---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

۰

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان از تمدید زمان ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در هرمزگان به مدت سه روز خبر داد.

خبرگزاری فارس: تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود دالمن پیش از ظهر امروز در نشستی خبری در این خصوص اظهار داشت: زمان ثبت نام متقاضیان آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی در هرمزگان به مدت سه روز از تاریخ 16 اردیبهشت لغایت 18 اردیبهشت ماه سال‌ جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت استانداری هرمزگان و همچنین سایت دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را از طریق سایت انجام دهند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان افزود: این آزمون با توجه به مجوز سازمان شهرداری‌های وزارت کشور برای جذب 81 نیروی عملیات آتش‌نشان و راننده آتش‌نشانی در شهرداری‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود.

دالمن تصریح کرد: سهمیه استان هرمزگان در این آزمون 81 نفر است که از این تعداد 62 نفر سهمیه سازمان آتش‌نشانی بندرعباس و سایر سهمیه‌ها به آتش‌نشانی‌های شهرداری‌های رودان، بندرلنگه، قلعه قاضی، سردشت، بستک، سوزا، سرگز احمدی، سندرک، گوهران، فارغان، کوشکنار، ابوموسی و بندرکنگ اختصاص خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جذب این تعداد آتش‌نشان از طریق دو آزمون کتبی و عملی صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: نتایج آزمون کتبی که روز اول خردادماه سال‌ جاری برگزار می‌شود، به صورت سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد و پس از آن آزمون عملی در نیمه اول تیر ماه 94 برگزار می‌شود که این آزمون شامل 9 آیتم مسائل عملیاتی آتش‌نشانی خواهد بود و نفرات برگزیده در سازمان‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های اعلام شده مشغول به کار می‌شوند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان با اشاره به اختصاص سهمیه 25 درصدی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این آزمون، بیان داشت: متقاضیان سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس سهمیه مشخص شده اعلام می‌شوند که این افراد نیازی به شرکت در آزمون کتبی ندارند و در آزمون عملی شرکت خواهند کرد.

دالمن اضافه کرد: رشته‌های شغلی این آزمون کاردان آتش‌نشان برای تصدی پست آتش‌نشان، متصدی ارتباطات و آتش راننده وسایط سبک و نجات غریق و همچنین راننده وسایط نقله تندروی سنگین برای تصدی پست آتش‌نشان راننده وسایط سنگین خواهند بود.

وی گفت: متقاضیان جذب به‌عنوان راننده آتش‌نشان باید دارای گواهی‌نامه رانندگی پایه یک باشند و در بخش نیروی عملیات آتش‌نشان نیز باید مدرک کاردانی در رشته‌های تحصیلی اعلام شده در اطلاعیه استخدام را داشته باشند که جزئیات کامل این اطلاعیه در سایت استانداری هرمزگان و همچنین سایت سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس منتشر شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان تأکید کرد: متقاضیان باید در زمان ثبت نام مدارک کامل مورد نیاز که در آگهی استخدام اعلام شده را داشته باشند و در غیر این صورت نمی‌توانند ثبت نام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی