---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

۰

  وزیر آموزش و پرورش از افزایش یک درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال 94 خبر داد و گفت: افزایش بودجه آموزش و پرورش گامی برای رفع مشکلات این حوزه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «علی اصغر فانی» پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز، که با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار البرز و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در محل استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه عنایات استانداران و فرمانداران دولت تدبیر و امید در تشکیل شورای آموزش و پرورش قابل تقدیر است، میانگین در هر ماه یک شورای آموزش و پرورش استان در استان های کشور تشکیل شده است و در استان البرز نیز بیش از 80 درصد مصوبات شورا اجرا شده و این در تاریخ اجرای قانون شوراها بی سابقه است.

وی افزود: آموزش و پروش با داشتن بیش از 13 میلیون دانش آموز ،یک میلیون همکار فرهنگی، بزرگترین و اثرگذار ترین دستگاه های کشور است وکوچکترین تصمیمات جامعه را تحت تإثیر خود قرار می دهد.

این مقام مسئول در ادامه بر ضرورت افزایش مشارکت های مردمی تاکید کرد و گفت: یکی از سیاست های آموزش و پرورش توسعه مشارکت های مردمی است چراکه با اتکا به بودجه های دولتی آموزش و پرورش نمی تواند به اهداف خود دست یابد.

فانی بیان کرد: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که از همه توان کشور اعم از دانش آموزان، معلمان، اولیا، مردم، نهادهای دولتی و غیردولتی بهره مند شویم تا اهداف آموزشی را محقق سازیم.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود مدرسه درسایت های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه ساخت مسکن مهر بدون پیش بینی فضای آموزشی صورت گرفته است که این مهم ساکنان را با مشکلات عدیده ای روبه رو ساخته است. 

وی اضافه کرد: بودجه آموزش و پرورش توانایی پاسخگویی و رفع معضل کمبود فضای آموزشی را در مسکن های مهر ندارد لذا از خیرین مدرسه ساز و مردم انتظار داریم که آموزش و پرورش را برای توسعه فضای آموزشی در این مناطق یاری سازند.

این مقام مسئول همچنین از کمبود نیرو در آموزش و پروش سخن به میان آورد و گفت: 25 هزار نیروی انسانی بازنشسته ، افزایش200 هزار دانش آموز در سال جاری استخدام 40  هزار نیروی انسانی جدید را ضروری ساخته است اما متاسفانه تا امروز یک نیروی انسانی هم وارد نشده چرا که ردیف های جذب در دولت قبل پر شده است اما امیدواریم با برنامه ریزی و اقدام به موقع ساماندهی و خرید خدمات آموزشی و مشارکت بخش خصوصی این نقص را  هرچه سریع تر برطرف کنیم.

فانی در پایان از افزایش یک درصدی بودجه آموزش و پرورش سخن به میان آورد و گفت: تبصره ها و احکامی در بودجه سال 94 در دولت و کمیسیون پیشنهاد شده که امیدواریم در صحن مجلس به تصویب برسد چرا که با تصویب آن ها می توان به رفع مشکلات آموزش و پرورش به میزان قابل توجهی امیدوار شد.

سیدحمیدطهایی استاندار البرز  نیز در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به وزرای دولت گفت: استان البرز بخشی از تهران بزرگ است و نگاه ویژه شما وزرا را می طلبد چرا که رفع حل مشکلی از این استان، بخشی از بار پایتخت را کاهش می دهد و تلاش ما نیز بر آن است تا جایی که میتوانیم مسئولیت ها را به بهترین نحو به انجام برسانیم.

ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در بخشی از این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده استان را  در حوزره آموزش و پرورش تشریح کرد و گفت: اقدام کم نظیری بود که دو وزیر دولت در چنین نشستی حضور یافته و زمینه تشریک مساعی را در این استان فراهم آورده اند.

اخبار تکمیلی سفر وزاری دولت تدبیر و امید به استان البرز منتشر خواهد شد.

۹۳/۱۰/۲۷
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی