---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ب.ظ

۵

تبریز- ایرنا - معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان شرقی گفت: بودجه جاری استان در سال 94 نسبت به عملکرد سال جاری، تنها چهار درصد رشد دارد.


داود بهبودی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماهانه 100 میلیارد ریال حقوق در استان پرداخت می شود و اگر تمام اعتبارات جاری استان تخصیص یابد تا پایان سال و برای پرداخت حقوق سه ماه باقیمانده با مشکل مواجه خواهیم بود که امیدواریم با تخصیص به موقع، مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی به تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون و برای 31 طرح ملی استانی شده 81 درصد، 1782 طرح استانی 72 درصد و ماده 180 و برای استانی ها 40، ویژه استانی 90و ملی 60 درصد تخصیص اعتبار شده است.

بهبودی افزود: برای مناطق زلزله زده و اقدامات ناقص در این منطقه نیز با پیگیری های انجام شده 700 میلیارد ریال دیگر نیز تخصیص اعتبار شده تا مشکلات این مناطق رفع شود.

وی همچنین به کاهش دارایی های تملک سرمایه ای در استان اشاره کرد و گفت: در این بخش کشور با کاهش 11 درصدی روبرو بوده که این رقم در استان شش درصد است و برای نیروهای تازه استخدام شده نیز در سال آتی، تنها در حد تامین حقوق پیش بینی های لازم صورت گرفته است.

نظرات  (۵)

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۳:۰۰ اکبر عظیمی
چی بگم فرخ جان، این مشکل ادارات ماست. بخصوص در استان ما. انشا ا... اگر ماها رفتیم سر پست ها مون سعی کنیم از این اداراتی ها که اینجور برخورد می کنند خودمون رو با رفتارهای صحیح سوا بکنیم. 
البته در جاهای دیگر ایران معمولا به این شکل نیست. من شهر های مختلف ایران با ادارات سرو کار داشتم، بهترین برخورد ها را در تهران و بدترین ها را در استان آ- شرقی دیدم  دلیلش هم اینه که ما هیچ وقت به خودمون اجازه این رو نمی دیم که به مسئول یا کارمندی اعتراض بکنیم همیشه بله قربان گو هستیم. و این کارمندان فکر این رو نمی کنن که به خاطر همین اربار رجوع هاست که این سمت و موقعیت شغلی براشون بوجود امده و الا باید می رفتند توی کوه و دشت بز چرانی می کردند. این جمله ای بود که من توی دانشگاه به معاون دانشگاه گفتم و گفتم که به خاطر این دانشجو هاست که این پست و مقامت وجود داره و اگر این دانشجوها نبودند باید تو محوطه همین دانشگاه بز چرانی می کردی. 
برداشت من ازین خبر اینه که بودجه ای به نیروهای تازه استخدام تعلق نگرفته
پاسخ:
مدیرسایت:چقدر منفی....
مسئولین استانداری اذربایجان شرقی در زلزله اهر نشان دادند که استعداد زیادی در پس فرستادن کمک های تهران دارند نکنه باز برا خود شرینی گفتن ما تو استان بیکار نداریم......
میدونید بوجه استخدامی کل یک استان رو به خزانه برگردوندن چقدر فایده  داره.......
این کارمندان بهزیستی تبریزواقعاخیلی بی ادب وعوضی هستند.وقتی زنگ میزنی ازشان چیزی بپرسی.تااسم استخدامومیاری.فوراگوشیومیذارن.انگارخودشان ازشکم ننه شان کارمندانجابودن وانجاملک باباشونه!البته شایدم درست باشدچون هیچوقت مثل ماباازمون قانونی نیامدنکه!همش باپارتی وسفارش باباشون خودشونوچپاندن تواداره!براهمین حال ماروابدادرک نمیکنن!اگرخبرجاماندن استان اذرشرقی ازنامه ابلاغ درست باشد!فقط بایدگفت مثل همیشه مسولان استانمان درپاچه خاری اولن ودرخدمت بمردم اخرن.
دوستان باید از تبریز پیگیری کنیم که چرا نامه ارسال نشده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی