---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ق.ظ

۰

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هویت‌بخشی به مشاغل در آذربایجان غربی، بیکاری را به معنای واقعی ریشه‌کن می‌سازد.

سجاد بیرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هویت‌بخشی به مشاغل، حرفه‌ها و صنایع گوناگون در استان به طور جدی باید مورد توجه قرار گیرد، به این صورت که جوانان ورود یافتن به حرفه، کسب و صنف‌‌های مختلف را مغایر با شان، منزلت اجتماعی و تحصیلات دانشگاهی خود ندانند.

وی با بیان اینکه جوانان در همه کسب و کار‌ها با غرور باید فعالیت ‌کنند، افزود: با عملیاتی شدن این مقوله به طور قطع در آمار بیکاری و اشتغال جامعه تغییرات محسوس و قابل توجهی ایجاد می‌شود، ولی قدم برداشتن در این زمینه زمان‌بر بوده و در بستر زمان نتایج مورد انتظار به دست می‌آید.

وی با اشاره به اینکه مسکن، اشتغال و ازدواج دغدغه اصلی جوانان به شمار می‌رود، افزود: در ارتباط با سه شاخص فوق برنامه‌ریزی منسجمی در سطح کلان و استان‌ها شکل گرفته است، که باید درراستای عملیاتی کردن آن با هدف رفع مشکلات موجود گام برداشته شود، تا از این رهگذر برای رفع معضل‌های جدی جوانان تلاش موثری صورت بگیرد.

بیرامی با اظهار به اینکه در سایه توجه به این مقوله نباید از آسیب‌های اجتماعی و هجمه‌های فرهنگی دشمنان غافل ماند، افزود: نسل جدید اعم از جوانان و نوجوانان به معنای واقعی سرمایه‌های اجتماعی ارزشمندی برای کشورمان به شمار می‌روند، که باید برای بالفعل‌ ساختن قابلیت‌های نهفته بین آنها حداکثر تلاش را کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه در ارتباط با اشتغالزایی نباید فقط دستگاه‌های دولتی فعالیت کنند، ادامه داد: براساس اعلام شورای عالی جوانان جمعیت جوان و جویای کار کشور به عبارتی رده سنی بین بین 16 تا 29 سال حدود 24 میلیون نفر است.

وی با بیان اینکه دولت به نیروی انسانی و پرسنل با این تعداد نیاز ندارد، بنابراین جوانان از تفکر پشت‌میز نشینی، پیدا کردن شغل اداری و استخدام در ادارات باید فاصله بگیرند، اظهار داشت: رسانه‌های جمعی اعم از صوتی، تصویری و مکتوب باید درراستای نهادینه شدن این تفکر در جامعه نهایت تلاش را بکنند.

وی با بیان اینکه تشخص‌بخشی به مشاغل آزاد همواره باید مورد توجه مسئولان، متولیان نهادهای فرهنگی و رسانه‌‌های جمعی قرار گیرد، بیان داشت: اغلب رشته‌های داشنگاهی و تحصیلات تکمیلی با ماهیت پشت میزنشینی هم‌خوانی ندارد، بنابراین ذهن جوان را برای فعالیت در فضای کسب و کار باید آماده کرد.

بیرامی با بیان اینکه یک سوم جمعیت سه میلیون نفری آذربایجان غربی به عبارتی دیگر یک میلیون نفر مردم استان ما را جوانان تشکیل داده‌اند، بیان داشت: این جمعیت عظیم را به طور قطع نمی‌توان در پست‌های اداری، سازمانی و دستگاه‌های اجرایی جا داد، چرا که به این اندازه نیروی انسانی نیروی انسانی نیاز وجود ندارد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی