---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ

۰

88 درصد مشاغل سازمان انتقال خون حاکمیتی است

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ
طبق مصوبه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری 88 درصد مشاغل سازمان انتقال خون حاکمیتی تشخیص داده شد و تنها 12 درصد از مشاغل غیرحاکمیتی (تصدی گری) و قابل برون سپاری است.
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، مشاغل حاکمیتی به پست های سازمانی اطلاق می‌شود که عهده دار وظایف سیاستگذاری، هدایت و نظارت هستند و قابل واگذاری به بخش غیردولتی نمی باشند.

دکتر سعید صارمی مدیرکل منابع انسانی سازمان ضمن اعلام این مطلب افزود: مشاغل غیر حاکمیتی (تصدی گری) به پست های سازمانی اطلاق می شود که عهده دار امور خدماتی و پشتیبانی از قبیل حمل و نقل، تعمیر و نگهداری، خدمات رایانه ای، امور چاپ و تکثیر، خدمات رستوران، نگهبانی، نامه رسانی، ماشین نویسی و امور تاسیسات هستند که قابل واگذاری به بخش غیر دولتی می باشند.

بنا بر این گزارش طبق بند (الف) ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری، استخدام رسمی در دستگاههای اجرایی برای تصدی پست های ثابت صرفاً در مشاغل حاکمیتی امکانپذیر است.

همچنین با توجه به بند (ب) ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری و بند (ج) ماده 65 قانون برنامه پنجم توسعه، کاهش تعداد کارکنان دستگاههای اجرایی (سالانه 2 درصد) صرفاً مشمول مشاغل غیر حاکمیتی (مشاغل تصدی گری) است و مشاغل حاکمیتی از شمول این موارد مستثنی هستند.

شایان ذکر است که در حال حاضر تعداد پست های سازمانی موجود در ساختار تشکیلاتی سازمان5291 پست می باشد که از این تعداد، 4633 پست (88 درصد) حاکمیتی و 658 پست (12 درصد ) غیرحاکمیتی هستند.
۹۳/۱۰/۲۲
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی