---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ق.ظ

۰

قزوین-ایرنا-سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور از فراخوان جذب هیات علمی در پردیس های این دانشگاه خبر داد و گفت: تا پایان امسال پیش بینی می شود 100تا 200نفر از طریق گذراندن مراحل جذب بعنوان عضو هیات علمی پذیرفته شوند.


'محمود مهر محمدی' روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پردیس های دانشگاه فرهنگیان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر یکهزار مدرس که بار اصلی آموزش در دانشگاه فرهنگیان را بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم وضعیت این مدرسان را بر اساس قوانین وزارت علوم تطبیق داده و از حالت مدرسی به عضو هیات علمی ارتقا دهیم که در صورت تحقق این شرایط گشایش بزرگی در ارتقای فرایند آموزشی دانشگاه فرهنگیان انجام می شود.

وی اضافه کرد:علاوه بر موضوع یاد شده، جذب هیات علمی واجد شرایط نیز یکی دیگر از مواردی است که برای تامین کادر آموزشی مجرب و متخصص مورد پیگیری ما قرار دارد تا پس از طی مراحل جذب نفرات به استخدام این دانشگاه در آیند که البته در این زمینه با مشکلی به نام نبود ردیف استخدامی مواجهیم و امیدواریم این معضل با موافقت معاونت نیروی انسانی رییس جمهوری برطرف شود.

مهرمحمدی ادامه داد:براساس آیین نامه جذب هیات علمی برای تبدیل وضعیت مدرسین به عضو هیات علمی، این افراد نباید بیش از 20سال سابقه کار داشته باشند که برای رفع موانع این آیین نامه مذاکراتی را با شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیات جذب داشته ایم که به گشایش موانع سنوات بیش از 20سال مدرسین کمک خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور از ایجاد مقطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود:ظرفیت راه اندازی این مقطع تنها در خدمت بهبود منابع انسانی و ارتقای توانمندی های شاغلان آموزش و پرورش قرار می گیرد و برای دانش آموختگان آزاد خارج از آموزش و پرورش امکان پذیرش دانشجو وجود ندارد.

مهر محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 64هزار نفر دانشجو در پردیس های دانشگاه فرهنگیان کشور تحصیل می کنند و 10هزار دانشجوی دیگر نیز از بهمن ماه سال جاری به تعداد این دانشجویان افزوده خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی