---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۸ ق.ظ

۰


مدیرکل دفتر آموزش سازمان محیط زیست گفت: سازمان در بحث پرداخت حق و حقوق پرسنل مشکل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، کیومرث کلانتری در جلسه پرسش و پاسخ سومین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست اظهار کرد: در دنیا به دو روش کنترل و فرماندهی و مشارکت مردمی محیط زیست را حفظ می‌کنند. در کشور ما بالای نیم قرن است که محیط زیست را به روش کنترل و فرماندهی مدیریت می‌کنیم که روش موفقی نیست.

وی ادامه داد: در انتهای سال گذشته سازمان محیط زیست به این جمع‌بندی رسید که آموزش و مشارکت مردم را ارتقاء دهد که خوشبختانه در هر دو بخش عملکرد خوبی داشته‌ایم.

کلانتری تاکید کرد: توجه سازمان برای حفظ محیط زیست، رویکرد مشارکت مردمی است و اگر بخواهیم در این زمینه موفق باشیم باید آموزش و اطلاع‌رسانی و مردم را در همه کارهای محیط زیستی مشارکت دهیم.

مدیرکل دفتر آموزش سازمان محیط زیست در پاسخ به پرسشی راجع به استخدام فارغ‌التحصیلان محیط زیست در این سازمان گفت: خواهش می‌کنم به استخدام در دستگاه دولتی فکر نکنید و انتظار ما این است که بیشتر به سمت فناوری‌های محیط زیست برویم. الان بیش از 250 شغل در حوزه زیست‌محیطی ایجاد شده که به فارغ‌التحصیلان این بخش نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان درصدد است که نظام‌مهندسی محیط زیست را تشکیل بدهد تا شما فارغ‌التحصیلان این حوزه در آنجا بهره‌برداری کنید.

کلانتری یادآور شد: سازمان محیط زیست در سطح کشور حدود 7000 نیرو دارد و برای پرداخت حق و حقوق پرسنل با مشکل مواجه است. فرض کنید در طول سال 200 نفر پرسنل محیط زیست استخدام شود آیا می‌توان همه فارغ‌التحصیلان محیط زیست را جذب کرد؟

مدیرکل دفتر آموزش سازمان محیط زیست تاکید کرد: انتظار داریم که فارغ‌التحصیلان محیط زیست به سمت کار در بخش خصوصی این حوزه بروند.

۹۵/۰۲/۲۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی