---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ق.ظ

۰



سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: هزینه برگزاری دروه آموزشی یک ساله که احتمالا از دهه آخر آذر برای پذیرفته شدگان استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز می شود، ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان خواهد بود.

محمود مهر محمدی، در گفتگو با مهر، درباره شهریه و زمان برگزاری دوره یک ساله آموزشی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش گفت: هزینه تمام شده برای گذراندن دوره یک ساله آموزش و پرورش برای هر نیم سال ۶ تا ۷ میلیون تومان برآورد شده است که احتمالا از دهه آخر آذر در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

وی افزود: هنوز دقیقا هزینه ای که دانشجویان باید پرداخت کنند محاسبه نشده و تابع منابعی است که از طریق آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار می گیرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: هرچه منابع مالی بیشتر در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد از شرکت کنندگان کمتر هزینه دریافت می شود.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا به یک رقم حداقلی برسیم که خیلی فاصله با رقمی که اعلام کردیم داشته باشد و دانشجویان کمتر پرداخت کنند.

مهر محمدی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ای که ما پیش بینی کرده ایم از دهه ی آخر آذرماه کلاس های آموزشی را برگزار می کنیم که البته تابع عوامل دیگر همانند سازمان سنجش که چه زمانی اسامی را اعلام می کند است تا برای برگزاری یک نیم سال فشرده ۱۲ هفته ای کار را شروع کنیم.
۹۴/۰۹/۱۷
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی