---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ

۰

۱۰ هزار مهندس ناظر کشاورزی استخدام می شوند

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ



قزوین- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور کمک به توسعه فنآوری های نوین در بخش کشاورزی امسال ۱۰ هزار مهندس ناظر کشاورزی استخدام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی جوادی ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه سرپرست جهاد کشاورزی استان قزوین که در سالن اجتماعات جهاد قزوین برگزارشد اظهارداشت: بهره وری بهتر از آب کشاورزی و اصلاح سیستم های سنتی آبیاری و تبدیل آن به روشهای نوین در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.

وی افزود: افزایش میزان سطح کشت و توجه به تشکل های کشاورزی به عنوان اولویت های دیگر وزارتخانه است و با استخدام مهندسان ناظر گامی در مسیری کیفی سازی کارها برداشته می شود.


این مسئول بیان کرد: قرار است ۱۰ هزار مهندس ناظر در بخش کشاورزی استخدام شوند که تاکنون هفت هزار و ۸۰۰ نفر روند استخدئامی آنها تکمیل شده و مابقی بتدریج جذب خواهند شد.

جوادی تصریح کرد: با استقرار دولت تدبیر وامید فضای آرامی در کشور حاکم شده و با بهبود روابط بین المللی امیدواریم مذاکرات نیز به سرانجام برسد تا برنامه ریزیها با آرامش بیشتری صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید با حرکت به سمت حل مشکلات اقتصادی ضمن ارائه بموقع لایحه بودجه برای کاتهش تورم گام برداشت و توانست علیرغم مشکلات اقتصادی و کاهش قیمت نفت به کمتر از ۱۰۰ دلار آرامش اقتصادی را حفظ کند و وابستگی بودجه دولت را به ۳۱ درصد رسانده که امیدواریم این وابستگی به نفت هر سال کمتر شود.

جوادی گفت: عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی امروز در جهان نیز بخوبی افزایش یافته و بسیاری از کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از ایران در برابر حکومت های استکباری ایستاده اند و بیداری در میان مردم منطقه رواج یافته است.

قزوین

اقتصاد مقاومتی با توسعه کشاورزی محقق می شود

این مسئول اظهارداشت: کلید اصلی موفقیت در اقتصاد مقاومتی توجه به بخش کشاورزی است ودشت قزوین با داشتن ظرفیت های قابل توجه می تواند هم در استان و هم در کشور تاثیرگذار باشد.

جوادی گفت: دشت های قزوین، مغان، جیرفت و کارون از ظرفیت های ارزشمند کشور است که به عنوان محور کشاورزی میتواند نقش تعیین کننده ای در امنیت غذایی مردم داشته باشد.

وی اجرای آبیاری تحت فشار را از دیگر برنامه های این وزارتخانه دانست و گفت: افزایش بهره وری در واحد سطح، تبدیل کشاورزی سنتی به مدرن و حرکت به سمت کشاورزی مدرن از برنامه های دیگری است که با جدیت دنبال می شود.

امیدعلی پارسا معاون برنامه ریزی استانداری هم با تقدیر از خدمات صفری برای ابراهیمی پاک مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد و اظهارداشت: امیدواریم مدیر جدید نیز در توسعه بخش کشاورزی با همکاری مجموعه متخصصان و کشاورزان این حوزه گامهای بلند و اساسی بردارد.

پارسا اظهارداشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در سفر به قزوین در حوزه بخش کشاورزی باید عملیاتی شود که در این راستا توجه به استعدادهای کشاورزی، توسعه آبرسانی به دشت، به مثابه یک پروژه ملی و مهم، تاکید بر قابلیت های استثنایی دشت، مراقبت از تجاوز بخش صنعت به مرزهای کشاورزی و جهت گیری توسعه صنعتی متناسب با بخش کشاورزی باید اجرایی شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات هفت ساله محمدرضا صفری رئیس سابق، و کورش کشاورز سرپرست موقت ، نیازعلی ابراهیمی پاک به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین معرفی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی