---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ق.ظ

۱


تهران-ایرنا-معاون پرستاری وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز استخدام 16 هزار و 200 نفر نیروی بالینی را به صورت پیمانی برای وزارت بهداشت در سال 95 صادر کرد و 11 هزار نفر از آنان قطعا پرستار خواهد بود.


محمد میرزابیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سلامت ایرنا با اعلام این خبر افزود: صدور مجوز استخدام 11 هزار نیروی پرستاری به صورت پیمانی یک اتفاق مهم برای بهبود وضعیت پرستاران و رفع کمبود پرستار در بیمارستانهای دولتی است.
وی اضافه کرد: این پرستاران پس از طی مقررات استخدام دولتی در بیمارستانهای وزارت بهداشت از جمله بیمارستانها و بخشهای جدید و بیمارستانهای مناطق محروم به عنوان پرستار بیمارستانی، نیروهای فوریتهای پزشکی یا کادر بخشهای مراقبتهای ویژه و ... استخدام می شوند.
وی گفت: بر اساس مصوبه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آزمون استخدام این نیروها با هماهنگی وزارت بهداشت و پس از تعیین سهمیه هر یک از دانشگاههای علوم پزشکی توسط سازمان سنجش آموزش پزشکی پس از هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می شود و زمان برگزاری آزمون پس از طی تشریفات اداری و هماهنگی های بین سازمانی اعلام خواهد شد.
معاون پرستاری وزیر بهداشت افزود: استخدام 16 هزار نیروی جدید پیمانی در بیمارستانهای دولتی که حدود پنج هزار نفر آنها نیروهای بالینی دیگر مانند ماما، پزشک و نیروهای بهداشتی هستند و 11 هزار نفرشان پرستار هستند، گام بزرگی برای ارتقای کیفیت خدمات مراکز بهداشتی و درمانی کشور است.
وی گفت: با توجه به اینکه بخشی از این پرستاران و نیروهای استخدامی ممکن است از بین نیروهای شرکتی و تبصره ای شاغل فعلی در بیمارستانها باشند و چون هدف کلی از این استخدام ها افزایش نیرو در مراکز بهداشتی-درمانی است، دانشگاههای علوم پزشکی و بیمارستانها این مجوز را دارند که به ازای نیروهایی که تغییر وضعیت می شوند، نیروی شرکتی و قراردادی بکارگیری کنند.
میرزابیگی اضافه کرد: پرستارانی که از طریق آزمون سازمان سنجش در بیمارستانهای وزارت بهداشت استخدام می شوند، فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی به بالای دانشکده های پرستاری هستند و نیروهای دیپلم و زیر دیپلم به صورت شرکتی و خرید خدمت در بیمارستانهای دولتی بکارگیری می شوند.
وی گفت: استخدام 11هزار پرستار جدید، بخشی از طرح تحول سلامت است، سال گذشته نیز در مجموع 16هزار پرستار برای تامین کادر پرستاری بیمارستانهای دولتی بکارگیری شدند که 9 هزار نفر آنها به طور مستقیم برای طرح تحول سلامت بود و هفت هزار نفر نیز برای تامین نیروی بخشها و بیمارستانهای جدید التاسیس در این مراکز بکارگیری شدند.
معاون پرستاری وزیر بهداشت اضافه کرد: جذب و استخدام حدود 32 هزار کادر پرستاری بعد از اجرای طرح تحول سلامت طی سالهای 94 و 95 یک اقدام بی سابقه در وزارت بهداشت و از برکات طرح تحول سلامت است.
**افزایش 2 تا 3 برابری کارانه پرستاران
وی گفت: علاوه بر بکارگیری این تعداد پرستار، اقدام مهمی که با اجرای طرح تحول سلامت برای پرستاران انجام شد، افزایش کارانه بود و با ابلاغ وزیر بهداشت از اول مهر سال 94 کارانه پرستاران بین 2.5 تا 3 برابر افزایش یافت.
میرزابیگی اضافه کرد: تا قبل از این ابلاغ وزیر بهداشت، سهم کارکنان غیر پزشک از درآمد اختصاصی بیمارستانها (که به صورت کارانه پرداخت می شود) بین 16 تا حداکثر 22.5 درصد بود و تعداد کمی از بیمارستانها سهم 22.5 درصدی را پرداخت می کردند اما بعد از طرح تحول سلامت سهم پرستاران و نیروهای غیر پزشک از درآمد اختصاصی بیمارستانها به 27.5 درصد و با احتساب نیروهای اورژانس به 29 درصد رسید.
معاون پرستاری وزیر بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که حدود 140 هزار پرستار شاغل در بیمارستانهای کشور حضور دارند که با توجه به استاندارد نسبت پرستار به تخت بیمارستانی یا جمعیت به حداقل 100 هزار پرستار دیگر در بیمارستانهای کشور نیاز هست و تعداد پرستار مورد نیاز مراکز درمانی کشور 240 هزار نفر است.
۹۵/۰۲/۱۴
مدیر سوم

نظرات  (۱)

۱۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۶ قراردادمعین آموزش و پرورش
با سلام , از دکتر هاشمی خواهشمندم ما نیروهای قراردادی آموزش و پرورش را هم فراموش نکند و تبدیل وضعیت ما را هم پیگیری کند. ما احساس یتمی می کنیم و دلشستگی , بنابراین دعایمان درگیر است . دکتر هاشمی را دعا خواهیم کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی