---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۰۶ ب.ظ

۳

تهران-ایرنا-چهارده نفر از نمایندگان در تذکری به رییس جمهور خواستار توضیح درباره مازاد اعلام کردن تعداد قابل توجهی از کارمندان ریاست جمهوری که به گفته آنها عمدتاً از ایثارگران و به ویژه فرزندان شهدا هستند، شدند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، لاله افتخاری، نیره اخوان، عبدالرحمان رستمیان، سیدمهدی هاشمی، فرهاد بشیری، محمدجواد نظری مهر، مجتبی رحماندوست، سیدشریف حسینی، سیدناصر صالحی نسب، شمس الله بهمئی، علی کائیدی، مهرداد بذرپاش، حسین سبحانی نیا، ضرغام صادقی به ترتیب نمایندگان تهران، اصفهان، دامغان، تهران، کردکوی، تهران، اهواز، دشت آزادگان، رامهرمز، پلدختر، تهران و شیراز این تذکر را بیان کرده اند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد نیز در تذکری به رییس جمهوری بر لزوم انجام مذاکرات هسته ای در سطح معاونان و کارشناسان به دلیل زیاده خواهی های کشورهای استکباری تاکید کرد.

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب، محمدحسین فرهنگی و ضرغام صادقی نمایندگان ارومیه، تهران، تبریز و شیراز در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در بکارگیری و استخدام در استانداری های کل کشور و در تذکری به رییس جمهور خواستار جلوگیری از موج دوم افزایش قیمت نان شدند.


محمدسعید اربابی و حلیمه عالی نمایندگان ایرانشهر و زابل نیز در تذکری به وزیر اطلاعات خواستار برخورد با بی تدبیری مدیران امنیتی محلی و عدم دستگیری عاملان ناامنی شهرستان سرباز شدند.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران نیز به رییس جمهوری درباره علت برگزاری جلسات سیاسی با عنوان نشست احزاب و گروه های حامی دولت تدبیر و امید به جای برگزاری جلسات اشتغال و سرمایه گذاری و جلوگیری از رکود تورم توسط برخی فرمانداری ها تذکر داد.

حلیمه عالی نماینده مردم زابل به وزیر کشور در مورد علت ناامنی و کشتار جمعی از شهروندان استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت حق الزحمه معلمان حق التدریس و غیرموظف در شهرستان های استان تهران شد.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در تذکری به وزیر کشور خواستار توضیح علت در مورد استخدام های بی ضابطه در نیروی انتظامی و جلوگیری از برگزاری همایش های غیرضرور در کیش توسط سازمان شهرداری ها شد.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات به وزیر کشور در مورد علت برگزاری جلسات محفلی در فرمانداری محلات و شرکت برخی افرادی که در فتنه 88 در زمره دستگیر شدگان بودند، تذکر داد.

سیدعلی محمد بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه و بهمی در مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت سخت گیری های خارج از ضوابط و قانون در اعطای تسهیلات که موجب نارضایتی شدید مردم شده است، شد.

زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران به وزیر کشور لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص برقراری امنیت در این استان را متذکر شد.

جعفر قادری، سیدحسین ذوالانوار، ضرغام صادقی، رحیم زارع، حسن دوگانی، نادر فریدونی، رضا رضایی، سید عنایت الله هاشمی، شاهین محمد صادقی، حبیب برومندی نمایندگان شیراز، آباده، فسا، فیروزآباد، جهرم، سپیدان، نیریز، کازرون، مرودشت در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تسریع در حل مشکل و یا منتفی کردن یا سراسری کردن طرح پزشک خانواده شدند.

حمید خجسته نماینده مردم همدان به وزیر دادگستری بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در فرمان 8 ماده ای در مورد مبارزه با فساد اقتصادی تذکر داد.

مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تذکر جدی وی به خبرگزاری ها و رسانه هایی شد که به دروغ مطالبی را تحت عنوان حمله نمایندگان به آقای مطهری را انعکاس داده و بعد از آن مطالب کذبی را در مورد نمایندگان انتشار دادند در حالی که هیچ حمله یا برخوردی فیزیکی صورت نگرفته است.

تذکرات کتبی توسط ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

نظرات  (۳)

۲۶ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۹ نیازمند کار
سلام . شما رو به حسین قسم میدم ، زود این روند استخدامی  استانداری رو پیگیری کنین.داریم از یاس می میریم.................
درود بر قاضی پور
قاضی پور دمت گرم ای کاش نماینده شهر ما بودی نمایندهای اذری زبان انصافا تو این دو سال سنگ تموم گذاشتند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی