---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

۳

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی از بهره برداری 611 پروژه عمرانی در سطح استان با اعتبار دو هزار و 120 میلیارد ریال طی ایام دهه فجر امسال خبر داد.


«وجه اله خدمتگزار» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از این تعداد 237 پروژه شهری و 374 پروژه روستایی است، افزود: با اجرای این پروژه ها یکهزار و 811 نفر از اشتغال پایدار برخوردار می شوند.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با اتحاد و همدلی مردم و تبعیت از امام راحل (ره) به پیروزی رسید و توانست طاغوت تا دندان مسلح را نابود کند.

وی ادامه داد: امروز به برکت و محوریت اسلام، قرآن، رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و نیز وحدت خدشه ناپذیر عموم مردم، بعد از گذشت 36 سال از انقلاب شاهد پیشرفت و توسعه کشور هستیم بطوری که نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی قدرتمند در دنیا مطرح است.

خدمتگزار با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی به سربیشه در دهه فجر به بهره برداری می رسد گفت: در این ارتباط انتقال خط لوله گاز بیرجند به سربیشه به طول 37 کیلومتر با اعتباری بیش از 530 میلیارد ریال و گازرسانی داخل شهر آن با 45 میلیارد ریال اجرا شده است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: با بهره برداری از این پروژه، 2700 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

خدمتگزار، گاز رسانی به شهر مود با اعتبار 30 میلیارد ریال و بهره مندی 910 خانوار از مزایای آن را از دیگر این پروژه ها ذکر کرد و گفت: همچنین پروژه تصفیه خانه آب شرب بیرجند با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می شود.

وی تعداد پروژه های قابل افتتاح در استان را طی ایام دهه فجر، 56 پروژه در بشرویه، 92 پروژه در بیرجند، 41 پروژه در خوسف، 34 پروژه در درمیان، 40 پروژه در سرایان، 86 پروژه در سربیشه، 24 پروژه زیرکوه، 59 پروژه در فردوس، 97 پروژه قاین، 33 پروژه نهبندان و 49 پروژه در طبس اعلام کرد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته 1006 پروژه با 780 میلیارد ریال و سال 91 نیز 739 پروژه با 920 میلیارد ریال در استان طی ایام دهه مبارک فجر افتتاح شده است.

خدمتگزار با اشاره به اینکه در سال جاری میزان اعتبارات عمرانی استان 1630 میلیارد ریال مصوب شده افزود: از ابتدای امسال تاکنون، 75.7 درصد این اعتبارات عمرانی تخصیص یافته است و امید است تا اتمام سال مالی مابقی نیز اختصاص یابد.

وی ادامه داد: طی این مدت بیش از 300 میلیارد ریال بین شهرداری های استان توزیع شده و این میزان نسبت به سال گذشته 70 درصد رشد داشته که نشان از توجه دولت به شهرداری ها است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح چهار هزار و 595 واحد مسکن مهر در استان طی امسال گفت: امید است بتوانیم تا پایان سال آینده پرونده مسکن مهر استان را ببندیم.

وی واحدهای تحویل شده مسکن مهر به متقاضیان استان را تاکنون 20 هزار و 607 واحد اعلام کرد و یادآور شد: هفت هزار مسکن مهر باقی مانده سال آینده تحویل مردم می شود.

وی به اقدامات انجام شده و در دست اجرای حوزه راههای استان اشاره کرد و افزود: 268 کیلومتر محور بیرجند- زاهدان در حوزه خراسان جنوبی قرار دارد که تاکنون 36 کیلومتر از این محور به بهره برداری رسیده و 27 کیلومتر دیگر در دست اجرا می باشد که امید است تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

خدمتگزار با بیان اینکه امسال 62 میلیارد ریال اعتبار بین دهیاری های استان توزیع که نسبت به سال گذشته از افزایش دو برابری برخوردار بوده، اظهار کرد: طی این مدت 82 دستگاه ماشین آلات سنگین بین دهیاری ها توزیع شده است.

استاندار خراسان جنوبی از تصویب 35 میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای مرزی استان طی سال جاری خبر داد و افزود: از این رقم، تاکنون 15 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه 42 درصد پست های سازمانی خراسان جنوبی خالی است، افزود: مجوز استخدام 298 نفر در دستگاههای دولتی استان نهایی شده که این افراد از ابتدای سال آینده مشغول به کار می شوند.

استاندار خراسان جنوبی از تشکیل شورای بخش خصوصی و دولت خبر داد و گفت: امیدواریم با تشکیل این شورا شاهد تحول بزرگی در استان با مشارکت بخش خصوصی باشیم.

خدمتگزار با بیان اینکه خراسان جنوبی در بخش صنعت و معدن از پتانسیل های فراوانی برخوردار است، افزود: در حال حاضر 54 فقره پروانه بهره برداری معدن با سرمایه یکهزار و 400 میلیون ریال در استان وجود دارد.
۹۳/۱۱/۰۹
مدیرسایت

نظرات  (۳)

بودجه 93 تا الان ده هزار کسری آورده وای به حال بودجه94
من امروز خودم هم به اداره متبوعه رفتم هم به قسمت بودجه و معاونت نیروی انسانی استانداری که همه متفق القول میگفتن اول فروردین
چرا شماها همش زانوی غم بغل گرفتین بجز نتیجه پیگیری نماینده های عزیز بقیه مسولین همه میگن اول فروردین شروع بکاره. اون حرفی هم که مسولین معاونت توسعه به نماینده ها گفتن بنظر برای استفاده از ماها برای فشار به نماینده هاست که بودجه پیشنهادی دولت رو تصویب کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی