---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ

۰

200 نفر در آموزش پرورش خراسان شمالی جذب می شوند

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه وسملقان،رازو جرگلان،گرمه وجاجرم درمجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری با وزیر آموزش و پرورش مجوز جذب 200 نفر در طی امسال برای آموزش و پرورش استان اخذ شد.


به گزارش ایرنا ،علی قربانی عصر دوشنبه در جلسه دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: نیروهای حق التدریس در اولویت این استخدام قرار دارند.
وی افزود: همچنین در دیدار با وزیر آموزش و پرورش مقرر شد ساختمان جدیدی را برای اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینی که در جنب بیمارستان امام علی(ع) قرار دارد با اعتبار بالغ بر 80 میلیارد ریال احداث شود.
وی افزود: وزیر آموزش و پرورش با درخواست افزایش حقوق معلمان موافقت نکرد و تاکید کرد که در طی سه سال گذشته 80 درصد به حقوق معلمان اضافه شده است و در حال حاضر برنامه ای برای افزایش حقوق نداریم.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هم در این دیدارگفت: رویکرد اصلی این اتحادیه زبده یابی و زبده پروری دانش آموزان است تا بتوانیم آنها را با فعالیت ها و ارزشهای انقلاب بیشتر آشنا کنیم.
یاسر خطیب اظهار کرد: این اتحادیه برنامه های علمی و آموزشی، فرهنگی زیادی را برای دانش آموزان برگزار کرده که طرح مدرسه انقلاب و مدادکمرنگ از مهمترین این برنامه ها می باشد.
وی افزود: سعی داریم تا در طرح مدادکمرنگ دانش آموزان را با روزنامه نویسی ، خبرنگاری و قلم زدن بیشتر آشنا کنیم و همچنین نمایشگاه هایی را در قالب طرح مدرسه انقلاب در مدارس استان برگزار شده تا از این طریق ارزش های انقلاب و دانش آموزان را تقویت کنیم.
وی پرورش را بر آموزش ارجح دانست و گفت: از شما نمایندگان مجلس تقاضا داریم تا اولویت نظام آمورشی را در جامعه به امر پرورش تغییر دهید چرا که معتقدیم فرزندان ما قبل از این که چیزی را یاد بگیرند باید روحیه معنوی و عرفانی خود را تقویت نمایند.
خراسان شمالی با جمعیت 936 هزار نفری بیش از 160 هزار دانش آموز دارد که در دو هزار آموزشگاه زیر نظر 14 هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
۹۵/۰۵/۰۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی