---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ق.ظ

۰


معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:667نفر در 40 رشته بعنوان پذیزفته شدگان نهایی در آموزش وپرورش استان استخدام می شوند.

بهزاد باقرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: با توجه به اعلام اسامی دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان استخدام پیمانی ماده 28 امسال که براساس مجوز سازمان اداری و امور استخدامی کشور و طی آزمون در خرداد ماه توسط سازمان سنجش به عمل آمد، اسامی 1382 نفر جهت مصاحبه و کنترل ضوابط و مقررات مصوب کمیسیون منابع انسانی شورای عالی آموزش وپرورش، به اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شد.

وی افزود: از این تعداد با لحاظ نمره علمی و نتایج مصاحبه و سنجش سلامت و بررسی مدارک، تعداد 667 نفر در 40 رشته به عنوان پذیزفته شدگان نهایی در آموزش و پرورش استان استخدام می شوند.

باقرزاده بیان کرد: برای این منظور، مراحل و روند مصاحبه و تکمیل مدارک این افراد از امروز شنبه در دانشگاه فرهنگیان پردیس برادران و خواهران آغاز شده و تا مورخه 30 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم برای انجام فرآیند مصاحبه و مراحل بررسی مدارک وسنجش سلامت داوطلبان پیش بینی شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان گفت: برای مصاحبه با پذیرفته شدگان طبق ضوابط، مصاحبه کنندگان موظفند با رعایت مولفه های عمومی و اختصاصی، ویژگی های شخصیتی، انگیزه، علاقه و میزان شناخت و انتظارات داوطلبان از حرفه معلمی را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان افزود: در استان با مشکل کمبود سه هزار و 73 معلم مواجه هستیم که افزایش سهمیه استان در استخدامی‌های آموزش و پرورش در برنامه های این نهاد برای رفع مشکل مذکور است.

باقرزاده ادامه داد: این استان به علت توسعه نیافتگی و مشکلات سالهای قبل از نظر نیروی انسانی دچار مشکل بوده اما با تلاش های انجام شده از یک مهر ماه کلاسی بدون معلم وجود نداشته است.

باقرزاده ادامه داد: ساماندهی و بهسازی نیروهای انسانی جزو برنامه های ما است و از چهار سال قبل این ساماندهی اغاز شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی: افزود: تصریح کرد: در سال تحصیلی 96_97 یک هزار و 585 معلم جذب آموزش و پرورش استان شده اند.

وی بیان کرد: از سهم استخدام کشوری در سالجاری که 17 هزار نفر است سهم آذربایجان غربی 668 نفر بوده که نسبت به نرخ کمبود سایر استان ها سهمیه این استان افزایش دارد و شامل 120 نفر نیروی بیشتر است.

به گزارش فارس مشکل نیروی انسانی یکی از مسائل مهمی است که آموزش و پرورش با آن مواجه  بوده و تا ۱۰ سال آینده بیش از ۶۰۰ هزار بازنشسته در کل کشور خواهیم داشت که اگر برنامه‌ریزی مناسبی برای جذب نیروی انسانی رعایت نشود با تهدید جدی مواجه خواهیم شد.

۹۷/۰۵/۱۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی