---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۴۵ ب.ظ

۱

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: مشکلی برای استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 وجود ندارد و هماهنگی‌های لازم در حال انجام است.

 

حسن خیریان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری درباره آخرین وضعیت پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی در دستگاه‌‌های دولتی استان، اظهار کرد: افرادی که آزمون استخدامی سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار نکردند طی چندین مرحله پیگیری به عمل آمد، آخرین مرحله پیگیری هفته قبل بود که جلسه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد و این موضوع به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه سهمیه مازندران در آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی برای 600 نفر بوده‌ است، بیان‌ داشت: کسانی که در آزمون پذیرفته شدند صورت جلسه شد و تمامی کارها در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد که این تعداد باید در 22 دستگاه اجرایی استان به‌کارگیری شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران تصریح کرد: دغدغه افرادی که در آزمون سال 91 پذیرفته شدند ولی هنوز شروع به کار انجام نشدند، با نگاه مثبت دولت و پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری جلسه‌ای برگزار شد و الان مراحل کاری و سهمیه دستگاه‌ها مشخص شد و مشکل خاصی در این راستا نیست.

خیریان‌پور با اشاره به اینکه از میان 22 دستگاه، 19 دستگاه اجرایی استان نسبت به گزینش و مراحل اداری اقدام کردند، گفت: تنها دستگاه‌های ثبت احوال، بازرسی و جمع‌آوری اموال تملیکی این کار را انجام ندادند.

وی اظهار کرد: در نشست با مدیرکل ثبت‌احوال مازندران و تماس تلفنی با مدیرکل منابع انسانی ثبت‌احوال کشور قرار شد طی روزهای آینده این اداره‌کل نسبت به گزینش اقدام کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران افزود: بازرسی استان که مربوط به قوه‌قضاییه است و مسائل خاص خود را دارد و جمع‌آوری اموال تملیکی دو یا سه نفر هستند که بحث‌هایی است که به دنبال این هستیم که انجام شود.

خیریان‌پور در پایان گفت: شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان آزمون سال 91 قبل از عید 94 در دستگاه‌ها انجام می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این راستا در حال انجام است.

نظرات  (۱)

ذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی مورخ 1391/3/26 جذب می گردند.
مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بیان نمودند با عنایت به پیگیری‌ و برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، تامین اعتبار سهمیه‌های تخصیص یافته به مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران (سال 91) و پذیرفته شدگان آزمون‌ استخدامی مورخ1391/3/26 صورت پذیرفت. و سهمیه های استخدامی مرتبط در سامانه کارمند ایران قرار داده شده است.
آقای روشن ضمیر اشاره داشتند دستگاه های اجرایی که از محل مجوز شماره110/4550/دم مورخ1390/12/21 در آزمون مورخ 1391/3/26 دارای سهمیه استخدامی بوده و یا سهمیه 25 درصد ایثارگران داشته اند ضروری است در اسرع وقت جهت درخواست شماره مستخدمی از طریق سامانه کارمند ایران مستندات لازم را آماده و اقدام لازم را صورت دهند.
مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری همچنین تاکید نمودند دستگاه های اجرایی می بایست در اسرع وقت اقدام لازم را جهت جذب پذیرفته شدگان اصلی انجام و پیگیری مستمری را با دفتر
منابع انسانی و تحول اداری استانداری جهت درخواست شماره مستخدمی انجام دهند. ایشان همچنین بیان نمودند دستگاه های اجرایی ضمن تسریع در تهیه و تکمیل مستندات مورد نیاز، در درج صحیح اطلاعات در سامانه کارمند ایران نیز دقت لازم مبذول نمایند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی