---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۴۰ ب.ظ

۴


مدیرکل بنیاد شهید ‌و ‌امور ایثارگران استان اصفهان پیرامون استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر گفت: ظرفیت بنیاد شهید برای استخدام دولتی فرزندان شاهد ۲۵ درصد بوده و ۷۵ درصد بقیه مربوط به بقیه اقشار است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حسین نافیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از 223 هزار نفر شهید در سطح کشور نزدیک به 10 درصد آن مربوط به استان اصفهان که بالغ بر 23 هزار و 290 نفر است و نزدیک به 9 درصد جامعه آماری جانبازان کشور بالغ بر 49 هزار نفر و 8 درصد آزادگان کشور و 42 هزار نفر مربوط به استان اصفهان است.
 وی با بیان اینکه جمع‌آوری آثار و مستندات شهدا و ایثارگران از رویکردهای بنیاد شهید است، افزود: در این راستا بیش از 800 هزار اثر از شهدا، ایثارگران و جانبازان بالای 50 درصد در 20 بخش مختلف جمع‌آوری شده و تمام این آثار و اسناد در موزه ملی شهدا در تهران نگه‌داری و در آینده از آنها استفاده می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید ‌و ‌امور ایثارگران استان اصفهان پیرامون تامین مسکن و زمین برای خانواده‌های شهدا تصریح کرد: مجموعه پدر و مادر، همسر، فرزند و جانبازان براساس قانون از زمین، وام تبصره‌ای و یک نرم مسکن متناسب با شرایط ایثارگران بهره‌مند می‌شوند، در حال حاضر 20 هزار واجد شرایط دریافت زمین در استان بوده که با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در سفر استانی خود، در 2 سال آینده بحث زمین آنها رفع می‌شود. وی با اشاره به بحث واگذاری وام به جانبازان خاطرنشان کرد: جانبازان بالای 15 درصد شامل وام و جانبازان بالای 25 درصد شامل زمین بوده و هرکسی که به هر طریقی از دولت زمین دریافت کرده باشد شامل بند "ج" راه‌ و ‌شهرسازی بوده و زمین به آن تعلق نمی‌گیرد.
 نافیان پیرامون استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر افزود: ظرفیت بنیاد شهید برای استخدام دولتی فرزندان شاهد 25 درصد بوده و 75 درصد بقیه مربوط به بقیه اقشار است. وی با اشاره به شهید محسوب شدن افراد حین خدمت تصریح کرد: براساس مصوبه مجلس، شهدای مربوط به جبهه وجنگ، ترور، درگیری با اشرار، عتبات، مانورها و عملیات‌های نظامی جز شهدای بنیاد شهید محسوب شده و تمام قوانین کشور مربوط به شهدا، شامل آنها نیز می‌شود و افرادی که در حین خدمت فوت و یا جانباز شوند در داخل سازمان خود شهید محسوب شده تا از امکانات و مزایای داخلی سازمان مربوطه استفاده کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به قطع حقوق والدین شهدا بعد از فوت خاطرنشان کرد: این حقوق به عنوان مستمری به والدین شهدا تا موقعی که در قید حیات بوده پرداخت می‌شود و اگر امسال به تصویب مجلس برسد، به 5 دسته که شامل شرایط خاص بوده بعد از فوت، مستمری آنها قطع نمی‌شود.
 وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد شهید در سال جاری افزود: ساماندهی قبور شهدا، بازدید از 25 هزار خانواده شهدا با عنوان طرح سپاس و برگزاری بیش از550 یادواره محلی و شهرستانی از جمله فعالیت‌های بنیاد شهید در سال جاری بوده که در این راستا از تمام مسئولان تقاضا داریم که از خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کرده و تکریم خانواده آنها را دستور کار خود قرار دهند.

نظرات  (۴)

سلا م ،چرا کسی از جانبازای زیر 25 درصد حرفی نمیزنه.مگه اونا آدم نیستن
مگه نفس عملشون مهم نیست ،همین که رفتن جنگیدن کافی نیست....یه فکری بکنید دیگه
سلام
بنده فکر نمی کنم 25 درصد رعایت بشه تو همین استخدامی خا قبول صد درصد بودم و اینو امور اداری اداره مربوطه حتی موقع اعلام نتایج گفت اعداد و ارقام به خانم دینی مدیر دفتر منابع طبیعی استان همدان ثابت کردم در جواب بنده گفتن برای من اهمیتی نداره تو آگهی استخدامی چی نوشته یه کتابی جلو من گذاشت و گفت این کتاب قانون پنج ساله توسعه برا من ملاکه! من هیچ وقت حلال نمیکنم چون با سفارش نماینده مجلس منطقه و اینکه طرف برادر شهیده و برادر بخشداره اومد جای من نه قابلیت برتر
شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین
حدود 28.38% سهمیه استخدامی ایثارگران شده...
ازمون استانداری 1221 نفر رو میخاست که حالا زده 1705 نفر
البته از 3 سال پیش استخدامیشون شروع شده و شاید فقط 484 نفر دیگه را سال 94 میخاند استخدام کنند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی