---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ق.ظ

۰


بطحائی، با بیان این که افزایش درآمد یک فرصت ارزشمند است،گفت: خراسان شمالی به دلیل وجود محرومیت در آن ،خیلی نمی تواند فرصت های افزایش منابع و درآمد را زنده کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، بطحائی در نشست با معاونین و مسئولان پشتیبانی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی با تاکید بر کاهش هزینه ها و افزایش منابع در این وزارت،افزود: باید در امور جاری هزینه ها را کاهش داده و به تناسب آن در آمد ها را افزایش دهیم.

وی گفت: مطالعات طرح افزایش درآمد و منابع انجام شده و هم اکنون فرصت هایی در تهران موجود بوده و در حال استفاده است و در این قالب حسابی به نام عدالت آموزشی ایجاد شده تا بخشی از منابع و درآمد ها را به این حساب انتقال دهیم.

وی با تاکید بر ایجاد تغییر در روش ها و افزایش درآمد ها و کاهش هزینه ها،یادآور شد: باید با تلاش های اساسی منابع جدیدی به دست بیاوریم.

بطحائی در ادامه افزود:جذب فرهنگیان و استخدام فرزندان آنان در اولویت قرار دارد.

وی با تاکید بر این که معلمان در طرح رتبه بندی باید صبوری کنند،گفت: رتبه بندی که هم اکنون در ذهن معلمان است و آن را نقد می کنند، این طرحی نیست که در دستور تصویب قرار دارد.

معاونت پشتیبانی وتوسعه مدیریت وزارت آموزش وپرورش با بیان این که طرح رتبه بندی معلمان فرصت بسیار ارزشمندی برای این قشر است،افزود: شاخص های که در این طرح اعمال می شود همان وظایفی بوده که معلمان در حال انجام آن هستند و این در حالیست که بیش از 90 درصد معلمان ،شامل رتبه یک این طرح خواهند شد.

وی با اشاره به تاسیس شرکت کارگذاری اقتصادی و رفاهی معلمان گفت: این شرکت امور مربوط به مسائل رفاهی ،بیمه ای و درمان معلمان را انجام داده ، امیدواریم این شرکت گره های اداری را به عنوان بخش خصوصی بازگشایی کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: فرهنگیان این استان در طرح بیمه طلایی دچار مشکلاتی هستند و خراسان شمالی تنها استانی است که درگذشته سهم حق بیمه دولت را هم به مدت 19 ماه از حقوق فرهنگیان کسر کرده است.

سید محمد لنگری با تاکید بر پرداخت فاز دوم تسهیلات به فرهنگیان، ادامه داد: پرداخت تسهیلات در مرحله اول ثاتیر گذار بود و اثر بخشی بسیاری داشت.

وی با بیان این که ساماندهی نیرو، با توجه به کمبود 600 نفر طی سال تحصیلی آینده به راحتی امکان پذیر نیست،افزود: استان دغدغه فراوانی در کمبود نیروی انسانی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی