---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ق.ظ

۰

اردبیل - ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبی گفت :282 مهندس کشاورزی در این سازمان جذب و مشغول بکار شدند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، رضا محسنی روز یکشنبه افزود : ازاین تعداد 257 نفر در مراکز خدمات جهاد کشاورزی ، تعداد 10 نفر در اداره کل منابع طبیعی ، هفت نفر در مدیریت تعاون روستایی و 2 نفر در مدیریت امور عشایری و 6 نفر نیز در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی به خدمت گرفته شده اند .
محسنی در خصوص تعداد نیروهای بکار گرفته شده سهیمه ایثارگری نیز افزود : تعداد 73 نفر از این افراد به صورت قطعی جذب این سازمان شده وچهار نفر دیگر نیز مراحل استخدام قانونی خود را طی می کنند .
وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در توسعه سازمانی گفت: در بحث توسعه و رشد ، نیروی انسانی کارآمد نخستین اولویت را شامل می شود بویژه در بحث فعالیتهای کشاورزی به لحاظ نیاز تخصص های مختلف از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد و امیدواریم با آموزشهای لازم در حین خدمت راندمان کاری این همکاران بیش از پیش افزایش یابد.
۹۴/۰۹/۰۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی