر فروش
    اداره دامپزشکی 
    ۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۵ به مامر فروش
    دمت گرم مامر فروش.حال کردم ولی خداییش شوخی کردی یا جدی گفتی؟برای کدوم اداره ای؟
    ۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۲ بنیاد شهید
    سلام دوستان کسی از بنیاد شهید خبر جدید داره من هفته پیش رفتم گفتند که از هفته آینده ( یعنی همین هفته ای که گذشت ) بهتون زنگ میزنیم برای مصاحبه اما خبری نشد امروز هم یکی از دوستام که کارمند بنیاد هست رو دیدم گفت از هفته آینده گفتن شروع به کار خواهید کرد .
    ۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۱ مرد مامر(مرغ) فروش مثلا الان کارمندم واقعی

    سلام بچها

    نزدیک یسالونیمه دارم مامر میفروشم

    بهم زنگ زدن گفتن بیا برای روند تکمیلی تعهد بده

    منم با دلی شاد در حال حاضر شدن بودم برای رفتن به اداره

    یهو یکی از مامرها نگاه معنا داری بهم کرد

    به ظاهر میگفت قد قد قد...ولی در واقع اون گفت خوبه این جلاد رفت سرکار دیگه سر ازتن ما جدا نمیکنه،منم گفتم مامره بدبخت،یکی دیگه میزارم جام  اون سرتو جدا میکنه،سرنوشت تو تغییری نمیکنه...ولی سرنوشت من تغییر کرد...ولی تو این یه سال هر چه داغ دلم بود سر این مامرهای بدبخت دراوردم،با یه ضربه سر از تنشان جدا می کردم

    الان دارم یه پست خوب میگیرم

    دیگه کاری به کار مامرها ندارم

    ۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۱۷ منتظرالمهدی
    سلام مجدد
    با شماره ای که در سامانه کارمند ایران آمده بود 85352351
    85352353
    البته از صبح تا ساعت 2 زنگ زدم و دائم مشغول بودند
    اما ساعت 2 جواب داد و با اصرار خیلی زیاد راضی شد که چک کنه
     در ضمن 5شنبه ها تعطیل هستند
    ۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۷ به منتظر المهدی

    جناب منتظرالمهدی شما گفتین یکشنبه بهزیستی کرمانشاه اسامی رو وارد کرده بعد من گفتم شما مطمأنید که وارد کرده شمام فرمودین بله و منبعتون موثق هست. من امروز دوباره با بهزیستی تماس گرفتم جناب قیسوندی با ناراحتی جواب دادن که برادر ما کارها را طبق روال عادی خودمون انجام میدیم!!!!!!!گفتم شما که همش نامه تأمین اعتبار میخواستید اینم تأمین اعتبار پس لطفا کارهای ما رو انجام بدید، بعد گفتم کار وارد کردن اسامی ما در چه مرحله ای هست؟(بازم با ناراحتی که من چرا قصد فضولی و دخالت در کارشون رو دارم) جواب دادن داریم انجام میدیم.گفتم اسم من وارد شده بازم ناراحت، نه ما فقط تونستیم 12 نفرو وارد کنیم دیگه سامانه قطع شده، گفتم خسته نباشید پس به احتمال زیاد یک ماهی طول میکشه تا شما بتونید اسامی رو وارد کنید، شانس مارو میبینید تورو خدا!!!!!!!!!گیر چه آدم هایی افتادیم.خواهشا شما هم زنگ بزنید و پیگیر باشید که زودتر انجام بدن حالا که مسؤلین کوتاه اومدن اینا کوتاه نمیان.

    منتظرالمهدی با چه شماره ای تماس گرفتید؟
    ۱۴ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۱۲ منتظرالمهدی

    باسلام
    بنده دیروز با سازمان مدیریت و برنامه ریزی تماس گرفتم
    متاسفانه کد ملیم رو وارد کردند ولی گفتند که هنوز اسامیتون وارد نشده این در صورتیه که یکشنبه 10اسفند کارگزینی اداره مورد نظر ما گفتند امروز تا ظهر وارد میکنیم
    البته بعد از وارد کردن توسط اداره باید به تایید استانداری هم برسه
    حالا نمیدونم اداره وارد کرده ولی فعلا به تایید استانداری نرسیده یا اینکه هنوز اداره هم اسامی رو وارد نکرده
    در ضمن کارمند سازمان مدیریت گفتند قرار شده همه ادارات و استانداری ها بسیج شوند تا اینور سال مشکلتون حل بشه و همچنین گفتند تا میتونید به اداره ها و استانداریها فشار بیارید برا سرعت دادن به کارشون
    گفتند اگه اونا اسامی رو بفرستند پرسنل ما بسیج شدن و خیلی سریع جواب میدن
    همه چی الان دست ادارات و استانداریهاست
    پس بجنبید
    زودتر یاحق

    لطفا به دیگران اطلاع رسانی فرمائید

    متین من متوجه این نظرت نشدم

    میشه بیشتر توضیح بدی منظورت از این جمله عجیب غریب چی بود؟

    «ولی عقل سلیم اجازه نمیده با ادمهایی ندیده و نشناخته قرار بذاری»

    ۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۳۱ منتظرالمهدی
    باسلام
    منتظران خبر خوش
    دیروز عصر بودجه استخدامیها هم به تصویب مجلس درآمد
    به نظر بنده دیگه خیال دولت راحت شد و باعث تسریع در روند بکارگیری میشه
    ولی بازهم پیگیری یادتون نره
    یاحق
    هم بودجمون تصویب شد هم کدهامون در حال صادر شدنه. ایشالله دیگه مشکلی نیست.سال جدید رو با خوشی آغاز کنید.
    ۱۳ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۷ منتظرالمهدی
    باسلام
    عزیزان منتظر خبر خوش
    دیروز عصر بودجه مربوط به ما به تصویب مجلس در آمد
    به نظر بنده دیگه خیال دولت راحت شد و احتمالا باعث تسریع در روند بکارگیری میشود
    بازهم پیگیری یادتون نره
    یا حق
    ناشناس.هر کس مسول زندگی خودشه.همه کسایی که اینجاکامنت میزارن براشون این کار مهمه.ولی عقل سلیم اجازه نمیده با ادمهایی ندیده و نشناخته قرار بذاری.اونم در مورد کاری که سه ساله منتظرشی و براش زحمت کشیدی.عادیه هیچ کس نیومده هر کی تنهایی پیگیری میکنه.ایشاله روزهای باقیمونده به همه همکاران خوش بگذره

    متین جان مصداق عینی حرفهای بنده شما هستید.

    ۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۰ استخدامی استانداری

    سلام خدمت همه دوستان

    من هم با دستمون ناشناس موافقم

    متین خان حرف حق رو میگن شما چرا بهت بر می خوره،تا اخر ته خونه موندی،نه؟

    ناشناس خوبی؟ خدا شفا بده. منم رفتم پرسیدم.گفتن خدارو شکر مشکلات حل شده.این رفتارا زشته ها؟
    ۱۲ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۴ منتظر الحقوق ال کارمندی
    چرا خبری نیست دیگه

    سلام

    چقدر لحظاته خوبیه ادم از همه چی،بخصوص جزئیات یک رویداد خبر داشته باشه و به اطمینان کامل رسیده باشه

    جداً بهترین لحظات هر شخص اینه که بدونه سرنوشتش چی میشه؟

    آیا بهتره بیخیال بشه و به فکر کارای دیگه باشه؟

    یا نه بهتره صبر کنه شاید فرجی شد؟

    با اطمینان کامل خبر استخدامشو در روز معین به خانواده و نزدیکانش بده؟

    یا نه بدون اینکه صداشو در بیاره بدنبال ازمودن خود در جاهای دیگه باشه؟

    به فکر مقدماتی باشه که سال جدید رو به طور متفاوت و بدون استرس آغاز کنه؟

    یا نه کما فی سابق استرس بهش اجازه نده اصلاً بین لحظه سال تحویل  با زمانهای دیگر تفاوتی قائل بشه؟

    چه قدر لذت بخشه آدم در یک کلام تکلیفش حداقل با خودش روشن شده باشه!

    برای رسیدن به این اطلاعات کافیست خودتون رو یه تکون بدید،زحمتی بکشید  در دستگاه اجرائی مورد نظر و یا استانداری حاضر بشید....و از نزدیک جویای وضعیت باشید

    ۱۲ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۳۱ المنتظرالاستخدامی
    ای دیگه چه شد 
    ۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۵۰ ثبت احوال خرداد91
    سلام .ثبت احوال کسی خبر جدیدی نداره؟
    ۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۹ منتظرالمهدی
    سلام بله مطمئن هستم که منبعی که بنده اطلاعات گرفتم موثقه و بازم عرض کنم که حتی خود استانداری هم تایید کردند و گفتند که بعضی از ادارات اسامی رو وارد سامانه کردند
    ۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۷ منتظرالمهدی
    مجددا سلام
    الان با استانداری که تماس گرفتم گفتن که ادارات هر کدام که اسامی رو وارد سامانه کنند پس از تایید ما به تهران جهت کد مستخدم ارسال میشود و منتظر نمیمونیم که همه ادارات رو با هم ارسال کنیم
    همچنین گفتند که چند تا اداره دارن اقدام میکنند
    یا حق
    ۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۷ به منتظر المهدی
    سلام جناب منتظر المهدی ببخشید دیروز گفتین که بهزیستی کرمانشاه اسامی رو وارد کرده آیا همینطور هست؟شما مطمأن هستین؟ممنون میشم جواب بدین
    ۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۳۸ منتظرالمهدی
    کامیار جان تا دیروز که هیچ بحثی در مورد استخدامی ها نشده ولی به امید خدا طبق گفته آقای توکلی نماینه محترم تهران و آقای منوچهری نماینده محترم اورامانات جو مجلس در این زمینه مثبت میباشد
    بنده از نماینده های استان از طریق پیامک پرسیدم اما متاسفانه غرورشون اجازه جواب دادن نداد
    ولی آقایانی که عرض کردم لطف کردن و جواب دادن که فضای مجلس به نفع استخدامیهاست
    دیگه مشکلات حل شده ست فقط فعال باشید تا زودتر به نتیجه برسید و تا میتونید از دادن انرژی منفی بپرهیزید
    چون  بچه ها رو بی انگیزه میکنه
    البته واقعیات باید گفته بشه ولی منطقی
    ۱۱ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۸ منتظرالمهدی
    سلام
    به امید خدا اگه ادارات دیگه هم فعال باشند تا قبل از 15 اسفند کرمانشاه مقدمات کد مستخدمشون حله
    و احتمال زیاد داره این ور سال دعوت به کار بشن
    فقط بچه ها بجنبید و نا امید نشید
    خدا با ماست
    یا حق
    دوستان جدول زیر برنامه هفته اخیر مجلس است ببنید بحثی از تصویب استخدامی نیست .
    دستور کار جلسات علنی مجلس از شنبه 9 تا 14 اسفند

    دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 9 تا 14 اسفند ماه 93 اعلام شد.



     



    ردیف

    شماره ثبت

    عنوان

    شماره چاپ

    شماره

    چاپ سابقه

    • 1

    535

    ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد:

    لایحه بودجه سال 1394 کل کشور

    1341

    1301

    • 2

    277

    گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد:

    طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 18/2/1392 به تصویب رسید)

    1222

    551

    1221

    دو پیوست‌دارد

    • 3

    375

    گزارش کمیسیون عمران در مورد:

    طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان (یک‌ فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 28/7/1392 به تصویب رسید)

    1260

    اصلاحیه1 دارد

    796

    1236

    • 4

    510

    گزارش کمیسیون آموزش، ‌تحقیقات و فناوری در مورد:

    طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 6/7/1393 به تصویب رسید)

    1261

    1197

    • 5

    465

    گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد:

    طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز           (یک‌ فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 25/3/1393 به تصویب رسید)

    1312

    1065

    • 6

    448

    گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد:

    طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 17/2/1393 به تصویب رسید)

    1314

    1013

    • 7

    455

    گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد:

    طرح الحاق یک بند به عنوان بند(ه‍) به تبصره جزء(1) ماده (3) قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ30/2/1393 به تصویب رسید)

    1337

    1032

    1336


    ١٥:٣٢ - چهارشنبه ٦ اسفند ١٣٩٣    /    شماره : ٢٧٥٧٣    /    تعداد نمایش : ١٧٤٢
    ۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۱۵ سید علی محب زاده
    منتظر المهدی
    بازم دم ادارات شما گرم
    استاننداری ما که میگه اصلا سامانه باز نشده
    ما از شما میشنویم
    درحالی که استان ما جز تایید شده ها می باشد
    حالا نمیدونم دارن دروغ میگن یا واقعا تو باغ نیستن
    جناب  منتظرالمهدی مطمأن هستین که بهزیستی وارد کرده؟چون من صبح زنگ زدم آقای قیسوندی گفتن باید برم نامه رو از استانداری بگیرم بعد وارد کنیم؟شما کی رفتین؟زمایش پزشکی و سو پیشینه هم پرسیدم میگفت باید نامه شروع بکارتون بیاد بعد دعوتتون می کنیم برای این کارها. در مورد آاگه دوستان لطف کنن پیگیری بیشتری کنند زودتر به نتیجه می رسیم
    ۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۶ منتظرالمهدی
    سلام
    خبر خوش برای بهزیستی
    مسئولین زحمتکش بهزیستی امروز اسامی رو وارد سامانه کاروند ایران کرده اند
    از همشون کمال تشکر را داریم برای ادارات دیگه این کامنت رو گذاشتم که بجنبید و فشار به ادارات مربوطه بیارید تا اونا هم زودتر بجنبند نمنه بیافتیم مهر ۹۴
    یا علی بچه ها
    ۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۲۷ منتظرالمهدی
    نظر شما در انتظار بررسی مدیر است.

    با سلام خدمت تمام منتظران
    الان که داشتم کامنت استان های دیگه رو میخوندم بعضی از استان ها اسامی رو با پیگیری که شده وارد سامانه کردند
    مثلا نمونه ش استان آذربایجان غربی مه در پایین آوردم

    با سلام
    امروز حضوری رفتم استانداری
    ۱- وقتی رفتم دفتر آقای احمدی، ایشون به کارگزینی ادارت کل لیست توزیع کد استخدامی رو ارسال کرده بودند و منتظر دریافت پاسخ بودند
    ۲- ایشون گفتن اگه ادارات بتونن لیست رو ارسال و ما تا قبل پانزدهم اسفند بتوانیم به تهران ارسال کنیم و اونا تایید کنند، شما از همین ماه کارمند حساب می شید و میتونید حقوق این ماه رو هم بگیرید
    ۳- با مراجعه به کارگزینی متوجه شدم با وجود جابجایی اتاق و اسباب کشی کارگزینی باز کارمند این بخش نهایت سعی خود را کرده و قسمتی از لیست پذیرفته شدگان خود استانداری و فرمانداریها هم توسط کارمندان محترم کارگزینی وارد شده بود ، و مشغول ثبت باقی مانده بودند.
    و به عنوان یک نتیجه گیری کلی از پیگیریها متوجه شدم که کارها به خوبی پیش می رود و انشالله از فروردین ماه شروع به کار کسانی که مصاحبه رفتن و تحقیق محلی شدن (هر چند سوء پیشینه و طب کار نرفته باشند) صددرصد هستش.
    در پایان از تمامی کارمندان و مسئولین استانداری آ.غ که خیلی بیشتر از بقیه استانها فعال بودن و کار ما رو جلو انداختن نهایت سپاسگذاری رو دارم/.

    نتیجه گیری اینکه ما هم فشارها رو شروع کنیم روی استانداری و ادارات مربوطه هر کی موافقه بسم اله

    ۱۰ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۵۶ منتظرالمهدی

    با سلام خدمت تمام منتظران
    الان که داشتم کامنت استان های دیگه رو میخوندم بعضی از استان ها اسامی رو با پیگیری که شده وارد سامانه کردند
    مثلا نمونه ش استان آذربایجان غربی مه در پایین آوردم

    با سلام

    امروز حضوری رفتم استانداری

    1- وقتی رفتم دفتر آقای احمدی، ایشون به کارگزینی ادارت کل لیست توزیع کد استخدامی رو ارسال کرده بودند و منتظر دریافت پاسخ بودند

    2- ایشون گفتن اگه ادارات بتونن لیست رو ارسال و ما تا قبل پانزدهم اسفند بتوانیم به تهران ارسال کنیم و اونا تایید کنند، شما از همین ماه کارمند حساب می شید و میتونید حقوق این ماه رو هم بگیرید

    3- با مراجعه به کارگزینی متوجه شدم  با وجود جابجایی اتاق و اسباب کشی کارگزینی باز کارمند این بخش نهایت سعی خود را کرده و قسمتی از لیست پذیرفته شدگان خود استانداری و فرمانداریها هم توسط کارمندان محترم کارگزینی وارد شده بود ، و مشغول ثبت باقی مانده بودند.

    و به عنوان یک نتیجه گیری کلی از پیگیریها متوجه شدم که کارها به خوبی پیش می رود و انشالله از فروردین ماه شروع به کار کسانی که مصاحبه رفتن و تحقیق محلی شدن (هر چند سوء پیشینه و طب کار نرفته باشند) صددرصد هستش.

    در پایان از تمامی کارمندان و مسئولین استانداری آ.غ که خیلی بیشتر از بقیه استانها فعال بودن و کار ما رو جلو انداختن نهایت سپاسگذاری رو دارم/.


    نتیجه گیری اینکه ما هم فشارها رو شروع کنیم روی استانداری و ادارات مربوطه هر کی موافقه بسم اله

     

    برادر ثلاثی جافیلگ،زحمت بکش تا کرمانشاه بیا خودت اخبار رو پیگیری کن...
    ۰۹ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۳۷ الکی مثلا من ناشناسم
    خبرهای دارم انها را می فروشم به کسی نمیگویم 
    همه را باید به دلیل سستی و کاهلی اعدام کرد 
    هیچی نمیگویم چون نرفتم استانداری
    همین الان غروب از اداره کل تماس گرفتن گفتن فردا یه سری مدارکو دو قطعه عکس ببرم واسشون.یعنی کارمندها تا  این ساعت هم سر کارن.!!!
    به این ناشناس هم زیاد رو ندید... هرچی بهت گفتن واسه خودت نگهش دار.
    من الان غروب! از اداره کلم تماس گرفتن که یه سری مدارک و دو قطعه عکسو فردا ببرم تحویل بدم.فکر کنم برای سامانه میخانش.
    تلفنی پاسخ هیچکس داده نمیشه

    دوستان امروز استانداری کرمانشاه به قسمت کارگزینی تماس گرفتم آقایی گوشی رو برداشت توضیح دادم که سامانه باز شده و گفت باز شده باشه شما تأمین اعتبار نشدید ، دولت به ما بودجه نداده و هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده گفتم فرآیند گرفتن کد مستخدمی چی ؟ گفت ما اینا رو زودتر انجام دادیم .
    گفتم سامانه همش سه روزه باز شده از پنجشنبه هفته گذشته گفت بله ما صادر کردیم . جناب مدیر عزیز ممنون از زحماتی که بیمزد و منت برای ماها انجام می دید سوالم اینه که آیا کی این تأمین اعتبارات به استانها ابلاغ میشه؟
    دوستان با معرفت مدعی
    امروز هیچکس نیومد
    من رفتم
    خداشاهده اخبار مهمی هم بدست آوردم(خوب و بد)
    و اقداماتی هم صورت گرفت
    اما بخاطر سستی و کاهلی شماها هرگز این اطلاعات را در اختیار شما قرار نخواهم داد
    ۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۴۴ کاردو کلهر
    سلام
    امروز ساعت 10.5 درب استانداری
    شنبه  ساعت 10.5 درب استانداری کرمانشاه برای اینکه بدانند ما بیخیال نشدیم
    هر کی نیاد باخته
    چون ممکنه اصلا ردشون کنن و یا کسی دیگه رو معرفی کنند بعدم بگن پیگیری نکرده
    خوددانیید
    اینطور که معلومه ناشناس کسی نمیاد وقتتو تلف نکن 
    پس با شرفا ساعت 10 تا 10.5در استانداری حاضر باشن
    اگه شرف داشته باشیم باید بریم  دیگه کلافه شدیم ای خدااااااااااااااااااااااا
    ۰۷ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۳ الکی مثلا من رییس همه ام
    بریم آقا ما که دیگه تو فامیل و در و همسایه برای این ماهی ۵۰۰تومن  ابرو واسمون نمونده انقدر  برای رفتن سر کار ادمو سوأل پیچ میکنن جوانیمون به فنا رفت ۳سال از بهترین سالها خدا برای گناه کارش نسازه
    ما که تا امروز کاری نکردیم
    الان که سامانه کارمند ایران باز شده
    بیایید مرد و مردانه روز شنبه ساعت 10 همه ما حضورا بریم استانداری و بهشون بگیم که سامانه کارمند ایران باز شده کارها رو انجام بدن
    اگر هستید روزی اخری خرابش نکنید
    ساعت 10تا10/5 درب استانداری باشیم و ساعت 10/45 دقیقه وارد استانداری شیم
    فقط بهشان یاداوری کنیم سایت کارمند ایران بازشده و بدانند که ما هنوز هستیم و منتظریم
    یکبار برای همیشه .....
    ۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۲۲ الکی مثلا من کارمندم
    برا هفته اینده چکار کنیم؟
    چه خبر
    یه خبر خوش 
    الکی مثلا مشغول  به کار شدیم
    سلام من دیروز یعنی ۵ اسفند از استانداری پرسیدم گفتن کدها اومده.پیگیر باشید لطفا

    با سلام خدمت همه دوستان

    مثل اینکه همه فراموش کرده ایم که مهلت قانونی استخدام استانداری تا تاریخ 11/12/93 می باشد. اتفاقی که برای معلم های حق التدریس آمده را به خاطر بیاورید. مجلس مصوبه خویش پس از کذر از مهلت قانونی لغو کرد.

    نوش دارو بعد از مرگ سهراب نشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    ۰۲ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۰ منتظر المهدی
    سلام بر همه
    خبر خوش روز 5شنبه به همه نماینده های استان و آقای دکتر توکلی نماینده فعال و پیگیر تهران البته شماره آقای مصری را نداشتم پیامک زدم و پرسیدم که زمان بررسی بودجه هزینه یی (مربوط به استخدام های جدید ) چه روزیه و آیا فضای مجلس مثبته یا خیر
    که متاسفانه از بین نماینده های استان تنها آقای منوچهری بی تفاوت نسبت به سوال بنده نبود
    هم ایشان و هم نماینده شجاع و خداترس تهران جناب آقای دکتر توکلی جواب  دادند و فرمودند که تقریبا اواسط یا اواخر این هفته بررسی می شود و هچنین خبر خوششون این بود که هردو نظرشون این بود که فضای مجلس مثبت و به نفع استخدامی هاست
    دردشون بیافته رو سر نماینده هایی که  بی تفاوت و مفت خور هستند
    همه استانها فعالند  بجز کرمانشاه
    سلام دوستان. دو ساله ما به حرف مدیران و نمایندگان کردستان اعتماد کردیم. طبق گفته همه اونا الان ما باید سرکار می بودیم. ولی همه حرفاشون دروغه. اداره ثبت احوال آبان امسال نفرات اصلی رو معرفی کرد ولی بعد ازون دیگه همه چیزو ول کرد. طبق ردیف 70 کسایی فروردین میرن سرکار که تمامی مراحل قانونی آنها طی شده باشد ولی ما بخاط کم کاری آقایان گزینشمون برگزار نشده.
    پپپپپپپس چییییییییییی شددددددددد خالی بند  پای حرففففففففت وووووووایسادددددددی ؟کجاست! خبر ۱۷ آبان ۹۳ استختام :استخدامی‌های استانداری از اسفند جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند
    مصطفی‌ افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از دولت خواستیم تا در بودجه سال ۹۳ در قالب اصلاحیه‌ تامین اعتباری این استخدامی‌ها را انجام دهد اما قول دادند در لایحه بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده تا از اول فروردین‌ ماه یک‌هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی شوند.
    کارشناس استخدامی ما در بخش برنامه و بودجه بجای دیگه منتقل شده است.....اگر دوستان به استانداری کرمانشاه مراجعت نکنند به مشکل می خوردیم.
    خدا کنه کسی حق کسی و میخوره نابود بشه اگه اونا نبودن الان سر کار بودم
    خانم مقدسی چه کارس اون برای خودش حقوق خودشو میگیره به فکر ما هست
    والا صد شرف این رو داشت کار ازاد چیز دیگس مردیم از این همه استرس کی راحت میشیم
    کاش برای این ماهی ۷۰۰تومان ناقابل انقد زجر نمیکشیدیم میرفتم فلافلی میزدیم بهتر بود اه اه
    سلام دوستان دیروز با خانم مقدسی صحبت کردم گفتند بعد از تصویب بودجه سامانه برای کدمستخدمی باز میشه وبعدش حداقل یک ماه زمان برای گرفتن کد مستخدمی لازمه.بنظر شما بازم ممکنه کارمون عقب بیفته.لطفا همگی پیگیر باشید.لطفا مدیرتایید کن
    اخبار جدید رو شنیدید؟
    هیچ کس تشریف نداره 
    اگه دوستان موافق باشن روز دوشنبه  رو اختصاص بدیم به پیگیری حضوری از دفتر معاونت نیروی انسانی. به دوستان دیگر هم اطلاع دهید
    چه خبر
    آره ۱۰۰ ۰/۰موافقم
    والا با این بخاری که من دیدم....بعید نیست...نه حرکتی،نه حرفی،نه پیگیری،هیچی
    فقط منتظر بودن که بقیه ماهی بگیرن اینا هم برن شریک در صید شن....
    ۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۲ به رضا لطفی

    سلام

    بعد از پر کردن فرم های گزینش تقریبا 4 ماهی طول کشید که توی ای فاصله تحقیقات محل هم انجام شد بعدش مصاحبه عقیدتی

    (ثبت احوال)

    مطمءن باش اخر اسفندم میشه اخر شهریور ماه 
    ۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۹ کاردو کلهر
    چند بار سر بزنید استانداری من چند بار رفتم گفتن احتمالا اخر سال
    اگر چندین بار بریم میشه قطعا اخرسال
    اگرم نمیتانید برید حداقل یه زنگ بزنید قسمت بودجه استانداری
    08334247051
    بگید وصل کنن برنامه و بودجه
    بعد بگید بوجه استخدامی ما اومده یا نه...
    به jiar
    سلام ببخشید شما چند وقت بعد از پر کردن فرم گزینش رفتید مصاحبه عقیدتی؟؟
    خبری نشد۱۰۳
    خبری نشد ۱۰۱
    ۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۷ کاردو کلهر
    به افتخار صدمین پیام این پست.......دست و هورا
    راست میگن اونایی که گزینش شدن از اردیبهشت و اونا که نشدن از مهر سر کار میرن
    ۲۶ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۳ شهرسازی کرمانشاه
    صصحبتهای دکتر نوبخت تو مجلس در دفاع از بودجه واقعن عالی بود.به استخدامی ما هم اشاره کرد. دمت گرم.
    اینکه نوبخت در مورد استخداما گفته درسته 
    ۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۰ شهرسازی کرمانشاه
    خاروشکر بودجه مون تو مجلس هم تصویب شد.

    دوستان خواهشا اگه تونستید فردا به نماینده ها پیامک و تماس داشته باشیم برای بودجه و مدیر هم اگه صلاح بدونه به اطلاع سایراستانها هم برای تماس با نمایندگان یادآوری شه
    اگه دوستان موافق باشن روز دوشنبه 27 بهمن رو اختصاص بدیم به پیگیری حضوری از دفتر معاونت نیروی انسانی. به دوستان دیگر هم اطلاع دهید
    سلام دوستان خواهشا جواب بدید قضیه این بودجه ما که میگن در اعتبارات هزینه ای قرارداره چیه که گفتن در شش ماهه دوم سال،دارم سکته میکنم یکی بگه منظور چیه؟آیا مربوط به ما میشه،مدیر خواهشا تایید کن
    چقد فعال!!!



    پس ما جونها باید چیکار کنیم .به کی باید پناه ببریم.3 ساله منتظر این استخدامی کوفتی هستیم.یکی نیست به داد ما برسه
    من دیگه میرم تو فکر ازدواج.دیگه داره دیر میشه.


     بچه هافعالتر بشید؛منم موافق پیگیری از استانداری تو هفته بعداین هفته هستم؛متاسفانه بعضیها انگار نه انگار این استخدامی برای اونا هم هست؛اولا بودجه ما تصویب شده و بهانه مجلس و بزارید کنار؛اگه دیر بجنبیم شروع به کار میوفته به تیر و.. پس عجله کنیم؛اگه تا 15 اسفند کارا انجام شد که شد وگرنه دیگه همه به فکر عید و تعطیلاتن وکاری انجام نمیشه یا علی
    من 30 ام میرم
    ۲۴ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۸ کاردو کلهر
    طی تماسی که اداره راه و شهرستازی داشتم 28 اسفند کد صادر و فروردین ماه جذب خواهیم شد.آموزش بدور خدمت هم داریم.
    همون جوری که تو قبول شدی اون بنده خدام نماینده مجلسه
    بی خبر جان
    این بنده خدا که گفتی چی کاره است؟ نماینده؟ استاندار؟ مدیر کل؟ کارمند؟
    بعضیا یه جوریی میگن وضعیت پولی خوب نیست انگار بقالی سرکوچمونه به ورشکستی خورده بودجه واسه 20 هزار نفر پولی نیست عزیز.به جووون خودم نمیدونم بعضیا چطور قبول شدن.افکارشون و سوال پرسیدناشون ادم بد اذیت میکنه
    سلام. رفتن به استانداری ها فعلا هیچ فایده ای نداره. هفته بعد وضعیت بودجه مشخص میشه. بعد تصویب بودجه باید از استانداریها پیگیری کرد. این هفته نماینده ها تو استانهای خودشون اند باید حضوری با اونها  راجع به وضعیت بودجه صحبت کنیم
    منتظر عزیز
    تاییدیه رو استان کرمانشاه گرفته ولی متاسفانه سایت کارمند ایران که قرار بود  از 15 بهمن برای وارد کردن اسامی باز بشه هنوز باز نشده و معلومم نیست چه خبره.
    با سلام من چند دقیقه پیش با یه بنده خدا تلفنی صحبت کردم ایشان گفتند که" ما در حال پیگیری تصویب بودجه استخدامیها هستیم ولی وضعیت پولی کشور خوب نیست دعا کنید" دوستان تا به امید خدا مشکلمون حل بشه.
    توروخدا اگه خبر جدیدی از استانداری دارید بگید
    تاییدیه برای ورورد اسامی به سامانه رو استانداری کرمانشاه گرفته؟
    ای بابا

    حوصه مون سر رفت

    پس چرا این روزا اینقدر یواش رد میشن

    بچه ها خبر ندارید این هفته کد ها رو صادر کردن یا نه؟؟؟؟

    سلام
    چند روز پیش بنده به استانداری مراجعه کردم.باز هم مثل همیشه  حرف قطعی نزدن ولی گفتن شفاهاً بما گفتن اسفند ماه انشاالله
    امیدوارم که همینطور باشه
    ۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۲۴ نازنین
    خبر ۱ آذر ۹۳ استختام : نیروهای استخدامی استانداری اسفندماه جذب می شوند
    ایرنا، مصطفی افضلی فرد روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: بر اساس پیگیری های نمایندگان مجلس مبنی بر تامین اعتبار برای به کار گیری نیروهای استخدامی جدید در اسفندماه سالجاری مفاد این آیین نامه اجرایی خواهد شد.
    وی بیان کرد: رفع و حل مشکلات باید با همکاری توام دولت و مجلس بوده و در صورت تعارض نیز نمایندگان باید از حقوق مردم دفاع کنند.
    وی با انتقاد از ادعاهای برخی نمایندگان مبنی بر نبود اعتبار جذب نیروهای استخدامی افزود: نمایندگان با رای مردم انتخاب شده اند و باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند.
    اسفند خدا کنه خبربوی بشه
    همین الانشم سر کاریم دیگه پس داریم چکار میکنیم
    ضمن تشکر از بهزیستی، دوستانی که ساکن کرمانشاه هستن لطفا" به استانداری سر بزنند و پیگیر باشن و بقیه هم حداقل تلفنی پیگیر باشند. 
     که چشام آب نمیخوره مشکل کرمانشاه درست شه...درضمن یکی از دوستان گفته بود سهمیه استان با سهمیه و بی سهمیه 570 نفره ...نه دوست عزیز برای استان کرمانشاه 570نفر با سهمیه بوده و 240نفر بدون سهمیه با ازمون بودند....برا سهمیه دارها داره دونه دونه ابلاغ میه بهشون ...
    Ok
    یعنی فروردین بریم سرکار ای خدا!
    من دیروز رفتم استانداری پیش خانم مقدسی باهاش حرف زدم. گفتن ما همه ی کارها رو انجام دادیم و جلسه حضوری رو هم با معاونت توسعه برگزار کردیم قراره تو اسفند همه ی کارهای اداری انجام بشه و از فروردین سرکار باشین. من گفتم خانم مقدسی من محل کارم یه شهر دیگه هست برم خونه بگیرم گفتن آره از اول فروردین. این نتیجه دیدار دیروز من بود دوستان هم لطف کنید حداقل تلفنی پیگیر باشید.
    سلام دوستان.
    اینکه مسؤلین همه استانها یکی یکی میرن تهران و برای صدور کد استخدامی جلسه میزارن با معاونت توسعه. آیا مسؤلیند کرمانشاه رفتن تهران واسه این موضوع؟کسی خبر نداره؟من زنگ زدم خانم مقدسی گفتن ما همه کارامونو انجام دادیم.آیا کسی میدونه رفتن یانه؟ نتیجش چه بوده؟
    ه همه ی قبول شده های استخدامی استانداری استان کرمانشاه با سهمیه و بدون سهمیه 571 نفر می باشد.
    خدا کنه راست بگه
    بچه ها خواهشن اونایی که در  کرمانشاه ساکنید با استانداری در ارتباط باشید امروز صبح به دفتر خانم مقدسی تماس گرفتم ایشان تشریف نداشتند یه خانم دیگه جواب داد با اطمینان کامل گفت که مطمئنن اوایل فروردین سرکاراتونید و حکمتون هم در اسفند صادر می شید .
    امیدی هست فروردین سر کار بریم؟
    از صنعت معدن کسی هست 
    خودتو ناراحت نکن بهزیستی جان این هم میگذرد
    نامید نشو 
    دوستان عزیز جناب بی خبر، سجاد، علی که همش میگید چه خبر و طلب کار هستید خب شما بگید چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما از پیگیری هاتون از استانداری و نمایندگان و ... بگید ببینیم چه خبر؟چرا فقط توقع دارید دیگران خبر بگیرن؟یک بار شد 4 نفر هماهنگ بشیم و بریم پیگیری کنیم؟شما کدومتون در پیگیری های تهران حضور داشتین؟اگه خدا بخواد همه چی داره درست میشه ولی صرفا جهت اطلاع شما و همه ی کرمانشاهیا گفتم که بی خیال بی خیال هستین و دریغ از کوچکترین پیگیری.
    دوستان کرمانشاهی کجایید؟خبر جدیدی از استانداری ندارید؟فقط نشستید کامنت میخونید؟؟؟؟؟؟؟؟ فروردین هم امد ولی خبری نشد چه کار کنیم خدایا نا امید شدیم هیچ کس هم توی سایت نمیاد
    غیر غعال ترین استان در این سایت کرمانشاهه به امید اینکه همه استخدام شن و این سایت را رفع زحمت کنن
    چکار میکنید خوابیدید 
    چه تایپیک فعالیه خسته نباشیدامیر
    گزارش پیگیری روز 93/11/12 نمایندگان اعزامی به تهران
    با تشکر و قدردانی از تمام دوستان نماینده و پیگیر

    دوستان این گزارش رو بخونید و وسواس نباشیم و به خدا توکل کنیم مطمئنن اوایل فرودین سر کارامونیم .
    ۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۰ کاردو کلهر
    یه نظر نظری بذارید...صواب داره...
    ۰۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۸ کاردو کلهر
    سلام
    دوستان کسی خبر نداره راه و شهرسازی کی دعوت میکنه برای شروع بکار؟
    به رضالطفی
    بعد 4 ماه اومد
    ۲۶ دی ۹۳ ، ۱۱:۴۷ رضا لطفی
    به jiar 
    سلام ببخشید نتیجه گزینش شما چه مدت بعد اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به  رضا لطفی
    سلام نگران نباشید از آنجا که بنده آبام ماه 92 گزینش، تهران رفتم و زمانی زیادی گذشته لذا جزئیاتش یادم نیست ولی چارچوب کلی مصاحبه سخت نبود و بیشتر اطلاعات روز ، آداب نماز و روزه ، قرآن خواندن و شرکت در مراسمات و این سوالات برای هر کسی فرق می کند ولی چارچوب همینیه که گفتم به خدا توکل کنید و سعی کنید با رو حیه مثبت اندیشی و با گشاده رویی با مصاحبه کنندت روبرو بشی ایشان هم  بالاخره درک می کند که چه بدبختی کشیدیم تا به اینجا رسیدیم . موفق و مأید باشید .
    ۲۳ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۸ رضا لطفی
    به jiar 
    سلام. لطفا اگه کسی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد به مصاحبه گزینش رفته بم بگه تو مصاحبه گزینش چه سوالاتی پرسیدن؟؟؟؟؟ممنون میشم
    jiar fathi   لطفا شما یا هرکس دیگه ای که تو گزینش اداره فرهنگ و ارشاد رفته جوابم رو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



    http://217.25.54.55/fa/News/81462911/
    هدایت حاتمی
    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت :

    تاکنون آن طیف از داوطلبانی که از اعضای خانواده شهدا بودند را تعیین تکلیف کرده ایم و تا پایان امسال هم همه استخدام های دیگر را به سرانجام می رسانیم.

    سلام من هم استانی شما نیستم، همینطور شانسی استان شما رو انتخاب کردم ببینم وضعیت پیگیری توی استان شما چطوره.منم اسمم نرگس هست از قزوین و میخواستم به نرگس خانم شما بگم چرا برای چیزی که مطمئن نیستی شخص دیگه ای رو نفرین میکنی.من خودم در آزمون نفر دوم بودم اما در مصاحبه تخصصی نفر اول شدم و برای گزینش انتخاب شدم.به نظرخودم مصاحبه رو خیلی خوب دادم و حق اینو داشتم که برم مرحله بعد، خدا هم کمک کرد و نفر اصلی شدم .اینم بگم که من همیشه گفتم که پارتی من خداست و خداروشکر در اداره ارشاد هم هیچ سهمیه یا آشنا وپارتی نداشتم که بخواد سفارشمو بکنه.حالا این مسئله دلیل نمیشه که نفر دوم منو ناله ونفرین کنه که من حقشو خوردم.خداجای حق نشته ومطمئن باش اگه حقی ازت ضایع شده باشه خدا خودش میدونه چطور جوابشونو بده.ااز کجا معلوم که نفر اول در گزینش قبول بشه ؟انشاء الله شما هم کار بهتری نصیبت بشه.
    ۱۹ دی ۹۳ ، ۰۹:۲۸ کاردو کلهر
    سلام
    چند روز پیش بنده به استانداری و همینطور اداره راه و شهرسازی مراجعه کردم.باز هم مثل همیشه  حرف قطعی نزدن ولی گفتن شفاهاً بما گفتن اسفند ماه انشاالله
    امیدوارم که همینطور باشه
    شما هم اگر اطلاعاتی داشتید همینجا قرار بدهید
    اگر نمیتونید برید حضوری لااقل یه تلفن بزنید در هفته که خدایی ناکرده حقتون خورده نشه
    این شماره استانداری
    هروقت زنگ می زنید بگید با خانم مقدسی کار دارید و یا با بودجه
    08334247051
    سلام نرگس خانم منم از شهرستان هرسین تو آزمون ثبت احوال نفراول شدم ولی متاسفانه بابیعدالتی تمام منوبعنوان ذخیره اعلام کردن باعث وبانی اینکار مطمئن باشن هیچوقت خداازشون نمیگذره  
    خانم نرگس
    اوناییم که حقشون بود بیکار موندن
    من که دیگه کار دیگه ازمون دیگه ای دادم و جای بهتری قبول شدم
    امیدوارم شماهم تکلیفتون روشن شه.
    بخدا شب وروز به کسی که جای من رو تو این استخدامی گرفت نفرین میگم چراباید جای من رو به ناحق بگیره،خداجای حق نشسته  اگه کامنت من رومیخونی بدون دیریازود خدا حقمو میگیره
    ۰۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۲ رضا لطفی
    سلام
    لطفا اگه کسی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد به مصاحبه گزینش رفته بم بگه تو مصاحبه گزینش چه سوالاتی پرسیدن؟؟؟؟؟ممنون میشم
    jiar fathi اگه شما هستید لطفا شما یا هرکس دیگه ای که تو گزینش اداره فرهنگ و ارشاد رفته جوابم رو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قبول شدگان بدون سهمیه بنیاد شهید کرمانشاه  اگر خبری از اقدام گزینش واستخدام هست اطلاع دهید                        
    ۰۵ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۴ Behrooz behzisti

    دوستان عزیز، همشهریان محترم

    کسی برای فردا اعلام وجود نمی کنه؟خواهشا کسی هست  اعلام آمادگی کنه برای هماهنگی بیشتر با این ایمیل در ارتباط باشه.

    chakavak7164@gmail.com

    ۰۴ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۸ Behrooz behzisti

    سلام دوست عزیز.

    منم از شهرستان میام و اعلام آمادگی می کنم که شنبه قطعا هستم برای پیگیری.لطفا دوستان دیگه هم ی زحمتی به خودتون بدین و شنبه تشریف بیارین بخاطر خودتون و آیندتون

    ۰۴ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۶ یک دقیقه وقت بذار لااقل به درد خودت بخور...چطور روت میشه بیکاری؟
    سلام
    یک دقیقه فرصت بگذارید و به این ادرس درخواست پیگیری استخدامیای 91 رو به سمع و نظر استاندار برسانید که بدانند لااقلی ما هستیم
    من چندین پیام فرستادم
    یک دست صدا نداره
    ترس نداره
    فقط بنویسید اگر میشه یه زحمتی بکشید به فکر ماهم باشید تو فلان ازمون شرکت کردیم
    قربان دستت نوکرتم هستم
    بخدا این ترس نداره نمیان بگیرنتان که....
    خدا خیرتان بده برای شجاعتتان
    http://www.rezaeibabadi.ir/2014-03-01-13-53-43.html
    ۰۴ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۵ به همه کرمانشاهیان
    سلام دوستان کرمانشاهی
    اگر مایل باشید روز شنبه 6دیماه به اتفاق به استانداری مراجعت کنیم؟من از شهرستان میام
    دوستان اگر این شغل برایتان مهم است تا ساعت 23 روز جمعه 5دیماه اعلام امادگی کنید اگر تعداد به حد نصاب رسید با تعیین وقت تصمیم قطعی قرار به حضور رو بگیریم.
    به علی آقا که در جواب نرگس خانم گفته طرف از زندگیش خیر میبینه باید بگم بعضی استانها نفر اول نمره تخصصی را بخاطر اینکه مصاحبه تخصصی نداشتن را بعنوان نفر اصلی معرفی کردن چون همونطور که گفتم مصاحبه تخصصی نداشتن مثل اردبیل و آذربایجان غربی.خانم نرگس تو امتحان برابر و با سوالات مشترک نفر اول شدن.از کجا معلون نباشه تو مصاحبه تخصصی که سوالات و نمرش سلیقه ای هست حق خانم نرگس خورده نشده باشه؟؟ نه اینکه هیج جا پارتی بازی نیست.خانم نرگس اگه مطمنی نفر اول نمره تخصصی هستی از طریق دیوان عدالت اداری شکایت کن و پیگیر باش.واسه دو تا از آشناهام این موضوع 5 سال قبل در آزمونهای دادگستری پیش اومده بود که دیوان حکم به استخدامشون داد.البته بعد از 6 ماه برو و بیا به تهران.
    ۰۲ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۲ Behrooz behzisti
    دوستان عزیز کرمانشاهی لطفا زحمت بکشید فردا از استانداری پیگیر نامه ارسال شده از معاونت انسانی باشید. درسته که مسؤلین و نمایندگان ما کلاً تعطیل و بی خیال هستن ولی خود ما هم دست کمی از آونا نداریم.آیا ما هم مثل سایر استان ها پیگیر کار خودمون هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ۰۲ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۸ راه و شهرسازی کرمانشاه
    دوستان و برادران و خواهران کرمانشاهی
    با نظر به صدور مجوز استخدامی و همینطور تعیین تکلیف استخدامی استانداری کرمانشاه(که به نظر بدون ایراد است و نسبت به استانهای دیگر بسیار امیدوارکننده است)،درخواست دارم با اطلاع رسانی به همه دوستان خواستار شروع به کار،و دادن اذن برای جذب از طرف استانداری به سازمانها باشیم با تعهد به این مورد که تا زمان عدم تعیین نهایی ردیف بودجه درخواست حقوق نکنیم.چند تا از دوستان من بهمین ترتیب الان مشغول شدند.
    دوست عزیز احمد
    با نهایت تاسف باید بگم ...همین مسئولین هم از ماها هستند
    عرضه اونها تبلور عرضه ماهاست....ما اگر با عرضه باشیم اوناهم با عرضن و دقیقا عکسش هم صادقه
    من متاسفم
    برادران و خواهران استخدامی استانداری کرماشاه بدانید که استان کرمانشاه از گذشته وتا هر روز که هست مسئولانش ارزه انجام کاری رو نداشتن جز حق خوری و پارتی بازی منم از قبول شدگانم اصلا استانداری و نمایندگان کرمانشاه جوابی به آدم نمیدن که دلمان خوش باشه پیگیرن. افسوس برای ما که کرمانشاه هستیم استان های دیگه هر هفته مصاحبه و پیگیرن چ نماینده هاشون تو مجلس چه استانداری در معاونت نظارت ریاست جمهوری
    دوست من هم نفر اول بود دوم شد مصاحبه تخصصی هم ملاک هست  البته اون تخصصی از اونا بالاتر بودش هر چی قسمت هست
    با سلام نرگس خانم از زندگی خیر میبینه خوبم میبینه چون حق اونه مصاحبه رو خوب داده و چون در کل از تو جلو افتاده
    من آزمون کتبی براثبت احوال نفراول قبول شده هاشدم،مصاحبه مم بدنبود ولی ذخیره شدم،بنظرتون کسیکه بابیعدالتی جای من میخوادبره سرکار البته اگه کارتون درست شه اززندگیش خیرمی بینه؟
    خبر ۱ آذر ۹۳ استختام : نیروهای استخدامی استانداری اسفندماه جذب می شوند

    ایرنا، مصطفی افضلی فرد روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: بر اساس پیگیری های نمایندگان مجلس مبنی بر تامین اعتبار برای به کار گیری نیروهای استخدامی جدید در اسفندماه سالجاری مفاد این آیین نامه اجرایی خواهد شد.

    وی بیان کرد: رفع و حل مشکلات باید با همکاری توام دولت و مجلس بوده و در صورت تعارض نیز نمایندگان باید از حقوق مردم دفاع کنند.

    وی با انتقاد از ادعاهای برخی نمایندگان مبنی بر نبود اعتبار جذب نیروهای استخدامی افزود: نمایندگان با رای مردم انتخاب شده اند و باید پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

    ۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۲:۱۳ به بهار عزیزم

    بهارم نگران نباش خدا همیشه هست صبر داشته باش همه چی درست میشه

    تاریکترین ساعات شب درست قبل از طلوع خورشید است پس همیشه با تلاش امیدوار باش

    استان کرمانشاه چی داره نماینده خوب داشته باشه نماینده ما بلد نیست خوب فارسی حرف بزنه مخواد از حق ما دفاع کنه همه به فکر تقلب هستند توکرمانشاهاستاندار به گوش باش حق بچه های قبول شده بدجور ناحق شده به خاطر رضای خدا ی فکری بکن
    ایشالا به حق پنج تن هرکی حقشه بره سرکار،ولی کسی اگه حقش نیست خدا حق آدمای مظلومی مثل من که بابی عدالتی ردم کردن ازشون بگیره الهی آمین

    بچه ها چرا نماینده های ما بی تفاوتن !!!!!!!!!!!فارس واردبیل ببینید چه نماینده هایی دارن فقط کرمانشاه به فکر ماها نیستن

    خبر ۱۷ آبان ۹۳ استختام :استخدامی‌های استانداری از اسفند جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند

    مصطفی‌ افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از دولت خواستیم تا در بودجه سال ۹۳ در قالب اصلاحیه‌ تامین اعتباری این استخدامی‌ها را انجام دهد اما قول دادند در لایحه بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده تا از اول فروردین‌ ماه یک‌هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی شوند.

    وی ادامه داد: پنج هزار میلیارد تومان برای این کار اختصاص یافته و دولت نیز از این موضوع حمایت می‌کند و به هیچ وجه نباید این تامین اعتبار را مغایر با اصل ۷۵ دانست چراکه این از اقدامات ضروری و اصول اساسی است که قطعا مورد توجه و خواست و مطالبه به‌حق است.

    نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد درخواست رفع مشکل استخدامی نیروهای منابع طبیعی، ثبت‌احوال، اوقاف و برخی دیگر از نهادها تصریح کرد: در بحث استخدام‌ها بنده تنها نماینده‌ای بودم که بدون هیچ قید و بندی تنها با هدف حفظ منافع موکلانم ورود پیدا کردم و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات استخدامی در دستگاه‌های یاد شده برطرف شود.

    افضلی‌فرد در مورد جذب نیروها در مجموعه‌های غیردولتی نیز افزود: ما از طریق صندوق توسعه ملی اجرای ۱۸ طرح را پیگیر هستیم تا با عملیاتی شدن آن تعدادی از بیکاران جذب این مجموعه‌های تولیدی شوند.

    وی در مورد عملیاتی شدن قانون جامع معلولان عنوان کرد: رئیس جمهور مسئولیت اجرای قانون اساسی را به همراه قوانین مصوب بر عهده دارد و در این زمینه تضعیف شایسته نیست.

    افضلی‌فرد تصریح کرد: اگر برخی از قوانین نیز ضعیف و یا دست و پا گیر هستند باید اصلاح آن‌ها انجام شود و به هیچ وجه ضعف در اجرای قوانین پسندیده و قابل قبول نیست که مسئولی بخواهد در این زمینه سهل‌انگاری کند.

    وی ادامه داد: بنده بحث اشتغال افراد معلول را نیز به جد پیگیری کرده و در این زمینه از دستگاه‌ها خواسته‌ام تا سهمیه معلولان را نیز در استخدامی‌ها در نظر بگیرند.

    سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در مورد آخرین وضعیت سبلان پارچه گفت: ما با ۲ شرط از برنده مزایده خواسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر فعالیت این مجموعه را پیگیری کند که شرط اول پرداخت اجاره‌بهای یک ساله به حساب کارخانه و دوم فعالیت با ظرفیت اشتغالزایی کامل در جذب چهار هزار و ۵۰۰ نفر است که هر ۲ شرط را نیز برنده مزایده سبلان پارچه پذیرفته و به زودی این کارخانه با ظرفیت تمام فعالیت می‌کند.

    دوستان کرمانشاهی کجایید؟خبر جدیدی از استانداری ندارید؟فقط نشستید کامنت میخونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نازنین کجایی؟چه خبر؟
    از صنعت معدن تجارت کسی هست خبری بده؟
    ۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۲ ثبت احوال کرمانشاه
    سلام عزیزان کسی از ثبت احوال کرمانشاه هست که واسش تحقیقات محل رفته باشن؟ لطفا تاریخ رو تقریبی بگه
    دوستان کرمانشاهی کجایید؟رفتید خواب زمستانی؟؟؟؟؟؟؟؟چرا کسی کامنت نمیذاره؟؟؟؟؟؟؟//
    ۲۱ مهر ۹۳ ، ۰۱:۵۵ از کرمانشاه
    چه سوالی از رئیس جمهور دارید؟
    سیاست > دولت - رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه عید سعید غدیر خم و در یک برنامه تلویزیونی به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

    به گزارش خبرآنلاین، آنگونه که معاون اطلاع رسانی ریاست جمهوری عنوان کرده است، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی دوشنبه شب (۲۱ مهر ماه) و در پنجمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی ضمن ارایه گزارشی تازه از عملکرد دولت در حوزه‌های گوناگون، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت‌وگو خواهد کرد.

    شما چه سوالی از رئیس جمهور دارید تا در این گفت و گوی تلویزیونی به آن پاسخ دهد؟

    نوبخت هم اکنون مهمان برنامه گفتگوی خبری شبکه خبر
    دوستان کرمانشاهی
    احتمالا ماه آتی رئیس جمهور بیاد کرمانشاه
    یه بنری،تابلویی،چیزی بدیم درست کنن
    ۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۱:۰۲ از کرمانشاه
    دوستان بزرگوار،به این دولینک زیر سر بزنید و حتما حتما پیام بدید و وضعیت خود را تشزیح کنید که مطمعن باشید بی قایده نیست.بمن جواب دادن که پیگیریم ولی زیاد باشیم حرف نداره...بگید کدام ازمون بودید با تاریخ و تا چه مرحله رفتید و بگید استانهای دیگه سخت پیگیر کارن،شما هم 240 نفر را فراموش نکنید.اطلاع رسانی می تواند تلنگری بسیار مفید باشه....بخواهید تا بخوانند شما را....ادعونک،استجبلک
    http://www.ostan-ks.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=GENERALTEXT&CategoryID=c0f0aee4-798f-4a82-80bb-8ead54d96103&LayoutID=3b926cc8-7780-4d4a-895c-26cce1954864

    http://www.rezaeibabadi.ir/2014-03-01-13-53-43.html
    ۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۹ نازنین به بهزیستی

    سلام

    راه و شهرسازی

    ۱۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۱۹ بهزیستی به نازنین
    خواهش میکنم. خب خدارو شکر کاش حرفاشون به حقیقت تبدیل بشه.راستی نازنین شما کدوم اداره قبول شدی؟
    ۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۸ از کرمانشاه امیدوار
    ولی من خیلی امیدوارم درست میشه
    ۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۸ از کرمانشاه
    من که چشام آب نمیخوره مشکل کرمانشاه درست شه...درضمن یکی از دوستان گفته بود سهمیه استان با سهمیه و بی سهمیه 570 نفره ...نه دوست عزیز برای استان کرمانشاه 570نفر با سهمیه بوده و 240نفر بدون سهمیه با ازمون بودند....برا سهمیه دارها داره دونه دونه ابلاغ میه بهشون ...یکی از دوستان ما رفته سرکار با این تعهد که اسم حقوق رو نیاره....ابلاغ بهش شده....حالا ایشون سهمیه دار بوده....ما که بی سهمیه ایم...من فکر نمیکنم دولت بودجه ای برا ما تخصیص بده و همین سهمیه دارها رو قبول میکنه و لاغیر
    ۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۲ نازنین به بهزیستی

    سلااااااااااااااااااااام

    آره باهاش صحبت کردم، کلی ازش خواهش کردم که وضیعتمون چی میشه همون چیزی که به بچه های دیگه گفته بود "گفت نگران نباشید تا آخر اسفند حکم میاد از فروردین هم شروع بکار میشید" هورااااااااااااااااااااا

    بازم مرررررررررسی

    ۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۶ بهزیستی به نازنین
    خواهش میکنم عزیزم.چیکار کردید؟تونستید با خانم مقدسی حرف بزنید؟خبری شد ما را هم در جریان بگذارید.
    ۱۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۲۶ نازنین به بهزیستی
    مرسی عزیزم خیلی لطف کردی

    به نازنین

    اینم شماره خانم مقدسی

    08334247051

    بگید خانم مقدسی رو میخوام من امروز و دیروز خیلی پیگیر نامه شدم خانم مقدسی گفتند نامه امروز رسیده دستشون و دارن اسامی رو میفرستن در ضمن گفتن اییشالا کارتون تا اسفند درست میشه دوستان کرمانشاهی لطفا پیگیر باشید.

    سلام عزیزان

    خواهشا کسی شماره خانم مقدسی رو داره؟؟؟؟؟

    سلام امار الان زده 4200  خب هر کدوم شما دوسان روزی چند بار سر میزنید اینجا/
    شما پاه امار رو روی همون 400 تا مخاطب اصلی بذارید
    دوستان من شنبه7/12 استانداری قسمت منابع انسانی پیش خانم مقدسی رفتم ایشون گفتند که دو هفته قبل یه نامه براشون اومده که لیست تمام قبول شده های استانداری کرمانشاه رو بفرستید ، ما هم فرستادیم و حتی از کامپیوتر شخصیشون لیست اسامی رو به من نشان داد و اسم بنده هم داخلش بود خیلی هم تاکید کرد که حتما حتما از اسفند حکمتون ابلاغ میشه و به امید خدا از اول فروردین سرکاراتون هستید من از رفتن بچه ها و به تهران و ابلاغ نامه جدیدتر پرسیدم و ایشان ابراز بی اطلاعی کرد حالا دوستان ساکن کرمانشاه خواهشمندم یکی از دوستان زحمت کشیده و نامه ابلاغی به استانداریها را دانلود کرده و پرینت گرفته و نزد ایشان ببرید تا شاید با تهران در این مورد مکاتبه نمایند دو ستان بنده شهرستانم و باور بفرمایید اینهفته اصلا نمی تونم بیام کرمانشاه خواهشمندم این کار رو حتما یکی از دوستان زحمتش رو بکش .با تشکر ژیار
    دوست عزیز از کرمانشاه جهت اطلاع عرض کنم خدمتتون که همه ی قبول شده های استخدامی استانداری استان کرمانشاه با سهمیه و بدون سهمیه 571 نفر می باشد.
    ۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۶ از کرمانشاه
    برای کرمانشاه فقط سهمیه دارها امسال سرکار خواهند رفت ...خدا را ساهد میگیرم...یکی رو میشناسم که سهمیه داشت و بدون ازمون با ما روند رو طی کرد والان سرکارشه گفتش که ابلاغ رو بهم دادن،ولی ازم تعهد گرفتن فعلا اسم حقوق رو نارم....امسال فقط مختص 570 نفر از سهمیه دارهای بدون ازمون بوده....ولاغیر یعنی 240 نفری که برای سازمانهای اتان قبول شدن اصلا برنمه ای براشون وجود نداره...باید به استانداری فشار بیارید که براتون بخوان...

    من از پنجشنبه تا حالا پیگیر نامه هستم میگن نرسیده دستمون از اون طرف هم میگن ما نامه رو فرستادیم بخدا همش دروغ میگن فقط ما رو میپیچونن.چرا هیچکی از کرمانشاه پیگیر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    ۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۸:۰۷ از کرمانشاه
    کارشناس استخدامی ما در بخش برنامه و بودجه بجای دیگه منتقل شده است.....اگر دوستان به استانداری کرمانشاه مراجعت نکنند به مشکل می خوردیم.