---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ب.ظ


صفحه جدید ویژه تبادل نظر قبول شدگان آزمون ادواری ( بخاطر حجم زیاد نظرات و راحتی در لود شدن صفحه مجبور به تعویض صفحات هستیم لطفا به آخرین صفحه مراجعه نمایید ضمنا آدرس صفحه آخر از طبقه بندی موجود در سمت راست وبلاگ و همچنین از طریق لینک ها در سمت چپ وبلاگ قابل دسترس هست .



نامه ارسال شده به دستگاه در مورد تبدیل وضعیت اداوری دارها

    

 نکته : "نحوه دریافت کارنامه آزمون ادواری  =  از طریق مراجعه به سازمان سنجش و آموزش کشور "


بخشنامه دولتی

نامه استانداری گلستان




اطلاعیه سایت کارمند ایران :

  • 1393/09/17 : بمنظور درخواست شماره مستخدم پیمانی برای پذیرفته شدگان آزمون ادواری مورد اشاره در بند 30 دستورالعمل آزمون استخدامی اخیر، الف - وجود مجوز استخدام، ب - پست سازمانی بلاتصدی ج - تامین اعتبار، الزامـــــــــــی بوده و این فرایند صرفا با استفاده از مجوزهای ستادی قابل انجام می باشد. استفاده از مجوزهای استخدامی ستادی قبل از مورخ 1/8/1392 برای این فرایند، بدلیل مشخص بودن محل آنها،  ممنوع می باشد. درخواست شماره مستخدم با استفاده از مجوزهای ستادی صادر شده بعد از مورخ 1/8/1392 ،می بایست با رعایت سهمیه های قانونی 25 و 5 درصد ایثارگران و 3 درصد معلولین صورت گیرد.


گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان اعلام کرد: به استناد بخشنامه جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، آن دسته از کارمندان قراردادی که در آزمون استخدام ادواری طی سالهای 81 و 83 و 84 قبول شده اند، تبدیل وضعیت می شوند.



نوراله نورالهی روز یکشنبه با ارسال نامه ای به کلیه دستگاههای مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری در استان گلستان اظهار کرد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای شناسه شاغل در دستگاه های اجرایی که دارای کارنامه مجاز در آزمون های استخدام ادواری در یکی از سال های 81 ، 83 و یا 84 باشند، از محل مجوزهای استخدامی دستگاه اجرایی مربوطه امکان پذیر است.


در این نامه با استناد به بخشنامه 19 مهر 93 جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، شرط تبدیل وضعیت این کارکنان وجود پست بلاتصدی متناسب با شرایط تحصیلی آنان، اعتبارات مصوب و دارا بودن شرایط عمومی استخدام عنوان شده است.

همچنین در این بخشنامه از کلیه دستگاه های مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری خواسته شده مشمولان فوق در آن دستگاه را شناسایی و آن ها را به ستاد مرکزی خود معرفی کرده تا ستاد مرکزی نسبت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح برای تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی اقدام کند.

صفحات تبادل نظر کارمندان قراردادی قبول شده در آزمون استخدام ادواری از قسمت طبقه بندی موضوعی ذیل عنوان اداوری قابل دسترس هست .

۹۴/۰۴/۱۰
مدیر سوم

نظرات  (۳۷۹)

دوستان من که میگم بیاین بازرسی وزارت بهداشت تلفن بزنیم.

الکی مثلا من بدجنسم.خخخ

من این نامه را برای ریاست دانشگاهمون فرستادم
شما هم حتما برای دانشگاهاتون بفرستید پیگیر باشند


با عرض سلام و ارزوی توفیق روز افزون
همانطور که حتما اطلاع دارید در ابان سال 93 بخش نامه ای صادر شد برای تبدیل وضع نیروهای قراردادی دارای کارنامه قبولی در ازمون ادواری "بدیل وضعیت کارکنان قراردادی دارای شناسه شاغل در دستگاه های اجرایی که دارای کارنامه مجاز در آزمون های استخدام ادواری در یکی از سال های 81 ، 83 و یا 84 باشند، از محل مجوزهای استخدامی دستگاه اجرایی مربوطه امکان پذیر است.


در این نامه با استناد به بخشنامه 19 مهر 93 جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، شرط تبدیل وضعیت این کارکنان وجود پست بلاتصدی متناسب با شرایط تحصیلی آنان، اعتبارات مصوب و دارا بودن شرایط عمومی استخدام عنوان شده است.

همچنین در این بخشنامه از کلیه دستگاه های مشمول ماده قانون مدیریت خدمات کشوری خواسته شده مشمولان فوق در آن دستگاه را شناسایی و آن ها را به ستاد مرکزی خود معرفی کرده تا ستاد مرکزی نسبت به اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح برای تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی اقدام کند."
از اون تاریخ تا تیر 94 که دوباره وزارت خانه اسامی را در قالب جدول طراحی شده خواست و الان که دو ماه از فرستادن جدول به وزارت خانه میگذره متاسفانه هیچ اطلاعتی در اختیار کارمندان قرار نگرفته
اینجانب به نمایندگی از کارمندان قراردادی دارای ازمون ادواری که مظطرب و منتظر هستیم از جنابعالی تقاضا میکنم به روند ده ماهه این کار رسیدگی بشه و گزارشی از پیگیری ها منتشر بشه تا دغدغه نیروهای قراردادی که بعضا بیش از یک دهه بصورت قراردادی خدمت کردند کاهش پیدا کنه
با تشکر
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۱ دانشگاه علوم پزشکی کرمان
"رییس اداره کارگزینی دانشگاه کرمان اعلام کرد: نتیجه ارسال مدارک مربوط به سایت کارمند ایران، جهت کلیه کارکنان قراردادی مشمول تبصره 3 ماده 2 که تاریخ عقد قرار داد آنان قبل از سال 1390 می باشد، پس از 48 ساعت از طریق ایمیل فرستنده پاسخ داده خواهد شد."
http://news.kmu.ac.ir/App_Web/%28Guest%29/News/Full.aspx?ID=7355
ممنون از دوستی که شماره را گذاشته بود

اما خانوم جلالی خیلی عصبانی بود که !!!
گفت چرا کارمندان تک تک زنگ میزنند و ما قرار نیست به شما جواب بدیم ( در واقع ما را شست گذاشت کنار  ) و باید دانشگاهتون پیگیر باشه
نمیدونم شاید شناس منه
شایدم خانومها به مردا بهتر جواب میدن
خیلی که اصرار کردم گفت 50 / 50 هست و هنوز هیچی معلوم نیست


مریم جلالی

کارشناس برنامه ریزی نیروی انسانی و نظارت بر جذب و استخدام

. شماره تماس مستقیم: 81452606      داخلی: 2606

ایمیل: m.jalali@behdasht.gov.ir

سیاوش جان خدا خیرت بده

راستش با دهایی صحبت کردم اونقدر گریه کردم

نمیدونم اگر اینجوری که شما میگید باشه بازم باید دهایی پیگیر باشه اونم اصلا ادمو نا امید میکنه

بهرحال من برای شما و تمام کسانی که پیگیری میکنند دعا میکنم خدا انشاالله سلامتی و شادی و طول عمر بهتون بده

راستی شماره خانم جلالی را دارید بذارید
سلام  به همه دوستان ما علوم پزشکی ایران هستیم از دانشگاه نامه اومده که پزشک خانواده کلا بیمه روستاییها چون قرارداد معین نیستند تبدیل وضعیت نمیشوند ایا کسی اطلاعاتی در این زمینه داره خواهشا جواب بدید اگر اطلاعاتی دارید
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۰۱ ادواری وزارت نیرو
سلام آقامهرداد موضوع بند اضافه وزارت نیرو آیا همچنان به قوت خودش باقی هست یا نه؟

با سلام. خدمت دوستان وزارت نیرو. من به نوبه خودم از تمام دوستانی که به هر طریقی پیگیر بودن تا  مساله تبدیل وضعیت حل بشه تشکر میکنم.

 آقا مهرداد خدا خیرتون بده. من خودم اونقد پیگیر بودم که صدامو دیگه میشناسن. ولی خانم توکلی گفتن که شرکتها خودشون خیلی تعلل میکنن برای فرستادن مشخصات درست اسامی و فرم رو ناقص پر کردن و تا اسامی کامل ارسال نشه. نمیشه جمع بندی درستی کرد و درست تصمیم گرفت.لطفا همه از طریق کارگزینی اداره شون پیگیر باشن  فرمها با دقت پر بشه و ارسال بشه.

به امید خدا و خبرهای خوب.

۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۴ قراردادی امیدوار
سلام اقا سیاوش من یه سوال داشتم ممنون می شم راهنمایی بفرمایید من نزدیک به ۱۲سال سابقه دارم و حکمم متصدی امور دفتریه متاسفانه چند تا ردیف متصدی امور دفتری همه با رابطه و... حذف شدند و تغییر داده شدند به پستای پرستاری و... واسه نور چشمی ها. ادواری هم دارم و تو همه رده هاش نمره خیلی خوبی اوردم کارگزینی شهرستان و شیراز هیچ اطلاعاتی بهم نمی دن که اسم من هم فرستاده شده یا نه و اگه فرستاده شده ردیف بلا تصدی که نیست چی میشه شما اطلاعاتی دارید از کجا پیگیری کنم?
سلام خدمت دوستان
امروز نامه ای از بازرسی وزارت نیرو فرستاده شده و مشخصات افراد ادواری را تا ۲۵ شهریور میخواد این خبر کاملا موثق می باشد
با سلام .
همکاران شاغل در مجموعه وزارت نیرو
با سلام
همین امروز پیرو نامه ای از بازرسی وزارت نیرو به شرکت توانیر و مجموعه های شرکت آب و فاضلاب از آنها خواسته شده تا تاریخ 1394/6/25 نسبت به ارائه گزارش در مورد اقدامات انجام شده شرکتها در مورد مشمولین ماده 30 ( پذیرفته شدگان ادواری 81 و 83 و 84 ) اقدام نمایند و پیرو این نامه توانیر به شرکتهای تابعه اعلام کرده تا تاریخ 1394/6/23 یعنی فردا مطابق یک جدولی که به پیوست نامه ارائه شده استعلام کارنامه ها را از سازمان سنجش گرفته و ارسال نمایند.
ممنون از همکارانی که از طریق بازرسی پیگیر ماجرا شده اند.
به امید تبدیل وضعیت
سلام .. خدمت همکارمون نوناعرض کنم که دانشگاه کرمانشاه هم لیست همکارا رو فرستاده و هم نمره ادواریو هم پست سازمانی فقط شناسه مونده که باید از سازمان مدیریت بیاد که برای بعضی ها اومده و برای بعضی ها نیدومده ..من مظمینم که حرفم درسته تا حالا خبر کذبی اینجا ننوشتم آقای دهایی کلا مخالف قضیه است لطفا با خانم جلالی تماس بگیرید..ما فردا سازمان مدیریت هم پیگیری می کنیم
آقا سیاووش خبرتون خیلی درست نیست

من زنگ زدم دهایی گفت دانشگاه کرمانشاه و خیلی از دانشگاههای دیگه سه مشکل زیر را دارند

1 - شناسه قراردادی را برای ما در فرم ننوشتند

2 - برای همه پست بلاتصدی در نظر نگرفتند

3 - کارنامه ادواری و نمره قبول شدگان را نفرستادن


گفت الان یکساله پیگیریم ولی هنوز دانشگاهها یه فرم ساده را پر نکردند

اقای دهایی گفتند تا فرم تکمیل شده دستمون نرسه کاری انجام نمیشه لطفا از دانشگاههاتون پیگیر باشید

در ضمن گویا پزشک قانونی با همین ایین نامه تبدیل وضع کرد

دوستان عزیز و مخصوصا" آقا سیاوش گل

کارگزینی میگه وزارتخانه گفته شناسه افراد رو بایستی  داخل فرم پر کنن.

ما سال 90قراردادی شدیم و  گفتن شناسه برای  کسایی صادر میشه که قبل از سال 90 قراردادی شدن . ؟؟؟؟

حالا تکلیف ما که ادواری داریم ، پست بلا تصدی برامون هست و بعد از سال 90 قراردادی شدیم  چی میشه . کسی اطلاعی داره

با سلام و تشکر از کلیه دوستانی که پیگیر هستن بخصوص جناب سیاوش

در دانشگاه ما از سال 92 یک شماره مستخدم در فیش های حقوقی  ثبت شد که به گفته مسئولین از معاونت نیروی انسانی استانداری به بعضی از نیروهای قراردادی تعلق گرفته و در حال حاضر باز همین مسئولین میگن این در واقع شناسه قراردادی هست . در دانشگاه ما کل افرادی که کارنامه ادواری داشتن 24 نفر بودن که کارنامه ها استعلام شده شناسه تعلق گرفته و پست هم با توجه به مدرک تعیین و فرم ارسال گردیده. 
 
جواد جان من
علوم پزشکی اردبیل - الان کارشناش ازمایشگاه / گروه فارماکولوژی هستم
برام پست بلاتصدی زدن کارشناس گروه آسیب شناسی
مدرکم ارشد بیوشیمی هست

دوست عزیز پیگیری کردید که دانشگاهها اسامی را کامل کردند یا نه ؟

چون الان یه همکار دیگم از اردبیل به دهایی زنگ زد ایشون با کمی ناراحتی گفت تا دانشگاهها اسامی را برای ما دقیق نفرستند ما هیچ کاری نمیتونیم کنیم

من اردبیل حضوری رفتم پشتیبانی گفتند اسامی را دوباره با شناسه فرستادیم

سلام به همگی ..من با وزارتخونه تماس گرفتم گفتن اسامی رفته سازمان مدیریت .  لطفا شماهم با وزارتخونه اقای دهایی و یا خانم جلالی تماس بگیرید و بپرسین و نتیجه رو به من بدین

سلام دوستان علوم پزشکی

دانشگاه گلستان طی نامه ای ردیف های سازمانی  را به نام اونهایی که ادواری داشتند بلوکه کرده و به شهرستان ها دستور دادند این ردیف ها متعلق به نیروهایی است که دارای آزمون ادواری هستند و حق جذب یا جابجایی در این ردیف ها را ندارند.

خوش بحال شما ما که ادارمون هنوز در توهم بسر می بره و همکا رانمان منتظر امداد غیبی هستند....

سلام.دانشگاه مازندران هم هنوز تکمیل شناسه های قراردادیشو تکمیل نکرده از بس بی نظمند.....
اردبیلی عزیز شما لطفا بفرمایید کارشناس آسیب شناسی رشته شما ست؟یا پست زدن براتون!وکارمندکدام اداره یا سازمانید؟دانشگاه تبریز چنین پستی برای کسی نزده ونداره که حاکمیتی ویا غیر حاکمیتی آن معلوم کنه!
ما مخلصتیم...............!

سلام سیاووش جان
اقا بعد از اون که دوستی اینجا گفت با اقای دهایی تماس گرفته منم به ایشون زنگ زدم و به منم گفت هنوز مجوزی نگرفتند و دنباله کامل کردن مدارک و لیست هستند و دقیقا گفت دانشگاه گلستان و چند تا دیگه شناسه قراردادی و پست بلاتصدی را کامل نکردند
گفت بعد از کامل شدن لیست و مدارک از دفتر ریاست جمهوری !!! پیگیری میکنیم

جواد ممنون از پیگیریهاتون بوس بوس
منتظریممممممممممممممممممممممممممممم
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۰ جواد به اردبیلی
سلام آخرین خبر و شنبه دقیق پیگیر میشم خدمتتون عرض خواهم کرد.متشکرم
سلام ..آقا جواد از آدربایجان شرقی من هم در د شما میدونم و شاید کمی بیشتر چون با پیگیری هام ازوزارتخونه بهم گفتن که کار انجام شدنیه و مجوز هم از سازمان مدیریت گرفتند ..دیگه پناه بر خدا انشاالله همه چی درست میشه ...لظفا هر خبر موثقی داشتید و خبرهای دانشگاههاتون رو اینجا بنویسید تا مطلع بشیم ..موفق باشید
جواد جان برای من را زدن کارشناس گروه اسیب شناسی

برادر حاکمیتیه ؟

دوست گرامی بعضی از دانشگاهها به گفته دوستان مثل گلستان لیستشون دقیق و کامل نبود و وزارت خونه پس فرستاده !!!

ایا شما از روال کار و اینکه تو چه مرحله ای هست و اینکه تا کی طول میکشه خبر دارید ؟
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۲ جواد از علوم پزشکی
خدمت شما عرض شود بعضی پست ها در ادارات حاکمیتی هستند مثل امور مالی-دفتری-فوریت پزشکی وغیره در تبدیل وضع آنها مستقم رسمی می شوند وآنهایی که جزو حاکمیتی نیستند استخدام پیمانی میشن.
شما می تونید از کارکزینی اداره تون پستی که برای شما فرستادن تهران و بپرسین .متشکرم
عزیز بعضی از استانها پست برای تمام افراد نداشتند برای همین وزارت خونه مونده چیکار کنه
داداش یعنی چی رسمی میشیم ( پست حاکمیتی )
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۴ جواد از دانشگاه علوم پزشکی
سلام به همه منتطران تبدیل وضعیت! لطفا اگه اطلاعات موثق ندارید کامنت نا امید کننده نذارید.دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانشرقی لیست و فرستاده پست های بلا تصدی هم مشخص کرده منتظر دستور از وزراتخونه است به محض رسیدن بخش نامه یا دستور اقدام لازم جهت تبدیل وضع انجام خواهند داد.
از شما بزرگواران استدعا داریم کمی صبر داشته باشید وبه خدا توکل کنید انشالله تبدیل رسمی میشیم(پست های حاکمیتی)از داداش عزیزم آقای سیاوش خواهش می کنم خبر جدیدی داری مارو هم بی خبر نذار!بنده حقیر نیز درخدمتم

۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۷ ادواری در توهم

سلام دوستان

از خواب بلند بشید هیچ خبری از تبدیل وضعیت شدن نیست...

همش دروغ است...

 

۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۰ قرار دادی وزارت بهداشت
سلام دوستان
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۹ جوااااااااااااااااااااااااااااب
عزیزی که پرسیدی چطور تو سه روز برای گرفتن شناسه هماهنگ کردیم ؟

برادر گرامی دانشگاه از سال قبل اطلاعات کارمندان را وارد کرده بود کارگزینی دوباره به گفته خودشون تایید کرد و فرستاد واحد امار واحد امار هم بلافاصله ( یعنی برای بعضی ها را همون روز ) شناسه ها را به صورت پرینت شده به همه کارمندان اعلام کرد


دوست گرامی منم هم عقیده هستم که وقتی دانشگاهها نامه را بار اول جواب دادن یعنی هر چی پست بلاتصدی بود که به مدارک میخورد را پر کردند

اما الان اقای دهایی میگه دوباره نامه زدیم تا فرم را دوباره بفرستند

تو را خدا همه پیگیر باشید
1 - از کارگزینی واحدتون
2 - معاونت پشتیبانی ( نیروی انسانی )
3 - واحد امار دانشگاه
4 - اقای دهایی وزارت خانه
5 - هر کسی به ذهنتون میرسه

نتایج پیگیری را اینجا بذارید
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۲ ادواری به دست

سلام  بر شما

آخه من نمیفهمم  چرا  انقدر وزارتخانه دوست داره این  موضوع را کش بده ، پست بلا تصدی، اگه پست خالی برای همه افراد می بود حتما دانشگاه ها اعلام میکردند خب ،دیگه باز نامه نگاری  با دانشگاه ها و باز یه داستان جدید با  واحد کارگزینی  .  عزیز دل برادر تا همکارهای قدیمی بازنشسته نشوند که پستشان خالی نمیشود . اگه وزارتخانه واقعا میخواهد کاری انجام دهد باید خودشان برای افرادی که پست بلاتصدی اعلام نشده  تو همون قسمتی که کار میکنن پست جدیدی ایجاد

کنن .نه اینکه نامه را دوباره برگشت بزنن  به دانشگاه ها . آخه  دانشگاه ها  را تا همینجاشم  ما ها هلشون دادیم . 

دوستان پاشید بریم کارگزینی  برای پیگیری  <پاشید> توکل به خدای مهربان

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۶ دانشگاه مازندران
دوست عزیز که شناسه هاتون ظرف سه  روز اومد  لطفا راهنمایی کنید چطور با سازمان برنامه ریزی هماهنگی کردین. ؟ 
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۷ صحبت های من با اقای دهایی
من با اقای دهایی صحبت کردم ایشون گفتند در نامه ما به دانشگاهها دو تا مشکل داره

1 - شناسه قراردادی را در فرم تیر ماه بعضی از دانشگاهها ( گلستان را اسم برد ) وارد نکردند

2 - اکثر دانشگاهها فقط برای بخشی از ادواری دارها پست بلاتصدی عنوان کردند ( ولی باید برای همه پر کنند )

ایشون گفتند دوباره از دانشگاهها خواستیم تا این دو مشکل را حل کنند و فرم را کامل برای ما بفرستند

در نهایت بعد از تکمیل و تایید فرم ما از طریق سازمان مدیریت و همینطور دفتر ریاست جمهوری پیگیر تبدیل وضعیت میشویم


خیلی مهمه
عزیزان پیگیر باشید ببینید دانشگاهها برای تکمیل مجدد فرم تیرماه اقدامی کردند یا خیر
خواهشا هر کسی به نوبه خودش از دانشگاهش پیگیر باشه

لطفا اینجا اطلاع رسانی کنید
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۹ کارمند دانشگاه

سلام دوستان و همراهان 

 دانشگاه ماهم از سال گذشته مدارک کارکنان قراردادی قبل از سال 90 را جمع آوری نموده و شناسه هم دریافت نموده. طبق آخرین خبری که داریم دراین خصوص با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکاتبه هم شده  ولی هنوز پاسخی نیامده در مورد کسایی که قبولی  ادواری دارن هم گفته شده در صورت آمدن مجوز و وجود پست های بلاتصدی بدون آزمون به پیمانی تبدیل خواهند شد. ما همچنان منتظریم از مسئولین دانشگاه هم بسیار بسیار سپاسگزاریم که دلسوزانه پیگیر تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی می باشند خداوند به همه مسئولین محترمی که برای این قشر زحمت میکشند و نهایت سعی خود را می کنند آرزوی سلامی دارم. از سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم درخواست میکنیم روند تبدیل وضعیت ها را سریعتر انجام دهند بعضی از قراردادی ها دارن به بازنشستگی می رسند.

سلام دوستان

بیشتر کاربران از وزارت بهداشت و وزارت نیرو هستند...

پس کارکنان وزارت تعاون کار کجا هستند...

دوستان نکنه نشسته اید تا امداد های غیبی به دادتان برسه....

 

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۴۷ قرادادی امیدوار
نام : شهاب

نام خانوادگی : دهائی

سمت : گروه برنامه ریزی و نظارت بر جذب و استخدام

شماره تماس : 81452637

شماره داخلی : 2637
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۵۵ به دانشگاه مازندران
دوست گرامی ما در دانشگاه علوم پزشکی گلستان ظرف 3 روز شناسه قراردادی را از سازمان مدیریت برای تمام کارمندان دانشگاه علوم پزشکی گلستان دریافت کردیم
اصلا زمانبر نیست

لطفا دقیقتر می فرمایید با کی صحبت کردید ؟

راستی سمت اقای دهایی را کسی میدونه چیه ؟


۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۳ دانشگاه مازندران
سلام دوستان من دیروز از معاونت توسعه پرسیدم گفت نگران نباشید کارتون حتما درست میشه توی همه کمیته ها موافقت کردن فقط مونده شناسه هاتون که داریم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی میگیریم و چون قضیه شما با قبل سال 90 همزمان شده ممکن دادن شناسه یکم زمانبر باشه مثلا تو دانشگاه ما سه هزارتا قراردادی داره حالا فکر کنید به همه شناسه بدن چی میشه ما هم قاطی اونا.

قابل توجه دوستان وزارت نیرو

اگه نامه درخواست اسامی رو دارید توجه کنید که مجوز قبل از صدور بخشنامه دستورالمل برگزاری آزمون بوده.حتی تو متن نامه اشاره شده که مشمول مصوبه دستورالمل برگزاری آزمون مصوب 1388 هست. یعنی وزارت نیرو کلا خواب بوده و اصلا مجوز برای تبدیل وضعیت ادواریها نگرفته.

سلام
نه اینکه سازمان مدیریت موافقت کرده با تبدیل وضع . سازمان مدیرین میگه ما مجوز برا تبدیل وضع ادواری دارها دادیم ( در قالب همون 2700نفر) تصمصم بر اینکه تبدیل وضع بکنه یا نکنه با خود وزارت نیرو هستش

سلام

از قراردادی به حسین آقا قراردادی وزارت تعاون کار

حقیقت این است که بنده یکی از نیروهای قراردادی شهرستان هستم و طی تماس تلفنی که با یکی از کارشناسان استخدام وزارت داشتم گفتند مجوز صادر شده ولی مشمول کسانی می شود که حدالقل فوق لیسانس به بالا داشته باشند و این شرط با تمام شروطی است که در بخشنامه جدید سازمان مدیریت برای وزارتخانه ارسال شده است.... 

در کل با صحبتهای ایشان بنده نا امید و بی خیال موضوع شدم....

انشاء ا... که این حرفها صحت نداشته باشد...

امید به خدا انشاء ا.... همه قراردادی های عزیز تبدیل وضعیت بشند و از این سردرگمی که سالهاست گریبانمان رو گرفته رها بشوند....

توکل بر خداوند.........


دوست قراردای وزارت تعاون، کار با سلام
آیا این اخبار را از طریق همکاران وزارتخانه گرفتی و یا کسی به شما گفته؟
ضمنا" اگه کاری را خدا مصلحت بدونه بنده خدا نمی تونه خراب کنه،شاید سنگ اندازی کنه ولی باز سنگها به سر خودش می خوره.
البته ضرب المثل است که میگه شاه می بخشه شاه قلی نمی بخشه.
الان هم قضیه ما است که رئیس جمهور عزیز و سازمان مدیریت دستورالعمل می کنه برای اجرا ولی وزارتخانه ما کاسه داغتر از آشه!!!!
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۹ فاطمه-علوم پزشکی
سلام آقای سیاوش
واقعا باور اینکه شما اون کامنت ناامید کننده رو گذاشته بودید خیلی سخت بود برام ... ما از شما جز خبر خوش و امیدوارکننده انتظاری نداریم ..
به امید خدا
آقای سیاوش ، قرارداد قانون کارمعین ، قرارداد حساب نمیشه؟؟ حتما باید قرارداد تبصره 3 باشه؟؟
من آذر 89 از شرکتی تبدیل شدم به قرارداد قانون کارمعین .. و در تیر90 تبدیل به قرارداد تبصره 3
کارگزینی برام شناسه توی سایت کارمند ایران ایجاد نمیکنه ..فقط شماره ی ملی م رو به عنوان شناسه ارسال کردن وزارتخونه (البته پست خالی و نمره ی ادواریم هم ذکرشده) ..
امیدی به کارم هست؟؟

آقا بالاخره یکی نبود به ما بگه محتوای نامه جدید توانیر برای ارسال اسامی چیه و این دفعه چه شرایطی گذاشته شده؟
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۲۸ تبدیل وضعیت علوم پزشکی
من دیروز با اقای دهایی ( وزارت خانه ) صحبت کردم
02181452637
انسان شریفیه گفت هر سوالی داری بپرس
خیلی کامل جواب داد

در تایید حرف دوست عزیزمون جناب سیاوش ، اقای دهایی گفتند بعضی از دانشگاهها اسامی را بدون کامل کردن جدولی که وزارت خانه امده کرده بود فرستادن برای همین دوباره از بعضی از دانشگاهها منجمله گلستان خواسته شد اطلاعات را کامل بفرستند
اطلاعات شناسه قراردادی و پست بلاتصدی دارای شرایط احراز برای همه باید پر بشه همینطور نمره کارنامه ادواری

دانشگاهها اگر دقیق کاراشون را انجام داده بودند الان خیلی از کارها انجام شده بود

از دانشگاههاتون پیگیر باشید ببینید جدول را کامل کردند فرستادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستان وزارت نیرو ظاهرا اینجا فقط بچه های شهرستان پیگیرن دوستانی که در مدیریت شبکه-توانیر-وزارت نیرو شرایطه ما را دارند هیچ خبری از شون نیست منتظرن ببینن ما چه کار میکنیم در صورتی که آنها خیلی راحتر میتونن پیگیری کنن و اطلاع رسانی

سلام دوستان

کسی از وزارت تعاون کار نیست؟

وزارت کار شرط و شروط هایی گذاشته که بیاید و ببینید؟

علاوه بر شروط هایی که در بخشنامه بوده این شروط را هم اضافه کردند:

اول اینکه حتما باید کارشناس ارشد به بالا داشته باشه...

دوم پستهای ستادی و تخصصی باشه یعنی در ستاد کار کنه نه در شهرستانها....

و در پایان اینکه اگر مجوزی با این شرایط بود و وزارت خانه  تمایل داشت...

دوستان به طور کلی قضیه اینکه سر کار هستید......

 

بچه ها  از بازرسی  وزارت نیرو درخواست کنین  به این مساله رسیدگی کنه. البته ما قراره از طریق کارگزینی اداره مون این درخواست رو بکنیم. اونایی که به امید دیگران نشستن  خدا رو خوش نمیاد بعضی ها اینقد خودشون بزنن این در اون در اونا فقط استفاده کنن. همکاری کنید لطفا. حالا به هر طریقی.

دوستان وزارت نیرو . تو  آزمون اخیر یه قسمت از مجوز باید برای تبدیل وضعیت ادواریها میبود. برای آزمون اخیر وزارت نیرو برای  2700 نفر مجوز گرفته نه 3000 تا .برای همینه که سازمان مدیریت دوباره مجوز نمیده. در واقع مسئولین وزارت نیرو یا از این بخشنامه خبر نداشتن و همه مجوزها  رو برای  آزمونیها در نظر گرفتن یا  خودشون آگاهانه این کارو کردن.

ضمنا لطفا .اونایی که برق مناطق کار میکنن شما غیر شناسه قراردادی, تو سایت کارمندا ایران اسامیتون ثبت شده؟ کسی پیگیر این مساله بوده؟ بعد گرفتن مجوز تو سایت کارمند ایران اسامی ثبت میشه؟لطفا جواب بدین و از هر طریقی که هست پیگیر  باشین.

دوستان وزارت نیرو متاسفانه خانم ترکمان جواب درست نمی ده و کلا منفی ومخالفن ولی نمی دونم چه کاره است شاید کارمند باشه یا دخالتی در تصمیم گیری داره
با سلام دوستان لطفا کسی بنام من کامنت نزاره خواهش میکنم 
طبق آخرین آمار سازمان میریت به خودم گفتند که مجوز به وزارت بهداشت دادن ولی اگر مایل باشن میتونن برای ادواری استفاده کنن که من از وزارتخانه پیگیر کردم و گفتند که به امید خدا انجام میدیم و الا برای چی خودمون رو این همه درگیر این مساله کردیم ..خواهش میکنم کسانی که اطلاعات کافی ندارن کامنت نزارن چون همه چیز رو بهم می ریزن و باعث دلسردی بچه ها میشن ولی همه چیز به امید خدا درست میشه ..فقط یکی دو تا دانشگاه اسامی رو با تاخیر فرستادن که وزارتخانه منتظر اونا هستن
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۲ مهدی به محمد
سلام. اقا محمد من هم از منابع انسانی یرق منطقه ایمون شنیدم  اسامی رو بازم خواستن منتها این بار با چه فیلتر و شرطی. الله اعلم.
دوستان وزارت نیرو. طی تماس با خانم ترکمان ایشون گفتن که مجوز صادر شده جهت استخدام است نه تبدیل وضعیت. به همین دلیل جهت صدور مجوز تبدیل وضعیت با سازمان مدیریت مکاتبه کرده اند و منتظر پاسخ سازمان هستند. اما تمامی شرطها همچنان برقرار است.
دوستان وزارت نیرو لطفا پی گیری کنید ببینید جریان نامه جدید توانیر چیست و آنرا به اطلاع همه برسانید.

سلام به دوستان قراردادی

آخرین خبر موثق این است که بنده طی تماسی که با وزارت کار داشتم گفتند ما مجوز را گرفتیم ولی سازمان مدیریت در مجوز قید کرده تنها کارمندان با مدرک تحصیلی فوق لیسانس به بالا که ادواری دارند می توانند تبدیل وضعیت شوند....

دوستان وزارت نیرو ظاهرا توانیر دوباره اسامی خواستن از دستگاه مطبوع لطفا پیگیری کنید از سازمانتون نامه چی بوده
با سلام آقا یا خانم ادواری وزارت نیرو یعنی می فرمایید سازمان مدیریت با تبدیل وضعیت همه موافقت کرده؟ چه ادواری دار چه بدون ادواری؟
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۲۹ ادواری وزارت نیرو
با سلا تو خود وزارت نیرو هیچ کاری برا ادواری دارها انجام نشده ولی وزارت نیرو نامه به سازمان مدیریت جهت تبدیل وضع بچه ها کرده و مجوز اضافه خواست سازمان مدیریت هم جواب داد بیشترین مجوز دستگاهها مربوط به وزارت نیرو هستش و هیچ وزارن خونه ای به اندازه وزارت نیرو مجوز نداره ( حدود 3000) سازمان مدیریت میگه اگه قراره دستگاهی تبدیل وضع انجام بده اولویت اول باید وزارت نیرو انجام بده چون بیشترین مجوزو داره الان همه کارا افتاد دست اقای مهاجری - محمد زاده و خانم ترکمان
دوستان، من کارمند فرودگاه هستم.پیگیری کردم گفتند در مرحله اول افرادی که عملیاتی هستند تبدیل وضعیت میشن.خانم م هم در معاونت انسانی شرکت فرودگاهها هستن.

دوست عزیز اقای حجت آقا . خبری که گفتین موثق هست؟ اسامی رو فرستادن برا گزینش چی؟ شما وزارت نیرویی هستین؟ لطفا اگه امکانش هست اطلاعات بیشتری بدین. بهر حال  من از طرف همه بچه های سایت و وزارت نیرو ازتون ممنونم.

حجت خان یعنی خانم مهاجر گفت دارند یه عده رو میفرستند گزینش
یعنی اون شرط قراردادی بودن در زمان ازمون کنسله ؟؟؟
یعنی امیدی هست؟؟
آقای حجت خانم م در وزارتخانه یا در سازمان مدیریت؟ این حرف شما جدیده آیا مطمئنید؟ دقت کنید خیلی از برق منطقه ایها با توجه به شرایطی که گفته شده بود اصلا هیچ اسمی به توانیر اعلام نکرده بودند.
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۷ علوم پزشکی کرمانشاه
دوستان وزارت بهداشتی

حالا بعد از صحبت های کارمند سازمان مدیریت و برنامه ریزی

و اینکه گفته چند سازمان تبدیل وضعیت شدند ولی علوم پزشکی هنوز کاری انجام نداده و از سازمان مدیریت درخواستی برای مجوز استخدامی ادواری دارها نکرده ما الان چه جوری باید پیگیری کنیم

کسی هست ؟ نظری دارید ؟
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۵ حجت به رستگار
من تماس گرفتم  گفتن تو مرحله اول افرادی که رشته های فنی و عملیاتی دارند را تبدیل وضعیت میکنن.خانم م گفت اسامی را داریم میفرستیم برای گزینش.
رستگارجان شما وزارت نیرویی هستین
من به دیوان شکایت کردم شما هم اقدام کنید یک دست صدا نداره

با سلام خدمت همه  عزیز

تمام مشکل اینه که همکارهای محترم  شاغل

در   کارگرینی وزارتخانه ها  عمدتا" رسمی  یا پیمانی هستند و این موضوع هیچ منفعتی براشون نداره و به همین  علت  رغبتی برای پیگیر بودن  کار  قراردادیها  ندارن  .. بیشترین ضرری که  از این  وضعیت نسیب  ما  میشه  ، ((گذر زمانه ))،  یعنی با تلف شدن وقت  امکان تصویب بخشنامه ای جدید از سوی  سازمان مدیریت  میره که بخواد به نوعی بخشنامه قبلی رو ملغی کنه  چون هستن آقا زاده هایی که ادواری ندارن و ..... تو این  چند سال کار  زیاد این چیزها رو دیدیم. 

عزیزان به نظر بنده  باید

هر کدام  از ما هر روز و به هر طریقی  موی دماغ وزارتخانه ها بشیم (با تلفن ، اتوماسیون و...)  تا بلکه زودتر پیگیر کارمون  از سازمان  مدیریت بشن.

من خبر دار شدم کارمندان اداره دارایی از این طریق تبدیل شدن و کارمندان اداره کار هم مجوز رو گرفتن ...  به امید تبدیل حکممون .انشالله

۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۰۲ ادواری وزارت بهداشت
سلام دوستان بیاین ما هم زنگ بزنیم بازرسی وزارت بهداشت که اگر سهل انگاری دارن میکنن یک تکونی بخودشون بدن انشالله شنبه من زنگ میزنم
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۱ علوم پزشکی گلستان
ادواری دارهای علوم پزشکی لطفا با دقت بخونید

جواب و راهنمایی یکی از کارمندان شریف برنامه و بودجه به سوالی در ارتباط با تبدیل وضعیت نیروهای قرارددی اردواری دار

"سلام
اون فرم رو خود علوم پزشکی و در واقع وزارت بهداشت تعبیه( تهیه) کرده تا بتونه آمار دقیقی از کسانی که قراردادی هستند و کارنامه قبولی دارند رو تهیه کنه.
ولی قبلا هم گفتم برای تبدیل وضعیت شما اول از همه بایستی وزارتخانه تون سهمیه استخدامی داشته باشه که اگه نظر بنده رو یخواهید نداره.
در صورت داشتن سهمیه استخدامی، اونها افراد رو به گزینش می فرستند و پس از تکمیل مدارک و وجود پست خالی متناسب با رشته شغلی افراد و رسته ای که تو کارنامه شون ذکر شده براشون برگ شغل و شاغل پر می کنند و میفرستند برای ما( سازمان مدیریت و برنامه ریزی) تا تایید نهایی رو بزنیم و بعدش براشون بتونند حکم بزنند.
تا کنون اونها تو سامانه کارمند ایران برای ما مدارک افراد رو نفرستادند بنابراین احتمال زیاد سهمیه ندارند و یا دارند و جواب گزینش نیومده و یا سهیمه دارند ولی پست بلاتصدی متناسب با رشته شغلی افراد رو ندارند و یا...
البته گزینه اول احتمالش خیلی خیلی بیشتره.
این رو هم بگم که شاید وزارتخانه خواسته آمار افراد رو بگیره و سپس از ما(سازمان مدیریت) درخواست سهمیه به تعداد افراد بکنه تا بتونه از محل اون سهمیه، کار تبدیل وضعیت افراد رو دنبال ببره.
در حال حاضر چند اداره مثل پزشکی قانونی و ... از محل سهمیه های قانونی شون، اون کارهای بالا رو که گفتم انجام دادند و ما بهشون شماره مستخدم دادیم و اونها هم برای اون افراد حکم پیمانی زدند.
از وزارت بهداشت و علوم پزشکی تا حالا چیزی نیومده."


تو را خدا بخونید و فکر کنید چطوری میتونیم با همدیگه بصورت جدی پیگیر باشیم
چاره فقط شکایت از وزارت نیرو به دیوان عدالته 
دوستان وزارت نیرو. سلام.با تایید حرفای دوستمون از وزارت نیرو بایر بگم. دقیقا همین جوابا رو من از سازمان مدیریت البته تلفنی شنیدم. قبل هم دوستان گفته بودن که ایراد از خود وزارت نیروست. من هم مثل دوستمون اقا محمد با بازرسی صحبت کردم.گفتن از تمام دوستانی که تو اداره تون وضعیت شما رو دارن بخواین مستنداتشونو ارسال کنن به درخواستی که شامل امضای دوستانتون  باشه تا ما رسیدگی کنیم. فقط و فقط  پیگیری نتیجه میده دوستان. مسئولین وزارت نیرو اونقد به  حق مردم رو خوردن عادت کردن که  اینقد تنگ نظر شدن. خواهش میکنم بچه ها  پیگیری کنید. خواهش میکنم.
اصلا غیر ممکن که کسی تو زمان ازمون ادواری قراردادی باشه بخاطر اینکه قرارداد معین از سال 85 بوجود اومد
سلام من دیروز خودم رفتم سازمان مدیریت با اقای جمالی و همکاراش صحبت کردم نامه نگاری هاشونو هم دیدم سازمان مدیریت کارشو داره خوب انجام میده این دستگاههای اجرایی هستن که دارن بازی درمیارن میگن وزارت نیرو حدود 3000 تا مجوز برا استخدام داره اما با وزارت نیرو که صحبت میکنیم (خانم ترکمان یا اقای محمدزاده ) میگن مجوز نداریم لطفا همه وزارت نیروییها از طریق اقای مهاجری یا اقای محمدزاده بیشتر پیگیر شن
سلام من دیروز از امور اداری سوال کردم گفت وزارت نیرو فقط مواردی که تو زمان قراردادی آزمون ادواری قبول شدن رو تغیر وضعیت میده بقیه نه:(
سلام ماکه تبصرهد۳ازسال ۹۰توعلوم پزشکی هستیم  پست خالی هم وجود داه ولی ادواری نداریم استخدام میشیم یا نه .دارم دیونه میشم.حقوق و مزایامون چی میشه
وانیا عزیز پیگیری حضوری برای بخشنامه ای که صادر شده چه مشکلی ایجاد میکنه

همه بدونید عزیزانی که این سایت را راه اندازی کردند 3 سال پیگیر بودند تا استخدام شدند و دو بار حضوری تهران رفتند تا تونستند سازمان برنامه و بودجه را وادار به استخدام کنند

ما هم باید حضوری پیگیر باشیم نه از وزارت خانه بلکه از سازمان برنامه و بودجه
سلام دوستان.من مطمئنم سال نود و چهار لاقل تا اسفند و موقع انتخابات اقدامی انجام نمیشه....برنامه ها میوفته برای اونور سال تا تو عملکرد این دولت باشه..تبیل وضعم بشیم حتما تبصره اه یزنن تا با پیمانیها یه فرق داشته باشیم...توکل بر خدا...
دوست گرامی دستجمعی بریم تهران فکر میکنی به این راحتیه ....بدتر میشه....موضوع رو فقط پیچیده میکنن ..به مسائل بیربط ربط دان براشون کاری نداره....بنظر صبر ازهرچیزی بهتر....
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۵۸ ادواری علوم پزشکی
دوستان به این ادرس حضوری برید یا با تماس تلفنی پیگیر باشید

آدرس : شهرک قدس_ بلوار ایوانک_ بین فلامک و زرافشان_ ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی _ بلوک C _ طبقه سیزدهم _ معاونت توسعه مدیریت و منابع

تلفن : ۸۸۳۶۳۵۶۰ الی ۸۰
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۵۵ تبدیل وضعیت کرمانشاه
فکر میکنم اگر بتونیم 50 تا صد نفر بشیم برای پیگیری حضوری حتما جواب میگیریم
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۷ علوم پزشکی مشهد
من این اتفاق رو به فال نیک میگیرم
اینم لینک وزار بهداشتیش
http://mrd.behdasht.gov.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=145&pageid=3214&newsview=123461
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۴ علوم پزشکی مشهد
دوستان سلام مجدد
یک خبر جدید اقای ماهی از مشهد شدن سرپرست اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت.انشالله ایشون اقدام موثری داشته باشند.
http://webda.mums.ac.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=10459:2015-08-31-090453&catid=66:first-page&Itemid=77
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۸ علوم پزشکی مشهد
سلام به وزارت بهداشتی های ادواری دار
دوستان اگر موافقید یکی از دوستان تهرانی یک وقتی از مسئولین وزارت بهداشت یا برنامه بودجه بگیرن ما همه یک روز حضوری یکجا مراجعه کنیم و از حق مون دفاع کنیم.انشالله درست بشه.لازمه اش اینه که اول یک لیست از افرادی که مایل به این کار هستن تهیه کنیم.نظرتون چیه اقا سیاوش؟
رییس اداری ما با من رفیق هستش گفت در جلسه هییت مدیره به صراحت گفته شده به هیچ وجه اقدامی نمیکنند و فقط در پاسخ به صحبت یکی از اعضا که گفته میرند شکایت میکنند گفتند تعداد اونهایی که این راه را میرند کم هستش و اونهایی که حکم قضایی دارند را ناگزیر به تبدیل وضعیت هستیم ولی برای بقیه که هیچ تعهدی نیست
سلام
دوستان عزیز شما برای مراجعه به دیوان عدالت مدارک ذیل را لازم دارید
حکم های پرسنلی
نامه ای که اسامی شما وعنوان شغل بلتصدی برای شما در ان اعلام شده
شماره شناسه کارمند ایران
با این سه ایتم شما باید از 2محل شکایت کنید دوستان دقت کنید این صحبت طبق اعلام وکیل بنده است
1-سازمان مدیریت
2-ارگان محل خدمت
از مدارک سه تا کپی میگیرید در محل دیوان برابر اصل میکنید
دادخواست را هم با مراجعه به دیوان وکلایی که هستند براتون مینویسند همین الان اقدام کنید حکمتون برج 11میاد و طی 20 روز اداره شما اعتراض میزنه و حکمتون میره برای برج 7سال بعد
طبق قانون هم اداره شما هیچ کاری نمیتونه با شما داشته باشه
ضمنا برای کارهای حقوقی با اداره حقوقی محل کارتان مشورت نکنید در حقیقت اون نقطه مقابل شماست مدارکتون را به اونها نشون ندهید اداره حقوقی حافظ منافع اداره شماست
قاضی از اداره شما در مقابل خواسته شما که تبدیل وضعیت هستش علت عدم تبدیل وضعیت را سوال میکند مواردی مثل نبود بودجه و نبود سهمیه استخدام موارد قابل قبول برای عدم اجرای بخشنامه نیست محل کار شما باید ثابت کند برای این موارد اقدام کرده و سازمان مدیریت و دولت امکانات نداده در حالی که همه ارگانهای دولتی کار را مسکوت گذاشتند و فقط تا مرحله استعلام از سازمان سنجش پیش رفتند
بچه های وزارت نیرو کار شما سخت تر هستش دارند از کار شانه خالی میکنند فردا خودتان را سرزنش نکنید که برای احقاق حقتان تلاشی نکرده اید
من امروز از ستاد علوم پزشکی کرمانشاه پرسیدم لیست اسامی به تهران ارسال شد چند نفر شرایط داشتند هیچکس جوابگو نیست همش پنهانکاری میکنن 
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۰ فاطمه-علوم پزشکی
سلام دوستان...
آقای سیاوش...همش امیدوارم این کامنت به اسم جعلی باشه و شما نگذاشته باشید ..
نزنید این حرفو ...
ما خیلی به حرفای شما و خبرای قبلیتون دلگرم بودیم و هستیم ..
خواهش می کنم دلسرد نشید ..
خب بگید چیکار کنیم ؟؟؟
می خواین یه تاریخ مقرر معلوم کنین همه جمع بشیم ، حضورا درخواست کنیم ... (از بازنشستگان فولاد که کمتر نیستیم)..
بگین چیکار کنیم؟؟

۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۹ تبدیل وضعیت ادواری دار
ادواری دار تهرانی اینجا نیست

اقا اگه کسی از ادواری دارها هست که تو تهرانه یا مسیرش میخوره یه سر بره سازمان برنامه بودجه امار بگیر ببینیم تکلیف این تبدیل وضعیت ادواری دارها چی شد ؟

اگه رفتید لطفا یه امار بگیرید ببینیم به کدوم قسمت مربوط میشه و از کجا و با چه شماره تلفنی باید پیگیری کنیم
سلام دوستان وهمراهان عزیز .ازهمراهیتان بسیارخرسندم.امیدوارباشیدبه پروردگارتعالی.هرچه پیش آیدخوش آید.شایدخیرمادراین این باشد.
آخرالامر گل کوزه گران خواهیم شد.موفق وسربلندباشید
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۴ قراردادی علوم پزشکی فارس به آقای سیاووش
سلام یعنی چی آقا سیاووش ؟؟؟؟؟؟؟
یعنی همه چیز خراب شده ؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه امیدی نداشته باشیم ؟؟؟؟؟؟؟
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۹ تبدیل وضعیت علوم پزشکی
سلام سیاوش جان

عزیز چی شده ؟؟؟ شما چرا بریدی ؟؟؟؟؟؟؟

شما از همه امیدوارتر بودی که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر خبری هست بگید

سلام دوستان

دلتان را خوش نکنید این دولت هیچ وقت به فکر ما و امثال قشر مستضعف نبوده و نیست ...

و ما فقط گول شعارهای اونها را خوردیم مثل گذشته...

پای صندوق رای بهشون نشون می دیم.....

سلام و شب بخیر
ببخشید اگه نیستم و جواب نمیدم واقعا دیگه هم خسته شدم و هم بریدم .لعنت به کسانی که کار مردم رو به هم میزنن ...من در عجبم مگه این افراد برای انجام امور محوله حقوق نمی گیرن ‍چرا فقط کارشون شده خراب کردن کارها واقعا برای همه شون متاسفم و فقط از خدا میخوام که خودش بهمون کمک کنه و حقمون رو بگیره ...دیگه هیچ حرفی ندارم
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۳ علوم پزشکی ارومیه
ادواری دارهای علوم پزشکی

بلاخره اسامی ما همراه با ردیف در نظر گرفته شده و کارنامه تهران ارسال شد

گفتند از 25 مهر پیمانی محسوب میشیم و اول مهر باید بریم گزینش و معاینات پزشکی

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا




















                                       حیف قسمت اخرشو تو خواب دیدم
دوستان عزیز ادواری دار

به امید خدا به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید

طبق پیگیری ها هنوز هیچ کارمندی با استناد به بند 30 قانون استخدامی تبدیل وضع نشده اند

ولی قراره وزارت بهداشت اولین سازمان باشه گویا موافقت شفاهی را سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده

دوستان با سازمان برنامه و بودجه تماس بگیرید
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۷ علوم پزشکی مشهد
سلام مجدد یکی از دوستانم میگه اون کارشناس وزارتخونه میخواد که دیگه هی زنگ نزنی و مزاحم بشی اینو گفته اگر نه وقتی تا این مرحله پیش رفته اتفاق میافته.
من تماسی که داشتم گفتند تا اخر امسال کسانی که اسامی و ردیفشان اعلام شده تبدیل وضعیت می شوند

سلام به همه دوستان

  فکر می کنم  که به این منوال باشه که  در کارنامه ادواری یه سری شرایطی وجود دارد :

1- شرط لازم است  نه کافی.

2-این کارنامه تا 5 سال اعتبار دارد.

بنابراین دوستانی که وزارتخانه از آنها مدارک خواسته  و یا در حال خواستن است .مدارک خواسته شده:

1-مدرک تحصیلی و سال فارغ التحصیلی

2- حکم قرار دادی قبل از سال 90

حال اینکه استخدام ادواری مخصوص سال 81  یا 82 یا 84 می باشد.اگر با شرط دوم اعتبار ازمون ادواری آن را جمع کنیم مشود:

86 یا 87 یا  89 یعنی کسانی که قبل از سال 90 دارای مدرک استخدام ادواری می باشند.

مورد بعد اینکه فردی که در این ازمون شرکت کرده است مدرک تحصیلی وی بایستی کمتر از سال  85 باشد و در صورتی که تاریخ فارغ التحصیلی بیشتر باشد با مدرک کمتر در این ازمون شرکت کرده است.

بنابراین فردی  در اداره ای استخدام می شود که  دارای مشخصات ذیل باشد:

1-قبل از سال 85 مدرک بالا تر از فوق دیپلم داشته باشد .

2- شروع کار وی قبل از سال 90 باشد.

3-دارای پست خالی باشد. 

۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۷ علوم پزشکی مشهد

سلام بچه ها

من الان تلفن زدم اقای دهائی وزارت بهداشت پرسیدم که به کجا رسید؟گفتن به هیچ جا! گفتم یعنی چی قضیه منتفی؟گفتن تا الانم بوده الانم هست.گفتم بیشتر توضیح میدین؟گفت وقتی مجوز نمیدن یعنی پول نمیدن چجوری تبدیل بشین.گفتم یعنی شما درخواست مجوز کردین ندادن؟گفت زیاد.بعدم با کلی نامیدی خداحافظی کردم.از این دولت با این نظام سرمایه داری سودی عاید ما نمیشه.همش وعده.همش وعده.الهی ...

لطفا یکی از دوستان به سوال من پاسخ دهد : آیا تا کنون کسی با استفاده از این قانون ( بند 30 بخشنامه استخدامی اخیر ) تغییر وضعیت شده است ؟
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۳ علوم پزشکی کرمانشاه
صالحی عزیز حل میشه غصه نخور

دوستان عزیزی که اطلاع دارند لطفا اگر خبر جدیدی بود انتقال بدهند

دوستان گلم کاش میتونستیم بصورت هماهنگ پیگیری کنیم

من وزارت خانه و سازمان برنامه و بودجه هر روز زنگ میزنم دانشگاهها فقط مجری هستند و هیچ اختیاری ندارند

اگر میتونستیم هماهنگ پیگیر باشیم مطمئنن کارامون درست میشد
روانی مون نکنن خیلیه!!!!!!!!!!!!!!
دارم به این فکر می کنم اگر این ده سالی که توی سیستم افففتضاح بهداشتی عمر و جووونی مو حرووم کردم ی مغازه نخود لوبیا فروشی زده بودم الان هم وضع مالیم بهتر بود هم روح و روان و جسمم.. هم احتمالا مفیدتر بودم واسه حداقل اعضای محله مون...

... کارمند فوق لیسانس .علوم پزشکی اصفهان
سلام به کلیه دوستان قراردادی چه قبول شدگان آزمون استخدامی ادواری و چه غیره
لطفا به اعصابتان مسلط باشید اگر قرار باشد استخدامی صورت گیرد همه را استخدام می کنند ضمنا هر کسی استخدام شد خوشا بحالش. دلتان را بخدا بسپارید همه چیز درست می شود از تفرقه و نفاق و ناراحتی چیزی درست نمی شود.آنقدر در دنیا بی عدالتی و تبعیض وجود دارد که نباید بدنبال این بحث های اعصاب خوردکن باشیم.به امید استخدام کلیه نیروهای قراردادی علی الخصوص قبول شدگان آزمون استخدامی ادواری ها، در سال94
.ضمنا از همکاران خودم در وزارت تعاون، کار هم خواهش می کنم کمی بفکر باشند و تماسی،پیگیری وارائه خبر،مطلبی و پیام هر چند در حد سلام و ابراز وجود به مانند سایر همکاران در وزارتخانه ای دیگر. با تشکر
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۳۳ مهدی به خطاب به همه
دوست عزیز خطاب به همه. احتمالا شما از جمع همین عزیزان اپراتور هستید. باید بگم که در جمع شما اپراتورها هم افرادی هستن که  بناحق و با یه مدرک کاردانی یا دیپلم برق و فقط با پارتی بازی وارد اداره شدن  و بعد ادامه تحصیل دادن. در جمع ستادیها هم افرادی هستن  که با مدرک کارشناسی و بالاتر برق اون  هم از دانشگاه معتبر و بدون پارتی و فقط بواسطه شایستگی کاری جذب ادراه شدن. لطفا اینقد تنگ نظر نباشید.
سلام ،آقای رستگار اگر امکان داره شماره تماست را به این ادرس ایمیل کن لطفا                                              dariushnamdari90@gmail.com                             g
تا وقتی از شکایت میترسید شرایط شما همین باقی میمونه اداره ما تا خرداد حکم برای ما زده اگه حکم من بیاد من یک روز هم برای شکایت تعلل نمیکنم رفتم یک وکیل خوب هم دیدم هر چی پول لازم باشه خرج میکنم چون فکر میکنم اینها بیشتر دارند این موضوع را مشمول زمان میکنند
به امید خدا اون دسته از دوستانی که با زحمت خودشون به شغلی رسیدن ایشالا تبدیل وضعیت شن
و به امید خدا اونایی که با پارتی بازیو سفارش و رابطه بازی رفتن سر کار خیلی زود خدا جوابشونو بده
سلام . دوستان وزارت نیرو خبر جدیدی ندارین؟ حتما خبر دارین که طرح دو فوریتی تبدیل وضعیت اپراتورهای شاغل داره میره به مجلس. با ارزوی موفقیت برای این عزیزان احتمال داره وزارت با اولویت قرار دادن تبدیل وضعیت اپراتورها حالا حالا ها به فکر ماها نباشه.اگه خبر جدیدی دارین در جریان بذارین.

سلام آقای سیاوش من نامه شناسه قراردادیم رو امور اداری از سایت کارمند ایران گرفتن . اگه خبر جدیدی دارید لطفا به ما بگید. خیلی استرس داریم. ماه بعد یکسال میشه الان هفته دولت هست اگه بشه کاری کرد خوبه. البته دانشگاه ما پیگیری میکنه ولی میگن زمانبر هست. به امید پیروزی
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۰۷ کارمند قراردادی
وانیا خانم سلام
ان شااله درست میشه ولی احتمالا زمان میبره.در ضمن نقد رو بگیر و نسیه رو ولش کن.اینجوری مطمئن تری
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۳ علوم پزشکی مشهد
وانیای عزیز
سلام
خبر جدیدی نیست فقط جهت امیدواری بیشتر از مدیران نیروی انسانی مون امروز گفتن امیدوار باشید داره درست میشه
سلام کسی از تبدیل وضعیت علوم پزشکیها خبر داره اقای سیاوش معمولا بروز بودید....من ازمون پیمانی قبول شدم ولی راهم دور میشه اگه ادواری تا اون موقع معلوم بشه میمونم..........یکی یه خبر جدید و خوب بده
سلام دوستان
ی سوالی داشتم من قرارداد کارمعین هستم امسال میگن برا پرداخت حقوق ی آیین نامه اومده که مثلا منی که 11 سال سابقه دارم حقوقم بالاتر از کسی که سابقش کمتره میشه...کسی خبری داره ایا شما بزرگواران در ادارات تون این قانون اجرا میشه بند و تبصرش چیه؟ آخه گفتن بند و قانونش بیارید اعمال کنیم
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۷ تبدیل وضعیت
فکر کنم تامین اعتبارش با سازمان برنامه و بودجه هست نه استانداری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۹ به ادواری از جهاد کشاورزی و کارمند قراردادی

با سلام  خدمت همکاران قراردادی دارای کارنامه ادواری شاغل در  جهاد کشاورزی

فکر میکنم به ما کارمندان قراردادی جهاد کشاورزی خراسان رضوی از همه بیشتر دارد ظلم میشود چون با سابقه کار خیلی زیاد ( بیشتر از 11 سال سابقه کار ) و دارا بودن مدارک کارشناسی و بالاتر هنوز تصمیمی برایمان نگرفته اند ، لطفاً شما همکاران محترم در صورتی که اطلاعات صحیح و موثقی دارید یا اینکه شماره نامه و یا شماره کارشناسی که با ایشان در تماس هستید را برای ما بگذارید تا ما هم پیگیری کنیم . چطور در یک وزارتخانه به استناد یک بخشنامه  عده ای تبدیل وضعیت می شوند ولی به ما می گویند خبری نیست . ما حتی پست هم نداریم .

۰۲ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۰ کارمند قراردادی
دوست عزیز ادواری از جهاد کشاورزی سلام
من کارمند وزارت خونه نیستم ولی زیر مجموعه جهاد هستم.و به اطلاع شریفت برسونم که امور اداری ما اسامی رو به همراه پست سازمانی تعریف شده برای ادواری دارها ارسال کرده به طرح و برنامه و از اونجا هم ارسال شده به استانداری جهت تامین اعتبار.
ان شااله اگه تو استانداری اعتبارش تامین بشه مراحل بعدیش دیگه راحت تره.توکل به خدا
سلام به همکار عزیزم در وزارت تعاون، کار استان گلستان و سایر قراردادیهای استخدامی ادواری کشور
با تشکر از پیامتان ، همکاران محترم در وزارت متبوع لطفا پیگیری را دوستان قراردادی قبول شده، منسجم تر و با برنامه ریزی و در سطح کشور باشد و حتما از پیگیریتان در هر استانی که هستید در این صفحه پیام بگذارید تا بیشتر دارای اطلاعات بروز باشیم و بی مورد تماس و یا پیگیری نکنیم.حتما حتی شده در حد آشنایی، پیام بگذارید.با تشکر و امید به استخدام به زودی زود. به امید خدا
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۲ ادواری از جهاد کشاورزی
دوست عزیزی که از وزارت جهاد کشاورزی پیغام گذاشتی، آیا واقعا قراردادی های دارای ادواری تغییر وضعیت میشن؟ شما که توی وزارت خونه اید لطفا پیگیری کنید من از خبر شما خیلی خوشحال شدم آیا صحت داره؟
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۸ قراردادی علوم پزشکی فارس
به دوست عزیز علوم پزشکی کرمانشاه
من هم در همین حد می دونم چون اون مسوول استخدام گفت تا چند ماه پیش تقریبا مساله منتفی شده بوده ولی دوباره از وزارتخونه اسامی قبولی های ادواری رو ازشون خواستن و اینبار با نمره قبولی می گفت ظاهرا می خوان براتون ردیف  در نظر بگیرن که این روند ممکنه 2 تا 4 ماه طول بکشه دیگه واقعا جزییاتش رو من خبر ندارم این هم چیزهایی است که اونا به من گفتن
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۰۷ علوم پزشکی کرمانشاه
دوست عزیز استان فارس
مهدیس خانوم

ایا اطلاعی از زمان تبدیل وضعیت دارید
اینکه گفتید 2 تا 4 ماه زودتر از کجا میدونید ؟
اینکه میگید زودتر یعنی کی ؟


چون من که با وزارت خونه تماس گرفتم گفتند ما فقط اسامی و مشخصات را جمع میکنیم و اینکه تبدیل وضعیت بشید نظر سازمان برنامه و بودجه است
اما از اونجایی که ماهاست برای استخدام پرستار رایزنی کردیم و اجازه ندادند پرستار استخدام کنیم و در نهایت شرکتی جذب کردیم
شما خیلی امیدوار نباشید

حالا تمام دوستانی که پیگیر هستند باید خودمون حقمون که سالها بما ندادند را بگیریم

انشاالله که تا ابان تبدیل وضعیت بشیم اما دوستان اگر نشدیم باید طرحی نو دراندازیم
و منسجم و هماهنگتر پیگیر باشیم
یا علی

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۸ مهدیس به قراردادی علوم پزشکی فارس
دوست عزیز این که اینا به هم ربطی ندارند رو قبلا آقا سیاوش توضیح داده بودند اگه کمی با دقت میخوندید مجبور نبودید برید تحقیق
منتهی چون داشتن شناسه قراردادی برای تبدیل وضعیت ادواری دارها الزامیه و فعلا این شناسه برای قراردادی های زیر 90 صادر میشه اینه که کمی بهم ربط پیدا میکنن البته دولت موظف است تا پایان بهمن 94 برای تمامی کارمندان دولت شناسه صادر کنه بخاطر همین فعلا ادواری دارهای زیر 90 کمی زودتر کارشون انجام میشه
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۷ قراردادی علوم پزشکی فارس
سلام
 به همه دوستان مخصوصا ادواری دارهای سال 90 به بعد .
من با پیگیری که از مسوولین منابع انسانی و استخدام دانشگاه کردم همشون منو مطمئن کردن که این بخشنامه "تغییر وضعیت ادواری دارها"  جدای از این بخشنامه اخیر است که در مورد قراردادی های قبل 90 است یعنی این دو پروسه به طور همزمان و مستقل از هم در حال انجام است. دوستانی که ازمون ادواری قبول شدن فقط باید تاریخ قراردادی شدنشون قبل از ارسال این بخشنامه باشد (مهر 93) این هم برای جلوگیری از سوء استفاده برخی که چون این بخشنامه اومده خودشون رو الکی توی ادارات جا نکنن ! می گفتن که اسامی ارسال شده و کارها در دست انجام است ممکن است بین 2-4 ماه طول بکشه ولی با احتمال بالایی انجام میشه .
به امید تبدیل وضعیت همه عزیزان قراردادی چه قبل 90 چه بعد90
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۰ کارمند قراردادی
سلام به کلیه دوستان قراردادی
من کارمند قراردادی وزارت خانه جهاد کشاورزی  هستم.برای ما ادواری دارها پست تعریف کردن و فرستادن به استانداری جهت تامین اعتبار.با پیگیریهایی که در خود سازمان داشتیم گفتن ان شااله تبدیل وضعیت میشین.
به امید تبدیل وضعیت همه دوستان

سلام به دوستان قراردادی به خصوص دوستان وزارت تعاون کار

بنده و کلیه دوستانی که ادواری داریم در گلستان سخت پیگیر هم از طریق وزارتخانه هستیم و هم از طریق وزارت کشور و سازمان مدیریت

آخرین اخبار حاکی از این است که به ما گفتند تا چند ماه آینده شما تبدیل وضعیت می شوید ...

انشاء الله

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۴ علوم پزشکی
مریم جون شاید منظور همون فرم 6 باشه که یکساله پر کردند
امروز کارگزینی ما گفت رفتیم تهران پرسیدیم که کار بچه های ادواری دار چی شد؟ گفتند فرم شماره 16 را پر کردیم فرستادیم . بچه ها کسی میدونی فرم شماره 16 واسه چی هستش ؟

دوستان عزیز

من امروز شناسه قراردادیم از طریق سایت کارمند ایران اومد . حالا آقای سیاوش باید چیکار کنیم

اقایون پزشک خانواده هم جزء برنامه هست
الان مشکل اینکه پس کی قرار ادواری دارها تبدیل وضعیت بشوند یکسال شدهاااااااااااااااااااااااااااااااااا

تو را خدا کسی هست حرفی بزنه دلگرمی بده
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۳ علوم پزشکی مازندران
سلام به همه دوستان و اگه اشتباه نکنم آقا سعید که ظاهرا شاغل در طرح پزشک خانواده روستایی هستید و گفتید این بخشنامه شامل حال شما نمیشه. ما سه نفر در طرح بهبر هستیم و ادواری هم داشتیم . امروز ازمون مدارک خواستن  . تا جاییکه من میدونم نیروهای بهبر شهرهای دیگه ی استان مازندران هم ازشون مدارک خواسته شده.
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۴ علوم پزشکی فارس
سلام ! 
این دیگه چه بخشنامه ای هست، وزارت بهداشت میخواد تبدیل وضعیت کنه چرا شرط میذاره؟ پس تکلیف ما که بعداز سال 90 قراردادی شدیم چیه؟لطفا کسایی که بعد از سال 90 قراردادی شدن اعتراض کنن تابه گوش مسوولان برسه 
سسیوش جان منظور همین دولت برای قراردادی های سال 90 به قبل ؟

یعنی حالا حالا باید منتظر بمونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قبلا گفتید تا اخر شهریور که
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۲ علوم پزشکی شیراز
سلام من امروز تازه این سایت رو دیدم متاسفانه کارگزینی ما اصلا اطلاعات نمی ده و ما هم در بی خبری کامل به سر می بریم جالب اینجاست که من و چند تا از همکارام مدارک بالاتر از مدرک حکم هم داشتیم ولی به ما گفتند فقط مدرکی که توحکمتون لحاظ شده بیارین به نظر شما امکان حق کشی و... وجود داره؟ و این کاری که کردند درسته ؟
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۲ علوم پزشکی شیراز
سلام من امروز تازه این سایت رو دیدم متاسفانه کارگزینی ما اصلا اطلاعات نمی ده و ما هم در بی خبری کامل به سر می بریم جالب اینجاست که من و چند تا از همکارام مدارک بالاتر از مدرک حکم هم داشتیم ولی به ما گفتند فقط مدرکی که توحکمتون لحاظ شده بیارین به نظر شما امکان حق کشی و... وجود داره؟ و این کاری که کردند درسته ؟
سلام ..باور کنید نمی دونم چه زمانی ولی چیزی که میدونم قراره انجام بشه ..امیدواریم در این دولت انجام بشه
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۷ سیاوش تقلبی
فکر کنم به مرور یعنی 30 سال اینده

سلام همکاران و دوستان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور
مثل اینکه دوستان هم وزارتخانه ای با علم روز کامپیوتر و اینترنت و اطلاع رسانی ارتباط چندانی ندارند لطفا شما هم با وزارت متبوع و سازمان مدیریت تماسی برقرار کنید شاید اخبار جدید شما باعث کمی آرامش روح و فکر شود. انشاءالله
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۹ قراردادی علوم پزشکی فارس
اقای سیاووش عزیز
خیلی ممنون از پاسخگوییتان.
ظاهرا شما خیلی به مساله واقف هستید میشه بگید "به مرور" درست میشه یعنی چند سال دیگه ؟چون همین الان حدود یکسال داره از این بخشنامه می گذره و هیچ خبری از تغییر وضعیت نیست!

با سلام

خدمت دوستان عرض کنم که در این مرحله فقط کارکنان قراردادی دارای ادواری که قبل از سال 90 قراردادی بوده اند و تمامی کارکنان قراردادی قبل از 90 براشون شناسه تعریف میشه و به مرور بخشنامه های دیگ ای ارسال میشه تا بقیه قراردادی ها هم شناسه دریافت کنن ..فعلا این بخشنامه شامل قراردادی های قبل از سال 90 می باشد ولی نگران نباشید به مرور درست میشه

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۴ قراردادی علوم پزشکی فارس
به آقای سیاوش یا هر دوست مطلع دیگر
خواهش می کنم جوابمو بدین
آیا اینکه اطلاعات نیروهای قراردادی قبل 90رو جمع می کنن با جریان ما ادواری دارها دو تا مقوله جداست؟
آیا برای ادواری دارها هم سال قراردادی شدن مهمه یا این بخشنامه شامل حال همه ادواری دارها میشه ؟
آخه من سال 91 قراردادی شدم و قبولی ادواری دارم دلم شور می زنه آخه ادامه کار من منوط به استخدام شدنم هست
 به امید حل شدن مشکل همه عزیزان
التماس دعا

سلام به همکاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی  

شنیده ها حاکی از این هست که طرح یکسان سازی نیروهای قرادادی علوم پزشکی مدنظر هست ومیبایست سابقه کار ، مدارک تحصیلی و ساعات اموزشی پرسنل قراردادی مثل پرسنل پیمانی در احکام محاسبه بشه . ضمنا" پرسنل قراردادی دارای کارنامه قبولی ازمون ادواری نیز امکان دریافت پستهای بلاتصدی را در صورت داشتن شرایط احراز داشته باشند . آیا در این مورد اطلاعی دارید..؟؟

راستی چرا برای بچه های قبولی ادواری که بعد از سال 90 جذب شدند هنوز دانشگاه اقدامی جهت دریافت شناسه قراداد که از الزامات تبدیل وضعیت هست ظاهرا"  کاری انجام نداده .....؟؟؟؟

۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۵ فاطمه-علوم پزشکی
سلام جناب سیاوش...
کارگزینی ما مدارک رو داره جمع میکنه
ولی من تیر90 تبصره 3  شدم ...قبل از اون چند سال قرارداد معین بودم .یا شرکتی
خلاصه اینکه بخاطر سه ماه ، مدارکمو تحویل نگرفتن
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۰ علوم پزشکی کرمانشاه
سیاوش جان
برادر خبر جدیدی از وزارت خانه نداری ؟

الان حدود دو ماه از فرستادن اسامی و کارنامه و پست سازمانی در نظر گرفته شده میگذره وللی خبری نیست

تا دو ماه دیگه سالگرد اعلام تبدیل وضع ادواری دارهاست
امیدوارم زودتر کارها انجام بشه


دوستان عزیز ادواری دار که همه مثل من کارمندید و میدونید که بدون پیگیری و سمج شدن کارها جلو نمیره خواهشا هر کس در حد توانش پیگیری کنه
اول از منابع انسانی دانشگاهتون - منابع انسانی وزارت خانه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیر باشید

کسی از ادواری دارهای دانشگاههای تهران را میشناسید با این سایت اشنا کنید اونا چون دسترسی راحتری به وزارت خانه دارند بهتر میتونند پیگیر باشند
سلام به دوستان و هم کشتی های قبول شده آزمون استخدامی ادواری منتظر استخدام
همکاران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور ، مدارک اولیه از استان ها به وزارتخانه ارسال شده و همکاران بخش اداری وزارتخانه هم کارنامه های آزمون را به سازمان سنجش ارسال و جوابیه نیز به وزارت متبوع ارسال شده است.
طبق آخرین اخبار،همکاران وزارتخانه جهت اختصاص سهمیه نامه ای را در تاریخ 1394/05/19 ارسال کرده اند لذا از تمامی همکاران و دوستان هم وزارتخانه ای خواهش میکنم شما هم از وزارتخانه و یا سازمان مدیریت پیگیری و پیام در این صفحه بگذارید تا ما هم با توجه به متولی بودن وزارت خودمان درخصوص ایجاد اشتغال، وزیر عزیز و معاونین محترمشان ومسئولین رده بالایی هم با توجه به اینکه به فکر ما هستند برای ما بیش از پیش زحمت بکشند.  
مجددا از تمامی هم وزارتخانه ای های خودم خواهش میکنم به مانند دیگر دوستان در ادارات مختلف کمی تلاش مجدانه کنند و تماسها و تلاش های خودشان را در این صفحه بگذارند تا مسئولین در سازمانها و ادارات، درد و ناراحتی و مستأصل بودن ما را با عنایت به اینکه تنها دولت تدبیر و امید به فکر ما بوده است بدانند.
به امید آن روزی که سال 94 برای ما قراردادیهای قبول شده آزمون استخدامی ادواری، سالی به یاد ماندنی  با کمک خداوند متعال و  ائمه اطهار و امام زمان و یار برحق ایشان مقام عظمی ولایت امام خامنه ای و  دولت آقای دکتر روحانی باشد. انشاءالله
و من الله التوفیق 
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۰ علوم پزشکی مشهد
سلام اقا سیاوش
واقعا خدا هرچی میخوای بهت بده اینقدر دل ما رو با خبرای خوبت شاد میکنی.
فقط متاسفانه واحد استخدام علوم پزشکی مشهد اصلا نمیخوان حتی حرف بزنن راجع به این موضوع چه برسه که مدارک رو تحویل بگیرن. روز چهار شنبه گذشته تلفن زدم و میگم از استخدام ما ادواری دارها خبری نیست میگه نه میگم بقیه دانشگاهها اقداماتی انجام دادن میگه نه ما انجام ندادیم به همین برکت همینطوری سربالا جواب میدن بعد کارگزینی اطلاعیه داده که مدارک رو بیارین میبینم تاریخ اطلاعیه مال همون روزه یعنی بی خبر هم نبودن. ولی عیب نداره ما صبر میکنیم تا مجبور به اعلام این قضیه بشن.خدا بزرگه و دنیا گرد.خیلی خیلی از پیگیریهاتون متشکرم.
سلام به همه دوستان وزارت بهداشت
خواهش میکنم اولا اینقدر نا امیدانه حرف نزنید بعضی از دوستان صحبت هایی رو اینجا می نویسن که آدم ناراحت میشه ..ببینید این بخشنامه یک بخشنامه دولتی بسیار قویه و نباید فراموش کرد که از این به بعد تمامی استخدام ها بر این مبناست خواهشا اینجوری بحث نکنید و بدانید که ما الکی خوش نیستیم ..... ما در این زمان از تمامی قوائد و مقررات منع استخدامی مستثنی شدیم .
دوم اینکه لطفا نیروهای قراردادی دارای ادواری که لیست شون رو کارگزینی ستاد به وزارتخونه ارسال کرده مدارک زیر رو به این صورت که براتون می نویسم به کارگزینی ستاد تحویل بدین تا روند تند تری داشته باشیم و کارمون زودتر نتیجه بده .
1- حکم کارگزینی سال 89 با مهر برابر اصل کارگزینی
2- حکم کارگزینی سال 94 با مهر برابر اصل کارگزینی 
3- سوابق بیمه ای با مهر شعب بیمه ای 
4- آخرین مدرک تحصیلی برابر با اصل 
5- کپی کارت ملی با مهر برابر اصل 
تمامی مدارک فوق اسکن شده و بصورت pdf ذخیره شده و تحویل کارگزینی ستاد بدین چون تمامی مدارک فوق درخواست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوره تا پس از تاییدیه های لازم از دانشگاهها به وزارتخونه و بعدشم به سازمان مدیریت ارسال بسه و تایید بشه .
لطفا همکارانی که اطلاعات کافی ندارند کامنت نزارن ممنون از همه کسانی که اطلاعات صحیح رو اینجا وارد میکنن.
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ مهدیس به علوم پزشکی مشهد
همینطور که حدس میزنید دانشگاهتون خیلی عقبه ... ما اینکارو رو یکماه پیش انجام دادیم... توکل به خدا  ما امیدمون به خداست و ایشالا اخر مرداد خبرای خوشی بشنویم همگی
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۳ علوم پزشکی مشهد
دوستان عزیز سلام
امروز مدارکمون رو تحویل دادیم و اطلاعات در یک فایل اکسل ثبت شد و قرار هست پستهای سازمانی نیز در اداره خودمان مشخص شوند و همراه فایل به معاونت توسعه دانشگاه ارسال بشه.
ماهم بار سوم است که به کارگزینی مراجعه میکنیم.اما اینبار بنظرم جدی تره و فرق میکند.چون گفتند کارنامه ادواری را اگر نداریدحضوری از سازمان سنجش بگیرید و تا اخر مرداد باید اطلاعات به معاونت توسعه ارسال بشه.ستون شناسه قراردادی رو پر نکردند و قراره واحد استخدام پر کند.همه مدارک تحصیلی مون رو به تفکیک با سال فارغ التحصیلی ثبت کردن و همچنین شماره نامه کارنامه ادواری و سال قبولی و نمره کل رو از کارنامه خوندن واینکه مدرک ادواری چی هست(کاردانی یا کارشناسی) ثبت کردند.
شاید هم علوم پزشکی مشهد خیلی عقبه از بقیه (متاسفانه بخاطر سنگ اندازی کارشناسان منابع انسانی دانشگاه) ولی اینکه همه دانشگاهها دارن دیرتر یا زودتر همین کارارو انجام میدن یعنی ...
بقول شاعر اندکی صبر سحر نزدیک است.
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۸ شکیب به صادق
سلام. اقا صادق ما یه نماینده برق منطقه ای در توانیر داریم.نه نماینده توانیر در برق منطقه ای پس با این حساب آقای وثوق نماینده وزارت در ارتباط با سازمان مدیریت هستن نه نماینده سازمان مدیریت در وزارت. با اینحال من با سازمان مدیریت دفتر آقای نوبخت صحبت کردم. که به دفتر حقوقی ارجاع دادن کار رو.که دفتر حقوقی هم  اصلا تلفن رو جواب نمیدن.باز شما اگه شماره ای چیزی دارین بدین پیگیری می کنیم.،یا حضوری میریم.واللا تو سطح اداره خودمون  همکارا  فقط زنگ میزنن خبر بگیرن. اصلا پیگیری نمیکنن.موفق باشید. انشالله خیره.
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۴ علوم پزشکی گلستان
دوست عزیز علوم پزشکی مشهد
برای ارسال مدارک جدید ایا از وزارت خونه بهتون نامه زدند ؟
که کارگزینی دوباره مدراکتون را داره جمع میکنه
دوست عزیز همون تیر ماه کارنامه ها را از ما گرفتند ولی مدراک شناسایی نه !!!

سادات جان خبری نداری ؟
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۴ از صادق به شکیب
دوست عزیز. من با آقای وثوق هم صحبت کردم حدود یک ماه پیش. ایشون کارکند وزارت نیرو هستن و به عنوان نماینده سازمان مدیریت پست گرفتن و تنها یک عنوان را یدک می کشندو به قول خودشان بحث ادواری در حیطه وظایف ایشون نیست. مطمئنا شما نماینده توانیر در هسته گزینش در برق منطقه ای تون دارید. نماینده شما کارمند برق منطقه ایتون است یا توانیر؟
سلام بچه ها گمرک تو سطح کشور 36 نفر ادواری داره تازه مدارک رو جمع کردن . تا پایان مرداد وقت دادن که درخواست برای مجوز را به سازمان مدیریت بنویسین . ما تازه اول راهیم

سادات به علوم پزشکی گلستان وهمه دوستان صبور دارای کارنامه استخدام ادواری
تااونجایی که اطلاع دارم استان گلستان ازهمه استانها پیشتازتره اسامی ماروبهمن یااسفند باکارنامه و نمره کل ادواری وردیف های خالی که هرشهرستان داشتندبه تهران فرستادند .اموراداری دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خیلی از لحاظ اخلاقی وبرخورد خوب هستند .امیدوارم هرچه زودترهمه قراردادی ها استخدام بشوند. منتظر خبرهای خوش هستیم
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۹ شکیب به صادق

دوست عزیز سلام. فر مایشات شما قبول. اولا امیدوارم لااقل زحمات تعدادی دوستان که پیگیر هستن و من مطمئنم شاید محق ترینها هم هستن به ثمر برسه.واقعا امیدوارم فرمایشات شما درست تر از فکر من باشد. باید به عرضتون برسونم من با آقای وثوق( نماینده سازمان مدیریت در وزارت ) هم صحبت ایشون  به هیچ عنوان نخواستن راهنمایی کنن یا برا حل مشکل پیشنهادی بدن . دست آخر هم بهم گفتن باید از دفتر آقای مهاجری درخواست کنید این شرط رو بردار. اگه فرمایش شما درسته پس چرا نماینده سازمان یه چیز دیگه بهم گفته؟شما  حرفای آقای وثوق رو به خود سازمان انتقال دادین؟ نمیدونم شایدم  آقای وثوق رو به اشتباه به من معرفی کردن. شماره آقای وثوق رو میدم خواستید خودتون باهاشون صحبت کنید.02185352037

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۶ امید به مهدیس.

سلام. مهدیس خانم ببخشید یه لحظه وزارت بهداشت رو با علوم قاطی کردم.ولی خوب حتی اینطوری هم در نظر بگیریم. با توجه به اطلاعات برق منطقه ای ما رقمی که من حدس زدم میتونه خیلی به واقعیت نزدیک باشه که خیلی کمتر از تعداد شماست. ولی وزارت نیرو خیلی اهمالکاری کرده در مورد ماها. بچه های وزارت نیو هم مثل شما ها متاسفانه پیگیر نیستن.

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۹ مهدیس به امید
دوست عزیز ما وزارت بهداشت درمان و علوم پزشکی هستیم و وزارتخانه ما درامد زاست ...بیمارستان ها در امد دارند خودشون ... کارانه ای که ما دریافت میکنیم از محل ذرامد بیمارستانه ...
سلام به همه. تبریک میگم به دوستان علوم ÷زشکی. ولی برام خیلی جالبه. وزارت علوم  یه وزارت مصرفی هست. ولی وزارت نیرو یه وزارتی یه که خودش منبع درامده. با این حال اگه فرض کنیم از هر برق و اب منطقه ای  ناحیه ای متوسط صد نفر اسمشون فرستاده بشه حدودا اسامی در کل سطح ایران 1000 نفر میشه. ولی تو وزارت بهداشت با توجه به آماری که دوستان دادن فکر کنم اقلا 3500 نفر بشن. اونوقت وزارت بهداشت تبدیل وضعیت میکنه وزارت نیرو هنوز تو الفباش معطله. اونقد که بخور بخور داریم تو وزارت نیرو.
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۳ علوم پزشکی مشهد
سلام به همه
دوست عزیز علوم پزشکی گلستان اسامی ماهم تیرماه از مشهد  جمع اوری و به تهران فرستاده شده بود اما اینبار کارگزینی اعلام کردن با اصل کارنامه و شناسنامه و کارت ملی بیاین که میخواد کپی اش برابر اصل بشه توسط کارگزین و ثبت سیستم بشه.تو اطلاعیه اعلام کردن هر کسی که اصل کارنامه رو نداره ادرس تهران سازمان سنجش رو داده بودن که حضوری برن و کارنامه رو دریافت کنن.با این اوصاف قضیه داره خیلی جدی میشه.فرصت نشد دقیق بپرسم تو چه سیستمی ولی احتمال میدم کارمند ایران باشه.ایشون هم گفتن کارتون درست شده انشالله.
انشالله کار همه تبدیل وضعیت میشیم.توکل بخدا
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۵ علوم پزشکی گلستان
سلام سادات
از گلستان خبر جدیدی ندارید؟
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۴ علوم پزشکی گلستان
علوم پزشکی مشهد دوست گرامی دانشگاه ما  13 تیر مدارک هر 216 نفر را تهران ارسال کرد
باسلام
میخواستم بدونم بالاخره کسی پیگیری جدی کرده برای تبدیل وضعیت  نیروهای قرادادی کارمندان بخصوص کارمندان قراردادی مراکزبهداشتی درمانی ودانشگاه علوم پزشکی  ؟استان گلستان چند ماه پیش برای چندمین بار اسامی افرادباکارنامه ادواری  وافرادی که ردیف دارند راازطریق کاگزینی استعلام کرد وگفتند که باید منتظر بمانیم .لطفاًاگه کسی خبر جدید داره اطلاع رسانی کنه !تشکر
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۲ علوم پزشکی مشهد

دوستان سلام

کارگزینی اصل کارنامه و کارت ملی و شناسنامه رو بهمراه کپی خواسته برای برابر اصل .

انشالله خبرای خوبی در راه.

با سلام
برق منطقه ای مازندران استعلام کارنامه ها رو از سازمان سنجش گرفته و چارتهای بلا تصدی رو هم به نفرات اختصاص داده و هر دو را 1394/5/17 به پیوست یک نامه به توانیر ارسال کرد و باید منتظر جواب توانیر باشیم.
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۹ علوم پزشکی مشهد
یعنی از منابع انسانی دانشگاه مشهد بخیل تر و بدجنستر وجود داره؟ زورشون میاد انگار از جیب خودشون میخوان حقوق بدن.جواب سوال سربالا میدن خدا انشالله ور بندازشون.
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۷ علوم پزشکی مشهد
یعنی از منابع انسانی دانشگاه مشهد بخیل تر و بدجنستر وجود داره؟ زورشون میاد انگار از جیب خودشون میخوان حقوق بدن.جواب سوال سربالا میدن خدا انشالله ور بندازشون.
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۰ بچه های فرودگاه کجایید
سلام طبق پیگیری ها هیچ اقدامی برای تبدیل وضعیت ما نمی خواهند انجام دهند فقط کسی که حکم دیوان عدالت داشته باشد میتواند به نتیجه برسد این را یکی از مدیران به من گفت که در جلسه گفتند کار کسانی که حکم دیوان دارند را فقط انجام دهید و بقیه ظرفیتها را برای کسانی که از دانشکده هستند گذاشتند و قصد تبدیل وضعیت ما قراردادی ها را ندارند

سلام دوستان الکی خوش ما آنقدر بدبخیتم که حتی از نوشتن نام هایمان هم می ترسیم پس چگونه می خواهیم حق مان را بگیریم

دولت می بایست همان سالهای 81 تا 84 آنهایی را که ادواری داشتند جذب می کرد و اگر اینکار انجام می شد دیگه ما اینقدر ادواری در توهم نداشتیم...

دوستان از این دولت خیری به شما نمی رسه چون اینها دولت سرمایه داری هستند و به فکر ما نیروهای قراردادی بدبخت نیستند....

خداوند جوابشان را بدهد....

پای صندوق های رای ...........

انشاء ا.....

جوابشان را می گیرند تا بفهمند........

 

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۵ رستگار به وزارت نیرو
عزیزان با شکایت به دیوان حق خود را پیگیری کنید فردا خودتان را سرزنش نکنید که چرا پیگیری نکردم اینها نمیخواهند ما را تبدیل وضعیت کنند فقط با شکایت مشکل حل میشود اگر هر چه تعدادمون بیشتر باشه نماینده سازمان بازرسی میاد مستقر میشه و اون هم به اجرا نظارت میکنه نترسید با شکایت مشکلی براتون پیش نمیاد 
بهتره یه گروه توی تلگرام باهمین نام ایجاد بشه
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۱ از صادق به شکیب
سلام . طبق ماده 30 بخشنامه 9757/93/200 مورخ 19/07/1393 با داشتن سه شرط امکان تبدیل وضعیت وجود داره. فقط سه شرط نه بیشتر. پس وزارت نیرو اگر بخواد این ماده را اجرا کنه باید در شرایط تغییری ایجاد نکنه . نامه ای که وزارت نیرو فرستاده به شرکتها 2 بند دیگه به این ماده اضافه کرده که این خلاف می باشد اگر چه آقای قمی از معاونت توسعه ریاست جمهوری طی نامه ای جداگانه این اجازه را بهش داده که این هم خلاف است. همانطور که می دانید آقای قمی از کارمندان سابق وزارت نیرو می باشند که مدت نه چندان زیادی است که به سازمان مدیریت رفته است و همه را بیچاره کرده. آقای قمی به عنوانرئیس امور آمار برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی این اختیار را ندارن که چنین اجازه ای را به وزارت نیرو بدهند .چون این یک بند از بخشنامه می باشد و اجازه دخل و تصرف سلیقه ای در بخشنامه های دولت مجاز نیست مگر اینکه یک بخشنامه دیگری صادر بشه که این ماده را تغییر بده. ضمنا چرا این تغییر فقط برای وزارت نیرو می خواد اعمال بشه؟ پس وزارتخانه های دیگه چی؟ سوالی است. مگر اینکه کارکند سابق وزارت نیرو(قمی) بخواد اعمال قدرت بکنه که اختیارش را نداره. پس برادر عزیز می بینید که من از بخشنامه ها و دستور العملها به اندازه ای مطلع هستم. تماسهای زیادی هم با وزارت نیرو و سازمان مدیریت داشتم. سازمان مدیریت تایید کردن که این کار وزارت قانونی نیست و ما باید به دکتر نوبخت منعکس کنیم. من نظرم دیوان هم هست. چون هر لحظه ممکنه این بخشنامه ملغی بشه. دیگه تصمیم با شماست . یاعلی
سلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم عنوان کرده تا یک ماه آینده کار تمومه انشاالله.به نظر میرسه خبرایی باشه.جا داره کسانی که با وزارت خونه ارتباط دارن پیگیر باشن تا موضوع مسکوت نمونه.
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۰ علوم پزشکی گلستان به مهدیس
مهدیس جان به ما هم گفتند که انشاالله کارتون درست میشه
ما هم امیدواریم
خواهر خبری شد اینجا بگو

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۵ علوم پزشکی مشهد
سلام به همه
مهدیس خانم خبر خوبی دادین اگر یکی از دانشگاهها اقدام بکنه بقیه هم تبدیل وضعیت میکنن لطفا خبر جدیدی شد تو همین سایت اطلاع بدین.به امید تبدیل وضعیت همه دوستان
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۵ علوم پزشکی مشهد
سلام به همه
مهدیس خانم خبر خوبی دادین اگر یکی از دانشگاهها اقدام بکنه بقیه هم تبدیل وضعیت میکنن لطفا خبر جدیدی شد تو همین سایت اطلاع بدین.به امید تبدیل وضعیت همه دوستان
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴ شکیب به صادق
سلام.جناب اقای صادق. متن بخشنامه رو بخونین به این میرسین که الزامی در اجرای اون نیست. فقط یه مجوز از طرف سازمان مدیریته که اگه دستگاهها بخوان اجراش کنن.. دیوان فکر نمیکنم رای بیاریم.
سلام ممنون آقا محمد. باز هم ای ول داره همتتون.از من هم مدارک خواستن از طریق  سایت یا فکس. فقط چون گفتن معمولا مدیرا خوششون نمیاد ازشون شکایت بشه بهتره مستندات بدین تا ما پیگیری کنیم..م من با اقای نوری( معاون بازرسی) قراره صحبت کنم. بعد یا دستی یا از طریق سایت بهشون میرسونم.
دوستان عزیز کار بسیاری از ما فقط با گرفتن رای وحدت رویه از دیوان عدالت اداری حل میشه متاسفانه احکام امسال ما را سه ماهه زدند اگرنه من مدارکم برای شکایت اماده است با وکیل هم صحبت کردم هر چقدر لازم باشه پول وکیل میدم این حق خودم را میگیرم به امید خدا اگر شما هم بنشینید ودست روی دست بگذارید این بخشنامه مشمول زمان شده و از دست میرود
دوست عزیز محمد. بازرسی وزارت نیرو هم زیردست وزیر نیرو هستن و کارمند همین وزارت خونه. مگه ممکنه از بخشنامه های ارسالی مطلع نباشن. برای دلخوشی من و شما میگن پیگیری می کنیم. چاره ما فقط و فقط شکایت به دیوان عدالت اداری است و گرفتن رای وحدت رویه. اونوقت هیچ عاملی چه وزیر چه ... نمیتونه مانع تبدیل وضعیتمون به پیمانی بشه. ولی با این حال برای گل روی شما من هم مدارک را میبرم بازرسی وزارت نیرو می دم اگرچه می دونه مستقیم میره توی سطل زباله.  یاعلی
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۵ مهدیس به علوم پزشکی گلستان
والااین مدیریت توسعه دانشگاه ما از بس خوش اخلاق هستن نمیشه چیز اضافه ای پرسید
ولی سری اول که مدارک ادواری ها رو جمع میکردن بیمارستان ها اینکارو میکردن و یکی از مدارکی که حتما باید ارسال میشد نامه وجود پست بود والا توبیمارستان ما که یه مرکز آموزشی درمانیه بقول کارگزین فقط دو نفر بودند که قراردادی بودند و ادواری داشتند واسه هردوتا هم پست زدند
الان دیروز مدیریت توسه به من گفت اگه ادواری دارید و بیمارستانتون واستون نامه فرستاده تا اخر مرداد تبدیل میشید دیگه بقیش هم توکل بر خدا جز خواست خدا اتفاق نمی افته

سلام دوستان قراردادی دلتان خوش است اینجا در استان گلستان آقای محمود ربیعی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در روز انتصابش از کاهش 15 درصدی نیروهای قراردادی حرف می زنه بعد شما دلتان خوش است ها....

عزیزان این دولت نیروهای قراردادی را نمی خواد و فقط داره بازیتون می ده.

به سایت استانداری گلستان مراجعه کنید تا مطالب ایشان را در خصوص کاهش 15 درصدی نیروهای قراردادی ببینید......

بازم خدا پدر و مادر احمدی نژاد را بیامرزد که حدالقل به فکر ما نیروهای قراردادی بود و اگر مجلس اجازه می داد تا حالا همه ما پیمانی می شدیم...

خدا جوابشان رو بده انشاء الله.....

 

سلام دوستان وزارت نیرو خانم یا آقای شکیب  مدارکا رفتم دستی دادم بازرسی وزارت نیرو گفتن پیگیری میکنیم ولی گفتن کسانی هم که شرایطه شما را دارن باید پگیری کنن و مستندات بدن به ما که ما پیگیری کنیم پس لطفا تماس بگیرن دوستان
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۴ علوم پزشکی گلستان به مهدیس خانوم
مهدیس جان چند نفرید همه پست سازمانی دارید ؟
نامه تامین اعتبار ( محل تامین اعتبار ) دارید ؟
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۹ بنیاد شهید گیلان
سلام
لطفا اونایی که مصاحبه تخصصی دادن بگن که چیا پرسیدن؟با جزیئاتش بگین خواهشا
سلام دوستان
من امروز از مدیریت توسعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرسیدم وگفتند احتمالا ادواری دارهای دارای شرایط تا پایان مرداد تبدیل وضعیت میشن البته بعدش گفت حالا اگه تا اخر مرداد نشه بعد هی نیاید ما رو بازخواست کنیدا
ولی فعلا قراره این جور پیش بره
سلام دوستان وزارت نیرو. چاره راه فقط شکایت به دفتر دکتر نوبخت و دیوان عدالت است
با سلام تو رو خدا فقط دعا کنین تا حالا که خبر بدی نیست همه چیز داره انجام میشه و باید شناسه ها رو بزنن امیدوار باشید ..ببخشید اگه کمتر براتون مطلب می نویسم هم سرم شلوغه و هم خبر جدیدی ندارم که ارائه بدم نگران نباشید هر وقت ببینم نگرانی بر شما غالب شده مثل الان جواب میدم چون مرتب مطالبتون رو چک میکنم ..خواهشا هر کس هر خبری بدست آورد اینجا بنویسه ممنونم
سلام.واقعا ممنون ازتون اقا محمد. من امروز با دفتر بازرسی تماس گرفتم. گفتن مدارک و مستنداتتون رو ارسال کنید اگه قانونا وزارتخونه ملزم به اجرای این بخشنامه باشه ما رسیدگی میکنیم. در غیر اینصورت استعلام میکنیم در مورد وضعیتتون. حتی اگه شده شفاها در مورد وضعیتتون میپرسیم.چرا خانم اربطیر؟ به شما چی گفتن؟
سلام دوستان وزارت نیرو شماره81606662 سرکار خانم اربطیر دفتر بازرسی وزارت نیرو یا شماره وزارت نیرو بگیرین دفتر بازرسی ارتباط بدن یا شماره دفتر دکتر نوبخت 33271حتما تماس بگیریم

با سلام. اقای محمد خیلی ممنون از پیگیریهاتون. بازرسی وزارت نیرو تماس بگیریم بقول شما شاید فرجی شد. خدایا به امید تو.
دوستان وزارت نیرو سلام من با دفتر دکتر نوبخت تماس گرفتم وکارشناسه مربوطه گفت وزارت نیرو نمی تونه چنین کاری کنه خلافه با دفتر بازرسی وزارت نیرو تماس بگیریم در ضمن بقیه دوستان هم به دفتر دکتر نوبخت تماس بگیرن موضوع را بگن شاید فرجی شد
سلام اقای سیاووش خان میشه لطف کنید بیاین بگین چه خبرااا
استرس گرفتیم
میشه به راحتی کنسل بشه همه چی
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۲ علوم پزشکی دامغان
ادواری دارها نظر بدهند

دوستان عزیز از کجا بفهمیم دانشگاه سهمیه داره یا نامه تامین اعتبار را گرفته ؟؟؟  الان فکر کنم همین دو کار مونده

و در نهایت اخذ شماره مستخدم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.

فکر کنم تمام نامه نگاری ها قبلی در واقعا برداشتن دو قدم از 100 قدم بود
تقریبا یعنی هیچچچچچچچچ
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۱ کارمند وزارت نیرو
سلام بر همه و دوستان وزارت نیرو
من می خواستم به همه همکاران بگم متاسفانه اشکال اصلی کار از هیچ جا نیست به جز آقایان منابع انسانی وزارت نیرو که آقای مهاجری و محمدزاده مسئول آن هستند. سازمان مدیریت طبق نامه رسمی که همه دیدید این مجوز را به وزارت نیرو داد که افراد دارای قبولی ادواری را استخدام کند. تنها شرط اضافه شده سازمان مدیریت استخدام در مشاغل کارشناسی بود. اما این آقایان وزارت نیرو آمدند شرطی را اضافه کردند که تعداد افراد فقط به 3 نفر رسید. این یعنی اینکه این افراد نمی خواهند کسی را استخدام کنند. اگر دنبال استخدام بودند می توانستند به راحتی همه قبول شدگان ادواری را استخدام کنند چون تعداد مجوز استخدام آنها خیلی بیشتر از افراد قبول شده ادواری بود. بنابراین بی دلیل دنبال زنگ زدن این طرف و آن طرف نباشید. دقت کنید این بخشنامه هیچ سازمانی را موظف به استخدام نکرده بلکه فقط اختیار استخدام را با رعایت شرایطی داده است. تا زمانی که این افراد نخواهند کسی استخدام نمی شود. جالب اینجاست همین آقایان در جلسات پی گیری نمایندگان مجلس و جاهای دیگر خود را حامی استخدام افراد معرفی می کنند در حالیکه باطن و عمل آنها دقیقا خلاف آن است.
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۲ خیلی مهمه ( علوم پزشکی ها بخونید )
اخرین خبر برای ادواری دارها

به نقل از کارمند سازمان مدیریت و برنامه ریزی

"

سلام

تیدیل وضعیع قراردادی ها در راستای آزمون ادواری نیازمند .جود چند تا شرط است که تو بخش مربوطه بهش اشاره کردم. مهمترینش داشتن سهمیه است. بایستی ببینید اصلا سازمان تون سهمیه داره یا نه. بعدش داشتن پول(داشتن نامه تامین اعتبار).بعدش کارنامه قبولی و تاییدیه سازمان سنجش رو داشتن. بعدش داشتن شرایط احراز اون رشته شغلی بلاتصدی و مربوط بودن به رسته کارنامه قبولی تون. سپس تاییدیه گزینش تون. و از همه مهم تر  این که سازمان تون بخواد این کار رو بکنه چون بخشنامه مربوطه دستگاه رو موظف نکرده بلکه به دستگاه ها این اجازه رو داده که اگه میخوان....

و در نهایت اخذ شماره مستخدم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.

"
سلام

فقط این 4 شماره (کارشناسان راهبری) پاسخگوی رفع اشکالات سامانه کارمندایران می باشد

آقای امینی 85352344 آقای سلگی 85352346 خانم اعلایی 85352351 خانم نشاط 85352353
بچه های وزارت نیرو. سلام. ازتون خواهش میکنم اگه تو وزارت نیرو یا دفتر آقای مهاجری کسی رو دارید ازش خبر بگیرید ببینیم بلاخره تکلیف ماها چی میشه؟ تو کل وزارت نیرو فقط سه نفر شامل شرط بند یک شدن. خنده دار نیست. اینطوری بخوان همه چی رو تموم کنن.بخدا من نه پارتی داشتم نه از دانشگاههای آنچنانی  مدرک گرفتم.تا جایی هم که میشد خودم هم پیگیری کردم.خواهش میکنم کمک کنید از این بلاتکلیفی در بیایم؟
رشته تحصیلی من فنی مهندسی است وعنوان شغلی من هم رشته فنی است در 2ازمون رسته اداری و رسته اموزشی من قبولی دارم پس ارزوی تبدیل وضعیت من نقش بر اب شد
با سلام
خدمت دوستان محترم این دوستانی که توی کارگزینی هشتن یکی از یکی عقده ای ترن

۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۵ اخرین خبر برای ادواری دارها به نقل از کارمند سازمان مدیریت و برنامه ریزی
اخرین خبر برای ادواری دارها

به نقل از کارمند سازمان مدیریت و برنامه ریزی

"

سلام

تیدیل وضعیع قراردادی ها در راستای آزمون ادواری نیازمند .جود چند تا شرط است که تو بخش مربوطه بهش اشاره کردم. مهمترینش داشتن سهمیه است. بایستی ببینید اصلا سازمان تون سهمیه داره یا نه. بعدش داشتن پول(داشتن نامه تامین اعتبار).بعدش کارنامه قبولی و تاییدیه سازمان سنجش رو داشتن. بعدش داشتن شرایط احراز اون رشته شغلی بلاتصدی و مربوط بودن به رسته کارنامه قبولی تون. سپس تاییدیه گزینش تون. و از همه مهم تر  این که سازمان تون بخواد این کار رو بکنه چون بخشنامه مربوطه دستگاه رو موظف نکرده بلکه به دستگاه ها این اجازه رو داده که اگه میخوان....

و در نهایت اخذ شماره مستخدم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.

"
ایا باید برای نامه ۲۴تیر باز هم خودم پیگیری میکردم؟؟ایا مطمین باشم  یا فردا برم پیگیری؟؟
من بعد از دوم سوم تیر دیگه پیگیری نکردم میدونم اسامی ارسال شد. ایا باز هم باید میرفتم کارگزینی؟ کاری باید انجام بدم فردا ۱۵ مرداده به گفته شما اخرین روز اون نامه .باید کاری انجام بدم ؟؟؟راهنمایی لطفا
سلام
اینکه میگید شامل استخدامی های قبل از سال 90 میشه، یعنی خود سال نود رو شامل نمیشه؟
هیچ راهی نداره؟
سلام. اقا محمد چرا بازرسی استان؟ این مشکل از ناحیه سازمان مدیریت ایجاد شده که به وزارت نیرو اختیار داده تا سوای بخشنامه خودشون در مورد نحوه تعیین شرط و شروط تبدیل وضعیت تصمیم بگیرن.حتما نامه های مرتبط رو از طریق کارگزینی شرکتتون دارید. بعد هم وزارت نیرو  این شرط محال  بند یک رو اضافه کرده.من خودم قبل از اومدن نامه از سازمان مدیریت پیگیر بودم. بهم گفتن وزارت شما برای اخذ مجوز تبدیل وضعیت خاص این بخشنامه اقدام نکرده. واسه همین این شرط رو گذاشتن که یه جوری سر و ته قضیه رو بهم برسونن. خوب تو این مورد خاص بازرسی استان چه کاری میتونه بکنه؟ریشه مشکل وزارت نیرو و نامه آقای مهاجری یه. اگه تفهیم کنید چطور میشه این شرط رو لغو کرد من  بازم پیگیری میکنم.
سلام
اولا :شناسه کارمند ایران برای کلیه پرسنل قراردادی ورسمی وپیمانی از طرف امور اداری محل کار بایستی اخذ شود و ربطی به ادواری و بخشنامه تبدیل وضعیت ندارد
ثانیا :هر کس را که بخواهند  تبدیل وضعیت کنند برای ورود به فایل ایشان در کارمند ایران این شناسه را لازم دارند
ثالثا: اداره ما همه مدارک را گرفته و هیچ حرکتی نمیکنه فکر کنم نمی خواهند اقدام کنند

سلام بر دوستان همدرد

همکار گرامی ، آقای شکیب

خدمت شما عرض کنم اکثر دوستانی وزارت نیرویی که اینجا مطلبی می نویسند از شهرستان بوده وگرنه اگر کسی از همکاران توانیر و یا برق تهران پیش ما بود حتما خبرهای جدیدی به گوش ما می رسید . شما اگر آشنایی در آنجا دارید می تونید با  لینک دادن وی به این صفحه کمک زیادی به همه بکنید .

با تشکر 

به امید تبدیل وضعیت همگی  

دوستان وزارت نیرو منم پیگیرم ولی از توانیر فایده نداره فقط از طریق وزارت نیرو منابع انسانی یا سازمان مدیریت ونمایندگان مجلس وآخر هم بازرسی ودیوان عدالت اداری لطفا شرح حال را از سایت بازرسی استان خود بدون ذکر نام بفرستین تا رسیدگی شود همه بچه های نیرو باهم
سلام به علوم پزشکی مازندران چرا قرارداد ما هم همینه ولی دانشگاه میگه این بخشنامه برای کسانی است که از شرکتی  به قراردادی تبدیل وضعیت شده اند فعلا شامل حال شما نمیشه 
سلام به همه دوستان وزارت نیرو علی الخصوص آقای محمد از برق منطقه ای فارس.کاش  بچه های وزارت نیرو هم  مثل دوستان علوم پزشکی یه آقای سیاوش  داشتن که دلسوزانه اینقدر پیگیر بود.من خودم شهرستان هستم. ولی هر جور بود پیگیری کردم. جالبه از توانیر بهم گفتن شما خیلی پیگیری میکنین. ظاهرا دوستان وزارت نیرویی فقط نشستن از نتیجه تلاش دیگران استفاده کنن. اگه هر کس به نحوی پیگیر بود شاید ما هم به نتیجه میرسیدیم.متاسفم برای خودمون.
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۷ علوم پزشکی مازندران
سلام آقا سعید . یعنی چی شما فراخوان هستید ؟. ما از سال 86 تبصره 3 ماده 2 شدیم . من خودم از دانشگاه پرسیدم گفتن شامل حال شما هم میشه . حتی بعضی از بچه های ما که آشنا داشتن فهمیدن که ردیف کجا بهشون تعلق گرفته . مگه تووی حکم شما ننوشته تبصره 3 ماده2 ؟
دوستان خواهشا شایعات منفی رو پخش نکنید در جواب علوم پزشکی گلستان در خصوص(شکایت سایر قراردادی های بدون مدرک ادواری و توقف تندیل وضعیت ادواری دارها) من با کارگزینی دانشگاه خودمون تماس گرفتم اصلا صحت نداره حتی خیلی امیدواری دادند در آینده ای نزدیک انشاءا.. انجام می شه.
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۸ علوم پزشکی گلستان
سیاوش جان من از این دولتی که بخشنامه صادر کرد و پیگیری نکرد میترسم میترسم به بهانه این اعتراضات کل قضیه را مسکوت کنه
حتما در جریان هستید سال 91 خیلی ها ازمون دادند و دولت در چند مرحله حرف از لغو ازمون زد اما بعد از گذشت دو سال با فشار قبول شدگان مجبور به جذب شد
همین وبلاگ هم محلی برای همفکری و پیگیری و اعتراض قبول شدگان بود دوست من اگر خبری هر وقت دستت رسید لطفا ما را هم در جریان بذار
سلام با تشکر از علوم پزشکی مازندران ولی دانشگاه ما حاضر نیست اسامی راوارد سایت کنه دلیلشون هم اینه که شما فراخوان هستید در ضمن من ادواری هم قبول شده ام میشه راهنمایی کنید
بعدشم ماهم قراردادی داریم سی سال خدمته ولی مدرک نداره و سیکل دارن ..ضمنا ما آزمون استخدامی دادیم و مسکوت مونده تازه دولت باید بابت چند سالی که حق ما رو خوردن و حقوق کافی به ما ندادن به ما غرامت پرداخت کنه .. بازم بگم تعداد نیروهای دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی لیسانس و لیسانس به بالا در علوم چزشکی طبق تحقیقات من بسیار اندک و انگشت شماره بعنوان مثال مت : اط 6000 نفر 40 نفر لیسانس و قراردادی و دارای ادواری هستند ... و اما آقا یا خانم نگران ، نگران نباش 
بعلاوه مگه یه قانون باید حتما شامل همه بشه مثلا زمان تبدیل وضعیت نیروهای فرزند شهید که بخصوص بودن کسی گفت چرا اونایی که پدرانشون سالها پیش شهید شدن و یا چرا پدران ما شهید نشدن اینا همه اراجیف احمقانه و بدخواهانه است بقول شاعر: 
با خدا باش پادشاهی کن 
بی خدا باش هر چه خواهی کن
به مادراتون و چدراتون بگین برای همه مون دعا کنن ..توکل برخدا 
اندکی صبر سحر نزدیک است.
باسلام .... اولا اینکه همکارا تو رو خدا ببخشید اینو میگم مثل آدمای بیسواد صحبت نکنین تولا این بخشنامه جدید استخدام کشوره و یک بندش مربوط به قراردادی هاست اگر قرار باشه کسانی اعتراض کنن و اونو لغو کنن که نمیشه یعنی باید کل بخشنامه عوض بشه خواهشا بخشنامه رو مجددا مطالعه کنید.
دوما فاطمه از گلستان اولا به اداره تون بگین که شناسه مال همه اس چه قراردادی دارای ادواری و چه بقیه و اگر اسم شما رو به عنوان ادواری به وزارتخونه فرستادن پس نگران نباشید ولی پیگیری کنید که حتما اسمتون بره و شناسه براتون صادر بشه چون خصوصا این نامه ربطی به ادواری نداره
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۳ علوم پزشکی مازندران
در جواب به آقا سعید. سلام . بله بچه های پزشک خانواده روستایی هم مشمول تبصره 3 ماده 2 هستند و هر اتفاق خوبی که انشاا.. برای بقیه قراردادیها بیفته شامل پزشک خانواده روستایی هم خواهد بود. به امید آنروز
سلام به همه دوستان آیا کسی میداند که طرح پزشک خانواده هم جزء همین تبصره 3 ماده 2 قرار گرفته یا نه در دانشگاه های علوم پزشکی دیگر           با تشکر 

سلام

با احترام خدمت دوستان قراردادی که سابقه ای زیاد دارند و ادواری ندارند و اعتراض می کنند عرض کنم شما اگر قبول شدنی بودید تا حالا قبول می شدید چه بسا از آن زمان تا به حال هزاران آزمون برگزار شده.

دوستان قراردادی معترض و عزیز بیایید بجای اعتراض و درخواست برگزاری آزمون دیگری که مطمئنن شما قبول نخواهید شد  سنگ اندازی جلوی پای دوستانی که ادواری دارند نکنیم.

راستی من خودم هم بیش از 14 سال سابقه دارم با مدرک کارشناسی.

 

سلام دوستان همه دانشگاه ههای علوم پزشکی موظفند سریعا مدارک قراردادی های زیر 90 رو جمع اوری کنند هر دانشگاهی هستید و خبری نیست حتما خودتون پیگیری کنید
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۸ علوم پزشکی گلستان به سیاوش
خطر برای ادواری دارها

امروز از صبح چند نفر توی یه ساعت گذشته تماس گرفتند گفتند بحث تبدیل وضعیت کلا کنسل شده

از مدیر منابع انسانی پیگیری کردم ایشون گفتند قراردادی های چند دانشگاه اعتراض کردند گفتند سابقه بیشتری دارند چرا ازمونی که سالها قبل ..................................

گویا از وزارت خانه شفاهی به دانشگاهها گفتند که فعلا هیچ تبدیل وضعیتی انجام نمیشه

سیاوش جان تو را خدا پیگیر باش
اگر قرار به اعتراض باشه ما هم باید هماهنگ بشیم و بریم اعتراض کنیم چرا ما که در ازمون استخدامی سالها قبل امتیاز اوردیم و قبول شدیم ولی هنوز قراردادی هستیم
به آقای سیاووش یا هر دوست مطلع دیگر
سلام
1)دانشگاه ما تا سال 91 همه قراردادها را تبصره 3 می زد ولی سال 92 که همه تمدید قرارداد شدیم دیدیم عنوانش شده تبصره 5 همون موقع همه کلی سرو صدا کردن و پی گیری گفتن هیچ فرقی نمی کنه و نگران نباشید حالا شما اطلاعی دارید که این تغییر مال چی بوده و ایا به نظرتون از همون موقع چنین روزی رو می دیدن که نخوان ما رو استخدام کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2)بعد اینکه می دونید تکلیف اونایی که بعد از سال 90 قراردادی شدن چیه؟
3)ایا ادواری دارها هم شامل این سابقه کار می شن یا اونا فرق نمی کنه تاریخ قراردادی بودنشون کی هست؟
خیلی ممنون اگه جواب بدین
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۶ فاطمه - علوم پزشکی
به آقای سیاوش:
سلام و ممنون از اینکه وقت می گذارین و جواب میدین..
من سال 84 تا 86 طرح بودم
86 تا اواسط 87 بصورت خوداختیاری بیمه رو ادامه دادم(مجانی واسه سیستم کارکردم)
87 و88 بصورت شرکتی کارکردم
از اول 89 تا تیر90 قرارداد موقت (قانون کار)
و از تیر90 تا الان تبصره 3...
الان کارگزینی قبول نمیکنه شناسه قراردادی برام ایجاد کنه!!
از سال 87 با ابلاغ مسؤول واحد دارم توی یکی از شبکه ها کار میکنم ...
شما قضاوت کنین ...دیگه حالا حق امثال ما نیست تبدیل بشیم !!
شما باشی نگران نمی شین ..
بازم از شما ممنونم ..
ای کاش وضعیت امثال ما به گوش مسوولین مربوطه توی وزرت خونه می رسید ...
توکل برخدا
سلام دوستان ..خداقوت دو نکته میگم خواهشا مد نظرتون باشه
1- فاطمه از علوم پزشکی توجه داشته باش که قدکت قراردادی تبصره 3 کلا ده سال هم نمیشه چون قبلش همه شرکتی بودن پس شما چرا نگرانی شما اگر سال نود به بعد تبصره 3 شدی باید نگران باشی ..نمیدونم مشکلتون الان چیه ؟ چون همه شرکتی ها قبل از 90 قراردادی تبصره 3 شدن ...
2- خدایا کمک : اولا : جان خودت یه اسمی بنویس که بشه صدات بزنیم دوما : شناسه قراردادی مال همه است مال ادواری ها نیست نامه برای همه اومده چرا که ضرورتش احساس شده ولی فعلا برای قراردادی ها مهمه و ضروری و نسبت به بقیه براشون حساس تره چون در شرف استخدام هستن و نباید این کار رو انجام میدادن
سلام
از علوم پزشکی فارس
ما هم امروز کارگزینیمون به همه تبصره سه ها یه کاغذ داد شامل شماره شناسه ربطی به ادواری هم نداشت یعنی چی ؟؟
دلیلشو نمیدونم
تازه ماه قبل اسم ما رو وارد سامانه کردن چرا ؟؟؟ نمیدونم؟؟
چیکار میخوان بکنن؟؟ خودشونم نمیدونن اینو مطمینم ...
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۶ علوم پزشکی به جهادگر بی ادعا!!
دوست عزیز نامه ادواری دارها از ابان 93 اومده و طی چند مرحله اسامی و پست های خالی را خواستند الان شماره شناسه نداشتیم که اونم دادند انشالله کار ما و همه حل میشه

سلام خدمت دوستان

ماتو گمرک شناسهقراردادی داشتیم فقط اسامی ادواری دار ها رو تهران ازما خواست .ولی هنوزخبری نشده

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۵ جهادگر بی ادعا
دوستان عزیز در وزارت علوم پزشکی اصلاٌ دلشان را خوش نکنند کد شناسناسه الان می خواهند برای شمابگیرند هیچ ربطی به تغییر وضعیت نداره ما نیروهای قراردادی وزارت جهادکشاورزی سال 92 کد شناسه گرفته ایم وهنوز پیمانی نشده ایم
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۸ به سیاوش و همه دوستان دیگه
شناسه قراردادی من امروز صادر شد و این شناسه را به واحد امار برای ارسال به تهران دادم اما گفت هیچ نامه ای برای فرستادن شناسه قراردادی ادواری دارها نیامده
فقط یک نامه عمومی اومده که ظرف یک ماه شناسه قراردادی برای کلیه نیروهای قبل از نود گرفته بشه در واقع ربطی به ما ادواری دارها نداره

فکر کردم دوستان گفتند نامه برای شناسه ادواری دارها اومده
شایدم اشتبه کردم

سلام بر دوستان همدرد

وقت همگی بخیر

به به مبارکه دوستان وزارت بهداشت ...

وزارت نیرویی ها چه خبر ؟

کارگزینی ما که میگه خبر جدیدی نیست !

شما بگییید ، طرف شما چی ؟

به امید تبدیل وضعیت همگی

۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۰ علوم پزشکی (همون خدایا کمک هستم )
علوم پزشکی دیروز ساعت 10 صبح درخواست شناسه قرارداد برای من کرد الان 8 صبح یک برگه به من دادن که شناسه قراردادمه و دیروز ساعت 5 عصر صادر شده
مگه میشه مگه داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۶ قراردادی علوم پزشکی فارس
سلام دوستان ببخشید من کاملا گیج شدم!!!!!!
با این وضعیت و صحبت ها من چند تا سوال برام پیش اومده لطفا، خواهش میکنم هرکس میدونه جواب بده:
اول اینکه ما همه یه شماره شناسایی داریم ایا این با شناسه قراردادی که دوستان میگن فرق داره؟؟ اگه فرق داره خوب چطوری میشه اون شناسه رو گرفت ؟خودمون باید اقدام کنیم یا مسولین دانشگاه؟  
بعد اینکه این نامه ای که می گن یعنی چی؟یعنی فقط افرادی که قبل از 90 قراردادی شدن تغییر وضعیت می شن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس بقیه چی ؟مثلا من فروردین 91 قراردادی شدم باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
لطفا هر کس میدونه جواب بده ممنون
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۶ فاطمه-علوم پزشکی
دوستان لطططفا اگر کسی تصویر یا متن این نامه رو داره اینجا نامه رو بگذاره ..
 نامه شماره 2378/209/د مورخ 94/4/24 مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی وزارت متبوع
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۴ فاطمه-علوم پزشکی
به آقای سیاوش یا هر شخص محترمی که اطلاع دارند:
"مدیر توسعه وسرمایه انسانی دانشگاه اعلام کرد: به استناد نامه شماره 2378/209/د مورخ 94/4/24 مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی وزارت متبوع موضوع اختصاص شناسه قراردادی، بدینوسیله کلیه کارکنان قراردادی مشمول تبصره 3 ماده 2 که تاریخ عقدقرارداد آنان قبل از سال 1390 می باشد، موظفند مدارک ذیل را در قالب یک فایل PDF تهیه وحداکثر تا تاریخ 94/5/15 (بادرج نام ونام خانوادگی) به نشانی ایمیل Kargozini ارسال نمایند. "
تکلیف ما که ده سال سابقه ی کار داریم (طرحی شرکتی و ..) ولی سال 90 قراردادمون تبصره 3 شد چیه؟؟
خب وقتی شناسه برای ما تشکیل نشه چطور با وجود کارنامه ی ادواری و پست خالی ، ما تبدیل وضعیت بشیم..؟؟
مسئول مربوطه توی دانشگاه ما امروز به من گفت که با وزارتخونه رایزنی کردن و قرار شده بچه هایی که ادواری دارن بدون شناسه اسمشون بره وزارتخونه ... و برای مابقی شناسه تشکیل بدن!!
این لینک تماس با آقای نوبخت هست 
http://www.irna.ir/fa/page/222/
با سلام دوستان وزارت نیرو آیا کسی از طریق نماینده مجلس یا نماینده معاونت برنامه ریزی در شهر خودش یا دفتر دکتر نوبخت پیگیری کرده یا منتظر دیگران هستید لطفا همه پیگیر باشید چون یک یا چند نفر جواب نمیده
علوم پزشکی ها کمک
بخاطر اشتباه کارگزینی برای دانشکده ما شناسه قراردادی صادر نشده از طرفی با توجه به نامه اومده منابع انسانی دانشگاه اسامی افرادی که شناسه داشتند ( از بین ادواری دارها ) را امروز شنبه تهران فرستاد و از 260 نفری که اسامیشون 13 تیر رفته بود تهران الان اسامی فقط 120 نفری که شناسه داشتند تهران ارسال شد
از طرفی دانشکده ما تازه اسامی ما را برای شناسه در سایت ثبت کرده و معلوم نیست کی شناسه صادر بشه

دوستان - سیاوش عزیز لطفا خواهشا بگید ما چیکار کنیم
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۷ فاطمه-علوم پزشکی
با سلام ..
واااااای از دست این سنگ اندازی ها ..
رئیس کارگزینی ما به ما اعلام کرده که فقط کارکنانی که از قبل از سال 90 تبصره 5 (همون تبصره 3 قدیم) شدن مدارک بیارن تا اسمشون وارد کارمند ایران بشه ... بهش میگم خب اگه اطلاعات ما رو وارد نکنین چطوری تبدیل وضعیت بشیم .. من ده سال سابقه پرداخت بیمه دارم ..
آقای سیاوش کاش بهمون می گفتین چیکار کنیم /!
دانشگاه ها دوباره دارن سلیقه ایی کار میکنن
سلام اگه نامه از وزارت خونه برای شناسه اومده چرا کارگزینی ها ازون بیخبرند...چرا دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر درستی رو نمیده.....خاهشا شماره اون نامه رو بزارید تا ما هم پیگیری کنیم....ما قبلا تو سایت ثبت نام کردیم ولی شناسه برامون نذاشتن....
سلام کارمندایران 
کدام اسامی وکی به وزارت نیرو ارسال شده نامه جدیدی اومده باایتمی که وزارت خونه گذاشت کسی از
ق مناطق راشامل نشد
دوستان من متوجه نشدم
این شناسه قراردادی چه ربطی به تبدیل وضعیت داره
چون الان تمام کارکنان قراردادی براشون شناسه صادر شده و خیلی هاشون ادواری ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۱ علوم پزشکی گلستان
به خاطر اشتباه کارگزینی دانشکده پزشکی اسامی همکاران را برای تایید دوباره خواستند تا شناسه قراردادی بدهند
روز چهارشنبه شناسه قراردادی کارمندان معاونت تحقیقات اومد
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۷ علوم پزشکی مازندران

دوست عزیز

کارمندان کارگزینی این رمز و پسورد رو دارن. شکر خدا مسئول کارگزینی ما از خودمونه ما میبینیم .

۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۶ دانشگاه کرمانشاه
سلام  من هر کاری میکنم نمیتونم وارد سایت کارمند ایران بشم لطفا اگر دوستان کسی میدونه چطوری میشه وارد شد و پطوری میشه رمزها رو دوباره بدست آورد  بهمون بگه تا وقت تموم نشده.. این دوستمون از دانشگاه علوم پزشکی مازندران که رفته و انجام داده میشه بگین چطوری رفتین توی سایت ؟؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدابهمون بگین 
سلام آقای سیاوش
شما چطوری وارد سایت کارمند ایران شدید نمیشه که وارد شیم
از قبل من وارد شده بودم و یوزر پسورد داشتم اما از وقتی سایت تغییر کرده نمیشه که وارد شد (شاید نزدیک به 2سالی بشه)...ممنون میشم بگید فرآیندشو
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۳ دانشگاه مازندران

اقای سیاوش

من تو سایت کارمند ایران پیگیری کردم تا تائید بالاترین مقام دستگاه تائید شدو بعد از اون

تأیید کارشناس استخدام: تأیید رییس امور: تأیید کارشناس استخدام: تأیید رییس امور: تأیید کارشناس استخدام: تأیید رییس امور: تائید کارشناس استخدام و تائید رئیس امور مونده حالا این دو تا دیگه چیه بعد از بالاترین مقام دستگاه؟
سلام به همه دوستان  میخواستم بپرسم سابقه کار هم مهمه؟
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۵ مریم به علوم پزشکی گلستان
سلام این شناسه که میگین همون شناسه قراردادی هستش ؟؟؟یعنی تا حلا شناسه نداشتین ؟؟؟؟
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۸ علوم پزشکی گلستان
دانشگاه علوم پزشکی گلستان معاونت تحقیقات شناسه هاشون امروز اومد ولی بعضی کارگزین ها چون در ثبت اسامی اشتباه کرده بودند الان با اومدن نامه جدید خیلی جدی پیگیر ثبت اسامی هستند
پس انشاالله مشکل شناسه کاربری به زودی حل میشه
مهم تبدیل وضعیت هست که منتظر خبرهای سیاوش هستیم

سلام بر دوستان همدرد

عزیزان وزارت نیرو کسی خبر جدیدی نداره ؟

بنظرم تا اگر یک نفر همدرد داخل شرکتهای مادر تخصصی نداشته باشیم نمیتونیم خبرهای جدیدی بگیریم !

یک زمانی محمد از برق منطقه ای فارس خبرهای خوبی برامون می آورد ولی چند مدتی هست که ازش خبری نداریم .

دوستان تنها چک کردن نظرات دوستان همدرد فایده ای ندارد ، همانطور که می بینید به امید خدا مشکل دوستان وزارت بهداشت داره حل میشه .

وزارت نیرویی ها بجنبید . . . .

به امید تبدیل وضعیت همگی

سلام دوست ما از دانشگاه مازندران درست نوشتند .وزارت بهداشت دانشکاهها رو موظف کرده که ظرف مدت یکماه شاسه قراردادی برای ما تعریف کنه و مجبورن این کار رو انجام بدن ولی اگر کسی هست که قبلا توی سایت کارمند ایران ثبت نام کرده و نام کاربرد و رمز عبور رو داره بره و تمامی اظلاعات و آمار درخواست شده در سایت رو که شامل حکم کارگزینی چند سال اخیره و ... وارد کنه تا اطلاعات بروز بشه ..ضمنا اطز دانشگاهها پیگیری کنین تا زودتر شناسه ها رو وارد کنن پون من صحبت کردم به محض وروداطلاعات ریاست جمهوری اونا رو تایید میکنه و شناسه تایید میشه و مشکل حل میشه ... ضمنا نگران نباشید امیدواری من  به امید خدا روز به روز بیشتر میشه 
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۷ علوم پزشکی مازندران
آقا سیاوش سلام . امیدواریم همیشه سالم و خوش خبر باشید . بعضی از ادواری دارهای علوم پزشکی مازندران که آشنا داشتند تونستند بفهمند ردیف کجا بهشون تعلق گرفت . به امید تبدیل وضعیت  تمام قراردادیها.
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۷ دانشگاه مازندران
سلام معاونت نیروی انسانی وزارت بهداشت در تاریخ 24/4/94 یه نامه زده برای اینکه تا یکماه آتی حتما" اسامی قبل از سال 90 قراردادی شدن رو تو سایت کارمند ایران ثبت نام کنید . نمی دونم چرا چجندین بار این کار باید انجام بشه تو آبان سال گذشته دانشگاه مازندران این کارو انجام داده و تا تائید ذیحساب هم رفته . کسی چیزی می دونه ؟
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۵ کارمندایران
دوستان سلام
آقای سیاوش! نوشته بودید دانشگاهها موظف به تعریف شناسه شدن. چه جوری؟ از طریق نامه بوده یا اینکه شفاهاً بهشون اعلام شده؟یا از طریق سایت کارمند ایران؟ لطفا به ما خبر بدین و اگه مستندی دارید بذارید.

دوستان وزارت نیرو
شما چیزی در مورد تعریف شناسه نشنیدین؟
اطلاع دارید اسامی که به وزارت نیرو ارسال شد، بعد از اون چه مراحلی باید طی بشه؟
ممنون میشم جواب بدین
سلام من امروز ازگارگزینی بیمارستان پرسیدم گفتن سه روز پیش توی سایت شناسه های قراردادی رو تعریف کردن
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۴ کارمند قراردادی
خانم سما سلام
ان شااله کار هممون درست میشه.
منم وضعیت شما رو دارم و قرار شده که برام پست تعریف کنن و بفرستن.
سلام.اقای سیاوش شماره نامه مربوط به شناسه رو دارید؟ ممنون از لطف شما و بقیه دوستان
سلام عزیزان
با مدرک کاردانی در سال 83 ادواریم رو گرفتم
سال 85 با قرارداد شرکتی وارد برق منطقه ای شدم
الان کارشناسی دارم و قرارد "کار مشخص" هستم
به نظرتون امیدی هست به تبدیل وضعیت من؟
اقا سیاوش یعنی چی که دانشگاهها موظف شدند ؟
یعنی برای نامه زدند ؟

اگر در جریان باشید بحث شناسه قراردادی از اولین موضوعات بعد از تشکیل دولت بود دانشگاه ما کرمانشاه و اکثر دانشگاهها همون موقع فرمهای مربوط را فرستادن ولی سازمان برنامه و بودجه که باید شناسه تعریف میکرد این کار را انجام نداد و الان دانشگاهها کاری نمیتونند انجام دهند
از پیگیری و پاسخگویی شما ممنونم

سلام و ممنون از همه برادرها و خواهرهای خوبم .. شماره آقای دهایی :021-81452637

دانشگاهها موظف شدند که شناسه قراردادی تهیه کنن

سلام دوستان منتظر به استخدام، درصورت امکان شماره تماسی درستی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی عنایت فرمائید تا تماس برقرار شود.
ضمنا از تمامی دوستان زیر مجموعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در استان ها خواهش میکنم به مانند دیگر عزیزان پیگیر باشیم زیرا به مانند ضرب المثل درصورتیکه بچه تا گریه نکنه مادر به آن غذا نمی دهد است. به امید استخدام تمامی دوستان قراردادی. التماس دعا
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۱ آسمان به سیاوش
اقا سیاوش ایا قرار شد نامه جداگانه برای دریافت شناسه قراردادی به دانشگاهها ارسال بشه
یا مثل سال قبل روی سایت کارمند ایران نامش میاد ؟

شماره دهایی را اگر صلاح میدونید بزارید ما هم تماس بگیریم
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۴ علوم پزشکی مشهد
سلام به همه
اقای سیاوش خیلی ممنون از پیگیریهاتون و خبرهای امیدوارکننده ای که میزارین.
سلام اقای سیاووش
چقدر خوشحالمون کردین .
متاسفانه ما تویی یکی از شهرستانهای فارس هستیم که مسئولین هیچ خبر خوشحال کننده ای به ما نمیدن و فقط بهمون میخندن و میگن دلتون خوش نباشه الکی
امیدوارم هر چی که دوست دارین خدا بهتون بده
و خوشحالم که بهتر شدین و هستین
سپاسگزار
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۵ علوم پزشکی گلستان
دوست گرامی رسیدن به خیر دلمون برات تنگ شد یهو رفتی اونم بعد اون خبر توپتتتتتتتت
سیاوش خان جان دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال 92 یکبار و اوایل 93 بار دوم اسامی را در فرم 6 سایت کارمند ایران وارد کرد ولی به گفته منابع انسانی شناسه قراردادی برای کسی صادر نشد
ایا الان در ارتباط با شناسه قراردادی بازم نامه جداگانه به ادارات میزنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست عزیز لطفا هر خبری داشتید اطلاع بدید

موفق و سلامت باشید
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۳ فاطمه-علوم پزشکی
با سلام و ادب..
آقای سیاوش از خبر سلامتی شما خوشحال شدیم ..
و ممنونم بابت خبرای خوش تون...
براتون ایمیل زدم جواب ندادین ، دیگه حسابی نگران شدیم ..
به امید خبرای خیللللی خوش
...به امید تبدیل وضعیت همه مون
شاد باشید..
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۰ تبدیل وضعیت به سیاوش
دوست عزیز انشاالله سلامت باشید
ممنون از اطلاع رسانیتون
عزیز فکر کنم با توجه به اینکه بار اول و در ابان 93 پزشک خانواده ای ها جزء تبدیل وضع نبودند و الان در تیر از دانشگاهها خواستند تا اسامی پزشکان خانواده ادواری دار هم ارسال بشه و چون پزشکان خانواده نورچشمی وزارت بهداشت هستند به نظرم میتونیم امیدوار باشیم

خواهشا بازم هر خبری داشتید ما را در جریان بذارید
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۷ علوم پزشکی به سیاوش
برادر عزیز بلا به دور

امیدوارم همیشه خوش خبر و سلامت و تندرست باشید
ممنونم که از نبودنم ناراحت شدین باور کنید خیلی خیلی پیگیرم هر خبری بگیرم اطلاع میدم ..فعلا طبق آخرین آمار خوشحال باشد / چو فردا رسید فکر فردا کنیم
به قولی وصف العیش نصف العیش 
این بخشنامه تا پایان برنامه ششم دولت اعتبار دارد نگران نباشید فقط مشکل ما با کارکنان و مسیولین دون پایه است نه عالی رتبه ها ..چون هرجایی که ما با مشکل مواجه میشویم قطعا پای یک دون پایه در میان است 
سلام دوستان شب همه بخیر بابت تاخیرم ببخشید بخاطر کسالت مدتی نبودم ولی به شدت پیگیرم طبق آخرین خبر از برادر دهایی که منبع نا امیدی در وزارت بهداشت هستن گفتن که اکی ریاست جمهوری گرفته شده و باید منتظر شد اما به طرز معجطه آسایی همزمان با تماس من چند نفر از همکارانشون اومدن و ایشون که با من صحبت میکرد مجبور شد جوابشون رو بده و ناخودآکاه در جریان قضیه قرار گرفتم و فهمیدم قضیه جدیه و انجام شدنی است 
دوم اینکع با توجه به پیداکردن یک نیروی نفوذی در محل کار آقای دهایی دیروز فهمیدم که در مراحل پایانی تکمیل اسامی هستند و به دانشگاهها اعلام شده که سریعا شناسه قراردادی برای کارکنان قراردادی تهیه شود و گفتن 70 به 30 امیدوار باشید که انجام بشه زیرا قضیه حتی از طرف دهایی هم بسیار جدی است
و اما با مسیول مجوزهای سازمان مدیریت هفته ای دو بار تماس میگیرم و پیگیرم امروز از ایشون پرسیدم و گفتند منتظر وزارت بهداشت هستیم تا برای کسب مجوز بیایند و من از مجوز پرسیدم و ایشان گفتند که اگر بیایند و دفاع کنند حتما مجوز می گیرند ..از طرفی باید وزارت بهداشت نیروهای قراردادی خود را تعیین تکلیف کند و اما گفتند تا حالا تعداد زیادی از سازمانها ..وزارتخانه ها و ... تبدیل وضعیت انجام داده اند ..توکلت علی الله

سلام بر دوستان همدرد

چه خلوته اینجا ، دوستان کجایین ؟

به چه می اندیشید ، افق های دوردست هیچ خبری نیست !!!

خبری ، پیگیری ؟؟؟؟؟؟

به امید تبدیل وضعیت همگی

۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۵ علوم پزشکی مشهد
دوستان سلام من از اقای دهایی پرسیدم جوابشم گذاشتم ولی دیگه بیشتر از این چکار میشه کرد بنطر من فعلا بهترین کار صبر کردنه.اقا سیاوش دیگه تو این صفحه پیام نمیزاره اطلاعات خوبی میدادن ایشون.مدیر سایت لطفا تو صفحه قبلی یک کامنت و لینک صفحه جدید و بزار من خودم چندروز طول کشید صفحه جدیدوپیدا کردم.ممنون
پاسخ:
مدیرسایت:از قسمت لینکها براحتی قابل دسترس هست
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۴ به علوم پزشکی ها
نمیدونم چرا ولی انگار دوستان پیگیر پزشکی قرار گذاشتند دیگه ااینجا اطلاعاتی ندن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیز دل بردار کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۱ علوم پزشکی
سلام به همه

         آیا سازمان برنامه ریزی و بودجه  و یا وزارتخانه و همون نهاد های دست اندرکار ، کارمند قراردادی که ادواری قبول شده نداره اگه کسی هست جوابی بده بدونیم نتیجه پیگیریشون به کجا رسیده .
با تشکر
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۲ علوم پزشکی کرمانشاه
وزارت بهداشت دکتر حریرچی در ارتباط با ادواری دارها هیچ صحبتی نکردند من وزارت خانه بودم گفتند اصلا ایشون به کارهای منابع انسانی کاری ندارند
دوستانی که گفتند ایشون قول پیگیری داده الان کجا هستند
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۰ کارکنان شرکت فرودگاههای کشور
کسی اینجا نیست داریوش و حجت کجایید خبری نیست من شنیدم نمی خواهند ما را تبدیل وضعیت کنند چکار کنیم
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۰ علوم پزشکی
ادواری دار عزیز از فارس
انشاالله کار شما هم درست میشه
همه باید پیگیر باشیم اگر قانون برای یکنفر اجرا بشه به  مرور برای همه اجرا میشه
نمیدونم دو تا دوست عزیز پیگیر علوم پزشکی کجا هستند
کاش یه خبر جدید بیاد
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۷ قراردادی علوم پزشکی فارس
علوم پزشکی عزیز
خیلی متشکرم از پاسخ گویی تان
توکل به خدا. امیدوارم که مشکل همه حل بشه
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ شرکت فرودگاههای کشور
همکاران فرودگاهی کار پیش نمیره و به نظر هیئت مدیره اراده ای برای انجام نداره شما خبر جدیدی از روند کار ندارید
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۱ علوم پزشکی
علوم پزشکی فارس
پرسیدم راستش خودشون هم اطلاع دقیقی نداشتند
گفتند یا سازمان برنامه بودجه هم برای اینا ردیف در نظر میگیره ( یا چارت تغییر میکنه یا از محل بازنشسته ها ) که احتمالش خیلی ضعیفه
یا حالت دوم اینکه ابتدا کسانی که پست سازمانی براشون در نظر گرفته شده تبدیل می شوند و بعد وزارت بهداشت به مرور و طی سالهای بعد این عزیزان را جذب میکنه
اما به من اینم گفتند در مجموع کل کشور مشکل پست زیر 20 درصده و حدود 80 درصد پست دارند ؟؟؟؟؟؟؟؟

دوست عزیز من سال قبل و با مشورت واحد حقوقی ادارمون رفتم دیوان شکایت کنم اما وقتی با کارشناسان اونا مشورت کردم منصرف شدم
شما منتظر بمون یه وزارت خانه بتونه تبدیل وضعیت کنه اونوقت دیوان عدالت طبق اون رای وحدت رویه میده

۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۱ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

دوستان برق منطقه ای سیستان و بلوچستان لیست را به توانیر ارسال کرده ، از سایر مناطق خبری ندارم .

به امید تبدیل وضعیت همگی

۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۴ قراردادی علوم پزشکی فارس
به دوست عزیز : علوم پزشکی که امروز (94/4/31) پیام گذاشتید
طبق پیگیری که من از دانشگاه کردم ظاهرا فارس هم با مشکل پست مواجه هست ایا شما در پیگیریتون از وزارت بهداشت نگفتن که برای این موارد چکار می خوان بکنن و ایا امکان داره که فقط به تعداد پستها تغییر وضعیت را اعمال کنن ؟ و یا در هر حال همه را تغییر وضعیت می دن
 خیلی ممنون می شم اگه جواب بدین
سلام من با استانداری خراسان 
تماس گرفتم مسئولش گفت بندی که وزرات نیرو آورده خلاف قانونه ومیتونید به دیوان عدالتی اداری شکایت کنید

سلام آقا شکیب و دوستان وزارت نیرو باید سخت پیگیر باشیم طبق استعلام های صورت گرفته که خودم نیز پیگیری کردم تنها راه پیگیری دفتر دکتر نوبخت -نمایتدگان منابع انسانی دکتر نوبخت در شهر خودمون مستقر در استانداریها-و نماینگان مجلس که دفتر دکتر نوبخت و شهرستانها با برخورد خیلی خوب پاسخو هستن لطفا شما هم پیگیری کنید علی رغم برخورد بد وتحقیر امیز دوستان وزارت نیرو پیگیرم کنیم دوستان نتیجه میده
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۹ علوم پزشکی
به تمام ادواری دارها!!!
دوستان عزیز من دیروز وزارت بهداشت بودم امروز هم سازمان برنامه و بودجه
وزارت بهداشت که با سه مسئول حرف زدم هیچکدام در جریان دقیق کارها نبودند و همه گفتند مربوط به سازمان برنامه و بودجه میشه
فقط یکی از کارشناسان وزارت خانه گفت اسامی تمام استانها را داریم میگیریم و هنوز بعضی از استانها اسامی را نفرستادن
گویا استانهای بزرگ مثل خراسان اصفهان و تبریز ( اذربایجان ) کمی مشکل پست دارند
اما استان مازندران تازه فرستاده و استان گلستان و گیلان و.... دیگه فرستادن
گفت مشکل تامین اعتباره و با توجه به بودجه امسال خیلی بعیده سال 94 پیمانی شوید
گفت در بهترین حالت کارهای اداری و گزینش شما تا عید انجام بشه اوخر اسفند حکمتون میاد
رفتم سازمان برنامه و بودجه اونجا گفتند فعلا برای تامین بابر مالی مشکل داریم اگر بتونیم تامین اعتبار کنیم از شهریور شروع به دادن حکم میکنیم وگرنه باید پائیز زمانی که دولت لایحه بودجه را به مجلس می داد اونجا اضافه کنیم
سلام به همه همکاران علوم پزشکی و همه پذیرفته شدگان محترم

الان یه ماهه که لیست به وزارتخانه فرستاده شده ولی جوابی نمیدن
چرا اینقدر طول کشیده کسی هست که یه جواب کامل و قانع کننده داشته باشه ؟

خدمت کارمندان قراردادی قبول شده در آزمون

سلام علیکم
     کارمند قراردادی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هستم خواستم بدونم از همکاران در وزارتخانه هم کسی هست که پیگیری کنه چون نامه ما حدود یک ماهه که تو وزاتخانه هست ولی جوابی داده نمیشه.
با تشکر
س دوستان .فامیلی اوناقا تو وزارت خونه دهایی هست.....امروز از دانشگاه شنیدم اسامی رو هم دیدم پستا هم تعریف شدس. گفتن نزدیکه ولی باید پیگیر از وزارت خونه باشین.  .باید جواب بدن مهم هم نیس که ناراحت بشه...اینجوری تکون میخوره و کارمون رو انجام مید
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۷ علوم پزشکی مازندران
سلام دوستان. آخرین خبر از علوم پزشکی مازندران . دیروز . گفتن اسامی به تهران فرستاده شده . پیگیری باید از وزارت بهداشت باشه یا دفتر دکتر نوبخت ؟
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۶ شکیب به علی

آقای علی دوست گرامی . من خودم کمتر روزیه که به طریقی  پیگیر این قضیه نبوده باشم.از سازمان مدیریت گرفته تا وزارتخونه توانیر و اداره خودمون.فقط مونده دیوان عدالت. منتها  همه متفق القول حداقل رو یه روش متمرکز باشن و همدیگه رو در جریان بذاریم شاید کمکی به پیگیری های بعدی بکنه.ضمنا مشکل از سازمان مدیریت نیست.که با دفتر آقای نوبخت تماس بگیریم. مشکل اخذ مجوز از طرف وزارتخونه است..اسه همین شرطی گذاشتن که تبدیل وضعیت شامل کسی نشه.

۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۴ دانشگاه مازندران

دوستان عزیز خدا قوت

نامه پیش آقای دعایی وزارت بهداشت هست اگه زنگ بزنید ناراحت میشه و با دلسردی جواب میده ولی ما هفته قبل با پررویی زنگ زدیم مطلع شدیم این اسامی بعد از تجمیع میره وزارت راهبردی ریاست جمهوری و اونجا تصمیم می گیرن ولی گفت ناراحت نباشید ما گفتیم آخر خوشحال می شیم گفت اره

۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۴ تبدیل وضعیت
کسایی که ادواری قبول شدند و الان طبق قانون باید تبدیل وضعیت شوند خودشون کارمند هستند شما هم میدونید منم میدونم کار توی اداره ها به چه صورتی است گاهی یک کارمند معمولی یک نامه را مدتها توی کشوی کمدش نگه میداره گاهی همون کارمند ( یکی مثل من و شما ) اگر براش نفعه شخصی داشته باشه نامه به دست توی اتاقا میچرخه
دوستان عزیزمیخوام بگم حالا که امیدی هست هر کسی به سهمه خودش پیگیر باشه همه میدونیم پیگیری از اداره خودمون بی فایده است باید از تهران و وزارت خانه پیگیر باشیم
مطمئن باشید اگر پیگیری نکنیم باز یکسال بعد نامه میاد و اسامی را برای بار چندم میخوان
باید به همه دوستانی که می شناسیم ادرس این سایت را بدیم
همه با هم اینجا به ئنباله راهی برای پیگیری باشیم
سلام کسی جواب منو میده؟؟
من 2 ماه بعد ازمون ادواری مدرک گرفتم الان شاغلم ایا این مشکل ایجاد میکنه
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۳ کارمند قراردادی
تبدیل وضعیت سلام
چه کاری از دست من و شما بر میاد مگه جز یه پیگیری؟
خب اونم که هر جایی دستون اومد انجام دادیم و پیگیر شدیم و به هر دری زدیم و به هر کسی مربوط بود نامه نوشتیم,ایمیل زدیم.
پیگیری تمام دوستان قراردادی یه طرف و کارنکردن مسئولین هم طرفی دیگه.به نظر شما بچه ها دیگه میتونن چیکار کنن؟
البته از شما تشکر میکنم بابت دلسوزی که برا دوستان دارید.
دوستان وزارت نیرو مثل اینکه بعضی از دوستان فقط نشستن واخبار اینجا را چک میکنن تا ببین بقیه براشون چکار میکن هیچ خبری نیست خودتون اقدام کنید لطفا با دفتر دکتر نوبخت تماس بگیرید و دفتر منابع انسانی وراهبردی در شهرتون ونمایندگان شهرتون تا زمانی هم پیگیر نشید هیچکس کاری نمی کنه همینطوری هم نشینید هی سایتا چک کنید لطفا با شماره 021-85350دکتر نوبخت تماس بگیرید نترسید اتفقا از این کار استقبال میکنن
۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۷ تبدیل وضعیت
دوستان عزیزی که ادواری دارید و منتظر تبدیل وضعیت هستید
هیچ تبدیل وضعی اتفاق نمیافته مگر اینکه پیگیر باشیم

یه ماه پیش که دوستان پیگیر وزارت بهداشت خبر نامه را اینجا نوشتند سایت چند روزی شلوغ شد و دوستان راهکارهای مختلف برای پیگیری و گذاشتند بعد یه دفعه همه ساکت شدند نمیدونم به سایت سر میزنید یا نه نمیدونم اینا را میخونید یا نه
اما دوستان عزیز من اگر میخواهید کارتون انجام بشه باید پیگیر باشیم
اولین قدم پیگیری اینکه اینجا دور هم جمع بشیم و با هم همفکری کنیم

همراه شو عزی همراه شو عزیز
تنها نمان به درد کین درد مشترک...................

دوستان برقی. لطفا هر کی تو زمینه ادواری اطلاعات جدید داره بزاره تو سایت. کسی تازگیها با توانیر صحبت کرده؟بلاخره نگفتن میخوان چیکار بکنن؟خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید بدونیم تکلیفمون چیه؟

همکاران وزارت نیرو سلام. میشه لطف کنید برق  سایر مناطق برای نامه ارسالی جهت اعلام اسامی چه اقدامی کرده؟ جدول رو پر کرده کارگزینی شما؟ من نمیدونم وقتی خود توانیر میگه جدول رو پر کنید و ارسال کنید این کارگزینی ها چه مشکلی با ما دارن که حتی اسامی رو اعلام نمیکنن.

همکاران وزارت نیرو سلام. میشه لطف کنید برق  سایر مناطق برای نامه ارسالی جهت اعلام اسامی چه اقدامی کرده؟ جدول رو پر کرده کارگزینی شما؟ من نمیدونم وقتی خود توانیر میگه جدول رو پر کنید و ارسال کنید این کارگزینی ها چه مشکلی با ما دارن که حتی اسامی رو اعلام نمیکنن.

سلام دوستان وزارت نیرو
من از 88قراردادی وزارت نیرو هستم
قبولی 84ادواری هم دارم البته اون موقع که امتحان دادم دانشجو بودم
با توجه به دستورالعمل دولت فکر نکنم مشکل شما باشه
حالا به نظر شما دوستان عزیز این وزارت نیرو که بند اول گیر داده در مورد دانشجو بودن در زمان ازمون گیر نمیده؟؟؟
لطفا راهنمایی نمایید
سلام یعنی میشه ما تبدیل وضعیت بشیم حالا که این بخش نامه امده هم پیمانی و رسمی ها به ما یه جور دیگه نگاه میکنن هم قراردادی ها نمیخوان سر به تنمون باشه خدایا چه کنیم حقی که سالیان زیاد به ما داده نشده شرایطی برای احقاق حق پیش امده ولی دوستهای ما هم نمیتونن این شرایط را ببینند خودت کرمی کن و غم را از قلب همه ما دور کن ای مهربانترین مهربانان
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۹ کارمند قراردادی
zhسلام
نامه اومده به ادارات برا تعریف پست,پس پیگیر باشین.همانطوری که از طرف آقا مهدی نیز اطلاع رسانی شده بود.
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۳ به نازنین
نازنین جان
کی سنگ اندازی کرده ؟
خواهرم خودت را ناراحت نکن دیگه اختیارش دست هیات امنا نیست
خود وزارت خانه پیگیره
داداش کارانه میدن
ولی خیلی کمه
وا اسفا بر ما که راحت قبول کرده ایم اداره ها پر از افرادیه که هر کدوم با بند پ وارد اداره شدن.نیروهای رسمی ای که نصف بیشترشون آزمون ندادن ولی حالا برای ما ادعای آزمون می کنن.متاسفم برای خودمون که با اینکه تحصیلکرده بهترین دانشگاههای کشور بودیم تو گرداب بی عدالتی ها و بی برنامه گیها عمر اداریمون نصف شد و هنوز توی منت پیمانی شذن هستیم.افسوس.
اینقدر خون دل اینقدر استرس برای حقی که سالهای قبل ضایع شده و حالا یک عده از خدابی خبر که از مادر به دنیا امده مدیر کل هستند و هیچوقت کارشناس قراردادی نبوده اند که شرایط ما را بدونند ودرک کنند و نه سود ونه ضرری در این قضیه دارند فقط سنگ اندازی میکنند اخه این هیئت امنا و.....چرا اینکار را میکنند چراحق ما را ضایع میکنند

بخشنامه به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ممنوعیت پیشنهاد ایجاد پست سازمانی جدید برای طرح در هیأت محترم وزیران (بخشنامه شماره 47081 مورخ 30/3/1394 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور)

به منظور تحقق بندهای (10)، (14) و (19) سیاست‌های کلی نظام اداری و بند (16) سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) و مواد (29) و (31) قانون مدیریت خدمات کشوری و اجتناب از توسعه تشکیلات سازمانی، دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مذکور موظفند در سقف پست‌های سازمانی مصوب و اعتبارات مربوط، وظایف و مأموریت محوله را سازماندهی نموده و از ارائه پیشنهاد برای ایجاد پست سازمانی جدید به این سازمان برای طرح در هیأت محترم وزیران خودداری نمایند.

ضمناً این سازمان در نظر دارد تا با در اختیار گرفتن پست‌های سازمانی بلاتصدی دستگاه‌های اجرایی حاصل از برون‌سپاری، اصلاح روش‌ها و فرآیندها و نیز الکترونیکی کردن انجام امور، نسبت به رفع مشکلات و تنگناهای ساختاری دستگاه‌های اجرایی، بدون افزایش سقف کل پست‌های دولت، اقدام نماید.

محمدباقر نوبخت- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور 

سلام قراردادی 
مگه غیر درمانی ها هم کارانه میگیرن ؟؟؟

سلام  کارمند قراردادی

ما برامون پست تعریف نکردن فقط اسامی رو فرستادن وزارتخانه

۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۹ علوم پزشکی
کارانه قراردادی ها ( غیر درمانی ) بالاخره دو برابر شد
مبارکه
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۰ کارمند قراردادی
سلامzh
براتون پست تعریف کردن بعد اسامی رو فرستادن سازمان یا بدون تعریف پست فرستادن؟
علوم پزشکی خبری نیست؟؟
یعنی هیچکس هیچ خبری نداره؟؟
چرا قضیه مسکوته ؟
خفه شدیم از این انتظار لعنتی !!
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۳ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

دوستان وزارت نیرو چه خبرا ؟

نکنه تبدیل وضعیت شدین تمام !!!!!

به امید تبدیل وضعیت همگی دوستان

با سلام خدمت کارمند قراردادی

ما با آقای پورحسین در وزارت جهاد کشاورزی تماس گرفتیم گفتند که اسامی شما را به معاونت راهبردی ارسال نمی کنیم  چون مجوز نداریم . گویا اصلاً کسی به فکر ما نیست .

۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۲ کارمند قراردادی
سلام
دوستان وزرات جهاد خبری از پیگیریها ندارید؟
کجایید روزه همه را با خود برده چی شد چرا چیزی نمینویسید
نمیدونم چرا ادارات مختلف حرفهای بی مورد میزنند
دوستان ما امتحان دادیم و شاغل در بخش دولتی هستیم
و نسبت به قبولی امتحان یکم خرداد اولویت در استخدام داریم امتحان مجدد احمقانه وغیر قانونی است
امیدتون را از دست ندید محکم باشید حق گرفتنی است کسی حق شما را بدون هیچ تلاشی نمیدهد متحد شوید و فکرها را روی هم بریزید و اقدام کنید بلاخره مجبور به تمکین میشوند برخلاف دوستانی که فکر میکنند شکایت مشکلی را حل نمیکند تعداد بالای شکایات ان اداره را از سوی دیوان تحت فشار قرار میدهد البته با مستندات کافی باید اقدام کرد یکی از مستندات لازم نامه ای است که شناسه کارمند ایران شما و شماره وعنوان شغل بلاتصدی شما در ان اعلام شده است با احکام قراردادی سالهای متمادی و کارنامه قبولی و متن بخشنامه این ها میتونه رای را برای شما به همراه داشته باشه اگر چند نفر رای بیاورند بقیه با استناد به ان میتوانند رای بگیرند و رای وحدت رویه اگر صادر بشه دیگه خیلی خوب میشه
بچه های وزارت نیرو پیگیری از نمایندگان مجلس شهرتون فراموش نشه چون کارامد تره
سلام به دوستان وزارت نیرو چه خبر پیگیر که همه هستن منتظر نمونید تا کسی براتون کاری کنه این آخرین فرصته
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۷ تبدیل وضعیت به "علوم پزشکی"
دوست خوب با این امیدواری که شما دادید کلا باید بی خیال بشیم

اما بعضی از دوستان که این پیگیر بودند و برا اولین بار صحبت نامه وزارت خانه را کردند خیلی امیدوارانه صحبت می کردند

حتی بعضی از دوستان تبدیل وضعیت تا شهریور ماه را نوید می دادند

خواهشم از دوستانی که پیگیر بودند و هستند اینکه اطلاع رسانی کنند
سلام
همه چیز ما به شهریور ماه گره خورده نتایج ازمون و مصاحبه دکتری شهریور میاد تبدیل وضعیت را هم پرسیدم میگن شهریور خبرهایی میشه  تا نیمه شهریور 54روز مانده دوست دارم بالای کوه اینقدر فریاد بزنم که دنیا تموم بشه خدا لعنت کند طراح این قراردادی و پیمانی و رسمی اخه مگه یک کار میتونه سه تا مزد مختلف داشته باشه بین همکاران هم همیشه جنگ هستش اکثر قراردادی ها کار بلد هستند وقتی رییس کاری بهشون واگذار میکنه به رسمی ها طعنه میزنند میگن مهندس بدید نور چشمی ها انجام بدند مطمئن باشید بلدن درست انجام میدن
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۱ علوم پزشکی
با سلام خدمت همه دوستان
امروز تلفن زدم واحد استخدام وزارت بهداشت گفتن فعلا داریم کار استخدام قبول شدگان خرداد رو انجام میدیم بعد باز ببینیم ردیفهای استخدام چجوری میشه.بعد انشالله اگر مجوز گرفتیم نوبت شماهاست که ادواری دارین اونوقت شاید ازمون بگیریم تبدیل وضع کنیم شایدم موردی تبدیل وضعیت پیدا کنید.گفتم چقدر زمان میبره گفت تا اخر سال احتمالا.اینم اخرین خبر .فکر کنم روزی بشه با عصا و دندون مصنوعی و حکم بازنشستگی از هم بپرسیم چه خبر از تبدیل وضعیت؟؟؟؟خخخخ

با سلام خدمت بابا برقی همکار گرامی.

 آقای بابا برقی اگه امکانش بود با دوستان هماهنگ  کنید درخواست هم بنویسید برای دفتر آقای مهاجری. تیری یه در تاریکی . ولی به انجامش می ارزه.بقیه دوستان هم بیخبرمون نذارن.به امید تبدیل وضعیت همگی. یا حق.

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۵ ادواری علوم پزشکی
دوستان پیگیر علوم پزشکی

تو را خدا اطلاع رسانی کنید دوست عزیز نامه ما که 4/13 رفت تهران مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟ چون قرار بود تا 4/4 نامه بره تهران

عزیزان پیگیر خواهشا اگر از روند کار اطلاعی دارید اینجا بیان کنید

ممنون از همتون
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۴ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

وزارت نیرویی ها کجائید ؟

خبری ازتون نیست ، نکنه ناامید شدین ؟

برق سیستان و بلوچستان جدول پیوست ارسالی از توانیر رو بدون احتساب بند یک نامه پر و ارسال کرده .

به امید تبدیل وضعیت همه ی دوستان

۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۴:۲۲ رستگار به حجت
حجت جان سلام 150نبوده بلکه 104نفر بوده امار را بیشتر اعلام کرده بودند ولی دوستان که امکان داشتند لیست را دیدند گفتند لیست کامل شده از قراردادی های معین ومشخص 73نفر است مابقی یک یا چند شرط را نداشته اند اکثرا تجانس رشته نداشتند مثلا رشته میکروبیولوژی بودند یا رشته علوم ابتدایی بودند که عنوان شغلی مناسب برای انها نبوده الان باید پیگیری کنیم هیت مدیره زودتر اسامی را بده که اداری بفرسته گزینش و مراحل کار شروع بشه ان شا الله

آقای رستگار من شنیدم ۱۵۰ نفر ادواری قبول شدن که ظاهرا ۷۰تا مجوز استخدام دارن.اگه عدالتی باشه باید اول قرارداد مشخص ها تبدیل وضعیت بشن ولی فعلا فقط باید منتظر بمونیم تا هیات مدیره تصمیم بگیره.
اقا داریوش واقا حجت کجایید خبر جدیدی ندارید؟؟؟؟
سلام.کسی از روند کار تو علوم پزشکی مازندران خبری داره؟
اقا سیاوش پیگیریهای شما به کجا ختم شده
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۱ ادواری علوم پزشکی
کارمند قراردادی فدایی داری
من خودم از مدیر منابع انسانی پرسیدئم برای بقیه همکارانی که ادواری ندارند گفت
این قدم اوله و احتمال داره دولت بخواد بقیه را هم تبدیل وضعیت کنه
انشاالله

دوستان علوم پزشکی خبر جدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۴ کارمند قراردادی
به ادواری علوم پزشکی
با سلام
ان شااله که کارتون درست بشه و تبدیل وضعیت بشین بعدشم کار ما بشه.
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۱۴ ادواری علوم پزشکی
نامه گلستان 94/4/13 به تهران ارسال شد
به من گفتند تقریبا برای همه پست در نظر گرفتند
نمیدونستند که این بار انجام میشه یا یکسال دیگه باید صبر کنیم

دوستانی که از علوم پزشکی اطلاع دارند لطفا اینجا اطلاع رسانی کنند
۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۵ فاطمه - علوم پزشکی
چرا ار آقای داریوش خبری نیست؟؟
بچه های علوم پزشکی در چه مرحله ایی هستن؟؟
نامه ی آزمون MPH  اومد و دوباره ما بخاطر پیمانی نبودن ،محروم شدیم...
لطفا اگر کسی از روند و پیشرفت کارمون خبر داره اطلاع بده...
این صفحه هنوز برقراره یا باید جای دیگه مطلب بنویسیم؟؟؟؟؟؟
09121307665
اکبر محمدی وکیل پایه یک
قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری
Akbar.mohammadi33@yahoo.com

۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۱ رستگار به حجت و داریوش
از 103یا 104 نفر که کارنامه قبولی داشتند یک لیست 73 نفره که همه شرایط را داشتند به هیئت مدیره ارسال شده اینکه کی میخواهند اقدامات بعدی را بدهند نمیدونم شما اطلاع دیگه ای ندارید ؟؟؟؟؟؟
نمیدونم ایا شکایت به نتیجه میرسه یا نه احکام قراردادی بودن را داریم
نامه ای که پست بلاتصدی و شماره شناسه در ان اعلام شده را باید داشته باشیم کارنامه قبولی هم که داریم  متن بخشنامه هم که در همین صفحه میتونیم دانلود کنیم اما اینکه گفته شده بخشنامه الزام اور نیست من را میترسونه اقدام کنیم رای نیاوریم بعد دچار مشکل بشیم
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۹ رستگار به حجت
حجت جان شما پیگیری کردید چیزی میدونید که شرایطمون چطوری هستش
آقای رستگار منهم کارمند فرودگاه هستم به نظر شما بریم دیوان فایده ای داره یا کار بدتر میشه.
این هم فال شب قدر شما:
دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند
بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند
باده از جام تجلی صفاتم دادند
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی
آن شب قدر که این تازه براتم دادند
بعد از این روی من و آینه وصف جمال
که در آن جا خبر از جلوه ذاتم دادند
من اگر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب
مستحق بودم و این ها به زکاتم دادند
هاتف آن روز به من مژده این دولت داد
که بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند
این همه شهد و شکر کز سخنم می ریزد
اجر صبریست کز آن شاخ نباتم دادند
همت حافظ و انفاس سحرخیزان بود
که ز بند غم ایام نجاتم دادند
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۳ رستگار به داریوش
سلام اقا داریوش
من شنیدم که اسامی دست هیئت مدیره است و کار راکد مانده
دوستان وزارت نیرو اگه فکر میکنید مثل قضیه تجمع اپراتورها این موضوع براتون از طرف اداره مشکلی پیش بیاره سعی کنید موافقت اداره تون رو برای نوشتن درخواست جلب کنید.بذارید حداقل در جریان باشند.این فقط یه درخواسته. کارگزینی یا منابع انسانی حتی اگه نسبت به موضوع تبدیل وضعیت ما بی تفاوت باشن و نخوان خودشونو درگیر کنن ولی موافق نوشتن درخواست هستن.هر چند اگه خود منابع انسانی وارد این قضیه میشد شاید بهتر نتیجه میگرفتیم.

با سلام به همکارام پرتلاش وزارت نیرو. علی الخصوص دوستان پیگیر.

 اگه خواستید با دفتر آقای مهاجری صحبت کنید شماره وزارت نیرو رو بگیریر بگید وصل کنن دفتر آقای مهاجری 81606450 یا 81606000-1. شماره فکسی که خودشون اعلام کردن 81606404. فقط روی درخواست بنویسید  آقای مهندس مهاجری. دوستانی هم که نمیخوان اسمشون باشه لااقل بدون اسم امضا کنن.با تشکر از همکاریتون.

با سلام دوستان وزارت نیرو میشه شماره تلفن وفکس آقای مهاجری را بدین تا مشکلمونا فکس کنیم همه اینکارا بکنیم
دوستان وزارت نیرو والله من هم با توانیر هم با وزارت نیرو دفتر اقای مهاجری  هم با آقای وثوق  صحبت کردم. همشون فقط یه راه حل بیشتر پیشنهاد ندادن یا منتظر بمونیم خودشون ببینن از صدقه سر لطفشون چه تصمیمی میگیرن یا اینکه شرایط و درخواستهامون رو به دفتر آقای مهاجری فکس کنیم . برق منطقه ای ما یه تعداد از همکارا دارن رو درخواست کار میکنن تا بعد فکس کنن شما هم با  بقیه همکارا هماهنگ کنید بلکه انشالله مثمر ثمر بشه.دعا کنید مشکل حل بشه.
سلام به همه اقا شکیب منم امروز پیگیر بودم بعد از کلی گلایه درمورد بند یک خانم ترکمن گفتن افرادی که بند یک شاملشون میشه اسامیشون میاد (خیلی کمه تعدادشون شاید3نفر)شما هم مشکلتون رو بنویسین و به دفتر اقای مهاجری فکس کنین.
باسلا م بابابرقی
میشه بفرماییدبرق منطقه ای کدوم استان جدول پرکرده چی جدولی راپرکر
ده؟
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۲ رستگار به داریوش
متاسفانه هیئت مدیره شرکت فرودگاههای کشور اسامی را گرفته که نظر بده کار را راکت نگه داشته و هیچ اقدامی نمیکنه به ما اشتباهی گفته بودن ارسال کردیم گزینش برگشتیم سر خونه اولمون
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۰ ادواری علوم پزشکی گلستان
امروز از اقای مقدسی ( خیلی مرد نجیبیه ) پرسیدم گفت اسامی حدود 150 نفری دارندگان کارنامه را فرستادیم و برای بیشترشون پست هم معرفی کردیم
گفتند با توجه به اینکه این بار خود وزارت خانه پیگیر است انشاالله کاراتون انجام میشه
نتایج ازمون استخدامی اعلام شده  امیدوارم روند کار ما هم سرعت بگیره
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۵ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

دوستان هرچند که بند یک نامه معاون وزیر نیرو همچنان به قوت خود برقرار است ( فرد دارای قبولی آزمون ادواری می بایست در زمان این آزمون یعنی سالهای 81-83و84 قراردادی می بود ) ولی بعضی از برق مناطق مجدد جدول رو کامل و به توانیر ارسال کرده اند . من احتمال می دهم که شفاهاً اعلام شده تا جدول مذکور ارسال شود .  

به امید تبدیل وضعیت همگی

۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۶ نیروی قراردادی وزارت نیرو
با سلام  این بند یک بخشنامه وزارت نیرو در خصوص قبول شده های آزمون ادواری رو لطفا بگین که چیه ممنون
آقای محمد راهی که شما پیشنهاد میکنین ممکنه به ضررمون تموم بشه بهتره عوض شکایت مشکل رو به صورت درخواست مطرح کنیم. من  با اقای وثوق هم صحبت کردم  پیشنهاد کردن  درخواست شامل  امضای دوستان بنویسم و شرایطمون رو منعکس کنیم و از طریق مدیر عامل شرکت خودمون یا توانیر و وزارتخونه پیگیر باشیم. خواهش میکنم به اطلاع سایر دوستان برسونید اگه تعداد این درخواستها زیاد باشه جواب میدن.
سلام دوستان وزارت نیرو اقی شکیب وسایر دوستان من از اداره خودمون سخت پیگیرم حتی از طریق مدیر عاملمون  شماهم با بقیه دوستان پیگیری کنید در ضمن از سازمان بازرسی استعلام کردم گفتن کارشون خلافه واز طریق سایت سازمان بازرسی اعلام شکایت کنید تا پیگیری کنند شماهم از بازرسی شهر خودتون پیگیری کنید ان شاالله جواب میده خواهشا پیگیری کنید و منتظر نمونید تا ببینید چی میشه باید اعتراضامون زیاد باشه تا جواب بده
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۴ ادواری علوم پزشکی
یعنی ممکنه برای بعضی ها که ردیف در نظر گرفته شده کد مستخدمی صادر بشه برای بقیه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۳ علوم پزشکی
دوستان علوم پزشکی چجوری میشه پیگیر بشیم ببینم کارها در چه مرحله ای است ؟


سلام. جناب آقای محمد من با یکی دو تا از شماره هایی که نوشتین تماس گرفتم.سر جمع میتونم بگم پیشنهاد شد درخواست بنویسیم شامل شرح شرایط و تقاضامون و به امضای بقیه دوستان برسونیم بعد از طریق منابع انسانی خود اداره یا منابع انسانی توانیر پیگیر باشیم یا اینکه مستقیما به دفتر آقای مهاجری فکس کنیم که فکر میکنم مستقیم درخواستمون رو به دفتر آقای مهاجری منعکس کنیم بهتر نتیجه بگیریم.
با سلام خدمت رستگار عزیز
ایا هیچ خبری از نتیجه کار دارین که در چه مرحله ای قرار دارد من که سئوال گرفتم گفتند مرحله ای از کار پیش رفته احتمالا تا شهریور ماه انجام بگیره 
با سلام
اگر پست خالی ندارند میتوانند پست ستاره دار معرفی کنند و مجوز بگیرند برای مثال اگر در اداره ای 2پست کارشناس بهداشت وجود دارد برای نفر سوم میتوانند همان پست را ستاره دار درخواست کنند در سازمان مدیریت بررسی و تایید می شود به این پست جدید یک شماره  داده میشود بعد میتوانند ان شماره را بعنوان پست بلاتصدی معرفی کنند اگر بخواهند میتوانند همه کار کنند اگر نخواهند خودشان را به نفهمی میزنند
با سلام به  همکاران وزارت نیرو. دوستان با توجه به نظرات سایر دوستان از ارگانهای دیگه  که حتی تا شناسه قراردادی هم پیش رفتن فکر کنم وزارت نیرو تنها ارگانی یه که نه مجوز گرفته نه حتی اسامی رو جمع آوری کردن. اونطور که ما از خود منابع انسانی وزارتخونه جویا شدیم گویا ممکنه ماهها این فرایند   تبدیل وضعیت طول بکشه. شرط اول هم ب همچنان باقی بمونه. قصد ناامید کردنتون رو ندارم  فقط خواستم  هر کس به سهم خودش اطلاع رسانی کنه تا بلکه پیگیر ی جمعی یه نتیجه ای  بده.
لطفا با آقای وثوق نماینده معاونت توسعه رییس جمهور  و مسئول رسیدگی به شکایات منابع انسانی وزارت نیرو 85352037 در باره ادواری تماس بگیرید
۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۷ قراردادی علوم پزشکی فارس
سلام به همه دوستان
ببخشید آقای سیاوش یا اقای رستگار یا هر کدام از دوستان که اطلاع دارند :
من از یکی از مسولین منابع انسانی دانشگاهمون سوال کردم گفت ما اسامی را به تهران فرستادیم ولی نظر خودش این بود که حداقل 50% این لیست ریزش داره (که احتمالا من هم جز همین 50% هستم) چون پست خالی برای همه نداریم و شرط این بخشنامه هم وجود پست بلاتصدی است و امکان ایجاد پست جدید توسط وزارتخونه یا دانشگاه هم صفر است  .شما خبر دارید که اگر پست یا ردیف خالی نباشه چی می شه یعنی برای این افراد دیگه تبدیل وضعیت انجام نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش می کنم جواب بدید ممنون برای حل مشکل همه دعا کنید
۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۸:۱۶ علوم پزشکی گلستان
دوستان چنتا سوال داشتم
1 - نمره ها را برای چی می خواستن ؟؟؟
2 - رسته اموزشی که در ادواری قبول شده بودیم اگر با شغل فعلی مون یکی نباشه چی میشه
3 - فکر میکنید چقدر زمان میبره تا تبدیل وضعیت بشیم ؟
4 - راسته حکمی که میزنند حقوقش کمتر از رقم ریالی قراردادیه ؟
5 - دو سال گذشته هم از قراردادی ها ارزیابی داشتند و نمره ای از 100 دادند ایا اونا را هم لحاظ میکنند ؟؟؟


دوستان وزارت نیرو لطفا با شماره ای ذیل تماس بگیریدخانم ترکمان وزارت نیرو81606853-خانم توکلی توانیر27935143-خانم محمدی سازمان مدیریت و منابع انسانی85352354-آقای مهاجری وزارت نیرو81606450-81606000-81606001-ارتبط مردمی وزیر نیرو81606640-سازمان مدیریت وبرنامه ریزی آقای امینی85352344و خانم اعلایی85352351-حراست وزارت نیرو81606669 لطفا در اعتراض به بند یک وزارت نیرو وشروط بی مورددر مورد ادواری ها اعتراض کنید
۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۷:۵۱ کارمند قراردادی
با تشکر از مدیر محترم سایت
خواهشمندم اگه ممکنه تو صفحه قبل,ادرس جدید سایت رو وارد کنید تا بقیه دوستان هم بتونن به راحتی دسترسی داشته باشن.
ممنون
آق شکیب وبابا برقی وسایر دوستان اگه مثل من پیگیریکنید حتما به نتیجه میرسیم اول به هر کس شرایطه ما را دار اطلاع رسانی دوم پیگیری شدید از منابه انسانی خود شرکت سوم پیگیری از مدیران عامل شرکت ودرخواست از انها برای تماس وانعکاس لیست ما یا مکاتبه چهارم واز همه مهم تر تماس با نمایتگان مجلس شهر خودم وشرح واقعه ششم تماس با حراست وزارت نیرو وتوانیر وحتی حراست خود اداره جات چون پیگیرن هفتم شکایت به دیوان عدالت اداری هشتم شکایت به سازمان بازرسی خواهشا نترسید پیگیری کنید این آخرین فرصته از دست ندیم ونهم تماس با دفتر مدیر کل منابع انسانی وزارت نیرو محمدیخواه واعتراض دهم تماس معاونت برنامه ریزی رءیس جمهور ودفتر جناب نوبخت لطفا پیگیری نترسید اطلاع رسانی به دوستان چرا ساکتید دوستان
دوستان وزرات نیرو خواهشا با منابع انسانی وزرات نیرو تماس بگیرید واعتراض کنید با بازرسی و حراست وزرات نیرو نیز تماس بگیرید بخاطر توهین وبرخود بد خانم ترکمان کلا شمشیر را از رو بستن در ضمن در آستانه انتخابات با نمایندگان شهر خودتون موضوع را در میان بگذارید و برنامه ریزی کنید طی یک هماهنگی همگی مقابل منابه انسانی وزارت نیرو تجمع واعتراض خود را بگوییم لطفا به دوستان دیگه اطلاع رسانی کنید وگرنه به راحتی حقمان را تضیع میکنن
۱۳ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۲ بابا برقی

سلام بر مدیر محترم

بابت راه اندازی این صفحه تشکر میکنم

مدیر جان بنظرم  پس از تعریف صفحه جدید خیلی از دوستان همدرد موفق به ورود مجدد به آن نشدند .

بیزحمت ترتیبی اتخاذ نمایید که دوستان دوباره جمع شوند .

به امید تبدیل وضعیت همگی

 

پاسخ:
مدیرسایت:خواهش میکنیم هدف از تعویض صفحه راحتی در لودینگ آن بود که بخاطر حجم نظرات بالا سنگین شده بود.شما میتوانید لینک صفحات قبلی را در یک کامنت بصورت مختصر قرار دهید تا بقیه هم مطلع شوند.
سلام به همکاران وزارت نیرو. دوست گرامی آقا محمد تا اونجایی که ما پرس و جو کردیم شاید تو سطح  ایران حتی به تعداد انگشتان دست هم نباشه.وزارت نیرو این شرط رو گذاشته تا  عملا رو قصورش برای گرفتن بموقع مجوز سرپوش بذاره و کسی رو تبدیل وضعیت نکنه. بهترین راه پیگیری به هر طریقی هست.حتی از منابع انسانی خود شرکتهامون یا منابع  انسانی توانیر. هم برا تبدیل وضعیت هم برای گرفتن یه مجوز دیگه.
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران
دوستان عزیز ابان ماه سال 93 دانشگاه علوم پزشکی از کلیه واحدها خود خواست تا اسامی کلیه پرسنلی که قبل از سال 90 در دستگاه جذب شدند را با کلیه مدارک و اخکام قبلی وارد سایت کارمند ایران نمایند و بیمارستان ما هم این کارو انجام داد و من خودم دیدم و مرخله بندی است ابتدا باید رئیس امور اداری واحد- بعد رئیس امور انسانی دانشگاه- ذیحسابی دانشگاه و ... هرکدوم تائید کنند و بعد می تونید اگه اسامیتون وارد سایت شده از رئیس امو اداریتون بخواید که نحوه تائید به چه صورت هست و کارتون تا تائید چه کسی پیش رفته . به همین دلیل میگم اسامی تو سایت کارمند ایران ثبت شده است .
دوستان وزارت نیرو آیا این شرایطی که گذاشتن کسی داره مگه سال83-84قرارداد معین هم بوده بخشنامه هست آیا پیگیری کردید
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۱ علوم پزشکی گلستان
اهان منظور از ثبت توی سایت ثبت برای شناسه بود هه هه اشتباهی فکر کردم ثبت برای گرفتن شماره مستخدمی
من ککه پرسیدم گفتند داشتن نداشتن شناسه برای شما مشکلی ایجاد نمیکنه
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۲ علوم پزشکی گلستان
سلام به همه
دوست مازندرانی نامه و اسامی شما به تهران ارسال شد ؟؟
دانشگاه مازندران اسامی را داخل سایت وارد کرد ؟؟/
من از دانشگاه گلستان پیگیری کردم گفتند تهران از ما امار و مشخصات خواسته ما هم فرستادیم و قرار نیست اسامیتون را ما وارد سایت کنیم
از تهران پیگیر شدم گفتند اسامی تمام دانشگاهها بعد از استعلام کارنامه و مدرک تحصیلی و ..... برای تایید به سازمان مدیریت میره و بعد از تایید اونا ما به دانشگاهها نامه میزنیم برای گزینش و بعد از گزینش اسامی وارد سایت میشه

من نمیدونم چجوری اسامی شما را اول وارد سایت کردن ولی در هر صورت امیدوارم کارتون خیلی خیلی زود انجام بشه
سلام دوستان عزیز اگر اسامی در سایت کارمند ایران ثبت شده تقریبا کار شما به دقیقه 90 رسیده و نگران نباشید چون تراکم اسامی در سازمان مدیریت زیاد است ممکنه تخصیص شماره مستخدم برای شما کمی طول بکشه ولی به محض تائید وتخصیص شماره شما پیمانی هستید به امید موفقیت همه عزیزان همدرد
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۵ دانشگاه علوم پزشکی مازندران

    اقای سیاوش شماره نامه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

3394/ 4/ د مورخ 9/4/1394 می باشد حالا جطوری می تونیم پیگیری کنیم .  من نامه رو دیدیم که توش نوشته شده بود 216 نفر دارای پست سازمانی - 27 نفر عدم وجود پست و 10 نفر عدم احراز شرایط تخصیلیو نوشته بود تو سایت کارمند ایران ثبت شده ولی تاکنون شناسه صادر نگردیده. خیلی وقته اسامی تو سایت ثبت شده ولی هنوز شناسه ندادن کسی می دونه چرا ؟ ما چطوری این نامه رو پیگیری کنیم دوستان

 

۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۰ بابا برقی

سلام بر دوستان همدرد

متاسفانه شرط اول نامه معاون وزیر نیرو همچنان به قوت خود باقی است ، از بس که مزاحم همکاران کارگزینی شدیم دلشان به حال ما رحم اومده .

کارگزینی میگه ما جواب نامه رو به شرکت توانیر زدیم که کسی با شرط اول در سیستم نداریم .

ولی طی گفته ی شفاهی اونها مجدد در حال ارسال جدول پیوست با تعریف پستهای بلاتصدی هستیم .

به امید تبدیل وضعیت همه دوستان

دوستان عزیز روال کلی استخدام به شرح ذیل است البته هریک از موارد میتواند بصورت موازی یا با کمی تفاوت در تقدم وتاخر انجام شود:
جمع اوری اسامی و تخصیص پست بلا تصدی و ارسال اولیه
استعلام کارنامه ها
استعلام گزینش(ارسال اسامی به گزینش)
ارسال اسامی از طریق سایت کارمند ایران (تنظیم فرم شاغل )
تخصیص شماره مستخدم
معاینات پزشکی
تحویل فرمهای ارزشیابی سالهای گذشته
تحویل تقدیرنامه ها و مدارک آموزشی (سرتیفیکیت ها)
تنظیم حکم کارگزینی
حالا شما پیمانی هستید تبریک عرض میکنم


۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۵ دانشگاه مازندران

سلام آقای سیاوش

در تاریخ 9/4/1394 نامه دانشگاه علوم پزشکی ارسال شد به تعداد 256 نفر که 216 نفر دارای پست و شرایط احراز و مابقی نه. من نامه رو دارم پیگیری فرمودید به ماهم اطلاع بدید لطفا"

۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۱ علوم پزشکی
سلام خدمت همه دوستان علوم  پزشکی

با توجه به گفته های دوست خوبمون " ادواری علوم پزشکی" کسی میدونه بعد از ارسال اسامی به تهران چه اتفاقی می افته؟؟؟
ایا باز مثل نامه سال قبل باید 9 ماه منتظر یه نامه دیگر باشیم تا اسامی را دوباره ارسال کنند ؟؟؟؟


سیاوش جان اگر اطلاعاتی داری لطفا بگو تا ما هم کمی اروم بشیم
سلام امروز دهم تیر برق اذربایجان کارنامه و جدول پیوستی رو تکمیل و جمع اوری کرد شرط اول هم لحاظ شده بود . شنبه به وزارت نیرو ارسال میکنن جهت استعلام  ،جلوی شرط اول رو ما خالی گذاشتیم یعنی چاره ای نبود.
دوستان خدا کنه توی این ماه رمضان بحق کریم اهل بیت یک فرجی بشه دیگه از شرمندگی جلوی همسر و فرزند خسته شدم هر چی که نیاز دارند باید به زبون نیاورند مبادا این پدر بی پول بیشتر از پیش شرمنده شود فیش حقوقی که میاد من با فوق لیسانس و بیش از ده سال سابقه یک سوم نیروی رسمی زیر مجموعه خودم حقوق میگیرم و خنده دار این که نیروی پیمانی جدید استخدام میکنند بعد رئیس میگه کار را بهش یاد بده این دیگه غیر قابل تحمل هستش تازه من در تعجب هستم این نیروی پیمانی و رسمی که ساده ترین مطالب را متوجه نمیشه چطور ازمون قبول شده حالا به فرض که ازمون قبول شده چطوری هستش که هر کس ازمون قبول میشه با یکی از مدیران کل فامیل هستش یعنی توی این ازمون یک نفر نیست که قبول بشه و با مدیران کل فامیل نباشه بعد ما با یک کارنامه بایستی واستیم و ......
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۰ ادواری علوم پزشکی
با عرض پوزش چون اخرین خبر صفحه قبل بود گفتم برای اینکه دوستان در جریان باشند دوباره این موضوع را قرار بدم

سیاوش جان سلام
به تمام دوستان عزیز و پیگیر سلام میکنم
من وقتی از دانشگاه پیگیری کردم متوجه شدم
1 - تعداد کسانی که این بار اسامیشون در فرم پیوست به تهران فرستاده شد نصف کسانی بود که بار اول و در ابان 93 به تهران فرستاده شد ( اونم به این دلیل بود که بار اول بعضی ها با توجه به اینکه نیدونستند قبول نشدند اسمشون را داده بودند )
2 - از فرم پیوست "شناسه قراردادی " و " محل مجوز در نظر گرفته شده " بدون اینکه پر بشه فرستاده شده
3 - به گفته مسئولین دانشگاه فقط 20 درصد کسانی که اسامیشون فرستاده شده " پست بلاتصدی دارای شرایط احراز "
را داشتند و برای بقیه دانشگاه تصمیم گرفته ( احتمالا از پستهای متفرقه مراکز بهداشتی )

از وزارت خانه که پیگیری کردم حرفهای متناقض شندیم
1 - کسانی که " پست بلاتصدی دارای شرایط احراز " در نظر گرفته شده طی نامه ای تا یک ماه دیگه تبدیل وضعیت می شوند
2 - همه کسانی که قبول شدند تبدیل وضعیت می شوند
3 - به مرور همه تبدیل وضعیت می شوند
4 - ما اسامی را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارسال می کنیم اونا باید تصمیم بگیرند ؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستان لطفا همه از تهران پیگیر باشید چون دانشگاهها نمیتونند تصمیم بگیرند و مجری تصمیمات وزارت خانه هستند

موفق باشید