---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

۱


میرزابیگی گفت: حجم بالای کار پرستاری و کمبود نیرویی که وجود دارد، موجب آزردگی خاطر پرستاران را ایجاد کرده است ولی تمام راهکارهای کوتاه‌مدت را برای بهبود خدمات و کمبودهای پرستاری مهیا کرده‌ایم که یکی از این راهکارها استفاده از دانشجویان پرستاری با ساعتی 5 هزار تومان است.

دکتر محمد میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: اولین راهکار کوتاه‌مدت، بحث استفاده از نیروی دانشجویی است. دومین راهکار استفاده از نیروهای پرستاری شرکتی است. جایگزینی مرخصی زایمان با نیروی پرستاری جدید به عنوان سومین راهکار مطرح است و راهکار چهارم روش تمدید دوره طرح پرستاران است که اجرای تمام این راهکارهای کوتاه‌مدت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: از آنجایی که دولت مجوز استخدام رسمی نیروی جدید را نداده است، لذا راه‌های غیردولتی را پیش‌رو گرفته‌ایم و انتظار داریم دو اتفاق رخ دهد. یکی استفاده صحیح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از بخش‌نامه‌هایی است که ابلاغ گردیده و مبادرت به جذب نیروهای مورد نیاز داشته باشند. دوم اینکه لازم است جاذبه ایجاد شود و امتیازاتی برای پرستاران قائل شوند.

میرزابیگی گفت: در خصوص بخش‌نامه بکارگیری نیروی پرستاری، علی‌رغم اینکه عنوان شده ساعتی 5 هزار تومان برای دانشجویان در نظر گرفته شود، مواردی هم دیده می‌شود که کمتر از این مقدار به دانشجویان پرداخت می‌شود که این تخلف بوده و دانشجویانی که با آنها اینگونه رفتار می‌شود باید گزارش دهند.

۹۳/۰۹/۲۸
مدیرسایت

نظرات  (۱)

افضلی‌فرد از حل مشکل استخدامی نیروهای قبول شده در آزمون استخدامی استانداری اردبیل خبر داد و اضافه کرد: به یقین از فروردین سال آینده با صدور احکام این نیروهای جذب شده و شاهد آغاز فعالیت آنها می‌شویم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930928000309#sthash.I0fCNHUF.dpuf

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی