---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ق.ظ

۶

 ایسنا نوشت:

سید محمد بطحایی در جمع فرهنگیان شهرستان جهرم، گفت: باید از این فرصت استفاده کرد و با اجرای طرح‌هایی از قبیل بسته‌های حمایتی و نظام رتبه‌بندی، هم کیفیت آموزشی و هم دستمزد و دریافتی فرهنگیان را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه فردای هر جامعه‌ای، امروز در کلاس درس و مدرسه مشخص می‌شود گفت: اینکه انتظار چه جامعه‌ای داشته باشیم را می‌توان از وضع و حال آموزش و پرورش پیش بینی کرد.

بطحایی گفت: افرادی که برای توسعه پایدار تلاش کردند، پله اول و هدف اصلی را از اصلاح آموزش و پرورش آغاز کردند.

وی با اشاره به همه تلاش‌هایی که در دوران انقلاب در خصوص آموزش و پرورش صورت گرفته گفت: متاسفانه امروز آموزش و پرورش کشور با کیفیت اصلی که مورد انتظار است فاصله دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با علل افزایش این فاصله اظهار کرد: متاسفانه نیروی انسانی که همان معلم است مورد توجه لازم قرار نگرفته است.

وی افزود: اگر به معلم توجه لازم شود و انگیزه او افزایش یابد، بسیاری از مشکلات ناشی از برنامه‌ها نیز حل می‌شود.

بطحایی با بیان اینکه سهم طرح‌های عمرانی که می‌تواند زیر بنای توسعه و اشتغال شود، در بودجه عمرانی دولت به واسطه مسائل جهانی کاهش یافته است ،گفت: متاسفانه بیش از 80 درصد بودجه دولت، صرف حقوق و دریافتی‌های پرسنلی می‌شود.

وی افزود: این عدد در آموزش و پرورش، نزدیک به 90 درصد است و این به معنای آن است که تنها کمی بیش از یک درصد از بودجه آموزش و پرورش صرف امور جاری و کیفیت بخشی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه در آموزش و پرورش با وجود همه مشکلات مالی موجود، اتلاف منابع و سرمایه نیز زیاد است.

بطحایی ادامه داد: اگر روزی برسد که 25 درصد از بودجه دولت به آموزش و پرورش اختصاص یابد، می‌توان امیدوار بود که مسائل آموزش و پرورش حل شود، ولی این امر در حال حاضر محال است.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: تنها راه کار اساسی حل مسائل و مشکلات مالی در آموزش و پرورش را مدیریت منابع و جلوگیری از اتلاف سرمایه است.

 

نظرات  (۶)

۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۸:۴۳ علی لرستانی
بچه هافقط توروخدااین ماه فقط مرتب به نماینده هاپیامک بزنیم من مرتب یاپیامک میزنم یاتلفنی ازشون میخوام هوای بچه هاروداشته باشن همه شونم قول مساعدمیدن ولی تالحظه تصویب تلاش کنیم اصلاهم به حرفای یه عده ناامیدگوش ندیدچون بعضیااصلابعیدبنظرمیرسه جزاستخدامیهاباشن یاردشدن بهرحال حالشون خرابه میخوان این حال خرابشونوبه همه منتقل کنن دیگه کسی تلاش نکنه کارهمه روخراب کنن حتی ی لحظه هم ازتلاش دست برنداریم تاایشالا جشن شروع بکاررررررر
حق نگهدار
۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۶:۴۵ علی لرستانی
سلام بعضی ازبچه هاانگاربااین استخدامی بیشترازدولت پدرکشتگی دارن حالاکه دولت میگه این بودجه تون بریدسرکارایناول نمیکنن همش حرفای سرتاپایأس وناامیدی که مطمین باشیدنوبخت دروغ گفته این نمیزاره اون نمیزاره؛اولاکه مشکل ماتأمین اعتباربودکه حل شداونایی ک گزینش شدن اول سال قطعیه ب امیدخدابقیه هم به محض پایان گزینششون میرن سرکار؛بچه هافقط گوشتون به مسؤل دولت واصل کاریهای مرتبط به این استخدامی باشه به تخیلات هرکسی اهمیت ندید
فقط همگی تلاشمونوبیشترمتمرکزکنیم روپیامک به نماینده هاهمینکه لاریجانی اعلام کنه تصویب شد دیگه برامابسه  
یاعلی
به این نماینده محترم عرض میکردید بچه های استان های محروم بیان تو کارخونه بابات کار کنن.آخه اینا چطور نماینده شدن آدم می‌مونه.کسی که همه وجودش جعله برا ما شده حافظ قانون.ابروی نظام رو میبرن بعضیا
فتحی پور رو بی خیال، به هر هال بین 290 نفری که تو مجلس هستند باید یکی مثل فتحی پور پیدا بشه که نخاله بودن خودش رو نشون بده. البته فتحی پور مفهوم برنامه و طرح توسعه ای و ... رو نمی دونه
، دست خودش هم نیست چون سواد اینو نداره که بدونه. کسی که این همه مدارک در مورد جعلی بودن مدارک تحصیلیش توی سایتها و خبرگذاری ها هست باید از خجالت خونه نشین بشه و دق مرگ بشه نه اینکه بیاد از اقتصاد مقاومتی حرف بزنه، باور کنید فقط اسم این مقاوتی رو شنیده و هیچی ازش نمی دونه. 
فتحی پور و امثالش از زمانی که استخدام اداواری دستشون رو واسه استخدام دور و بریهاش بست با همه اینجوری برخورد می کنن.
دوستان    استخدام ما جز برنامه پنجم توسعه است که طبق قانون بابد سال ۹۴ تمامه موارد ان تمام شود۰۰۰۰۰۰۰۰ودست اقای فتحی پور و دیگر نماینده ها نیست کنه  خوان  ما رو استخدام کنه
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۰۶ ملاقات با فتحی پور
با فتحی پور صحبت کردم
گفت دولت و مجلس باید دنباله چابک سازی باشه
کم کردن تعداد کارمند از اهداف اقتصاد مقاومتیه
گفت دنباله یه کار تولیدی باشیشد تا برای مردم و کشور مفید باشید
نه دنباله کار پشت میز نشینی
هر چی توضیح دادم که بیش از دو ساله ازمون دادیم قبول نکرد
کاش یکی بود و فیلم میگرفت اگر حرفها و توهینهایی که به ما و کارمندان کرد را بگم باور نمیکنید یه ادم تا چه حد ......................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی