---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ق.ظ

۰

به مناسبت فرا رسیدن هفته شهدا، نشستی مابین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و اصحاب رسانه در حسینیه گلزار شهدای خرم آباد برگزار گردید به گزارش میرملاس، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این نشست بیان داشت:راه روشنی که شهدا آغاز کردند همچنان ادامه دارد کما اینکه شهدای […]

به مناسبت فرا رسیدن هفته شهدا، نشستی مابین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و اصحاب رسانه در حسینیه گلزار شهدای خرم آباد برگزار گردید

به گزارش میرملاس، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این نشست بیان داشت:راه روشنی که شهدا آغاز کردند همچنان ادامه دارد کما اینکه شهدای مدافع حرم با فدای جان خود در برابر نظام کفر دوباره عزت و ایثار ایران اسلامی را فریاد می زنند.این کاری ست که فاطمیون در حفاظت از حضرت زینب (س) در پیش می گیرند و همردیف با شهدای جنگ تحمیلی است.
مراد روشنی خبر داد:در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ۹۰۷ دانش‌آموز لرستانی و ۳۶ هزار دانش‌آموز در سطح کشور به شهادت رسیده است که هرکدام لوح زرینی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به شمار می‌رود.
وی افزود: رزمندگان اسلام با تمسک به آیات قرآن و لبیک به امام خمینی(ره) اجازه ندادند قدرت دشمن غلبه کند و امروز نیز هیچ ابرقدرتی به ذهن خود خطور نمی‌دهد که نگاه چپی به سرزمینان داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بابیان اینکه جامعه‌ای که در مسیر شهدا حرکت کند، جامعه‌ای پویا است تصریح کرد: رسانه ملی و جراید در روز شهید به یاد و خاطرات شهدا بپردازند تا بتوانیم شهدای استان را معرفی و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور با ریاست رئیس‌جمهور و در استان لرستان با ریاست استاندار طی امسال برگزار شد که مصوبات این جلسات به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که در این راستا استان لرستان جز سه استان برتر کشور قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: بر اساس قانون ۲۵ درصد استخدامی ادارات مربوط به خانواده شهدا است که امسال سه هزار و ۶۰۰ نفر از فرزندان شهدا در آزمون‌های استخدامی شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در برخی از دستگاه‌های اداری استان ازجمله هلال‌احمر و آموزش‌وپرورش استخدام فرزندان شهدا در دستور کار است و در مرحله گزینش هستند، امسال زمینه جذب ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از فرزندان شهدا در استان فراهم‌شده است.

روشنی در راستای پرداخت تسهیلات افزود: امسال ۲۴ میلیارد ریال توسط بانک ملی، ۱۳ میلیارد ریال بانک دی و ۲۲ میلیارد ریال بانک مهر تسهیلات به خانواده‌های شهدا و جانبازان پرداخت کرده است.

۹۵/۱۲/۱۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی