---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ق.ظ

۰

ساری-ایرنا-معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران از پذیرفته شدن 302نفر در آزمون استخدامی این اداره کل خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران محمد قنبری با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان در 25 رشته شغلی مصاحبه شدند، افزود: 224 نفر از آنان مرد و مابقی زن هستند.
معاون آموزش و پرورش مازندران یاد آور شد: هفت تیم تخصصی شامل مصاحبه گران مشاوره و روانشناسی، علوم تربیتی، علوم و معارف قرآنی ، مصاحبه گران رشته مرتبط شغلی و نماینده گزینش نیز به همراه معاینه گران تیم پزشکی در این مصاحبه ها حضور داشته اند.
دبیر ستاد مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه مصاحبه شوندگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان بودند، گفت: این رویداد از بیست و سوم لغایت سی ام آبانماه در پردیس دانشگاه فرهنگیان و مرکز آموزشی امام علی(ع) بابلسر انجام شد.
در حال حاضر 480هزار دانش آموز در 21هزار کلاس در قالب سه هزار و 700 مدرسه تحت آموزش 42هزار فرهنگی در مازندران به تحصیل اشتغال دارند.ک/3
۹۴/۰۹/۰۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی