---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

۰

خبرگزاری فارس: 50 درصد استخدامی‌های جدید آموزش و پرورش به هنرستان‌ها اختصاص یافته است

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار و دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از 50 درصد استخدامی‌های جدید آموزش و پرورش به هنرستان‌ها اختصاص یافته است.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید مصطفی آذرکیش عصر امروز در گردهمایی معاونان آموزشی کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در اردبیل اظهار کرد: امسال تلاش‌های خوبی برای ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی صورت گرفته که این مهم سبب استفاده مناسب از منابع موجود می‌شود به طوریکه بیش از 50 درصد استخدام 5 هزار نفری در سال‌جاری به هنرستان‌ها اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: افزایش و توسعه همه‌جانبه مشارکت‌ها که یکی از سیاست‌های پنجگانه وزیر بوده در حوزه آموزش‌های کار و دانش با کیفیت‌بخشی و توسعه آموزش‌های مهارتی خارج از مدرسه و نیز انجام و عملیاتی کردن تفاهم‌نامه‌های همکاری با سایر دستگاه‌ها، نمود عینی پیدا کرده که امیدواریم با توسعه این مشارکت‌ها گام‌های بسیار خوبی در جهت نیل به اهداف آموزش‌های کار و دانش برداشته شود.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار و دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای نظام آراستگی 5S در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش استان اردبیل سبب جذابیت بیشتر محیط‌های هنرستان‌ها، افزایش بهره‌وری و همچنین استفاده بهینه از تجهیزات کارگاهی موجود شده که این مهم باید الگوی سایر استان‌های کشور قرار گیرد.

آذرکیش با قدردانی از عوامل هنرستانی و اداری برای کیفیت‌بخشی آموزش‌های مهارتی افزود: مدیران هنرستان‌ها باید رهبران آموزشی باشند تا بتوانند مجموعه تحت مدیریت خود را برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کار و دانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال در بحث تخصیص اعتبارات تجهیزات هنرستان‌ها رشد 40 درصدی پیش‌بینی شده است، خواستار آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی برای همگامی با نیازهای مهارتی جامعه شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی