---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

۰

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت گفت: از سال 92 تاکنون، یک‌هزار و 965 نیرو در دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت استخدام شدند و می‌توان گفت که کمبود حادی در این بخش نداریم.

خبرگزاری فارس: استخدام 1900 نیرو در علوم‌پزشکی جیرفت طی 3 سال گذشته

یدالله رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: نمی‌توان گفت، مشکلات نداریم چراکه این منطقه در گذشته دچار بی‌مهری بود و جا برای کار بسیار است و امروز هم در منطقه پیشرفت‌های چشمگیری داریم و امکانات و نعمت‌های زیادی به منطقه سرازیر شد.

رشیدی افزود: با استقلال دانشگاه علوم‌پزشکی در منطقه جنوب کرمان شاهد پیشرفت‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان هستیم که اگر این دانشگاه نبود حتی به بخشی از این دستاوردها نمی‌رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت دانشگاه توانمندی است که به سرعت در حال پیشرفت است، البته نواقصی هم است که بخشی به دلیل کمبود نیروی انسانی مورد نیاز و کمبود اعتبارات است و بخشی هم ناشی از ضعف اولیه در بخش بهداشت و درمان منطقه است.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت گفت: هنوز هم در بخش تخت‌های بیمارستانی با وجود پیشرفت‌ها کمبود داریم و با همه تلاش‌های انجام شده هنوز راه زیادی است که باید پیموده شود تا به مطلوب مورد نظر در جنوب کرمان دست پیدا کنیم.

رشیدی با اشاره به اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته در این دانشگاه اظهار داشت: طی مدت خدمت در دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت مطلبی در رسانه‌های منطقه با هدف تخریب ندیدم، هدف سازندگی بود و اگر انتقادی بود تا حد توان اصلاح کردیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث فضاهای فیزیکی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در جنوب کرمان ادامه داد: در بحث فضاهای فیزیکی مشکلات زیادی داشتیم و با وجود اقدامات انجام شده در این راستا و با اتمام پروژه‌های در دست انجام هنوز مشکلات زیادی داریم.

رشیدی با اشاره به تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز در منطقه و اینکه یکی از برنامه‌ها به‌روز کردن تجهیزات و تهیه کمبودها در این بخش بود، افزود: در حوزه نیروی انسانی توانمندسازی نیروها و رفع کمبودها مد نظر بود که از سال 92 تاکنون یک‌هزار و 965 نیرو در دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت استخدام شده و می‌توان گفت که کمبود حادی در این بخش نداریم.

وی بیان داشت: 339 نیرو تبدیل وضعیت شده و با توجه به اهمیت بخش بهداشت و نبود خانه بهداشت در منطقه، 199 بهورز جذب شدند و با توجه به هزینه‌های قابل توجه دولت در زمینه پزشک خانواده، 285 پزشک خانواده در حال فعالیت در منطقه هستند.

رشیدی گفت: پروژه‌هایی داریم که در سال‌های گذشته آغاز شده و طی سه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و سال گذشته عملیات اجرایی 159 خانه بهداشت را آغاز کردیم که 56 مورد را دانشگاه انجام داده است.

این مسئول با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی شهرستان کهنوج با مساحت 330 متر مربع به بهره‌برداری رسید و آزمایشگاه فاریاب هم ساخته شد، خاطرنشان کرد: نمازخانه بیمارستان کهنوج که از سال 90 آغاز شده بود و نیمه‌تمام مانده بود با تخصیص 150 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

رشیدی تصریح کرد: بخش سی‌.سی‌.یو بیمارستان امام خمینی جیرفت فضای مناسبی برای بیماران قلبی نداشت که با اعتبار بیش از 160 میلیون تومان بازسازی و به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت با بیان اینکه تکمیل اورژانس بیمارستان آیت‌الله کاشانی جیرفت با تغییراتی انجام شد و برای اورژانس هم 300 متر مربع به فضای قبل بیمارستان امام خمینی جیرفت نیز افزوده شد، عنوان داشت: پایگاه بهداشتی شهرک شهید بهشتی به بهره‌برداری رسید و سه خانه پزشک در شهرستان قلعه‌گنج از محل اعتبارات دانشگاه با اعتبارات 300 میلیون تومان احداث شده که با آغاز فعالیت بیمارستان این شهرستان پزشکان در آن مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی بیمارستان‌ها شامل هتلینگ است که بخش اطفال و اورژانس بیمارستان کهنوج بازسازی شد، اظهار داشت: تجهیز بیمارستان منوجان با اعتبار 2 میلیارد تومان و بازسازی فضای پانسیون پزشکان جیرفت انجام شده است.

رشیدی با اشاره به پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه در منطقه جنوب کرمان عنوان داشت: زایشگاه بیمارستان‌های کهنوج و کاشانی جیرفت با اعتبار6 میلیارد تومان، درمانگاه تخصصی کهنوج با اعتبار بیش از 4 میلیارد تومان، درمانگاه ویژه جیرفت با اعتبار 7 میلیارد و 300 تومان، دو خانه پزشک برای بیمارستان منوجان، ساختمان ام‌.آر.آی جیرفت با اعتبار یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه، 23 پایگاه و مرکز بهداشتی و درمانی و ... از جمله این موارد هستند.

وی با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشجویی که ساختمان آن با اعتبار بیش از 5 میلیارد تومان تکمیل و هنوز تجهیز نشده است، اظهار داشت: ساختمان مجموعه آموزشی بیمارستان امام خمینی جیرفت با اعتبار یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان، انبار حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی با مساحت 800 متر مربع و چاه آب پردیزه با اعتبار 200 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های اجرایی دانشگاه هستند.

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت با بیان اینکه طی چند سال گذشته بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی هزینه شده است، ادامه داد: بیمارستان شهرستان قلعه‌گنج با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان تجهیز شده است.

رشیدی با بیان اینکه در زمینه اسناد هم سند بیمارستان‌های 12 فروردین کهنوج، امام خمینی جیرفت و ستاد مرکزی دانشگاه اخذ شده است، تصریح کرد: 26 مرکز بهداشتی و درمانی در منطقه مصوب شده است که حدود 16 میلیارد تومان اعتبار برای احداث آنها نیاز است که بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار آن تخصیص داده شده است.

این مسئول با اشاره به تعمیر 50 درصد خانه‌های بهداشت منطقه خاطرنشان کرد: 55 مرکز بهداشتی و درمانی منطقه تعمیر و 59 مرکز و 287 خانه بهداشت تجهیز شده است.

۹۴/۱۰/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی