---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ

۰

شهرکرد-ایرنا- مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 31.8درصد از پست های دستگاه های اجرایی این استان فاقد نیروی انسانی است.


به گزارش ایرنا، الله کرم نصیری روز پنجشنبه در جلسه شورای ادارای این استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی 70 دستگاه اجرایی فعال در استان، هم اینک 12هزار و 416 پست در دستگاه های اجرایی دارای نیروی انسانی فعال است.

وی از بلاتصدی بودن پنج هزار و 804 پست معادل 31.8 درصد از پست های سازمانی این دستگاه ها خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و اخذ مجوز استخدامی امید است نیروهای مورد نیاز در این چارت های سازمانی در سالهای آینده تامین شود.

وی گفت: مدرک تحصیلی 15.98 درصد از کارکنان دستگاه های استان کمتر از دیپلم، 20.86 درصد دیپلم ،13.67 درصد فوق دیپلم ،36.7 درصد لیسانس، 5.7 درصد فوق لیسانس و 8.7 درصد دکتراست.

نصیری به آزمون استخدامی سالهای 90، 91 و 92 در استان اشاره کرد و گفت: در آزمون استخدامی سال 90 بحث تغییر وضعیت نیروهایی که تعهد 10 ساله برای فعالیت در مناطق کم برخوردار داده بودند، انجام شد.

وی گفت: با این تغییر وضعیت، نیروهایی که در شهرها مشغول فعالیت بودند به مناطق محروم فرستاده شدند اما اگر این امر هنوز در دستگاه های اجرایی انجام نشده باشد، حکم استخدامی آنان لغو می شود.

وی گفت: آزمون سال 91 نیز شامل 170 نفر بود که 49 نفرشان از ایثارگران و 121 نفر نیز از طریق آزمون انتخاب شدند که از این تعداد 35 نفر هم اکنون مشغول فعالیتند و 14نفر نیز در پرتال مربوطه وارد شده و منتظر دریافت کد استخدام هستند.

نصیری اظهار کرد:121نفر باقیمانده همراه با پذیرفته شدگان سال 92 که در مجموع 562 نفرند با همکاری و تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی، از اول سال آینده مشغول فعالیت می شوند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت دفتر منابع انسانی و تحول ادارای استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از تولید، تهیه و پیاده سازی سامانه جامع اطلاعات نیروی انسانی در استانداری خبر داد و گفت: در اختیار داشتن اطلاعات جامع، سالم و به روز یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی و تصمیم گیری در زمینه منابع انسانی است.

مرتضی سقایی افزود: با توجه به مشکلات موجود برای کسب اطلاعات کارکنان که نیاز به مکاتبات و صرف وقت زیاد داشت، این سامانه با دستور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار طراحی و پیاده سازی شد.

وی گفت: پس از سه ماه کار کارشناسی مستمر در باره احصاء مسائل مورد نیاز، این سامانه طراحی شد.

سقایی با بیان اینکه این سامانه به نوعی منحصر به فرد است و قابلیت استفاده در سطح ملی را دارد، افزود: این سامانه بر روی پرتال سازمانی استانداری قرار گرفته است.

وی گفت: چند روز گذشته نیز برای دستگاه های اجرایی استان، نام کاربری و کد عبور طراحی شده است و سازمان ها با ورود به این سامانه می توانند اطلاعات خود را در قالب چهار فرم مربوطه ثبت کنند.

وی اظهار کرد: در این سامانه هر دستگاه قادر به ورود و ویرایش اطلاعات و مشاهده اطلاعات مربوط به دستگاه ها بوده و استانداری نیز قادر به مشاهده همه اطلاعات دستگاهای اجرایی استان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی