---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ق.ظ

۰

گرگان – ایرنا – مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال بیش از 250 هزار جوان ایرانی جویای کار در موسسات کاریابی کشور نام نویسی کردند.


به گزارش ایرنا، محمد اکبرنیا روز چهارشنبه در همایش نقش کاریابی ها در هدایت نیروی کار در گرگان، اظهار کرد : از این تعداد، به واسطه معرفی موسسات کاریابی 85 هزار جوان در مشاغل مرتبط با دانش و توانایی خود استخدام شدند.
وی بیان کرد: هم اکنون 800 موسسه کاریابی در کشور مشغول فعالیت هستند که تلاش دارند با شناسایی دقیق ظرفیت افراد ثبت نام شده ،شغل مناسبی را برای آنها مهیا کنند.
مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یکی از معایت فعالیت موسسات کاریابی، نگاه سنتی آنان و پرهیز از ایجاد تحول در ساختار کنونی و پرهیز از مدرن شدن است که ادامه این روند ،آسیب های فراوانی را به آنان به عنوان حلقه های مهم توسعه اشتغال کشور وارد می کند.
اکبرنیا ادامه داد: موسسات کاریابی کشور هم اینک واسطه یافتن شغل برای 25 درصد نیروهای کار کشور هستند که انتظار داریم با ایجاد تغییر در برخی بخش ها شاهد افزایش سهم این موسسات در کاریابی باشیم.
وی گفت: موسسات کاریابی در دنیا گردش مالی سالانه بیش از 500 میلیارد دلاری دارند که بخش عمده ای از این موفقیت ها ناشی از ایجاد تحول در نحوه اجرای اهداف و برنامه های مرتبط با حوزه معرفی مشاغل به افراد جویای کار کسب شده است.
هم اینک در استان گلستان 23 موسسه کاریابی فعال هستند، این همایش یکروزه با حضور مسئولان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و روسای این کاریابی ها برگزار شد.
۹۴/۰۷/۱۶
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی